Agata Kornacka

Agata Kornacka Specjalista ds.
sprzedaży szkoleń,
OMEC Sp. z o.o

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

W jaki sposób zarządzać usługami IT, aby ich odbiorcom zapewnić odpowiednią jakość usług, dostosowaną do potrzeb klientów i użytkowników? Kto powinien określać potrzeby dotyczące zakresu oraz jakości usług IT? Czy powinno się inaczej podchodzić do zasad dostarczania usług IT przez działy IT, a inaczej przy dostarczaniu ich przez firmy świadczące tego typu usługi komercyjnie?
Na te i inne pytania odpowiada zbiór najlepszych praktyk zarządzania usługami IT – ITIL®. Dzięki nim możemy optymalne dopasować wartość dostarczanych przez IT usług do oczekiwań biznesu.

Zapraszam do udziału w akredytowanym szkoleniu - ITIL® V3 Foundation .

Miejsce, termin, cena*, trener:

•Wrocław
•4-6.06.2012 r.
•2650 zł netto / os.*
Cezary Krzemiński

Uczestnikom zapewniamy:

- akredytowane materiały szkoleniowe
- międzynarodowy certyfikat ukończenia szkolenia akredytowanego dla każdego uczestnika,
- egzamin i przeprowadzenie procesu certyfikacji,
- przesłanie certyfikatu (przy zdanym egzaminie na podany przez Zamawiającego adres),
- opiekę merytoryczną trenera przez cały czas trwania szkolenia,
- sale odpowiednie do celów szkoleniowych,
- catering dla uczestników i trenera (min. trzy przerwy kawowe + obiad),
- możliwość wymiany doświadczeń z pozostałymi uczestnikami szkolenia,
- miłą atmosferę!

Zapraszam do współpracy:
Agata Kornacka
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
506 387 813
agata.kornacka@omec.pl

*cena dotyczy szkolenia ITIL® Foundation w terminie 4-6.06.2012 r.

PRINCE2®, MSP®, P3O®, M_o_R®, ITIL® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office). MoP™ jest znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office).
Zygmunt Dolata

Zygmunt Dolata MBA | Trener biznesu
| Wykladowca
|Prelegent| Autor
publ...

Temat: Ogłoszenia

"Szkolenia z sensem" - Profesjonalizm i odpowiedzialność.

OFERTA: WARSZTATY - SZKOLENIA - COACHING-HR - DORADZTWO
http://mojaatena.pl, biuro@mojaatena.pl,

1. Negocjacje
- negocjacje handlowe
- negocjacje zakupowe
- negocjacje windykacyjne
- negocjacje międzykulturowe
- negocjacje grupowe

2. Zarządzanie
- zarządzanie zmianą
- zarządzanie stresem
- zarządzanie czasem
- zarządzanie konfliktem
- zarządzanie wiekiem
- zarzadzanie zasobami ludzkimi (rekrutacja i selekcja, wartościowanie stanowisk pracy, opisy
stanowisk, profile stanowiskowe, metody rekrutacji A/C, D/C, koszyk zadań, SOOP,
outplacement, outsourcing)
- zarządzanie zespołem

3. Sprzedaż
- zaawansowane techniki sprzedaży
- profesjonalna obsługa klienta
- crosseling i up selling (sprzedaż wiązana i uzupełniająca
- obrona ceny i marży
- budowanie relacji z Klientem
- prospecting
- utrzymanie Klienta
- trudne sytuacje sprzedażowe
- telemarketing
- merchandising

4. Rozwój osobisty i zawodowy
- savoir vivre – etykieta biznesowa
- wystąpienia publiczne i prezentacje
- organizacja konferencji prasowych
- autoprezentacja
- outdoor
- wypalenie zawodowe
- asertywność
- techniki relaksacyjne

5. Team building
- Przywództwo
- Efektywność biznesowa i osobista
- motywowanie
- psychologia szefa
- profesjonalny instruktor
- coaching

6. Szkolenia dla sekretarek/asystentek
- dokumentacja firmowa
- organizacja pracy
- korespondencja w biurze
- przyjmowanie gości
- biurowa etykieta

7. Komunikacja interpersonalna
- perswazja i przekonywanie – argumentacja
- przekaz werbalny i pozawerbalny
- metaprogramy

Zapraszamy!
Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: Ogłoszenia

FACHOWE DORADZTWO W ZAKRESIE:
· Wykonywania zadań służby bhp
· Sporządzeniu oceny ryzyka zawodowego
· Prowadzeniu szkoleń bhp
· Sporządzeniu analizy stanu bhp
· Sporządzeniu PLANU BIOZ, NADZÓR BHP NA BUDOWIE
· Sporządzeniu dokumentacji powypadkowej

INFORMACJE
509367349
bhp13@interia.pl
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Ogłoszenia

Szukam biznesowego Kierownika Projektu na 1,5 roku pracy od zaraz w Warszawie w zespole procesów finansowych shared services dużej korporacji.

Wymagania: 4 letnie doświadczenie, praktyczna znajomość procesów zakupowych i finansowych, obsługiwanych przez SAP (MM,FI,integracja), angielski, komunikacja.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w dniach 24, 25, 29, 30, 31 maja oraz 4 i 5 czerwca 2012 roku.
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Ogłoszenia

CERTYFIKACJA IPMA W 1,5 MIESIĄCA !
SPECJALNA, PRZYSPIESZONA, WEEKENDOWA EDYCJA


Obrazek


CYKL SZKOLEŃ PRZYGOTOWUJĄCY DO CERTYFIKACJI IPMA, poziom D
12 dni szkoleń prowadzonych w formie warsztatów, po 2 dni, co tydzień
egzamin próbny
trenerzy- praktycy
miła atmosfera
profesjonalnie przygotowanie szkolenia

Ponad 90% naszych kursantów uzyskuje wynik pozytywny na egzaminie, zdobywając międzynarodowy certyfikat IPMA z zarządzania projektami.

pierwszy blok szkolenia rusza - 26-27* maj 2012 KRAKÓW

Cena - 4200 zł netto

Zdobądź:
• Wiedzę i kompetencje w zakresie międzynarodowych standardów zarządzania projektami
• Oficjalne i formalne potwierdzenie poziomu kompetencji w zakresie Project management - certyfikat IPMA- Poziom D
• Swobodę w poruszaniu się w każdych, w tym międzynarodowych, środowiskach projektowych i gwarancję szybkiej asymilacji
• Możliwość pracy na własne nazwisko
• Uznanie zawodowe i osobiste
• Elastyczność i większe szanse na rynku pracy

Korzyści dla firmy
• wzrost prestiżu firmy funkcjonującej w oparciu o kompetentnych Project Managerów i członków zespołów projektowych
• poprawa wydajności i produkcyjności
• wzrost konkurencyjności w pozyskiwaniu zleceń

szczegóły oferty na http://pm2pm.pl lub pod numerem telefonu 12 423 05 15.

Korzystne rabaty w przypadku zgłaszania się po kilka osób razem.

* pm2pm zastrzega sobie prawo zmiany terminu rozpoczęcia szkolenia w przypadku nie zebrania odpowiedniej grupy osób.
Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zostań mistrzem negocjacji, szkolenie w Legnicy

Dzięki treningowi uczestnicy dowiedzą się jak przygotować się do przeprowadzenia negocjacji oraz jak zakończyć je sukcesem.

1 dzień: 22.05.2012, Legnica, ul. Bydgoska 2

Szkolenie objęte promocją Samo SEDNO: 290 zł netto.

Szczegóły szkolenia i program

Temat: Ogłoszenia

Podkręć swoje kwalifikacje w wakacje!


Obrazek

Wakacje to najczęściej letnie urlopy, jednak reszta tego okresu to czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Czas ten można jednak wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy.

Szansę na to dają Pakiety Rozwojowe, jakie mamy w swojej ofercie zawierające:

1. szkolenie z wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG), które gwarantuje najwyższą jakość, zarówno jeśli chodzi o wiedzę czy doświadczenie trenera, jak i materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów.

Wakacyjne terminy szkoleń otwartych to:

CAPM®/PMP® Exam Prep: 04-06.06.2012
PRINCE2®: 11-15.06.2012; 25-29.06.2012; 09-13.07.2012; 23-27.07.2012; 06-10.08.2012; 20-24.08.2012
M_o_R®: 18-22.06.2012
P3O®: 02-06.07.2012
MSP®: 30.07-02.08.2012

W okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia 2012 r. gwarantujemy terminy prowadzonych przez nas szkoleń, a szkolenia wraz z egzaminami są dostępne w całej Polsce również poprzez Internet, dzięki platformie live learning

2. testy kompetencyjne, pozwalające zdiagnozować indywidualne obszary rozwoju zawodowego danej osoby;

3. coaching, pozwalający określić indywidualny plan rozwoju zawodowego uczestnika, aby wykorzystać potencjał osoby do osiągnięcia celów organizacji, jak i jej własnych;

4. specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania, będące gotowym narzędziem w zarządzaniu projektami i programami w praktyce (zawierające wzory dokumentów);

5. doradztwo, czyli możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w celu uzyskania wsparcia w konkretnym obszarze;

6. członkowstwo w Best Practice User Group Polska - polskim oddziale stowarzyszenia, skupiającego osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania.

Zapraszamy po dodatkowe informacje:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.

Pozdrawiamy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami
handlowymi Project Management Institute

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na kolejne szkolenie otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i motywowanie zespołów”, które odbędzie się w dniach 25-27.05.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

W ramach wiosennej promocji cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 800,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Łukasz Wenskowski

Łukasz Wenskowski Kto stoi w miejscu
ten się cofa.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Witam!

Prezentujemy innowacyjne narzędzie turystyczno-biznesowe GLOBALINCENTIVE.pl. Dzięki niemu w łatwy sposób znajdziesz firmę, które zorganizuje Twój wyjazd firmowy.

Dzięki naszej platformie agencje eventowe mają dostęp do zapytań pojawiających się na rynku. Nie SZUKAJCIE wykonawcy, dzięki nam sam się do Was zgłosi!

http://globalincentive.pl

Link do złożenia zapytania: http://www.globalincentive.pl/zapytanie.php

Pozdrawiamy - GLOBALINCENTIVE.PL
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Ogłoszenia

[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: Jak skutecznie się uczyć


Obrazek


Sposób nauki ma ogromne znaczenie w kontekście Twoich ostatecznych efektów. Niektórzy wcale nie zdają sobie sprawy, że mogą podnieść szybkość uczenia się nawet kilkukrotnie. Inni wiedzą, że można ale nic z tym nie robią, a niektórzy są aktywni i szukają rozwiązań. Czy Ty wiesz jak uczyć się szybciej, efektywniej i umieć z tego korzystać każdego dnia?

Najbliższe szkolenie Klubu Eddu jest dla Ciebie. Oto dlaczego:

• Nauczysz się tworzyć mądre i przejrzyste notatki, które będą Ci służyć przez długie lata,
• Uświadomisz sobie nieefektywne nawyki przy uczeniu się i zastąpisz je wydajnymi,
• Zbudujesz swój nowy system motywacyjny oparty na zasobach które już masz, aby proces uczenia stawał się pasjonującą przygodą,
• Dowiesz się, jak organizować sobie odpowiedni kontekst nauki, aby przyswajać większe partie wiedzy,
• Dzięki odpowiednim technikom możesz przyśpieszyć szybkość czytania nawet kilkukrotnie. Dowiesz się w jaki sposób możesz to zrobić i dostaniesz odpowiednie ćwiczenia dzięki którym będziesz kontynuował proces w domu,
• Nauczysz się sprawdzonych strategii zapamiętywania,
• Od tej pory zaangażujesz do nauki poszczególne zmysły, aby stworzyć odpowiednio silny ślad pamięciowy,
• Poznasz naukę poprzez system wielozmysłowy dzięki czemu Twoja efektywność znacznie wzrośnie



Obrazek


Kliknij i dowiedz się więcej:
LINK
Marcin Kowalski

Marcin Kowalski Sales Manager

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam wszystkich chętnych na bezpłatne seminarium dotyczące narzędzi SAP ?Business Objects:
http://www.jcommerce.pl/pl/firma/aktualnosci/431-bezpl...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Ewa Klimczak

Ewa Klimczak Asystentka Prezesa /
Kierownik Biura
Zarządu /
Sekretarka...

Temat: Ogłoszenia

Helios Edukacja sp. z o.o. zaprasza Managerów, Kierowników HR i działów handlowych, Właścicieli firm


Obrazek


Szkolenie „Rekrutacja skutecznych sprzedawców do działów handlowych”


Sprzedawcy i przedstawiciele handlowi to kluczowy element i fundament finansowy firmy. Bez odpowiednich handlowców najlepsza firma, najlepszy produkt, najlepsza usługa, nie znajdą nabywców.
Efektywna rekrutacja jest kluczem do budowania zespołów handlowych oraz zwiększania poziomu sprzedaży w firmie.

Cel szkolenia:
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę teoretyczną i praktyczną dotyczącą procesów rekrutacji pracowników działów sprzedaży. Zapoznają się ze skutecznymi i nowoczesnymi narzędziami rekrutacyjnymi, testami kwalifikacyjnymi wraz z ich analizą.

Szkolenie kładzie nacisk na proces pozyskiwania skutecznych pracowników działów handlowych.

Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane wszystkich osób chcących zdobyć i poszerzyć wiedzę dotyczącą skutecznego procesu rekrutacji pracowników działów handlowych i przedstawicieli handlowych.
- Managerowie i kierownicy działów handlowych
- Managerowie i kierownicy HR
- Specjaliści zajmujący się rekrutacją
- Właściciele firm

Forma zajęć:
- Wykład wraz z prezentacją multimedialną
- Ćwiczenia i warsztaty grupowe
- Role playing – odgrywanie ról
- Analiza przykładowych testów rekrutacyjnych wraz z interpretacją
- Dyskusje i podsumowania

Czas trwania szkolenia:
Szkolenie w małych grupach, uwzględniających indywidualne potrzeby szkoleniowe uczestników.
Czas trwania szkolenia – 2 dni, 2x8 godz edukacyjnych
Miejsce szkolenia zostanie podane w terminie późniejszym.
Do zgłoszenia należy dołączyć zapotrzebowanie na nocleg


Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do procesu rekrutacji do działów handlowych:
- Rekrutacja zewnętrzna – zalety i wady
- Rekrutacja wewnętrzna – zalety i wady

2. Przygotowanie do procesu rekrutacji:
- Identyfikacja potrzeb rekrutacyjnych
- Ustalenie profilu kandydata do pracy
- Wybór medium ogłoszeń rekrutacyjnych
- Przygotowanie idealnego ogłoszenia o pracy

3. Wstępna selekcja kandydatów
- Analiza CV i listów motywacyjnych
- Prerozmowa telefoniczna z kandydatami

4. Zaplanowanie i przygotowanie rozmowy kwalifikacyjnej:
- Ustalenie liczby etapów rekrutacji
- Rodzaje etapów rekrutacyjnych – wiedza którą można uzyskać podczas każdego z etapów
- Ilość rekruterów na rozmowie kwalifikacyjnej

5. Narzędzia wspomagające rekrutację:
- Ankiety
- Testy osobowościowe
- Testy wiedzy
- Zadania praktyczne

6. Przebieg rozmowy rekrutacyjnej:
- Atmosfera rozmowy kwalifikacyjnej
- Pytania do kandydata – zadawanie właściwych pytań i interpretacja odpowiedzi
- Analiza zachowania kandydata podczas oczekiwania na rozmowę oraz podczas rozmowy
kwalifikacyjnej
- Analiza pozawerbalnych komunikatów wysyłanych przez kandydata

7. Ocena kandydata i dalszy proces selekcyjny:
- Unikanie błędów podczas oceny kandydatów
- Niezbędne cechy osobowości sprzedawców
- Rozpoznanie osób wewnątrz i zewnątrzsterowalnych

8. Zakończenie procesu rekrutacji

Trener : Anna Maria Naściszewska

Trener biznesowy i konsultant. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Obecnie pisze doktorat w Instytucie Psychologii Stosowanej UJ z zakresu technik wpływu społecznego, emocji oraz mowy ciała. Wykładowca studiów podyplomowych na WSZiB w Krakowie. Cyklicznie prowadzi zajęcia dla studentów UJ oraz UEK. Specjalizuje się w szkoleniach związanych z kompetencjami miękkimi: zwiększenia skuteczności sprzedaży, budowania i zarządzania zespołami handlowymi, negocjacjami, obsługą klienta oraz autoprezentacją. Od wielu lat działa jako rekruter i konsultant procesów rekrutacyjnych na różne stanowiska. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych.

Szczegóły i formularz zapisu>>>

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na bezpłatne szkolenie pokazowe pt.: „Skuteczny handlowiec – jak zostać naprawdę dobrym handlowcem?”, które odbędzie się 29.05.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.

Zaproszenie kierujemy do: kadry zarządzającej, handlowców, przedstawicieli działów HR, osób poszukujących solidnego partnera wspierającego rozwój pracowników.

Miłą, przyjazną atmosferę, zdobycie nowych doświadczeń i interesującej wiedzy, dzień pełen emocji i wrażeń, pyszną kawę i smaczny obiad mają Państwo podczas treningu stuprocentowo zagwarantowane.

Decyzja o inwestowaniu w szkolenia pracowników powinna być dobrze przemyślana. Konsekwencją dobrego wyboru są nie tylko dobrze zainwestowane pieniądze ale coś znacznie cenniejszego – CZAS. Z tego powodu zapraszamy Państwa na bezpłatne szkolenie pokazowe zawierające fragmenty naszego NOWEGO cyklu warsztatów.

Nowe szkolenia prowadzone będą przy współpracy ekonomistów, psychologów, pedagogów i mistrzów neurolingwistycznego programowania - będących jednocześnie praktykami biznesu. Na szkoleniu pokazowym będziecie Państwo mieli możliwość sprawdzenia kompetencji i stylu pracy naszych Trenerów, przede wszystkim jednak przekonacie się o nadzwyczajnej skuteczności warsztatów - łączących biznesowe doświadczenie i wiedzę ekonomiczną z psychologią, nowoczesną pedagogiką i neurolingwistycznym programowaniem.

W trakcie spotkania poznacie Państwo elementy naszych treningów, podczas których uczestnicy uczą się skutecznej komunikacji, rozpoznawania potrzeb klientów, rozmawiania językiem korzyści klienta, przewodzenia kontaktem, prezentowania oferty, obrony ceny i zgrabnego finalizowania transakcji. Przekonacie się Państwo jak dzięki połączeniu różnego rodzaju narzędzi i technik - uczestnicy szybko zdobywają nową wiedzę oraz wprowadzają w swoich zachowaniach pożądane zmiany - nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji.

Tematy i zagadnienia szkolenia pokazowego:
- „Stopnie negocjacji i przykład strategii oraz możliwych pułapek przy prowadzeniu rozmowy w fazie analizy potrzeb.” - prowadzący Helmut V. Gläser
- „Komunikacja wielopoziomowa jako narzędzie skutecznej sprzedaży” – poprowadzi Katarzyna Stróżyńska.

Koszty: udział w szkoleniu jest bezpłatny dla osób, które odeślą wypełnioną KARTĘ ZGŁOSZENIA udziału w szkoleniu pokazowym oraz OTRZYMAJĄ od nas zwrotne POTWIERDZENIE uczestnictwa.

Korzyści dla Uczestników:
- bezpośrednie zweryfikowanie jakości, solidności i przydatności proponowanych warsztatów,
- sprawdzenie jakości merytorycznej szkoleń „Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”,
- jeszcze większa pewność przy podejmowaniu decyzji o współpracy z naszą firmą szkoleniową,
- zweryfikowanie planów szkoleniowych pod kątem doboru warsztatów i ćwiczeń,
- poznanie ciekawych i skutecznych metod szkoleniowych dotyczących znanych problemów
i zagadnień,
- zapoznanie się z wybranymi materiałami szkoleniowymi firmy „Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”,
- poznanie trenerów, ich kompetencji i specjalizacji,
- możliwość bezpośredniego kontaktu z trenerami i uzyskanie odpowiedzi na pytania związane
z problematyką szkoleniową,
- … i nie mniej ważne: pożyteczne spędzenie czasu, dużo emocji i wrażeń.

Potwierdzenie uczestnictwa: ze względu na ograniczoną ilość miejsc bardzo prosimy o potwierdzenie swojej obecności najpóźniej do 24.05.2012 poprzez wypełnienie KARTY ZGŁOSZENIA UDZIAŁU W SZKOLENIU POKAZOWYM i odesłanie jej na podane w formularzu dane kontaktowe. Grupa może liczyć ok. 15 osób – decyduje kolejność zgłoszeń!

Szczegóły dotyczące szkolenia, trenerów i Kartę Zgłoszenia udziału w szkoleniu pokazowym znajdziecie Państwo TUTAJ.

Dane kontaktowe:
Osoba odpowiedzialna za organizację szkolenia pokazowego:
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. Handlowych
„Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”
tludwichowski@intelkom.eu
tel. 61 6491481
tel. kom. 604 78 30 89
Grzegorz Rezmer

Grzegorz Rezmer Nie narzekaj że masz
pod górę, w końcu
idziesz na szczyt!

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Serdecznie zapraszamy na nowe szkolenie otwarte dla profesjonalnych handlowców!!!!

Gdzie: Warszawa
Kiedy: 28-29.06.2012.

WIĘCEJINFORMACJI I PROGRAM SZKOLENIA
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Ogłoszenia

WAKACJE Z PRINCE2® w KRAKOWIE – LETNIE PROMOCJE CENOWE


Obrazek


CZERWIEC:

25-27.06.2012r. - Metodyka Prince2®, poziom Foundation,
Miejsce: Kraków
Cena: 1900 zł lub 2200 zł z podręcznikiem - w cenę wliczony jest akredytowany egzamin certyfikujący!

To ostatnia edycja szkolenia w tej cenie!

LIPIEC:

4-5.07. 2012r. Metodyka Prince2®, poziom Practitioner,
Miejsce: Kraków
Cena: 2800 zł - w cenę wliczony jest akredytowany egzamin certyfikujący!

23-25.07.2012r. - Metodyka Prince2®, poziom Foundation,
Miejsce: Kraków
Cena: 2400 lub 2650 zł z podręcznikiem - w cenę wliczony jest akredytowany egzamin certyfikujący!

SIERPIEŃ:

27-29.06.2012r. - Metodyka Prince2®, poziom Foundation,
Miejsce: Kraków
Cena: 2400 lub 2650 zł z podręcznikiem - w cenę wliczony jest akredytowany egzamin certyfikujący!

Więcej : http://www.pm2pm.pl/szkolenia/otwarte.html lub pod numerem telefonu 12 423 05 15

– PRINCE2® jest zarejestrowanym znakiem handlowym Cabinet Office
– Swirl logo™ jest znakiem handlowym Cabinet Office.
Grzegorz Rezmer

Grzegorz Rezmer Nie narzekaj że masz
pod górę, w końcu
idziesz na szczyt!

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Serdecznie zapraszamy na nowe szkolenie otwarte dla profesjonalnych handlowców!!!!

Gdzie: Warszawa
Kiedy: 28-29.06.2012.

WIĘCEJINFORMACJI I PROGRAM SZKOLENIA

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do