Michał Kubista

Michał Kubista QBISTA Konsulting.
Procesy - jakość -
ryzyko -
bezpieczeń...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Katowice, 26 kwietnia 2012

Obrazek


Bezpieczeństwo się opłaca

Jeszcze kilkadziesiąt lat temu, synonimem bezpiecznego biznesu były mocne mury, wysoki płot i skuteczna ochrona na bramie. W czasach rozkwitu nowych metod przechowywania danych i elektronicznej komunikacji, te tradycyjne sposoby przestały być skuteczne. Dzisiaj, o wiele trudniej upilnować własnego pracownika z pendrivem, niż ówczesnego intruza z łomem. Nasz majątek, występujący dzisiaj często w postaci zelektronizowanego know how i wirtualnych dokumentacji, może ukraść osoba, która nigdy nie odwiedziła naszego miasta, a zwykle nawet nie wie przy jakiej ulicy mieści się nasze przedsiębiorstwo. Dlatego zabezpieczanie informacji staje się potrzebą chwili.

Jeśli zetknąłeś się z tą tematyką, zarządzasz zespołem ludzi, jesteś Administratorem Bezpieczeństwa Informacji, używasz na co dzień komputera – to Forum jest dla Ciebie.

UCZESTNICTWO w FORUM

□ Do udziału w FORUM zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką bezpieczeństwa informacji i zarządzania usługami IT.
□ Udział w FORUM jest bezpłatny.
□ Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz otrzymanie od organizatorów drogą elektroniczną potwierdzenia rejestracji.
□ Rejestracji należy dokonać najpóźniej do dnia 23 kwietnia 2012.

Organizator

Obrazek

Współorganizator

Obrazek

Technologiczny Partner Strategiczny

Obrazek

Partner Strategiczny

Obrazek
Michał Kubista edytował(a) ten post dnia 11.04.12 o godzinie 20:40
Wojciech D.

Wojciech D. Inicjator, Rewolucja
w Edukacji

Temat: Ogłoszenia

Kurs „Budowanie biznesowo zorientowanych, precyzyjnych, bezpiecznych i przyjaznych umów prawnych”

Przyjazne i precyzyjne umowy generatorem milionowych kontraktów

Wstęp:
W praktyce wielu instytucji i firm pojawiło się zjawisko, które wywołuje raz po raz krytykę i niezadowolenie biznesmenów, działaczy i menedżerów wobec współpracujących z nimi prawników: teksty umów biznesowych są pisane mało zrozumiałym językiem, z którego przebija nieufność, nadmierna chęć zabezpieczenia jednej strony umowy wobec drugiej, a czasem zupełny brak partnerstwa stron. Z drugiej strony biznesmeni często nie wiedzą jak konstruować umowy i jakie informacje przekazać prawnikom, by umowa miała „ręce i nogi”.

Efektem są wielokrotne poprawki, długie negocjacje nad umowami, niejednokrotnie zakończone nadszarpnięciem atmosfery i zaufania lub wręcz zerwaniem rozmów i zaprzepaszczeniem współpracy.
Przykładem jest wroga, nieufna postawa i upór prawników jednego z amerykańskich uniwersytetów, którzy swoimi działaniami wokół umowy storpedowali fantastyczny, wielomilionowy kontrakt dla tej uczelni – jedno z państw azjatyckich postanowiło ufundować swoim kilkuset młodym zdolnym ludziom stypendia na amerykańskim uniwersytecie. W efekcie cała grupa młodych talentów trafiła na inną uczelnię.

W Polsce nieprecyzyjne, niezabezpieczające ryzyka i nieprzyjazne umowy są nierzadkim zjawiskiem.

Adresaci kursu:
Prawnicy pracujący z i nad umowami, menedżerowie odpowiedzialni za zawieranie umów, osoby odbywające aplikacje prawnicze, radcy prawni, osoby zarządzające firmami.

Cele kursu:
Opanowanie przez uczestników umiejętności budowania umów przyjaznych, opartych o filozofię win-win, budujących partnerstwo, zaufanie i wspomagających współpracę biznesową, a równocześnie dobrze zabezpieczających interesy obu stron.

Pokazanie prawidłowego procesu wypracowywania i dopracowywania umów przez obie strony, procesu, który na wstępie buduje zaufanie i jest pierwszym wspólnym sukcesem współpracy, procesu, w którym prawnik odpowiedzialny za umowę najpierw prawidłowo formułuje jej sens biznesowy, oparty – jeśli trzeba – o kalkulację finansową i analizę procesu biznesowego, a dopiero potem formułuje tekst samej umowy.

Ukształtowanie postawy prawnika – partnera biznesu, wspomagającego zawieranie umowy, będącego dobrym doradcą, który pracuje najpierw nad zrozumieniem sensu biznesowego umowy, a nie dyktuje rozwiązania poszczególnych zapisów.

Inwestycja w rozwój

Kurs jest fantastyczną okazją w podwójnym sensie: szansą zdobycia unikalnej praktycznej wiedzy i umiejętności oraz szansą uczestniczenia w 11-dniowym kursie w cenie dwudniowego szkolenia biznesowego; cena kursu wynosi 2595 zł od osoby.

Wszystkie tematy będą zilustrowane przykładami praktycznymi. Poza sama wiedzą o konstruowaniu umów wspierających działania biznesowe i przyjaznych, uczestnicy nauczą się też jak prowadzić proces konstruowania, dopracowywania i negocjowania umów. Poznają konkretne rozwiązania wspierające strony umów, budujące atmosferę współpracy i zaufania, umożliwiające skrócenie procesu decyzyjnego. Kurs pozwoli zadbać lepiej o swoje interesy, zdobyć zaufanie partnerów, zawieranie umów, które kończą się sukcesem

Program kursu:
1. Wykład inauguracyjny - sędzia Jerzy Stępień
2. Umowa z punktu widzenia przedsiębiorcy. Sens umowy. Cele umowy.
3. Co umowa ma zabezpieczać, a co może de facto zabezpieczyć?
4. Filozofia win-win (wygrana-wygrana), symetria umowy, duch partnerstwa
5. Odzwierciedlenie partnerstwa i symetrii w zapisach umów
6. Analiza procesu biznesowego jako fundament umowy – wprowadzenie
7. Studia przypadków analizy procesu biznesowego
8. Ryzyka biznesowe i sytuacje krytyczne związane z umową
9. Ryzyka prawne i ograniczenia wynikające z prawodawstwa
10. Studium przypadku ograniczeń / ryzyk prawnych w umowie
11. Proces konstruowania umowy przez przedsiębiorcę i prawnika
12. Proces negocjowania umowy – scenariusze
13. Studium przypadku – konstruowanie umowy od zera do finału
14. Język umów – słownictwo prawne, biznesowe, przyjazne, nieprzyjazne
15. Ćwiczenia z zakresu (lepszego) formułowania zapisów umów
16. Studium przypadku I - praca z umową od analizy biznesowej do ostatecznego kształtu
17. Studium przypadku II - praca z umową od sformułowania do negocjacji

Prowadzący:
1. Sędzia Jerzy Stępień
2. Dr Aleksander Kisil a.kisil@lazarski.edu.pl
3. Piotr Włodawiec wlodawiec@prokurent.com
4. Dariusz Chudaś dch968@gmail.com

Informacje organizacyjne:
Łączny czas trwania: 88 godzin.
Miejsce: Uczelnia Łazarskiego
Zajęcia: w poniedziałki i środy od 16.45 – 20.00, przez 11 tygodni, 2012
Cena: 2595 PLN
Kontakt: Dr Aleksander Kisil – a.kisil@lazarski.edu.pl; 501 34 15 39

Rejestracja: Zapisy internetowe
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia

10-11.05.2012

Motywacja 10-11.05.2012
Jak skutecznie motywować pracowników?


Obrazek


Praktyczne, autorskie pokazanie skutecznych systemów motywacyjnych wraz z technikami weryfikacji ich efektywności w organizacji. Gotowe mechanizmy do zastosowania w organizacji w celu ….

więcej informacji

07.05.2012

Nowoczesny Lider 07.05.2012
Jak budować efektywne zespoły?


Obrazek


Nowoczesny lider to ktoś, kto potrafi zaangażować zespół, zmotywować go do osiągania kolejnych celów, jednocześnie sam pozostając efektywnym członkiem tego zespołu. Nowoczesny lider zarządza ….

więcej informacji

30.04.2012

Stres i Wypalenie Zawodowe 30.04.2012
Jak radzić sobie ze stresem i przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu?


Obrazek


Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy w codziennym funkcjonowaniu odczuwają często napięcia, podlegają silnej presji czasowej, doświadczają problemów zdrowotnych związanych ze stresem oraz są zagrożone wypaleniem zawodowym. Szczególnie pomocny jest dla ….

więcej informacji

24 - 25.04.2012

Asertywność w Pracy 24 - 25.04.2012
Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w pracy?


Obrazek


Szkolenie skierowane jest do osób, które w sytuacjach zawodowych doświadczają trudności związanych z obroną własnych praw, jak również respektowaniem praw innych osób. Oferta skierowana jest szczególnie do osób, których codzienność stanowią …

więcej informacji

zapraszamy
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do czytania nowego artykułu:

Budowanie efektywnych zespołów pracowniczych.

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym czym właściwie różni się zespół od grupy ludzi? Odpowiedź jest stosunkowo prosta. Od przypadkowego zbioru osób zespół odróżnia przede wszystkim wspólny cel, do którego dążą …
czytaj dalej
Agata Kornacka

Agata Kornacka Specjalista ds.
sprzedaży szkoleń,
OMEC Sp. z o.o

Temat: Ogłoszenia

PRINCE2® Found. & Pract. - Wrocław


Obrazek

Serdecznie zapraszam na szkolenia akredytowane z zakresu metodyki zarządzania
projektami - PRINCE2®.

Metodyka PRINCE2 stanowi doskonałą podstawę do realizacji wszelkich projektów w przedsiębiorstwach i organizacjach dowolnej wielkości i branży. Pozwala w zorganizowany sposób zaplanować projekt, zrealizować wszelkie zadania, zakończyć przedsięwzięcie i ocenić rezultaty.

PRINCE2 jest kwintesencją brytyjskiego podejścia do zarządzania projektami, które zdobyło już szerokie uznanie w świecie, w szczególności w Europie i Azji.

Terminy:

•PRINCE2® Foundation - 15-18 maja 2012 r.
•PRINCE2® Practitioner - 4-6 czerwca 2012 r.

Miejsce: WROCŁAW

Cena*:

•szkolenie akredytowane PRINCE2 Foundation 2350 zł netto / os.
opcjonalny egzamin PRINCE2 Foundation: 700 zł netto / os.

•warsztat akredytowany PRINCE2 Practitioner 1400 zł netto / os.
opcjonalny egzamin PRINCE2 Practitioner: 1200 zł netto / os.

Uczestnikom zapewniamy:

- podręcznik „PRINCE2™ - skuteczne zarządzanie projektami”
- certyfikat ukończenia szkolenia akredytowanego dla każdego uczestnika,
- egzamin i przeprowadzenie procesu certyfikacji,
- przesłanie certyfikatu (przy zdanym egzaminie na podany przez Zamawiającego adres),
- opiekę merytoryczną trenera przez cały czas trwania szkolenia,
- sale odpowiednie do celów szkoleniowych,
- catering dla uczestników i trenera (min. trzy przerwy kawowe + obiad),

a poza tym:

- możliwość wymiany doświadczeń z pozostałymi uczestnikami szkolenia,
- miłą atmosferę!

Zapraszam do współpracy:
Agata Kornacka
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
506 387 813
agata.kornacka@omec.pl

*cena dotyczy szkoleń w terminach: PRINCE2® Foundation - 15-18.05.2012 i PRINCE2® Practitioner - 4-6.06.2012

PRINCE2®, MSP®, P3O®, M_o_R®, ITIL® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office). MoP™ jest znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office).

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zauważacie, że wyprzedzają Was na rynku?

Zapraszamy Państwa do udziału w konferencji, która przybliży nowe możliwości, jakie daje Business Intelligence drugiej generacji i rozwiązania prowadzące do zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw branż: FMCG, farmacja, produkcja, dystrybucja, finanse.

„Wzrost efektywności sprzedaży, marketingu i promocji przy użyciu narzędzi Business Intelligence i technologii mobilnych ”
25 kwietnia 2012r., Warszawa


Wystąpią przed Państwem
Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami:
- Pan Grzegorz Gawron z Sanofi-Aventis
- Pan Tomasz Szwedowicz z Harper Hygienics, Ekspert w "Witold Urbański - Eksperci Sprzedaży"
oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań m.in.:
InfomatiX Poland, Sagra Technology, Tibco, Companion.

W programie m.in. tematy:
- “Business Intelligence” okiem marketingu i sprzedaży”
- „How can the new Generation of BI Speed up decision making processes?”,
- "INTEGRA i EMIGO - integracja z hurtowniami – skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw",
- "Sprzedawaj więcej korzystając z http://SalesCompanion.pl!"
- "Sales effectivity – czyli wykorzystanie systemów analitycznych do zwiększenia efektywności sprzedaży i marketingu",
- "From Business Intelligence to unlocking Human Intelligence: Smart and intuitive approaches in Pharmaceutical Operations",
- „Wykorzystanie systemów SFA do budowania przewagi rynkowej nad konkurencją”.

Na konferencję zapraszamy Kadrę zarządzającą branż: FMCG, farmacja, produkcja, dystrybucja, finanse:
- Dyrektorów, Managerów, Kierowników, Koordynatorów i specjalistów: sprzedaży, marketingu i promocji
- Osoby zarządzające przedstawicielami handlowymi
- Dyrektorów, Managerów, Kierowników, koordynatorów, analityków, specjalistów Finansowych.

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych Przedstawicieli.
Ilość miejsc ograniczona.

Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bi-i-technol...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bi-i-technol...

Zapraszam.
Magda Siwek
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Ogłoszenia

Zostań certyfikowanym Project Managerem zgodnie z metodyką PRINCE2®, na obu poziomach- W TYDZIEŃ![/b]

Tylko w maju i tylko w Krakowie! Szkolenie otwarte z PRINCE2- zintegrowane

PROMOCJA CENOWA na każdy poziom!


Obrazek




7-9.05.2012r. - Metodyka Zarządzania Projektami PRINCE2, poziom Foundation®
Miejsce - Kraków
Cena - 1900 zł lub 2200 zł podręcznikiem -W CENĘ WLICZONY JEST AKREDYTOWANY EGZAMIN CERTYFIKUJĄCY!


Dla osób posiadających już certyfikat na poziomie Foundation, będzie możliwe zdobycie certyfikatu na poziomie Practitioner:

10-12.05.2012r. Metodyka Prince2, poziom Practitioner®,
Miejsce: Kraków
Cena: 2700 zł - W CENĘ WLICZONY JEST AKREDYTOWANY EGZAMIN CERTYFIKUJĄCY!


Więcej : http://www.pm2pm.pl/szkolenia/otwarte.html lub pod numerem telefonu
12 423 05 15
Adriana Legowicz

Adriana Legowicz head hunter, hr
business partner

Temat: Ogłoszenia

Dyrektorów Departamentu Strategii Rozwoju w Rynku Energetyki zapraszam do kontaktu
na: legowicz@lebo-hr.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

mam do sprzedania w sumie 4 bilety lotnicze Warszawa Lizbona Warszawa na portugalskie linie lotnicze TAP (zostaly zakupione w ramach rezerwacji grupowej)
moze ktos z Waszych znajomych bylby zainteresowany
30.04 TP587 WAW LIS 07:40 10:40
5.05 TP582 LIS WAW 09:15 14:10

cena 1450 zl/osoba
Oferta wazna do czwartku 26.04

moze ktos bedzie mial ochote na dlugi weekend majowy w Portugalii ;-))
contact techturka@techturka.com.pl
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do czytania nowego artykułu:

Czy "Dobry klient - martwy klient?" - czyli obsługa Klienta okiem praktyka.

Swoją przygodę z obsługą Klienta zaczynałam wiele lat temu. Był to czas, gdy w kontaktach z Klientami najbardziej liczył się dział marketingu. Im więcej osób udało się zainteresować reklamami - tym lepiej. Liczył się tylko …
czytaj dalej

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

Nasze pakiety rozwojowe zapewniają kompleksowe rozwiązania, wspierając profesjonalny rozwój Managerów (Kierowników Projektów, Zarządzających ryzykiem, Pracowników Biura Programów i Portfela, Właścicieli Programów i Kierowników Programów).

W skład pakietu rozwojowego wchodzi:

1. szkolenie z wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG), które gwarantuje najwyższą jakość, zarówno jeśli chodzi o wiedzę czy doświadczenie trenera, jak i materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów.

Najbliższe terminy szkoleń otwartych:

07-11.05.2012 PRINCE2®
14-17.05.2012 MSP®
21-25.05.2012 PRINCE2®
04-06.06.2012 CAPM®/PMP®
11-15.06.2012 PRINCE2®
18-22.06.2012 M_o_R®
25-29.06.2012 PRINCE2®

2. testy kompetencyjne, pozwalające zdiagnozować indywidualne obszary rozwoju zawodowego danej osoby;

3. coaching, pozwalający określić indywidualny plan rozwoju zawodowego uczestnika, aby wykorzystać potencjał osoby do osiągnięcia celów organizacji, jak i jej własnych;

4. specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania, będące gotowym narzędziem w zarządzaniu projektami i programami w praktyce (zawierające wzory dokumentów);

5. doradztwo, czyli możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w celu uzyskania wsparcia w konkretnym obszarze;

6. członkowstwo w Best Practice User Group Polska - polskim oddziale stowarzyszenia, skupiającego osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania.

Zapraszamy po dodatkowe informacje:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Serdecznie pozdrawiamy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.
PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ogłoszenia

A gdyby tak międzynarodowo? Wkrótce w Krakowie będzie możliwość sprawdzenia ofert pracy na konkretnych stanowiskach w kraju i zagranicą. Odbędą się targi pracy w międzynarodowym środowisku, kierowane głównie do osób "mówiących językami".
Więcej informacji i możliwość rejestracji

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Iwona Paulina Grodek

Iwona Paulina Grodek Specjalista ds.
organizacji szkoleń-
TUiR WARTA S.A.

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatne szkolenia dla przedsiębiorców i ich pracowników, menadżerów (woj. śląskie)

Zapraszamy do udziału w projekcie ,,Rozwijaj swoje umiejętności"

Projekt skierowany jest do przedsiębiorców (mikro, małych i średnich przedsiębiorstw) i ich pracowników posiadających miejsce zamieszkania lub zatrudnienia na terenie województwa śląskiego, prowadzących działalność
w jednej z następujących branż:
przemysł maszynowy, samochodowy, lotniczy lub górniczy

Wszyscy uczestnicy projektu zostaną przeszkoleni z tematu : ,,Technologie przyjazne środowisku"

W ramach projektu proponujemy szkolenia skierowane do kadry kierowniczej, do wyboru jeden z następujących tematów:

Kierowanie zespołem pracowników produkcyjnych

Zarządzanie produkcja, jakością oraz wspomaganie procesów produkcyjnych

Dla pracowników proponujemy szkolenie z tematy:
Operator linii produkcyjnej

BIURO PROJEKTU:
Aleja Wolności 22, Lokal nr 12

42-200 Częstochowa
kom. 519-323-893

http://rozwijajswojeumiejetnosci.pl
Michał Kubista

Michał Kubista QBISTA Konsulting.
Procesy - jakość -
ryzyko -
bezpieczeń...

Temat: Ogłoszenia

Michał Kubista:

Obrazek


Obrazek

26 kwietnia 2012


W imieniu organizatorów i wszystkich zaangażowanych w organizację
PIERWSZEGO MIĘDZYNARODOWEGO CIS-FORUM BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI I ZARZĄDZANIA USŁUGAMI IT

serdecznie DZIĘKUJEMY za udział.
Ilość osób obecnych na FORUM potwierdza iż zainteresowanie tematyką jest znaczne - również obecność osób z GL.
Jesteśmy przekonani iż było to dla Państwa cenne wydarzenie.

Temat: Ogłoszenia

ZAPROSZENIE NA SPOTKANIE BIZNESOWE
z wiodącymi praktykami zarządzania
pt.


Obrazek


17 maja 2012 r., godz. 9.00 – 11.30
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Spotkanie adresowane jest do menedżerów wyższego szczebla, dyrektorów i prezesów.

OSTATNIE MIEJSCA na bezpłatny udział w sesji „Poza Przylądek Horn: Wyprawa po Złote Runo. Executive Education: zintegrowany model zarządzania marką."

Rejestracja uczestników - tutaj

Szczegółowy program - tutaj
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


zapraszam na FB

codziennie motywujące cytaty i inne informacje takie jak na przykład darmowa lekcja zarzadzania czasem :)

już 222 osoby lubią nas – dziękujemy :)

jak nas odwiedzisz Kliknij Lubię to dla naszej strony :)
Katarzyna Goldschmidt

Katarzyna Goldschmidt Wlasciciel,
www.looksoflove.ch
LOOKS of LOVE Handel
Wysyl...

Temat: Ogłoszenia

Oferujemy ciekawa prace pelna wyzwan na stanowisku MANAGERA SKLEPU INTERNETOWEGO.

http://www.goldenline.pl/praca/oferta/199280/?gpid=550...
Agata Kornacka

Agata Kornacka Specjalista ds.
sprzedaży szkoleń,
OMEC Sp. z o.o

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Nowość we Wrocławiu!!!
P3O - Portfolio, Programme and Project Offices to brytyjski standard pokazujący jak tworzyć i utrzymywać biura wspierające wdrażanie zmian. Biura te występują pod różnymi nazwami np: Biuro Portfela, Biuro Strategii, Biuro planowania Biznesowego, Centrum Doskonałości lub też Biuro Projektu. Niezależnie od nazwy jednostki te pełnią rolę wspierającą podejmowanie decyzji strategicznych i wprowadzanie zmian biznesowych.

Jeśli chcesz wiedzieć jak organizować biuro projektu, zapraszam na szkolenie akredytowane jeszcze przed wakacjami - P3O® Foundation.

Miejsce, termin, cena*, trener:

•Wrocław
•18-20.06.2012 r.
•3450 zł netto / os.*
Krzysztof Małus - ekspert w dziedzinie P3O, właściciel językowy polskiej wersji podręcznika P3O® - Biura Portfeli, Programów i Projektów.

Uczestnikom zapewniamy:

- akredytowane materiały szkoleniowe,
- podręcznika P3O® - Biura Portfeli, Programów i Projektów,
- międzynarodowy certyfikat ukończenia szkolenia akredytowanego dla każdego uczestnika,
- egzamin i przeprowadzenie procesu certyfikacji,
- przesłanie certyfikatu (przy zdanym egzaminie na podany przez Zamawiającego adres),
- opiekę merytoryczną trenera przez cały czas trwania szkolenia,
- sale odpowiednie do celów szkoleniowych,
- catering dla uczestników i trenera (min. trzy przerwy kawowe + obiad),

a poza tym:

- możliwość wymiany doświadczeń z pozostałymi uczestnikami szkolenia,
- miłą atmosferę!

Zapraszam do współpracy:
Agata Kornacka
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
506 387 813
agata.kornacka@omec.pl

*cena dotyczy szkolenia P3O® Foundation w terminie 18-20.06.2012 r.

PRINCE2®, MSP®, P3O®, M_o_R®, ITIL® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office). MoP™ jest znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office).

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do