konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,

w dniu dzisiejszym, światło dzienne ujrzał nowy program MindManager8

Sporymi usprawnieniami są:
- możliwość łączenia się z bazami danych,
- edycji plików Office, bezpośrednio w MM8,
- automatyczne kalkulacje dni i % wykonania zadań
- przeglądanie stron WWW w panelu MM8

moim zdaniem, poczyniono niezły kroooook do przodu :)Wojciech K. edytował(a) ten post dnia 10.12.10 o godzinie 17:44
Agnieszka Reiske

Agnieszka Reiske InterimMenadżer,
trener, doradca,
coach...

Temat: Ogłoszenia

---Agnieszka Reiske edytował(a) ten post dnia 26.02.09 o godzinie 19:07

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

.Łukasz Nowakowski edytował(a) ten post dnia 08.12.08 o godzinie 14:27
Katarzyna Herman

Katarzyna Herman Life Energy &
Consciousness Coach

Temat: Ogłoszenia

ZARZĄDZANIE INNYMI LUDŹMI

Każdy z nas w ciągu swojego życia zarządza innymi osobami.

Nawet jeśli nie pełnisz w tej chwili roli kierownika zarządzasz w swoim życiu partnerem, rodzicami, dziećmi, przyjaciólmi i innymi ludzmi.Świadomie czy nie robisz to po to, aby uzyskać określone efekty i wyegzekwować coś od swoich bliskich.

Umiejętności kierowania innymi ludźmi są przydatne prywatnie i zawodowo.

Mini warsztat - "Zarządzanie innymi" przeznaczony jest dla wszystkich zainteresowanych tematem.

Dowiesz się:

* Co zrobić aby inni słuchali tego co do nich mówisz
* Jakie są typy zachowań ludzkich
* Jak diagnozować innych
* Jaki style zarządzania możesz zastosować
* Jak dobrac odpowiedni styl do profilu osoby
* Jak przygotować plan działania

A przy okazji

* Wymienisz się z innymi umiejętnościami i wiedzą
* Dostaniesz materiały szkoleniowe i dyplom

GDZIE, KIEDY, ILE?

Łódź, 13 grudnia 2008, godz. 10-14.
Inwestycja jedynie 80 zł co by pokryć koszty wydruku materiałów dyplomów i wynajem sali.

Zapraszam do zapisów
lista GL http://www.goldenline.pl/forum/lodz/592952/s/2#11485570

formularz zgłoszeniowy http://eternal.com.pl/otwarte.htm
Joanna Z.

Joanna Z. Efektiva Agencja
Reklamy

Temat: Ogłoszenia

Trening skutecznej komunikacji interpersonalnej (2 dni)

Program:

1. Proces komunikowania


a) Czym jest komunikowanie?
b) Elementy procesu komunikowania
c) Rodzaje komunikatów
d) Związek komunikowania z kulturą społeczeństwa

2. Bariery w komunikowaniu

a) Rodzaje barier komunikacyjnych
b) Możliwości przeciwdziałania barierom uniemożliwiającym efektywne komunikowanie

3. Komunikacja werbalna i niewerbalna

a) Rola języka i komunikacji werbalnej
b) Obszary komunikowania niewerbalnego
c) "Ciepłe" i "zimne" zachowania niewerbalne
d) Powiązania komunikacji werbalnej i niewerbalnej

4) Aktywne słuchanie

a) Znaczenie aktywnego słuchania
b) Cechy dobrego słuchacza
c) Reguły dobrego słuchania
d) Narzędzia skutecznego słuchania

Metody:

- krótkie prezentacje wykładowe
- ćwiczenia w parach i grupach
- demonstracje zjawisk komunikacyjnych przy udziale uczestników szkolenia
- odgrywanie zadanych scenek przez uczestników szkolenia
- dyskusje na temat własnych doświadczeń komunikacyjnych uczestników szkolenia

Miejsce:Wrocław
Czas trwania: 2008-12-11 - 2008-12-12
Cena: 1390.00 zł


Szczegóły i zapisy:
http://www.szkolenia.agencjasedno.pl/szkolenia/otwarte...
Joanna Motylska-Komsta

Joanna Motylska-Komsta Trener skuteczności
osobistej,
milosniczka sztuki

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na Koktajl Inspiracji pt.
PREZENTY: Magia & Celebracja,

czyli stosowne sposoby sprawiania przyjemności bliskim.

Czy można mówić o magii prezentu, gdy się dostaje nastaną parę skarpetek lub inną bieliznę?

Porozmawiamy o sztuce sprawiania prezentów z punktu widzenia materialnego i emocjonalnego. Zapraszamy do odkrycia tego, co kryje się w sztuce dawania oraz robienia prezentów.

Towarzyszyć nam będzie także Pani Beata Krzos, projektantka biżuterii z naturalnych kamieni, która zdradzi tajemnicę doboru i tworzenia indywidualnych kolekcji (firma Carla Leoni).

Czas trwania: 1,5 godziny , które mogą zmienić na lepsze.
Miejsce: Wrocław, szczegółowe informacje po przesłaniu zgłoszenia.
Data: 26.11.2008 r. (środa), g. 18.30

Spotkanie bezpłatne

Zgłoszenia: info@dobresamopoczucie.pl

Organizator: Strony Dobrego Samopoczucia

http://www.goldenline.pl/spotkanie/koktajl-inspiracji-...
Roman Bieda

Roman Bieda Legal Advisor (radca
prawny) at Maruta i
Wspólnicy spółka...

Temat: Ogłoszenia

>> interaktywna
mapa

Witam,
Ja mam wersję MM 7 Pro. Czy tam też można tworzyć takie fajne mapy zapisywane w PDF. Oczywiście doszedłem do zapisywania mapy w PDF ale w wersji "statycznej", a u Pana użytkownik może sam "rozwijać" mape z poziomu PDF. Super !. Czy mozna tak robić w wersji MM 7, czy to nowosć w wersji 8.

Pozdrawiam,
Romek Bieda

Sporymi usprawnieniami są:
- możliwość łączenia się z bazami danych,
- edycji plików Office, bezpośrednio w MM8,
- automatyczne kalkulacje dni i % wykonania zadań
- przeglądanie stron WWW w panelu MM8

moim zdaniem, poczyniono niezły kroooook do przodu :)

więcej informacji znajduje się tutaj

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

cześć Roman,

że tak powiem, jest to brand new opcja :) dość wartościowa :)

pozdrawiam
Wojtek
Roman Bieda:
>> interaktywna
mapa

Witam,
Ja mam wersję MM 7 Pro. Czy tam też można tworzyć takie fajne mapy zapisywane w PDF. Oczywiście doszedłem do zapisywania mapy w PDF ale w wersji "statycznej", a u Pana użytkownik może sam "rozwijać" mape z poziomu PDF. Super !. Czy mozna tak robić w wersji MM 7, czy to nowosć w wersji 8.

Pozdrawiam,
Romek Bieda

Sporymi usprawnieniami są:
- możliwość łączenia się z bazami danych,
- edycji plików Office, bezpośrednio w MM8,
- automatyczne kalkulacje dni i % wykonania zadań
- przeglądanie stron WWW w panelu MM8

moim zdaniem, poczyniono niezły kroooook do przodu :)

więcej informacji znajduje się tutaj
Magdalena L.

Magdalena L. Managerka.com |
Doradca biznesowy i
marketing manager do
...

Temat: Ogłoszenia

A ja szukam pracy w obszarze PR i marketingu w Warszawie.
Rοbert R.

Rοbert R. Marketing , sprzedaż
oraz zakupy

Temat: Ogłoszenia

Magdalena K.:
A ja szukam pracy w obszarze PR i marketingu w Warszawie.
To trudno jest znaleźć pracę w marketingu w Warszawie?
Magdalena L.

Magdalena L. Managerka.com |
Doradca biznesowy i
marketing manager do
...

Temat: Ogłoszenia

Zdefiniuj pojęcie "trudno" :-)
Irek J.

Irek J. Organizacja pomysłów
ciekawych :)

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Poszukuję do współpracy osób, które są specjalistami w dziedzinach jakimi się zajmują. Ważne jest dla mnie to, abyś lubił lub lubiła swoją pracę. Chcę abyśmy wspólnie opracowali i przeprowadzili kilka projektów. Jeżeli zależy Ci na pozyskaniu nowych klientów, promowaniu siebie jako specjalisty w wybranej profesji, masz coś ważnego do powiedzenia, lubisz wyzwania i posiadasz poniższe cechy – zapraszam do kontaktu wspolpracujmy@gmail.com .

- otwarty umysł i gotowość do zmiany poglądów, jeśli okażą się błędne
- umiejętność prowadzenia rozmów bez kłótni i wywyższania się ze swoją racją ale określanie racji na podstawie faktów i efektów jakie daje
- umiejętność zmiany punktu widzenia w zależności od sytuacji
- obiektywizm
- profesjonalizm
- szczegółowość
- umiejętność dawania jak i przyjmowania konstruktywnej krytyki

Nie wiem jak Ty ale ja mam dosyć obiecywania, więc niczego nie obiecuję. Na razie powiem tylko, że chcę zbudować grupę ekspertów. Nie chcę Twoich pieniędzy, nie poproszę Cię o zapisanie się na „Darmowy Super Biuletyn”, nie powiem Ci jak masz żyć, żeby było Ci lepiej, nie poradzę jak stać się milionerem, chcę porozmawiać i być może w przyszłości wspólnie z Tobą szukać cennych odpowiedzi i rozwiązywać „nierozwiązywalne” problemy. Myślę, że nie będzie łatwo ale chcę, żeby było wesoło/przyjemnie/ciekawie/opłacalnie.

Dziękuję, że jesteś!

Pozdrawiam
Irek Julkowski
Łukasz O.

Łukasz O. PM - energetyka,
OZE, sprzedaż

Temat: Ogłoszenia

Irek Julkowski:
Witam serdecznie,

Poszukuję do współpracy osób, które są specjalistami w dziedzinach jakimi się zajmują. Ważne jest dla mnie to, abyś lubił lub lubiła swoją pracę. Chcę abyśmy wspólnie opracowali i przeprowadzili kilka projektów. Jeżeli zależy Ci na pozyskaniu nowych klientów, promowaniu siebie jako specjalisty w wybranej profesji, masz coś ważnego do powiedzenia, lubisz wyzwania i posiadasz poniższe cechy – zapraszam do kontaktu wspolpracujmy@gmail.com .

- otwarty umysł i gotowość do zmiany poglądów, jeśli okażą się błędne
- umiejętność prowadzenia rozmów bez kłótni i wywyższania się ze swoją racją ale określanie racji na podstawie faktów i efektów jakie daje
- umiejętność zmiany punktu widzenia w zależności od sytuacji
- obiektywizm
- profesjonalizm
- szczegółowość
- umiejętność dawania jak i przyjmowania konstruktywnej krytyki

Nie wiem jak Ty ale ja mam dosyć obiecywania, więc niczego nie obiecuję. Na razie powiem tylko, że chcę zbudować grupę ekspertów. Nie chcę Twoich pieniędzy, nie poproszę Cię o zapisanie się na „Darmowy Super Biuletyn”, nie powiem Ci jak masz żyć, żeby było Ci lepiej, nie poradzę jak stać się milionerem, chcę porozmawiać i być może w przyszłości wspólnie z Tobą szukać cennych odpowiedzi i rozwiązywać „nierozwiązywalne” problemy. Myślę, że nie będzie łatwo ale chcę, żeby było wesoło/przyjemnie/ciekawie/opłacalnie.

Dziękuję, że jesteś!

Pozdrawiam
Irek Julkowski


Poproszę o więcej szczegółów na priv.
Magdalena Rycak

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Ogłoszenia

Studia podyplomowe prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Witam serdecznie,
Zapraszam wszystkich zainteresowanych poszerzaniem wiedzy z prawa pracy i ubezpieczeń społecznych na roczne studia podyplomowe prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, które powinny ruszyć od lutego 2009 r. w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego w Warszawie. Program studium dostępny jest na stronie internetowej Uczelni. http://lazarski.pl/studium_prawa_pracy.php
Wysokość czesnego za roczne studia podyplomowe prawa pracy i ubezpieczeń społecznych wynosi 4800 zł.
Nie jest to bardzo wygórowana cena biorąc pod uwagę, że słuchacze w tej cenie wysłuchają ok. 200 godzin wykładów prowadzonych przez wybitnych profesorów prawa pracy (m.in. prof. Sanetra, Wratny, Goździewicz), sędziów Sądu Najwyższego (prof. Wróbel), wysoko cenionych przez praktyków doktorów, inspektora pracy oraz cenionych sędziów z wydziałów pracy i ubezpieczeń społecznych z całej Polski, a także w kameralnych grupach (do 20 osób)poćwiczą swoje umiejętności w formie warsztatów (12 godzin).
W sumie jedna godzina zajęć wyniesie słuchacza niecałe 23 zł. W porównaniu do cen szkoleń to prawdziwa okazja. A co najważniejsze, kadra z "najwyższej półki" dla najbardziej wymagających. Zapisy się rozpoczęły. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
P.S. Niedaleko Uczelni jest stacja METRO

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Ciekawe spotkanie poszerzające wiedzę na temat rynków finansowych i nowych produktów.
Tematy:
1.Dźwignie finansowe:
- Podnieś swoją zdolność kredytową.
- Spłać kredyt szybciej.
2.Co zrobić gdy twój doradca od roku mówi że te "spadki trzeba przeczekać":
- Inwestycje z pewnym zyskiem.
- Jak uzyskać dywidendę od zainwestowanego kapitału niezależną od sytuacji na giełdzie?
Te i inne tematy na forum:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/forum-finansowe2
Zaznaczam że nie jest to spotkanie sprzedażowe!!
Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: Ogłoszenia

Witam!
Pragnę zaproponować udział w interesującym szkoleniu AUDYT WEWNĘTRZNY.
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z zagadnieniami audytu wewnętrznego, z trudnościami występującymi przy przeprowadzaniu audytu wewnętrznego, z wykorzystaniem pracy audytora wewnętrznego w zarządzaniu firmą oraz poznanie zasad organizacji i koordynacji służb audytorskich.
Organizatorem jest Centrum Szkoleniowe Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Katowicach.
Więcej informacji na http://frr.pl i pod mailem barbara.ligocka@frr.pl
Adrian Florek

Adrian Florek Właściciel,
Specjalista ds.
Sprzedaży
Internetowej

Temat: Ogłoszenia

Witam!
Jeśli poszukujecie Państwo osoby do pisania artykułów, seo copywritingu, korektora tekstów, usług drukarskich, osoby odpowiedzialnej za wymyślanie nazw (naming), osoby odpowiedzialnej
do prowadzenia blogów firmowych etc. to właśnie znaleźliście. Oferuję Wam wszystkie wymienione powyżej usługi, a także wiele innych. Jestem osobą kreatywną, posiadającą szeroką bazę kontaktową, współpracuje z najlepszymi! Posiadam doświadczenie,
aktualnie jestem redaktorem naczelnym czasopisma Millionaire Magazine.
Stawiam na jakość a co za tym idzie, każdy klient jest dla mnie
ważny więc do każdego zlecenia podchodzę indywidualnie!

Pytaj nic nie płacisz! Może akurat znajdziesz usługę dla siebie!

Zapraszam
http://adrian.f13.pl
adrian.arts@millionaire.pl
gg: 2722540
Bartłomiej Filipek

Bartłomiej Filipek knowledge sharing

Temat: Ogłoszenia

Coaching na Ciężkie Czasy

Polecam pakiet usług coachingowych sformatowany z myślą o menedżerach poszukujących oszczędności i optymalizacji procesów biznesowych.
"Pakiet Kryzysowy" obejmuje rozwiązania z obszaru Executive Coachingu i Team Coachingu pozwalające na
- indywidualną pracę z menedżerami w procesie podejmowania decyzji
- grupową pracę przy outplacemencie - wsparcie dla osoby opuszczające organizację
- grupową pracę z zespołami po wprowadzeniu rozwiązań oszczędnościowych - odnalezienie się w nowych okolicznościach

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami oferty.

Prowadzę coaching z menedżerami i zespołami również w innych kontekstach. Więcej informacji na http://barlomiejfilipek.com

W razie jakichkolwiek pytań, jestem do dyspozycji.

Bartłomiej Filipek
http://bartlomiejfilipek.com
tel. +48 501 204 303

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

„Prowadzenie prezentacji biznesowych i

wystąpień publicznych”

Miejsce szkolenia: Warszawa

Termin 18-19/12/2008.

koszt szkolenia: 1390 PLN

(cena zawiera, koszt zajęć, podręcznik, prezent w postaci książki, obiad i dwie przerwy kawowe dziennie).

Uczestnicy po ukończeniu szkolenia otrzymują certyfikat.

Cel szkolenia: Zwiększenie wiedzy z zakresu technik prowadzenia prezentacji biznesowych

Zmiana postawy uczestników szkolenia w zakresie efektywnego przezwyciężania własnych ograniczeń oraz rozwijania swoich słabych stron w obszarze prowadzenia prezentacji biznesowych

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

Po szkoleniu uczestnicy nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu:

§ Profesjonalnego przygotowania, prowadzenia prezentacji

§ Metodologii i technik prezentacyjnych

§ Zarządzaniem audytorium ze zrozumieniem mechanizmów psychologicznych oraz prawidłowości zachodzących w tej grupie.

§ Typologii postaw osób i sposobami radzenia sobie z trudnymi zachowaniami

§ Aktywizowania uczestników prezentacji , dynamicznego prezentowania

§ Profesjonalnej autoprezentacji i ekspozycji publicznej

§ Radzenia sobie z własnymi emocjami i stresem

Program szkolenia:

- Komunikacja w procesie powadzenia prezentacji

- Planowanie i przygotowanie prezentacji biznesowych

- Prowadzący – Kontakt – Komunikacja – Relacje

- Prowadzący w akcji - warsztat prowadzącego

- Sytuacje trudne w pracy prowadzącego

- Nagranie video próbek własnego warsztatu

- Sesja podsumowująca

Kontakt:
Telefon: 0 600-400-113
Mail: spietrzyk@trenerbiznesu.com.pl
http://trenerbiznesu.com.pl
Agnieszka Reiske

Agnieszka Reiske InterimMenadżer,
trener, doradca,
coach...

Temat: Ogłoszenia

---Agnieszka Reiske edytował(a) ten post dnia 26.02.09 o godzinie 19:00

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do