Katarzyna Obal

Katarzyna Obal prezes zarządzający,
SAWARES
Stowarzyszenie
Rozwoju Osobi...

Temat: Ogłoszenia

LIDER - Twój pomysł na rok 2012 - UNIKATOWE warsztaty
Sawares organizuje dla siebie i udostępni kilka miejsc zainteresowanym.
Kraków, 10-13 luty 2012

http://www.sawares.eu/dzialalnosc/pr.html

Prosty i praktyczny trening - najważniejsze zasady.
Konkretne efekty w dziedzinach:
*zarządzanie sobą
*komunikacja w stresie
*mediacja z przeciwnikiem
*skuteczna argumentacja

Nie umiesz rozmawiać z agresywnym szefem ?
Marnujesz swój czas i energię ?
Chcesz przekonać negatywnie nastawionego i niechętnego klienta?

Możesz nadal przeżywać kolejne porażki…
albo już rozwinąć skuteczny sposób radzenia sobie z
>>> TRUDNOŚCIAMI KOMUNIKACYJNYMI !!!

~~~~~~~~~~~~~~
W programie:
KROK 1: Uporządkuj swój czas i zadania
---> mimowolne wyczuwanie przestrzenni czasowej
---> szybka selekcja ważności i terminowości zadań
---> dobra organizacja czyli więcej korzyści mniejszym kosztem
KROK 2: Komunikacyjne procedury
---> argumentacyjny język korzyści
---> negatywny i niechętny rozmówca
---> bańka mydlana agresywnego tyrana
---> obezwładniający alter-ego
---> mediator potencjału ludzkiego
KROK 3: Biznesowa przygoda
---> dobry wywiad i definicja (czego potrzebujesz Ty i ludzie wokół Ciebie - praktycznie)
---> mapa myśli i uwarunkowania terenu (jak odciążyć mózg i ogarnąć całość)
---> pomysłowość i realizacja strategii (jak wymyślić i zrealizować swój biznes)
---> wymyśl swój biznes już dziś (symulacja autentycznych projektów)

Z talentami komunikacyjnymi nie trzeba się urodzić, bez nich jednak Trudno dzisiaj żyć!

Jak to zrobić ?
Zostaw frustracje i problemy komunikacyjne naszemu trenerowi - 20 lat doświadczenia w pracy z osobami takimi jak Ty. Na naszych warsztatach znajdziesz rozwiązania na Twoją miarę.

Rusz się z domu, przyjdź, zobacz, spróbuj – ale zrób to jeszcze w tym życiu!

ZAPISY i INFO:
Kasia 608 307 809Katarzyna Obal edytował(a) ten post dnia 04.02.12 o godzinie 12:05
Oliwia Malwina Kos

Oliwia Malwina Kos HRBP, Crew For You /
Solar For You

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU I SZKOLENIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.

Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania 1 godz.

Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:
• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetu) i min. 1 rodzajem studiów podyplomowych lub
• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów),
• bądź innej konfiguracji podejmowania permanentnej nauki w dorosłości.

W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie:
FACTORY™ - PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PODSTAWĄ W BIZNESIE - Kształcenie umiejętności zarządzania i budowanie postawy probiznesowej.


Forma szkolenia: Planszowa Symulacja Biznesu – maksymalizująca efektywność szkolenia, bo uczysz się bawiąc!

Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji i Gier Strategicznych dla Biznesu.

Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.

Miejsce i czas: Warszawa, 11 Luty 2012r. (sobota), godz. 9:00-15:00.

Szczegółowe informacje i zapisy: Oliwia Kos, e-mail: o.kos@shtraining.pl lub
badanie.uczenie@gmail.com;

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą szkoleniową i Innowacjami 2012 w zakresie GIER i SYMULACJI DLA BIZNESU: http://www.shtraining.pl


Obrazek

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Łukasz B.

Łukasz B. Doradca Finansowy,
Open Finance

Temat: Ogłoszenia

Jak mówić aby Cię słuchali, jak słuchać aby do Ciebie mówili?

Czy zdarza Ci się mówić tak długo, że osoba, z którą rozmawiasz nie zdąży nic powiedzieć? Jak myślisz, czy czuje się wtedy dobrze? A może całą inicjatywę oddajesz rozmówcy i nie panujesz nad rozmową?

Jeśli pracujesz z ludźmi to do Twoich obowiązków należy dowiedzieć się czego potrzebuje Twój odbiorca, jakie są jego oczekiwania i na tej podstawie zaproponowanie mu dobrych rozwiązań.

Jak często miałeś już dość prowadzenia rozmowy i powstrzymywałeś się przed wybuchem gniewu? A może zdarzyło Ci się stracić panowanie i powiedzieć parę słów za dużo w wybuchu złości?

Zdradzę Ci pewien sekret. To nie jest kwestia szczęścia czy pecha. Nie zależy to od wrodzonego talentu czy daru od Boga. Możesz nauczyć się jak za pomocą pytań panować nad emocjami w trudnych sytuacjach.

Dla kogo jest ten trening?

Trening przeznaczony jest dla osób pracujących z ludźmi w szczególności w sprzedaży, obsłudze klienta, doradztwie.

Z treningu skorzystają też osoby kierujące personelem, menadżerowie, HR-owcy, dyrektorzy.

Trening jest adresowany też dla każdego, kto chce poprawić swoje relacje z bliskimi i z innymi ludźmi, ponieważ nie ogranicza się tylko do sfery zawodowej ale obejmuje sferę kontaktów prywatnych.

Co zyskasz dzięki treningowi?
Dowiesz się na jakim poziomie znajdują się Twoje umiejętności formułowania pytań. Określisz swoje indywidualne cele w umiejętnościach komunikacyjnych.
Nauczysz się kontrolowania przebiegu rozmowy i wpływania na innych w sposób elegancki, bezinwazyjny.

Będziesz umiał szybko zdobywać potrzebne informacje dzięki prawidłowo zadanym pytaniom.
Dzięki temu zobaczysz jak Twoje relacje z innymi wchodzą na nowy poziom. Ludzie będą chcieli z Tobą rozmawiać.

Każdy z kim będziesz rozmawiał poczuje się ważny i wysłuchany, dzięki czemu ludzie zaczną cenić sobie kontakty z Tobą jako osobą, której naprawdę na nich zależy.

Jeśli jesteś liderem, z pewnością wiesz, że aby ludzie dobrowolnie podążyli za Tobą musisz się najpierw do nich dostroić. Ten trening nauczy Cię jak to zrobić.

Dlatego jeśli chcesz poprawić swoje relacje z bliskimi, z klientami, ze współpracownikami przyjdź na 2-dniowy trening trwający łącznie 16 godzin zegarowych.

Dlaczego akurat u nas?

Bo dla nas najważniejszy jest Człowiek. Ten trening jest dla Ciebie i z myślą o Tobie go stworzyliśmy. Zależy nam na poprawie relacji między ludźmi.

Nie prowadzimy „szkolonek” na których trener wyświetla kolejne slajdy prowadząc w rezultacie wykład. Każdy blok tematyczny opiera się na interaktywnych ćwiczeniach, grach i symulacjach w grupie, ponieważ człowiek zapamiętuje aż 90% własnych doświadczeń, a jedynie 10% tego co usłyszał.

Zapewniamy Ci wsparcie po szkoleniu. Przez rok możesz korzystać z pomocy trenera prowadzącego szkolenie, który wyjaśni wszelkie wątpliwości i pomoże Ci w dalszym rozwoju. Opiekę poszkoleniową dostajesz od nas w prezencie.

W cenie szkolenia zapewniamy Ci dwa pyszne obiady, ciepłe i zimne napoje, owoce i słodycze.

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat ukończenia oraz ciekawe materiały szkoleniowe.

Dla drugiej osoby z tej samej firmy 20% zniżki.
Cena szkolenia: 1350 zł/osoba.
Warsztat odbędzie się w dniach 15.02-16.02 w godzinach 9.00 – 18.00.

Nie zwlekaj, zapisz się już dziś i polepsz jakość swoich relacji, a poczujesz czym jest wysoki poziom życia!

Kontakt w sprawie zgłoszeń:

tel. +48 535 085 525
e-mail: lukasz.bilski@open.edu.pl
http://www.open.edu.pl

OPEN Grupa Dobrych Trenerów
ul. Krakowskie Przedmieście 13, Warszawa

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Początkowo wypalenie zawodowe kojarzono z zawodami wiążącymi się z opieką społeczną i służbą zdrowia, które ponosiły wysokie koszty psychologiczne swojej pracy. Badania rozpoczęte w tych środowiskach w latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku pozwoliły na dokładniejszy opis wypalenia zawodowego oraz określenia przyczyn tego syndromu. Dalsze prace badawcze rozszerzyły listę zawodów zagrożonych wypaleniem zawodowym i przeniosły zainteresowanie badaczy ze sfery socjalnej również do sfery biznesu.
Pomimo tego, większość książek dotyczących wypalenia zawodowego skupia się na zawodach związanych ze służbą zdrowia, opieką społeczną, edukacją, czy więziennictwem. Ponadto zjawisko wypalenia zawodowego jest zwykle analizowane z perspektywy jednostki wypalającej się. Również rozwiązania problemu są często kierowane do jednostek.
Przełom w myśleniu o wypaleniu zawodowym zawdzięczamy Christinie Maslach i Michaelowi Leiterowi, którzy wnieśli znaczący wkład w opisanie podejścia organizacyjnego do problemu wypalenia zawodowego. Zdając sobie sprawę z faktu, że również inni badacze zajmują się wypaleniem organizacyjnym i mają w tej dziedzinie znaczące osiągnięcia, zdecydowałem się na przedstawienie kontekstu organizacyjnego wypalenia zawodowego w oparciu o model Maslach i Leitera.
Moje postanowienie zrealizowałem w postaci książki Wypalenie zawodowe. Kontekst organizacyjny, która jest krótkim
przewodnikiem dedykowanym świadomym menedżerom, którzy dostrzegają, że problem wypalenia zawodowego może pojawić się w ich organizacji. Skoro tak, to warto się na jego nadejście należycie przygotować, a jeszcze lepiej – podjąć działania prewencyjne.


Obrazek


Zainteresowanych książką proszę o kontakt:
biuro@valuecreation.pl

Pozdrawiam

Jarek Rubin

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Miło nam poinformować, że już 22 lutego 2012 r. o godzinie 12.00 odbędzie się Spotkanie otwarte w formie online na żywo, organizowane dla dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy są zainteresowani zdobyciem światowej klasy umiejętności w zakresie skutecznej oceny kompetencji i diagnozowania talentów w procesie selekcji i rozwoju pracowników.

Spotkanie składa się z dwóch części: 20 minutowej prezentacji Trenera oraz sesji pytań i odpowiedzi.

W trakcie spotkania każdy uczestnik pozna podstawowe założenia Meta Rekrutacji i Selekcji Pracowników – metodologii umożliwiającej skuteczne diagnozowanie talentów w czasie krótszym niż 1 h bez konieczności używania jakichkolwiek testów i kwestionariuszy.

Podczas części dyskusyjnej każdy uczestnik będzie mógł zadać pytania, zarówno merytoryczne, jak i dotyczące certyfikowanych szkoleń z Meta Rekrutacji i Selekcji Pracowników.

Jeśli i Państwo chcą wziąć udział w najbliższym darmowym Spotkaniu online na żywo proszę wejść na stronę

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/spotkanie-otwarte/

i zarezerwować swoje miejsce.

Życząc Państwu dalszych sukcesów

pozdrawiam serdecznie,


Przemysław Walter
Międzynarodowy Coach, Trener i Konsultant Zarządzania

Wykładowca na studiach podyplomowych: Nowoczesne Zarządzanie Kadrami w Katedrze Zarządzania Kadrami Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu


P.S. Najbliższe certyfikowane szkolenie dla dyrektorów, managerów i specjalistów z Meta Rekrutacji i Selekcji Pracowników odbędzie się we Wrocławiu w dniach 07-09.03.2012 r. Do 29 lutego istnieje możliwość zapisania się na szkolenie z 30% zniżką.

Szczegóły znajdą Państwo na stronie:

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Ogłoszenia

Czas kryzysu – nowe wyzwanie – NIE ZWALNIAJ TEMPA!

Dowiedz się jak:

- zagwarantować bezpieczny i zrównoważony rozwój swoim przedsięwzięciom
- dobrać odpowiednie narzędzia i strategie
- odpowiednio planować, przewidywać ryzyko, reagować na zmiany
- nie dać się zaskoczyć
- efektywnie realizować swoje projekty

Kolejna edycja otwarta-

CYKL SZKOLEŃ PRZYGOTOWUJĄCY DO CERTYFIKACJI IPMA, poziom D

Kraków
2-3.03.2012r.
Cena: 4200 zł ( netto)

Więcej : [url]http://www.pm2pm.pl/szkolenia/83,Cykl+szkole%C5%84+prz... [/url] lub pod numerem telefonu 12 423 05 15


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Aktualnie poszukuję stanowiska, które umożliwi mi wykorzystanie posiadanego doświadczenia w zarządzaniu i sprzedaży oraz pozwoli na rozwój zawodowy. Preferowane miasta: Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Kraków, Poznań.
Zapraszam na profil.

Temat: Ogłoszenia

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 12:44

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

I edycja Konferencji Project Management Session Spring 2012

Już 3 marca 2012 na terenie Politechniki Wrocławskiej odbędzie się I Konferencja PMSession.


Obrazek
Project Management Session Spring 2012 to jednodniowe warsztaty z tematyki zarządzania projektami połączone z panelem dyskusyjnym oraz wykładem organizowane przez Koło Naukowe Project Management Group Politechniki Wrocławskiej.

Podczas konferencji swoimi doświadczeniami podzielą się praktycy biznesu, specjaliści w dziedzinie zarządzania projektami oraz doświadczeni kierownicy projektów. Uczestnicy konferencji bedą mieli możliwość podniesienia swoich kompetencji z zakresu zarządzania projektami, spotkania ekspertów Project Management'u oraz nawiązania kontaktów z środowiskiem biznesowym.

Zastanawiałeś się kiedyś jak przyspieszyć swój projekt? Jak zrealizować większe zyski w krótszym czasie, niekiedy z mniejszymi kosztami? Ja zawsze zastanawiałem się nad tym. Być może dlatego, że wszystko co robię chcę zrobić jak najlepiej i uzyskać przy tym jak największe korzyści. Teraz zadam Ci ostatnie pytanie. Czy słyszałeś kiedyś o zarządzaniu projektami? Jeśli twoja odpowiedź brzmi „tak!” to gratuluje! Jesteś w tym samym gronie szczęśliwców co ja. Jeżeli wybrałeś odpowiedź, która brzmi nie to nie musisz się wcale martwić. Właśnie czytając ten artykuł masz okazje dołączyć do tej „elitarnej grupy”. Postaram się przedstawić ten temat w taki sposób, żeby był on dla Ciebie zrozumiały, postaram się przedstawić Tobie wiedzę praktyczną opartą na faktach z życia wziętych. Tak naprawdę, chce żebyś wiedział, że osobiście nie jestem zwolennikiem suchej teorii nie podpartej praktyką, bo co z tego ze posiadasz wiedzę teoretyczną a nie potrafisz jej wykorzystać w praktyce? Tak, wiem, że to nie twoja winna a cały błąd tkwi w systemie szkolnictwa wyższego...Może jednak przejdę dalej i nie będę głębiej wnikał w temat dydaktyki, a zostawię to osobom o odpowiedniej wiedzy w tej dziedzinie. Kontynuując dalej... Zarządzanie projektami, jest taką dziedziną w życiu każdego przedsiębiorstwa, wszelkiego typu organizacji (między innymi kół studenckich), gdzie naprawdę przy małym wysiłku można zmienić tak wiele za nie wiele. Przede wszystkim trzeba się skupić na planowaniu. Tak, tak, to właśnie planowanie odgrywa tak ważną role w zarządzaniu projektem. Tak naprawdę sam wcześniej nie wierzyłem, że ta czynność może zmienić tak wiele w naszym projekcie. Oczywiście do tego dochodzi też odpowiednia kontrola oraz organizacja działań. Myślę, że najlepszym przykładem będą ostatnie warsztaty z zarządzania projektami na których miałem przyjemność być. Braliśmy udział w grze strategicznej. Wystąpił podział na cztery grupy, gdzie każda z nich miała zbudować na tych samych zasadach Koloseum w Rzymie, oraz przeprowadzić tam igrzyska. Głównym celem, było osiągnięcie jak największego zysku. Po zakończeniu gry zebraliśmy się na sali, gdzie dokonano prezentacji wyników.I tu tkwi szkopuł. Mojej grupie i dwóm innym poszło, jakby to powiedzieć..hmmm.. nie najlepiej. Jak wcześniej wspomniałem były cztery grupy, więc została jeszcze jedna. Tak, tak była to grupa zwycięska. Wyobraźcie sobie, że w tym samym czasie wygenerowali dziesięciokrotnie większy zysk. Jak się potem okazało, udało im się to osiągnąć ponieważ na początku poddali się planowaniu, a nie jak reszta grup gdzie wszystko szło na „hura”, panował tam tak zwany „nieład artystyczny” i ogólna samowolka. W grupie zwycięskiej wszystko było jasne, poukładane, każdy wiedział co i kiedy ma robić.

Jeżeli zainteresowałam Cię choć w maleńkim stopniu i chciałbyś / chciałabyś zdobyć wiedzę praktyczną z zarządzania projektami, to zapraszam Cię oraz twoich kolegów i koleżanki na Konferencję organizowaną przez Koło Naukowe PMGroup dnia 03.03.2012r. na terenie Politechniki Wrocławskiej.

To jak? Mam nadzieje, że się zobaczymy. Ja będę na pewno.

Początek rejestracji - 16 luty 2012!

Więcej informacji na stronie projektu http://www.pmgroup.pwr.wroc.pl/pmsession oraz http://www.facebook.pl/pmsession
Oliwia Malwina Kos

Oliwia Malwina Kos HRBP, Crew For You /
Solar For You

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU I SZKOLENIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.

Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania ok.1 godz.

Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:
• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetu) i min. 2 studiów podyplomowych lub
• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów),
• bądź innej konfiguracji podejmowania permanentnej nauki w dorosłości.

W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie:
FACTORY™ - PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PODSTAWĄ W BIZNESIE - Kształcenie umiejętności zarządzania i budowanie postawy probiznesowej.


Forma szkolenia: Planszowa Symulacja Biznesu – maksymalizująca efektywność szkolenia, bo uczysz się bawiąc!

Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji i Gier Strategicznych dla Biznesu.

Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.

Miejsce i czas: Warszawa, 25.02 2012r. (sobota), godz. 9:00-16:00.
Szczegółowe informacje i zapisy: Oliwia Kos, e-mail: o.kos@shtraining.pl lub
badanie.uczenie@gmail.com;

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą szkoleniową i Innowacjami 2012 w zakresie GIER i SYMULACJI DLA BIZNESU: http://www.shtraining.pl


Obrazek
Agnieszka K.

Agnieszka K. Dyrektor Projektów
Szkoleniowych ARK
Consulting

Temat: Ogłoszenia

Mobbing i antymobbing-seminarium dla kadry zarządzającej

Seminarium skierowane jest do kadry zarządzającej sektora prywatnego i publicznego oraz managerów HR.

Podczas seminarium uczestnicy dowiedzą się:

jak odróżniać mobbing od innych podobnych zjawisk (patologicznych i prawidłowych)
jak przeciwdziałać przemocy psychicznej w pracy
jak uchronić się przed mobbingiem i przed fałszywymi oskarżeniami o mobbing
Główne obszary tematyczne:
Specyfika zjawiska mobbingu, pochodzenie i znaczenie pojęcia.
Mobbing, dyskryminacja i molestowanie – różnicowanie na podstawie Kodeksu pracy.
Przejawy mobbingu i dyskryminacji (m.in. studia przypadków).
Formy mobbingu, „typologia” mobberów i ofiar.
Przyczyny i skutki mobbingu dla ofiary, mobbera, zespołu i organizacji.
Zjawiska mylone z mobbingiem (inne patologie i prawidłowe zarządzanie ludźmi).
Mobbing a konflikt – różnicowanie zjawisk.
Fałszywe oskarżenia o mobbing i radzenie sobie z nimi.
Praktyczne wskazówki rozpoznawania przemocy psychicznej w pracy.
Algorytmy rozpoznawania mobbingu.
Zapobieganie mobbingowi oraz innym formom przemocy w pracy.
Radzenie sobie z mobbingiem oraz jego skutkami.

Metoda: wykład, prezentacja, dyskusja moderowana, case study

Seminarium prowadzi:
Psycholog (UW), członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, kierownik nowopowstałego Centrum Terapii i Rozwoju OKTAWA w Warszawie. Od kilkunastu lat pracuje jako psychoterapeuta, badacz, trener-konsultant i coach w obszarze zarządzania ludźmi oraz rozwoju umiejętności psychologicznych. Kierował projektami szkoleniowymi i badawczymi dotyczącymi mobbingu oraz prowadził szkolenia w tym zakresie dla wielu organizacji. Autor książki „Nagroda i kara. Profesjonalna ocena pracownika” oraz wielu artykułów z zakresu zarządzania ludźmi i psychologii (m. in. w miesięcznikach „Personel i Zarządzanie”, „Charaktery” oraz w portalach biznesowych), w tym także na temat przemocy psychicznej w organizacjach.

Więcej informacji: http://www.arkconsulting.com.pl/szkolenie-mobbing-i-an...Agnieszka K. edytował(a) ten post dnia 13.02.12 o godzinie 13:30
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie z metodyki PRINCE2 + egzamin na poziomie Foundation

za 1900 zł !!!!

Przegapiłeś okazje?

Może nie- ostatnie 2 wolne miejsca na szkolenie po promocyjnej cenie

Kraków 20-22.02. 2012r.

więcej http://www.pm2pm.pl/szkolenia/171,Metodyka+Zarz%C4%85d...

to musi być znak!

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia

Z okazji tłustego Czwartku przez najbliższe 2 dni dla wszystkich, którzy polubili nas na Facebooku specjalna zniżka na szkolenie Tajemnice Skutecznego Telemarketingu

http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...
Napis do nas na adres biuro@systemysa.pl podaj hasło „Tłusty Czwartek” i dowiedz się jaki rabat dostaniesz :)

Dołącz do nas na Facebooku!!!

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do