Rafał Stankiewicz

Rafał Stankiewicz Trener LNP, Coach
rozwoju osobistego i
asertywności,
psyc...

Temat: Ogłoszenia

Dwudniowy Trening Asertywności

11-12 luty 2012 r. (sobota-niedziela, godz. 10-16), Wrocław, ul. Piastowska 45/1

Firma szkoleniowa „Laboratorium Nowych Perspektyw”


Obrazek


Zaprasza na warsztaty rozwoju osobistego prowadzone w przyjemnej i bezpiecznej atmosferze

Całkowity koszt 12-godz. Warsztatów wynosi 290 zł (cena Brutto)

W przypadku jednoczesnego zgłoszenia:

-dwóch uczestników cena wynosi 250 zł/osoba
-trzech uczestników cena wynosi 220 z/osoba

Warsztaty będą miały charakter zdecydowanie praktyczny.

Nasze założenia wobec szkolenia: Wychodzimy z założenia, że same słowa nie wystarczą, by zmienić stare przyzwyczajenia i pokonać wewnętrzne blokady. Potrzebne jest działanie i doświadczenie siebie w sytuacji, w której stajemy przed wyborem: albo zachowamy się asertywnie albo nie. Każdy z uczestników treningu będzie miał możliwość przećwiczyć te obszary asertywności, które wymagają największego rozwoju.

Cena warsztatów obejmuje: pracę dwóch trenerów, materiały szkoleniowe, Certyfikaty Uczestnictwa, kawę i poczęstunek

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

• Poznasz swoje mocne i słabe strony
• Dowiesz się jak wyznaczać granice i nie czuć się winnym
• Nauczysz się wyrażać uczucia jakie żywisz do innych
• Nauczysz się wyrażać swoje potrzeby
• Nabędziesz umiejętności elastycznego radzenia sobie z krytyką
• Nauczysz się asertywnego odmawiania
• Przećwiczysz asertywne sposoby obrony swoich praw
• Osiągniesz większą pewność siebie w sytuacjach społecznych
• Ludzie będą się z Tobą bardziej liczyć, a Ty poczujesz się lepiej z samym sobą

Program szkolenia:

1. CO TO JEST ASERTYWNOŚĆ?

• Czym jest, a czym na pewno nie jest asertywność
• Dlaczego warto być asertywnym – psychologiczne następstwa postawy asertywnej oraz uległej, agresywnej
• Twoja mapa asertywności – autodiagnoza
• „Każde zachowanie ma w sobie pozytywną intencję” – wprowadzenie do zmiany osobistej
• Prawa asertywności – respektowanie własnych potrzeb i szanowanie praw innych

2. BUDUJEMY FUNDAMENTY ASERTYWNOŚCI

• Pewność siebie – jak zbudować w sobie mocne i stabilne poczucie własnej wartości
• Gry asertywnościowe wzmacniające pewność siebie
• Dialog wewnętrzny, czyli o tym, że asertywne działanie zaczyna się w umyśle
• Słowa, które mają moc – co i jak mówić, by dbać o siebie i nie ranić innych
• Przekonująca mowa ciała – kształtowanie wizerunku osoby asertywnej

3. KSZTAŁTOWANIE POSTAWY ASERTYWNEJ POPRZEZ DZIAŁANIE

• Obszary asertywnej postawy (odmowa, stanowienie własnych granic, wyrażanie próśb, reagowanie na krytykę i rzeczowe przyjmowanie ocen, prezentowanie siebie w asertywny sposób)
• Techniki asertywne w działaniu – sprawdzone metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

4. TRENING KLUCZOWYCH ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH W OBSZARACH WYMAGAJĄCYCH ROZWOJU

• Ćwiczenia praktyczne zorientowane na indywidualne potrzeby uczestników
• Podsumowanie warsztatów i wyznaczenie przez uczestników celów i planów asertywnościowych

W celu zgłoszenia się na szkolenie lub uzyskania dodatkowych informacji prosimy o wysłanie informacji na adres: szkolenia@lnp.com.pl lub o kontakt telefoniczny.

Laboratorium Nowych Perspektyw
tel: 504 039 842 lub 669 969 306
e-mail: szkolenia@lnp.com.pl
http://www.lnp.com.pl

Forma: Szkolenie otwarte, warsztaty.

Prowadzący:Paweł Helfer, Rafał Stankiewicz (Trenerzy Laboratorium Nowych Perspektyw)

Metody pracy:ćwiczenia praktyczne, scenki symulacyjne, ćwiczenia integracyjne, autodiagnoza, mini wykład, dyskusja

Wielkość grupy: 8-12 osób

Opinie poszkoleniowe uczestników poprzednich Treningów Asertywności

Szkolenie przyniosło mi dużo optymizmu i umiejętności, które na pewno przydadzą mi się w przyszłych stosunkach i relacjach społecznych. Szkolenie miało swój wspaniały wymiar dzięki trenerom, którzy bardzo umiejętnie prowadzili spotkania.
...........................................................................

Szkolenie odebrałem bardzo pozytywnie. Informacje jakie na nim uzyskałem mam nadzieję spowodują, że będę bardziej pewny siebie w relacjach z innymi osobami. Ciekawe były doświadczenia innych osób, dzięki, którym można było zobaczyć jak wyjść z twarzą z zaistniałej sytuacji.
...........................................................................

- Ciekawe prowadzenie (forma przekazywania wiedzy, prowadzenie 2-osobowe), przerywniki w formie ćwiczeń dobrze dobrane i interesujące.
- Bardzo cenne uwagi w trakcie ćwiczeń dotyczące określania własnego celu.
...........................................................................

1. Rzeczowe przedstawienie technik asert. W sposób usystematyzowany.
2. Ciekawy sposób prowadzenia zajęć poprzez organizowanie krótkich ćwiczeń
3. Współdziałanie prowadzących.
...........................................................................

Mam pozytywne wrażenia po tym szkoleniu. Zawarte w nim były teoretyczne i praktyczne aspekty dotyczące asertywności Tego właśnie się spodziewałem. Podobała mi się równowaga między teorią i praktyką, przygotowanie merytoryczne oraz podane informacje (przykłady na wysokim poziomie).
..........................................................................

Wrażenia jak najbardziej pozytywne. W moim odczuciu bardzo przydatne były odgrywane scenki sytuacyjne wraz z komentarzem.
...........................................................................

Szkolenie prowadzone profesjonalnie ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób biorących w nim udział. Forma tak prowadzonego szkolenia były bardzo łatwo trafiająca do uczestników. Możliwość aktywnego uczestnictwa z uwzględnieniem osobistych dylematów i problemów.


Ogromne wrażenie wywarła na mnie atmosfera całego treningu. Doskonałe było połączenie teorii z praktyką. Bardzo przydatne było zanalizowanie swoich doświadczeń i sytuacji. To bardzo pomocne. Fachowość trenerów i ich podejście do uczestników wywiera tylko pozytywne wrażenia.
...........................................................................

Profesjonalnie przygotowane szkolenie, połączone z indywidualnym podejściem do każdego z uczestników, w miłej i komfortowej atmosferze. Ciekawe były ćwiczenia - zaskakujące a jednocześnie rozwijające świadomość zagadnienia. Dwóch prowadzących było moim zdaniem świetnym pomysłem.
...........................................................................

Szkolenie było bardzo pozytywnie prowadzone, wszyscy mogli się otworzyć, opowiedzieć o swoich problemach. Trenerzy bardzo profesjonalnie podchodzili do każdego z uczestników i dawali mu czas do namysłu. Wszyscy, myślę, wynieśli coś z tego szkolenia, co pozwoli im na lepsze radzenie sobie z problemami dnia codziennego w relacjach międzyludzkich.
............................................................................

Szkolenie prowadzone w fantastycznej, ciepłej atmosferze przez dwóch uroczych panów, którzy są świetnymi profesjonalistami w tym co robią.
Bardzo interesująco przekazana wiedza, z ciekawymi, życiowymi przykładami.
...........................................................................

Myślę, że wszystko było w szkoleniu przydatne, wszystkie informacje do mnie trafiły i otworzyły mi oczy na wiele spraw w temacie relacji z innymi ludźmi.
..........................................................................

Pomocna w szkoleniu jest luźna atmosfera i przedstawienie konkretnych technik, które można zastosować w konkretnej sytuacji.
..........................................................................

Szkolenie odbyło się w bardzo miłej atmosferze. Prowadzący to szkolenie według mnie zrobili je w bardzo profesjonalny sposób. Jestem zadowolona, że skorzystałam i będę polecać z całą pewnością innym Waszą firmę.
Agata F.

Agata F. Szkolenia, manager
zespołu
sprzedażowego

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

W imieniu firmy Business & Management Training serdecznie zapraszam na nasze najbliższe szkolenie:

Business Intelligence Manager – wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie.


Obrazek


Kiedy?
Szkolenie odbędzie się w Warszawie, w dniach 25 -27 stycznia 2012.

Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest do kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla, kierowników projektów, analityków oraz specjalistów,
w szczególności osób mających być zaangażowanych od strony biznesowo-analitycznej we wdrażanie inicjatywy Business Intelligence w organizacji.

Po ukończeniu szkolenia, uczestnik będzie:

*posiadał przekrojową wiedzę z zakresu szeroko rozumianego Business Intelligence, w tym Hurtowni Danych, Integracji Danych (ETL/ELT, Data Quality, Data Cleansing, Data Profiling, MDM), raportowania i zaawansowanej analityki biznesowej (Data Mining);
*swobodnie poruszał się w terminologii dziedzinowej oraz obszarach merytorycznych BI;
*znał najpopularniejsze praktyczne zastosowania rozwiązań klasy Business Intelligence;
*znał aspekty korzystania w stopniu zaawansowanym z narzędzi informatycznych klasy BI;
*potrafił zidentyfikować wartość dodaną oraz miejsce dla rozwiązań BI dla danego biznesu;
*znał specyfikę przygotowania wdrożenia Business Intelligence,
w szczególności zbierania i definiowania wymagań, wyboru dostawcy, planowania projektu/programu;
*znał specyfikę kierowania wdrożeniem (projektem/programem) klasy Business Intelligence w organizacji;

Zakres tematyczny:

Moduł I – Biznesowy – wprowadzenie w tematykę BI oraz zagadnienia związane z wdrażaniem i kierowaniem inicjatywami klasy Business Intelligence;
Moduł II – Techniczny – wybrane aspekty technologiczne BI, w szczególności modelowanie wielowymiarowe oraz integracja danych;

Zachęcam do zapoznania się z programem szkolenia:

http://bamt.pl/business_intelligence

Cena szkolenia: 3 600 PLN + 23% VAT
Przy zapisach grupowych atrakcyjne zniżki!

Na hasło goldenline otrzymają Państwo 10% zniżki!!!!

W ramach szkolenia zapewniamy:
- obszerne drukowane materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- całodzienny serwis kawowy
- obiad w każdym dniu szkolenia

Nasze szkolenie wspierają:
(erp-view.pl, magazynit.pl, erp24.pl, beconnected.pl).

Zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,
Agata Formejster

tel. 22 427 36 76 / fax: 22 244 24 59

e-mail: agata.formejster@software.com.pl

BAMT Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa

http://bamt.pl

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

Chcieliśmy poinformować, że są jeszcze wolne miejsca na akredytowanym szkoleniu z zarządzania projektami z zakresu metodyki PRINCE2® Foundation&Practitioner, w terminie 23-27.01.2012, organizowanym przez skills sp. z o. o.

Wyjątkowo u nas:
- kameralne grupy szkoleniowe, nieprzekraczające 12 osób,
- możliwość zdania 2 egzaminów w trakcie 5-dniowego szkolenia i uzyskania wyników zaraz po egzaminie,
- materiały szkoleniowe w postaci papierowej i elektronicznej od międzynarodowych partnerów,
- licencja na "Project in a box Community Edition" - oprogramowanie do zarządzania projektami PRINCE2® i programami za pomocą MSP®, udostępniane w języku polskim tylko przez skills,
- wsparcie poszkoleniowe w postaci pytań doradczych do trenera,
- coaching dla Kierowników Projektów,
- członkowstwo w Best Practice User Group Polska, polskim stowarzyszeniu, skupiającym osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania, takie jak: PRINCE2®, P3O®, M_o_R® i MSP®

Zapraszamy również na inne szkolenia otwarte w pierwszym kwartale 2012 r.:

PRINCE2®: 23-27.01.2012, 06-10.02.2012, 20-24.02.2012, 05-09.03.2012, 19-23.03.2012
MSP®: 13-16.02.2012
M_o_R®: 12-16.03.2012
P3O®: 16-20.01.2012

Powyższe szkolenia oferujemy również „na żywo” przez Internet tym, którzy nie mogą osobiście na nie przybyć - w systemie wideokonferencji i weryfikacji egzaminacyjnej: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Zapisy na szkolenia i dodatkowe informacje:

info@skills.pl
http://skills.pl/szkolenia.php
tel. 22 216 60 61 , 60 333 666 3.

Zapraszamy i pozdrawiamy
Zespół skills

PRINCE2® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
M_o_R® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
P3O® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce
MSP® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
PMI®, PMBOK® are Registered Trade Mark of the Project Management Institute

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka M.

Agnieszka M. Human Resources /
Szkolenia

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

SZKOLENIE „AKADEMIA MANAGERA” W PEŁNI DOFINANSOWANE

Szanowni Państwo, z wielką przyjemnością przedstawiamy wyjątkowy projekt procedury szkoleniowej „Akademia Managera”. Projekt ten kierowany jest do osób, które pełnią funkcję kierowniczą oraz osób zajmujących się polityką personalną w firmach zaliczanych w szczególności do sektora MŚP (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa).

Głównym celem programu rozwojowego jest przekazanie uczestnikom wiedzy, a przede wszystkim umiejętności zarządzania pracownikami w sposób podnoszący ich motywację, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Nowatorska koncepcja Akademii Managera umożliwia wykorzystanie różnorodnych form rozwoju: szkolenia grupowe oraz zadania zlecone.

Dodatkową zaleta naszej propozycji jest możliwość skorzystania z dofinansowania szkolenia ze środków UE. Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników delegowanych przez firmę i jest całkowicie bezpłatne w przypadku dostarczenia niezbędnej dokumentacji rekrutacyjnej.

CELE PROJEKTU (po zakończeniu projektu uczestnicy będą potrafili):
 skutecznie motywować pracowników do codziennej pracy
 skutecznie wyznaczać cele oraz efektywnie nadzorować ich realizację
 postępować względem pracowników w sposób rozwijający ich kreatywność, odpowiedzialność i zadowolenie z pracy
 utrzymać odpowiedni dystans w stosunku do pracowników
 zachowywać się asertywnie zwłaszcza w odniesieniu do byłych współpracowników – kolegów, wobec których obecnie pełnią funkcję kierowniczą
 rozwiązywać konflikty wewnątrz zespołu
 podejmować i komunikować wszelkie, szczególnie trudne decyzje dotyczące zarówno poszczególnych pracowników jak i całego zespołu pracowniczego
 przeciwdziałać zniechęceniu i zawodowemu wypaleniu swoich pracowników
 efektywnie zarządzać zróżnicowanym wiekowo zespołem

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

WIELKOŚĆ GRUPY SZKOLENIOWEJ
Szkolenie odbywać się będzie w maksymalnie 18 osobowych grupach.

MIEJSCE I CZAS REALIZACJI
Proponujemy, aby szkolenia odbywały się w Katowicach. Czas trwania: 4 dni
Terminy 2 kolejnych spotkań szkoleniowych (szkolenie realizowane jest w formie 2 spotkań - 2 dniowych):
06-07 marzec 2012
20-21 marzec 2012


CERTYFIKATY
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w projekcie.

ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLEŃ GRUPOWYCH
Moduł I: Zarządzanie zespołem zróżnicowanym wiekowo


CEL:
• Rozwój kompetencji związanych z budowaniem i zarządzaniem zespołem zróżnicowanym wiekowo;
• Poszerzenie wiedzy na temat mechanizmów funkcjonowania zespołów;
• Uświadomienie roli zespołów zróżnicowanych wiekowo w wymianie wiedzy i intermentoringu;

KORZYŚCI:
• Zdobycie wiedzy w zakresie budowania współpracy w zespole poprzez wzmocnienie kompetencji przywódczych;
• Poznanie specyfiki zespołów zróżnicowanych wiekowo (korzyści i zagrożenia);
• Poznanie stylów kierowania zespołem (identyfikacja własnych mocnych stron i obszarów do rozwoju w roli menedżera);
• Rozwój umiejętności uzgadniania i wprowadzania zasad pracy w zespole zróżnicowanym wiekowo;
• Rozwój umiejętności zapobiegania konfliktom pokoleniowym pomiędzy członkami zespołu;
• Zapoznanie się z metodami rozwiązywania konfliktów między członkami zespołu;
• Nauczenie się zespołowego rozwiązywania problemów;
• Poznanie wpływu postawy menedżerskiej na poziom motywacji pracowników;

Czas trwania: 12 godzin szkoleniowych

Moduł II: Motywacja i satysfakcja pracowników na plus

CEL:
Wsparcie kompetencji związanych z motywowaniem pracowników z uwzględnieniem ich różnic indywidualnych;

KORZYŚCI:
• Umiejętność motywowania pracowników poprzez postawę i styl menedżera;
• Umiejętność kreatywnego motywowania;
• Implementacja wiedzy na temat nowoczesnych technik wpływu na poziom efektywności pracowników;
• Określenie czynników wzmacniających i osłabiających motywacje w swoim przedsiębiorstwie;
• Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych związanych z pobudzaniem motywacji wśród pracowników;
• Umiejętność prowadzenia indywidualnych i grupowych spotkań motywacyjnych;
• Wpływanie na poziom motywacji pracowników w oparciu o rozróżnienie potrzeb osób w różnym wieku;

Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych

Moduł III: Skuteczna komunikacja na plus

CEL:
• Rozwój umiejętności stosowania narzędzi komunikacyjnych
• Uświadomienie możliwości stosowania komunikacji wewnętrznej do wdrożenia zarządzania wiekiem w organizacji.

KORZYŚCI:
• Poszerzenie wiedzy na temat mechanizmów skutecznej komunikacji w kontaktach międzyludzkich
• Rozwijanie praktycznych umiejętności w zakresie porozumiewania się i przekonywania,
• Nabycie umiejętności prowadzenia trudnych rozmów w sposób asertywny,
• Zwiększenie wpływu uczestników na podejmowane decyzje zawodowe i życiowe,
• Nabycie umiejętności asertywnego zachowania ,
• Poznanie zalet i korzyści płynących z konstruktywnie rozwiązanego konfliktu ,
• Rozwijanie umiejętności skutecznego komunikowania się w sytuacji konfliktu międzypokoleniowego,
• Nabycie wiedzy z zakresu komunikacji w organizacji.

Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych

Moduł IV: Zarządzanie wiekiem - strategia skutecznej firmy

CEL:
• Wprowadzenie i poszerzenie wiedzy na temat zarządzania wiekiem;
• Budowanie pozytywnej postawy wobec zagadnienia zarządzania wiekiem;
• Zapoznanie ze standardami zarządzania wiekiem;

KORZYŚCI:
• Zdobycie wiedzy dotyczącej potrzeby zarządzania wiekiem i przełożenie tej wiedzy na realia firmy;
• Nabycie umiejętności identyfikowania i brania pod uwagę w zarządzaniu różnic związanych z wiekiem;
• Rozwój umiejętności rozpoznawania mocnych stron pracowników w różnym wieku
i wykorzystywanie ich w celu zwiększenia efektywności firmy;
• Dostrzeganie korzyści ze współpracy osób w zróżnicowanym wieku dla przepływu wiedzy w firmie;
• Poznanie ram prawnych dotyczących zarządzania wiekiem;
• Rozpoznanie i przygotowanie do zastosowania powiązań pomiędzy elementami zarządzania wiekiem a motywacją i satysfakcją pracowników, skuteczną komunikacją, zarządzaniem zespołem, strategią HR, zarządzaniem kompetencjami i zarządzaniem zmianą.

Czas trwania: 4 godziny szkoleniowe

REKRUTACJA
Prosimy o wstępne zadeklarowanie udziału w szkoleniu w okresie 09.01 – 09.02.2012
KONTAKT
Agnieszka Mitka
e-mail: agnieszka.mitka@smgkrc.com
tel. 32 203 74 54

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Akredytowane szkolenie z PRINCE2 w bardzo atrakcyjnej cenie w Krakowie!
Termin 20-22 lutego 2012.

pm2pm wraz ze swoim partnerem CRM SA zaprasza na 3-dniowe szkolenie z PRINCE2 kończące się egzaminem FOUNDATION!
Cena wraz z egzaminem tylko 1900 zł brutto. To prawdziwa okazja dla wszystkich pragnących zapoznać się z metodyka PRINCE2.

szczegóły na stronie http://pm2pm.pl


Obrazek
Agata Kocierz

Agata Kocierz Kierownik ds.
administracyjno-praw
nych PB BAUMAR Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Firma bit Polska Sp. z o.o. poszukuje trenerów do przeprowadzenia w województwie opolskim następujących szkoleń:
1. Trening motywacyjny do założenia działalności gospodarczej.
2. Podstawy organizacyjno - prawne prowadzenia działalności gospodarczej .
3. System finansowy oraz źródła finansowania firmy.
4. Marketing w małej firmie.
5. Opracowanie biznes planu.
6. Indywidualne doradztwo w zakresie tworzenia biznes planu.
Zainteresowane osoby proszę o kontakt:
e-mail: agata.czornij@bit-polska.pl tel.: 663 960 400
Anna Maria W.

Anna Maria W. Konsultant
Rekrutacji IT

Temat: Ogłoszenia

Już w najbliższy poniedziałek w IdeaPlace odbędzie się IX edycja Wrocławskiego Dnia Coworkingu, którą to poświęcimy tworzeniu oferty dla Klienta. Tego dnia, podczas bezpłatnych warsztatów, korzystając z wiedzy i doświadczenia eksperta w dziedzinie strategii budowania silnej marki i marketingu, Marka Guzowskiego, poszukamy odpowiedzi na pytania, jakie stawia sobie każdy przedsiębiorca. Jak sprawić ...by nasza oferta wyróżniał...a się na tle konkurencji? Co zrobić, by przykuć uwagę klienta i sprawić by polubił mój produkt? Co decyduje o wyborze tej a nie innej oferty? Podczas wykładu omówione zostaną najważniejsze elementy prezentacji: kolorystyka, symbolika, emocje. Zaprezentowaną teorię, ubierzemy w formę podczas warsztatów i podsumujemy dyskusją. Ze względów technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Zgłoszenia należy wysyłać na adres office@ideaplace.pl :)

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

3. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji

5. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Podejmę nowe wyzwania w zakresie To Management-u w budownictwie...

Pozdrawiam

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Jak efektywnie zarządzać swoim czasem, by zdążyć ze wszystkim i mieć na wszystko czas?

30-31.01.2012

Zapraszamy

program i więcej informacji
http://systemysa.pl/moc_efektywnego_dzialania_program....

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNE SZKOLENIA MENEDŻERSKIE

Ruszyły zapisy na bezpłatne szkolenia rozwijające kompetencje menedżerskie, handlowe, osobiste i z zakresu zarządzania projektami.

To specjalna propozycja tylko dla menedżerek z woj. łódzkiego.

Liczba miejsc ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń!

Sprawdź szczegóły

kliknij tutaj

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

informujemy, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na szkolenie otwarte firmy „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 3-5.02.2012 r. w hotelu „Cztery Korony” w Śremie, woj. wielkopolskie.

Szczegóły dotyczące treningu znajdziecie Państwo w kalendarzu szkoleń.

Rekrutację prowadzimy tylko do 23.01.2012

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Magdalena Brudzyńska

Magdalena Brudzyńska TÜV NORD Polska Sp.
z o. o.

Temat: Ogłoszenia

TÜV NORD Polska Sp. z o.o.
ma przyjemność zaprosić Państwa na szkolenie:

"ZARZĄDZANIE ZMIANĄ"
TERMIN: 30-31 stycznia 2012r
MIEJSCE: Warszawa

PROGRAM SZKOLENIA:
- Identyfikacja przyczyn naturalnego oporu przeciwko zmianom
- Zdiagnozowanie spsobów przełamywania oporu przeciwko zmianom u siebie i współpracowników
- Identyfikacja najczęściej popełnianych błędów
- Charakter zmian w mojej organizacji – ocena, wnioski na przyszłość.
- Omówienie i analiza procesu zarządzania projektem zmiany w organizacji – rekomendowana metodyka, korzyści.
- Analiza praktycznych technik lepszego kumulowania i wykorzystania czasu w trakcie wdrażania zmiany w organizacji.
- Błędy komunikacyjne menedżera odpowiedzialnego za wdrożenie konkretnego projektu zmiany w organizacji.
- Wskazówki praktyczne liderów biznesu nt. sposobu wdrażania dowolnej zmiany w organizacji.
- Podsumowanie i opracowanie indywidualnego Planu Działania w zakresie zarządzania zmianą (każdy uczestnik – we współpracy z trenerem – po zakończeniu części merytorycznej warsztatów opracuje w oparciu o uzyskaną wiedzę i nabyte podczas zajęć konkretne umiejętności własny plan dostosowany do potrzeb organizacji, w której pracuje).

(uwaga – istnieje możliwość poszerzenia programu o kwestie zgłoszone przez uczestników; warunek – ich zgłoszenie powinno nastąpić w terminie najpóźniej 7 dni przed planowanym terminem warsztatów).

Szczegółowych informacji udziela:
Magdalena Brudzyńska
22/ 629 02 97
m.brudzynska@tuv-nord.pl

Zostały ostatnie wolne miejsca.

Zapraszam również do zapoznania się ze szczegółowym zakresem działalności firmy TÜV NORD Polska Sp. z o.o. na stronie internetowej: http://www.tuv-nord.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie - Zyskowna strategia: jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?

Nie istnieją firmy, które zawsze odnoszą sukcesy, istnieją za to takie posunięcia strategiczne, które zapewniają ich autorom zyskowny wzrost. Bardzo często powstają one w oparciu o metodologię Strategii Błękitnego Oceanu autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne. Na szkoleniu dowiecie się jak wykorzystać narzędzia Strategii Błękitnego Oceanu, poznacie strategie i przykłady skutecznego ich zastosowania w polskich oraz zagranicznych firmach. Przekonacie się dlaczego doprowadziło je to do zyskownego, dynamicznego wzrostu, dostaniecie gotowe propozycje zastosowania ich w Waszym biznesie! W ciągu jednego dnia otrzymacie dużą dawkę wartościowej wiedzy i inspiracji!

Na warsztacie dowiedzą się Państwo:
▪ Jak, za pomocą narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu, stworzyć wolną przestrzeń rynkową?
▪ Jak wykreować nowy popyt na produkty i usługi - dotrzeć do "nieklientów" branży?
▪ Jak uciec z "czerwonego oceanu" zaciekłej konkurencji i wypłynąć na "błękitny ocean" zyskownego wzrostu?
▪ W jaki sposób zmodyfikować strategię i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?

Szczegóły i zapisy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

Koszt szkolenia:
310 zł / osoba (netto) – cena obejmuje: profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, imienny certyfikat. (5% zniżki dla uczestników szkoleń organizowanych przez Akademię Edukacji Regionalnej i potwierdzonych certyfikatem, w przypadku zgłoszenia większej grupy uczestników istnieje możliwość negocjacji ceny).

Termin:
27 stycznia 2012 (termin składania zgłoszeń upływa 24 stycznia 2012r.)

Miejsce:
Gdańsk, ARP S.A., ul. Arkońska 6/ bud. A3

Trener prowadzący: Piotr Chmielewski, http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Osoba odpowiedzialna za szkolenie:
Anna Urbanowicz tel.: 058-3233142, e-mail: anna.urbanowicz@arp.gda.pl

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


już 27.02.2012

Po szkoleniu będziesz potrafił:

• budować dobre relacje z rozmówcą w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• pisać różnego typu skrypty rozmów telefonicznych,
• wyznaczać cele rozmów telefonicznych,
• wykorzystywać dynamikę rozmowy w celu osiągnięcia oczekiwanego rezultatu,
• umawiać spotkania z Klientami i sprzedawać swoje produkty/usługi,
• przygotować się właściwie do prowadzenia rozmów telefonicznych,
• analizować prowadzone rozmowy telefoniczne,
• prowadzić rozmowy telefoniczne,
• przekazać i pozyskać potrzebne informacje,
• stosować techniki argumentowania i finalizowania rozmowy,
• stosować skuteczne odpowiedzi na wątpliwości Klienta,
• skutecznie reagować w trudnych sytuacjach,

i będziesz znał:

• etapy procesu rozmowy telefonicznej,
• zasady przygotowywania, prowadzenia i analizowania rozmów telefonicznych,
• dynamikę prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• typy informacji występujące w rozmowie telefonicznej,
• zasady pisania różnego typu skryptów rozmów telefonicznych,
• narzędzia ułatwiające komunikacje podczas prowadzenia rozmów telefonicznych,
• metodę wyznaczania celów rozmowy telefonicznej,
• techniki argumentacji i finalizowania rozmów telefonicznych,
• modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

790zł brutto
zapisz się do 25.01.2012 i zapłać tylko 590zł

Program i więcej informacji
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

zapraszamy

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

SGS Polska zaprasza na szkolenia organizowane przez Akademię SGS!

Harmonogram szkoleń w 1-szym półroczu 2012

NOWOŚCI

Wymagania normy EN15838 – zarządzanie jakością w CCC
13 lutego 2012, Warszawa

System zarządzania energią wg ISO 50001
2 lutego 2012, Warszawa

GMP Cosmetic ISO 22716
23 marca 2012, Gdynia

BRC Consumer Product wydanie 3
15 marca 2012, Warszawa

Elementy zarządzania ryzykiem biznesowym – warsztaty doskonalące dla pełnomocników
26 marca 2012, Warszawa

Społeczna odpowiedzialność biznesu (szkolenie dla dostawców)
2 marca 2012, Warszawa

BRC Food wydanie 6
5 marca 2012, Warszawa

IFS Food wydanie 6
12 kwietnia 2012, Warszawa

PAS 220
16 lutego 2012, Warszawa

Auditor wewnętrzny w programie FSSC 22000
9-11 maja 2012, Warszawa

Auditor wiodący ISO 14001 (rejestracja IRCA)
26-30 marca 2012, Warszawa

Akademia SGS
Małgorzata Widz-Rowińska
058 661 07 90
malgorzata.widz@sgs.com

ZAPRASZAMY

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do