Temat: Ogłoszenia

Zachowaj skuteczność w kryzysie! Warsztaty z liderami zmian i przywództwa!

Zapraszamy na Executive Meeting „Biznes to Ludzie, Ludzie to Biznes”

Warsztaty pomogą odnaleźć odpowiedzi na pytania ważne w obliczu zmian, których jako zarządzający ludźmi i biznesami obecnie doświadczamy:
• Jak budować wiarygodność społeczną firmy?
• Jak definiować politykę zatrudnienia?
• Jak zatrzymywać kluczowych menedżerów?
• Jak pociągnąć za sobą liderów biznesu?

20% zniżki przy zapisie do 16 grudnia 2011r.!

Szczegółowe informacje na stronie: http://spotkania.lazarski.pl/executive-meeting
Artur K.

Artur K. Specjalista ds.
marketingu

Temat: Ogłoszenia

http://www.rosyjski-tlumaczenia.com.pl - Tłumaczenia rosyjski

Oferujemy kompleksowe tłumaczenia z języka polskiego na rosyjski oraz z języka rosyjskiego na polski

Tłumaczenia rosyjskie (pisemne i ustne):
Umowy
Kontrakty
Oferty handlowe
Korespondencja handlowa i inna
Kompleksowe tłumaczenie stron internetowych
Ulotki i materiały reklamowe
Wizytówki
Techniczne (dokumentacja, instrukcje obsługi i inne)
Medialne
Rozmowy biznesowe i spotkania towarzyskie (tłumaczenia konsekutywne, symultaniczne, szeptane)
Tłumaczenia wyjazdowe (misje gospodarcze, targi, spotkania)
Tłumaczenie dowolnego tekstu
Redagowanie, poprawianie błędów w istniejących tłumaczeniach. Korekta każdej treści

Dziedziny specjalizacji: ekonomia, marketing, biznes, handel, handel międzynarodowy, stosunki międzynarodowe, finanse, bankowość, rachunkowość, zarządzanie, prawo, prawo międzynarodowe, media, sport, informatyka, internet, medycyna, farmacja, chemia, budownictwo, inżynieria, geografia, transport, spedycja, motoryzacja, przemysł, tłumaczenia techniczne, tłumaczenia ogólne. Wykonujemy również przekłady związane z tematyką Unii Europejskiej, a także zawierające skomplikowane słownictwo.

Głównym obszarem działania naszej firmy jest Polska i kraje Europy Wschodniej.

Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszych usług:
Zespół http://www.rosyjski-tlumaczenia.com.pl - Tłumacz języka rosyjskiego


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam do udziału w projektcie szkoleniowym, dofinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt skierowany jest do osób zatrudnionych w sektorze MSP woj. śląskiego w szczególności do kadry kierowniczej, specjalistów HR, menedżerów personalnych, właścicieli firm, a także wszystkich osób, których praca polega na zarządzaniu pracownikami.

OSTATNIE 2 miejsca na III (ostatnią już) edyję szkolenia

Możliwość rozliczania wkładu prywatnego w wynagrodzeniach uczestników!

Miejsce szkolenia Quality Hotel Katowice***

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie:

http://www.akademia-zzl.pl

10 dniowy cykl szkoleń obejmuje m.in. praktyczne zagadnienia z zakresu Prawa Pracy, metody skutecznej rekrutacji i selekcji, systemy ocen okresowych, szkolenia i rozwój pracowników.

Szczegółowy program szkoleń dostępny tutaj
Iwona Paulina Grodek

Iwona Paulina Grodek Specjalista ds.
organizacji szkoleń-
TUiR WARTA S.A.

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do udziału w projekcie ,,Rozwijaj swoje umiejętności" (woj. śląskie)

Projekt skierowany jest do przedsiębiorców (mikro, małych i średnich przedsiębiorstw) i ich pracowników posiadających miejsce zamieszkania lub zatrudnienia na terenie województwa śląskiego, prowadzących działalność
w jednej z następujących branż:
przemysł maszynowy, samochodowy, lotniczy lub górniczy

Wszyscy uczestnicy projektu zostaną przeszkoleni z tematu : ,,Technologie przyjazne środowisku"

W ramach projektu proponujemy szkolenia skierowane do kadry kierowniczej, do wyboru jeden z następujących tematów:

Kierowanie zespołem pracowników produkcyjnych

Zarządzanie produkcja, jakością oraz wspomaganie procesów produkcyjnych

Dla pracowników proponujemy szkolenie z tematy:
Operator linii produkcyjnej

BIURO PROJEKTU:
ul. Mickiewicza 28/1 pok. nr 0
40-092 Katowice
tel.: 519 323 893

www.rozwijajswojeumiejetnosci.plIwona Paulina Grodek edytował(a) ten post dnia 19.12.11 o godzinie 08:45
Anna R.

Anna R. szef, manager,
specjalista

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam
http://sygnowanenazwiskiem.pl

Sygnowane Nazwiskiem to firma powstała w celu promowania polskiej twórczości i rozwoju rynku sztuki komercyjnej.
Umożliwiamy odbiorcy indywidualnemu i biznesowemu dotarcie do szerokiego asortymentu rzeczy niebanalnych, unikatowych o wysokiej jakości i przystępnych cenach.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

W imieniu skills sp. z o.o. chcielibyśmy zaprosić do udziału w szkoleniach z zarządzania projektami (PRINCE2®, PMBOK®Guide), programami (MSP®), ryzykiem (M_o_R®), oraz biurami projektu, programu i portfela (P3O®).

Wyjątkowo u nas:

- kameralne grupy szkoleniowe, nieprzekraczające 12 osób,
- możliwość zdania 2 egzaminów w trakcie 5-dniowego szkolenia i uzyskania wyników zaraz po egzaminie,
- materiały szkoleniowe w postaci papierowej i elektronicznej od międzynarodowych partnerów,
- licencja na "Project in a box Community Edition" - oprogramowanie do zarządzania projektami PRINCE2® i programami za pomocą MSP®, udostępniane w języku polskim tylko przez skills,
- wsparcie poszkoleniowe w postaci pytań doradczych do trenera,
- coaching dla Kierowników Projektów i coaching przy aplikacji PMP®

Zapraszamy na szkolenia otwarte w pierwszym kwartale 2012 r.:
PRINCE2®: 09-13.01.2012, 23-27.01.2012, 06-10.02.2012, 20-24.02.2012, 05-09.03.2012, 19-23.03.2012
CAPM®/PMP®: 03-05.01.2012
MSP®: 13-16.02.2012
M_o_R®: 12-16.03.2012
P3O®: 16-20.01.2012

Powyższe szkolenia oferujemy również „na żywo” przez Internet tym, którzy nie mogą osobiście na nie przybyć - w unikalnym systemie wideokonferencji i weryfikacji egzaminacyjnej: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Zapisy na szkolenia i dodatkowe informacje:

info@skills.pl
http://skills.pl/szkolenia.php lub http://shop.skills.pl,

tel. 22 216 60 61 , 60 333 666 3.

Zapraszamy i pozdrawiamy
Zespół skills

PRINCE2® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
M_o_R® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
P3O® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce
MSP® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
Swirl logo™ jest znakiem handlowym Office of Government Commerce
PMI®, PMBOK® are Registered Trade Mark of the Project Management Institute

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na szkolenie otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w dniach 03-05.02.2012 r. w Hotelu „Cztery Korony” w Śremie, woj. wielkopolskie.

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

Cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 1200,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Agnieszka G.

Agnieszka G. step by step

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatne warsztaty Ericpol Innovation Pathway 2012

Zapraszamy wszystkich na zbliżające się wielkimi krokami bezpłatne warsztaty biznesu Ericpol Innovation Pathway 2012 - „Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem”. Już dziś zapraszamy na nie przedsiębiorców branży IT i ICT.

Spotkanie odbędzie się 13 - 15 stycznia 2012, w tatrzańskiej Dolinie Bystrej w schronisku na Kalatówkach. Zapraszamy firmy zdeterminowane by ruszyć trudnym szlakiem innowacji i osiągnąć szczyty technologii w skali międzynarodowej. Tę ostrą szkołę biznesu i przetrwania gwarantuje Ercipol Telecom.

Wśród prelegentów Ericpol Innovation Pathway 2012 będą takie gwiazdy jak Thomas Qvist z Ericsson, czy Doug Solomon z IDEO i wielu innych znamienitych gości.

Z twórcami innowacji spotkać się będzie mógł każdy, kto działa w branży informatycznej i chce udoskonalić swoją wiedzę. Wystarczy tylko wypełnić formularz. Spotkanie jest bezpłatne.

Dołącz do spotkania na: http://www.goldenline.pl/spotkanie/ericpol-innovation-...

Zapraszamy!
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Ogłoszenia

REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW HR


Obrazek



Obrazek


Cele i korzyści szkolenia:

Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera się na kilku istotnych elementach:

• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko

Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje, case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do rozwoju.

Czas, cena, miejsce szkolenia:

13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa, gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53

Program szkolenia:

1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe

• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji

2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata

• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy

3. Proces rekrutacji

• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna

4. Proces selekcji

• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata

5. Finalizacja procesu selekcji

• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani

6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji

• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki za sobą

Trener prowadzący:

Anna Andrzejczyk

Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds. psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania, modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji, anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz szkoleniami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Agata F.

Agata F. Szkolenia, manager
zespołu
sprzedażowego

Temat: Ogłoszenia

Business & Management Training
Zaprasza na szkolenie z zakresu Zarządzania Projektami:

Zarządzanie Projektami w metodyce SCRUM
22-23 grudnia, Warszawa


http://bamt.pl/zarzadzanie-projektami-w-metodyce-scrum

Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do kierowników projektów, kierowników zespołów projektowych oraz właścicieli produktów, członków zespołów projektowych, menadżerów wszystkich szczebli zarządzania i osób, które rozpoczynają ścieżkę kariery zawodowej związanej z projektami.

Szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz:

Zapoznać się z metodą SCRUM
Zdobyć umiejętności stosowania zasad metody Scrum w realizowanych projektach
Wypracować krytyczne podejście do możliwości zastosowania
Nabyć umiejętności wprowadzenia metody Scrum do projektu w celu podniesienia efektywności zespołów projektowych/programistycznych
Posiadać wiedzę niezbędną do realizacji metody w roli Scrum Master

Po szkoleniu nabędziesz wiedzę i umiejętności w zakresie:

Zespołu Scrum (skład, zakres ról)
Ograniczeń czasowych w Scrum
Narzędzi i reguł postępowania w Scrum
Elastycznego planowania projektów
Skuteczna praca zespołów projektowych
Optymalizacja zmian w projekcie
Maksymalizacja korzyści i minimalizacja ryzyka projektowego

Forma:

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, pracy grupowej z elementami mini wykładu. W trakcie wykładu wykorzystywana jest także gra odwzorowująca kluczowe elementy Scrum. Proces nauczania oparty jest o cykl Kolba.
Czas trwania: 2 dni

Cena szkolenia: 2 400 PLN + 23% VAT

UWAGA
PROMOCJA -400PLN do 15 grudnia!!! 2 000 PLN plus VAT

W ramach szkolenia zapewniamy:
obszerne drukowane materiały szkoleniowe
certyfikat ukończenia szkolenia
całodzienny serwis kawowy
obiad w każdym dniu szkolenia

ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA STYCZNIOWE SZKOLENIE:
Business Intelligence Manager – wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie.

Zapisy i pełne informacje:

mail: agata.formejster@software.com.pl

www: http://bamt.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniach:

"Zarządzanie ryzykiem operacyjnym - warsztat analizy i projektowania"
Data i miejsce szkolenia: 30-31.01.2012r; Warszawa


Zarządzanie ryzykiem jest najnowocześniejszym trendem w zarządzaniu.Wiedza z tego zakresu rozwija się bardzo dynamicznie, specjaliści od tego zagadnienia są coraz bardziej poszukiwani na rynku pracy. Poznanie problematyki ryzyka prowadzi do zrozumienia samej istoty funkcjonowania organizacji i głównego wyzwania co do zarządzania nią. Szkolenie przygotowuje do wyboru ścieżki dalszych szkoleń certyfikowanych z obszarów: ryzyka (ISO 27005, ISO 31000), bezpieczeństwa (ISO 27001, ISO 27002), ciągłości działania (BS 25999, BS 25777).

Cele szkolenia:

- przybliżenie problematyki oraz poznanie przejawów ryzyka
- poznanie zasad analizy i szacowania ryzyka
- poznanie zasad ograniczania ryzyka przez opracowywanie rozwiązań zabezpieczających oraz planów ciągłości działania.

Szkolenie szczególnie kierujemy do:

Specjaliści i menedżerowie:

- zarządzania ryzykiem
- zarządzania kryzysowego
- zarządzania bezpieczeństwem
- zarządzania ciągłością działania w sektorach: finansowym, przemysłowym i w administracji

Umiejętności, które nabędą uczestnicy szkolenia:

- Rozumienie zjawisk składających się na ryzyko
- Umiejętność opisywania procesów biznesowych
- Identyfikowanie zagrożeń i podatności
- Szacowanie ryzyka
- Określanie poziomu ryzyka akceptowalnego
- Wyznaczanie wymagań bezpieczeństwa
- Projektowanie scenariuszy awaryjnych

Forma szkolenia:

- Wykłady połączone z warsztatami
- Zagadnienia są omawiane w formie kilkunastominutowego wykładu, po czym następują około 30-minutowe ćwiczenia
- Ćwiczenia składają się na spójny projekt, równocześnie słuchaczom pokazywany jest projekt wzorcowy

Czas trwania szkolenia:
-2 dni - 2x8 godzin,godz.9-17

Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!!!!Cena promocyjna do 16.01.2012r

Szczegółowy program szkolenia na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/zarzadzanie-...

"Projektowanie planów ciągłości działania (business continuity plans)"
Data i miejsce szkolenia: 09-10.02.2012; Warszawa


Zapewnianie ciągłości działania organizacji jest najpoważniejszym wyzwaniem w zarządzaniu, wiedza z tego zakresu rozwija się bardzo dynamicznie, specjaliści od tego zagadnienia są coraz bardziej poszukiwani na rynku pracy. Poznanie problematyki zarządzania zapewnianiem ciągłości działania prowadzi do zrozumienia samej istoty funkcjonowania organizacji i głównego wyzwania co do zarządzania nią. Szkolenie przygotowuje do korzystania z wzorców dobrych praktyk z zapewniania ciągłości działania (normy BS 25999, BS 25777), a także ryzyka (ISO 27005, ISO 31000) i bezpieczeństwa (ISO 27001, ISO 27002).

Cele szkolenia:
- praktyczne opracowywania scenariuszy awaryjnych w zarządzaniu ciągłością działania lub w zarządzaniu kryzysowym

Szkolenie szczególnie kierujemy do:

Specjaliści i menedżerowie:

- zarządzania ryzykiem
- zarządzania kryzysowego
- zarządzania bezpieczeństwem
- zarządzania ciągłością działania w sektorach: finansowym, przemysłowym i w administracji

Umiejętności, które nabędą uczestnicy szkolenia:

- Umiejętność opisywania procesów biznesowych
- Identyfikowanie ich zagrożeń i podatności
- Wyznaczanie wymagań zapewniania ciągłości
- Definiowanie polityki zapewniania ciągłości działania
- Określanie zakresu dokumentacji planów ciągłości działania
- Projektowanie scenariuszy awaryjnych
- Projektowanie testów scenariuszy i posługiwanie się nimi

Forma szkolenia:

- Wykłady połączone z warsztatami
- Zagadnienia są omawiane w formie kilkunastominutowego wykładu, po czym następują około 30-minutowe ćwiczenia
- Ćwiczenia składają się na spójny projekt, równocześnie słuchaczom pokazywany jest projekt wzorcowy

Czas trwania szkolenia:
-2 dni - 2x8 godzin,godz.9-17

Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!!!!Cena promocyjna do 20.01.2012r

Szczegółowy program szkolenia na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/projektowani...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt z organizatorem:
Kamila Gut
tel. 22/101 33 47
fax.. 22/244 25 37
szkolenia@multitrain.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Szanowni Państwo,

Chciałabym zaprosić wszystkich zainteresowanych na szkolenie z zakresu „Zarządzania Projektami wg PMBoK® Przygotowujące do PMP® Certification”.

Termin: do sprawdzenia na stronie
Miejsce: Warszawa
Czas trwania: 5 dni

Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności i wiedzy z zakresu zarządzania projektami wg światowego standardu zarządzania projektami PMBoK®Guide (A Guide to the Project Management Body of Knowledge, 4th Edition) opracowanego przez Project Management Institute) na które składa się:
● poznanie i praktyczne przećwiczenie zagadnień dziewięciu głównych obszarów wiedzy PMBoK®Guide (takich jak: zarządzanie integracją projektu, zarządzanie zakresem, kosztami, czasem, jakością, zarządzanie zasobami ludzkimi, komunikacją, ryzykiem, zarządzanie zamówieniami)
● odniesienie obszarów wiedzy do procesów zarządzania projektem w cyklu jego życia.

Więcej informacji na stronie: http://bamt.pl/zarzadzanie-projektami-wg-pmbok-przygot...

Zapraszam także na szkolenia:
- MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH w BPMN oraz UML
- BUSINESS INTELLIGENCE
- ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI w metodyce SCRUM
- PRINCE2® Foundation
- PRINCE2® Practitioner

Pozdrawiam serdecznie,
Mariola Chomicz
mariola.chomicz@software.com.pl

BAMT sp. z o.o. sp.k.
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa
tel. 22 427 37 16
fax: 22 244 24 59

http://www.bamt.plMariola Chomicz edytował(a) ten post dnia 30.01.12 o godzinie 14:33
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Ogłoszenia

Wymagania wobec managerów firm stale rosną, zwłaszcza w czasie spowolnienia gospodarczego i ograniczania kosztów - to od ich kompetencji zależy bowiem wtedy poziom funkcjonowania firm.

Umiejętności koordynacji wielu obszarów związanych z działalnością firmy, przewidywania potencjalnego ryzyka i skutecznego reagowania na nie, a jednocześnie efektywnego motywowania pracowników oraz zapewniania wysokich standardów realizowanych zdań i zachowania efektywności na najwyższym poziomie - poszukiwać będą firmy u swoich managerów

To właśnie Project Managerów będzie potrzebować rynek!

Przystąp już teraz do CYKLU SZKOLEŃ PRZYGOTOWUJĄCYCH DO CERTYFIKACJI IPMA,
poziom D


Kolejna edycja:
Data: 13.01.-24.03.2012r
Miejsce: Kraków
Cena: 4200 zł

Zapisz się do końca 2011 roku i skorzystaj z 10 % rabatu!

Więcej: http://www.pm2pm.pl/szkolenia/83,Cykl+szkole%C5%84+prz...
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szkolenie: Zarządzanie Częściami Zamiennymi
Termin: 9 – 10 luty 2012
Miejsce: PPG Deco Polska Sp. z o. o. we Wrocławiu


Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem teoretycznym w 20%.

Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę szkoleń i zagadnień TPM. Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być wdrażane TPM oraz jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją przed każdym pracownikiem UR:

CO wykonywać? JAK wykonywać? KIEDY wykonywać?

Podczas warsztatów uczestnicy opracowują strategię zarządzania częściami zamiennymi korzystając z poznanych metodologii: MRO, analizy ABC, narzędzi sterujących z zakresu Kanban oraz wykorzystując magazyny konsygnacyjne.

Cele szkolenia:

•Metody analizy części zamiennych,
•metody obliczania stanów minimalnych, maksymalnych części zamiennych,
•zastosowanie metodologii Kanban w zarządzaniu częściami zamiennymi,
•techniki zarządzania częściami zamiennymi wg metodologii MRO,
•analiza ABC części zamiennych,
•ciągłe doskonalenie - wydłużanie czasu życia części zamiennych.

Więcej informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://womasolution24.com/
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia

Miesięczny Plan Zadań - Praktyczny Kalendarz 2012

To bardzo praktyczny Kalendarz, który umożliwia planowanie i kontrolę zadań w skali jednego pełnego miesiąca. Umieszczony w widocznym miejscu, pozwala na błyskawiczną orientację w zaplanowanych zadaniach i umożliwia szybkie podejmowanie decyzji, dotyczących zadań nieplanowanych i spontanicznych. Miesięczny Plan Zadań jest jednym z najbardziej skutecznych narządzi, pomagających planować i zarządzać zadaniami, dlatego niezbędny jest każdej osobie, która chce efektywnie wykorzystać swój czas.

Pobierz teraz
http://systemysa.pl/wydarzenia.html
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne

ABC ergonomii w biurze
TERMIN SZKOLENIA: 05.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto MATA do ćwiczeń GRATIS

Zapoznanie uczestników z podstawami wiedzy ergonomicznej oraz ukierunkowanie uczestników na metody rozwiązywania problemów ergonomicznych w ich zakładach pracy, w celu poprawy efektywności pracy oraz poziomu zadowolenia pracownika.

Opis szkolenia

Szkolenie dotyczy podstaw ergonomii, tj. nauki o dostosowaniu otoczenia człowieka, szczególnie w pracy, do jego potrzeb i możliwości. Z badań wynika, że ergonomiczna świadomość pracowników pomaga zwiększyć ich wydajność oraz zmniejszyć ich zmęczenie, spowodowane wysiłkiem umysłowym i fizycznym. Stosując proste środki, niewymagające żadnych nakładów finansowych, można istotnie zmaksymalizować wydajność pracy i efektywność pracowników.

Profil uczestnika

- Specjaliści do spraw BHP
- Osoby odpowiedzialne za ocenę ryzyka na poszczególnych stanowiskach pracy
- Menedżerowie
- Osoby na stanowiskach administracyjnych

Korzyści dla uczestników

Poznanie wiedzy dotyczącej praktycznych zasad stosowania ergonomii w pracy biurowej. Przełożenie zdobytej wiedzy na mierzalne korzyści finansowe we własnym miejscu pracy.

Metodologia

Wykłady, ćwiczenia oraz dyskusja otwarta.

Czas trwania: 7h

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-16.01.2012 r.
-20.01.2012 r.
-27.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto

Codziennie patrzysz na stertę rosnących w Twoim otoczeniu śmieci? Chcesz obniżyć wysokie rachunki za wodę i prąd w Twoim przedsiębiorstwie?Boisz się kar? Martwi Cię złe gospodarowanie odpadami? Do Twoich obowiązków należy ochrona środowiska w przedsiębiorstwie, a Ty nie wiesz od czego zacząć?

Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś "TAK" to szkolenie jest dla Ciebie.

Cele szkolenia:

Cel ogólny: zwiększenie świadomości i wiedzy w zakresie uwzględniania kwestii środowiskowych u osób pracujących lub prowadzących działalność gospodarczą.

Cele szczegółowe: usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy prawnej z wybranych zagadnień ekologicznych, umiejętne segregowanie odpadów, rozwijanie wrażliwości na problemy środowiska naturalnego oraz kształtowanie postaw proekologicznych.

Profil uczestnika:

Szkolenie skierowane jest zarówno do koordynatorów komórek jak i osób w nich pracujących, odpowiedzialnych za ochronę środowiska w przedsiębiorstwie, osób mogących pełnić w przyszłości funkcje związane z ogólnie pojętą ekologią oraz do wszystkich zainteresowanych osób, które na co dzień chciałyby poprawić swoje umiejętności w zakresie efektywnego zarządzania środowiskiem.

Korzyści dla uczestników:

Realizacja szkolenia umożliwi pracownikom usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy z zakresu obowiązującego prawa dotyczącego ochrony środowiska...

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Ogłoszenia

REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW HR


Obrazek



Obrazek


Cele i korzyści szkolenia:

Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera się na kilku istotnych elementach:

• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko

Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje, case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do rozwoju.

Czas, cena, miejsce szkolenia:

13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa, gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53

Program szkolenia:

1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe

• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji

2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata

• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy

3. Proces rekrutacji

• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna

4. Proces selekcji

• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata

5. Finalizacja procesu selekcji

• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani

6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji

• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki za sobą

Trener prowadzący:

Anna Andrzejczyk

Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds. psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania, modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji, anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz szkoleniami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” od Nowego Roku wprowadza nową formę rekrutacji uczestników na szkolenia otwarte. W celu obniżenia kosztów uczestnictwa w treningu oraz optymalizacji terminów szkoleń otwartych wprowadzamy „Deklarację Uczestnictwa”. W ramach Deklaracji Uczestnictwa koszt udziału w szkoleniu otwartym jest o 1/3 niższy!

W ramach Deklaracji Uczestnictwa proponujemy Państwu następujące szkolenia:
„Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i wzmacnianie zespołów”
„Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole”
„Skuteczny handlowiec – jak zostać naprawdę dobrym handlowcem”
„Negocjacje handlowe”

Po szczegóły zapraszamy na naszą stronę

W razie pytań zachęcamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na szkolenie ZROZUMIEĆ SPRZEDAŻ

http://www.zrozumiecsprzedaz.pl

Miejsce:
Gdańsk Główny godzina 9:00

Szczegóły, kontakt, rejestracja:

Paweł Kowalski
pawel@projekt.lap.pl
511261109
Adam Przeździęk

Adam Przeździęk Trendwatcher,
Blogger, Marketing
Expert

Temat: Ogłoszenia

Roman Polko w swojej książce będzie szkolił menedżerów z zarządzania. Pozycja nazywa się "RozGROMić konkurencję" i w sprzedaży pojawi się chyba w okolicach 30 stycznia. Póki co film promujący książkę.

http://youtu.be/IqtoORG31uU

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do