Temat: Ogłoszenia

CRM online http://inFirma.pl w SUPER CENIE na GRUPERZE!

Tylko do wtorku 15 listopada 2011 system CRM online inFirma.pl jest w naprawdę okazyjnej cenie - 39 zł dla 3 osób na pół roku:

http://gruper.pl/x.php/1,9639/Twoja-Firma-inFirma-dost...

Przy większej liczbie osób można wykupić 2 lub więcej Gruperów. Polecam!

inFirma.pl to nowoczesny CRM online który ciągle się rozwija i ma wiele ciekawych funkcjonalności. Docenił to Webhosting.pl który nadał inFirmie Wyróżnienie Redakcji i najwyższą ocenę 9/10 punktów wśród 7 badanych najlepszych CRM online w Polsce!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Aktualnie rozwijam program mający na celu wspomaganie zarządzania projektami i podziałem zadań w firmie. Szukam osób zainteresowanych bezpłatnym przetestowaniem programu. Głównym celem testów jest dla mnie otrzymanie wszelkich informacji na temat tego, co warto dodać i usprawnić w programie, a także testy wydajnościowe samej aplikacji.

Więcej informacji na temat programu można znaleźć pod adresem: http://java.vgtworld.pl/gtplanner

Aby otrzymać dane do konta testowego, proszę o kontakt przez formularz kontaktowy, lub adres e-mail podany na powyższej stronie, lub poprzez prywatną wiadomość na goldenline.
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu® przygotowała specjalną jesienno-zimową ofertę szkolenia dla Twojej firmy Zarządzanie zespołem sprzedaży.

Szczegóły oferty:

1. Składając zamówienie realizacji 2-dniowego szkolenia „Zarządzanie zespołem sprzedaży” do 30.12.2011r. Twoja firma otrzyma 50% rabat.
2. Cena szkolenia po rabacie wynosi. 2990zł brutto za 16h / 2 dni pracy warsztatowej.

Podana cena zwiera:
1. Przygotowanie szkolenia.
2. Dostosowanie szkolenia do potrzeb uczestników i organizacji.
3. Poprowadzenie szkolenia przez trenera.
4. Dojazd trenera na szkolenie.
5. Materiały szkoleniowe
a. Podręczniki,
b. Handouty,
c. Ćwiczenia,
d. Zadania wdrożeniowe.
6. Certyfikaty ukończenia szkolenia.
7. Przeprowadzenie oceny szkolenia.

Podana cena nie zawiera:
1. Kosztów sali konferencyjnej wraz z niezbędnym wyposażeniem.
2. Wyżywienia i zakwaterowania uczestników szkolenia.
3. Aprowizacji trenerów na jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz podczas jego trwania.

Wymienione koszty pokrywa Firma zamawiająca szkolenie

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?[/b[

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. [b]Motywowanie.
Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.


W celu uzyskania szczegółowych informacji związanych z realizacją szkolenia w Twojej firmie zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego:

Marcin Szpak
Tel.: +48 796-319-705
e-mai: szpak.marcin@gntb.pl
http://gntb.pl
Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: Ogłoszenia

OSOBA PROWADZĄCA SPRAWY BHP
Potrzebujesz obsługi bhp?
Nie masz bhpowca w firmie?
Skończyła ci się ważność szkolenia bhp?
Nie masz osoby do prowadzenia spraw kadrowych ?

Zadzwoń lub Napisz
· Kompleksowa obsługa firm (tzw. outsourcing)
· Doradztwo w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej, sprawy kadrowe
· Szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
· Ocena i dokumentacja ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
· Sporządzenie dokumentacji powypadkowej
· Opracowywanie instrukcji BHP
· Opracowanie tabeli odzieżowej, dobór środków ochrony indywidualnej
Informacje
509367349
bhp13@interia.pl
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia

Ukryty przekaz:


Obrazek
Marian K.

Marian K. Doradca w zakresie
restrukturyzacji
przedsiębiorstw

Temat: Ogłoszenia

Chcesz odzyskać sprawność firmy - służę pomocą. Restrukturyzacja naprawcza i dostosowawcza średnich i dużych firm.
krzemar@interia.eu
Joanna Rochowiak (Szefer)

Joanna Rochowiak
(Szefer)
Doradca zawodowy,
posrednik pracy,
koordynator projektu

Temat: Ogłoszenia

Witam, chciałabym zaprosić Państwa do udziału w szkoleniach unijnych w ramach projektu „KADRA NA EURO”

WYKORZYSTAJ CZAS PRZYGOTOWAŃ DO EURO 2012!

Zgłoś siebie lub swojego pracownika do udziału w projekcie w 80% dofinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

MARKETING, W TYM MIĘDZYNARODOWY, PROMOCJA INTERNETOWA
05.12.2011 - 13.12.2011 (4 dni - 26 h)

NEGOCJACJE, BUDOWANIE ZESPOŁU, PROFESJONALNY MANAGEMENT
30.11.2011 - 08.12.2011 (4 dni - 26 h)

AUTOPREZENTACJA - WYSTAPIENIA PUBLICZNE, SAVOIR VIVRE W BIZNESIE
STYCZEŃ (4 dni - 26 h)

SKUTECZNA OBSŁUGA KLIENTA, W TYM ZAGRANICZNEGO, ZARZĄDZANIE CZASEM I ŚRODOWISKIEM PRACY
28.11.2011 - 06.12.2011 (4 dni - 26 h)

Harmonogramy szkoleń dostępne są dla Państwa na stronie http://kadranaeuro.org.pl w zakładce "zgłoś się"

Całkowite koszty 4 dniowego szkolenia (dodatkowo w cenie 2 – godzinny indywidualnym coachingiem ) w wysokości 199zł brutto – ponosi Pracodawca.

Warunki uczestnictwa

• Prowadzisz mikro lub małe przedsiębiorstwo
• Siedziba lub oddział Twojej firmy znajduje się na terenie Wielkopolski
• Jesteś pracownikiem zatrudnionym na terenie Wielkopolski na podstawie umowy o pracę

ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ, ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!

KONTAKT: j.szefer@egd.com.pl, 61 610 75 14

Organizator:

EGD Consulting
Siedziba główna:
ul. Kaczeńcowa 38
60-175 Poznań
Rajmund Flis

Rajmund Flis HR Specialist,
Career Advisor

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na business & career coaching. W celu podniesienia własnych kwalifikacji oraz nawiązania nowych relacji oferuję 10 bezpłatnych sesji dla osób na stanowiskach kierowniczych lub prowadzących własne firmy. Tematyka sesji może obejmować takie zagadnienia jak:

- rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych
- starania o awans
- rozwój firmy
- poszukiwanie nowej pracy
- zwiększanie wydajności w pracy
- godzenie pracy i życia prywatnego itp.

Sesje odbywają się podczas bezpośrednich spotkań (tylko w Warszawie) lub przez Skype.
Zainteresowane osoby zapraszam do pisania na adres: rajmund.flis[at]gmail.com
Agnieszka K.

Agnieszka K. Dyrektor Projektów
Szkoleniowych ARK
Consulting

Temat: Ogłoszenia

Treningi dla osób prywatnych w Centrum OKTAWA w Warszawie.

Koszt udziału w każdym treningu: 250 zł.

Trening asertywności
"Gdyby koń o swojej sile wiedział, nie jeden by na nim nie siedział"

Dla kogo: trening asertywności skierowany jest do tych wszystkich, którzy mają trudności w bronieniu i egzekwowaniu swoich praw, nie potrafią mówić stanowczo „nie”, przez co czują się wykorzystywani lub nie szanowani. Trening pomaga tym, którzy chcą zyskać motywację do stanowczego przedstawiania swoich racji i odpowiednie po temu umiejętności oraz korzystać ze swoich praw bez naruszania praw innych.
Termin: 14-15.01.2012
Czas trwania: 16 godzin
Miejsce: Warszawa, ul. Leszno 8 lok. 44
Wielkość grupy: 6-10 osób
Kontakt: 517 17 71 19 lub biuro@centrumoktawa.pl
[b]Cena:
250 zł brutto za osobę

Trening radzenia sobie ze stresem
„To nie sytuacja jest stresująca, ale to, jak ją odbieramy”

Dla kogo: trening radzenia sobie ze stresem skierowany jest do wszystkich tych, którzy żyją w sytuacji ciągłego napięcia emocjonalnego i borykają się ze stresem wynikającym z sytuacji zawodowej lub z doświadczanych kryzysów osobistych. Zapraszamy osoby zainteresowane podniesieniem umiejętności radzenia sobie z przewlekłym stresem oraz chcące poprawić jakość swojego życia. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak identyfikować objawy stresu, panować nad stresem i zapobiegać mu, poznają wybrane techniki radzenia sobie ze stresem i zasady organizacji czasu pracy, które ułatwią im opanowanie stresu w sytuacjach zawodowych i osobistych.
Termin: 10-11 grudnia 2011
Czas trwania: 16 godzin
Miejsce: Warszawa, ul. Leszno 8 lok. 44
Wielkość grupy: 6-10 osób
Kontakt: 517 17 71 19 lub biuro@centrumoktawa.pl
Cena: 250 zł brutto za osobę

Trening radzenia sobie ze złością
„Świat żółcią zalany – czyli: jak radzić sobie ze złością”

Dla kogo: warsztat skierowany jest do wszystkich tych, którzy chcieliby lepiej zrozumieć i skorygować swoje zachowania wynikające z doświadczanej złości oraz tych, którzy są zainteresowani osobistym rozwojem. Zapraszamy osoby, które mają trudności z panowaniem nad swoją złością (często wybuchają, mają poczucie, że nie kontrolują swoich reakcji na sytuacje wywołujące uczucie złości), jak i te, które „boją” się złości, tłumią to uczucie. Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy na temat emocji a szczególnie złości, która niekontrolowana może prowadzić do agresji lub tłumiona – do poważnych problemów zdrowotnych.
Termin: 28-29 stycznia 2012
Czas trwania: 16 godzin
Miejsce: Warszawa, ul. Leszno 8 lok. 44
Wielkość grupy: 6-10 osób
Kontakt: 517 17 71 19 lub biuro@centrumoktawa.pl
Cena: 250 zł brutto za osobę

Trening interpersonalny
„Największa mądrość każdego – znać dobrze siebie samego”

Dla kogo: trening interpersonalny skierowany jest do wszystkich tych, którzy chcą lepiej poznać siebie, zrozumieć swoje trudności w kontaktach z innymi, popracować nad swoimi emocjami, nad lepszym ich rozumieniem i wyrażaniem, oraz w bezpiecznych warunkach przekonać się o tym, jak są postrzegani przez innych. Dzięki treningowi Uczestnicy uzyskują nową wiedzę o sobie samych oraz o mechanizmach psychologicznych, które kształtują relacje międzyludzkie.
Termin: 25-26 lutego 2012
Czas trwania: 16 godzin
Miejsce: Warszawa, ul. Leszno 8 lok. 44
Wielkość grupy: 6-10 osób
Kontakt: 517 17 71 19 lub biuro@centrumoktawa.pl
Cena: 250 zł brutto za osobę

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

informujemy, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na szkolenie otwarte firmy „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 25-27.11.2011 r. w urokliwym hotelu Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu.

W związku z tym dla wszystkich użytkowników serwisu Golden Line proponujemy ofertę Last Minute na to szkolenie. Normalna cena szkolenia wynosi 1200,00 zł netto za osobę – w ofercie Last Minute tylko 800,00 zł netto za osobę. Oferta ważna jest do 22.11.2011 r. do godz. 16:30.

Szczegóły dotyczące treningu znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Klaudia Natalia Fabiszewska

Klaudia Natalia Fabiszewska "Jeśli chcesz innych
zapalić, płomień
musi być w tobie".

Temat: Ogłoszenia

Już 28 listopada Kraków zamieni się w finansową perłę Małopolski. Przez 5 dni, studenci wszystkich
krakowskich uczelni, pasjonaci idei przedsiębiorczości oraz poszukujący możliwości rozwoju będą zgłębiać
tajniki inwestowania, poznają sposoby podejmowania trafnych decyzji biznesowych i skutecznego poruszanie sięw sferze finansów i zarządzania, a także odkryją, jak nie zagubić się w meandrach rynku kapitałowego. Wszystkoto za sprawą organizowanego przez Małopolskie Studenckie Forum Business Centre Club wraz z nowo otwartymkierunkiem Zarządzania na Wyższej Szkole Europejskiej Festiwalu- Inteligencja Finansowa!

W tym roku przygotowaliśmy dla Was jeszcze więcej! Ponad 30 szkoleń i warsztatów, znamienici goście,
hektolitry cennych informacji, a to wszystko bezpłatnie!

Już w poniedziałek i w środę Fryderyk Karzełek-człowiek uważany za jednego z najbardziej
charyzmatycznych mówców w Polsce, twórca idei PRO - Permanentnego Rozwoju Osobistego oraz między
innymi "Dekalogu Zamożności" podzieli się swoją wiedzą dotyczącą doradztwa finansowego. To praktyk, który
wykształcił liczne grono managerów, doradców finansowych, przedsiębiorców, którzy uzyskali niezależność
finansową. Chcesz do nich dołączyć? Spotkajmy się 28 oraz 30 listopada.

Wtorek należeć będzie do Grzegorza Turniaka- Prezesa firmy BNI Polska ,niestrudzonego orędownika
wartościowych idei: networkingu, zarządzania talentami, karierą i czasem oraz Krzysztofa Sarneckiego-biznesmena,zawodowego negocjatora, konsultanta ponad sześciuset firm w USA oraz prezesa największego
ośrodka edukacyjnego dla Polaków Academy of Business & Career Development w Chicago. To właśnie dla Was
poprowadzi warsztaty z negocjacji.

Jeżeli chcecie poznać jednego z najmłodszych polskich milionerów, właściciela firmy ESC Poland, kilkunastu
sklepów i serwisów internetowych, pomysłodawcy i promotora konferencji „Myśleć jak milionerzy”, nie wahajcie się dołączyć do nas w środę. Kamil Cebulski opowie wtedy o czynnikach, które wpłynęły na upadek firmy Malma.

To jednak nie wszystko! Znamienitych gości będzie jeszcze więcej…

Ponadto, BDM oraz Teletrade przeprowadzą dla Was certyfikowane szkolenia z zakresu inwestowania na rynku
walutowym, psychologii giełdy, a także zarabiania na spadkach.

Potężne dyskusje eksperckie, najlepsza od kilku lat inauguracja i prestiżowe szkolenia czekają na Ciebie!
Brzmi zachęcająco?

Zapisy na:
http://inteligencja-finansowa.org.pl
http://przedsiebiorczykrakow.pl

Odważ się być zachłannym i sięgnij po swój pierwszy milion!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:
Social Media - skuteczna komunikacja na Facebooku
Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych

19-20 grudnia 2011r, Warszawa


Wraz z rozwojem technologii coraz większą rolę w świecie biznesu pełnią nowe media, a wraz z nimi: portale społecznościowe, blogi, strony www. Znajomość dziedziny social media, umiejętność ich efektywnego wykorzystania to jeden z podstawowych wyznaczników sukcesu.
Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie psychologicznego ujęcia kreatywności - do zastosowania w praktyce
- poznanie sprawdzonych narzędzi skutecznej pracy w grupie kreatywnej
- rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia w odniesieniu do projektowania kampanii reklamowych
- zapoznanie się z najnowszą, praktyczną wiedzą na temat możliwości wykorzystania Facebooka do celów marketingowych której nie sposób szukać w drukach zwartych,
- zdobycie wiedzy na temat zasad i regulacji tworzenia konkursów na Facebooku.

Odbiorcy szkolenia
- Specjaliści ds. Marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatyków Social Media.

Czas trwania i forma szkolenia
2 dni (2x8 godzin) – Szkolenie połączone z aktywnymi metodami pracy, analizą case study.

Przy rejestracji do 2.12.2011r. obowiązuje cena promocyjna.
Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!


Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt:
Magdalena Siwek
tel. 22/ 101 33 44
e-mail: magdalena.siwek@multitrain.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Tytuł szkolenia:
Zarządzanie Projektami w metodyce SCRUM

Termin: 22 - 23 grudnia 2011 r.
Miejsce: Warszawa


Cel szkolenia:
- Zapoznanie się z metodą
- Zdobycie umiejętności stosowania zasad metody Scrum w realizowanych projektach
- Wypracowanie krytycznego podejścia do możliwości zastosowania
- Zdobycie umiejętności wprowadzenia metody Scrum do projektu w celu podniesienia efektywności zespołów projektowych/programistycznych
- Zdobycie wiedzy niezbędnej do realizacji metody w roli Scrum Master

Korzyści:

- Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie
- Zespołu Scrum (skład, zakres ról)
- Ograniczeń czasowych w Scrum
- Narzędzi i reguł postępowania w Scrum
- Elastycznego planowania projektów
- Skuteczna praca zespołów projektowych
- Optymalizacja zmian w projekcie
- Maksymalizacja korzyści i minimalizacja ryzyka projektowego

Koszt szkolenia: 2 400 PLN + 23 % VAT

Strona szkolenia: http://bamt.pl/zarzadzanie-projektami-w-metodyce-scrum


---
Pozdrawiam,
Karolina Murawska
Asystent Kierownika Projektu Szkoleniowego
http://bamt.pl

tel. 22 427 36 76 fax: 22 244 24 59
e-mail: karolina.murawska@software.com.pl
BAMT Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa
Agata F.

Agata F. Szkolenia, manager
zespołu
sprzedażowego

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

W imieniu firmy B&MT, serdecznie zapraszam na cykl szkoleń z zakresu Modelowania Procesów Biznesowych.

Szkolenie dedykowane jest dla menadżerów, kadr zarządzających, kierowników projektów oraz pracowników działów IT, analityków biznesowych i osób odpowiedzialnych za zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie.

Cykl składa się z II modułów:

I moduł: Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN
Data: 19-21.12.2011r.
Miejsce: WARSZAWA
Czas trwania: 3 dni

II moduł: Symulacja procesów z modeli BPMN
Data:11-13.01.2012r.
Miejsce: WARSZAWA
Czas trwania: 3 dni

CEL:
Cykl szkoleń ma na celu zapoznanie uczestników z metodologią procesów BPMN oraz Swimlane.

EFEKTY:
Po ukończeniu cyklu uczestnicy będą posiadać praktyczne umiejętności identyfikacji, mapowania, modelowania i publikacji procesów w stopniu umożliwiającym
samodzielne efektywne przygotowywanie tych dokumentów na potrzeby opisu istniejących i projektowania nowych procesów biznesowych,
zwłaszcza w celu wdrożenia systemów informatycznych, doskonalenia przedsiębiorstwa, szkoleń i komunikacji procesów.

FORMA:
Szkolenie odbywa się w sali komputerowej, gdzie uczestnicy pod okiem wykwalifikowanego trenera, samodzielnie będą tworzyć i analizować diagramy
z wykorzystaniem metodyki opisu procesów BPMN.

Po ukończeniu cyklu każdy uczestnik otrzyma certyfikat "Analityk Procesów Biznesowych".

Cena udziału w poszczególnych szkoleniach:

- 3500 PLN + 23% VAT – "Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN”
- 3300 PLN + 23% VAT – "Symulacja procesów z modeli BPMN”
- 6200 PLN +23% VAT – Zgłoszenie w całym cyklu.

Osoby zainteresowane całym cyklem szkolenia, otrzymają
specjalną ofertę promocyjną *rabat – 600 PLN


Szczegółowe informacje odnośnie programu na naszej stronie:
http://bamt.pl/podstawy-modelowania-procesow-biznesowy...

Zapraszam do kontaktu

Pozdrawiam,
Agata Formejster

tel. 22 427 37 16 / kom.: 602 403 364 / fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.formejster@software.com.pl

BAMT Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa

http://bamt.plAgata F. edytował(a) ten post dnia 23.11.11 o godzinie 12:08

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Zależy Ci na podnoszeniu kwalifikacji?

W ramach jedynego w Wielkopolsce kompleksowego projektu szkoleniowego z zakresu zarządzania pracownikami zapraszamy do udziału w szkoleniu dofinansowanym z EFS:

Zlecanie i delegowanie zadań – sprawna realizacja celów w organizacji
Dowiesz się:

• Jakie są zasady efektywnego delegowania i zlecania zadań;
• Jak kontrolować postęp prac;
• Jakie są najczęstsze błędy popełniane przy delegowaniu zadań.

Miejsce szkolenia: Poznań
Termin: 8-9 grudnia

Dzięki dofinansowaniu Unii Europejskiej szkolenia o wartości rynkowej ok. 1500 zł , są dla Państwa bezpłatne!*!!!
*Pracownicy przedsiębiorstw, którzy wezmą udział w szkoleniu w trakcie swojego czasu pracy nie ponoszą żadnych kosztów.

Zgłoś się już teraz wysyłając e-mail na adres kompetencje@eureka-hr.pl lub dzwoniąc pod numer +48 512 391 875

http://www.kompetencje.eureka-hr.pl


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

Poszukiwany jest szkoleniowiec z zarządzania procesowego ze znajomością specyfiki funkcjonowania administracji rządowej lub ewentualnie samorządowej.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

.Lidia G. edytował(a) ten post dnia 02.01.12 o godzinie 11:51

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

.Lidia G. edytował(a) ten post dnia 02.01.12 o godzinie 11:51
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne:

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
12.12.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Facebook bez tajemnic
TERMIN SZKOLENIA:
13.12.2011 r. - Odbierz prezent za swój udział!
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
12.12.2011 r.
Cena za szkolenie: 350 zł/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA: 10-11.12.2011
CENA ZA SZKOLENIE: 849 zł netto (PREZENT ZA UDZIAŁ W SZKOLENIU – Tablet graficzny)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

CorelDRAW – grafika wektorowa
TERMIN SZKOLENIA: 07-08.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 700 zł netto (PREZENT ZA UDZIAŁ W SZKOLENIU – Tablet graficzny)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

WORD – jego funkcje
TERMIN SZKOLENIA: 21-22.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 400 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW HR


Obrazek



Obrazek


Cele i korzyści szkolenia:

Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera się na kilku istotnych elementach:

• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko

Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje, case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do rozwoju.

Czas, cena, miejsce szkolenia:

13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa, gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53

Program szkolenia:

1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe

• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji

2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata

• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy

3. Proces rekrutacji

• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna

4. Proces selekcji

• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata

5. Finalizacja procesu selekcji

• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani

6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji

• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki za sobą

Trener prowadzący:

Anna Andrzejczyk

Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds. psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania, modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji, anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz szkoleniami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do