Adam Kuling

Adam Kuling Zapraszam do
współpracy.

Temat: Ogłoszenia

Witaj drogi przedsiębiorco,

Czy interesuje Cię prowadzenie własnej firmy która z mocy prawa nie
podlega pod ZUS ani Urząd Skarbowy ?
Poniżej wymienię kilka najważniejszych korzyści:

- nie odpowiadasz własnym majątkiem (odpowiedzialność do 50zł )

- z mocy prawa nie podlegasz pod instytucje takie jak ZUS czy Urząd Skarbowy,

- sporo optymalizacja kosztów, np. delegacja do 50% itd.

- proste formalności bez zbędnego biegania po urzędach (czas 7-10 dni)

- pełna księgowość , nie trzeba opłacać własnego biura

- miesięczny koszt prowadzenia firmy w przypadku tradycyjnej
działalności po 2 latach to : 900 + księgowość, w naszym przypadku
można zniwelować to do poniżej 500zł msc. to koszt łącznie z pełną
księgowością, jest również opcja która pozwala na dużo mniejszy koszt
prowadzenia

- dodam że aby mieć takie warunki nie musimy rejestrować firmy za
granicą, wszystko odbywa się w Polsce :)

Zapraszam również na facebooka : http://www.facebook.com/pages/Firma-bez-Zus-Optymaliza...

Temat: Ogłoszenia

Tajemnice Skutecznego Telemarketingu

Czas trwania i termin:

9.00 – 17.00,
15 listopad 2011, Warszawa.

Opis szkolenia.

Warsztaty efektywnego prowadzenia rozmów telefonicznych przeznaczone są dla wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystają telefon do kontaktu z Klientami, a więc przede wszystkim dla tych którzy: poszukują potencjalnych Klientów, umawiają spotkania z Klientami, utrzymują kontakty z już pozyskanymi Klientami, wykorzystują telefon w celach przekazywania i pozyskiwania potrzebnych informacji. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizowania prowadzonych rozmów telefonicznych. Nauczą się pisać różnego typu skrypty rozmów telefonicznych. Poznają techniki argumentacji i finalizacji rozmowy. Dowiedzą się jak radzić sobie w trudnych sytuacjach. Poznają dynamikę prowadzenia rozmów telefonicznych. Nauczą się wyznaczać cele rozmów telefonicznych. Przećwiczą poszczególne etapy procesu prowadzenia rozmowy telefonicznej.

Cele szkolenia.

• Zapoznanie z etapami procesu rozmowy telefonicznej.
• Zapoznanie z zasadami przygotowywania, prowadzenia i analizowania rozmów telefonicznych.
• Zapoznanie z typami informacji występującymi w rozmowie telefonicznej.
• Nauczenie uczestników pisania różnych skryptów rozmów telefonicznych.
• Nauczenie wyznaczania celów rozmowy telefonicznej.
• Nauczenie technik argumentacji i finalizowania rozmów telefonicznych.
• Zapoznanie z narzędziami ułatwiającymi komunikacje podczas prowadzenia rozmów telefonicznych.
• Zapoznanie z dynamiką prowadzonej rozmowy telefonicznej.

Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił:

• Budować dobre relacje z rozmówcą w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej.
• Pisać różnego typy skrypty rozmów telefonicznych.
• Przygotować się właściwie do prowadzenia rozmów telefonicznych.
• Analizować prowadzone rozmowy telefoniczne.
• Prowadzić rozmowy telefoniczne.
• Wyznaczać cele rozmów telefonicznych.
• Przekazać i pozyskać potrzebne informacje.
• Stosować techniki argumentowania i finalizowania rozmowy.
• Stosować skuteczne odpowiedzi na wątpliwości Klienta.
• Skutecznie reagować w trudnych sytuacjach.

Profil uczestnika szkolenia.

• Doradcy Klienta.
• Konsultanci finansowo-ubezpieczeniowi.
• Pracownicy biura obsługi klienta.
• Przedstawiciele handlowi.

Program szkolenia.

1. Podstawowe informacje na temat telemarketingu i prowadzenia rozmów telefonicznych.

• Definicja telemarketingu i jego rodzaje.
• Czynniki decydujące o sukcesie w telemarketingu.
• Rola i miejsce rozmowy telefonicznej w procesie sprzedaży.
• Proces rozmowy telefonicznej, jej dynamika, fazy i struktura.
• Cele realizowane podczas rozmowy telefonicznej.
• Typy informacji w rozmowie telefonicznej.

2. Trzy etapy procesu rozmowy telefonicznej.

• Etap przygotowania do prowadzenia rozmów telefonicznych (osobista postawa, miejsce, skrypt, baza Klientów).
• Etap prowadzenia rozmów telefonicznych (sprzedaż, umawianie spotkań, struktura rozmowy).
• Etap analizy przeprowadzonych rozmów telefonicznych (elementy skryptu, wątpliwości i zastrzeżenia, baza Klientów).

3. Trzy fazy prowadzenia rozmowy telefonicznej.

• Dynamika prowadzenia rozmowy i zachowań Klienta.
• Faza wprowadzenia – budowanie relacji z Klientem (identyfikacja Klienta, przedstawienie firmy, wzbudzenie wstępnego zainteresowania).
• Faza rozwinięcia – badanie potrzeb i prezentacja oferty (zainteresowanie Klienta i przygotowanie do podjęcia decyzji).
• Faza zakończenia – podsumowanie i zakończenie rozmowy (zamknięcie rozmowy, zdobycie i przekazanie dodatkowych informacji).

4. Narzędzia ułatwiające prowadzenie rozmów telefonicznych.

• Aktywne słuchanie i wykorzystywanie zdobytych informacji.
• Zadawanie trafnych pytań zmuszających Klienta do myślenia i działania.
• Używanie słów kluczy i zwrotów perswazyjnych wpływających na zachowanie Klienta.
• Wykorzystywanie głosu jako nośnika informacji niewerbalnej i umiejętne stosowanie pauzy.
• Techniki kierowania myśleniem Klienta i przebiegiem rozmowy telefonicznej.

5. Struktura rozmowy i skrypty rozmów telefonicznych.

• Struktura czyli właściwy przebieg rozmowy telefonicznej.
• Rodzaje skryptów wykorzystywanych podczas rozmów telefonicznych.
• Tworzenie skryptów ułatwiających osiągnięcie celu rozmowy.
• Korzystanie ze skryptów w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej.

6. Techniki argumentacji i finalizowania rozmowy telefonicznej.

• Techniki argumentacji w rozmowie telefonicznej.
• Zakres i struktura przekonującej prezentacji.
• Stare i nowe modele prezentowania korzyści.
• Techniki finalizacji w rozmowie telefonicznej.

7. Trudne sytuacje w rozmowie telefonicznej.

• Reagowanie na otrzymywane informacje i kontynuowanie rozmowy.
• Techniki radzenia sobie z emocjami Klienta.
• Określanie granic i własnych praw w rozmownie z trudnym Klientem.
• Przyjmowanie i radzenie sobie z wątpliwościami Klienta.

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY

biuro@systemysa.pl
Grzegorz Mędrek

Grzegorz Mędrek The sky is the
limit!

Temat: Ogłoszenia

Jeszcze w październiku: szybka ścieżka do certyfikatu IPMA D - Kraków

Certyfikat IPMA D to początek ścieżki certyfikacyjnej w międzynarodowym standardzie International Project Management Association. Pozytywnie zdany 3 godzinny egzamin teoretyczny jest potwierdzony świadectwem „Certified Project Manager Associate”. Podczas spotkań Małopolskiej Grupy Regionalnej Stowarzyszenia Project Management Polska uczestnicy zgłaszali nam, że standardowo dostępne na rynku kursy przygotowujące do tego egzaminu są za długie; trudno je pogodzić z pracą zawodową oraz że koszty są zbyt wysokie. Dzięki formule: intensywne weekendy + praca własna + indywidulane konsultacje udało nam się skrócić kurs do trzech weekendów. Zaczynamy w sobotę 29.10.2011. Egzamin już pod koniec listopada. Nowy sposób organizacji kursu pozwolił ograniczyć koszty i obniżyć cenę całego kursu do 3 600 zł netto (+ 1 000 zł opłata egzaminacyjna).
Kurs rozpoczyna się w weekend 29-30.10.2011, kolejne sesje: 5-6.11.2011, 19-20.11.2011.

Szczegóły oferty do pobrania.

Temat: Ogłoszenia

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży

Czas trwania i termin:

9.00 – 17.00,
22 listopad 2011, Warszawa.

Opis szkolenia

Warsztaty profesjonalnych technik sprzedaży przeznaczone są dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i chcących podnieść swoje umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi, technik i modeli profesjonalnej sprzedaży. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizy rozmów handlowych. Dowiedzą się jaki wpływ mają przekonania dotyczące sprzedaży na wyniki sprzedaży i nauczą się jak budować wspierające przekonania. Poznają i opanują narzędzia wspierające prowadzenie rozmowy handlowej, na każdym jej etapie. Nauczą się skutecznych technik argumentacji i finalizacji sprzedaży. Przyswoją sobie wiedzę na temat postepowania w trudnych sytuacjach i sposobów radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta. Przećwiczą poszczególne techniki i nauczą się wykorzystywać w praktyce poznane narzędzia i modele profesjonalnej sprzedaży.

Celem szkolenia jest nauczenie umiejętności:

• Budowania właściwych przekonań na temat sprzedaży.
• Przygotowywania i analizowania rozmowy handlowej.
• Tworzenia i utrzymywania dobrych relacji w procesie sprzedaży.
• Poszukiwania informacji istotnych ze względu na proces sprzedaży.
• Zadawania trafnych pytań na każdym etapie procesu sprzedaży.
• Parafrazowania wypowiedzi Klienta.
• Aktywnego słuchania i zbierania informacji.
• Celnego argumentowania podczas prezentacji sprzedażowej.
• Radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.
• Skutecznego zamykania sprzedaży.

Program szkolenia

1. Strategiczne czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.

• Planowanie i analizowanie działań bazą skutecznej sprzedaży.
• Wyznaczanie celów sprzedażowych podstawą do planowania i rozwoju sprzedaży.
• Czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.
• Przekonania na temat sprzedaży fundamentem dla działań sprzedażowych.
• Podwójne przygotowanie do rozmowy handlowej.
• Model procesu sprzedaży i modele rozmowy handlowej.

2. Sprawdzony w praktyce i niezawodny pięcioetapowy proces sprzedaży.

• Wyszukiwanie potencjalnych Klientów i ich kwalifikacja.
• Kontakt z potencjalnym Klientem - umawianie spotkań.
• Spotkanie z Klientem – prowadzenie rozmów handlowych.
• Referencje – rozbudowywanie bazy potencjalnych Klientów.
• Obsługa posprzedażowa.

3. Praktyczne narzędzia ułatwiające zdobywanie informacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

• Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie sprzedaży.
• Sztuka zadawania właściwych pytań.
• Umiejętność aktywnego słuchania.
• Parafrazowanie wypowiedzi Klienta.
• Prosty i funkcjonalny model zbierania informacji w procesie budowania relacji i analizy potrzeb Klienta.

4. Taktyki i elementy budowania trwałych i dobrych relacji z Klientem, tworzące fundament do końcowego porozumienia.

• Elementy wpływające na budowanie dobrych relacji.
• Nawiązanie kontaktu z Klientem.
• Zdobywanie zaufania Klienta.
• Wykorzystanie elementów ułatwiających budowanie dobrej relacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

5. Właściwe metody analizy potrzeb, skracające drogę do zamknięcia sprzedaży.

• Model czterech obszarów analizy potrzeb w praktyce sprzedażowej.
• Badanie obecnej sytuacji Klienta.
• Ustalanie celów i priorytetów Klienta.
• Definiowanie obecnych i przyszłych problemów – potrzeb Klienta.

6. Recepta na skuteczną prezentację i dotarcie do emocjonalnych powodów zakupu, decydujących o decyzji Klienta.

• Proces sprzedaży zgodny z procesem zakupu.
• Cecha, zaleta, korzyść - stary model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Rachunek zysków i strat – nowy model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Trzy użyteczne modele argumentacji ułatwiające prowadzenie prezentacji handlowej i radzenia sobie z wątpliwościami lub zastrzeżeniami Klienta.
• Od problemu do korzyści pełny model uniwersalnej prezentacji w rozmowie handlowej.

7. Najlepsze sposoby na wątpliwości i zastrzeżenia, dające pewność dobrania właściwej argumentacji, ułatwiającej przekonanie Klienta.

• Przygotowanie do rozwiania przewidywalnych wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Wykorzystanie prezentacji do wyprzedzenia mogących pojawić się wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Trzy sprawdzone modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

8. Kluczowe strategie i techniki zamykania sprzedaży, gwarantujące udane zakończenie transakcji.

• Przygotowanie Klienta do podjęcia decyzji na tak.
• Sondowanie opinii Klienta i zamknięcia podsumowujące w procesie prezentacji.
• Zamknięcia próbne badające gotowość Klienta do zakupu.
• Siedem praktycznych technik zamykania sprzedaży.

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY

biuro@systemysa.pl
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: Ogłoszenia

Darmowa Telekonferencja: Jak zatrudniać, awansować i rozwijać najlepszych?!

Poznaj JEDEN CZYNNIK, dzięki któremu czołowe firmy na świecie zwiększyły produktywność pracowników aż o 38%, podniosły satysfakcję klientów aż o 44% i zmniejszyły fluktuację kadr aż o 50%!


Jesteś Dyrektorem? Managerem? Specjalistą? Podejmujesz decyzje dotyczące zatrudniania, awansu czy rozwoju pracowników?

Chcesz dowiedzieć się jak czołowi managerowie świata zwiększają produktywność pracowników o 38%, podnoszą satysfakcję klientów o 44% i zmniejszają fluktuację kadr o 50% dzięki właściwemu wykorzystaniu NAJWAŻNIEJSZEGO CZYNNIKA procesie Zarządzania zasobami ludzkimi?

Dołącz do nas na specjalnej, darmowej telekonferencji i dowiedz się jak wyposażyć siebie i wszystkich swoich pracowników w zaawansowane narzędzia diagnozowania potencjału pracowniczego – ZA DARMO. Dokładnie te same narzędzia, z których korzystają czołowi managerowie świata i które stanowią klucz do ich sukcesów w procesie zatrudniania, awansowania i rozwoju najlepszych pracowników.

Zapowiada się najbardziej rozwojowe doświadczenie tego roku, a wszystko potrwa zaledwie 20 minut. Nie trzeba wyruszać w drogę – weź udział w telekonferencji siedząc wygodnie w swoim domu lub biurze za pośrednictwem Internetu.

Kliknij na poniższy link i sprawdź czy są jeszcze wolne miejsca!

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/darmowe-szkoleni...

Oto czego dowiesz się uczestnicząc w tym niezwykłym rozwojowym wydarzeniu:[/b]

1. Dowiesz się jaki JEDEN CZYNNIK decyduje o długofalowych sukcesach pracowników w każdej firmie i na każdym stanowisku pracy.

2. Dowiesz się jak czołowi managerowie świata zatrudniają, awansują i rozwijają swoich pracowników i zwiększają produktywność kadr o 38% i zmniejszają fluktuację kadr o 50%.

3. Dowiesz się jak wyposażyć wszystkich pracowników Twojej firmy w zaawansowane umiejętności diagnozowania potencjału pracowniczego – ZA DARMO. W te same umiejętności, z których korzystają czołowi managerowie świata i które stanowią klucz do ich sukcesów w zarządzaniu zasobami ludzkimi.

Zatem dołącz do nas w czwartek 27.10.2011 r. punktualnie o 12.00 i przeżyj jedno z najbardziej rozwojowych 20 minut w swoim życiu.

Tylko 200 osób może wziąć udział w tym niezwykłym wydarzeniu.
Ostatnio gdy prowadziliśmy podobne szkolenie zgłosiło się ponad 120 osób, którym nie udało się uczestniczyć w szkoleniu.

Dlatego potwierdź swoją obecność rejestrując się na poniższej stronie!
http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/darmowe-szkoleni...

Aktualnie prowadzimy rozmowy z managerami największych firm w jaki sposób mogą wyposażyć wszystkich swoich pracowników w zaawansowane umiejętności diagnozowania potencjału pracowniczego – ZA DARMO.

Jeśli i TY chcesz stworzyć taką możliwość pracownikom swojej firmy nie możesz nie wziąć udziału w tej telekonferencji.
Do zobaczenia i usłyszenia w trakcie telekonferencji.

Przemysław Walter
Międzynarodowy Coach, Trener i Konsultant Zarządzania

http://www.MetaRekrutacjaiSelekcja.pl
biuro@MetaRekrutacjaiSelekcja.plPrzemysław Walter edytował(a) ten post dnia 18.10.11 o godzinie 08:57
Jacek Cieśla

Jacek Cieśla Logistyka -
Zaopatrzenie -
Magazynowanie

Temat: Ogłoszenia

Oferuję do wynajęcia wraz z obsługą logistyczną powierzchnię magazynową w Dąbrowie Górniczej.
Magazyn klasy A, jest wyposażony w:
- systemy regałów wysokiego składowania
- system informatyczny do zarządzania gospodarką magazynową
- nowoczesny transport wewnętrzny
- całodobowy monitoring i ochronę.
Usługi świadczone naszym magazynie:
- składowanie palet Euro i innych (asortyment Dry Food i Non Food)
- rozładunek kontenerów - także ręczny
- przyjęcie i wydanie towaru
- budowanie palet jednorodnych oraz złożonych
- foliowanie i etykietowanie przepakowywanie
- przygotowywanie zestawów promocyjnych
- itp. operacje

kontakt: +48 663872950
lub na priv

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Joanna Rochowiak (Szefer)

Joanna Rochowiak
(Szefer)
Doradca zawodowy,
posrednik pracy,
koordynator projektu

Temat: Ogłoszenia

WYKORZYSTAJ CZAS EURO 2012!

Zgłoś siebie lub swojego pracownika do udziału w projekcie w 80% dofinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

W ramach projektu oferujemy MENADŻERSKIE panele szkoleniowe:

NEGOCJACJE HANDLOWE, BUDOWANIE ZESPOŁU, PROFESJONALNY MANAGEMENT
Termin: 09.11.2011 - 22.11.2011 (4 dni - 26 h) Poznań

MARKETING, W TYM MIĘDZYNARODOWY, SKUTECZNA PROMOCJA INTERNETOWA
Termin: 16.11.2011 - 24.11.2011 (4 dni - 26 h) Poznań

Warunki uczestnictwa:

- Prowadzisz mikro lub małe przedsiębiorstwo
- Siedziba lub oddział Twojej firmy znajduje się na terenie Wielkopolski
- Jesteś pracownikiem zatrudnionym na terenie Wielkopolski na podstawie umowy o pracę

Całkowite koszty 4 dniowego szkolenia 26 h (wraz z 2 godzinnych indywidualnym coachingiem ) w wysokości 199zł brutto ponosi Pracodawca.
Serdecznie zapraszamy!!!
Ilość miejsc ograniczona!

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie i prosimy o kontakt e-mailowy: j.szefer@egd.com.pl lub rekrutacja@kadranaeuro.org.pl lub kontakt telefoniczny 61 610 75 14.

Projekt realizowany przez firmę EGD Consulting Sp. z o.o.
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Ogłoszenia

TWÓJ ROZWÓJ OSOBISTY SUKCESEM W BIZNESIE

Jak efektywnie wykorzystywać swoje możliwości dla rozwoju biznesu

* Sześciu doświadczonych trenerów nauczy Cię nowych zintegrowanych metod rozwoju osobistego
* Inwestując 75zł zyskasz nową perspektywę na siebie i swój biznes

Ponadto czekają na Ciebie atrakcyjne nagrody oraz certyfikat podpisany przez autorytety z dziedziny rozwoju osobistego.

Sprawdź program http://vademecumrozwoju.pl/o-konferencji-2/program/ i zapisz się!
Anna K.

Anna K. Life coach,
psycholog, trener,
ICF ACC

Temat: Ogłoszenia

Kurs Master Facilitator z udziałem Michelle Kempton
10-11 listopada, Wrocław


Czy znane są Ci takie sytuacje, w których:
• prowadzisz szkolenie i czujesz się, że nie masz wpływu na grupę?
• moderujesz dyskusję i nie jesteś w stanie zapanować nad jej przebiegiem?
• stoisz przed grupą i jesteś zdenerwowany(a), tracisz pewność siebie, a w głowie masz pustkę?
• jesteś na spotkaniu zespołu i czujesz, że coś 'wisi w powietrzu', ale nie wiesz, jak sobie z tym poradzić?

Jeśli masz takie doświadczenia i jesteś:
• trenerem, coachem prowadzących team coaching
• wykładowcą, nauczycielem, konsultantem
• moderatorem spotkań, dyskusji, konferencji
• liderem zespołu, managerem

...który(a) chciał(a)by:
• lepiej zarządzać emocjami swoimi i grupy
• efektywniej wpływać na grupę/ zespół/ słuchaczy
• lepiej poznać swoje ograniczenia i pracować zgodnie ze swoim stylem
• łatwiej współpracować z drugim trenerem/liderem
• dowiedzieć się, jak pracują z grupami najlepsi moderatorzy

Zapraszamy Cię do uczestnictwa w programie Master Facilitator, z udziałem specjalnego gościa, niezwykłego trenera i coacha (m.in. w Hiszpańskiej Pierwszej Lidze Piłki Nożnej) - Michelle Kempton, której towarzyszyć będzie Jacek Skrzypczyński. Pierwszy dzień kursu, wraz z Jackiem, poprowadzi Ewa Wrońska.

Zapraszamy na stronę wydarzenia:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/kurs-master-facilit...

Więcej informacji o kursie:
http://adventureforthought.com/files/Master_Facilitato...

Kontakt:
mail: coaching@adventureforthought.com
tel. 71 789 52 64
tel. kom. 607649129
Marek Chodorkowski

Marek Chodorkowski KONSULTANT, Spółka
doradcza

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na bezpłatny webcast.
Strona spotkania GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/bezplatny-webcast-p...

Bezpłatny webcast - PRINCE2 czy warto korzystać z metodyk?
Zapraszamy na bezpłatny webcast dotyczący Zarządzania Projektami.


Zgłoszenia:
http://www.gcgpolska.pl/bezpaatny-webcast

Uczestnicząc, dowiesz się między innymi:
•Co to jest metodyka PRINCE2?
•Czy trzeba odbyć szkolenie żeby przystąpić do egzaminu certyfikującego?
•Czym różnią się od siebie różne metodyki i standardy Zarządzania projektami?
•Jakie są najczęstsze przyczyny Porażek Projektów?
•Jakie korzyści i zagrożenia niosą ze sobą metodyki i standardy w dzisiejszych czasach?
•I wiele innych przydatnych informacji.

Zapraszamy do rejestracji!
http://www.gcgpolska.pl/bezpaatny-webcast


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

ja ze swojej strony dodam SIMPLE Sp. z o.o. - firma projektującą i wdrażająca specjalistyczne, dedykowane rozwiązania informatyczne wspomagające zarządzanie.

Jednym z produktów, który chce Państwu zaprezentować jest xPRIMER. HRM- narzędzie stanowiące spójną platformę wspomagającą strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim we wszystkich aspektach działalności przedsiębiorstwa, ze szczególnym naciskiem na wzrost wydajności pracy.

Funkcjonalność oprogramowania xPRIMER.HRM obejmuje:

* Zarządzanie schematem organizacyjnym
* Budowę i zmiany w strukturze stanowisk
* Opis stanowisk pracy
* Zarządzanie profilami kompetencyjnymi
* Identyfikację luk kompetencyjnych
* Identyfikację pracowników przekraczających wymagania
* Zarządzanie ocenami pracowniczymi i analizę ich wyników
* Planowanie, ewidencję i rozliczanie czasu pracy pracowników
* Obieg wniosków urlopowych, premiowych, delegacji, itp.
* Zarządzanie rekrutacją
* Zarządzanie szkoleniami
* Komunikację z pracownikami

Co wyróżnia xPRIMER.HRM od innych?

Oprogramowanie xPRIMER.HRM wyróżnia szerokie spojrzenie na rolę pracownika w organizacji. Aplikacja działa w środowisku internetowym za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

xPRIMER.HRM to oprogramowanie, które z definicji nie wymaga wymiany oprogramowania kadrowo-płacowego, gdyż zostało przygotowane do pracy w integracji. xPRIMER.HRM wyróżnia wyjątkowa elastyczność w zakresie definiowania struktury danych, zawartości, procesów, raportów i wydruków. Każdy uprawniony użytkownik xPRIMER.HRM, bez potrzeby korzystania z usług zewnętrznej firmy, jest w stanie samodzielnie rozbudowywać struktury danych, stosownie do narastających potrzeb przedsiębiorstwa. Właśnie samodzielność użytkowników stanowi klucz do niskich kosztów bieżącej eksploatacji xPRIMER.HRM, oraz funkcjonalności zawsze odpowiadającej bieżącym potrzebom organizacji.

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu:

SIMPLE Sp. z o.o.
Ul. Cieplaka 19
41-300 Dąbrowa Górnicza
tel./fax. 32 262 60 22
e-mail: info@simplesoftware.pl
www.simplesoftware.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

informujemy, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na szkolenie otwarte firmy „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 11-13.11.2011 r. w przytulnym hotelu Zajazd Karolinka w Gogolinie, woj. opolskie.

Szczegóły dotyczące treningu znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Rajmund Flis

Rajmund Flis HR Specialist,
Career Advisor

Temat: Ogłoszenia

.Rajmund F. edytował(a) ten post dnia 15.11.11 o godzinie 23:54
Zuzanna Mikołajczyk

Zuzanna Mikołajczyk Trener, konsultant,
Akademia Skutecznego
Działania Iwony ...

Temat: Ogłoszenia

DEBIUT NA STANOWISKU KIEROWNICZYM - JEDNODNIOWE SZKOLENIE DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY SĄ, BĘDĄ LUB CHCĄ BYĆ W TAKIEJ SYTUACJI

Liderem stajemy się każdego dnia. W dzisiejszych czasach bycie skutecznym kierownikiem-liderem to wyzwanie. Jest wiele zadań i oczekiwań, a czasu - wydaje się - że coraz mniej. To rodzi obawy i powoduje stres nowomianowanych kierowników. A przecież może być inaczej! Chcesz dowiedzieć się jak? Zapraszam na moje szkolenie "Debiut na stanowisku kierowniczym" w ramach Akademii Skutecznego Działania Iwony Majewskiej-Opiełki.

Wejdź i dowiedź się więcej:http://asdimo.pl/dok/Debiut.na.stanowisku.kierowniczym...

Termin szkolenia: 29.11.2011
Miejsce: Warszawa

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

ja ze swojej strony dodam SIMPLE Sp. z o.o. - firma projektującą i wdrażająca specjalistyczne, dedykowane rozwiązania informatyczne wspomagające zarządzanie.

Jednym z produktów, który chce Państwu zaprezentować jest xPRIMER. HRM- narzędzie stanowiące spójną platformę wspomagającą strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim we wszystkich aspektach działalności przedsiębiorstwa, ze szczególnym naciskiem na wzrost wydajności pracy.

Funkcjonalność oprogramowania xPRIMER.HRM obejmuje:

* Zarządzanie schematem organizacyjnym
* Budowę i zmiany w strukturze stanowisk
* Opis stanowisk pracy
* Zarządzanie profilami kompetencyjnymi
* Identyfikację luk kompetencyjnych
* Identyfikację pracowników przekraczających wymagania
* Zarządzanie ocenami pracowniczymi i analizę ich wyników
* Planowanie, ewidencję i rozliczanie czasu pracy pracowników
* Obieg wniosków urlopowych, premiowych, delegacji, itp.
* Zarządzanie rekrutacją
* Zarządzanie szkoleniami
* Komunikację z pracownikami

Co wyróżnia xPRIMER.HRM od innych?

Oprogramowanie xPRIMER.HRM wyróżnia szerokie spojrzenie na rolę pracownika w organizacji. Aplikacja działa w środowisku internetowym za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

xPRIMER.HRM to oprogramowanie, które z definicji nie wymaga wymiany oprogramowania kadrowo-płacowego, gdyż zostało przygotowane do pracy w integracji. xPRIMER.HRM wyróżnia wyjątkowa elastyczność w zakresie definiowania struktury danych, zawartości, procesów, raportów i wydruków. Każdy uprawniony użytkownik xPRIMER.HRM, bez potrzeby korzystania z usług zewnętrznej firmy, jest w stanie samodzielnie rozbudowywać struktury danych, stosownie do narastających potrzeb przedsiębiorstwa. Właśnie samodzielność użytkowników stanowi klucz do niskich kosztów bieżącej eksploatacji xPRIMER.HRM, oraz funkcjonalności zawsze odpowiadającej bieżącym potrzebom organizacji.

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu:

SIMPLE Sp. z o.o.
Ul. Cieplaka 19
41-300 Dąbrowa Górnicza
tel./fax. 32 262 60 22
e-mail: info@simplesoftware.pl
www.simplesoftware.pl


Obrazek
Anna M.

Anna M. Specjalista ds. HR

Temat: Ogłoszenia

Są jeszcze wolne miejsca!!!

Human Performance Improvement– czyli jak efektywność pracowników wpływa na rozwój organizacji?

HPI to model pracy o podejściu systemowym, diagnozujący bariery i ograniczenia jakie napotykają pracownicy w drodze do efektywnej realizacji celów biznesowych. Ujęcie to opiera się na efektach pracy, szkoleń i innych działań, nie zaś na zachowaniach i samym procesie pracy. HPI dostarcza narzędzi do optymalizacji wyników pracy jednostek i zespołu.

Jeśli…
jesteś pracownikiem działu: HR, szkoleń, rozwoju, trenerem lub konsultantem i masz wpływ na wspieranie rozwoju pracowników i zespołów w skutecznym realizowaniu celów…

Chcesz…
zdobyć wiedzę na temat Metody Human Performance Improvement i praktycznie zweryfikować jej atuty

Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu podczas szkolenia stworzy warunki do dzielenia się wiedzą i wymiany doświadczeń oraz porównania HPI do innych metod diagnostycznych.

Postawić na rozwój swój, pracowników i organizacji
• Metoda ta pozwala na precyzyjne rozwijanie pracowników pod kątem oczekiwanych efektów pracy
• Organizacje stosujące HPI uzyskują lepsze i szybsze efekty, ponieważ wsparcie szkoleń u innych działań ma bezpośrednie przełożenie na osiąganie celów biznesowych
• Wykorzystanie HPI to możliwość szerszego spojrzenia na usprawnienie organizacji.

Szkolenie poprowadzi trener, praktyk metody z doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, który na bazie własnych doświadczeń wskaże użyteczność i praktyczną wartość korzystania z dobrodziejstw tej metodologii.


… to szkolenie jest dla Ciebie!!!

Stosując HPI w praktyce, staniesz się partnerem w biznesie, diagnozując wszelkie ograniczenia, które stoją na drodze skutecznego rozwoju jednostki i firmy. A kiedy już będziesz wiedział, co nie działa tak jak powinno, zaaplikujesz odpowiednią drogę edukacji i rozwoju.


Termin: 21- 22 listopad
Miejsce: Warszawa
Cena standardowa: 2100 zł netto

Cena promocyjna: 1490 zł netto / 1 osoba,
745 zł netto za drugą osobę z firmy!!!



Zapisy przyjmują i informacji udzielają:

Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu
tel. +48 507 028 911
e-mail: biuro2@csipb.pl

Oferujemy pomoc w znalezieniu noclegów w Warszawie.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

PERSWAZJA I ARGUMENTACJA W SPRZEDAŻY - INNOWACYJNE SZKOLENIE


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

17 Listopada 2011, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
690,00 + 23% VAT (23% = 158,70 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

3. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji

5. Perswazja i argumentacja podczas finalizacji sprzedaży

• Techniki zamykania sprzedaży
• Przyczyny braku finalizacji – po stronie Klienta oraz Doradcy

6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Bogusław M.

Bogusław M. Najlepszym sposobem
przewidywania
przyszłości jest jej
tw...

Temat: Ogłoszenia

Szansa na prowadzenie biznesu

Obrazek

W celu uzyskania informacji zapraszam na priv

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do