Magdalena L.

Magdalena L. Managerka.com |
Doradca biznesowy i
marketing manager do
...

Temat: Ogłoszenia

Jeżeli chcesz przyciągnąć więcej klientów i najlepiej wykorzystać swój budżet reklamowy, poznaj świat Google AdWords. Płatne reklamy w wyszukiwarkach, portalach oraz GMail’u to szybka reakcja klientów przy niskich cenach reklam.

W przeciwieństwie do pozycjonowania, kampanię możesz w dowolnym momencie uruchomić i równie szybko zawiesić – gdy uznasz, że nie nadążasz z obsługą nowych klientów.

Zapraszam do Opcji.

Mam do dyspozycji dla naszych nowych Klientów, którzy nie korzystaji do tej pory z tej formy promocji, kilka kuponów o wartości 250 zł do zrealizowania kampanii w ramach naszego MCK.


Obrazek


Kontakt: marketing@opcja.pl
Jerzy Śliwa

Jerzy Śliwa zawodowy mediator,
trener, współpraca z
EMNI Bruksela, pr...

Temat: Ogłoszenia

Uniwersytet Szczeciński Wydział Prawa i Administracji
Stowarzyszenie Mediatorów Polskich
i Krajowe Stowarzyszenie Negocjatorów

ZAPRASZAJĄ DO UDZIAŁU
W AKADEMII UMIEJĘTNOŚCI ZARZĄDZANIA KONFLIKTEM
http://www.facebook.com/event.php?eid=280151438676051
http://www.facebook.com/groups/zarzadzaniekonfliktami

Wybitni wykładowcy akademiccy oraz doświadczeni specjaliści.

6 Modułów w Jednym Programie:
PODSTAWY ADR [alternatywne sposoby rozwiązywania konfliktów]
SZKOŁA MEDIACJI
MEDIACJE RODZINNE
KONSTRUOWANIE UGÓD
AKADEMIA NEGOCJACJI
AKADEMIA NEGOCJACJI KRYZYSOWYCH.

Certyfikat daje możliwość:
- uzyskania wpisu na listy Stowarzyszenia Mediatorów Polskich
- współpracy z Zespołem Negocjatorów Krajowego Stowarzyszenia Negocjatorów

BĄDŹ NEGOCJATOREM
STAŃ SIĘ MEDIATOREM !

ROZPOCZĘCIE ZAJĘĆ: LISTOPAD 2011 r.
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: 31.10.2011 r.
Szczegółowe informacje na stronach:
http://mec.univ.szczecin.pl. http://mediacje.org

Zgłoszenia przyjmuje i informacji udziela:
1. Wydział Prawa i Administracji, ul. Narutowicza 17 A, tel. 91 444-28-12, 444-82-11
2. Stowarzyszenie Mediatorów Polskich: Dariusz Smoliński tel. 509 425 445

OFERTA RÓWNIEŻ DLA STUDENTÓW!

__________________________________________________

Kierownik Akademii:
prof. Bronisław Ziemianin http://mec.univ.szczecin.pl/joomla/index.php?option=co...

wykładowcy:
prof. Marek Andrzejewski - Polska Akademia Nauk w Poznaniu i Uniwersytet Szczeciński
dr Kinga Flaga - Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego
Dariusz Smoliński - Krajowy Koordynator Polskiej Normy ADR,
Ireneusz Kieliszak - Wiceprezes Stowarzyszenia Mediatorów Polskich
Jerzy Śliwa - Prezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Zawodowych Mediatorów, Wiceprezes Krajowego Stowarzyszenia Negocjatorów
dr Wojciech Klukowski - lekarz, Koordynator mediatorów Okręgowej Izby Lekarskiej w Szczecinie
Nadkom Dariusz Loranty - twórca formacji negocjatorów kryzysowych i były Szef Zespołu Negocjatorów Policyjnych Komendy Stołecznej Policji
Sebastian Kalitowski - Specjalista od porwań statków

Temat: Ogłoszenia

Certyfikowany coaching dla Kierowników Projektów

Proponujemy certyfikowany coaching adresowany do Kierowników Projektów, który pomoże im optymalnie wykorzystać swoje zasoby, do osiągnięcia celów organizacji, jak i swoich własnych.

Rola Kierownika Projektu nie należy do najłatwiejszych. Wiąże się ona z zarządzaniem czasem swoim i innych osób. Wymaga również dobrego zarządzania innymi ludźmi i radzenia sobie z własnymi emocjami w przypadku konfliktowych wymagań. Od osób pełniących tą rolę wymaga się również podejmowania dobrych decyzji.

Oferujemy pomoc w rozwiązywaniu indywidualnych zagadnień, z którymi Kierownicy Projektów muszą się borykać w życiu codziennym. Współpraca z coachem pozwoli na zdiagnozowanie obszarów rozwoju, określenie celów, przeanalizowanie różnych opcji i określeniu dalszych działań.

Możemy pomóc Kierownikom Projektów w takich obszarach jak:
* Zarządzanie czasem,
* Zarządzanie ludźmi,
* Zarządzanie komunikacją,
* Zarządzanie ryzykiem,
* Określanie ścieżki kariery,
* Planowanie rozwoju zawodowego.


Zachęcamy do zapoznania się z ze szczegółowymi profilami naszych coachów: http://skills.pl/coaching_ludzie.html

Aby zapisać się na sesję coachingu oraz w razie potrzeby zasięgnięcia dodatkowych informacji, prosimy o kontakt:

skills sp. z o.o.
info@skills.pl,
http://shop.skills.pl, http://skills.pl
tel. 22 216 60 61 lub 801 00 666 7.


Serdecznie zapraszamy
Zespół skillsMarta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 06.10.11 o godzinie 09:08
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: Ogłoszenia

JUŻ JEST! Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników.

#1 w Polsce Zaawansowane Szkolenie Video dla Profesjonalistów.

Jak skutecznie diagnozować talenty pracowników w czasie krótszym niż 1 h bez konieczności używania jakichkolwiek testów czy kwestionariuszy?



Obrazek


http://sklep.metarekrutacjaiselekcja.pl/product.php?id...

Wstęp

# 1 w Polsce Zaawansowane Szkolenie Video: Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników
dostarcza wszystkiego czego potrzebuje profesjonalny Dyrektor, Manager i Specjalista, aby skutecznie diagnozować Talenty kandydatów/pracowników w czasie krótszym niż 1 h bez konieczności używania jakichkolwiek testów czy kwestionariuszy.

Kto powinien skorzystać ze szkolenia video: Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników?


• Szkolenie Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników przeznaczone jest dla Właścicieli firm, Dyrektorów, Managerów, Specjalistów oraz wszystkich ludzi, którzy każdego dnia podejmują decyzje o zatrudnianiu, awansie czy dalszych kierunkach rozwoju pracowników.

Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników to zaawansowane szkolenie, dla wszystkich profesjonalistów którzy chcą opanować umiejętności skutecznego diagnozowania talentów w czasie krótszym niż 1 h bez konieczności używania jakichkolwiek testów czy kwestionariuszy.

• Szkolenie Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników to doskonała inwestycja dla osób i zespołów z ograniczonym budżetem czasu, które z uwagi na swoje zadania i obowiązki nie mogą zaangażować 2 czy 3 pełnych dni, by uczestniczyć w otwartych szkoleniach z tego zakresu.


Obrazek


http://sklep.metarekrutacjaiselekcja.pl/product.php?id...

Co zawiera szkolenie?


#1 w Polsce Zaawansowane Szkolenie Video Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników składa się z 5 komplementarnych części.


Część I

Część pierwsza zawiera 3 zaawansowane szkolenia
stanowiące wstęp do skutecznej rekrutacji i selekcji pracowników. Wzbogacona jest o wywiad specjalny z dr Adamem Suchodolskim – adiunktem w Katedrze Zarządzania Kadrami Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

W tej części szkolenia dowiesz się:

1. Dlaczego 80% pracowników nie spełnia dzisiaj oczekiwań pokładanych w nich przez firmy?

2. Jak powstają talenty i dlaczego najwięksi managerowie na świecie opierają cały proces doboru, awansu i rozwoju pracowników właśnie na tym najważniejszym czynniku.

3. Jak zaplanować, wdrożyć i przeprowadzić skuteczną ocenę kompetencji pracownika w procesie Rekrutacji i Selekcji pracowników? Inaczej mówiąc poznasz całościowy i skuteczny proces Meta Rekrutacji i Meta Selekcji Pracowników.

4. W wywiadzie specjalnym dowiesz się jak zatrudniać najlepszych pracowników oraz poznasz „ON” – najskuteczniejszą technikę selekcji pracowników.


Część II

Część II to zaawansowane szkolenia w których nauczysz się w jaki sposób właściwie przygotować i przeprowadzić proces Preparacji doboru kadr.

W tej części opanujesz zaawansowane umiejętności:

1. Kompleksowej Meta analizy stanowiska pracy,

2. Tworzenia Meta opisów stanowisk pracy,

3. Konstruowania Meta profilu Kompetencyjnego.

Dzięki tej zaawansowanej wiedzy zyskasz pewność, że przygotowany profil kompetencyjny odpowiada rzeczywistym wymogom stanowiska pracy i zawiera kompletne wymagania osobowe.


Część III


W III części szkolenia opanujesz sztukę tworzenia Meta Ogłoszeń o Pracę. Nauczysz się świadomego konstruowania treści ogłoszenia prace, które przyciąga uwagę dopasowanych kandydatów i odstrasza kandydatów, którzy nie pasują do wymogów
stanowiska pracy.


Część IV

Część IV szkolenia to kwintesencja całego procesu Meta Rekrutacji i Meta Selekcji Pracowników.


W tej części szkolenia:


1. Poznasz skuteczną procedurę Meta Selekcji pracowników, gwarantującą zatrudnianie najlepszych pracowników.

2. Poznasz wszystkie 48 Wewnętrznych Wzorców Zachowania (Talentów) tworzących najważniejszy czynnik, na którym opierają cały proces doboru, awansu i rozwoju pracowników najwybitniejsi managerowie świata.

3. Nauczysz się wykorzystywać Kwestionariusz Meta Pytań umożliwiający diagnozowanie talentów w czasie krótszym niż 1 h bez konieczności używania jakichkolwiek testów czy kwestionariuszy.

4. Otrzymasz zestaw specjalnych ćwiczeń – ułatwiających identyfikację poszczególnych Wewnętrznych Wzorców Zachowania (Talentów).


Część V


W części V otrzymasz specjalne bonusy.
Gotowe do natychmiastowego zastosowania narzędzia niezbędne do przeprowadzenia skutecznej rekrutacji i selekcji pracowników oraz Przewodniki jak skutecznie motywować, awansować i komunikować się z pracownikami posiadającymi w preferencji poszczególne talenty.

Całość szkolenia zawiera nie tylko niezbędną wiedzę. Wzbogacona jest o konkretne umiejętności, metody i techniki, wykorzystywane przez najwybitniejszych managerów i specjalistów na świecie.


Obrazek


http://sklep.metarekrutacjaiselekcja.pl/product.php?id...

Korzyści z inwestycji w szkolenie video: Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników


• Całe szkolenie stworzone jest w taki sposób, aby bez konieczności wynajmowania certyfikowanego Trenera czy konsultanta, każdy uczestnik opanował umiejętności samodzielnego diagnozowania talentów w czasie krótszym niż 1 h bez konieczności używania jakichkolwiek testów czy kwestionariuszy.

• Całe szkolenie stworzone jest w taki sposób, aby nawet kompletnie początkujący uczestnik zrozumiał i potrafił zastosować zaawansowane umiejętności diagnozowania talentów w swojej pracy.

• Całe szkolenie stworzone jest w taki sposób, aby dostarczyć niezbędnej wiedzy, umiejętności, narzędzi i technik dokładnie tak, jakbyś uczestniczył w szkoleniu stacjonarnym.

• Całe szkolenie zawiera ponad 6 h zaawansowanego materiału. Możesz studiować poszczególne jego części w zależności od swoich potrzeb oraz czasu, którym dysponujesz w danym dniu.


Wartość inwestycji


Wartość inwestycji w szkolenie Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników to tylko 1270 zł


Z uwagi na fakt, że całe szkolenie Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników dostępne jest online – inwestując zaledwie 1270 zł każda firma może udostępnić to szkolenie wybranym bądź wszystkim swoim pracownikom. Co sprawia, że każda firma bez względu na wielkość może przeszkolić wszystkich swoich pracowników z zaawansowanych technik diagnozowania i zarządzania talentami w organizacji inwestując zaledwie 1270 zł.

Do zobaczenia i usłyszenia na szkoleniu:)

Życząc Tobie dalszych sukcesów,
Pozdrawiam serdecznie,


Przemysław Walter

Międzynarodowy Coach, Trener i Konsultant Zarządzania


Obrazek


http://sklep.metarekrutacjaiselekcja.pl/product.php?id...
Zbigniew Chober

Zbigniew Chober Właściciel, Exe Prof

Temat: Ogłoszenia

1. Zarządzanie sobą w czasie
Zarządzanie czasem to jedna z podstawowych umiejętności pomocnych w karierze, niezbędna dla ludzi sukcesu, niezbędna do sprawnego działania każdego menadżera oraz funkcjonowania każdego zespołu wewnątrz firmy. Pokażemy sposoby, jak wynieść Państwa działania na wyżyny.

Szkolenie pomocne jest w wyznaczeniu dla każdego z uczestników jego osobistego systemu zarządzania czasem. Organizacja czasu, ustalenie priorytetów to tylko niektóre umiejętności, które szkolenie podnosi.
Szkolenie prowadzone jest w dwojakim kierunku, po pierwsze teoria, po drugie praktyka. Zajęcia praktyczne odbywają się w formie warsztatów, podczas których każdy uczestnik angażuje się i ma okazje skonfrontować własne problemy oraz spostrzeżenia z innymi uczestnikami szkolenia.

Harmonogram szkolenia:

1. Ogólne wiadomości z zakresu zarządzanie czasem

Pojęcie czasu i jego upływania
Główne bariery
„Złodzieje” czasu
Własne doświadczenia a czas
Zarządzanie sobą w czasie

2. Sposoby oraz zasady planowania

Zasady skutecznego planowania
Podział zadań wg ich priorytetu
Dobór właściwej techniki dla każdego z uczestników

3. Jak zdążyć ze wszystkich- czyli efektywny rozkład dnia i długoterminowe planowanie

warsztaty
scenki sytuacyjne

4. Podsumowanie

Szkolenie odbywa się w formie wykładów oraz warsztatów.
Czas szkolenia 22 godziny.
Termin: 25.11-01.12.2011
Cena: 550 zł ( w przypadku szkoleń zorganizowanych/zamkniętych do negocjacji)

Kontakt:

Zapisy:
EXE-PROF sp. z o.o.
Agencja Pracy
Tymczasowej
ul. Mazurska 42
70-424 Szczecin
tel: +48 91 4347041
tel. kom: +48 790 452 005
tel: +48 91 4347064
e-mail: kstrachanowska@exeprof.pl

2. Budowanie zespołu sprzedażowego- zespół oparty na wartościach

Każda struktura oparta jest o ludzi. Właściwie dobrana i zarządzana kadra pracownicza jest zawsze sukcesem firmy. Nie tylko pokażemy Ci jak zbudować doskonale działający zespól sprzedażowy, dowiesz się jak nim zarządzać, aby stanowił jednolitą całość w organizacji.

Szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji w obrębie rekrutacji, selekcji, motywacji pracowników. Uczy coachingu i prowadzenia zespołu według wyznawanych przez firmę wartości oraz zgodnie z jej misją i wizją.

Szkolenie odbywa się w formie wykładu oraz warsztatów połączonych ze scenkami sytuacyjnymi.

Harmonogram szkolenia:

1. Ogólne wiadomości z zakresu budowania struktur sprzedażowych
Jak budować żeby zbudować- formowanie
Stopnie kontroli
Reguły współpracy
Cele i misja zespołu
2. Określenie profilu zespołu

3. Rekrutacja i selekcja pracowników
Zasady przy rekrutacji i selekcji
Ustalenie kwestionariusza rozmowy kwalifikacyjnej i kryteria oceny
Jak pytać, aby uzyskać odpowiedż
4. Motywacja pracowników
5. Wartości w zespole
- współpraca ze świadomością celu
6. Coatching
podstawy coatchingu
7. Podsumowanie

Szkolenie odbywa się w formie wykładów oraz warsztatów.

Czas szkolenia: 60 godzin
Termin szkolenia: 02.11-17.11.2011
Cena: 1100 zł ( w przypadku szkoleń zorganizowanych/zamkniętych do negocjacji)

Kontakt:

Zapisy:
EXE-PROF sp. z o.o.
Agencja Pracy
Tymczasowej
ul. Mazurska 42
70-424 Szczecin
tel: +48 91 4347041
tel. kom: +48 790 452 005
tel: +48 91 4347064
e-mail: kstrachanowska@exeprof.pl

3. Rekrutacja i selekcja pracowników

Rekrutacja to kluczowy element działania każdej firmy. Oferta skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się rekrutacją, menadżerów, pracowników HR lub osób, które wiążą swoją przyszłość z rekrutacją.
Szkolenie pozwala na podniesienie kompetencji w zakresie nie tylko planowania rekrutacji, ustalania profili pracowniczych ale przede wszystkich w zakresie przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych, właściwego zadawania pytań.

Harmonogram szkolenia:

1. Podstawowe informacje na temat doboru kadry pracowniczej
Definicja rekrutacji
Proces rekrutacji
2. Konstruowanie ogłoszeń o pracę
- jak przyciągnąć kandydata
3. Ustalanie profilu kandydata
- ustalanie profilu w oparciu o potrzeby firmy
4. Rozmowa kwalifikacyjna
pierwsza rozmowa kwalifikacyjna
druga rozmowa kwalifikacyjna
testy kompetencyjne
5. Podsumowanie

Szkolenie odbywa się w formie wykładów i warsztatów.

Czas szkolenia: 22 godzin
Termin: 18.11-24.11.2011
Cena: 550 zł (w przypadku szkoleń zorganizowanych/zamkniętych cena do negocjacji)

Kontakt:
Zapisy:
EXE-PROF sp. z o.o.
Agencja Pracy
Tymczasowej
ul. Mazurska 42
70-424 Szczecin
tel: +48 91 4347041
tel. kom: +48 790 452 005
tel: +48 91 4347064
e-mail: kstrachanowska@exeprof.pl

4. Skuteczny sprzedawca
Szkolenie skierowane jest do pracowników zajmujących się sprzedażą, przedstawicieli handlowych, agentów i doradców ubezpieczeniowych.
Szkolenie pokazuje metody sprzedaży oraz serwisu klienta, aby pozostał w firmie na lata.

Harmonogram szkolenia:
1. Ogólne wiadomości z zakresu pojęcia sprzedaży.
żródła sprzedaży
najczęściej popełniane błędy
2. Żródła pozyskiwania klientów
- co oprócz telemarketingu?
3. Rodzaje sprzedaży, przygotowanie ofert
- Jak sprzedawać żeby sprzedać
4. Analiza potrzeb klienta wg profilu uczestnika
5. Odrzucanie obiekcji klienta
6. Organizacja czasu pracy
- Podstawy zarządzania sobą w czasie
7. Spotkanie sprzedażowe u klienta
Przedstawianie oferty
Negocjacje
Zamykanie spotkań sprzedażowych
8. Podsumowanie

Szkolenie odbywa się w formie wykładów oraz warsztatów.
Czas szkolenia: 60 godzin
Termin szkoleń: 02.12-19.12.2011
Cena: 1100 zł (w przypadku szkoleń zorganizowanych/zamkniętych do negocjacji)

Kontakt:
Zapisy:
EXE-PROF sp. z o.o.
Agencja Pracy
Tymczasowej
ul. Mazurska 42
70-424 Szczecin
tel: +48 91 4347041
tel. kom: +48 790 452 005
tel: +48 91 4347064
e-mail: kstrachanowska@exeprof.pl
Maciej Firlit

Maciej Firlit Prezes Zarządu
AVENHANSEN Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

Szkolenia otwarte z zarządzania w Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Zakopanem.
Serdecznie zapraszamy:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/z...

Szkolenia

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Ogłoszenia

Ż Y C I E to ciągłe dążenie do osiągnięcia SZCZĘŚCIA i HARMONII
Jednak istnieje wiele czynników zakłócających i spowalniających ten proces. Między innymi praca – stresująca, niesatysfakcjonująca, mecząca. Nie musi tak być! Zapraszamy na konferencję, na której poznasz techniki pomagające pogodzić życie zawodowe z prywatnym. Staniesz się bardziej pewnym siebie i efektywnym pracownikiem, jednocześnie osiągając większy spokój i pogodę ducha. Metody - zarówno od lat stosowane w psychologii, jak i te zupełnie innowacyjne - zaprezentowane przez znanych prelegentów staną się dla Ciebie szansą na lepsze życie. Takiej szansy nie możesz zaprzepaścić.

NIE PRZEGAP OKAZJI!

Wystąpią min.: Agnieszka Przybysz, Małgorzata Przygońska, Jacek Poteralski, Barbara i Jery Górakowie.

Koszt uczestnictwa: 55 PLN w tym 23% VAT cena promocyjna do 10.10.2011 R.

więcej na:
http://vademecumrozwoju.pl/

Ponadto na konferencji przewidziano wiele nagród dla Uczestników, m.in.: książki Agnieszki Przybysz i Małgorzaty Przygońskiej!!!Iwona Sorbian edytował(a) ten post dnia 09.10.11 o godzinie 08:53

Temat: Ogłoszenia

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 13:05

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dowiedz się:
- jak efektywnie analizować kapitał wiedzy w firmie;
- w jaki sposób racjonalnie wykorzystywać zasoby personalne jako przewagi konkurencyjnej;
- poznaj metody skutecznego zarządzania emocjami kadry pracowniczej.

Zapraszam na szkolenie ZARZĄDZANIE KREATYWNOŚCIĄ I INNOWACYJNOŚCIĄ, Warszawa, 25 października 2011.

Szkolenie poprowadzi ekspert w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi Benedykt Bryłka, wykładowca akademicki z doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych m.in. w bankowości komercyjnej i inwestycyjnej.

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!

KONTAKT
tomasz.michna@gigacon.pl
22 427 36 42

Więcej informacji o szkoleniu na stronie: http://moneycon.pl/zarzadzanie-kreatywnoscia

Pozdrawiam,
Tomasz Michna

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jesteś WŁAŚCICIELEM, MENADŻEREM, PRACOWNIKIEM mikro bądź małego przedsiębiorstwa z Wielkopolski?

Chcesz, by Twoja firma działała sprawnie, przynosząc zyski i zadowolenie Współpracowników oraz Klientów?

Zainwestuj w swoje kompetencje i kompetencje Twojego zespołu, korzystając z BEZPŁATNYCH szkoleń!

Doświadczeni trenerzy biznesu pokażą, że techniki i narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, znane z praktyki światowych korporacji, mogą być stosowane także w Twojej firmie. Udział w grze symulacyjnej LABORATORIUM KODU S
wzmocni i usprawni pracę w zespole.

W skład szkolenia AKADEMIA DOSKONAŁOŚCI wchodzą 2 moduły:
1. Lider zarządzania (3 szkolenia w Poznaniu)
- Wyprzedzamy zmiany 7-8 listopada
- Sprawny mechanizm 29-30 listopada
- Stop marnotrawstwu 6-7 grudnia
2. Laboratorium Kodu S (szkolenie wyjazdowe – okolice Poznania) - 11-13 stycznia

Szczegółowy program, harmonogram zajęć oraz inne terminy na: http://www.akademiadoskonalosci.com.pl

Kontakt:
SENSE consulting sp. z o.o.
Aleksandra Wasak
tel. 61 843 26 11
e-mail: a.wasak@senseconsulting.pl

Spotkajmy się na Facebooku!


Obrazek


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jesteś WŁAŚCICIELEM, MENADŻEREM, PRACOWNIKIEM mikro bądź małego przedsiębiorstwa z Wielkopolski?

Chcesz, by Twoja firma działała sprawnie, przynosząc zyski i zadowolenie Współpracowników oraz Klientów?

Zainwestuj w swoje kompetencje i kompetencje Twojego zespołu, korzystając z BEZPŁATNYCH szkoleń!

DZIŚ RZĄDZI KLIENT to cykl szkoleń, podczas którego trenerzy-praktycy nauczą Cię, jak stać się liderem rynku, zbudować własną silną markę i utrzymać zadowolonych Klientów.

Najbliższe terminy:

1. Skuteczny marketing: 24-25.10.2011
2. Budowanie marki: 17-18.11.2011
3. Komunikacja marketingowa: 8-9.12.2011

Szczegółowy program oraz harmonogram zajęć na: http://www.dzisrzadziklient.pl

Kontakt:
SENSE consulting sp. z o.o.
Ewa Iwańska
tel. 61 843 26 11
e-mail: e.iwanska@senseconsulting.pl

Spotkajmy się na Facebooku!


Obrazek


Obrazek

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


PRZEDSIĘBIORCO!!!
SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNYCH USŁUG SZKOLENIOWO-DORADCZYCH!


Projekt „Z wiekiem na plus – szkolenia dla przedsiębiorstw”,oferuje przedsiębiorstwom i ich pracownikom szeroki wachlarz BEZPŁATNYCH usług doradczo-szkoleniowych.

Jeśli jesteś właścicielem lub pracownikiem mikro, małego bądź średniego przedsiębiorstwa:

• Weź udział w szkoleniach!
• Skorzystaj z porad doradcy!
• Zdobądź certyfikat wdrożenia Strategii Zarządzania w Wiekiem!
• Skorzystaj z coachingu indywidualnego!
• Zostań mentorem we własnej organizacji!


SZKOLENIA W WARSZAWIE:

1. Akademia Menedżera - jak efektywnie zarządzać zróżnicowanym wiekowo zespołem:

Zarządzanie zespołem zróżnicowanym wiekowo
Od skutecznego zatrudnienia do profesjonalnego zwolnienia
Rozwój pracowników – zarządzanie kompetencjami
Implementacja zarządzanie wiekiem


2. Coaching i Mentoring


Przygotowanie do pracy coacha
Mentoring, intermentoring
Komunikacja w coachingu i mentoringu
Narzędzia w pracy coach’a
Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy coacha, mentora.


DODATKOWE USŁUGI:

1. Doradztwo dla firmy w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania Wiekiem w Przedsiębiorstwie.

2. Coaching indywidualny polegający na indywidualnym wsparciu osób do pełnienia w firmie roli coacha / mentora

Więcej informacji oraz możliwość zapisu znajdą Państwo na stronie:
http://45naplus.nf.pl/projekt

Zapraszam do kontaktu:
Ewelina Sójka
Nowoczesna Firma S.A.
ewelina.sojka@nf.pl
22 314 14 74


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

już wkrótce będziemy rozdawać Certyfikaty Stałego Klienta

zapraszam do grupy Systemy Aktywnej Sprzedaży

http://www.goldenline.pl/forum/systemy-aktywnej-sprzed...

chcesz mieć dostęp do szkoleń non profit i szkoleń niskobudżetowych?

zapraszam

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatne szkolenie: Targuj się! - czyli o sztuce negocjacji
Warszawa, 18 października 2011

Zastanawia Was, czemu w kulturze arabskiej brak targowania uważany jest za obelgę? U nas nawet samo słowo jest na tyle obelżywe, że zamiast niego używa się nazwy negocjacje handlowe, albo jakoś jeszcze bardziej nobliwie. I wszyscy udają, że wiedzą, że oni wiedzą, że my udajemy, że oni też udają, chociaż o tym nie wiedzą, bo my udajemy lepiej…

W sumie czy to będzie facet w turbanie, czy w garniturze, to wszystko jedno, różnica tylko taka, że jedni się tym bawią, a drudzy zużywają się emocjonalnie.

Dlatego 18 października zapraszamy na bezpłatny warsztat targowania!

Wszystko po to, żeby:

• wreszcie zacząć się bawić targowaniem
• zrozumieć, dlaczego nie wolno się zgodzić na pierwszą proponowaną cenę
• zacząć się targować zawsze, wszędzie i o wszystko

A poza tym:

• żeby spotkać ludzi z całkiem różnych branż, ale tak samo interesujących jak Ty
• żeby pomóc nam trenerom stworzyć fajną atmosferę
• żeby dać nam namiary na innych, którzy potrzebują się też czegoś nauczyć, albo dać nam swoich ludzi do przeszkolenia

Więcej informacji o szkoleniu przeczytasz na naszej stronie: http://keste.pl/2011/10/targuj-sie/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Advisio Consulting Methodologies prowadzi rekrutację do trzeciej polskiej edycji First Certificate in Organizational Development Consulting (FCODC) realizowanego w ramach międzynarodowego programu certyfikacyjnego Advisio.

9- dniowy program szkoleniowy wprowadzi uczestników w świat konsultingu systemowego oferując bogaty zestaw wiedzy, umiejętności i praktycznych narzędzi niezbędnych do skutecznej pracy w roli konsultanta rozwoju organizacyjnego.
Konsulting systemowy, będący w Polsce w początkowej fazie swego rozkwitu, jest integrującą, całościową, dającą inne spojrzenie i zupełnie nową jakość, formułą pracy z organizacją, zyskującą na świecie i w Polsce coraz szersze grono swych zagorzałych zwolenników.
Program FCODC został przygotowany z myślą o Was- konsultantach, trenerach, coachach i doradcach, którzy posiadają doświadczenie w realizacji projektów rozwojowych dla organizacji i poszukują metod, narzędzi i inspiracji by robić to trwalej i skuteczniej.

Rekrutację do programu prowadzi biuro Advisio oraz Stowarzyszenie Matrik http://matrik.pl

więcej informacji na:
http://www.advisio.biz/pl/a/consulting-school/first-ce...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne objęte atrakcyjnymi rabatami (zaktualizowana lista):

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLEŃ:
25.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
18.10.2011 r.
29.10.2011 r. (sobota)
07.11.2011 r.
17.11.2011 r.
26.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel w biznesie
TERMIN SZKOLENIA: 18.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 300 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

Facebook bez tajemnic
TERMIN SZKOLENIA:
25.10.2011
22.11.2011
CENA PO 40% RABACIE: 449 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Zasady odpowiedzialności funkcjonariuszy
TEREMIN SZKOLENIA: 17.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 450 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Nowa regulacja dostępu do informacji publicznej
TERMIN SZKOLENIA: 18.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Zaprasza gorąco wszystkie Panie na specjalnie dedykowane szkolenie:
"Kobiece zarządzanie - świadomość płci"

Sukces jest dla kobiet!

Szkolenie odbędzie się 28.10.2011 r. o godzinie 17:00 do 21:00![b] w Poznaniu. W ramach warsztatów, które będą miały miejsce w klimatycznym obiekcie (Hotel Restauracja MERIDIAN, ul. Litewska 22) przy kawie i ciastku zostanie poruszony temat: „Kobiece zarządzanie – świadomość płci”, które poprowadzi doświadczona [b]Pani trener Agata Olszyńska.

Oprócz części merytorycznej nastąpi przerwa networkingowa, gdzie wszystkie Panie będą miały możliwość wymienienia się wrażeniami oraz doświadczeniami.

Ponadto zaplanowane jest wystąpienie Pani Aleny Suszyckiej Managing Director TEQUILA\Polska, a także wystąpienie projektantek/stylistek z firmy MAConcept: Agnieszki Domańskiej oraz Moniki Kowalewskiej.

Cena za warsztaty to jedyne 100 zł brutto To inwestycja, która przyniesie korzyści, to motywacja do dążenia drogą sukcesu, który wpisany jest w naturalny tryb funkcjonowania kobiet!

Jeśli jeszcze o tym nie wiesz, to przybądź na nasze szkolenie.
http://odksimp.pl/promocje.html

Zapisy prosimy kierować na adres: biuro@odksimp.pl

tel. 728 339 309
Na pewno będzie inspirująco!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na kolejne szkolenia otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędą się w terminach:

- 11-13.11.2011 r. w Zajazd Karolinka w Gogolinie, woj. opolskie
- 25-27.11.2011 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

Cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 1200,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73Tomasz Ludwichowski edytował(a) ten post dnia 17.10.11 o godzinie 15:12
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do