Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


W ostatnim czasie zakończyliśmy kilka szkoleń i procesów szkoleniowych

- Warsztat kompetencji, społecznych.
- Proces szkoleniowy obejmujący 40h pracy warsztatowej dla przedstawicieli handlowych.
- Szkolenia z zakresu sprzedaży doradczej.

Zapraszamy kolejne firmy do skorzystania z naszej oferty

Oferta szkoleń Grupy Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers

Szkolenia dla FIRM

Umiejętności Menedżerskie
• Lider w organizacji.
• Przywództwo sytuacyjne.
• Rekrutacja i selekcja pracowników.
• Motywacja pracowników.
• Wspieranie pracowników w rozwoju.
• Coaching i mentoring.
• Zarządzanie projektem.
• Zarządzanie zmianą.
• Budowanie zespołu.
• Zarządzenie zespołem.
• Efektywne prowadzenie spotkań.
• Performance Coaching jako nowoczesna metoda wspierania handlowców.
• Komunikacja w relacjach biznesowych.
• Selekcja i rekrutacja pracowników.

Kompetencje sprzedażowe
• Prospecting - aktywne pozyskiwanie klientów.
• Sprzedaż doradcza.
• Obsługa klienta.
• Telefoniczna obsługa klienta.
• Upselling - sprzedaż w obsłudze klienta.
• Sztuka obsługi reklamacji.
• Odzyskiwanie należności.
• Sytuacje trudne w obsłudze klienta.
• Techniki sprzedaży.
• Techniki negocjacji.

Szkolenia interpersonalne
• Komunikacja interpersonalna
• Asertywność.
• Perswazja i wywieranie wpływu.
• Sztuka prezentacji.
• Zarządzanie sobą w czasie.
• Zarządzanie sobą w czasie GTD
• Inteligencja emocjonalna.
• Techniki rozwiązywania problemów.

SPRAWDŹ NASZE REFERENCJE

Potrzebujesz więcej informacji?
Zapraszamy do kontaktu mailowego szpak.marcin@gntb.pl lub telefonicznego +48 796-319-705

Więcek informacji o nas:
http://gntb.eu - Szkolenia Biznesowe
http://gntb-bt.pl - Strefa wiedzy
Marta Szpak

Marta Szpak Trener Konsultant,
GRUPA NIEZALEŻNYCH
TRENERÓW BIZNESU

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


W ostatnim czasie zakończyliśmy kilka szkoleń i procesów szkoleniowych

- Warsztat kompetencji, społecznych.
- Proces szkoleniowy obejmujący 40h pracy warsztatowej dla przedstawicieli handlowych.
- Szkolenia z zakresu sprzedaży doradczej.



Zapraszamy kolejne firmy do skorzystania z naszej oferty

Oferta szkoleń Grupy Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers


Szkolenia dla FIRM

Umiejętności Menedżerskie
• Lider w organizacji.
• Przywództwo sytuacyjne.
• Rekrutacja i selekcja pracowników.
• Motywacja pracowników.
• Wspieranie pracowników w rozwoju.
• Coaching i mentoring.
• Zarządzanie projektem.
• Zarządzanie zmianą.
• Budowanie zespołu.
• Zarządzenie zespołem.
• Efektywne prowadzenie spotkań.
• Performance Coaching jako nowoczesna metoda wspierania handlowców.
• Komunikacja w relacjach biznesowych.
• Selekcja i rekrutacja pracowników.


Kompetencje sprzedażowe
• Prospecting - aktywne pozyskiwanie klientów.
• Sprzedaż doradcza.
• Obsługa klienta.
• Telefoniczna obsługa klienta.
• Upselling - sprzedaż w obsłudze klienta.
• Sztuka obsługi reklamacji.
• Odzyskiwanie należności.
• Sytuacje trudne w obsłudze klienta.
• Techniki sprzedaży.
• Techniki negocjacji.

Szkolenia interpersonalne
• Komunikacja interpersonalna
• Asertywność.
• Perswazja i wywieranie wpływu.
• Sztuka prezentacji.
• Zarządzanie sobą w czasie.
• Zarządzanie sobą w czasie GTD
• Inteligencja emocjonalna.
• Techniki rozwiązywania problemów.

SPRAWDŹ NASZE REFERENCJE


Potrzebujesz więcej informacji?
Zapraszamy do kontaktu mailowego szpak.marcin@gntb.pl lub telefonicznego +48 796-319-705


Więcek informacji o nas:
http://gntb.eu - Szkolenia Biznesowe
http://gntb-bt.pl - Strefa wiedzy
Agata W.

Agata W. Dyrektor ds.
marketingu i
e-commerce

Temat: Ogłoszenia

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego wraz z firmą MANDARINE Project Partners zaprasza na BEZPŁATNY WARSZTAT „Zła wielozadaniowość - wróg projektów nr 1!”

Podczas warsztatu dowiesz się:
- Czy to prawda, że zła wielozadaniowość jest główną przyczyną opóźnień w projektach?
- Co to jest zła wielozadaniowość? Jak odróżnić ją od dobrej wielozadaniowości?
- Jaka jest kluczowa przyczyna złej wielozadaniowości?
- W jaki sposób wykorzystać kanban do szybkiego i trwałego wyeliminowania złej wielozadaniowości?

Termin: 24 września 2011 r (SOBOTA)

Zapisz się: http://lazarski.pl/wielozadaniowosc
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: Ogłoszenia

Praktyczne Case Study: Jak skutecznie diagnozować talenty pracowników w trakcie zwykłej rozmowy kwalifikacyjnej?

Odkąd najwybitniejsi managerowie świata pozyskali zaawansowaną wiedzę, na temat ludzkiego umysłu i zrozumieli czym różnią się umiejętności od talentów potrafią skutecznie diagnozować talenty pracowników w trakcie wywiadu selekcyjnego, w zwykłej rozmowie z pracownikiem czy kandydatem do pracy, a nawet na długo zanim spotkają się z nim na formalnej rozmowie.

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/efektywna-rekrut...

Właśnie udostępniliśmy darmowe szkolenie video, w którym zobaczysz jak dzięki wykorzystaniu zaawansowanych pytań rekrutacyjnych - Meta Pytań profesjonalny rekruter diagnozuje talenty w procesie efektywnej rekrutacji i selekcji pracowników.

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/efektywna-rekrut...

Przedstawione w szkoleniu Case Study dotyczy diagnozowania Talentów z grupy: Wzorce podejścia do działania.

Szkolenie to przeznaczone jest dla Dyrektorów, Managerów oraz wszystkich osób podejmujących decyzje o zatrudnianiu, awansie i rozwoju pracowników.

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/efektywna-rekrut...

Życząc Tobie dalszych sukcesów,

Pozdrawiam

Przemysław Walter
Międzynarodowy Coach, Trener i Konsultant Zarządzania

Twórca #1 w Polsce zaawansowanego szkolenia video: Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników: Jak skutecznie diagnozować talenty pracowników w czasie krótszym niż 1 h bez konieczności używania jakichkolwiek testów czy kwestionariuszy.
Łukasz Łukaszewicz

Łukasz Łukaszewicz Trener/ Coach/
Terapeuta
Racjonalnej Terapii
Zachowania/A...

Temat: Ogłoszenia

Już w październiku 6 EDYCJA
Coaching w Biznesie ©

Ucz się i Praktykuj podczas rocznego kursu
wyjątkowa oferta na rynku
CENTRUM EDUKACJI COACHINGU
w Krakowie

teraz w nowej, udoskonalonej odsłonie

• ABSOLUTNA UNIKATOWOŚĆ NA RYNKU POLSKIM – Praktykuj Coaching ©. Jako jedyni zapewniamy praktyki zawodowe prowadzenia coachingu z klientem w firmie TESCO POLSKA z klientami biznesowymi. Nad przebiegiem procesu czuwa Coach Mentor.

• Po egzaminach końcowych uczestnicy otrzymują certyfikat Centrum Edukacji Coachingu oraz Międzynarodowy Certyfikat Transforming Comunnication™

• Maksymalnie kładziemy nacisk na rozwój i praktykę – zajęcia w formie warsztatowej prowadzone przez doświadczonych, certyfikowanych coachów (ICF, ICC), praktyki w firmie, superwizje podczas Coach Forum ©, przeprowadzonych minimum 20 sesji coachingowych.

• Kurs spełnia kryteria dydaktyczne (ilość i jakość godzin szkoleniowych oraz mentoringu) konieczne do przystąpienia do procesu egzaminacyjnego w ICF celem uzyskania tytułu Coacha ACC.

• Kurs zorganizowany w ramach Centrum Edukacji Coachingu jest zmodyfikowanym oraz udoskonalonym programem studiów podyplomowych prowadzonych od 2006 roku. Sprawdzony już wielokrotnie. Program kursu

a wszystko to podczas:
• 7 zjazdów obejmujących 132 godziny szkoleniowe
• 10 godzin Mentor Coachingu w trakcie praktyk zawodowych w firmach
• 2 spotkań superwizyjnych z doświadczonym Coachem Opiekunem podczas Coach Forum ©

EXTRA BONUS 300 zł dla tych, którzy zdecydują się do 26 września 2011r

Tak więc jeśli chcesz:
• Zostać Coachem
• Lepiej zarządzać swoim zespołem
• Być Mentorem dla swoich podwładnych
• Doradzać innym w ich rozwoju osobistym lub zawodowym
• Lepiej rozumieć siebie …
…ten kurs jest dla Ciebie.
Ucz się
Kompleksowo! Intensywnie! Praktycznie!

Zaintrygowało Cię to?
Chcesz więcej informacji?
Chcesz się zapisać?
• więcej na: http://perla.edu.pl/Coaching_w_Biznesie.html
• informacje w sprawach merytorycznych – Małgorzata Klimczyk, kom. 601 477 764, mail: szkolenia@perla.edu.pl, biuro@perla.edu.pl

Transformuj siebie i świat – sięgnij po nową jakość życia.
Do zobaczenia w Krakowie
Aleksandra Kuźmicz

Aleksandra Kuźmicz Marketing Manager,
STRATEX

Temat: Ogłoszenia

Korzystająć z okaz zapraszam na nasze seminarium. Może kogoś zainteresuje tematyka.

„Projektowanie i wdrażanie strategii w szkołach wyższych”

organizowane przez firmy StratEx i InEdu w dniach 25-26 października oraz 30 listopada – 1 grudnia 2011 roku w Warszawie.

PROGRAM SEMINARIUM

Dzień 1: Projektowanie strategii

• Pojęcie strategii i przygotowanie do jej wdrożenia
• Definiowanie misji i wizji uczelni
• Formułowanie celów strategicznych uczelni

Dzień 2: Wdrażanie strategii
• Definiowanie mierników strategii
• Wyznaczanie i planowanie projektów strategicznych
• Komunikacja strategii na uczelni
• Monitorowanie i przeglądy strategii na uczelni

WYKŁADOWCY:
• Witold Horowski, Stratex, Partner Zarządzający, doświadczony konsultant i trener.
• Dr Łukasz Kononowicz, Stratex, Partner, doświadczony konsultant i trener.
• Hanna Król, inEdu, Dyrektor Zarządzający, coach, konsultant biznesu, doświadczony menedżer edukacji

DLACZEGO WARTO:
• profesjonalne narzędzia do analizy, formułowania, wdrażania i komunikacji strategii,
• trenerzy z wieloletnim praktycznym doświadczeniem,
• 2-dniowy program gwarantujący przepływ wiedzy i praktycznych umiejętności,
• wartościowa wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami seminarium,
• wyjątkowe materiały szkoleniowe wsparte o wieloletnie doświadczenia.

Szczegółowy program, informacje i zgłoszenia:

tel. 61 855 34 53, e-mail: seminaria@stratex.pl
http://www.inEdu.pl/, http://www.stratex.pl/
Alina Omachel

Alina Omachel Szukam pracy

Temat: Ogłoszenia

II Kongres Zarządów Spółek. Tematyka zeszłorocznego Kongresu skierowana była głównie do przedsiębiorców zainteresowanych debiutem. W tym roku poszerzamy ofertę o tematy, które mogą zainteresować także przedsiębiorców już notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych. W polu naszego zainteresowania ponownie znajdzie się rynek główny GPW, rynek alternatywny NewConnect oraz rynek dłużnych papierów wartościowych Catalyst.

Celem naszego spotkania jest m.in. integracja uczestników rynku kapitałowego, wymiana doświadczeń i poszerzenie możliwości biznesowych. Pierwszy dzień poświęcimy zagadnieniom teoretycznym, na drugi dzień przygotowaliśmy warsztaty praktyczne.

Kongres odbędzie się w dniach 6-7 października 2011 w Hotelu 500 w Zegrzu koło Warszawy.

ABY ZGŁOSIĆ CHĘĆ UCZESTNICTWA W KONGRESIE NALEŻY WYPEŁNIĆ FORMULARZ
Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się pod adresem: http://kongresgieldowy.ipo.pl/

Zapraszamy Państwa serdecznie do udziału!

Temat: Ogłoszenia

Zdobądź certyfikat PRINCE2® jeszcze w tym roku!

PRINCE2® to najbardziej popularny standard zarządzania projektami na świecie.
Ten cenny certyfikat posiada już ponad 800 000 osób.


Zapraszamy do udziału w akredytowanych szkoleniach PRINCE2® wraz z egzaminami, z zakresu zarządzania projektami, które wyposażą uczestników w solidną dawkę wiedzy i przygotują ich do zdania egzaminów (PRINCE2® Foundation/Practitioner).

Poznanie terminologii PRINCE2® pozwoli uczestnikom szkoleń skutecznie porozumieć się z innymi osobami stosującymi ten sam standard wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, a uzyskanie certyfikatu potwierdzi wymagane przez pracodawcę kwalifikacje.

Wyjątkowo w skills:
- kameralne grupy szkoleniowe, nie przekraczające 12 osób,
- w trakcie 5-dniowego szkolenia - możliwość zdania 2 egzaminów i uzyskania wyników od razu po egzaminie,
- możliwość udziału w szkoleniu i egzaminie przez Internet, z dowolnego miejsca,
- materiały szkoleniowe w postaci papierowej i elektronicznej od międzynarodowych partnerów (AFA http://www.afaprojects.com),
- licencje na "Project in a box Community Edition" http://www.projectinabox.org.uk/ – oprogramowanie w języku polskim do zarządzania projektami PRINCE2® i programami za pomocą MSP®,
- wsparcie poszkoleniowe w postaci pytań doradczych do trenera,
- coaching dla Kierowników Projektów

Szkolenia PRINCE2® Foundation& Practitioner z egzaminami,
terminy i lokalizacja:


17-21.X.2011
14-18.XI.2011
28.XI-02.XII.2011
12-16.XII.2011

Warszawa - Ursynów, siedziba firmy skills sp. z o.o., ul. Braci Wagów 20 lokal U1

Osobom, które nie mogą przybyć na szkolenie, proponujemy je przez Internet, w trybie Live Learning - systemie wideokonferencji, pozwalającym uczestnikowi „na żywo” brać udział w szkoleniu, z dowolnego miejsca. Więcej informacji: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Aby zapisać się na szkolenie oraz w razie potrzeby zasięgnięcia dodatkowych informacji, prosimy o kontakt:

info@skills.pl,
http://shop.skills.pl
tel. 22 216 60 61 lub 801 00 666 7.

Serdecznie zapraszamy na nasze szkolenia
Zespół skills

http://skills.pl

PRINCE2® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach.
Marta Rozwadowska

Marta Rozwadowska psycholog,
koordynator
warsztatów

Temat: Ogłoszenia

Instytut Ustawień Systemowych Sp. z o. o.
Zaprasza serdecznie do Warszawy w dniach 13-16.X.2011 na

Dwa otwarte seminaria oraz trzydniowy warsztat Nowych,
Duchowych ustawień rodzin Wolfganga Deussera
- ucznia Berta Hellingera


13.X.2011 (czwartek) – godz. 17: 30 do 20:00
JAK POMÓC DZIECKU - seminarium
koszt: 35 zł

14-16.X.2011 (piątek, sobota, niedziela) –
TRZYDNIOWY WARSZTAT NOWYCH, DUCHOWYCH USTAWIEŃ RODZIN
koszt: 490 zł

w poszczególne dni pracujemy w następujących godzinach:
14.X.2011: godz. 9:00-13:15, 15:00-18:30
15.X.2011: godz. 9:00-13:15, 15:00-18:30
16.X.2011: godz. 9:00 do 16:00 (w niedzielę wyjątkowo bez przerwy obiadowej)

Rejestracja na warsztat 14.X.2011 od 8:00 do 9:00.
Rejestracja na seminaria – pół godziny przed seminarium.

15.X.2011 (sobota) – godz. 9:00 do 11:00
SUKCES W PRACY I ŻYCIU OSOBISTYM - seminarium
koszt:35 zł (dla uczestników warsztatu – to seminarium jest wliczone w cenę)

WOLFGANG DEUSSER:
Wolfgang Deusser - żonaty, ojciec pięciorga dzieci, pedagog socjalny, studiował pedagogikę, filozofię i psychologię w Bambergu, Mainz, Frankfurcie i Darmstadt. Zawodowo zajmuje się doradztwem wychowawczym, psychiatrią, pracą z młodzieżą. Jest trenerem kształcenia osób dorosłych. Wykładowca w Wyższej Szkole Zawodowej w Darmstadt, w Instytucie Odenwald oraz w Międzynarodowej Szkole Hellingera / prywatny uniwersytet J.Monneta. Prowadzi własny gabinet od 1998 roku. Terapeuta systemowy i superwizor, pracuje metodami niekonwencjonalnymi w obrębie psychoterapii. Posiada wykształcenie z zakresu terapii rozmową, NLP, psychologia energetyczna i terapia traumy. Certyfikowany terapeuta Europejskiego Zrzeszenia Psychoterapii (EAP). Ustawienia rodzin prowadzi od 1995 roku. Jest jednym z wykładowców z zakresu ustawień rodzin w Międzynarodowej Szkole Hellingera w wielu krajach świata oraz jednym z najbliższych współpracowników Berta i Sophie Hellinger.

O PRACY WOLFGANGA DEUSSERA:
Podczas pracy z klientem Wolfgang Deusser prowadzi nie tylko rozmowę wstępną, ale oddaje też do dyspozycji inne, dostępne mu metody pozwalające na wspieranie procesu pomagania np.: prace z figurkami, symbolami w przestrzeni, prace z ciałem ( w przypadku dużego obciążenia stresem) itp. Stosuje również coaching systemowy (zwłaszcza w odniesieniu do życia zawodowego), czyli w sposób szczególny ma na uwadze otoczenie pracy klienta (koledzy, przełożeni, warunki ramowe w miejscu pracy), jego własne i cudze oczekiwania, wyobrażenia i cele. Istotne są dla niego także wpływy sytuacji osobistej na życie zawodowe ( partnerstwo, rodzicielstwo, wymagania materialne) oraz aktualna sytuacja zawodowa wraz z przebiegiem drogi zawodowej.
Kiedy natomiast zachodzi konieczność ustawienia własnego przy pomocy reprezentantów stosuje on Nowe Ustawienia Rodzin zgodne z metodą rozwiniętą w ostatnim czasie przez Berta Hellingera (Hellinger sciencia®). Pozostaje on w pełnej otwartości, uważności i serdeczności na to, z czym przychodzi klient. Ciepło, spokój, opanowanie i dawanie w ciszy ludziom czasu na to, co jest dla nich trudne i bolesne albo na to, co jeszcze potrzebują w sobie zintegrować, przynosi wspaniałe efekty. Dowodem na to jest między innymi nieustannie wzrastająca od pięciu lat liczba klientów zainteresowanych pracą z nim. Wiele z tych osób powraca na jego warsztaty za każdym razem, kiedy tylko Wolfgang zawita do Polski.

SPRAWY ORGANIZACYJNE :
Warsztat i seminaria odbędą się w Szkole Muzycznej im. St. Moniuszki - Sala Kameralna (II piętro, po lewej) - Warszawa, ulica Kawęczyńska 23/25 (Praga-Północ, niedaleko Dworca Wschodniego).

Wolfgang prowadzi warsztat w takiej samej konwencji, jak Bert Hellinger – nie „kontraktuje” osobistych ustawień!
Oznacza to, że uczestnictwo w warsztacie nie gwarantuje osobistego ustawienia. Osobom, którym zależy na własnym ustawieniu – zalecam, by aktywnie zgłaszały się do pracy już od pierwszego dnia warsztatu.

Prosimy o zabranie obuwia na zmianę. Będą twarde krzesła. Można sobie zabrać z domu poduszeczkę lub mały pled – będzie wygodniej.
Na miejscu zapewniamy wodę, kawę, herbatę i drobne ciasteczka.
Niedaleko od miejsca, w którym będą zajęcia można smacznie i tanio zjeść domowy obiad. Osoby zainteresowane prosimy o zgłaszanie chęci skorzystania z tej opcji – powinniśmy zawiadomić kuchnię, na ile osób mają przygotować posiłek.

Miejsce na warsztacie rezerwuje wpłata 190 zł zaliczki na konto organizatora. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Osobom, które zrezygnują z uczestnictwa w warsztacie do dnia 6.X.2011 – zwrócimy wpłaconą zaliczkę. Po tym terminie zaliczka nie będzie zwracana.

Seminaria można opłacić na miejscu, choć ze względów organizacyjnych wolimy wpłaty na konto.
Osoby, które będą wpłacały pieniądze parę dni przed zajęciami – proszone są o wzięcie ze sobą dowodu wpłaty.

Prośba do spóźniających się:
ZACZEKAJCIE NA PRZERWĘ! NIE WCHODŹCIE W TRAKCIE PRACY!

UWAGA!
ZARÓWNO NA WARSZTACIE, JAK I NA SEMINARIACH - ILOŚĆ MIEJSC JEST OGRANICZONA!
OBOWIĄZUJĄ ZAPISY!

ZAPISY:
Prosimy o zgłaszanie się drogą mailową, z żądaniem potwierdzenia odbioru, na adres:
biuro@instytut.warszawa.pl
lub telefonicznie na numery:
+48 222 169 119
+48 223 742 698
+48 605 746 946

Osoby zgłaszające się na warsztat otrzymają pocztą elektroniczną formularz zgłoszeniowy z prośbą o odesłanie po wypełnieniu. Dla osób, które nie korzystają z internetu – formularze do wypełnienia będą na miejscu.

Wolfgang Deusser poprowadzi też warsztat i seminarium we Wrocławiu, w dniach 06 – 09 października, bliższe informacje znajdziecie Państwo na stronie Hellingerpolska.pl pod linkiem http://www.hellingerpolska.pl
Zapraszam do wspólnej pracy
Ewa Renata Cyzman-Bany
Wojciech Zdun

Wojciech Zdun Manufacturing
processes
improvement,
Business
Development...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na webinarium: Cortona3D wprowadza aplikacje na iPad -
Zwiększenie możliwości i wydajności pracowników

Zapraszamy we Środę 28 września 2011 o godzinie 16:30

PROSIMY O REJESTRACJĘ PRZED WEBINARIUM

iPad podbił Świat i szybko staje się najbardziej popularnym urządzeniem mobilnym. Podczas gdy wielu ludzi uważa jeszcze, że jest to urządzenie dostarczające rozrywki, to wiele korporacji dostosowuje swoje rozwiązania do wykorzystania na iPad’zie. Połowa firm z listy Fortune 100 testuje już wykorzystanie iPad’a pod kątem zwiększenia możliwości i wydajności pracowników bez narażania bezpieczeństwa poufnych danych klientów.

Cortona3D opracowała aplikację, która umożliwia organizacjom bezpośredni dostęp poprzez iPad do interaktywnych katalogów produktów, interaktywnych instrukcji pracy, interaktywnych instrukcji serwisowych, etc. Odkąd firmy starają się o uzyskanie korzyści z ponownego wykorzystania danych inżynierskich oraz odstąpienia od „ton” dokumentacji papierowej, iPad postrzegany jest jako idealne urządzenie nadające się do osiągnięcia tych celów biznesowych.

Podczas tego webinarium pokażemy jak
• Przeglądać modele 2D i 3D
• Przeglądać rozstrzelone widoki zespołów 2D i 3D
• Nawigować interaktywnymi katalogami części 3D
• Odtwarzać instrukcje montażu
Zapraszamy na 45 minutową prezentację żeby przekonali się Państwo w jaki sposób możemy pomóc zwiększyć skuteczność i wydajność Waszej komunikacji technicznej za pomocą nowej aplikacji iPad firmy Cortona3D.

Zapraszamy we Środę 28 września 2011 o godzinie 16:30

PROSIMY O REJESTRACJĘ PRZED WEBINARIUM

Więcej informacji w grupie
Marzenna Mazurkiewicz

Marzenna Mazurkiewicz Kierownik Biura, ACT
Advanced Corporate
Training Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Czy wiesz, że pełne wykorzystanie swoich talentów to umiejętność, którą można wyćwiczyć?

Weź udział w Warsztatach Talentów Menedżerskich - praktycznych, jednodniowych szkoleniach ACT Advanced Corporate Training adresowanych do wszystkich osób, które chcą odkryć i przećwiczyć, jak jeszcze mogą wykorzystać swoje talenty.

Już od października: „Zahipnotyzuj się na sukces”, „Od stresu do równowagi”, „Komunikacja: Trudno powiedzieć, łatwo powiedzieć” , „Jakość życia: Droga do równowagi”, „Motywacja: Od kija i marchewki do kierowania swoim życiem” oraz warsztaty w języku angielskim „Effective Presentations” i „Highly Effective Interview Techniques.

Szkolenia odbywają się w centrum Warszawy.
Sprawdź szczegóły: http://act.edu.pl/warsztaty

Na hasło Goldenline: 15% rabat!

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Kamińska

Marta Kamińska student, Uniwersytet
Łódzki

Temat: Ogłoszenia

Witam,

zapraszam serdecznie osoby zajmujace stanowiska kierownicze do udzialu w badaniu "Osobowosc a osiaganie sukcesu zawodowego", bedacego podstawa mojej pracy magisterskiej. Ankieta jest calkowicie anonimowa. Z góry bardzo dziekuje za udzial w badaniu.

Ponizej link do badania:
http://www.ankietka.pl/ankieta/69232/badanie-osobowosc...

Pozdrawiam,

Marta Kaminska
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


OFERTA FIRST MINUTE
Przy zgłoszeniu i uiszczeniu opłaty do końca października cena 1200 zł netto!


Szkolenie: Preventive Maintenance
Termin: 8-9 grudnia 2011
Miejsce: PPG Deco Polska Sp. z o. o. we Wrocławiu


Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem teoretycznym w 20%.

Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę szkoleń i zagadnień TPM. Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być wdrażane TPM oraz jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją przed każdym pracownikiem UR:

CO wykonywać? JAK wykonywać? KIEDY wykonywać?

Warsztat obejmuje zagadnienia dotyczące implementacji wypracowanych taktyk i procedur obsługi maszyn i urządzeń. Podczas warsztatu przeprowadzane są przeglądy eksploatacyjne, zbierane są dane i mierzone efekty wdrażanych metod konserwacyjnych. Prowadzone są także działania mające na celu poznanie natury powstających zakłóceń i potencjalnych uszkodzeń. Podczas szkolenia szeroko omawiane są poszczególne modele obsługi technicznej Autonomous Maintenance.

Cele szkolenia:

• Rola operatorów produkcyjnych i techników UR,
• poznanie 7 kroków Autonomous Maintenance,
• metodologia wdrażania poszczególnych kroków AM,
• wdrożenie Dekalog Autonomus Maintenance,
• praktyka tworzenia planów przeglądu obsługi technicznej na poziomie operatora,
• wykorzystanie technik wizualizacyjnych przy tworzeniu planów OT- AM,
• techniki tworzenia One Point Lesson.

Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://womasolution24.com/
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: Ogłoszenia

Jak diagnozować potencjał i talenty wszystkich pracowników firmy za darmo?

Dobra wiadomość dla firm. Od 05.10.2011 r. każda firma w Polsce będzie mogła diagnozować talenty wszystkich swoich pracowników zupełnie za darmo - bez konieczności używania drogich testów.

Oto szczegóły:

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/program-szkolenia/

Życząc dalszych sukcesów,

Pozdrawiam serdecznie,

Przemysław Walter
Międzynarodowy Coach, Trener i Konsultant Zarządzania

Twórca #1 w Polsce zaawansowanego szkolenia video: Meta Rekrutacja i Meta Selekcja Pracowników: Jak skutecznie diagnozować talenty pracowników w czasie krótszym niż 1 h bez konieczności używania jakichkolwiek testów czy kwestionariuszy.

Temat: Ogłoszenia

już wkrótce będziemy rozdawać Certyfikaty Stałego Klienta

zapraszam do grupy Systemy Aktywnej Sprzedaży

http://www.goldenline.pl/forum/systemy-aktywnej-sprzed...

chcesz mieć dostęp do szkoleń non profit i szkoleń niskobudżetowych?

zapraszam

konto usunięte

Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE Zarządzanie sobą w czasie - LAST MINUTE

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

16 h (dwa dni szkoleniowe), 10 i 11 październik 2011, Warszawa, ul Pawia 55, gmach WSFiZ sala 57
1150,00 + 23% VAT w Last MINUTE (poprzednia cena to 1250,00 + 23% VAT)
gwarantujemy: podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy, efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań. Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania Czasem - ISZC.

Szkolenie ma na celu rozwinięcie wszystkich powyższych kompetencji osób obsługujących Klienta:

Wiedza: uczestnicy poznają teorie zarządzania czasem, metody efektywnego planowania i wyznaczania priorytetów oraz poznają bariery, na które napotykamy w zarządzaniu swoim czasem.

Umiejętności: warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% niezbędnej praktyki. Uczestnicy przećwiczą w praktyce na ile stosują określone techniki podczas symulacji, case study oraz gier.

Postawa: Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy poczuli wewnętrzną motywację do wykorzystywania poznanych technik oraz własnego potencjału. Osiągamy to dzięki odgrywaniu scenek przez uczestników oraz przeprowadzaniu rzeczywistych symulacji.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do tematyki zarządzania czasem

• Zarządzanie czasem, czy zarządzanie sobą w czasie?
• Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
• Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
• Główne bariery w zarządzaniu własnym czasem pracy

2. Organizacja swojego stanowiska pracy

• Elementarz zasad aranżacji swojego miejsca pracy
• Wykorzystanie przestrzeni, stanowiska i warsztatu pracy

3. Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy

• Czas jako wyznacznik granic
• Kwestionariusz MEQ
• Kwestionariusz typów rannych – wieczornych J.A. Horne & O.Ostberg
• Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
• Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach dnia
• Jak wykorzystujemy czas: test auto-diagnostyczny + plan naprawczy
• Złodzieje czasu: mapa problemu + plan naprawczy

4. Zarządzanie własnym czasem

• Jak efektywnie wyznaczać priorytety
• Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
• Zadania ważne i pilne
• Zadania ważne i niepilne
• Zadania nieważne i pilne
• Zadania nieważne i niepilne
• Techniki zarządzania własnym czasem
• Technika „ początek końca"
• Tworzenie harmonogramu dnia pracy

5. Organizowanie i sporządzanie planów

• Zadaniowa analiza ABC
• 65% do 15%
• 20% do 20%
• 15% do 65%
• Taktyka salami
• Metoda Kartezjusza
• Technika planowania od końca
• Reguła Pareto
• Wyznaczani celów: (bieżący, krótkoterminowy, średnioterminowy, długoterminowy)
• Plany: tygodniowy, miesięczny
• Reguła 60:40 100% czasu = 60% zaplanowane czynności + 20%. nieoczekiwane czynności + 20% spontaniczne czynności
• Reguła Parkinsona

6. Balanced Scorecard (BSC) jako narzędzie zarządzania sobą w czasie

• Zdefiniowanie perspektyw i celów metodą SMART
• Monitoring kamieni milowych

7. Osobiste techniki wspomagające zarządzanie czasem

• Diagnoza i usunięcie barier
• Określenie mniejszych kroków dojścia do celu
• Nagradzanie się i utrzymywanie motywacji wewnętrznej
• Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
• Ogłaszamy publicznie, że nad czymś pracujemy

8. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

trener prowadzący - Anna Wtulich-Smulska

Jest trenerem i doradcą zawodowym z wieloletnim doświadczeniem. Rozpoczęła swoją karierę od szkoleo młodzieży z metod zdobywania zatrudnienia, autoprezentacji i komunikacji. Od tego czasu prowadzenie szkoleo i doradztwo stały się jej pasją. Współpracowała między innymi z: Akademią Rozwoju Osobistego Kompas, Uniwersytetem Warmiosko – Mazurskim, Asset Business Development. Prowadziła również projekty dla takich firm jak: Cyfra+ Sp. z o. o., IKEA, OPEK, Auchan, DeLaval, Instytut Badawczo – Szkoleniowy, Fundacja Nowe Media, Business Travel Club. Uczestnicy jej warsztatów podkreślają dynamiczne i interesujące prowadzenie oraz perfekcyjne przygotowanie.

Wykształcenie i certyfikaty:

Uniwersytet Warmiosko – Mazurski w Olsztynie -
Administracja
Certyfikat Train the Trainer Trener Biznesu
Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy na prowadzenie doradztwa zawodowego i doradztwa personalnego

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Sylwia Kęsoń - Latusek

Sylwia Kęsoń - Latusek PROtell Szkolenia
Specjalistyczne

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam na szkolenie z zakresu Kadr i Płac!

"Naliczanie wynagrodzeń od podstaw z ćwiczeniami dydaktycznymi."

Miejsce szkolenia: Tychy
Termin szkolenia:
27 październik – 28 październik 2011
14 grudzień 2011 – 15 grudzień 2011
Czas trwania szkolenia – 2 dni
Grupa uczestników: max 10 osób

Cena: 350 zł + 23% VAT

W cenę wliczone są:
1. Wyczerpujący pakiet materiałów szkoleniowych.
2. Kawa, herbata, ciepły poczęstunek.
3. Certyfikat ukończenia szkolenia.
4. Wsparcie e-mail dla uczestników po zakończeniu szkolenia.

Program szkolenia:

I. Regulacje prawne do wyliczenia prawidłowej listy płac.
II. Naliczanie wynagrodzeń.
III. Technika naliczania listy płac.
IV. Ćwiczenia dydaktyczne.

Szczegółowe informacje programowe szkolenia mogę podesłać na meila, bądź zapraszam na stronę internetową.
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu!

PROtell
Szkolenia Specjalistyczne
Zgłoś udział w szkoleniu:
Specjalista ds. szkoleń: Sylwia Kęsoń
tel.: (32)757 88 69
tel.: (32)757 91 29
e-mail: sylwia@protell.pl
e-mail: szkolenia@protell.pl
www: http://protell.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Jesteś zainteresowany podnoszeniem kwalifikacji?

W ramach jedynego w Wielkopolsce kompleksowego projektu szkoleniowego z zakresu zarządzania pracownikami zapraszamy do udziału w szkoleniu dofinansowanym z EFS:

Motywowanie – obudź energię do działania
• Jakie są metody, narzędzia i systemy motywowania;
• Jakie są wciąż rozpowszechniane mity związane z motywowaniem;
• Jak rozpoznać potrzeby pracownika w celu doskonalenia sposobów motywowania.

Dzięki dofinansowaniu Unii Europejskiej szkolenia o wartości rynkowej ok. 1500 zł , są dla Państwa bezpłatne!*!!!
*Pracownicy przedsiębiorstw, którzy wezmą udział w szkoleniu w trakcie swojego czasu pracy nie ponoszą żadnych kosztów.

Szkolenie odbywa się w: Poznaniu
w terminie 13-14 października

Zgłoś się już teraz wysyłając e-mail na adres kompetencje@eureka-hr.pl lub dzwoniąc pod numer +48 512 391 875

http://www.kompetencje.eureka-hr.pl


Obrazek

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do