konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Projekt szkoleniowy, dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego skierowany do osób zatrudnionych w sektorze MSP woj. śląskiego w szczególności do kadry kierowniczej, specjalistów HR, menedżerów personalnych, właścicieli firm, a także wszystkich osób, których praca polega na zarządzaniu pracownikami.

OSTATNIE MIEJSCA NA II EDYCJĘ SZKOLENIA

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie:

http://www.akademia-zzl.pl

10 dniowy cykl szkoleń obejmuje m.in. praktyczne zagadnienia z zakresu Prawa Pracy, metody skutecznej rekrutacji i selekcji, systemy ocen okresowych, szkolenia i rozwój pracowników.

Szczegółowy program szkoleń dostępny tutaj
Magdalena Seliga

Magdalena Seliga Wyższa Szkoła Handlu
i Prawa im. R.
Łazarskiego

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

zapraszam do zapoznania się z ofertą szkoły GLOBAL TREND.

Global Trend to dynamiczna firma specjalizująca się w nauczaniu języków obcych. Naszą podstawową zasadą jest KOMUNIKACJA, spełnianie oczekiwać naszych Klientów oraz odpowiadanie na ich nawet najbardziej wymagające potrzeby. Współpraca z Global Trend to gwarancja kompleksowej obsługi językowej, zapewnienie wyspecjalizowanej kadry lektorów oraz tłumaczy, a co najważniejsze - INDYWIDUALNE podejście do każdego Klienta.

Obsługa szkoleń językowych obejmuje:
- test zdolności językowych,
- analizę oczekiwań i wymagań Klienta, w formie audytu językowego,
- dostosowanie odpowiedniego lektora oraz programu do oczekiwań Klienta,
- podręczniki oraz pomoce naukowe,
- stały nadzór metodyczno-językowy nad danym kursem,
- dostęp do bazy HR w celu konsultowania obecności, postępu kursantów oraz
wszystkich innych potrzebnych informacji,
- semestralną ocenę postępu słuchaczy oraz przygotowanie programu kursu na
kolejny semestr.

Centrum Językowe GLOBAL TREND
Plac Powstańców Warszawy
00-030 Warszawa
+48 22 582 96 09
+48 510 288 212
http://globaltrend.pl
biuro@globaltrend.pl


Obrazek
Monika K.

Monika K. KEY ACCOUNT MANAGER,

Temat: Ogłoszenia

witam serdecznie , znalazlam ostatnio ciekawy produkt dla osob ceniaych zdrowie, ladny wyglad i profilaktyke swojego zdrowia.Przy tym znakomite mozliwosci finansowe. Bardzo wazna jest dieta, cwiczenia ale zabepieczanie sie od wewnatrz to jest to co powinien robic kazdy z nas a wiele osob o tym zapomina lub tez jest nie swiadoma.Ja proponuje rozwiazania profilaktyki, dzieki ktorym mozna rowniez uzyskac lepsze zdrowie, piekny usmiech i lepsza stope finansowa. ZDROWIE I BIZNES !
Tel.533-530-003 monika
serdecznie zapraszam

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Powstała nowa grupa na GL i chcę państwa do niej zaprosić.
Poczuć Prawdziwy Świat
Nie zamykajmy się w tym, co dotyczy jedynie nas, a otwierajmy się na to wszystko, co jest w rzeczywistym świecie, w którym żyjemy. Matrix nie istnieje, warto więc rozumieć TEN naprawdę istniejący świat. Wiedząc, co się dzieje wokół nas i dlaczego, możemy skuteczniej kierować własnym życiem i świadomie je zmieniać na lepsze. Trudniej nas jest oszukać. Pewnie mniej ufamy mediom, a bardziej swojemu rozsądkowi, bo uczymy się myśleć. Decydujemy sami co dla nas jest ważne.
Szukajmy dobrych zajęć dla naszych dzieci i dla siebie, dyskutujmy, poznawajmy prawdę, bo ona istnieje. Jeśli coś dobrego robimy, o czymś wiemy, to dzielmy się tą wiedzą. Zapraszam do grupy.

http://www.goldenline.pl/forum/poczuc-prawdziwy-swiat/

Informacje o grupie: http://www.goldenline.pl/forum/poczuc-prawdziwy-swiat/...
Grzegorz Pięta

Grzegorz Pięta Doradca Klienta

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam wszystkich do odwiedzenia niedawno powstałej strony zajmującej się organizacją incentivów:http://www.goldenline.pl/mikroblog/blue-sky-travel.

W swojej ofercie firma proponuje również niestandardowe kierunki np Nepal (lot nad Mount Everest). Dodatkowo w trakcie takich wyjazdów odbywają się szkolenia motywacyjne.

Jeśli macie pytania na temat podróży biznesowych to zapraszam na forum: http://www.goldenline.pl/forum/biznesowa-strefa-podrozy

Oto przykładowy film z wyjazdu: http://www.youtube.com/watch?v=GmLIu3Vhg98&feature=cha...
Anna Tomaszewska

Anna Tomaszewska Specjalista ds.
prawnych

Temat: Ogłoszenia

PRINCE2® Foundation - szkolenie akredytowane- 19 - 22.09.2011r.
Jeśli jesteś lub planujesz być:
- kieronikiem projektów
- członkiem zespołu projektowego
- menedżerem zaangażowanym w proces wsparcia i nadzoru kierownika projektu
lub po prostu chcesz podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami, to w imieniu firmy INPROGRESS Sp. z o.o. zapraszam na 3 dniowe szkolenie akredytowane PRINCE2® Foundation.
Doświadczony Trener w przyjemny i profesjonalny sposób przeprowadzi Uczestników przez zawiłości metodyki PRINCE2® i sprawi, że nauka przyjdzie z łatwością, a egzamin odbywający się 4 dnia będzie przyjemnym wyzwaniem.
Zachęcam do zapoznania się ze szczegółami szkolenia na naszej stronie internetowej http://inprogress.edu.pl.

Miejsce: Kraków
Termin: 19 - 22.09.2011r.
Liczba Uczestników: 12
Cena: 2900 netto - w cenie wliczono:
*egzamin z poziomu Foundation
*catering (przerwy kawowe, obiad)
*materiały szkoleniowe (segregator z prezentacją omawianych zagadnień, zestawy ćwiczeń)
*podręcznik "PRINCE2® 2009: Skuteczne Zarządzanie Projektami” – akredytowany podręcznik do metodyki PRINCE2®
*certyfikaty ukończenia szkolenia akredytowanego
*w wypadku zdania egzaminu - imienne certyfikaty wydawane przez APM Group zaświadczające o zdaniu egzaminu na poziomie PRINCE2™ Foundation

Zgłoszenia przyjmujemy na podstawie formularza zgłoszenia, mailowo (biuro@inprogress.edu.pl) lub telefonicznie (123 579 579). Termin zgłoszeń upływa 02.09.2011r.

Zapraszam do zapisów!
Zygmunt Dolata

Zygmunt Dolata MBA | Trener biznesu
| Wykladowca
|Prelegent| Autor
publ...

Temat: Ogłoszenia

KADRY-PŁACE-SZKOLENIA-COACHING-IT.
www. mojaatena.pl. ATENA Fabryka Rozwoju Biznesu
Nasza firma ATENA Fabryka Rozwoju Biznesu w Poznaniu proponuje Państwu obsługę w zakresie kadr i płac.
Usługi z zakresu KADR:
• prowadzenie dokumentacji kadrowej (teczek personalnych) pracowników;
• sporządzanie i ewidencja dokumentacji związanej z zawarciem stosunku pracy (umowy, aneksy) oraz umowy zlecenia i o dzieło;
• sporządzanie dokumentacji dotyczącej rozwiązania umowy o pracę (wypowiedzenia, świadectwa pracy);
• rejestracja pracowników i członków ich rodzin w ZUS, dokonywanie zmian w rejestracji ZUS;
• rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, zwolnień lekarskich i innych;
• informowanie Klienta o konieczności przeprowadzenia i aktualizacji badań lekarskich oraz szkoleń z zakresu BHP i szkoleń przeciwpożarowych pracowników;
• sporządzanie deklaracji i przesyłanie do PFRON ;
• obecność w trakcie inspekcji PIP w zakresie prawidłowości prowadzenia administracji kadrowej, dostarczanie odpowiednich danych i udzielanie wyjaśnień;
• sporządzanie uzgodnionych w umowie raportów i zestawień kadrowych;
• na życzenie przechowywanie dokumentacji oraz danych kadrowych Klienta,
• Szkolenia z zakresu ZZL: Rekrutacja i selekcja pracowników, motywowanie, delegowanie, systemy ocen okresowych, prawo pracy, płace, procedury i procesy HR,
Usługi z zakresu PŁAC:
• naliczanie wynagrodzeń pracowników;
• sporządzanie list płac;
• na życzenie przygotowywanie przelewów i przekazywanie wynagrodzeń pracowników na rachunki bankowe;
• sporządzanie i przesyłanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych;
• sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
• obecność i współpraca z Klientem przy inspekcjach i kontrolach z ZUS, Państwowej Inspekcji Pracy lub Urzędu Skarbowego;
• na życzenie przygotowywanie i przesyłanie do GUS sprawozdań statystycznych;
• przechowywanie dokumentacji oraz danych płacowych Klienta.
Zależy nam na dobrej i trwałej współpracy z Państwem, dlatego nasza oferta nie ogranicza się do prowadzenia usług kadrowo-płacowych w Firmie. Podpisując umowę pragniemy przede wszystkim pomóc Klientowi w zoptymalizowaniu i ograniczeniu kosztów związanych z zatrudnianiem pracowników poprzez poszukiwanie nowych rozwiązań prawnych, organizacyjnych i ekonomicznych w odniesieniu do specyfiki danej Firmy. Pracownicy i współpracownicy ATENY działają w obszarze tzw. „twardego” HR od wielu lat, tworzą zespół kompetentnych specjalistów, o wieloletnim doświadczeniu w dziedzinie stosowania w praktyce szeroko pojętego prawa pracy.

Efektem współpracy z naszą firmą będzie:
1. zmniejszenie kosztów operacyjnych HR,
2. obniżenie kosztów utrzymania systemów IT,
3. poprawa efektywności działań w powyższych obszarach,
4. bezpieczeństwo informacji .

Chętnie przedstawimy zakres oferty w czasie bezpośredniego spotkania. W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami
http://mojaatena.pl
Łukasz Łukaszewicz

Łukasz Łukaszewicz Trener/ Coach/
Terapeuta
Racjonalnej Terapii
Zachowania/A...

Temat: Ogłoszenia

Już w październiku 6 EDYCJA
Coaching w Biznesie ©

Ucz się i Praktykuj podczas rocznego kursu
wyjątkowa oferta na rynku
CENTRUM EDUKACJI COACHINGU
w Krakowie

teraz w nowej, udoskonalonej odsłonie

• ABSOLUTNA UNIKATOWOŚĆ NA RYNKU POLSKIM – Praktykuj Coaching ©. Jako jedyni zapewniamy praktyki zawodowe – prowadzenie sesji coachingowych w firmie z klientami biznesowymi. Nad przebiegiem procesu czuwa Coach Superwizor.

• Po egzaminach końcowych uczestnicy otrzymują certyfikat Centrum Edukacji Coachingu oraz Międzynarodowy Certyfikat Transforming Comunnication™

• Maksymalnie kładziemy nacisk na rozwój i praktykę – zajęcia w formie warsztatowej prowadzone przez doświadczonych, certyfikowanych coachów (ICF, ICC), praktyki w firmie, superwizje podczas Coach Forum ©, przeprowadzonych minimum 20 sesji coachingowych.

• Kurs spełnia kryteria dydaktyczne (ilość i jakość godzin szkoleniowych oraz mentoringu) konieczne do przystąpienia do procesu egzaminacyjnego w ICF celem uzyskania tytułu Coacha ACC.

• Kurs zorganizowany w ramach Centrum Edukacji Coachingu jest zmodyfikowanym oraz udoskonalonym programem studiów podyplomowych prowadzonych od 2006 roku. Sprawdzony już wielokrotnie. Program kursu

a wszystko to podczas:
• 7 zjazdów obejmujących 132 godziny szkoleniowe
• 10 godzin Mentor Coachingu w trakcie praktyk zawodowych w firmach
• 2 spotkań superwizyjnych z doświadczonym Coachem Opiekunem podczas Coach Forum ©

EXTRA BONUS 300 zł dla tych, którzy zdecydują się do 20 września 2011r

Tak więc jeśli chcesz:
• Zostać Coachem
• Lepiej zarządzać swoim zespołem
• Być Mentorem dla swoich podwładnych
• Doradzać innym w ich rozwoju osobistym lub zawodowym
• Lepiej rozumieć siebie …
…ten kurs jest dla Ciebie.
Ucz się
Kompleksowo! Intensywnie! Praktycznie!

Zaintrygowało Cię to?
Chcesz więcej informacji?
Chcesz się zapisać?
• więcej na: http://perla.edu.pl/Coaching_w_Biznesie.html
• informacje w sprawach merytorycznych – Małgorzata Klimczyk, kom. 601 477 764, mail: szkolenia@perla.edu.pl, biuro@perla.edu.pl

Transformuj siebie i świat – sięgnij po nową jakość życia.
Do zobaczenia w Krakowie

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Już za kilka dni ruszy rekrutacja na pierwszy w Polsce Program Executive Education

Dla kogo
Program Executive Education adresowany jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla, właścicieli zarządzających małymi i średnimi firmami, osób raportujących do zarządów i struktur koropracyjnych.

Cel
Program Executive Education to wiedza, umiejętności zarządcze, zachowania i postawy konieczne do:
- efektywnego funkcjonowania w zespołach decyzyjnych
- odniesienia i ugruntowania sukcesu osobistego
- stałego wzrostu efektywności podległego obszaru firmy

Program zajęć
W oparciu o unikatową koncepcję wealth-strength-worthTM, opracowaną w Executive Boost Growth, powstał Program Executive Education, który ma rozwijać wiedzę i kompetencje z obszarów:
- zarządzania bogactwem właścicieli
- zarządzania siłą firmy
- zarządzania wartością pracowników

Organizacja nauki
Program Executive Education jest to cykl szkoleniowy realizowany przez sześć miesięcy od listopada 2011 r. do kwietnia 2012 r. Program obejmuje:
- 6 zjazdów weekendowych (sobota i niedziela)
- 1 zjazd w miesiącu
- 96 godzin łącznie
- 8 godzin dziennie
Zajęcia odbywają się w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Organizatorzy
- Executive Boost Growth, Warszawa
- Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Kontakt
Biuro Programu Executive Education
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

tel. 71 376 23 80
tel./fax 71 376 23 92

e-mail: pee@wsb.wroclaw.pl

Szczegóły tutaj
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Ogłoszenia

Już niecały miesiąc do konferencji

III Konferencja Instytutu Bezpieczeństwa i Informacji odbędzie się w dniu 22 września 2011 roku, w Katowicach. Jako trzecia z cyklu „Strategia Zarządzania Bezpieczeństwem w Biznesie”, odnosić będzie się do wcześniej poruszanych tematów i będzie ich kontynuacją.


Przypomnijmy, co było na poprzednich Konferencjach.

I konferencja odbyła się 20 stycznia i tematem wiodącym było spojrzenie w szerokim aspekcie na zakres działalności firmy, jej charakterystykę, jako kluczowy punkt w organizacji bezpieczeństwa firmy. Jako przykład konieczności zarządzania na różnych poziomach, ale na podstawie wiodącej koncepcji, wskazaliśmy bezpieczeństwo pożarowe. Jako element dodatkowy, mający za zadanie otworzyć słuchaczy na nowe podejście do bezpieczeństwa, przedstawiliśmy ubezpieczenia jako rodzaj zabezpieczeń dla działalności i operacyjnej firmy, wraz z wykazaniem, że polisa powinna być dobrana właściwie i na pewno nie na podstawie ceny. A czasem warto z polisy zrezygnować.

II konferencja odbyła się 14 kwietnia. Poświęciliśmy ją wskazaniu, w jaki sposób należy zajmować się bezpieczeństwem. Jak powiązać politykę firmy, z polityką bezpieczeństwa, jak zastanowić się, co powinno znaleźć się w strategii bezpieczeństwa, w powiązaniu ze strategią firmy. Uzupełnieniem były przykłady polityki i strategii bezpieczeństwa, jak również kontynuacja tematu, czy dokładniej zakresu bezpieczeństwa, w którym obligatoryjne zabezpieczenia tego typu funkcjonują. Czyli bezpieczeństwo pożarowe.

O czym tym razem...

III konferencję chcemy poświęcić sprawom analiz, audytów, przeglądów... Czyli w skrócie – gromadzeniu informacji, niezbędnych do zaplanowania bezpieczeństwa. Określenia polityki bezpieczeństwa, przygotowania strategii bezpieczeństwa, czy bieżącego zarządzania działaniami ochronnymi. Analizy, audyty, czy inne działania sprawdzające, czy też dostarczające informacji odbywają się również na kilku poziomach. Mają dostarczyć informacji niezbędnych do podejmowania decyzji na szczeblu strategicznym (najdłuższym, w horyzoncie 3-5 a czasem 10 lat) taktycznym (od 1 do 3 lat) jak i bieżącym, zwanym operacyjnym (maksymalnie do 1 roku). Zakres gromadzonych informacji i horyzont czasowy wymuszają pewien poziom ogólności analiz na szczeblach wyższych, wymuszając precyzję na szczeblu niższym. Jak sobie poradzić z różnymi narzędziami analitycznymi, jak je sobie ułożyć – o tym na konferencji.

Więcej:
http://ibii.eu/konferencje-ibii/konferencje-2011/209-i...
http://www.portal-ochrony.pl/index.php/wiadomosci/ochr...

Serdecznie zapraszamy.
Paulina K.

Paulina K. Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie “Inwestowanie w nieruchomości 101” jest wyjątkową ofertą skierowaną do początkujących inwestorów na rynku nieruchomości.

W ramach intensywnych zajęć uczestnik pozna warsztat, który pomoże mu jako inwestorowi wystartować na rynku nieruchomości. Omawiane są nie tylko zasady działania rynku nieruchomości w Polsce z punktu widzenia inwestora, ale przede wszystkim przygotowanie, analiza i przeprowadzanie transakcji.

Szkolenie organizowane jest w Warszawie – 03.12.2011r.

Do 15 listopada promocyjna cena: 720 PLN (zniżka w wysokości 240 PLN)

Szczegóły dotyczące szkolenia dostępne są na stronie:
http://inwestowanie-w-nieruchomosci.pl

Zgłoszenie odbywa się przez formularz rejestracyjny na stronie.
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

TPM Excellence konferencja dla praktyków TPM

W dniach 29-30 marca 2012r. w Poźrzadle koło Łagowa Lubuskiego odbędzie się konferencja TPM Excellence, której celem jest prezentacja przebiegu wdrożeń TPM w wybranych polskich zakładach produkcyjnych krok po kroku oraz przedyskutowanie w gronie fachowców problemów nurtujących managerów TPM w ich codziennej działalności.

Gościem Honorowym spotkania będzie przedstawiciel Browaru Żywiec, jedynej polskiej firmy nagrodzonej w 2010 roku prestiżowym certyfikatem Award for TPM Excellence przyznanym przez japoński instytut JIPM.

Wśród pozostałych prelegentów znajdą się praktycy TPM, którzy podzielą się z uczestnikami swoimi doświadczeniami ze zrealizowanych wdrożeń, nie pomijając popełnionych błędów oraz kładąc nacisk na konsekwencje zastosowania wybranych rozwiązań. Przybliżą również sukcesy, które osiągnęli dzięki systematyce i samodyscyplinie w realizacji planu wdrożeniowego TPM. Wszyscy uczestnicy będą mieć ponadto okazję by podzielić się swoimi doświadczeniami, biorąc udział w debacie „TPM - projekt czy proces”.

Organizatorem konferencji TPM Excellence jest WOMA Solution, działająca od 6 lat firma szkoleniowo-doradcza skupiająca się na podnoszeniu efektywności działalności operacyjnej przedsiębiorstw produkcyjnych. WOMA Solution posiada doświadczenie we wdrażaniu narzędzi i procedur podnoszących produktywność oraz liczne zakończone z sukcesem wdrożenia w przedsiębiorstwach działających w wielu branżach. Specjalnością WOMA Solution są szkolenia, warsztaty oraz doradztwo z zakresu Maintenance Management prowadzone wg filozofii KAIZEN. Firma realizuje również projekty autorskie, których celem jest opracowanie i pomoc we wdrożeniu kompleksowego systemu zarządzania eksploatacją obiektów technicznych oraz optymalizacji procesów UR.

Więcej informacji o konferencji TPM Excellence oraz warunkach uczestnictwa znaleźć można na stronie http://www.konferencjatpm.pl.

Wszelkich informacji na temat konferencji można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com

ZAPRASZAMY!Radosław Łukasik edytował(a) ten post dnia 31.08.11 o godzinie 19:41
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia

UWAGA! Oferta FIRST MINUTE!

Konferencja TPM Excellence. Jak to się robi w Polsce ...

Przy zgłoszeniu i uiszczeniu opłaty do 15 października 2011 roku, taniej o 550 PLN netto!

Więcej informacji o konferencji TPM Excellence oraz warunkach uczestnictwa znaleźć można na stronie http://www.konferencjatpm.pl.

Wszelkich informacji na temat konferencji można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com

ZAPRASZAMY!
Kazimierz Grabski

Kazimierz Grabski Jestem
otwieraczem...
Otwieram na marzenia
i aspiracje

Temat: Ogłoszenia

Codzienność dostarcza możliwości uczenia się poprzez obserwację, słuchanie lub uczestnictwo. Obserwujemy zachowania, słuchamy wymiany poglądów, uczestniczymy we wspólnych przedsięwzięciach i... wiele innych. A wszystko to bezpłatnie, za darmo, gratis. Wystarczy tylko mieć szeroko otwarte oczy i uszy oraz znaleźć w sobie chęć do refleksji i...
... i można się czuć jak gapowicz na uniwersytecie życia.

Mam nadzieję, że znaleziska opisuję językiem zrozumiałym dla każdego użytkownika GL, niezależnie od wykształcenia i dotychczasowych doświadczeń. Liczę na to, że w 80% pozytywne efekty dotyczyć będą tych, którzy są na początku swej drogi dotyczącej zarządzania firmami, ludźmi i sobą.

Po więcej zapraszam do mikrobloga http://www.goldenline.pl/mikroblog/gapowicz-na-uniwers...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do zapoznania się z najnowszym materiałem portalu SALESmanagement:
Jak efektywnie zbierać informacje o rynku?

Obrazek


SALESmanagement-Serdecznie zapraszam!Sławomir Nowacki edytował(a) ten post dnia 02.09.11 o godzinie 17:36
Marek Dalkowski

Marek Dalkowski właściciel, Mardal

Temat: Ogłoszenia

Witam
pilnie poszukuję osób z rejonu Trójmiasta z takim doświadczeniem:

Osoby posiadające doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w wymiarze sprawiedliwości lub doświadczenie w prowadzeniu wywiadów indywidualnych typowych dla praktyki ZZL w zakresie rozwoju kompetencji zawodowych wymiaru sprawiedliwości.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Witam serdecznie,
oto szkolenia i warsztaty organizowane przez nas w najbliższym czasie:


Projektowanie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO 27001
Warszawa, 19-20 września 2011 r.

Prezentuje najważniejszą wiedzę na temat projektowania, implementacji i wdrażania systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (SZBI). Zarówno teoretyczną jak i praktyczną, prowadzący przeplata teorię przykładami prawdziwych sytuacji, które wydarzyły się w innych firmach i zwraca szczególną uwagę na najczęściej popełniane błędy. Stwarza okazję podjęcia dyskusji i wymiany doświadczeń. Pozwala przystąpić do budowania i wdrażania SZBI we własnej organizacji. Metodyka prezentowania opiera się na podejściu procesowym i czteroetapowym modelu PDCA (Plan-Do-Check-Act), co na pewno ułatwi przyswojenie prezentowanej wiedzy osobom, które miały już styczność z systemami zarządzania jakością (ISO 9001) lub testowaniem oprogramowania.

Szkolenie wchodzi w skład Generalnego certyfikatu Inżyniera bezpieczeństwa ISecMan, poprowadzi je doświadczony specjalista z Dolnośląskiego Biura Jakości.

Więcej informacji: isecman.org/pszbi



Audyt wewnętrzny bezpieczeństwa informacji według ISO 27001:2007
Warszawa, 29-30 września 2011 r.

Szkolenie pokazuje jak wykorzystać cenioną metodykę LP-A do przeprowadzania audytów względem wymagań stosownych norm. Omawiane są formalne i techniczne czynności procesu oraz listę dokumentacji będącej jego produktem. Na koniec jest możliwość przystąpienia do egzaminu i uzyskania certyfikatu: “Inżyniera Bezpieczeństwa ISecMan” oraz “Audytora Wewnętrznego ISO 27001” wydanego przez szwajcarską jednostkę QS Zurich.

Szkolenie wchodzi w skład Generalnego certyfikatu Inżyniera bezpieczeństwa ISecMan, poprowadzi je doświadczony specjalista z Dolnośląskiego Biura Jakości.

Więcej informacji: isecman.org/audyt



Testy penetracyjne systemów IT
Warszawa, 26-28 października 2011 r.

Głównym celem warsztatów jest przekazanie wiedzy z zakresu przeprowadzania testów penetracyjnych systemów IT przy użyciu narzędzi Open Source i wybranych komercyjnych. Zakres szkolenia obejmuje szacowanie ryzyka dla systemów teleinformatycznych oraz prezentację i praktyczne przećwiczenie metod przełamywania zabezpieczeń, jak również przedyskutowanie metod obrony przed nimi. Szkolenie dostarcza mnóstwo praktycznych korzyści przekazywanych przez doświadczonych i certyfikowanych praktyków świetnie znających techniki oraz skuteczne oprogramowanie przydatne poruszanym zagadnieniom. Szkolenie prowadzi zespół doświadczonych specjalistów z branży.

Więcej informacji: isecman.org/testy_penetracyjne



Infrastruktura klucza publicznego i podpis elektroniczny w praktyce
Warszawa, 24-26 października 2011 r.

Wiedza przekazana w trakcie umożliwia uczestnikom stosowanie technologii klucza publicznego, PKI oraz podpisu elektronicznego przy pełnym zrozumieniu mechanizmów, zależności i zasad funkcjonujących w tych obszarach. Zajęcia mają głównie charakter techniczny, natomiast w trakcie prezentowane są również wybrane aspekty organizacyjne i prawne (polskie i unijne) istotne do pełnego zrozumienia idei bezpieczeństwa PKI oraz funkcjonujących na rynku usług i rozwiązań z tego zakresu.

Więcej informacji: isecman.org/pki


Życzę owocnego dnia i nietuzinkowych sukcesów. =)
Zapraszam i pozdrawiam.
Dorota Iwanicka

Dorota Iwanicka Kierownik Projektu,
Polski Instytut
Rozwoju Biznesu

Temat: Ogłoszenia

„Zarządzanie ryzykiem operacyjnym-warsztat analizy i projektowania”
Data i miejsce szkolenia: 10-11 października 2011r.;Warszawa


Jakie są zasady analizy i szacowania ryzyka
Jakie są przejawy ryzyka?
Jak opracować rozwiązania zabezpieczające oraz plany ciągłości działania?

Szkolenie przygotowuje do wyboru ścieżki dalszych szkoleń certyfikowanych z obszarów: ryzyka (ISO 27005, ISO 31000), bezpieczeństwa (ISO 27001, ISO 27002), ciągłości działania (BS 25999, BS 25777).

Umiejętności, które nabędą uczestnicy szkolenia:
-Rozumienie zjawisk składających się na ryzyko
-Umiejętność opisywania procesów biznesowych
-Identyfikowanie zagrożeń i podatności
-Szacowanie ryzyka
-Określanie poziomu ryzyka akceptowalnego
-Wyznaczanie wymagań bezpieczeństwa
-Projektowanie scenariuszy awaryjnych

Odbiorcy szkolenia:
Specjaliści i menedżerowie:
-zarządzania ryzykiem
-zarządzania kryzysowego
-zarządzania bezpieczeństwem,
-zarządzania ciągłością działania w sektorach: finansowym, przemysłowym i w administracji

Czas trwania i forma szkolenia:
-2 dni – 2x8 godzin; godz.9-17
-Każde zagadnienie jest omawiane w formie kilkunastominutowego wykładu, po czym następują około 30-minutowe ćwiczenia.Wszystkie ćwiczenia składają się na spójny projekt, równocześnie słuchaczom pokazywany jest projekt wzorcowy.

Uwaga! Szkolenie wymaga bardzo intensywnej pracy i zdyscyplinowania

Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!


Szczegółowy program szkolenia na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/zarzadzanie-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt z organizatorem:
Dorota Iwanicka
specjalista ds.organizacji i promocji szkoleń
tel. 22/392 93 91
fax.. 22/244 25 37
[email]dorota.iwanicka@multitrain.pl[/email

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do