Temat: Ogłoszenia

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 14:09

Temat: Ogłoszenia

Marketing internetowy: jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy? (szkolenie dla osób i firm z woj. mazowieckiego)

Opis i cele szkolenia

Szkolenie pozwoli przyjrzeć się praktycznym aspektom biznesowej obecności Państwa firmy w internecie. Będziemy pracować nad strategią e-marketingową w kontekście tradycyjnej działalności firmy, co pozwoli nabrać pewności, że jest ona spójna i wyznacza właściwy kierunek działania.

1. Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
2. Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
3. Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis. Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.
4. Nauczymy się konkretnych metod tworzenia bazy adresowej, budowania relacji z klientem, wzmacniania zaufania do marki i produktów firmy.
5. Poznamy reguły promowania, budowania marki i zaufania, wzmacniania relacji z klientami, tworzenia społeczności wokół naszej firmy z wykorzystaniem najważniejszych polskich i zagranicznych mediów społecznościowych.
6. Sklep internetowy, czyli jak sprzedawać i w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo i wygodę klientom dokonującym płatności drogą elektroniczną.

Adresaci

Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Co oferujemy?
szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
profesjonalne materiały szkoleniowe;-certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
obiady i przerwy kawowe;
noclegi dla osób z poza Warszawy;
ubezpieczenie na czas szkolenia;
możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
pomoc przy składaniu aplikacji.

Liczba uczestników: 10 osób

Liczba dni: 2 dni

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych

Termin szkolenia: 5-6 maj 2011 r.

Miejsce: Warszawa

KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIACH:
269,42 zł na 1 osobę dla samozatrudnionych, właścicieli i pracowników mikro i małych firm, (tj. 20% wartości szkolenia).
404,14 zł na 1 osobę dla właścicieli i pracowników średnich firm, (tj. 30% wartości szkolenia)
Dominika Ł.

Dominika Ł. Menedzer Rozwoju
Produktu, Inzynier
Kaizen

Temat: Ogłoszenia

"Obsługa Trudnego Klienta - Najlepsze Standardy"

18.04.2011 Wrocław

Szkolenie dedykowane jest osobom, które w sposób bezpośredni zaangażowane są w proces kontaktu z Klientem – pracownikom działów obsługi Klienta, działów sprzedaży, wsparcia sprzedaży, konsultantom telefonicznym i innym osobom zajmującym się obsługą Klienta zarówno osobiście jak i przez telefon. Ze względu na szeroki wachlarz omawianych zagadnień, może również okazać się przydatne dla przełożonych ww. osób.

Program
1. Powitanie uczestników
2. Firma ukierunkowana na wyjątkową obsługę Klienta
- Oczekiwania Klientów a ich lojalność
- Pięć luk w obsłudze Klienta
- Oczekiwania i satysfakcja Klientów - model N. Kano
3. Techniki odzyskiwania wpływu na zachowanie Klienta i obrony przed jego manipulacją
- Trudne zagrywki ze strony Klientów i strategie obrony przed nimi
- Techniki wpływania na sposób myślenia Klienta i podejmowanie przez niego decyzji
- Indywidualna analiza podatności na presje i manipulację
4. Metody radzenia sobie z przyjmowaniem trudnych informacji ze strony Klienta
- Psychologiczne pułapki w spostrzeganiu sytuacji trudnych i konfliktowych
- Najlepsze praktyki w procesie przyjmowania reklamacji
- Radzenie sobie z oskarżeniami i atakiem osobistym na pracownika
5. Metody przekazywania niepomyślnych informacji Klientowi
- Informacja zwrotna na temat postrzegania działań Klienta przez firmę
- Komunikowanie niekorzystnej zmiany warunków, podwyżki cen
- Poruszanie tematu zaległości w płatnościach
6. Zakończenie szkolenia
- Indywidualny plan działania

Cena 860 zł. netto (cena zawiera: obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat)

Serdecznie zapraszam na szkolenie

W przypadku pytań proszę o kontakt.

Dominika Miernik
miernik@profes.com
kom. +48 695 054 324Dominika M. edytował(a) ten post dnia 14.04.11 o godzinie 10:06
Dominika Ł.

Dominika Ł. Menedzer Rozwoju
Produktu, Inzynier
Kaizen

Temat: Ogłoszenia

"Efektywne Zarządzanie Konfliktami"

19.04.2011 Wrocław

Szkolenie adresowane jest do szerokiej grupy pracowników. Z założenia temat dotyczy wszystkich pracujących w zespołach. Uczestnikami mogą więc być menedżerowie wyższego i średniego szczebla, liderzy zespołów, kierownicy i wszyscy ci, którzy przewodzą dużym i małym zespołom. Szkolenie adresowane jest również do szerokiej grupy pracowników liniowych, którzy pracują w grupach, działach, czy zespołach zadaniowych.

Program
1. Powitanie uczestników
2. Natura konfliktu
- Konflikt i jego definicja
- Strategie rywalizacyjne i kooperacyjne w konflikcie
- Style radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
3. Kluczowe metody analizy sytuacji konfliktowej
- Analiza stanowisk i interesów stron konfliktu
- Metoda tworzenia nowych ram odniesienia
4. Strategie komunikacyjne w konflikcie
- Atakowanie
- Ignorowanie
- Informowanie
- Otwieranie
- Jednoczenie
5. Model czterech faz wychodzenia z konfliktu (wg S.Coleman i E. Rider)
- Budowanie współdziałania
- Identyfikacja problemów
- Ustalanie priorytetów i zmiana układu odniesienia
- Rozwiązywanie problemu i osiąganie porozumienia
6. Emocje w konflikcie
- Czynniki kulturowe a emocje w konflikcie
- Diagnoza indywidualnych punktów zapalnych
- Wybrane metody radzenia sobie z negatywnymi emocjami
7. Podsumowanie i zakończenie
-Indywidualny plan działania

Cena 860 zł. netto (cena zawiera: obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat)

Serdecznie zapraszam na szkolenie

W przypadku pytań proszę o kontakt.

Dominika Miernik
miernik@profes.com
kom. +48 695 054 324Dominika M. edytował(a) ten post dnia 14.04.11 o godzinie 10:06
Ewa G.

Ewa G. Menadżer Projektów |
Menadżer Procesów |
fundusze unijne ...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na szkolenie: Zabezpieczenie hipoteczne i egzekucja z nieruchomości. Nowe regulacje prawne.

Miejsce:Wrocław
Termin: 29.04.2011

Strona spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/szkolenie-zabezpiec...
lub
http://www.parytet.pl/?id=87.

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam wszystkich.

Chciałbym wam zaprezentować magiczną recepturę, dzięki której w końcu znajdziecie czas na wszystkie przyjemności :)

Bujda, czy może rozwiązanie odwiecznego problemu?

Już teraz możecie mieć DARMOWY dostęp do 10 nagrań video mojego autorstwa z zakresu zarządzania czasem.

Wejdźcie i przekonajcie się sami ile jest warta ta wiedza:

http://www.piotrderkowski.pl/tajniki_organizacji_czasu/

Pozdrawiam
Piotr Derkowski
Agnieszka Kasprzycka

Agnieszka Kasprzycka coach, konsultant

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na

Seminarium organizacyjnych ustawień systemowych

Dzień otwarty dla biznesu


w ramach szkolenia
Ustawienia organizacyjne - coaching i zarządzanie systemowe

10 maja 2011 godziny 10-18

Konstancin Jeziorna k/Warszawy

Warto wziąć udział by:
- znaleźć optymalne rozwiązania służąceh efektywnemu rozwojowi biznesu i kariery zawodowej.
- poznać metodę organizacyjnych ustawień systemowych i możliwości jej zastosowania w rozwoju pracowników i organizacji.

Metoda coachingu i pracy doradczej z wykorzystaniem ustawień systemowych rozwija się intensywnie na świecie od kilkunastu lat. Powstała w oparciu o doświadczenia pracy z rodzinami zapoczątkowanymi przez Berta Hellingera. Ma oparcie m.in. w koncepcjach pracy strukturalnej prof. Matthiasa Varga von Kibéd, podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniu Steve’a de Shazer’a i Insoo Kim Berg.
Obecnie jest stosowana przez licznych konsultantów organizacyjnych i coachów na całym świecie. Wzrastającą popularność zawdzięcza temu, że w stosunkowo krótkim czasie pozwala odkryć systemowe przyczyny istniejących problemów, ich niekorzystny wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa a także znaleźć optymalne rozwiązanie.
Jej działanie można porównać do efektu dźwigni - interwencja i zmiana dotyczy sedna problemu. Dzięki temu przy stosunkowo niewielkim nakładzie czasu i pieniędzy jest możliwe osiągniecie spektakularnych rezultatów.
Dzięki ustawieniom systemowym jest możliwe niezwykle szybkie i trafne pokazanie powodów niewytłumaczalnych kryzysów i problemów oraz wskazanie drogi wyjścia i szans dalszego rozwoju.
Z konsultacji metodą ustawień systemowych w biznesie korzystały takie firmy jak IBM, Daimler Benz, Dresdner Bank, HP, Konica, Microsoft i wiele innych.

Seminarium jest adresowane do:
• osób prowadzących własną działalność gospodarczą, firmę, organizację,
• osób na stanowiskach menadżerskich, kierowniczych,
• menedżerów HR,
• doradców biznesowych,
• osób mających problemy zawodowe,
• pracowników firm, urzędów, organizacji,
• osób, które nie mogą znaleźć pracy lub założyć firmy,
• tych, którzy są otwarci na inne spojrzenia (zaskakująca perspektywa) dotyczące własnej firmy, działalności, chcące poprawić jakość ich funkcjonowania,
• wszystkich chcących poszerzać swoją wiedzę związaną z funkcjonowaniem systemów organizacyjnych.

Przykładowe tematy
w których metoda ustawień organizacyjnych przynosi skuteczną zmianę i poprawę funkcjonowania ludzi i organizacji:
• konflikty w firmie,
• problemy na poziomie zarządzania i kierowania firmą,
• diagnoza stanu faktycznego firmy i możliwości jej rozwoju,
• spadek motywacji pracowników,
• rotacja pracowników,
• osiąganie celów, efektywna realizacja zadań,
• strukturalne i personalne zmiany w przedsiębiorstwie,
• zmiany w wyniku fuzji lub przejęcia,
• zainteresowanie klientów produktem,
• skuteczne prowadzenie negocjacji,
• problemy finansowe,
• problemy z rozwojem firmy i pracowników,
• trudności w komunikacji i przepływie informacji w przedsiębiorstwie.

Seminarium prowadzi:

Obrazek


Cecilio Regojo
konsultant i trener metody organizacyjnych ustawień systemowych w biznesie z długoletnim doświadczeniem w prowadzeniu międzynarodowych treningów coachingu metodą ustawień systemowych w biznesie.

więcej informacji

Serdecznie zapraszam
Agnieszka Kasprzycka
http://softprojects.pl/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na

V edycję konferencji "Business Process Management"

Data : 21.04.2011, Wrocław

Bezpłatna rejestracja :
http://gigacon.org/bpm_wroclaw

Sponsor konferencji : VSoft

Firmy uczestniczące : Plus MPM, MGX Infoservice, MF&Partners Consulting i Hostersi

Patronat merytoryczny zapewnia Stowarzyszenie Project Management PolskaSławomir Krajewski edytował(a) ten post dnia 18.04.11 o godzinie 09:26
Sławek Krzysztofik

Sławek Krzysztofik Konsultant HR,
Trener i Coach
biznesowy

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na szkolenie otwarte:

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

Zarządzanie zespołem to sztuka i wyzwanie. Nie ma tutaj miejsca na przypadkowe i chaotyczne działania. Wiele, z pozoru, oczywistych spraw umyka naszej uwadze. W konsekwencji przekłada się to na spadek efektywności Twojego zespołu. Nasze szkolenie pozwala nawet doświadczonym menadżerom wyrwać się z pułapki rutyny. Podczas 2 dni intensywnej pracy warsztatowej przejdziemy przez wszystkie aspekty skutecznego zarządzania zespołem. Pokażemy jak zarządzać a nie jak rządzić.

Jeżeli jesteś:

- Menadżerem zarządzającym zespołem.
- Regionalnym Kierownikiem.
- Dyrektorem Handlowym.
- Dyrektorem Zarządzającym.

To szkolenie jest adresowane do Ciebie i dostępne w specjalnej cenie 199zł brutto.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY!
Lena K.

Lena K. Marketing
Communications
Specialist

Temat: Ogłoszenia

Witam,

zapraszam na szkolenie "Umowy SLA (Service Level Agreements) – skuteczne wsparcie organizacji IT" które odbędzie się 25-26 maja 2011 w Warszawie

Celem szkolenia jest przedstawienie procesu budowania skutecznego porozumienia SLA i przekazanie uczestnikom wiedzy przydatnej w przygotowywaniu umów Service Level Agreements na potrzeby własnych środowisk.

Informacje i formularz zgłoszeniowy na stronie: http://gigacon.org/sla

Umiejętność tworzenia SLA jest konieczne w zarządzaniu!
Aleksandra Mroczkowska

Aleksandra Mroczkowska *** PRACA DLA
MANAGERA *** Dla
firmy usługowej
poszukuję:...

Temat: Ogłoszenia

Centrum Rozwoju SELF-CONCEPT zaprasza na najbliższe szkolenia otwarte:

05-06.05.2011, Wrocław
MOSTY zamiast MURÓW, czyli skuteczna komunikacja interpersonalna
http://self-concept.eu/uploads/oferta_MOSTYzamiastMURO...

09-10.05.2011, Wrocław
ZARZĄDZANIE EMOCJAMI, czyli o roli emocji w rozumieniu siebie i kierowaniu ludźmi http://self-concept.eu/uploads/oferta_ZARZADZANIE_EMOC...

18-19.05.2011, Wrocław
SIMPLY the BEST, czyli wzmacnianie zdrowego poczucia własnej wartości
http://self-concept.eu/uploads/oferta_SIMPLYtheBEST_18...[/b]

*************************************************
OSIĄGAJ WIĘCEJ!

Centrum Rozwoju SELF-CONCEPT
http://self-concept.eu, self-concept@self-concept.eu
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Ogłoszenia

„Nowoczesny marketing farmaceutyczny a Internet”

Obrazek


- case studies
- best and worst practices
- liczby, liczby, liczby


Szkolenie dla managerów firm farmaceutycznych – 6 czerwca 2011 Warszawa
Prowadzą specjaliści – praktycy z branży farmaceutycznej


W programie:
- Praktyczne możliwości promocji SEM/SEO w branży farmaceutycznej
- Jak skutecznie wykorzystać potencjał Social Media w marketingu Farmaceutycznym
- Przegląd oferty portali dla lekarzy, farmaceutów i pacjentów
- eMarketing w Farmacji – Wielkie sukcesy i bolesne porażki


Prowadzący i tematyka:


Obrazek
Mateusz Ostachowski
Członek zarządu, Kompan.pl
Absolwent Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada certyfikat Google Advertising Professional. W branży internetowej pracuje od 2000 r.

„Praktyczne możliwości promocji SEM/SEO w branży farmaceutycznej”
- jak skutecznie kontrolować koszty
- ile warte jest kliknięcie i jak wpływa na sprzedaż
- reklama graficzna i video rozliczana za efekt


Obrazek
Tomoho Umeda
Właściciel TOMO GROUP (TOMO Strategy, TOMO Interactive, TOMO Communications)

„Jak skutecznie wykorzystać potencjał Social Media w marketingu Farmaceutycznym”
- SEO PR
- Monitoring aktywny
- Facebook
- Viral marketing
- Online Article Marketing


Obrazek
Rafał Prażanowski
SMAC właściciel - Przez przeszło 15 lat z sukcesami zdobywał doświadczenie w działach sprzedaży i marketingu firm polskich i zagranicznych. W ostatnim okresie swojej pracy zarządzał Działem Alternatywnej Komunikacji Marketingowej w firmie Polpharma, będąc odpowiedzialnym za sprzedaż produktów farmaceutycznych bez wsparcia przedstawicieli medycznych. Z sukcesami wprowadził, a także zarządzał m.in. takimi markami jak: PostinorDuo, Maxigra, Heviran, Novynette, Memotropil.

„Przegląd oferty portali dla lekarzy, farmaceutów i pacjentów”
- jak skutecznie korzystać z portali dla specjalistów
- jak skutecznie komunikować produkty na receptę w Internecie
- jak wykorzystać skutecznie zasoby Internetu


Obrazek
Grzegorz Firczyk
eMarketing Manager, Polpharma- Związany z firmą Polpharma od blisko 8 lat. Swoją karierę w farmacji rozpoczął od pracy przedstawiciela medycznego. Obecnie, od ponad 2 lat, kieruje zespołem eMarketingu osiągając duże sukcesy w prowadzonych projektach eMarketingowych. Twórca wielu innowacyjnych koncepcji eMarketingowych dla produktów Rx, HOSP oraz OTC. Na co dzień, wraz z zespołem, udziela pełnego wsparcia działom marketingu podczas przygotowania, przeprowadzania i rozliczania kampanii wykorzystujących innowacyjne kanały komunikacji.
„eMarketing w Farmacji – Wielkie sukcesy i bolesne porażki”

- co jest najważniejsze w eMarketingu farmaceutycznym
- eMarketing i jego rola przy promocji leków Rx
- przykłady sukcesów i porażek eMarketingowych w farmacji
- mierniki, które należy zastosować w Marketingu

Zapraszamy do zgłaszania udziału:

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY ON-LINE

Organizator: http://www.oinpharma.pl

Obrazek

Ośrodek Informacji Naukowej OINPHARMA Sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 61 lok. 305
01-031 Warszawa
tel: (022) 578 00 00 fax: (022) 632 25 82
NIP 526 021 10 96
REGON 001307433
KRS0000137264
kapitał zakładowy 200 000,- PLN
Rachunek bankowy:
Raiffeisen Bank Polska SA 78 1750 0009 0000 0000 0746 7982

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na II edycję konferencji:
Automatyzacja procesów w przemyśle
19 maja 2011r.
Hotel Qubus Prestige, Katowice

Konferencja poświęcona będzie nowoczesnym rozwiązaniom dedykowanym branży przemysłowej. Poruszone zostaną tematy dotyczące wykorzystywania i wprowadzania coraz nowocześniejszych, bezpieczniejszych i bardziej niezawodnych systemów sterowania i zarządzania procesami produkcyjnymi.

Wystąpią przed Państwem:
- Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań, m.in. OPTeam, SOLDIS i SIEMENS Industry Software oraz
- Niezależni eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami, m.in.:
- Pan Tomasz Krupa (Kerkhoff Consulting Eastern Europe) z prelekcją „Wpływ systematyzacji działań operacyjnych w zaopatrzeniu i zakupach na efektywność przedsiębiorstw”,
- Pan Andrzej Drzymalski (PCP) z prelekcją „Automatyzacja a produktywność w polskich firmach produkcyjnych”.

Tematyka konferencji:
- planowanie produkcji i harmonogramowanie
- rozwiązania do zarządzania łańcuchem dostaw
- systemy MES
- nowoczesna komunikacja z dostawcami i realizacja dostaw
- monitorowanie i diagnostyka w procesach produkcji
- zarządzanie jakością
- systemy wizualizacji produkcji
- systemy Business Intelligence
- systemy ERP

Na konferencję zapraszamy:
Przedstawicieli zakładów przemysłowych: dyrektorów zarządzających, managerów ds. logistyki, szefów departamentów informatyki, kierowników planowania produkcji i dostaw, specjalistów ds. utrzymania ruchu, inżynierów ds. jakości, dyrektorów technicznych.

Wstęp bezpłatny dla wyżej wymienionych odbiorców.
Ilość miejsc ograniczona.

Wszystkie informacje i rejestracja na:

http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/10-05-2011--...

Kontakt:
Magdalena Siwek
tel. +48 22/ 224 06 40
magdalena.siwek@multitrain.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

zapraszam na http://serwersms.pl
Agata M.

Agata M. yes, I can! -
copywriter/mediator/
PR - freelancer

Temat: Ogłoszenia

Witajcie,
Potrzebna pomoc w wypełnianiu ankiety

link: http://www.ankietka.pl/ankieta/56430/edutainment.html

Ankieta dla osób pracujących, najlepiej decyzyjnych w sprawie szkoleń pracowniczych (HR, marketing, właściciele firm, top management, managerowie- kierownicy)

Dzięki za pomoc :)
Witalis Popow

Witalis Popow Starszy
syntezatorowy.

Temat: Ogłoszenia

Witam

I serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu BCM - Zarządzanie Ciągłością Biznesu, które odbędzie się 25. maja, w Warszawie.

Wszelka działalność wymaga utrzymywania rozmaitych relacji i procesów. Niesie to groźbę kryzysu spowodowanego przerwaniem ciągłości tych działań. Niebezpieczeństwo to nie ogranicza się wyłącznie do dużych organizacji i korporacji, bowiem również dla małych i średnich przedsiębiorstw nawet drobne incydenty, jak awaria łącza telekomunikacyjnego, czy wirus komputerowy, często stanowią przyczynyę przerwania ciągłości procesów, a co za tym idzie nieoczekiwane koszta i skutkiem tego - straty.

Celem niniejszego szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodyką działań przeciwdziałających incydentom wpływającym na krytyczne procesy biznesowe oraz procedur naprawczych stosowanych w sytuacji wystąpienia kryzysu.

Na zajęciach dowiedzą się Państwo:
+ jak zaplanować ciągłość działania
+ na co zwracać szczególną uwagę
+ jak przekonać pracowników i zarząd do BCM
+ jak unikać najczęstszych błędów
+ jak pisać, testować i aktualizować plany awaryjne
+ jak realizować przedsięwzięcia z planów awaryjnych w przypadku wystąpienia kryzysu.

Więcej informacji znajduje się się na stronie: isecman.org/bcm

Pozdrawiam,

Witalis Popow
tel. 22 427 3762
@: witalis.popow@isecman.org
Katarzyna Zbudniewek

Katarzyna Zbudniewek Student, Uniwersytet
Łódzki

Temat: Ogłoszenia

Bardzo bym prosila o wypełnienie ankiety odnosnie Podejscia do kariery zawodowej młodych pracowników osoby których staż pracy jest mniejszy niż 5 lat

http://www.ankietka.pl/ankieta/60063/podejscie-do-kari...

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dzięki prawdopodobnie najlepszej ofercie cenowej w Polsce masowej wysyłki wiadomości multimedialnych na telefony komórkowe w SerwerSMS.pl, masowa wysyłka MMS ma szansę stać się nową, ciekawą formą komunikacji marka - konsument.
Ma szansę? :)

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do