Arkadiusz Burnos

Arkadiusz Burnos Dyrektor
Zarządzający SEAM
Group EMEA, Starszy
Konsultant...

Temat: Ogłoszenia

Witam i informuję, że jesteśmy trakcie przygotowywania stażu szkoleniowego facilitatorów. Jest to pierwszy taki event w Polsce i tej części Europy. W roli prowadzących i wykładowców wystąpi prawdopodobnie 3 renomowanych facilitatorów biznesowych i technicznych z Holandii, USA i Wielkiej Brytanii.
Staż prowadzony w języku angielskim. Zajęcia w dniu pierwszym (wprowadzającym) tłumaczone.
Czas: 3 dni weekendu na przełomie lipca - sierpnia

Miejsce - Kołobrzeg lub Warszawa - w trakcie ustaleń
Cena - w trakcie negocjacji ( oczekuje zgłoszeń osób chętnych )

Dyplom ukończenia kursu profesjonalnego facilitatingu.

Zapraszamy do kontaktu:
http://facilitating.pl
lub bezpośrednio
Arkadiusz Burnos
aburnos@facilitating.pl
+48 505 173 493

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Prowadzę serwis HRnews skierowany głównie do specjalistów HR. Jeśli chcesz by na naszym portalu znalazło się ogłoszenie dot. szkolenia, które orgaznizujesz albo jeśli chcesz by Twoja firma była promowana przez nasz serwis - napisz do mnie. Docieramy z naszym newsletterem już do ponad 4 tys. osób.

Napisz: lukasz.jarota@hrnews.pl

Pozdrawiam,
ŁJ
Janusz Kurowski

Janusz Kurowski szukam ambitnych
ludzi

Temat: Ogłoszenia

No to i ja zaznaczę że szukam ciekawych ofert pracy: zarzadzanie sprzedażą, szkolenia, inne, Łódź lub Warszawa

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie

W obecnej chwili pracuję nad usługą szkoleniową, której ideą jest pomoc przedsiębiorstwom w rekrutacji i szkoleniu przyszłej kadry menadżerskiej. Produktem usługi jest program szkolenia stażystów dopasowany do potrzeb firm, rozwijający kompetencje przywódcze, społeczne i intelektualne, uprzednio zrekrutowanych najbardziej utalentowanych osób na rynku pracy.

Głównym założeniem kursu jest idea, że rozwijanie umiejętności miękkich jest równie ważne jak rozwijanie osobowości menadżera oraz, że szkolenia połączone w jeden kurs przyniosą większy efekt niż oderwane od siebie. Dlatego też kurs składa się nie tylko z szkoleń o umiejętnościach miękkich, ale również spotkań i dyskusji z przywódcami w biznesie, szkoleń etycznych i bezpośredniej pracy z prywatnymi trenerami. Jednym z założeń kursu jest stałe monitorowanie rezultatów pracy kursantów.

W tej chwili jestem na etapie testowania i dostosowywania koncepji pomysłu. Jeżeli ktoś z Państwa zajmuje stanowisko związanę z podejmowanie decyzji o wyborze szkoleń dla firm i byłby zainteresowany poświęceniem czasu na jego ocenę i udzieleniem odpowiedzi na kilka pytań jego dotyczących bardzo proszę o kontakt, przekażę wtedy więcej informacji.

Pozdrawiam
Adam Orlik

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do skorzystania z usług agencji interaktywnej EURA7.

Jak działamy?

EURA7 - Uwaga skupiona na marce

Wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów internetowych, pozwoliło nam stworzyć unikalne rozwiązania umożliwiające budowę i promocję marki wyłącznie za pośrednictwem Internetu. Efektywnie wykorzystujemy je w pracy dla naszych klientów.

Tworzymy zgrany zespół profesjonalistów. Wiedzę i zaangażowanie łączymy z twórczą pasją kreacji. Najwyższą jakość realizowanych kampanii uważamy za priorytet.

Filozofią naszego działania jest uwaga skupiona na marce. W oparciu o nią dobieramy, przygotowujemy i realizujemy konkretne działania promocyjne. Tym sposobem zwiększamy świadomość i przywiązanie konsumenta do marki.

Spełnienie oczekiwań i aspiracji klientów jest naszym głównym celem. Zostań partnerem EURA7 - zdecyduj się na sukces!

Więcej szczegółów na http://eura7.com
e-mail: info@eura7.com

Pozdrawiam,
Grzegorz Skuza

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na warsztaty z zakresu Visual Business ManagementWojciech K. edytował(a) ten post dnia 10.12.10 o godzinie 16:17

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Mogę wdrożyć w firmie budowlanej pakiet dokumentów do zarządzania budową. Dobre dokumenty+sumienne wypełnianie=mniej strat i lepsza kontrola nad firma...
Polecam się
Przemek
kontakt na priv
http://goldenline.pl/przemyslaw-wojtasik

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek



Obrazek


Zapraszam serdecznie w imieniu własnym i Stowarzyszenia B-4 w Rzeszowie do udziału w szkoleniu otwarty pt. „Asertywność w miejscu pracy i nie tylko…– trening asertywności „
Szkolenie planowane jest na miesiąc czerwiec w Rzeszowie.
Organizatorem jest Stowarzyszenie B – 4

Trenerem prowadzącym Joanna Chlebio-Abramczyk.

Kontakt: jcha@wp.pl

Będąc na czele zespołu, dowodząc nim trzeba oprócz porozumienia ze współpracownikami posiadać ważną cechę, jaką jest umiejętność odmawiania, kiedy uważamy, że ta odmowa jest niezbędną i uzasadniona. Ludzie różnie reagują na słowo: NIE – jedni odbierają ją jako odrzucenie, niechęć czy nieżyczliwość do ich osoby. Reagują nieprzewidywalnie, obrażając się na osobę odmawiająca. Zarówno dla jednej jak i drugiej strony taka sytuacja może być nieprzyjemna i trudna. Jak odmawiać by się na nas nie obrażano? Jak określić swoje prawa osobiste i ich przestrzegać? Jak rozróżnić zachowania asertywne od agresywnych czy uległych? Jak radzić sobie z naciskiem grupy?

Jeżeli czujesz się wykorzystywany przez innych ponieważ nie potrafisz odmówić
Chcesz poprawić swoje stosunki z współpracownikami lub pracownikami
Masz lęk przed wystąpieniami publicznymi
Nie możesz się porozumieć z dzieckiem lub partnerem
Chcesz skutecznie zarządzać swoim czasem, lepiej wykonywać powierzone zadania, nauczyć się organizacji czasu własnego
Masz problem i nie możesz samodzielnie znaleźć rozwiązania
Masz trudności z wyrażaniem swojego zdania, opinii czy przekonań
Chcesz poznać swoje prawa osobiste i skutecznie ich bronić
Boisz się powiedzieć „Nie” – gdy myślisz „Nie”
Masz poczucie, że jesteś lekceważony przez innych
Chcesz przezwyciężyć swoją nieśmiałość
Nie wiesz jak skutecznie zapanować nad stresem i w sytuacjach stresowych nie możesz się odnaleźć
Jesteś szefem i chcesz, aby pracownicy Cię szanowali i efektywnie słuchali
Twoja praca polega na kontaktach z drugim człowiekiem i chcesz lepiej się z nimi porozumieć by móc efektywnie pracować

Ramowy program szkolenia

1. Trudne sytuacje w relacjach interpersonalnych
2. Przyjmowane postawy w trudnych sytuacjach
3. Zachowania asertywne - charakterystyka
4. Praca indywidualna, autoprezentacja – ćwiczenia warsztatowe
5. Asertywność w relacjach interpersonalnych
6. Asertywność a inne rodzaje zachowań
• Asertywność jako konstruktywna alternatywa dla zachowań agresywnych
i uległych
• Zasady zachowań asertywnych
• „Mapa asertywności” badanie osobistego poziomu umiejętności związanych
z asertywnością
7. Praca grupowa, praca indywidualna, burza mózgów – ćwiczenia warsztatowe
8. Prawa asertywne – uświadomienie i zapoznanie się z prawami asertywności – warsztaty
9. Praca indywidualna – ćwiczenia warsztatowe
10. Techniki zachowań interpersonalnych w praktyce :
• wyrażanie własnej opinii
• wyrażanie sprzeciwu
• wyrażanie uczuć (radość, smutek, gniew, złość)
• radzenie sobie z presją i manipulacją
• udzielanie i przyjmowanie krytyki
11. Zachowania asertywne w pracy a zachowania asertywne w domu – czy istniej różnica?
12. Praca grupowa, burza mózgów, swobodne wypowiedzi uczestników – ćwiczenia warsztatowe
13. Podsumowanie szkolenia

Cele szkolenia:

Przekazanie uczestnikom podstawowej wiedzy na temat asertywności, jako umiejętności pełnego wyrażania siebie w kontaktach z innymi
Kształcenie poszanowania praw innych ludzi, otwartości, wyrażania własnych myśli, poglądów, uczuć oraz nawyku odmawiania bez obawy, lęku i złości
Kształtowanie umiejętności radzenia sobie z naciskiem grupy
Rozpoznawanie zachowań asertywnych, agresywnych i uległych

Dlaczego warto uczestniczyć w treningu?

Trening asertywności wskazany jest wszystkim, którzy współpracują w dużym zespole, dowodzą nim i w codziennym dniu pracy spotykają się z naciskiem grupy. Dzięki szkoleniu uczestnicy rozpoznają swoje osobiste trudności dotyczące zachowań asertywnych za pomocą testów, rozmowy i metodach warsztatowych. Rozpoznają i określą swoje prawa osobiste, poznają zasady asertywności i prawa zachowań asertywnych. Bez większej trudności wyrażą swoje zdanie, uczucia i opinie, – które wcześniej sprawiały im trudność. Nabędą większej pewności siebie, dzięki czemu będą lepiej wykonywać powierzone im obowiązki, jednocześnie zwrócą uwagę na opinie i odczucia swoich współpracowników, – co w efekcie poprowadzi do lepszej współpracy wewnątrzgrupowej.Joanna C. edytował(a) ten post dnia 28.05.08 o godzinie 11:15
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Ogłoszenia

N-21 - System Franczyzowy
System wspierania Niezależnych Przedsiębiorców na terenie całego kraju.
- Network TwentyOne N-21 >>>>>>>
Obrazek

Pozdrawiam
Tadeusz OrlenkoTadeusz Orlenko edytował(a) ten post dnia 28.05.08 o godzinie 11:23

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Zauważyłem,że wpisując w wyszukiwarkę product manager system wyrzuca ponad 2000 osób wskazujących doświadczenie w tej dziedzinie... Jednocześnie nie wskazując żadnej grupy! Pomyślałem, że dobrym pomysłem byłaby płaszczyzna na której moglibyśmy wymnieniać doświadczenia.

Zapraszam do grupy
http://goldenline.pl/grupa/product-manager

Pozdrawiam
Bartek Kowal

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zaproszenie na seminarium
dla zarządzających firmami
i zarządzających sprzedażą firm

Dziś o dobrym wyniku firmy przesądza skuteczna sprzedaż.
To umiejętność dotarcia, pozyskania i utrzymania klientów jest decydująca dla rozwoju i powodzenia Twojej Firmy. Aby to było możliwe, potrzebny jest trafny wybór drogi: strategia skutecznej sprzedaży.

Zapraszamy na bezpłatne seminarium na temat
Strategia skutecznej sprzedaży
(udział w seminarium jest bezpłatny. Każdy uczestnik ponosi jedynie opłatę cateringową 20 zł)

w dniu 17 czerwca 2008 (wtorek) o godz. 1400. Czas trwania: ok. 3 godzin.
Seminarium odbędzie się w Sali Konferencyjnej Klubu Nauczyciela
w Łodzi, przy ulicy Piotrkowskiej 137 – I piętro.
Program:
14.00 Rozpoczęcie, powitanie, przedstawienie prowadzących
14.10 Prezentacja ASK na temat strategii sprzedaży
- Czym jest strategia sprzedaży?
- Czym jest skuteczna sprzedaż?
- Para w gwizdek, czyli model wąskich gardeł
- Model ASK czterech żywiołów sprzedaży
- Strategiczne czynniki skutecznej sprzedaży
15.10 Przerwa – kawa i herbata
15.25 Część warsztatowa i dyskusja
ok. 17.00 Zakończenie

Zapraszamy właścicieli firm, prezesów, dyrektorów zarządzających oraz dyrektorów sprzedaży - zgłoszenia prosimy przesyłać mailem na adres ask-ak@ask-ak.com lub amakon@amakon.pl do 13 czerwca.
Zbigniew Wierucki i Aleksander Kisil

Temat: Ogłoszenia

Witam,

aktualnie szkam pracy, wszelkie informacje dotyczące doświadczenia znajdują się na moim profilu.Wioletta Banasiak edytował(a) ten post dnia 11.06.08 o godzinie 18:22

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do zapoznania sie z rankingiem lektur biznesowych stworzonego z podziałem na kategorie. Umieszczony jest na

FORUM

http://trenerbiznesu.com.pl
Lucyna S.

Lucyna S. www.zaiprzeciw.eu

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie
będzie sporo gości ze świata biznesu i połączenie sztuki z interesami dzisiaj jest jak najbardziej wskazane

Informacja Prasowa Warszawa 18.06.08 r.

Otwarcie nowej galerii „Okno na Waliców 9” inicjuje wernisaż pt „Za i przeciw” Tadeusza Iwańczuka i Lucyny Szpuniar.

Już 24 czerwca 2008 r. w Warszawie otwiera swoje drzwi nowa galeria „Okno na Waliców 9”promując parę artystów Tadeusza Iwańczuka i Lucynę Szpuniar. W samym centrum Warszawy powstaje miejsce, w którym artyści plastycy, rzeźbiarze, fotograficy będą mogli wystawić swoje prace i pokazać się światu.

Pierwszy wernisaż pod tytułem „Za i przeciw” prezentuje prace dwóch artystów Tadeusza Iwańczuka i Lucyny Szpuniar zrzeszonych w Związku Polskich Artystów Malarzy i Grafików. Na wystawie zobaczymy cykl złożony z obrazów wykonanych techniką olejną i techniką własną. Mówią o uczuciach, miłości, nienawiści, radości, samotności. Oboje artyści to już nie debiutanci a dojrzali twórcy ale ich spojrzenie na świat stale jest świeże i wzbudza emocje.

Otwarciu galerii towarzyszyć będzie także muzyka na żywo – występ znakomitej grupy jazzowej Acoustic Trio, w składzie Emilia Michalska – wokal, Bogusław Sitko – gitara akustyczna, Tomasz Koper – perkusja. Ich autorskie aranżacje oraz improwizacja oparta na dialogu pomiędzy muzykami idealnie uzupełni przekaz płynący z wystawianych tam prac.

W Sali galerii ustawione zostaną komputery, w których zwiedzający wpisywać mogą swoje komentarze i uwagi, obecni na otwarciu artyści z pewnością będą także służyć komentarzem. Ten krok jest odpowiedzią na zapotrzebowanie artystów i odbiorców sztuki na interakcję.
Dla wszystkich zainteresowanych pracami artystów zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej http://zaiprzeciw.prv.pl .
Galeria "Okno na Waliców 9", ul. Waliców 9, wielkie otwarcie - 24 czerwca 2008, godz. 19.00

Dodatkowych informacji udziela:
Dagmara Iwańczuk - Agencja Delegata Tel. +48 22 646 33 60, fax +48 22 646 33 61

e-mail: d.iwanczuk@delegata.pl
Monika Hołdak

Monika Hołdak Marketing relacyjny
czyli pozostańmy w
kontakcie!

Temat: Ogłoszenia

******************
Obrazek
******************

„Tańca pod żadną postacią nie można wykluczyć z zakresu szlachetnego kształcenia: tańczyć należy nogami, ideami i…. słowami” /F. W. Nietzsche/

Jak powiedzieć to, co się myśli?
Jak przekonująco argumentować?
Jak dobrze słuchać?

Mam przyjemność zaprosić Ciebie na zmieniający konwencje i łamiący schematy warsztat:

SEKRETY OSIĄGANIA POROZUMIENIA
czyli zatańcz z negocjacyjnym „TAK” i „NIE”

19-20 lipca w Warszawie

Jak mówić i do kogo, aby zrealizować swoje potrzeby
- dynamiczna fuzja negocjacji handlowych z mediacjami rodzinnymi !!

Na warsztacie dowiesz się jak usłyszeć muzykę, która w Tobie i w tej drugiej osobie gra. Poznasz rytmikę tego tańca, by osiągnąć obopólną satysfakcję i porozumienie.

Sprawdź opinie uczestników

Więcej niespodzianek na stronie: http://www.szkolenia.born2win.pl/warsztat.html

Cena regularna:1250PLN

UWAGA! Oferta wakacyjna!!

700PLN do końca czerwca
później 950PLN

W cenę Szkolenia wliczone jest:
* uczestnictwo w zajęciach
* nowoczesna klimatyzowana sala
* napoje, kawa, herbata, słodycze
* materiały szkoleniowe
* upominek dla każdego uczestnika
* certyfikat ukończenia szkolenia

Jeśli chcesz wziąć udział w szkoleniu, ale wydaje Ci się, że nie możesz pozwolić sobie na inwestycję w swój rozwój osobisty, to masz rację. Wydaje Ci się!!

Sprawdź, jak wziąć udział w szkoleniu ZA DARMO!!
http://www.szkolenia.born2win.pl/promocje.html

Do woli tańcz z wolną wolą:
* Twojego życiowego partnera, przyjaciela, bądź jego potencjalnej wersji
* Twoich klientów i współpracowników w pracy
* szefa bądź Twoich podwładnych
* członków Twojej rodziny, sąsiadów a nawet Twojego Anioła Stróża
* własną, bo najczęściej „tańczysz” sam ze sobą w dialogu wewnętrznym, który albo Cię motywuje do działania albo nakłania do uległości.

pod warunkiem, że wiesz się jak !!

Niepowodzenia zawodowe i osobiste w głównej mierze spowodowane są tym, że wciąż powtarzasz zachowania, które nie przynoszą zamierzonych efektów. Powtarzasz, bo nie znasz lepszej opcji. Krótko mówiąc: ilekroć zaczynasz swój chocholi taniec, Jeżeli nie możesz pozbyć się rodzinnego upiora, to naucz go tańczyć.
następuje zgrzyt: albo Ty komuś depczesz po palcach albo on następuje Ci na odcisk.

Chcesz to zmienić?

Przestań utykać, odblokuj się, omijaj negocjacyjne zawirowania od których boli Cię głowa, serce i dusza. Od tego cierpi w biznesowych interakcjach Twój portfel.

Dosyć tego, zmień to!

„Jeżeli nie możesz pozbyć się swego osobistego upiora, to naucz go tańczyć.” /G. B. Shaw/

Zapraszam Cię do tańca, gdzie każdy krok ma swoje znaczenie, a dobór muzyki słów i rytmiki negocjacji może zauważyć o końcowym efekcie. Pozytywnym nie tylko dla Ciebie Monika Hołdak

Wejdź na stronę i zarezerwuj miejsce dla Ciebie: http://www.szkolenia.born2win.pl/kontakt.php

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

[]Wojciech K. edytował(a) ten post dnia 10.12.10 o godzinie 16:26

Temat: Ogłoszenia

A ja szukam chętnych do współpracy w Polsce.

Na Węgrzech nie mam z tym kłopotu, z dnia na dzień wzrasta liczba osób w mojej wspaniałej grupie i dzięki temu już od kilku miesięcy Węgry są najprężniejszym krajem w historii NIKKEN. To fantastyczne, gdy z miesiąca na miesiąc coraz to nowe osoby stają się zaangażowanymi konsultantami w szerzeniu misji WELLNESS HOME. Są osoby, które po roku, dwóch latach pracy jeżdżą spłacanym przez firmę Mercedesem i zarabiają dużo ponad 10.000 PLN... Nasza firma ma wspaniały plan kompensacyjny. To dlatego tak prędko spełniło się jedno moje marzenie, aby Węgry były w czołówce spośród 40 krajów. I po dwóch latach jesteśmy już od kilku miesięcy na trzeciej pozycji w Europie. Moja grupa dziś liczy 3368 osób po dwóch i pół roku istnienia NIKKEN na Węgrzech, a w Niemczech, po 11 latach jest niewiele ponad 4000 konsultantów. Czy to nie wspaniały sukces? Czy widzicie tutaj szansę dla Polski? Czy widzicie szansę dla siebie? Co będzie np. po dwóch latach? Jak może zmienić się Wasze życie dzięki NIKKEN? A życie innych ludzi, dzięki Wam?
Spróbujcie pomarzyć...
Ja teraz pracuję nad moim drugim marzeniem, aby powtórzyć ten sukces w Polsce. I uda się to, tak, jak udało się na Węgrzech. To dlatego poszukuję otwartych, chętnych do pracy ludzi w każdej grupie wiekowej. Tu nie ma dyskryminacji. Każda osoba jest wyjątkowa i może odnieść sukces. Tylko musi podjąć decyzję... Są w mojej grupie lekarze, naukowcy, prawnicy, właściciele firm, ludzie z jednym, dwoma, trzema dyplomami ale i tacy, bez dyplomu, z otwartym sercem i chęcią pomcy innym... Mamy wspaniałe, działające natychmiast produkty, które są potrzebne każdemu z nas, abyśmy mogli żyć w zdrowym domu. To właśnie jest naszym sukcesem. To natychmiastowe działanie produktów. Teraz, nie za miesiąc czy za rok... I NIKKEN, nasza firma, która jest w czołówce najlepszych firm na świecie, 5A1 według D&B.

Czekamy na Was...

Chętnych zapraszam na priv...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Data: Szkolenia po zebraniu sie grupy ( 15 osób )– zainteresowanych prosimy o kontakt indywidualny

Miejsce: do ustalenia

Program szkolenia dla kadr kierowniczych

Moduł I: Zasady psychologii komunikacji i zarządzanie zespołem dla kadr kierowniczych

Proces komunikacji wewnątrzgrupowej jest dość złożony i może sprawiać trudności kadrze dowodzącej. Poprawa komunikacja między współpracownikami ma kluczowe znaczenie dla ich wspólnych zadań jako grupy, wpływa na współpracę i relacje między poszczególnymi uczestnikami grupy czy zespołu. Efektywna komunikacja pozwala budowanie jedności
w grupie i wspólnym zrozumieniu. Gdy chcemy by nas słuchano – najpierw musimy wysłuchać innych lub zachęcić ich do wyrażenia swojej opinii. Często zdarza się tak, że ludzie nie słuchają się wzajemnie, – co powoduje bariery w przepływie komunikacji i wpływa niekorzystnie na jej końcowy efekt.

Sposób prowadzenia szkolenia:
Moduł I obejmuje zagadnienia z komunikacji interpersonalnej i wewnątrzgrupowej. Część treści jest rozłożona w formie wykładu interaktywnego – prowadzonym i moderowanym przez trenera z czynnym udziałem uczestników szkolenia. W proponowanym module znajdują się zagadnienia omawiane, opracowane jako zajęcia warsztatowe.
Moduł II obejmuje zagadnienia z zakresu przywództwa oraz zarządzania zasobami ludzkimi.
Część materiału jest podana uczestnikom w formie wykładu interaktywnego oraz zajęć praktycznych.

Dzień 1:

1. Model komunikacji wewnątrzgrupowej
2. Aktywnego słuchanie – jego znaczenie w prowadzeniu dialogu
3. Szef i pracownik rozmawiają ze sobą
4. Dwa typy wypowiedzi: Ja i Ty
5. Rodzaje argumentów
6. Krytykuj konstruktywnie
7. Nagradzaj słownie – pochwała jako sposób pozafinansowego motywowania
8. Zarządzanie zespołem – jak skutecznie zarządzać i kierować?
9. Rola menadżera w kierowaniu zespołem
10. Jak integrować zespół?

Moduł II: „ Przywódca, za którym nikt nie podąża jest tylko spacerowiczem „
Przywództwo i kierowanie zespołem

„ Przywódca, za którym nikt nie podąża jest tylko spacerowiczem „ takie motto określa rolę i znaczenie przywódcy w dzisiejszych czasach. Dobry kierownik, menadżer tak musi kierować, współpracować ze swoim zespołem, aby miał pewność, że za nim ktoś podąża. Psychologia zarządzania nie może sprowadzać się tylko i wyłącznie do wydawania poleceń i ich egzekwowania, ale przede wszystkim musi być ukierunkowana w stronę drugiego człowieka.
Zarządzanie zespołem wymaga od nas znajomości procesów grupowych, szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych, – gdy zespołem targają nieporozumienia, trudności. Powstaje, więc pytanie: Jak skutecznie i efektywnie zarządzać zasobami ludzkimi? Kiedy ustąpić miejsca innym a kiedy wymagać od zespołu? Jakimi cechami powinien charakteryzować się dobry i sprawny przywódca?
Na wszystkie te oraz wiele innych pytań – znajda Państwo odpowiedź podczas proponowanego szkolenia.

Dzień 2:

1. Czym jest przywództwo?
2. Procesy grupowe
3. Jak budować zaufanie?
4. Style kierowania
5. Cechy dobrego przywódcy
6. 6 podstawowych składników poczucia własnej wartości
7. Cechy dojrzałej osobowości
8. Stosowanie kar i nagród w zarządzaniu zespołem
9. Zebrania pracownicze – analiza i diagnoza potrzeb, trudności grupy
10. Asertywność jako sposób na radzenie sobie z manipulacją grupy

Cele szkolenia obydwu modułów:
• Poznanie procesu i modelu komunikacji
• Uświadomienie uczestnikom wpływu i znaczenia komunikacji niewerbalnej
• Przedstawienie sposobu argumentowania i przekonywania innych
• Zapoznanie z procesem aktywnego słuchania i parafrazowania
• Poznanie ze skutecznym sposobem zadawania pytań
• Zapoznanie z zasadami konstruktywnej krytyki
• Uświadomienie znaczenie motywacji pozafinansowej
• Poznanie metod i procesów grupowych
• Określenie indywidualnych stylów kierowania zespołem
• Wzmocnienie własnej wartości
• Poznanie sposobów i metod integracyjnych

Plany szkoleń objęte są ochroną wynikającą z prawa autorskiego. Wykorzystanie bez wiedzy autora stanowi naruszenie prawa – Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2000, Nr 80, poz. 904, tj., z późn. zm.).

INFORMACJE ORAZ ZAPISY:

Sekretariat - tel. (0-52) 56 25 800 fax. (0-52) 56 25 806

biuro@profesjonalista.net.pl

Marketing - tel. (0-52) 56 25 809 fax. (0-52) 56 25 808

szkolenia@profesjonalista.net.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

zapraszam do grupy :) http://www.goldenline.pl/grupa/zarzadzanie-grupa

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam Wszystkich,
od jakiegoś czasu szukam pracy i byłabym wdzięczna za pomoc z Waszej strony.
Więcej informacji w profilu i na priv.

Pozdrawiam
Joanna Lipińska

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do