Anna  Leśnikowska-Jaro s

Anna
Leśnikowska-Jaro
s
Psycholog, Trener
Biznesu dla firm
produkcyjnych, HR
Kons...

Temat: Ogłoszenia

witam,

zapraszam osoby, które mają doświadczenie w zarządzaniu i marzą o tym by być trenerem, do udziału w projekcie Profesjonalnej Szkoły Trenerów Zarządzania Matrik

zgłoszenie można przesłać do 20.10.2010

projekt jest dofinansowany z środków EFS

Anna Leśnikowska-Jaros
Iwona Składowska

Iwona Składowska trener języka
angielskiego,
Projekt Rozwój s.c.

Temat: Ogłoszenia

Projekt Rozwój s.c. zaprasza menedżerów
do skorzystania z wyjątkowych spotkań z coachem rozwoju zawodowego.


Dzięki współpracy z naszymi trenerami rozwoju zawodowego możesz usprawnić swoje kompetencje interpersonalne – asertywność, umiejętność zarządzania czasem, radzenia sobie z trudnym klientem, podejmowania efektywnych decyzji biznesowych, a także zoptymalizować wykorzystanie swoich kompetencji dla rozwoju własnej firmy.

Jeśli kierujesz zespołem, damy Ci możliwość poznania słabych
i silnych stron Twojego stylu zarządzania, wzmocnienia Twoich kompetencji menedżerskich oraz wesprzemy w rozwijaniu kompetencji Twoich pracowników. Pokażemy Ci także, jak motywować zespół do rozwoju i osiągania coraz lepszych rezultatów.

Nasza oferta skierowana jest do osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji menedżerskich.

Dla osób, które wyślą do nas swoje zgłoszenie do 6 października 2010r.
2 spotkania z psychologiem - "Obrona przed mobbingiem i manipulacją w pracy" GRATIS!


ZAPRASZAMY!

Projekt Rozwój s.c.
http://projektrozwoj.pl
e-mail: kontakt@projektrozwoj.pl
Renata Kowalska

Renata Kowalska Dyrektor Metodyczny,
No.1 Cenrum
Edukacyjne

Temat: Ogłoszenia

Ostatnie miejsca na kursach:
- francuski (dorośli od początku)
- hiszpański ( dorośli od początku)
- angielski (dorośli, poziomy A2, B1, B2, FCE,CAE )

proponujemy też zajęcia dla dzieci i młodzieży.

Czas ucieka ......ruszamy od 04.10.2010

Czekamy na Ciebie :)

No1. Best School
ul. Dzieci Warszawy 48
Warszawa - Ursus
http://najlepszaSzkolawUrsusie.pl
Kacper Bisanz

Kacper Bisanz CEO Expertia.com.pl,
Expert w Bentleyu

Temat: Ogłoszenia

Zarządzanie czasem nie istnieje...
Chcesz się dowiedzieć dlaczego? Czytaj dalej!

"Mam za mało czasu"
"Nie mam na to czasu"
"Gdyby doba miała 48 godzin, to..."

Znasz te stwierdzenia?
Na pewno nie raz słyszałeś je w Twoim otoczeniu, bądź w… Twojej głowie.

Zdarza Ci się przeciągać niektóre rzeczy w nieskończoność?
Często nie jesteś tak wydajny jak byś tego od siebie oczekiwał?
Bywa, że poświęcasz, za mało, lub za dużo czasu n pracę, rodzinę, lub rozrywkę?

Dlatego, jak większość, Ty też chciałbyś umiejętnie "zarządzać czasem".
Mam coś dla Ciebie!
Darmowy 10-dniowy kurs e-mailowy, zawierający:

- 4 metody skutecznej motywacji
- 2 metody eliminacji "pożeraczy czasu"
- 4 metody mądrego planowania
- Wiele ciekawostek odnośnie zarządzania sobą w czasie
- Niezbędne ilustracje pomagające przyswoić wiedzę
- Dowiesz się dlaczego zarządzanie czasem nie istnieje


Obrazek


100% konkretnej wiedzy, 0% lania wody.


Zapisz się teraz a przez 10 dni, codziennie będziesz otrzymywał jedną krótką lekcję.
Wiedzę jaką zdobędziesz, będziesz mógł od razu użyć w praktyce!

Ile Cię to kosztuje?
Nic! Kurs jest absolutnie darmowy!
Musisz zainwestować jedynie 10-15 minut dziennie, o najodpowiedniejszej dla Ciebie porze!

Uwaga, jest to pierwsza część tego kursu!
Jeżeli zapiszesz się teraz, otrzymasz drugą część kursu kilka minut po jej premierze!

Aby zapisać się na szkolenie wypełnij formularz na http://zarzadzanieczasem.edu.pl

Kto stworzył dla Ciebie ten mini-kurs?

Kacper Bisanz,
Business Coach, autor szkoleń, kursów, produktów DVD i audio.

Obrazek
Marta Paziewska

Marta Paziewska
www.zarzadzanieklien
tem.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Baldassari – Obuwie z Klasą

Bezpośredni dystrybutor skórzanego obuwia

Zapraszamy na naszą stronę:

http://www.baldassari.pl

W ofercie promocje, zupełnie nowa kolekcja jesień-zima dla Pań oraz buty wizytowe dla Panów

Kontakt:
515-433-711
517-717-431
512-303-444
biuro@baldassari.pl

Skórzane buty, naturalne wykończenia, naturalna cena ! ! !
Monika Radomińska

Monika Radomińska Zarządzanie
projektami,
Doskonalenie
procesów
biznesowych...

Temat: Ogłoszenia

DOFINANSOWANIE SZKOLEŃ w województwie łódzkim

Ruszył nabór wniosków do działania 8.1.1 w woj.łódzkim !

Grupę docelową projektów realizowanych w ramach 8.1.1 stanowią przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie województwa łódzkiego i ich pracownicy.

Minimalna wartość projektu: 50 tyś. PLN. Maksymalna wartość projektu: 4 mln PLN. Maksymalny okres realizacji projektu wynosi 24 miesiące.

Nabór wniosków w województwie łódzkim: 30 września – 15 listopada

Projekty szkoleniowe mogą obejmować dowolne szkolenia, których realizacja jest uzasadniona w Państwa firmie. Można się przy tym oprzeć na posiadanych badaniach i analizach wewnętrznych, np. wyniku badania potrzeb szkoleniowych.

INWESTYCJE w województwie łódzkim

Jeśli Twoja firma zatrudnia mniej niż 50 osób i działa na rynku ponad rok, to może otrzymać dofinansowanie do 100 000 PLN !

Pieniądze można przeznaczyć na zakup wyposażenia, oprogramowania oraz maszyn i urządzeń.

W przypadku zainteresowania pozyskaniem środków proszę o kontakt.

Pozdrawiam!
Monika Radomińska

MSR
Al. Piłsudskiego 12, lok. 1002 (10 piętro)
90-051 Łódź
tel. 0-42 299-91-48, fax. 0-42 299-91-49
tel.kom: 605-151-586
msr2.pl
rozwijajsie.com
radominska@msr2.pl
Artur Nowakowski

Artur Nowakowski Delivery Project
Executive

Temat: Ogłoszenia

13 października 2010 w hotelu Mercure w Poznaniu odbędzie się międzynarodowa konferencja European Consortia 2011/2012, której celem jest zainicjowanie innowacyjnych projektów informatycznych finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Wydarzenie gromadzi przedstawicieli przedsiębiorstw zainteresowanych konkretnymi rozwiązaniami informatycznymi, dostawców rozwiązań IT chcących podjąć się realizacji projektów o charakterze innowacyjnym oraz przedstawicieli nauki mogących wesprzeć prace badawczo-rozwojowe.

Szczegóły dotyczące konferencji: http://euconsortia.pl

Organizatorami są Wielkopolski Klaster Teleinformatyczny oraz liderzy wykorzystania funduszy europejskich w naszym kraju: Poznańskie Centrum Superkomputerowo Sieciowe i Województwo Wielkopolskie.

W trakcie konferencji poprowadzę warsztat poświęcony budowie platformy Software as a Service (planowane finansowanie w ramach POIG 8.2). Zagraniczni prelegenci z kolei pokażą, jak im udało się stworzyć europejskie konsorcja wokół rozwiązań IT i zaproponują przyszłą współpracę.

Materiały Verax Systems o SaaS:

Software as a Service - modele biznesowe i bilingowe
Software as a Service - wymiar prawny
Software as a Service - propozycja rozwiązania

Udział w konferencji jest bezpłatny po rejestracji na stronie http://euconsortia.pl/online/register.php .

W przypadku pytań proszę o kontakt.
Leszek Skórniewicz

Leszek Skórniewicz IQMC - Jakość
Zarządzania -
Ekspert, Doradca,
Trener

Temat: Ogłoszenia

Ważne !!!!

Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz Komunikat MINISTRA FINANSÓW z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych, (Dz. Urz. MF z dnia 30 grudnia 2009 r.) wprowadzają do praktyki funkcjonowania Jednostek Sektora Finansów Publicznych (JSFP), obowiązek wdrożenia Systemu Kontroli Zarządczej.

Skuteczne zastosowanie tego przepisu prawa, przez Jednostki Sektora Finansów Publicznych wymaga wdrożenia szeregu działań zapewniających zgodną z prawem, efektywną, oszczędną i terminową realizację celów i zadań Jednostki. Aby skutecznie zrealizować ten cel JSFP muszą uruchomić wdrożenie stosownych praktyk w obszarach:
- zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi;
- skuteczności i efektywności działania;
- wiarygodności sprawozdań;
- ochrony zasobów
- przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania;
- efektywności i skuteczności przepływu informacji;
- zarządzania ryzykiem.

Na Kierownikach Jednostek sektora Finansów Publicznych oraz innych osób zarządzających ciąży zatem obowiązek ponownej analizy funkcjonowania JSFP oraz zastosowania w ich działalności: nowoczesnych dobrych praktyk, wymagań, zasad, standardów zarządzania, których współczesne otoczenie JSFP oczekuje w celu realizacji w/w przepisów prawa.

Wychodząc na przeciw Państwa potrzebom z przyjemnością oddajemy do Państwa dyspozycji naszą wiedzę i doświadczenia zarządcze, które pozwolą Państwu skutecznie wdrożyć w swojej Organizacji w/w przepisy prawa w sposób zapewniający:

- zrozumienie wagi i roli standardów kontroli zarządczej dla jakości realizacji usług publicznych,
- zwiększenia sprawności instytucjonalnej JSFP, oraz
- odpowiedni poziom motywacji pracowników JSFP do aktywności w odpowiednim wdrożeniu i codziennym stosowaniu

Zapraszamy do uczestnictwa w warsztatach:
"System Kontroli Zarządczej Jednostek Sektora Finansów Publicznych”

Kraków, 14-15 Październik 2010

Zapraszam
leszek.skorniewicz@iqmc.eu

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

NASZ KALENDARZ SZKOLEŃ OTWARTYCH NA PAŹDZIERNIK

SZCZEGÓŁOWE OPISY SZKOLEŃ ZNAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADKACH Z ICH OPISAMI

ZARZĄDZANIE CZASEM I ORGANIZACJA: 12 października

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ : 11 października

WINDYKACJA TECHNIKI PROWADZENIA ROZMÓW Z DŁUŻNIKIEM W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM: 18 października

OCENA OKRESOWA PRACOWNIKÓW 25 października

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM-MOTYWOWANIE 26 października

OCENA EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ 18 października

KOSZT: 599 PLN, kolejna osoba z tej samej firmy 499 PLN

PROWADZENIE PREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH 19-20 października

TRENING TRENERSKI 19-20 października

(SZKOLENIA DWUDNIOWE KOSZT 1199PLN I 999 PLN DLA KOLEJNEJ OSOBY Z FIRMY)

MIEJSCE: WARSZAWA

NASZ KALENDARZ SZKOLEŃ OTWARTYCH NA LISTOPAD
SZCZEGÓŁOWE OPISY SZKOLEŃ ZNAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADKACH Z ICH OPISAMI

ZARZĄDZANIE CZASEM I ORGANIZACJA: 25 Listopada

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ : 22 Listopada

WINDYKACJA TECHNIKI PROWADZENIA ROZMÓW Z DŁUŻNIKIEM W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM: 24 Listopada

OCENA OKRESOWA PRACOWNIKÓW 5 Listopada

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM-MOTYWOWANIE 23 Listopada

OCENA EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ 22 Listopada

KOSZT: 599 PLN, kolejna osoba z tej samej firmy 499 PLN

PROWADZENIE PREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH 15-16 Listopada

TRENING TRENERSKI 15-16 Listopada

(SZKOLENIA DWUDNIOWE KOSZT 1199PLN I 999 PLN DLA KOLEJNEJ OSOBY Z FIRMY)

MIEJSCE: WARSZAWA

KONTAKT: e-mail: biuro@trenerbiznesu.com.pl

tel 22 243 40 30

GSM 600 400 113

http://aspekthr.pl

Temat: Ogłoszenia

W ramach projektu Profesjonalny HR a Zarządzanie wiekiem chciałabym serdecznie zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnych szkoleniach adresowanych do kadry zarządzające, osób odpowiedzialnych za politykę personalną i kierowników średniego szczebla.

Szkolenia są w 100 % dofinansowane z EFS i odbywają się w
największych miastach Polski. Skierowane są one do małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. W projekcie z jednego przedsiębiorstwa może bezpłatnie wziąć udział do 20 osób.


1. Zarządzanie wiekiem jako strategia osiągania korzyści biznesowych
(jednodniowe seminarium dla kadry zarządzającej)

Proponujemy bardzo ciekawy program seminariów. Uczestnicząc w nich można dowiedzieć się jak:
* zbudować skuteczną strategię zarządzania ludźmi
* zarządzać różnorodnością w organizacji
* wpływać na efektywność pracowników
* uzyskać efekt synergii w zespole zróżnicowanym wiekowo

Warto wziąć udział w projekcie ze względu na:
* wiedzę ważna dla rozwoju firmy
* atrakcyjną formę seminarium
* dostęp do platformy kompetencyjnej
* profesjonalnych ekspertów
* certyfikat uczestnictwa

Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej
http://www.seminaria.zwiekiem.nf.pl/index.htm

2. Budowanie i zarządzanie różnorodnym zespołem
(2-dniowe szkolenie dla kierowników średniego szczebla)

Tematy poruszane na szkoleniu:
- skuteczne kierowanie ludźmi, biorące pod uwagę kwestie wieku
- rola kierownika a zarządzanie wiekiem
- planowanie, organizowanie i delegowanie zadań pracownikom
- komunikacja w zespole zróżnicowanym wiekowo
- budowanie zespołu
- wykorzystywanie efektu synergii w zespole, mosty pokoleniowe
- zarządzanie konfliktem
- rozwiązywanie sytuacji trudnych

Korzyści z uczestnictwa:
- Wiedza ważna dla rozwoju firmy
- Atrakcyjna forma spotkania: wykłady, case study, gra decyzyjna
- Dostęp do platformy kompetencyjnej!
- Profesjonalni eksperci i trenerzy
- Obszerne materiały szkoleniowe
- Certyfikat uczestnictwa potwierdzający udział w projekcie

Więcej na stronie internetowej:
http://www.szkolenia.zwiekiem.nf.pl/

3. Szkolenia skierowane do Specjalistów w Dziale Personalnym - 3 ścieżki 6-dniowe

Ścieżka nr 1 - Budowanie efektywnych zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie( 3x2 dni)
-zarządzanie wiekiem w procesie planowania zatrudnienia, rekrutacji i selekcji pracowników
-zarządzanie wiekiem a organizacja pracy i czasu pracy
-satysfakcja pracowników w różnym wieku a efektywność zespołu pracowniczego

Ścieżka nr 2 - Rozwój i zarządzanie kompetencjami pracowników w przedsiębiorstwie(3x2 dni)
-strategiczne zarządzanie wiekiem oraz aspekty prawne zarządzania wiekiem
-zarządzanie wiekiem w procesie szkoleń i rozwoju pracowników
-jak stworzyć i wdrożyć system mentoringu w firmach „mentorzy 45+”

Ścieżka nr 3 - Organizacja wysokoefektywna( 3x2dni)
-przygotowanie strategii zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwie
-zarządzanie wiekiem w procesie planowania zatrudnienia, rekrutacji i selekcji pracowników
-satysfakcja pracowników w różnym wieku a efektywność zespołu pracowniczego

Każdy uczestnik wybiera jedną ścieżkę. W każdej ze ścieżek znajdują się trzy tematy szkoleń do zrealizowania(3 szkolenia po 2 dni, w sumie 6 dni szkoleniowych)

Więcej na stronie internetowej:
http://www.szkolenia.zwiekiem.nf.pl/

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt:

Ewelina Sójka - Specjalista ds. rekrutacji uczestników
tel. +48 /22/ 314 14 74,
e-mail: ewelina.sojka@nowoczesnafirma.pl
Sebastian Goryl

Sebastian Goryl Kierownik salonu,
TERG sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Witam
Czy ktoś mógłby mi podać jakieś książki na temat Kierowania zespołem pracowników? Chodzi o zespoły sprzedawców. Potrzebuję czystą teorię do pracy magisterskiej.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Piotr Norbert Kozlowski

Piotr Norbert Kozlowski Interim Project
Manager

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z profilem grupy iMarketing.
Ambicją miejsca jest łączenie marketerów i specjalistów od eventów ze światem specjalistów od technologii i it, którzy sprawiają, iż niejednokrotnie pod funkcjonalnością świetnej kampani kryje się skomplikowana mechanika.

http://www.goldenline.pl/grupa/imarketing

Mam nadzieję, że znajdziecie ją jako doskonałą odpowiedź na coraz częstsze zapotrzebowania i głód wiedzy/kontaktów/kontraktów.

Garnę,
Peter NJ Kozlowski

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Zbliża się listopad, szybko nadciągnie grudzień. Jednym słowem mówiąc, czas świąteczny i co za nim idzie - imprezy firmowe, spotkania gwiazdkowe, integracje wigilijne, szaleństwa zimowe.

Ze swojej strony z przyjemnością chcę zaproponować Państwu oryginalne i wyróżniające się niebanalnością usługi związane z:

1. Własnoręczną produkcją gadżetów na imprezy w postaci: opasek na rękę, kotylionów, symbolicznych upominków gwiazdkowych, kartek okazjonalnych (ręcznie malowanych);

2. Wykonaniem strojów animacyjnych takich jak: strój anioła, strój śnieżynek, strój Mikołaja, strój skrzata, krasnoludka oraz każdej postaci z bajki wedle życzenia klienta;

3. Precyzyjnym, artystycznym i bogatym w szczegóły wykonaniem dodatków do garderoby doskonale wkomponowanych w strój podczas imprezy świątecznej, czyli: ręcznie robione skrzydła anioła, aureolki-opaski na głowę (paleta barw & pomysłów), różnej długości czapki skrzata oraz Mikołaja, oryginalne i jedyne w swoim rodzaju ze względu na indywidualność zamówienia rogi-opaska diabła (zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn a także dzieci), peleryny, szarfy, biżuteria;

4. Tworzeniem pop – artowskich obrazów charakteryzujących się specyficzną fakturą i szaleństwem kolorów, ale także minimalizmem i umiejętnym dopasowaniem tonacji do wnętrza;

5. Wykonywaniem ramek na zdjęcia o różnej wielkości z bardzo zróżnicowaną formą rzemiosła (drewno, metal, sznur, szkło, gips, papier, gazeta, folia, aluminium i wiele innych);

6. Tworzenie dekoracji adekwatnie do specyfiki organizowanego wydarzenia, tj.: wystrój sali, dekoracja stołów, barów, sal wystawowych, wybiegu, sceny, atelier;

Polecam swoje usługi także związane z dekoracją sal weselnych oraz kościołów, produkcją „przypinek” do stroju podczas imprezy weselnej;

Proponuję profesjonalne usługi związane z fotografią ślubną z „bardzo atrakcyjnym” cennikiem u doświadczonego fotografa – artysty (http://maciekfoto.pl);

Zajmuję się także w opcji all inclusive organizacją wieczorów kawalerskich oraz panieńskich;

Służę pomocą i dobrymi radami w aspekcie pomysłów.

Ponieważ pracę wykonuję sam, każde zlecenie traktuję bardzo poważnie i indywidualnie. Moim głównym celem jest satysfakcja i spełnienie dzięki wykonywaniu rzemiosła artystycznego, dlatego jestem bardzo elastyczny w kwestii ustalania cen za produkcję wybranych pomysłów. Sądzę, że z pewnością moje ceny za wykonanie produktów artystycznych będą atrakcyjne i zachęcające do współpracy.

Moje przykłady działań twórczych z przeszłości:
- wykonanie podobizny misia ze słomy z filmu Stanisława Barei pod tytułem: „Miś”;
- zadbanie o scenografię podczas wieczoru artystycznego w mekce teatralnych działań – Gardzienice;
- współtworzenie scenografii do wielu wieczorów integracyjnych;
- Wykonanie strojów plus stylizacja: aniołów, śnieżynek, mikołaja, skrzata (także w awangardowej formie);
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kontaktu.Radosław Sutryk edytował(a) ten post dnia 11.11.10 o godzinie 00:10

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jeśli:
- chcesz się rozwijać,
- interesujesz się biznesem, zarządzaniem, projektami,
- szukasz okazji do poznania nowych ludzi,
- chcesz uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez świetnych trenerów - praktyków,
- masz mniej niż 35 lat,
- chcesz zwiedzić muzeum z Łańcucie :)

Dołącz do spotkania, zarejestruj się i pojedź z nami na
Young Crew 6-7 listopada 2010 w Łańcucie.
Zdobędziesz nową wiedzę, poznasz nowych ludzi i ciekawie spędzisz weekend.

Warsztaty Young Crew to interaktywne warsztaty, dyskusje, wymiana doświadczeń, zawieranie nowych znajomości oraz dobra zabawa. Nadrzędnym celem Warsztatów jest zdobycie praktycznej wiedzy, bezcennych informacji oraz doświadczenia z zakresu zarządzania projektami w pozytywnej atmosferze i z ludźmi, którzy wiedzą co znaczy łączyć efektywną naukę z dobrą zabawą.

Przy okazji - bezpłatna wejściówka na konferencję SPMP Innowacje 2010 (8-10.11.10) w Rzeszowie :)

Dołącz do spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-young-crew

Szczegółowe informacje: http://warsztaty2010.youngcrew.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Kierownik Drektor Wspólnik
Jeżeli Chcesz Nim zostać?!!!Zapraszam Jakub Rosiak wiceprezes DRB Centrum Odszkodowań sp z o.o.
Paweł Stopka

Paweł Stopka Strony Internetowe &
Marketing
Internetowy

Temat: Ogłoszenia

Wolnej chwili zapraszam mybankier.com

Pozdrawiam Paweł Stopka
Mariusz Korzeniecki

Mariusz Korzeniecki Psuję i naprawiam
internety.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszamy wszystkich do odwiedzenia serwisu DiH.pl i naszej zakładki poświęconej nowemu rozwiązaniu na rynku usług IT. oneBusiness to idea profesjonalnego podejścia do biznesu. W myśl tej idei zapewniamy Klientowi kompleksowy pakiet usług IT, który może w znaczny sposób ułatwić prowadzenie lub założenie firmy w internecie.

Zasada jest prosta. Wybierasz pakiet, a my zajmujemy się resztą. Stworzymy Ci stronę www lub e-sklep, zarejestrujemy domenę i udostępnimy profesjonalne konto hostingowe, a spłatę rozłożymy na niskie, comiesięczne opłaty.

Wychodzimy z założenia, że jeśli coś może być proste, to po co to sobie komplikować :)

A teraz uwaga!!! Promocja. Chcesz mieć pakiet oneBusiness za 1zł?*

Nic prostszego. Zamów pakiet oneBusiness do końca listopada i weź udział w promocji "Komfort gratis".
Sprawdź szczegóły na naszej stronie.

Promocja ważna do wyczerpania zasobów, więc nie zwlekaj bo

Komfort ma znaczenie.

Zapraszamy również wszystkich do naszej grupy na GoldenLine oraz nasz Fanpage na FaceBooku.

oneBusiness – świat zmieniają idee
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Ogłoszenia

ProActive Clubs - Inteligencja emocjonalna

Po krótkiej wakacyjnej przerwie zbliżamy się do kolejnego spotkania na szkoleniach Ogólnopolskiej sieci klubów rozwoju osobistego ProActive! Tym razem będziemy wspólnie poznawać, zgłębiać, ćwiczyć i rozwijać umiejętności z dziedziny Inteligencji Emocjonalnej. Czegoś czego nie można dotknąć, ani zmierzyć jedną obiektywną miarą, a co odgrywa w życiu każdego z nas tak bardzo istotną rolę. Ma ogromny wpływ na jakość życia i Twoje relacje z ludźmi.

Spotykamy się w 11 miastach wojewódzkich w czterech różnych terminach, w zależności od miasta: 16,17,23,24 listopada.

Klikając poniższy link, znajdziesz pełną zapowiedź szkolenia, datę spotkania w każdym z miast i przycisk do rezerwacji miejsca:
Inteligencja emocjonalna z ProActive

Galerie zdjęć z dotychczasowych szkoleń:
Galeria spotkań Klubów ProActive

Informacje o konkursie, w którym do wygrania jest książka "Rozwój inteligencji emocjonalnej" i darmowe wejściówki na spotkania Klubów. Kliknij i dowiedz się jak zgłosić się do konkursu:
Jak wziąć udział w konkursie

Strona spotkania na GoldenLine

Wydarzenie na Facebook

Szkolenie trwa 6h, opłata za uczestnictwo to jedynie 35zł!

Bądź tego dnia z nami i podnieś swoje EQ. Rozwijaj się z pasjonatami, pod czujnym okiem Trenera i w świetnej atmosferze. Zapraszamy!

Temat: Ogłoszenia

OPEN Grupa Dobrych Trenerów zaprasza na SZKOLENIA OTWARTE:

18-19.10 KOMUNIKACJA W PROCESIE ZMIANY

20- 22.10 TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKIEM

25- 28.10 ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI

3- 5.11 TRENING ZADAWANIA TRUDNYCH PYTAŃ

15- 17.11 POROZUMIENIE BEZ PRZEMOCY

20- 21.11 WARSZTAT DLA KOBIET SUKCESU :
DOJRZAŁOŚĆ EMOCJONALNA KOBIETY SUKCESU + DRESS FOR SUCCESS

22- 24. 11 TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKIEM

wszystkie szczegóły na stronie http://open.edu.pl/pl/oferta/szkolenia-otwarte/kalenda...

kontakt: agnieszka@open.edu.pl
biuro: 535-317-827 lub kom. 691-074-763AGNIESZKA JAWORSKA edytował(a) ten post dnia 14.10.10 o godzinie 11:55

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Firma Sk-training zaprasza na otwarte szkolenie we Wrocławiu TRENING MENEDZERSKI

Szkolenie kierujemy do menedzerów,kierowników i włascicieli firm z naciskiem na firmy z sektora Małych i średnich przedsiębiorstw

Termin szkolenia: 18-19 listopada 2010,
Miejsce: sala szkoleniowa hotelu we Wrocławiu
Liczba miejsc max 12 osób

Program szkolenia

Trening menedżerski - 2 dni

Cel szkolenia
Szkolenie ma na celu wskazanie praktycznych i sprawdzonych sposobów na doskonalenie się w roli menedżera.
Korzyści ze szkolenia:
•Wiedza z zakresu przywództwa i stylów kierowania
•Uświadomienie roli efektywnej komunikacji w zespole
•Nabycie umiejętności skutecznego delegowania uprawnień
•Nabycie wiedzy i ćwiczenie umiejętności skutecznego kierowania zespołem
•Poznanie ogólnych zasad dotyczących motywowania pracowników

Plan szkolenia

1.Dlaczego jestem menedżerem/szefem ?
•Autoanaliza
•Cechy i umiejętności lidera
•Funkcje menedżera w zespole

2.Zdolności przywódcze
•Style kierowania
•Zakres przywództwa
•Wyznaczanie celów
•Podejmowanie decyzji

3.Efektywna komunikacja w zespole
•Cykl komunikacji w zarządzaniu
•Skuteczna komunikacja lidera

4.Dzielenie się władzą
•Korzyści skutecznego delegowania
•Zasady skutecznego delegowania zadań
•Zakres odpowiedzialności w procesie delegowania
•Bariery delegowania uprawnień
•Monitorowanie efektów pracy

6.Budowanie zespołu
•Wyznaczenie celów i przygotowanie się do spotkania z pracownikami
•Wyznaczanie standardów
•Ustalenie reguł

7.Informacja zwrotna - jak prowadzić rozmowy z pracownikami?
•Sposoby doceniania pracowników
•Skuteczna pochwała - scenariusz rozmowy
•Rozmowy oceniające z pracownikiem

Metody
Szkolenie przeprowadzone będzie w formie aktywnych warsztatów, z wykorzystaniem dużej ilości ćwiczeń praktycznych oraz zastosowaniem technik audiowizualnych

Cena szkolenia wynosi 900 zł brutto •W przypadku rezerwacji i wpłaty do 31 października udzielany jest rabat 100 zł /1 osoba
W przypadku uczestnictwa 2 i więcej osób z tej samej firmy dodatkowo przysługuje rabat w wysokości 50 zł/1 os.
Cena szkolenia zawiera :
• 2 dni szkolenia
• wynajem sali szkoleniowej
• materiały szkoleniowe
• 2 posiłki
• Przerwy kawowe

Wszystkie informacje pod adresem info@sk-training.com.pl
ZapraszamSylwia K. edytował(a) ten post dnia 21.10.10 o godzinie 11:10

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do