Temat: Ogłoszenia

W ramach projektu Profesjonalny HR a Zarządzanie wiekiem chciałabym serdecznie zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnych seminariach adresowanych do kadry zarządzającej przedsiębiorstw.

Proponujemy bardzo ciekawy program seminariów. Uczestnicząc w nich można dowiedzieć się jak:

* zbudować skuteczną strategię zarządzania ludźmi

* zarządzać różnorodnością w organizacji

* wpływać na efektywność pracowników

* uzyskać efekt synergii w zespole zróżnicowanym wiekowo

Szkolenie jest w 100 % dofinansowane z EFS i odbywa się w każdym województwie polskim.

Warto wziąć udział w projekcie ze względu na:

* wiedzę ważna dla rozwoju firmy

* atrakcyjną formę seminarium

* dostęp do platformy kompetencyjnej

* profesjonalnych ekspertów

* certyfikat uczestnictwa

Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach.

Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej

http://www.seminaria.zwiekiem.nf.pl/

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt.

tel. +48 /22/ 314 14 74, e-mail: ewelina.sojka@nowoczesnafirma.pl
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/form_z_p_w_f...
Jedyny na rynku program autorski cyklu warsztatów w pełni dostosowany do potrzeb branży farmaceutycznej i kategorii projektów kluczowych dla tego biznesu (np. launch nowego produktu innowacyjnego / generycznego)

▪ Uczestnicy zajęć wezmą aktywny udział w kompleksowej symulacji zarządzania projektem w firmie farmaceutycznej

▪ Zajęcia prowadzone przez najlepszych specjalistów z zakresu zarządzani projektami z certyfikatami PMP® (Master’s Certificate In Project Management University).

▪ Ciekawe przykłady z rynku leków (Case studies / Best & worst practices)

▪ Program obejmujący 3 szkolenia i w pełni przygotowujący do zarządzania projektami we wszystkich możliwych aspektach:

PLIK ZE SZCZEGÓŁOWYM PROGRAMEM DO POBRANIA TUTAJ:
http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/project_mana...

PROGRAM CYKLU SZKOLEŃ:

Zarządzanie Projektami w Organizacjach (Firma farmaceutyczna)
Czas trwania: 2 dni (14 godzin) – 14 PDU - 9-10 X 2010

Cele:
• Wprowadzenie kierowników projektów w standardy zarządzania projektami PMI®
• Przygotowanie do profesjonalnego zarządzania projektami
• Szczegółowe zaprezentowanie uczestnikom pełnego cyklu życia zarządzania projektami
• Przeprowadzenia symulacji projektu w środowisku firmy farmaceutycznej przy wykorzystaniu standardów PMI®
• Standaryzacja terminologii zarządzania projektami (wersja polskojęzyczna i angielskojęzyczna)

Opis: Uczestnicy podzieleni na zespoły projektowe biorą udział w dwudniowej, interaktywnej symulacji prowadzenia projektu w środowisku firmy farmaceutycznej przy wykorzystaniu standardów PMI®. Szkolenie rozpoczyna się od prezentacji głównych pojęć i ról związanych z zarządzaniem projektami, a następnie przechodzi w symulację poszczególnych procesów zarządzania projektem, przy projekcie wdrożenia nowego produktu farmaceutycznego na rynek. Połączenie teorii z praktyką. Każdy z uczestników przez część szkolenia jest kierownikiem symulowanego projektu.

Zarządzanie Zakresem, Czasem i Kosztami Projektu w firmie farmaceutycznej
Czas trwania: 2 dni (14 godzin) – 14 PDU 16-17 X 2010

Cele:
• Przedstawienie procesu zbierania i analizy wymagań klienta projektu
• Prezentacja procesów zarządzania zakresem projektu
• Prezentacja procesów zarządzania czasem w projekcie
• Prezentacja procesów zarządzania kosztami projektu
• Przedstawienie zależności pomiędzy 3 głównymi ograniczeniami projektu
• Przećwiczenie zastosowania techniki Earned Value do śledzenia statusu projektu

Opis: Uczestnicy zgłębiają tajniki zarządzania 3 głównymi ograniczeniami projektu: zakresem, czasem i kosztami. Umiejętne powiązanie zarządzania tymi 3 obszarami wiedzy jest warunkiem krytycznym powodzenia każdego projektu. W trakcie szkolenia uczestnicy bazując na przykładowym projekcie tworzą: Listę Wymagań Projektu, WBS (struktura podziału pracy), Harmonogram oraz Budżet Projektu. Prezentujemy także podstawy analizy biznesowej i zarządzania wymaganiami, jako element wprowadzający do zarządzania zakresem projektu.

Zarządzanie Zespołem i Komunikacją w Projekcie w firmie farmaceutycznej
Czas trwania: 2 dni (14 godzin) – 14 PDU - 6-7 XI 2010

Cele:
• Prezentacja kluczowych kwestii dotyczących tworzenia, budowania i motywowania zespołu projektowego
• Przedstawienie technik skutecznej komunikacji projektowej
• Zastosowanie w ćwiczeniach technik rozwiązywania problemów projektowych

Opis: Projekty realizowane są przez zespoły ludzkie. Podstawową rolą każdego kierownika projektu jest integracja pracy swojego zespołu, która wymaga skutecznego zarządzania oraz efektywnej komunikacji. Komunikacja według badań PMI® zajmuje aż 90% czasu pracy skutecznego kierownika projektu. Jej efektywność jest też warunkiem koniecznym sukcesu każdego projektu. Zarządzanie projektem to także radzenie sobie z problemami, które pojawiają się, gdy ryzyka projektu się materializują. W trakcie tego warsztatu uczestnicy poznają bardziej „miękką”, ludzką stronę prowadzenia każdego projektu. Dodatkowym elementem zakresu jest omówienie procesów związanych z zarządzaniem dostawcami projektu.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

ZGŁOSZENIA PROSZĘ WYSYŁAĆ NA ADRES:

[email] lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl [/email]
TEL. 022 578 00 09

[email] szkolenia@oinpharma.pl [/email]

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/form_z_p_w_f...
Grzegorz Maszkowski

Grzegorz Maszkowski Międzynarodowy
Trener Zarządzania,
Trener On-the-job
Sprz...

Temat: Ogłoszenia

Ostatnie miejsca na szkoleniu dla trenerów „W co grają Uczestnicy szkoleń”!

Termin szkolenia: 27.09.2010r.

Wszystkich trenerów zainteresowanych rozwijaniem selektywnie wybranych kompetencji trenerskich zgodnie z zasadą "wąsko, ale głęboko" zapraszam na kolejną Jednodniówkę ORTB – jednodniowe szkolenie organizowane przez Ośrodek Rozwoju Trenerów Biznesu.

Na stronie spotkania, po lewej stronie jest opcja wybieram się. Wystarczy kliknąć, aby dołączyć ;)

Strona spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/w-co-graja-uczestni...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do udziału w jednodniowych szkoleniach menadżerskich!

Zmagasz się z wyzwaniami menadżerskimi? Podejmujesz trudne decyzje? Chcesz podnosić swoje kwalifikacje, ale masz mało czasu na szkolenia?

Wykorzystaj „Pakiet rozwojowy dla menadżerów”, dzięki któremu:
• Spędzisz tylko 1 dzień na sali szkoleniowej na wybranym przez siebie szkoleniu
• Otrzymasz książkę prestiżowego wydawnictwa biznesowego Wolters Kluwer Polska
• Skorzystasz z analizy indywidualnej Extended DISC i uzyskasz raport na temat swoich predyspozycji i talentów
• Komfortowo (w wybranym przez siebie miejscu i czasie) powtórzysz kompleksowo wiedzę z zakresu zarządzania za pomocą lekcji e-learningowych
• Będziesz mógł wygrać indywidualne sesje coachingowe i udział w szkoleniu „Zarządzanie zmianą”
• Otrzymasz dostęp do platformy wymiany wiedzy menadżerskiej „Dzielimy się doświadczeniem”

Planujemy przeprowadzenie w Krakowie następujących szkoleń:
„Lider przywództwa” - 21.10.2010
„Motywowanie” - 27.10.2010
„Zarządzanie zespołem handlowym” - 4.11.2010
„Efektywne delegowanie” - 9. 11.2010
„Budowanie efektywności menadżerskiej” - 18.11.2010
„Coaching menadżerski” - 25.11.2010

Szkolenia są przeznaczone dla właścicieli i osób zatrudnionych w małych i średnich przedsiębiorstwach z terenu Małopolski. Dzięki dofinansowaniu z EFS pełny pakiet kosztuje 324,50 zł w przypadku firm mikro i małych oraz 487 zł w przypadku firm średnich.

W razie wątpliwości – proszę o kontakt. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania dotyczące szkoleń.
Szczegóły znajdują się także na http://www.domszkolen.com/szkolenia/szkolenia-1-dniowe...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Call centre poszukiwany do współpracy. Chętnie skorzystam z usług oferowanych. Wyłącznie outbound.

W razie możliwości wskazania kontaktu lub chęci współpracy, proszę o kontakt.

gsm: +48 517-717-431
gsm: +48 512-303-444
e: biuro@telefoniabiznesowa.pl

Kindest Regards,
RP

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

PARTNERSTWO BIZNESOWE – TWÓJ WŁASNY BIZNES Z WŁOSKIM SKÓRZANYM OBUWIEM

Baldassari - departament sprzedaży kanału biznesowego producenta Baldaccini obecnie poszerza grono swoich odbiorców.

Poszukujemy partnerów biznesowych prowadzących stacjonarną oraz wysyłkową sprzedaż obuwia.

W ofercie posiadamy kolekcje damskie oraz męskie.
Uzgadniamy również indywidualne projekty z klientami chcącymi outsorcing’ować nam swoją produkcję.

http://www.baldassari.pl

Ceny widoczne pod adresem URL są przeznaczone dla klientów B2C. Ceny segmentu B2B zawsze są uzgadniane z nabywcą.

Zainteresowanym prześlemy całość zdjęć z poszczególnych kolekcji.

Oczekujemy doświadczenia, referencji handlowych oraz wierzytelności kredytowej.

Kontakt:
Roger Popko
gsm: +48 517 717 431
biuro@baldassari.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

PARTNER BIZNESOWY (prowadzenie własnego Biura Handlowego dla Konsultantów Klientów Biznesowych)

lub

KONSULTANT KLIENTA BIZNESOWEGO

Region: Śląsk, Radomsko, Opole (podlega negocjacji)

Specyfikacja pozycji:

• Pozyskiwanie oraz aktywna obsługa klientów z SME
• Budowanie relacji z klientami w segmencie B2B
• Realizowanie wyznaczonych celów
• W przypadku Partnerstwa – budowanie drużyny KKB

Oczekujemy:

• Doświadczenia w sektorze handlu w pionie biznesowym
• Doświadczenia w docieraniu do osób decyzyjnych
Oferujemy:

• Umowę o współpracy na podstawie własnej działalności
• Najwyższe prowizje w kraju w sektorze telekomunikacji (20-40 tys. zł. miesięcznie zarabiają najlepsi PH / zarobki Partnerów są znacznie wyższe)
• Możliwość rozwoju profesjonalnego
• Szkolenia
• Wsparcie kierowniczego ze strony Grupy TP
• Możliwość udziału w atrakcyjnych wyjazdach zagranicznych

Nie trwoń czasu. Zaaranżuj termin spotkania już dziś!!!

gsm: +48 517 717 431
e: biuro@telefoniabiznesowa.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do zapoznania się z ofertą firmy CENTRUM DZIAŁEK specjalizującej się w sprzedaży działek pod Warszawą. Wszystkie grunty są naszą własnością. Posiadamy bogatą ofertę działek w następujących miejscowościach:

-Pruszków
-Brwinów
-Milanówek
-Grodzisk Mazowiecki http://centrumdzialek.pl
-Jaktorów
-Żyrardów
-Mszczonów
-Puszcza Mariańska

oraz okolice.

Zapraszam na naszą stronę http://centrumdzialek.pl Nie jesteśmy pośrednikami wszystkie oferowane działki są wyłącznie naszą własnością.

Tel. 515-657-330
Olga  Kincel-Piórkowsk a

Olga
Kincel-Piórkowsk
a
psychoterapeuta,
trener, Gabinet
Psychoterapii
Gestalt, I...

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry. Po krótkiej przerwie w Katowicach rusza Festiwal Progressteron, rozwojowy festiwal dla kobiet (i troszeczkę dla mężczyzn:), 70 warsztatów, z przeróżnych dziedzin. Głównie psychoedukacyjne, ale także sporo plastycznych, medycyna chińska, jogi, warsztaty fotograficzne, tańce, malowanie henną, będzie można także (uwaga:) fachowo dopasować biustonosz do kształtu i rozmiaru piersi!:)
Jestem organizatorką festiwalu, serdecznie zapraszam, 15 - 17 i 23 - 24 października, dojrzewalnia.pl
Olga Kincel

p.s. szukam wolontariuszek do pomocy przy organizacji festiwalu, w zamian oferuję bezpłatne wejścia na warsztaty

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam Wszystkich do nowej grupy: Dyplomy i Certyfikaty
http://www.goldenline.pl/grupa/dyplomy-i-certyfikaty/

Grupa jest poświęcona tematom związanym z dyplomami i certyfikatami, czyli papierkami dzięki którym możemy poświadczyć swoje kompetencje w danym obszarze.

Z pewnością będzie się można dowiedzieć jakie certyfikaty warto robić i gdzie w danej dziedzinie.

Zapraszam również firmy szkoleniowe, które w swojej ofercie mają szkolenia, które kończą się uznawanym na rynku certyfikatem w danej dziedzinie do zamieszczania informacji na ten temat.

Pozdrawiam,
Darek
Urszula Lola

Urszula Lola Manager Projektów
UE/ Prezes Fundacji
Kobieta Aktywna
(FKA)

Temat: Ogłoszenia

W zawiązku ze szkoleniem realizowanym przez Centrum Edukacyjno Consultingowe CONCRET, w ramach projektu „Szkol się CONCRETnie- kompleksowe szkolenia dla pracowników firm z województwa mazowieckiego” pragnę serdecznie zaprosić na szkolenie:
"NEGOCJACJE HANDLOWE"
TERMIN: 14.15.X.2010 r.
GODZINA : 9:00-16:00
MIEJSCE: Centrum Warszawy
Szkolenie to skierowane jest do osób, które na co dzień muszą prowadzić dyskusje, przekonywać do swoich racji oraz negocjować. Prowadzący pokażą uczestnikom jak „dostać, to czego potrzebujesz, dając w zamian to, co jest potrzebne innym”. Nauczą sztuki prowadzenia sporów i dyskusji. Zapoznają z technikami argumentacji oraz ze sposobami unikania sytuacji konfliktowych podczas negocjacji. Uczestnicy nauczą się sztuki wyznaczania i realizowania celów w negocjacjach. Dzięki tym zajęciom uczestnik dowie się, jak odpowiednio dobrać styl negocjacji do rodzaju klienta. Nauczy się stosować techniki wywierania wpływu.
Zainteresowanym osobom udostępnione zostaną szczegółowe moduły szkoleniowe.

1. Zajęcia będą odbywały się w formie dwudniowych sesji w godz. 9:00-16:00
2. Termin coaching ustalany jest indywidualnie z trenerem
3. Zajęcia w 10-osobowych grupach
4. Zapewnione pełne wyżywienie + 2 przerwy kawowe każdego dnia szkolenia
wraz z zakwaterowaniem ( opcjonalnie)
5. Każdy uczestnik otrzyma skrypt, materiały szkoleniowe oraz certyfikat
ukończenia szkolenia
6. Możliwość korzystania z atrakcje ośrodka, w którym odbywa się szkolenie (
sauna, basen, jacuzzi – w )

Dodatkowym atutem oferowanych przez naszą firmę szkoleń jest COACHING INDYWIDUALNY jest to indywidualne spotkanie z trenerem w trakcie pracy, którego celem jest poruszenie kwestii, które Państwa najbardziej interesują. Takie spotkanie trwa od 3 do 5 godzin. Jest to szansa na wykorzystanie wiedzy trenera w bezpośrednim środowisku Państwa pracy.

Poziom dofinansowania:
-mikro i małe przedsiębiorstwa - 80% kosztów szkolenia ( ok. 223 zł)
-średnie przedsiębiorstwa - 70% kosztów szkolenia ( ok. 350 zł)

Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw działających na terenie województwa mazowieckiego

KONTAKT
Centrum Edukacyjno Consultingowe „CONCRET”
Biuro Projektu
ul. Ptasia 2 lok. 39
00-138 Warszawa
tel. (22) 654 17 73
fax biuro: (22) 654 17 73
tel. kom.: 883 342 111
u.lola@concret.pl

W zawiązku ze szkoleniem realizowanym przez Centrum Edukacyjno Consultingowe CONCRET, w ramach projektu „Szkol się CONCRETnie- kompleksowe szkolenia dla pracowników firm z województwa mazowieckiego” pragnę serdecznie zaprosić na szkolenie:
"KOMUNIKACJA Z EL. BUDOWANIA ZESPOŁU"
TERMIN: 7-8.X.2010 r.
GODZINA : 9:00-16:00
MIEJSCE: Centrum Warszawy
Głównym celem warsztatów jest zdobycie nowych umiejętności w zakresie treningu umiejętności współpracy, budowania zespołu, skutecznej organizacji pracy zespołu, prezentacji uwarunkowań skutecznej współpracy, treningu umiejętności komunikowania się w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych, konstruktywnego przezwyciężania sytuacji trudnych i konfliktowych, metod grupowego rozwiązywania problemów.
Zainteresowanym osobom udostępnione zostaną szczegółowe moduły szkoleniowe.

1. Zajęcia będą odbywały się w formie dwudniowych sesji w godz. 9:00-16:00
2. Termin coaching ustalany jest indywidualnie z trenerem
3. Zajęcia w 10-osobowych grupach
4. Zapewnione pełne wyżywienie + 2 przerwy kawowe każdego dnia szkolenia
wraz z zakwaterowaniem ( opcjonalnie)
5. Każdy uczestnik otrzyma skrypt, materiały szkoleniowe oraz certyfikat
ukończenia szkolenia
6. Możliwość korzystania z atrakcje ośrodka, w którym odbywa się szkolenie (
sauna, basen, jacuzzi – w )

Dodatkowym atutem oferowanych przez naszą firmę szkoleń jest COACHING INDYWIDUALNY jest to indywidualne spotkanie z trenerem w trakcie pracy, którego celem jest poruszenie kwestii, które Państwa najbardziej interesują. Takie spotkanie trwa od 3 do 5 godzin. Jest to szansa na wykorzystanie wiedzy trenera w bezpośrednim środowisku Państwa pracy.

Poziom dofinansowania:
-mikro i małe przedsiębiorstwa - 80% kosztów szkolenia ( ok. 223 zł)
-średnie przedsiębiorstwa - 70% kosztów szkolenia ( ok. 350 zł)

Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw działających na terenie województwa mazowieckiego

KONTAKT
Centrum Edukacyjno Consultingowe „CONCRET”
Biuro Projektu
ul. Ptasia 2 lok. 39
00-138 Warszawa
tel. (22) 654 17 73
fax biuro: (22) 654 17 73
tel. kom.: 883 342 111
u.lola@concret.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam na bezpłatne warsztaty dla przedsiębiorców poświęcone ochronie własności intelektualnej i przemysłowej pt. "Podróbki nie tylko w sieci", realizowane w ramach programu edukacyjnego "Masz pomysł? Masz patent. Masz zysk!" przez Kancelarię Rzeczników Patentowych JWP. Zapisy na jwp.pl/program Warsztaty odbędą się 12 października 2010 w Warszawie.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

http://www.icaninstitute.pl/243,cfo_w_nowej_roli.html
Trendy i wyzwania CFO – dlaczego każdy dyrektor finansowy powinien wziąć udział w tym 2-dniowym warsztacie?

Działy finansowe w ciągu ostatnich 10 lat skurczyły się, a ich pracownicy są pod ogromną presją. Oznacza to, że zajmując się na co dzień podstawowymi zadaniami z dziedziny księgowości i skupiając się na funkcjach, działaniach i kosztach, a nie na procesach czy wyprodukowanej jakości, nie mogą stać się pełnoprawnymi partnerami biznesowymi w firmie.

Dyrektorzy finansowi i ich działy ponad 2/3 czasu spędzają na dokonywaniu transakcji i wykonywaniu comiesięcznych zadań; mają zbyt wiele kalendarzy, dokumentów i niepołączonych ze sobą procesów, wyznaczanie budżetu zajmuje im zbyt dużo czasu i za dużo kosztuje, a na dodatek nie dodaje faktycznej jakości. Ponadto, firmy używają zbyt wielu nieistotnych miar i raportów, przepływ informacji jest zbyt wolny, a prognozowanie i zarządzenie ryzykiem nie są podstawowymi zadaniami.

Na warsztacie-seminarium „CFO w nowej roli” uczestnicy będą mieli szansę, w kameralnej atmosferze sprzyjającej indywidualnej pracy i analizie konkretnych przypadków, poznać skuteczne narzędzia upraszczania systemów zarządzania i raportowania, zwiększania wartości firmy i usprawniania procesów zarządzania ryzykiem.
Jacek Straszak

Jacek Straszak Szef działu HR

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Witam i zapraszam na kolejne szkolenia w ramach Projektu Bushcraft

Najbliższe szkolenia:

"Kreatywność, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji"
15-17 Października 2010

więcej informacji

"Umiejętności wspomagające radzenie sobie ze stresem"
26-28 Listopada 2010

więcej informacji

Zapraszam serdecznie!

W razie pytań jestem do dyspozycji!
Jacek Straszak

Obrazek

www.projekt-bushcraft.pl

Temat: Ogłoszenia

Witam,

W ramach projektu Profesjonalny HR a Zarządzanie wiekiem chciałabym serdecznie zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnych seminariach adresowanych do kadry zarządzającej przedsiębiorstw.

Proponujemy bardzo ciekawy program seminariów. Uczestnicząc w nich można dowiedzieć się jak:

* zbudować skuteczną strategię zarządzania ludźmi

* zarządzać różnorodnością w organizacji

* wpływać na efektywność pracowników

* uzyskać efekt synergii w zespole zróżnicowanym wiekowo

Szkolenie jest w 100 % dofinansowane z EFS i odbywa się jednorazowo w każdym województwie polskim.

Warto wziąć udział w projekcie ze względu na:

* wiedzę ważna dla rozwoju firmy

* atrakcyjną formę seminarium

* dostęp do platformy kompetencyjnej

* profesjonalnych ekspertów

* certyfikat uczestnictwa

Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach.

Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej

http://www.seminaria.zwiekiem.nf.pl/

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt.

tel. +48 /22/ 314 14 74, e-mail: ewelina.sojka@nowoczesnafirma.plEwelina Sójka edytował(a) ten post dnia 29.09.10 o godzinie 13:44

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Pierwsze 1-dniowe Seminarium Finansowe - wejście za darmo dla Ciebie i trzech Twoich Przyjaciół!
Przyjdź na spotkanie i zarezerwuj wejściówki!
http://www.goldenline.pl/forum/1727166/polecane-wydarz...

Skorzystaj z okazji!
Agata Trzebińska

Agata Trzebińska Export Sales Manager

Temat: Ogłoszenia

Jesteś właśnie na rozdrożu, myśli kłębią Ci się w głowie i chętnie byś coś zmienił? Nie wiesz tylko od czego dokładnie zacząć, a każdy pomysł jaki przyjdzie Ci do głowy jest obarczony takim ryzykiem, że rezygnujesz zanim jeszcze przystąpisz do analizowania szczegółów. W końcu stwierdzasz, że nie jest tak źle, aż do kolejnego momentu kiedy znów Twój wewnętrzny głos szepnie Ci: Już czas na zmianę...

Rynek oferuje setki ofert treningów rozwoju osobistego. Trenerzy, mówcy motywacyjni oraz konsultanci prześcigają się w swoich ofertach. Ale Ty stwierdzasz: Hmmm, przecież ja dam radę sobie sam, a zaoszczędzone pieniądze przeznaczę na coś co jest mi po stokroć bardziej potrzebne. Z takiego pojedynku z myślami wychodzisz zwycięsko, Twoim orężem jest Twoja osobista siła, a dowodem słuszności wyboru solidnie zrobiony rachunek zysków i strat. Ale podstępna codzienność i rutyna znają sposoby, żebyś niczym zakotwiczony okręt stał ciągle w porcie. Brakuje Ci czasu, motywacji, jesteś zmęczony, masz milion innych pilniejszych rzeczy do zrobienia, a poza tym musisz to wszystko dokładnie przemyśleć... już wiesz o czym mówię??

A gdyby tak był ktoś, kto będzie towarzyszył Ci w Twojej drodze? Relacja z kim nakierowana jest na: efektywne osiąganie Twoich celów, naukę z Twoich własnych doświadczeń oraz zrozumienie kontekstu w jakim się znajdujesz - tego co Ci sprzyja, a co ogranicza? Brzmi jak bajka? Cóż...przekonaj się sam.

Zapraszamy na Dzień Otwarty Coachingu w Krakowie, na którym grupa niezależnych coachów:

• odpowie na pytanie "Co to jest coaching?";
• zaprezentuje swoje specjalizacje i umiejętności;
• poprowadzi mikrowarsztaty oraz demonstracyjne sesje coachingowe;
• pomoże Ci odważnie wypłynąć w rejs.


W ten prosty sposób możesz sprawdzić, jak dla Ciebie działa coaching i wybrać coacha, do dalszej współpracy.

Organizatorzy: Małgorzata Ostrowska-Reither z morethroughcoaching.com i Szymon Herbeć z inspiration-partners.com.

Termin: 23 października 2010, 09:30-14:30
Adres: Kraków, ul. Lea 10a/7
Koszt: 39 PLN.

Zgłoś się już teraz:
- wyślij do nas maila: gosia@morethroughcoaching.com lub szymon@inspiration-partners.com
lub
- wejdź na stronę spotkania i kliknij „wybieram się” a my skontaktujemy się z Tobą: http://www.goldenline.pl/spotkanie/dzien-otwarty-coach...

Ilość miejsc ograniczona!
Anna Maria Ptak

Anna Maria Ptak kierownik projektu i
programu, team
leader, ponad
12-letn...

Temat: Ogłoszenia

Witamy serdecznie!

Mamy przyjemność poinformować o trwającej rekrutacji do projektu Szkoły Konsultantów. Projekt ten ma celu przekazanie kompetencji, pomocnych przy usprawnianiu zarządzania organizacjami.

Udział w projektach jest bezpłatny. Szkoła Konsultantów jest skierowana głównie do studentów kierunków ekonomicznych oraz działaczy społecznych. Jednak do udziału w rekrutacji zapraszamy wszystkich chętnych!

Szkoły obfitują w duża ilość szkoleń oraz praktykę i na celu mają przekazanie podstawowych kompetencji, przydatnych do usprawniania procesów w organizacjach, a uczestnicy Szkoły, otrzymają certyfikaty, na koniec projektu.

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z informacjami na stronie www i do aplikowania do projektu! Termin na wysłanie zgłoszenia to 6 października 2010.

http://szkolakonsultantow.wordpress.com/

Prosimy o przekazanie tej informacji, wszystkim potencjalnie zainteresowanym osobom, którzy być może zdecydują się aplikować i będą wdzięczni, za taką informację.

Wzór zgłoszenia znajduje się na stronie projektu, w zakładce „Rekrutacja”.

Pozdrawiamy,
Zespół Szkoły Konsultantów,
Stowarzyszenia Centrum Edukacji CEL

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNY WEBCAST: ROZWIŃ KOMPETENCJE PRZYWÓDCZE!

Jeśli chcesz efektywnie zaplanować swój rozwój i osiągać wybitne wyniki, zapisz się na webcast - bezpłatną konferencję on-line, podczas której zaprezentujemy program rozwoju kompetencji przywódczych.

Program PRO-minent results to kompleksowe działania skierowane do wszystkich menedżerów, którzy chcą dowiedzieć się jak zdiagnozować kluczowe kompetencje i zaplanować ich rozwój.
Webcast odbędzie się już w środę 6 października.
Zapisy on line kliknij tutaj
Mariusz F.

Mariusz F. IT Manager, Project
Manager, Dyrektor
Pionu IT, IT
Menedż...

Temat: Ogłoszenia

Witam wszystkich,

Szukam pracy na stanowisku menedżera IT, kilkanaście lat doświadczenie parę dyplomów, itd.
Ostatnio pracowałem jako szef Pionu.
Moje cv jest aktualne na golden - może wiecie gdzie mogę przesłać moja aplikację!

Pls o wspracie

mariusz frączek

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do