Jacek Straszak

Jacek Straszak Szef działu HR

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Witam serdecznie,

chciałbym zaprosić Państwa do udziału w nietypowym szkoleniu
„Kreatywność, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji”

Dlaczego nietypowym?

Szkolenie na które Państwa zapraszam to dwa w jednym - połączenie tradycyjnych usług szkoleniowych i doradczych z bytowaniem w dzikim otoczeniu. Tworzymy warunki, które pozwalają uczestnikom optymalnie wykorzystać własne talenty, poznać i sprawdzić własne możliwości, jak i ograniczenia, ale również praktycznie zastosować zdobytą wiedzę i umiejętności. Jednocześnie dajemy możliwość poznania uroków i technik przetrwania na łonie przyrody, oraz szansę przeżycia wyjątkowych wrażeń.


Obrazek


Dlaczego warto skorzystać?

- Szkolenie jest jedną z niewielu, a może i jedyną ofertą tego typu na naszym rynku
- Poza tradycyjnymi korzyściami płynącymi z udziału w szkoleniu, dajemy Państwu szansę poznania technik bushcraftu i przeżycia wspaniałej przygody na łonie natury
- Szkolimy się w małej (maksymalnie 12 osobowej) grupie, dającej szansę każdemu na aktywny udział i zdobycie maksymalnej ilości wiedzy i umiejętności

Termin: 24-26 Września 2010

Miejsce: Wzgórza Strzelińskie, Woj. Dolnośląskie, ok 50km od Wrocławia.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt na pryv. lub na adres jacek@straszak.eu - Z przyjemnością prześlę informacje o prowadzących, programie oraz poradnik uczestnika.


Obrazek


Więcej informacji można również znaleźć na stronie:
http://www.projekt-bushcraft.pl

Pozdrawiam,
Jacek Straszak

tel 792-754-107
e-mail jacek@straszak.eu
http://straszak.eu
Jakub Łączkowski

Jakub Łączkowski Founder & CEO w
Pozamiatane.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

Już tej jesieni na ekranach Waszych komputerów pojawi się nowy serwis - Comparo.pl. By jednak Comparo mogło ruszyć z parą, już niedługo startujemy z kampanią marketingową i wśród Was szukamy naszych partnerów, którzy mogliby przekazać nagrody do konkursów prowadzonych w ramach promocji w portalach społecznościowych.

Jeśli chcecie poznać projekt, włączyć się w jego start, wypromować swoją markę, proszę o kontakt mailowy (j.laczkowski@comparo.pl) lub telefoniczny (+48 783 383 069)

Prześlę ofertę, porozmawiamy i myślę, że razem odniesiemy korzyści.

Z pozdrowieniami,

Jakub Łączkowski
Dyrektor Zarządzający
Comparo
tel. 783 383 069
j.laczkowski@comparo.pl
http://www.comparo.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Występuję w pięknej akcji charytatywnej jako modelka w tym wydarzeniu:

Secret of Style i Centrum Cybernetyki 2.2.2. zapraszają na SoS Communication.
Będzie to pokaz debiutanckiej, symbolicznej kolekcji t-shirtów zaprojektowanych przez Ewę Ambroziak, autorkę Secret of Style. Zaprezentowana kolekcja zostanie zlicytowana w ramach aukcji charytatywnej SoS Communication. Cały dochód z licytacji za pośrednictwem Fundacji im. Zdzisława Ambroziaka, zostanie przekazany na rzecz walki ze stwardnieniem rozsianym. Ambasadorką projektu SoS Communication jest projektantka mody, Wiola Wołczyńska. Wieczór poprowadzi Ilona Felicjańska.

O akcji opowiada Ewa Ambroziak w TVN Warszawa

http://www.tvnwarszawa.pl/1671638,t_shirty_ewy_ambrozi...

Serdecznie wszystkich zapraszam,
Magdalena Antolina

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Program Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing startuje w tym roku jeszcze w 3 miastach:

17 września w Krakowie
24 września w Warszawie
5 listopada w Łodzi


Spotkania informacyjne o tym prestiżowym programie odbędą się:
7 września w Krakowie
8 września w Warszawie

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych - prosimy jedynie o potwierdzenie udziału najpóźniej na dzień przed spotkaniem: mswietlik@questus.pl

Osoby zainteresowane programem DM i/lub przesłaniem materiałów informacyjnych o wybranej edycji zapraszam do kontaktu:
Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
603 480 155
42 662 00 07
Anna Demidów

Anna Demidów pracownik
administracji,
windykacja,
bankowość

Temat: Ogłoszenia

Business Media Software Solutions

E-LEARNING DLA BIZNESU - BMSS

Oferta - profesjonalnie wykonane szkolenia dedykowane dla Twojej firmy, szkolenia gotowe - SkillSoft, językowe, z obsługi aplikacji, ścieżki certfikacyjne (m.in. Microsoft, Cisco i in.), wdrażanie platformy e-learning i systemu zarządzania kompetencjami, doradztwo w wyborze rozwiązań. Pomożemy Ci znaleźć ekspertów do opracowania tematu oraz doradzimy w zakresie zdobycia środków z UE na projekt związany z e-learningiem.

Partner światowych liderów - SkillSoft i Learn.com.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zgarnij Kasę i Poleć Firmę
http://www.goldenline.pl/grupa/zgarnij-kase-i-polec-firme
Marta Borowska

Marta Borowska Marta Borowska

Temat: Ogłoszenia

Nowe Szkolenia Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości przy WSISiZ!!

http://aiptech.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

:)Paweł Pelikan edytował(a) ten post dnia 05.06.12 o godzinie 09:02
Maria Roszkowska-Śliż

Maria Roszkowska-Śliż Doktorantka, Szkoła
Główna Handlowa

Temat: Ogłoszenia

Odpowiedzialne zarządzanie?

Katedra Teorii Zarządzania SGH w Warszawie zaprasza na I edycję Podyplomowych Studiów Teorii i Praktyki Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa (CSR).

Program studiów realizowany jest w znacznej mierze we współpracy z ekspertami z firmy doradczej Deloitte. W gronie wykładowców znajdują się także pracownicy naukowi SGH w Warszawie, niezależni konsultanci, przedstawiciele biznesu oraz mediów. Dzięki udziałowi praktyków oraz odwołaniom do doświadczeń konkretnych organizacji, zajęcia w dużej mierze mają charakter praktyczny.

Studia są skierowane przede wszystkim do:
• osób zajmujących się tworzeniem i realizacją strategii w organizacji,
• menedżerów marketingu, PR i sprzedaży,
• specjalistów ds. CSR,
• specjalistów ds. komunikacji z rynkiem,
• menedżerów ds. compliance,
• team liderów.

REKRUTACJA TRWA!

Szczegółowy program i informacje znajdą Państwo tutaj.

Zapisy i dodatkowe informacje:
mgr Maria Roszkowska-Śliż
Sekretarz Studiów
e-mail: maria.roszkowska-sliz@doktorant.sgh.waw.pl, tel. kom. 0 604 605 585
Katedra Teorii Zarządzania
al. Niepodległości 164
budynek F, pok. 1102, 1103 (11 piętro)
02-554 Warszawa
Ewelina Daniła

Ewelina Daniła *Art Of
Business*SALON
KOBIET*

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam wszystkie Panie z Wrocławia i okolic na spotkanie Salonu Kobiet.

Nasze spotkania to networking ze szczyptą czegoś jeszcze...
To miejsce dla wspaniałych i pełnych pasji kobiet... Takich jak Ty!

Temat na wrzesień:
"Jak rozwijać własną firmę zgodnie z obowiązującymi trendami."

Co najbardziej się dziś opłaca robić?
Jaki biznes przynosi największy dochód?
Jak w przyszłości pracować mniej i mądrzej?
Jak mieć więcej czasu dla siebie i rodziny, spełniać swe pasje, a generować większe dochody?
Jak poradzić sobie z recesją gospodarczą?


Na te pytania odpowiemy na naszym spotkaniu.

Nasz gość (Uwaga! Facet!:)) Bartłomiej Ślazykprzybliży nam takie tajemnicze zagadnienia jak: prosumentyzm i pokolenie "Y".
Dowiemy się też, jak skutecznie działać w branży e-commerce oraz branży zdrowia i urody, a także porównamy biznes tradycyjny z marketingiem sieciowym.

Przyjdź, a dowiesz się jak rozwijać własną firmę zgodnie z obowiązującymi dziś trendami.

Bartek o sobie:
Jestem przedsiębiorcą z wieloletnim doświadczeniem. Prowadzę własne firmy, nieprzerwanie od 1998 roku (pierwsza rejestracja już w 1994 roku). Współtworzyłem, od podstaw, jedną z największych w kraju firm z branży dodatków spożywczych, liczącą się w regionie dolnośląskim firmę z branży budowlanej (produkcja i zaopatrzenie rynku hurtowego), firmę promocyjną, farmę rekreacyjno-hodowlaną, działalność w branży tekstylnej, pośrednictwo w handlu z Chinami i kilka innych. Po sprzedaniu ostatniej firmy, wyruszyłem w świat, aby spełniać swoje marzenia. Obecnie zaczynam robić, co naprawdę kocham. Prowadzę szkolenia z zakresu przedsiębiorczości. Stworzyłem projekt wsparcia dla biznesu- PWP http://projektwp.pl Promuję ideę rozwoju przedsiębiorstw, ograniczającą ryzyko finansowe, osadzoną na najnowszych trendach. Swe działania opieram na wielkiej wiedzy i doświadczeniu największych światowych autorytetów- doradców, m.in. prezydentów USA, jednych z najbardziej cenionych przedsiębiorców na świecie- grupy biznesowej InterNET Services Corporation.
Jestem szczęśliwym tatą mojego ukochanego 9-letniego Oskara. Wspólnie uwielbiamy podróże, wolność wyboru, możliwość decydowania o swoim życiu. Dążę do ciągłego rozwoju-czytając wiele wartościowych książek, uczestnicząc w konferencjach, imprezach branżowych, przystając z praktykami-ludźmi sukcesu.
Moim marzeniem jest pomóc jak największej grupie osób w osiągnięciu wspaniałego, wartościowego życia.


Każda Pani mile widziana.Zabierz ze sobą przyjaciółkę, koleżankę, znajomą...

Termin: 13 września, godz.18.30-...
Miejsce:Wrocław, Restauracja Teatralna, pl.Teatralny 4 http://teatralna.wroc.pl
Inwestycja: 50 zł, w przypadku jednoczesnej rezerwacji dwóch lub więcej osób- 40 zł/os. Członkinie Salonu Kobiet mają wstęp wolny.
Sprawdź, jak możesz zostać Członkinią


W cenie poczęstunek.Jak zwykle też będzie można wylosować nagrodę. Tym razem mamy dla Was atrakcyjne książki.

Na poniższy adres e-mail możesz wysłać swoje zgłoszenie, by dokonać rezerwacji!
http://wroclaw@salonkobiet.pl

Serdecznie zapraszamy!
*********************
Przyjdź też na warsztat "Śpiew – droga do poznania siebie -uzdrawiająca moc muzyki":
http://www.goldenline.pl/spotkanie/spiew-droga-do-pozn...
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Ogłoszenia

JUŻ 18-19 Września. – Praktyczne szkolenie: E-Marketing produktów (Rx i OTC), Współpraca z agencjami / domami mediowymi przy promocji produktów leczniczych / suplementów diety
WIĘCEJ INFORMACJI - KLIKNIJ NA OBRAZEK

Obrazek


ZAPRASZAMY NA PROFESJONALNE SZKOLENIE DOTYCZĄCE PROMOCJI LEKÓW W SIECI I NIE TYLKO.
Z Nami nauczysz się:

- jak prowadzić kampanię produktów w sieci
- jak być skutecznym
- jaki model współpracy wybrać (Domy Mediowe, Agencje PR)
- jak być o krok przed innymi

OINpharma to uznana marka w branży szkoleniowej kierowanej do farmacji. Od 40 lat obsługujemy farmację.

Więcej informacji na http://oinpharma.pl

ZGŁOSZENIA-Formularz do pobrania - tutaj: http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/form_apm_e-m...
Zgłoszenia proszę przesyłać faxem na nr.022 632 25 82


lub na email:
lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl
TEL: 022 578 00 02

ORGANIZATOR: OINpharma Sp. z o.o. Ul. Prosta 69
MIEJSCE: WARSZAWA, Prosta 69 Business Centre
CENA: 1600 PLN
PROWADZĄCA; Anna Paczek Skupień (Novartis, Schering, TBWA)

ZAPRASZAMY
Michał Mącznik

Michał Mącznik Trener Praktycznej
Improwizacji

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie na szkolenie: ASERTYWNOŚĆ W PRACY

Podczas tego szkolenia dowiesz się jak budować własną postawę asertywną w miejscu pracy. Poznasz techniki asertywne oraz narzędzia, które pomagają w codziennej biurowej komunikacji z kolegami z pracy, przełożonym i klientami. Dowiesz się, czym jest skuteczna komunikacja i w jaki sposób stosować ją tak, aby ułatwiać sobie życie.

To szkolenie jest dla ciebie jeżeli:
• chcesz przejmować większą inicjatywę w kontaktach towarzyskich
• chcesz być sobą nawet w niekomfortowych sytuacjach
• uważasz, że nie potrafisz się skutecznie komunikować i wyrażać własnego zdania
• inni „wchodzą ci głowę” i chcesz to zakończyć
• chcesz poprawić jakość swojej komunikacji
• uważasz, że nie masz „siły przebicia” na spotkaniach służbowych
• nie wyrażasz swojego zdania i nie mówisz o swoich pomysłach, bo boisz się wygłupić
• denerwuje cię gdy masz komuś odmówić lub upomnieć się o swoje
• stresują cię rozmowy z "trudnymi klientami"
• chcesz poznać i nauczyć się wykorzystywać w praktyce techniki asertywne

Co zyskujesz zapisując się na szkolenie
• dowiesz się jak budować własną postawę asertywną
• poprawisz swój sposób komunikacji w pracy
• dowiesz się jak upominać się o swoje
• nauczysz się reagować na krytykę i atak
• nauczysz się odmawiać nie obrażając innych
• dowiesz się więcej o sobie i swoich zachowaniach
• będziesz wiedział(a) jak skutecznie wyrażać własne oczekiwania
• zaplanujesz budowę swojej postawy asertywnej po szkoleniu
• otrzymasz narzędzie do zmiany przeszkadzających przekonań
• zaczniesz powiększać swoją strefę komfortu tak, aby w stresujących sytuacjach mieć większy luz

PROWADZĄCY: Michał Mącznik
TERMIN: 25-26 Wrzesień w godz. 10:00-18:00 i 9:00-17:00
MIEJSCE: Kraków, ul. św. Filipa 23/6
INWESTYCJA: 400 zł

Jeżeli wpłacisz pieniądze do 16 września - oszczędzasz 100 zł. Cały koszt dwudniowego szkolenia wyniesie wtedy 300 zł.

Zobacz opinie uczestników szkoleń: http://personal-coach.pl/opinie.html i zarezerwuj miejsce już teraz.

W celu rezerwacji miejsca, zapisz się na stronie:
http://personal-coach.pl/szkolenie-asertywnosc-w-pracy...

W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się:
michal@personal-coach.pl
tel. 511-088-341

Temat: Ogłoszenia

Zarządzanie wiekiem jako strategia osiągania korzyści biznesowych

Zapraszamy do udziału w jednodniowych bezpłatnych szkoleniach informacyjnych skierowanych do kadry zarządzającej, poświęconym nowemu podejściu do zarządzania kapitałem ludzkim, jakim jest zarządzanie różnorodnością.

Tematyka szkolenia:
Na szkoleniu zostanie przedstawione nowe podejście do zarządzania kapitałem ludzkim, jakim jest zarządzanie różnorodnością oraz jedno z rozwiązań stosowanych w ramach tego podejścia, tj. zarządzanie wiekiem.
Uczestnicy szkoleń poznają korzyści płynące z zarządzania wiekiem, m.in.: wzrost satysfakcji i efektywności pracowników, efekt synergii w zespole zróżnicowanym wiekowo, utrzymanie w firmie ekspertów 45+ i umiejętne wykorzystywanie ich wiedzy i wieloletniego doświadczenia.
Szkolenie da uczestnikom możliwość poznania metod zarządzania wiekiem, zwłaszcza grupą 45+.
Na szkoleniu zostaną zaprezentowane dobre praktyki z firm wdrażających strategie zarządzania wiekiem, szczególnie w takich obszarach jak planowanie zatrudnienia, rozwój pracowników, organizacja pracy.

Szkolenie jest w 100 % dofinansowane z EFS.

Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej

http://www.seminaria.zwiekiem.nf.pl/

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt.

tel. +48 /22/ 314 14 74, e-mail: ewelina.sojka@nowoczesnafirma.pl

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Chciałbym Państwa zachęcić do nawiązania współpracy handlowej z firmą Vector On-Line. Jesteśmy oddziałem, poznańskiej firmy wdrożeniowo-integracyjnej Vector On-Line.

Skupiamy się na kompleksowej obsłudze firm i instytucji w zakresie dostaw sprzętu, eksploatacji, oprogramowania, wdrożenia oraz opieki serwisowej.

Posiadamy wyszkoloną kadrę serwisową w zakresie pogwarancyjnych napraw sprzętu IT w szczególności komputerów PC, zasilaczy awaryjnych, oraz drukarek laserowych.

Nasze atuty :

- podpisane umowy z wiodącymi Producentami sprzętu i oprogramowania, co daje nam możliwość oferowania atrakcyjnych cen.
- podpisane umowy z większością Dystrybutorów na rynku, które pozwalają nam korzystać z ich stanów magazynowych oraz różnych terminów i warunków dostaw.
- bogata oferta asortymentowa – jesteśmy w stanie dostarczyć niemal każdy produkt z branży IT. Nasza oferta liczy kilkadziesiąt tysięcy pozycji.
- Oddział w Warszawie, centrala w Poznaniu – 2 działy handlowe, magazyny, serwisy, wsparcie techniczne, miejsca dostaw i wysyłek sprzętu.
- elastyczność cenowa – umowy Partnerskie z Producentami dają nam możliwość uzyskiwania cen specjalnych pod wybrane projekty.
- doświadczenie – pracownicy Vector On-Line to ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branży IT, znający potrzeby i wymagania tego sektora oraz potrafiący sprawnie i szybko reagować na zmieniające się trendy i wymagania rynku.

Będziemy wdzięczni za możliwość umieszczenia naszej firmy na liście Waszych potencjalnych Dostawców i przesyłania zapytań ofertowych. Chętnie spotkamy się z Państwem i zaprezentujemy szerzej naszą ofertę towarowo – usługową.

Pozdrawiam,

Marek Kurzyna
Marek.kurzyna@vol.com.pl

Specjalista d/s Klientów Kluczowych

VECTOR ON-LINE Sp. z o.o.
Oddział Warszawa
ul. Płochocińska 19
03-191 Warszawa
tel. 022 51-06-379
fax. 022 51-06-390
kom. +48 607 996 646
GG 1375560
http://vol.com.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

http://hbrp.pl/konferencje/daveni.php

Już 19 października, w hot. Marriott, Richard D'Aveni, światowy guru współczesnych strategii konkurencyjnych i wizjoner dostrzegający przełomowe trendy, zdradzi uczestnikom konferencji "Hiperkonkurencja" sekrety firm, które poradziły sobie z utowarowieniem.

Na konferencji poznasz:
•najlepsze metody skutecznego tworzenia obszarów wpływu oraz trwałej przewagi konkurencyjnej (hyper-competition)
•sekrety unikania zjawiska utowarowienia
•sprawdzone sposoby budowania możliwości zwiększania lub ochrony przychodów
•narzędzia ochrony marży

Zapraszam do kontaktu
Kamila Bigaj-Rajchman
HBR Polska
Artur R.

Artur R. rozwijam działy
handlowe

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Więcej informacji na stronie:

http://teichert.pl/nowoczesny-menedzer-sprzedazy.html
Anna Tomaszewska

Anna Tomaszewska Specjalista ds.
prawnych

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam na szkolenie Podstawy Zarządzania Projektami organizowane przez firmę InProgress.
Szkolenie to jest propozycją dla osób zarówno realizujących projekty, jak również dla tych bez doświadczenia, które dopiero przygotowują się do zarządzania swoim pierwszym przedsięwzięciem.

Miejsce: Warszawa
Termin: 11 - 12.10.2010
Cena: 1280 zł
Max liczba Uczestników: 12 osób

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi warsztatów -> kliknij tutaj.

Formularz zgłoszeniowy oraz wszelkie informacje znajdą Państwo na naszej stronie internetowej http://inprogress.edu.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witajcie,

miło mi poinformować, że 10 grudnia 2010 uruchomiona zostanie w Krakowie kolejna edycja programu Professional Diploma in Marketing przygotowującego do uzyskania prestiżowego dyplomu The Chartered Institute of Marketing (CIM).

Szkolenie Professional Diploma in Marketing jest programem na zaawansowanym poziomie w brytyjskim systemie certyfikacji marketerów, a jego ukończenie i zdanie egzaminów oznacza zdobycie brytyjskiego dyplomu honorowanego na całym świecie. Jest to program przydatny dla osób które maja kontakt z klientem.

CIM to największa na świecie organizacja zrzeszającą osoby pracujące w branży marketingowej. Kurs Professional Diploma in Marketing Pozwala poszerzyć wiedzę między innymi w zakresie planowania marketingowego, zarządzania marką, zarządzania projektami, a praktyczny charakter szkoleń CIM sprzyja pogłębianiu wiedzy oraz poznaniu międzynarodowych standardów.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:

Sabina Bryś
mobile: +48 669 288 444
sbrys@questus.pl
Robert Izdebski

Robert Izdebski Coach ICC, Analityk
IT

Temat: Ogłoszenia

DEMO szkolenia 3 Przemiany

Zastanawiałeś się kiedyś jak racjonalnie podejmować decyzję?

Co mówi Ci intuicja, emocje, uczucia?

Jak odkryć ukryte potrzeby swoje i osób z Tobą współpracujących?

Na czym polegają spektakularne sukcesy mistrzów biznesu?

Jeden z wielu zestawów odpowiedzi kryje się w zrozumieniu istoty problemu.

Zapraszam Cię na DEMO cyklu 3 przemiany, na którym:
* doświadczysz perspektywy: problem to proces,
* dowiesz się gdzie blokuje się wybrane przez Ciebie dzieło,
* dostaniesz procedurę, która pozwoli Ci odpowiadać na pytanie "Gdzie leży Twój problem?",
* nauczysz się języka żyrafy,
* uzyskasz argumenty, które pozwolą Ci podjąć decyzję o uczestnictwie w całym cyklu trzech przemian.

Korzyści:
W trakcie 3 przemian doświadczysz, nazwiesz, a następnie rozwiniesz swoje umiejętności w następujących obszarach:
• zdolności przewidywania dalekosiężnych skutków działań i umiejętności planowania długoterminowego,
• planowania krótko- i długookresowego,
• zdolności organizacyjnych i menedżerskich, udzielania informacji zwrotnej, rozwiązywania problemów,
• umiejętności prowadzenia procesów sprzedaży,
• dbałości o wysoką jakość pracy i orientacja na klienta,
• systematyczności i umiejętności analitycznego myślenia,
• determinacji w osiąganiu celów i poczucie odpowiedzialności,
• identyfikowania potrzeb oraz inicjowania nowych rozwiązań,
• umiejętności interpersonalnych i budowania zespołu;
• energicznej i przedsiębiorczej postawy
• samodzielności
• zdolności komunikacyjnych i negocjacyjnych.

Brzmi znajomo?
To wyciąg z wymagań w ofertach pracy na aktualne stanowiska dyrektorskie.

To nie wszystko, oprócz rozwinięcia poszczególnych kompetencji doświadczysz mądrości grupy, która pozwoli Ci na poznanie istoty manipulacji, agresji, oceny.

A jak to jest możliwe?

W trakcie eksperymentów behawioralnych odkryjesz swój nieświadomy styl działania. Nazwiesz go i przeniesiesz do świadomości. Poznasz jak działają narzędzia NLP, które są dedykowane dla danego etapu problemu. Następnie sprawdzisz i doświadczysz procedury coachingowej, a na koniec dopasujesz ją do siebie lub własnych potrzeb.

Koszt spotkania: 0 PLN,
Termin spotkania: Każdy drugi czwartek miesiąca
Uczestnicy: Ty i każdy kogo zaprosisz.
Liczba uczestników: Maksymalnie 16 osób, decyduje kolejność zgłoszeń.


Obrazek


DEMO jest pierwszym modułem cyklu 3 Przemiany, a udział w nim umożliwia uczestnictwo w kolejnych spotkaniach.

Zapraszam, przyjdź i przeżyj przemianę w Mocarza
w trzech odsłonach wielbłąd – lew – dziecko.

Gdzie?
Warszawa
Czas?
Najbliższe:
- 7 Października 17:00-22:00
Następne:
- 14 Października 17:00-22:00
kontakt
rizdebski@enabler.pl
Agnieszka K.

Agnieszka K. Rozwój osobisty to
najprzyjemniejsze
hobby

Temat: Ogłoszenia

.Agnieszka Sawares edytował(a) ten post dnia 15.02.11 o godzinie 22:11

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do