Agata Trzebińska

Agata Trzebińska Export Sales Manager

Temat: Ogłoszenia

Inspiration Partners zaprasza na warsztat:

Realizuj pasje i żyj pełnią życia.

•Chcesz wreszcie zacząć realizować swoje pasje?
•A może nie masz pewności co jest twoją pasją?
•Chcesz w pełni wykorzystać swoje talenty?
•Myślisz o tym by robić w życiu to co kochasz?
•Czujesz że twoje życie powinno mieć głębszy sens?
•Zazdrościsz innym ale sam nie masz odwagi zrobić pierwszego kroku?

Twoje życie nie przynosi Ci wystarczającej satysfakcji. Czujesz pod skórą, że gdzieś tam jest coś co uczyniłoby Cię szczęśliwym... Poszukujesz zajęcia, które nada Twojemu życiu sens i pozwoli Ci realizować swoje powołanie.

Poświęcenie życia by robić to co kochasz najbardziej, nie zawsze jest łatwe. Często droga ta jest wyboista i pełna poświęceń. Jednak nic innego nie da Ci takiego szczęścia i nie przyniesie takich rezultatów jak życie w zgodzie z samym sobą, życie pełne pasji i zaangażowania. Tylko realizując siebie i swoje talenty możesz stać się mistrzem w swojej dziedzinie a nie tylko kimś kto jest w czymś dobry.

Jeśli jeszcze nie wiesz jaka jest Twoja prawdziwa pasja, zakorzeniona w Twoich wartościach i zgodna z Twoim najgłębszym JA, podczas warsztatów będziesz mieć szansę ją odkryć. Jeśli już wiesz co jest Twoją pasją, warsztaty pozwolą Ci utwierdzić się w Twoim przekonaniu oraz pozbyć się ograniczeń i podjąć działania w kierunku jej realizacji. Jeśli tylko tego chcesz, wspólnie z innymi uczestnikami dasz się ponieść inspiracji by marzyć o wielkich sprawach i mieć wielkie plany.

Przez cały czas trwania programu będzie Ci towarzyszyć grupa osób o podobnych celach, co sprawi że poczujesz się bezpiecznie i zdobędziesz się na więcej niż w pojedynkę. Miej odwagę już dziś sięgnąć po realizację tego co dla Ciebie ważne, by żyć w zgodzie ze sobą, w pełni cieszyć się życiem i osiągać nieprzeciętne rezultaty.

Program:
1.Spotkanie pierwsze:
Wartości — przekonaj się co jest dla Ciebie naprawdę ważne
2.Spotkanie drugie:
Wizja — stwórz obraz Twojego wymarzonego życia
Idealne JA — przekonaj się kim jesteś kiedy nic Cię nie ogranicza
3.Spotkanie trzecie:
Przekonania — sprawdź co Ci dają a co zabierają
Pogromcy gremlinów — zapanuj nad swoimi wewnętrznymi głosami
4.Spotkanie czwarte:
Twój talent — odkryj bądź potwierdź, co jest Twoim największym wkładem
Twoje MOCNE strony — skup się na tym co w Tobie najlepsze
5.Spotkanie piąte:
Rzeczywistość — poznaj swoją obecną sytuację
Planowanie dalszych działań — zadecyduj o przyszłości
6.Zrób to!
Czas na Twoje działania!
7.Spotkanie szóste:
Czego się nauczyliśmy? Co osiągnęliśmy?
Co jeszcze możemy osiągnąć?
Co zabierasz ze sobą?

Korzyści z udziału w warsztacie:
•Wsparcie przez prowadzących i pozostałych uczestników.
•Zwiększona motywacja do podjęcia działań.
•Większa wizja tego co możliwe.
•Spotkanie z osobami o podobnym celu i determinacji do jego osiągnięcia.
•Bezpieczne i pełne zaufania środowisko umożliwiające rozwój i odważne podejmowanie decyzji.
•Narzędzia do samodzielnego wykorzystania również w przyszłości.
•Dotarcie do niedostępnych wcześniej zasobów dzięki specyfice programu, synergii grupy oraz użytym metodom.

Prowadzący:

Szymon Herbeć
Coach, społecznik oddany swojej życiowej pasji pracy z ludźmi. Pełniąc role managera i trenera odkrył, że prawdziwy potencjał drzemie w otaczających go osobach. To zainspirowało go do poszukiwań metody, która stworzy przestrzeń dla jego Klientów do odkrywania zasobów w samych sobie i pozwoli im osiągać własne cele.

Eliza Jarmołowicz
HR, coach, trener i wytrwały marzyciel – świadomy tego czego chce i uparcie dążący do celu. Fascynuje się odkrywaniem radości każdej chwili i szukaniem piękna w ludziach. Marzy o tym, by każdy realizował swoje pasje i był dzięki temu szczęśliwy i spełniony. Stąd zainteresowanie coachingiem i chęć wspierania innych w odkrywaniu czego pragną, wzmocniona olbrzymią wiarą w ludzi i pozytywnym myśleniem.

Twoja inwestycja:
W ratach: 2 x 675 zł = 1 350 zł
Jednorazowo: 1 150 zł

4 proste kroki do udziału w warsztacie:

1. Twoje zgłoszenie:
Prześlij nam swoje imię i nazwisko oraz kontakt do siebie
Mailowo: pasja@inspiration-partners.com
Przez telefon: +48 508 761 320 lub +48 508 761 321

2. Nasz kontakt z Tobą:
Aby maksymalizować dla Ciebie rezultaty programu, zawsze budujemy grupy o optymalnym składzie. Dlatego też skontaktujemy się z Tobą, aby: zapytać o Twoje cele oraz najważniejsze dla Ciebie tematy, dowiedzieć się o Tobie tego, co potrzebne, abyśmy skutecznie przeprowadzili warsztat (np. styl uczenia się), poznać Twoje oczekiwania względem warsztatu, nas jako prowadzących oraz pozostałych uczestników, ustalić wszystkie szczegóły współpracy podczas programu.

3. Dobór najefektywniejszej grupy:
W naszych warsztatach najważniejsze jest, aby cele pozostałych uczestników były jak najbardziej zbliżone do Twojego. Po rozmowie z Tobą poinformujemy Cię o zaproszeniu na warsztat lub przedstawimy alternatywne rozwiązania.

4. Szczegóły logistyczne:
Najbliższy warsztat rozpoczyna się: 17 sierpnia 2010
Godzina: 18:00 - 21:00
Miejsce: ekoJa, ul. Bohdanowicza 5, Warszawa


Więcej na http://www.inspirationpartners.eu/warsztaty.pl.php

Serdecznie zapraszamy!
Jacek M.

Jacek M. Likwiduję swój
profil na
Goldenline.

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Szukamy nowych klientów.

Firma nasza zajmuje się prowadzeniem Biura Zakupów na zasadzie outsourcingu.
Jeżeli szukasz surowców, komponentów, części, opakowań - my znajdziemy dla Ciebie najlepszą ofertę, wynegocjujemy najkorzystniejsze warunki zakupu, przeprowadzimy cały proces dostawy.

Więcej szczegółów na stronie:

http://globalsourcing.pl/

Prowadzimy również usługi zarządcze. Od prowadzenia całego przedsiębiorstwa, poprzez zakupy, organizację produkcji po sprzedaż.
Marcin Kępka

Marcin Kępka Branded
Entertainment,
Product Placement,
TV Production.

Temat: Ogłoszenia

Nie samym zarządzaniem człowiek żyje ;-)

Co robić w czwartek - nic tylko wpaść do Discrete na kolorową, radosną i roztańczoną noc z Bollywood!

Strona spotkania (zapisz sie juz dzis): http://www.goldenline.pl/spotkanie/bollywood-chutney-k...


Obrazek


Za barem - idyjskie specjały - Lassi (sweet/sour/pineapple) od 8 pln a z dodatkiem alko od 12 pln

Za konsolą - DJ Dil, najlepszy specjalista w mieście od orientalnych klimatów Bollywood. Dil odwiedził wiele Klubów w Warszawie jak i w całej Polsce, oto kilka z nich: Warszawa- Platinium, Lucid, Capitol, Apsters, Imago, Paprotka, Bazzar, Namaste India Club, Ground Zero, Pańska 97, Discrete, Kicz , Axis, ... . Club Mokra, Rampa - Opole, Impuls- Katowice, Czytelnia- Poznań, Muszla- Świnoujście, Modry Fartuch- Toruń, Odeon- Sokołów Pod. Niagara- Krzywda, .... Dla Dila największym sukcesem są pełne kluby zadowolonych klubowiczów, którym w czasie imprezy nie szczędzi energii którą wydobywa z miksowania i obdarowuje ja wszystkim na parkiecie

Wjazd - 10 pln w tym "welcome drink".

Klub Discrete, 05.08, godzina 2100 - wejście od Nowogrodzkiej 11
http://discrete.com.pl

Wondering what to do on Thursday - come to Discrete for a night of smashing fun with Bollywood!

In the Bar - variety of indian drinks - Lassi (sweet/sour/pineapple) from 8 pln, wit a touch of booze from 12 pln

In the DJ seat - Dil, the best specialist in Town for exotic Bollywood sounds. Dil played in many clubs in Warsaw as well as in Poland including - Warsaw - Platinium, Lucid, Capitol, Apsters, Imago, Paprotka, Bazzar, Namaste India Club, Ground Zero, Pańska 97, Discrete, Kicz , Axis, ... . Club Mokra, Rampa - Opole, Impuls- Katowice, Czytelnia- Poznań, Muszla- Świnoujście, Modry Fartuch- Toruń, Odeon- Sokołów Pod. Niagara- Krzywda, .... For Dil the most important thing is the satisfaction of club goers and full dance floors which he achieves by creating every time an unique and electrifying mix of energy.

Entrance - 10 pln, "welcome drink" included.

Club Discrete, 05.08 at 2100 - entrance from Nowogrodzka 11
Lidia Mamys

Lidia Mamys marketing/PR/media

Temat: Ogłoszenia

Chciałabym zachęcić Państwa do rozpropagowania tematu, a także - jeśli Państwo zechcą - poinformowania Państwa współpracowników i znajomych o możliwości podjęcia nauki w Szkole Trenerów Biznesu INTEGRA. To propozycja m.in. dla pracowników firm i instytucji, którzy specjalizują się w danej tematyce, a chcieliby otworzyć sobie nową ścieżkę w swojej drodze zawodowej i myślą o podjęciu pracy w roli trenera.

Już na wstępie dajemy: wykwalifikowaną kadrę trenerów, małą grupę, w której przez 10 miesięcy można szkolić swoje umiejętności trenerskie, wzięte z życia case'y rozpracowywane podczas zajęć, warsztaty i wiele więcej.


Obrazek


Szkoła Trenerów Biznesu INTEGRA to gwarancja wysokiej jakości i możliwość uczenia się od zespołu profesjonalistów w trakcie 231 godzin zajęć dydaktycznych.

Na rynku jest wiele ofert szkół dla trenerów biznesu. My stawiamy na jakość. Co roku rekrutujemy grupę tylko ok. 12 osób, które po zakwalifikowaniu się uczestniczą w zajęciach STBI. W dotychczasowych edycjach Szkoły Trenerów Biznesu INTEGRA wzięło udział 21 osób, z których część doskonali się w sztuce trenerskiej, prowadząc szkolenia w INTEGRA Consulting.
W trzeciej edycji zgłoszenia przyjmujemy do 3 września 2010 roku.
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Zajęcia rozpoczną się 24 września, a zakończą w czerwcu przyszłego roku.

Kierujemy naszą ofertę zwłaszcza do osób, które:
• pragną poszerzać wiedzę i rozwijać umiejętności w zakresie rozwoju ludzi w organizacjach;
• z racji wykonywanego zawodu czy zajmowanego stanowiska, są odpowiedzialne za rozwój innych, a tym samym za doskonalenie organizacji (np. pracownicy działów personalnych);
• planują zmienić charakter pracy i zdobytą wiedzę przekazywać innym (np. przedstawiciele handlowi);
• zajmują się prowadzeniem warsztatów, treningów, grup dyskusyjnych itp.;
• chcą być skuteczne w przekazywaniu wiedzy i pracy z innymi ludźmi;
• wprawiają się w sztuce trenerskiej.

Jeśli jednak masz inne plany i wydaje Ci się, że STBI jest właśnie dla Ciebie, zgłoś się do nas i porozmawiaj z naszymi trenerami o swoich oczekiwaniach i dalszym rozwoju Twojej ścieżki kariery.

Możemy Cię zapewnić, że Szkole Trenerów Biznesu INTEGRA nie znajdziesz:
• odpowiedzi na wszystkie dręczące Cię pytania;
• sugestii, jakim MASZ BYĆ trenerem;
• łatwych recept na bycie trenerem.

Dajemy Ci jednak inne możliwości.

Możesz być pewien, że jako słuchacz Szkoły Trenerów Biznesu INTEGRA:
• dokonasz osobistych odkryć związanych z sobą w roli trenera;
• znajdziesz odpowiedź, jakim trenerem CHCESZ BYĆ, a czego na pewno nie chcesz robić;
• uświadomisz sobie własne ograniczenia, ale w trakcie zajęć warsztatowych znajdziesz na nie antidotum;
• znajdziesz osoby, które będą towarzyszyły Ci w odkrywaniu i budowaniu Twojej tożsamości trenerskiej;
• znajdziesz rzetelną wiedzę pozwalającą zbudować warsztat trenerski i rozumieć procesy zachodzące w grupie;
• spotkasz się z wieloma trenerami, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Więcej informacji organizacyjnych udzieli Państwu Maja Bukowiecka (m.bukowiecka@integra-consulting.pl), tel. 61 661 30 80 / kom. 781 988 626.

Odwiedzając naszą stronę internetową, znajdziecie Państwo wiele ciekawych szczegółów dotyczących STBI http://www.integra-consulting.pl/strony/1/i/207.ph, m.in. referencje dotychczasowych absolwentów szkoły oraz możecie Państwo wypełnić formularz i zgłosić swoją kandydaturę do kolejnej edycji szkoły.

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Szkole Trenerów Biznesu INTEGRA!

http://www.integra-consulting.pl


Obrazek
Lidia Mamys edytował(a) ten post dnia 06.08.10 o godzinie 10:42
Marta Hampel

Marta Hampel Koordynator Działu
Szkoleń i Rozwoju
Perfect Consulting

Temat: Ogłoszenia

Realizuję proces rekrutacji na stanowisko Business Development Manager. Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:

Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i rozwoju kompetencji pracowników, od 11 lat projektuje i wdraża instrumenty zarządzania zasobami ludzkimi. Dla Naszego Klienta, producenta specjalistycznych urządzeń do pasteryzacji i sterylizacji substancji płynnych i półpłynnych opartych o innowacyjną technologię, poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:

Business Development Manager
Nr Ref. P 062/07
Miejsce Pracy: Gdynia

Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
Opracowanie i wdrożenie planu działań rynkowych,
Usprawnienie zarządzania projektami R&D,
Projektowanie procesu sprzedaży,
Nawiązywanie relacji Klientami,
Realizowanie planów sprzedaży,
Współpraca w zakresie tworzenia działów produkcji,
Udział w tworzeniu budżetu.

Oczekiwania:
Wykształcenie wyższe techniczne,
Min 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu i organizowaniu pracy zespołu sprzedaży,
Min 2-letnie doświadczenie w budowaniu i kierowaniu zespołami projektowymi,
Umiejętność analizy rynku i szacowania ryzyka,
Dobra znajomość języka angielskiego,
Wysokie zdolności negocjacyjne,
Nastawienie na skuteczną, twórczą realizację założonych celów,
Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:
Pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
Atrakcyjne warunki zatrudnienia.

Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesłanie swojej aplikacji wraz z nr ref (CV wraz z listem motywacyjnym) na adres: mmajka@perfectconsulting.pl. Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Biznes i działy IT czeka prawdziwa rewolucja.Już 6 października, na konferencji "Strategia a efekt sieci!", poznasz prawdziwy wpływ internetu i zmian technologicznych na klientów.

Do końca sierpnia w ofercie first minute 10% rabatu.
Więcej na http://www.hbrp.pl/redh.php?id=3431bacc599647b82f4e5df...

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAM NA SZKOLENIA OTWARTE:
Najbliższe terminy :
"Negocjacje i mediacje, rozwiązywanie konfliktów"
termin: 19-20 sierpnia 2010
cena: 1099 zł/za 2 dni/za osobę

"Coaching w sprzedaży"
termin: 26-27 sierpnia 2010
cena: 1099 zł/za 2 dni/za osobę

"Profesjonalna Sekretarka - Asystentka"
termin: 30-31 sierpnia 2010
cena: 899 zł /za 2 dni/za osobę

"Profesjonalna Obsługa Klienta"
termin: 6-7 września 2010
cena: 899 zł /za 2 dni/za osobę

Zapytania o terminy lub o dodatkowe informacje prosimy kierować na nr telefonu: 602 591 600 lub na email: info@asesoria.com.plBeata Pudyszak edytował(a) ten post dnia 09.08.10 o godzinie 13:13

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

JEŻELI CHCESZ NABYĆ W DOBREJ CENIE DZIEŁO SZTUKI UZNANEGO AUTORA ...

Cieszę się, że znalazłeś się tutaj bo może to świadczyć na przykład o tym że interesuje Cię kupowanie w dobrych cenach dzieł sztuki uznanych twórców współczesnych.

Jeżeli więc jesteś zdecydowany stać się posiadaczem pracy/prac któregoś z artystów i to bez przepłacania - potrafię Ci w tym pomóc.

Dlatego skontaktuj się ze mną od razu - być może właśnie chcę pilnie sprzedać jakąś pracę Twojego autora.

Kilka punktów mających usprawnić kontakt:

1. Jeżeli chodzi o prace artystów współczesnych mam w ofercie niemal wszystkie nazwiska.
2. Najpierw proszę o określenie jaki autor lub autorzy Cię interesują a ja przygotuję dla Ciebie ofertę.
3. Zaprezentowanie całej mojej oferty jest niemożliwe z powodu jej obszerności.
4. Dziękuję za informacje zwrotne ponieważ umożliwią mi sprawnie domknąć transakcję, skorygować ofertę albo napisać następną.
5. Proponuję pisać wprost ponieważ celem moim jest możliwie szybkie sfinalizowanie transakcji. Osoby które rzeczywiście chcą u mnie zrobić zakup akceptują to.
6. Jeśli potrafisz negocjować - negocjujmy. Jeśli nie - mogę ponegocjować za siebie i za Ciebie :-)
7. Jeżeli na razie nie jesteś zdecydowany na zawarcie transakcji, wstrzymaj się z prośbą o ofertę aż będziesz gotów.
8. Nabywanie sztuki jest bardzo przyjemne i nobilituje. Jesteś tutaj, bo chcesz tu być więc warto, żebyś był zadowolony.

Serdecznie pozdrawiam.
Igor
Magdalena L.

Magdalena L. Managerka.com |
Doradca biznesowy i
marketing manager do
...

Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Ogłoszenia

Metafory, historie, opowieści z ProActive Clubs!
Obrazek
Zapraszamy na kolejne szkolenie Ogólnopolskiej sieci klubów rozwoju osobistego ProActive Clubs. Spotykamy się w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu i Wrocławiu w dniu 21 lub 22 sierpnia w zależności od miasta.

Tym razem będziemy ćwiczyć konstruowanie metafor i opowiadanie historii, które mają dodatkowe, ukryte znaczenie. To wspaniała umiejętność wykorzystywana przez najlepszych mówców, trenerów i coachów. Dowiesz się, jak za pomocą metafor zmieniać przekonania. Nauczysz się komunikować jeszcze precyzyjniej, bardziej obrazowo, a tym samym efektywniej i ciekawiej.

Spotkanie trwa 6h, opłata to jedynie 35zł.

Tutaj znajdziesz pełną informację o spotkaniu i informację o sposobie rezerwacji miejsca:
http://www.proactiveclubs.pl/index.php?option=com_cont...

Spotkanie na GoldenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/metafory-historie-o...

Strona wydarzenia na Facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=138639402826134

Zapraszamy Cię. Dołącz do nas. Rozwijaj się z pasjonatami, pod czujnym okiem Trenera i w świetnej atmosferze.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szkolenia dla Właścicieli, Menedżerów, Specjalistów

Serdecznie Państwa Zapraszam na 3 dniowe szkolenia + 2 dni wsparcia e-lerningowego z obszaru zarządzania ludźmi:

1. Zarządzanie przez cele - Czyli każdy wie, co kiedy i jak ma robić!
2. Rekrutacja - Jak znaleźć dobrego pracownika?
3. Ocena efektywności pracownika - Czyli stały wzrost jakości!
4. Coaching - Jak kierować rozwojem pracownika?
5. Kierowanie - Czyli sprawne realizowanie celów!
6. Zarządzanie zmianą - Jak skutecznie inicjować i wdrażać rozwiązania?

Projekt szkoleniowy zyskał akceptację Stargardzkiej Izby Gospodarczej i jest organizowany we współpracy Izby i PrzyjaznejFirmy.
Również zyskał akceptację Koszalińskiej Izby Przemysłowo-Handlowej, i jest organizowany we współpracy Izby i PrzyjaznejFirmy.

Szkolenia są realizowane przez zespół doświadczonych ekspertów(trenerów i praktyków).Zaletą naszych szkoleń jest unikalny sposób przekazywania wiedzy i umiejętności podczas zajęć: doświadczenie trenera, jego zaangażowanie, prowadzenie zajęć w oparciu o studia przypadków i zajęcia warsztatowe w podgrupach, omawianie doświadczeń w formie dyskusji, czyli aktywna formuła zajęć. Dzięki temu Pan/Pani jako uczestnik szkolenia zwiększy skuteczność swoich działań w obszarze zarządzania ludźmi.Ponadto nacisk na praktyczne aspekty i narzędzia zarządzania: bezpośrednie przełożenie efektów szkolenia na praktykę codziennej pracy, poszukiwanie pola efektywnej zmiany i dostępnych zasobów dla jej wprowadzenia.Zajęcia są prowadzone w małych grupach, co umożliwia bezpośredni kontakt i indywidualizację procesów szkolenia.

Uwaga! Uczestnikami szkoleń mogą być wyłącznie osoby zamieszkałe odpowiednio: na terenie województwa łódzkiego lub zachodniopomorskiego będące mikroprzedsiębiorcą, małym lub średnim przedsiębiorcą, albo jego pracownikiem. Szkolenia są w 70% -80% dofinansowane przez Unię Europejską.

Można wziąć udział w wybranym szkoleniu lub kilku, grupy liczą od 8 do 15 osób.

Szczegółowe informacje:
Barbara Zacharska
Koordynator ds. Szkoleń i Rekrutacji
barbara.zacharska@przyjaznafirma.com.pl

Tel.22 725 10 10Barbara Zacharska edytował(a) ten post dnia 03.09.10 o godzinie 13:42
Stanisław Matura

Stanisław Matura współpracownik
Wyższej Szkoły
Ekonomiczno-Informat
ycznej ...

Temat: Ogłoszenia

Instytut Europeistyki,

Zaprasza na szkolenie

"DLA KANDYDATÓW NA CZŁONKÓW RAD NADZORCZYCH

SPÓŁEK Z UDZIAŁEM SKARBU PAŃSTWA

ORAZ SPÓŁEK PRAWA HANDLOWEGO"



Szkolenie skutecznie przygotuje do egzaminu przed Komisją
Egzaminacyjną w MSP, dzięki któremu uzyskają Państwo


DYPLOM MINISTRA SKARBU PAŃSTWA


Zapraszamy:



* dyrekcje, prezesów oraz członków zarządówspółek,

* kadrę zarządzającą placówkami służby zdrowia,

* pracowników naczelnych oraz terenowych organów administracji
państwowej,

* kadrę zarządzającą przedsiębiorstwem,

* członków związków zawodowych i rad pracowniczych
przedsiębiorstw,

* właścicieli firm,

* osoby pragnące poszerzyć swoją wiedzę z zakresu prawa
cywilnego, upadłościowego, działalności spółek prawa
handlowego,

* osoby zainteresowane rejestracją w Bazie Kandydatów na
członków rad nadzorczych.


Cel szkolenia:


Szkolenie ma na celu skuteczne przygotowanie uczestników do
egzaminu w Ministerstwie Skarbu Państwa oraz do pełnienia funkcji
członka rady nadzorczej w spółkach Skarbu Państwa lub firmach
prywatnych funkcjonujących w oparciu o przepisy prawa handlowego.
Zajęcia prowadzone będą przez specjalistów - praktyków,
przedstawicieli Ministerstwa Skarbu Państwa, Ministerstwa
Sprawiedliwości, Ministerstwa Gospodarki i innych urzędów
centralnych, kancelarii prawniczych oraz instytucji finansowych,
dzięki czemu uczestnicy uzyskają zarówno teoretyczną, jak i
praktyczną wiedzę z zakresu skutecznego funkcjonowania
przedsiębiorstwa.

Miejsce szkolenia:

WARSZAWA LUB GDAŃSK

Terminy :
I termin: od 21 sierpnia do 19 września 2010r. w Warszawie cena 3000zł
II termin: od 28 sierpnia do 26 września 2010r. w Gdańsku cena 3400zł
III termin: od 25 września do 24 października 2010r. w Warszawie cena 3000zł

(spotkanie weekendowe - soboty i niedziele w godz. 9 - 17)

Instytut Europeistyki
tel. 022 559 25 27
fax. 022 559 25 28
email: biuro@instytut-europeistyki.eu
Stanisław Matura

Stanisław Matura współpracownik
Wyższej Szkoły
Ekonomiczno-Informat
ycznej ...

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo

Instytut Europeistyki sp. z o.o.

zaprasza do udziału w szkoleniu :

Motywowanie i rozwój pracowników - rola rozmowy oceniającej.
Jak chwalić i udzielać krytyki podwładnym?


Szkolenie nauczy jak przygotować siebie i swojego pracownika do rozmowy oceniającej, jak komunikować się z pracownikiem i jak prowadzić rozmowę, aby obie strony były usatysfakcjonowane i chciały spotkać się ponownie.
Cel:
• Nabycie umiejętności sprawnego i efektywnego prowadzenia rozmów oceniających oraz budowanie skutecznego dialogu z pracownikiem w trakcie rozmowy.
Korzyści:
• Udoskonalenie umiejętności komunikacyjnych,
• Wypracowanie umiejętności konstruktywnego formułowania celów, krytyki i pochwały,
• Wykształcenie umiejętności budowania konstruktywnych relacji z pracownikiem ocenianym w kontekście informacji zwrotnej,
• Uświadomienie sobie własnego wpływu w interakcji personalnej,
• Wypracowanie umiejętności aktywnego słuchania i zadawania pytań.
Program:
• Znaczenie ocen dla rozwoju firmy i jej pracowników,
• Przygotowanie do rozmowy oceniającej,
• Struktura rozmowy,
• Efektywna komunikacja w trakcie rozmowy oceniającej,
• Zasady prowadzenia efektywnej rozmowy oceniającej,
• Udzielania informacji zwrotnej - pochwała, nagana,
• Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie rozmowy,
• Błędy występujące podczas rozmowy oceniającej.
Grupa docelowa:
pracownicy, kadra kierownicza, właściciele firm, osoby zainteresowane tematyką motywowania i prowadzenia rozmów z pracownikami oraz rozmów oceniających.
Metody szkoleniowe:
szkolenie prowadzone w formie warsztatów - z zastosowaniem m.in.dyskusji, pracy w grupach, prezentacji, scenek.
Info. dot. osoby prowadzącej:
Z wykształcenia ekonomista, ukończyła Szkołę Główną Handlową na kierunku Zarządzanie,
absolwentka podyplomowych studiów Zarządzanie Zasobami Społecznymi na Wyższej Szkole Handlu i Prawa w Warszawie oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Menedżer działów HR w koncernach międzynarodowych, z dużym doświadczeniem zawodowym w zakresie rozwoju i motywowania pracowników.

Najbliższy termin szkolenia:

5 października 2010

Koszt szkolenia:

490 zł/ os. - przy zgłoszeniu indywidualnym
3500 zł /dzień - dla zorganizowanej grupy (min. 8 osób)


Instytut Europeistyki
tel. 022 559 25 27
fax. 022 559 25 28
email: szkolenia@instytut-europeistyki.eu
Anna Bidas

Anna Bidas W trakcie zmiany

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie trenerów, firmy trenerskie. Tworzymy grupę BERNDSON theTRAINers dla Was, firm i osób zainteresowanych współpracą z BERNDSON. Już niebawem więcej w tej kwestii, szczególnie w 7 urodziny naszej firmy! Zapraszam do grupy, pozdrawiam - Anna Bidas.

Link:
http://www.goldenline.pl/grupa/berndson-thetrainers

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

dla knuicieli :)

Obrazek


Obrazek


Obrazek


link do strony producenta
Łukasz Maślanka

Łukasz Maślanka Życie to ciągła
nauka...

Temat: Ogłoszenia

To takie proste!

Wiem, dla mnie może być i jest proste, ale dla nowej osoby może być niezrozumiałe.
Wiem również, że może być zrozumiałe i proste dla nowej osoby,
lecz ona może myśleć,że to co proste, tak naprawdę nie możliwe.

Rozumiem, że masz obawy i nie wierzysz, ale naprawdę firma z którą współpracuję wynagradza mnie za zakupy znajomych, którym poleciłem produkt.
Przecież jest to prosta i przyjemna praca prowadzona z domu, bez ograniczeń
terytorialnych, którą i tak wykonujesz na co dzień, a nikt Ci za to nie płaci.

Wystarczy, że odpowiesz sobie na te poniższe, przykładowe pytania.
Czy kino zapłaciło mi za to, że moja znajoma poszła na film, który jej poleciłem/am?
Czy muzyk zapłacił mi za to, że z mojego polecenia znajoma kupiła płytę z jego piosenkami?
Czy sklep zapłacił mi prowizję za to, że znajoma kupiła produkt w promocji, który jej poleciłem/am?
Czy dentysta zapłacił mi za to, że moja znajoma skorzystała z jego usług?
Czy mi zapłacono za wszystkie zakupy moich znajomych, którym coś poleciłem/am?

Mogę się założyć, że nie dostałaś/eś pieniędzy, za to, że Twój znajomy lub znajoma kupiła coś w sklepie, który im poleciłaś.

Nie rozumiem jak można się bać pieniędzy
za czynności wykonywane na co dzień.

Dodam, że ten biznes jest bardzo dobrym rozwiązaniem
dla każdego, nie zależnie czym się zajmuje i jakie posiada wykształcenie.

Jeśli więc myślisz, że się do tego nie nadajesz,
to ja się Ciebie pytam-DO CZEGO SIĘ NIE NADAJESZ DROGI CZYTELNIKU???

Wykonujesz przecież nieświadomie te czynności na co dzień, za DARMO!

Zastanów się teraz, jak możesz zarobić na tym, a nie charytatywnie
działać dla dobra firm, które zarabiają miliony, za takie właśnie polecenia.

Pozdrawiam

Łukasz Maślanka
http://szansadlaciebie.com
Łukasz Wilczek

Łukasz Wilczek Koordynator
Marketingu,
Turystyka biznesowa,
Project Man...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Zarządzasz projektami ?, Wdrażasz innowacje?, Chcesz czerpać doświadczenia od najlepszych firm na rynku ? Szukasz wsparcia dla swoich pomysłów ? Chcesz wiedzieć jak to możliwe, że w Polsce produkuje się helikoptery BlackHawk ? Chcesz sie znaleźć w gronie 400 managerów, dyrektorów i przedstawicieli największych firm i instytucji wspierających zarządzanie projektami i Innowacje ?

Zapraszamy do Rzeszowa od 7 do 9 listopada 2010 na 14 Konferencję Project Management - Innowacje siłą rozwoju UE.
Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Project Management Polska

Zapraszam na oficjalną stronę spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/14-konferencja-proj...
Bożena S.

Bożena S. Turystyka, eventy,
integracje,
szkolenia.

Temat: Ogłoszenia

Public relations w sytuacji kryzysowej, Warszawa, 26.08.2010 r.

Program szkolenia i aktualne promocje

Szkolenia public relations


Kontakty z mediami, Warszawa, 27.08.2010 r.

Program szkolenia i aktualne promocje

Szkolenia public relations


Wewnętrzne public relations, Warszawa, 30.08.2010 r.

Program szkolenia i aktualne promocje

Szkolenia public relations

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

informuję, że radca prawny Barbara Bołtryk - Czechowska od 2004r. prowadzi kancelarię radcy prawnego w Warszawie, wcześniej pracowała jako licencjonowany agent nieruchomości, stąd tematyka prawa nieruchomości jest jej dobrze znana.
Obsługuje między innymi firmy z branży budowlanej,osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, występuje w sporach sądowych przeciw developerom, w sprawach gospodarczych, w tym z zakresu umów o roboty budowlane. Zajmuje się również pozwami grupowymi.

Kontakt :
Kancelaria Radcy Prawnego Barbara Bołtryk - Czechowska
ul. J. S. Bacha 28 lok.1, 02 743 Warszawa
22 843 35 56, 501 141 290
kancelaria.czechowska@op.pl,
http://radca.prawny.barbara.boltryk.znanyprawnik.pl,

Radca prawny Artur Czechowski - przez wiele lat był pracownikiem banku. Od 2007 r. prowadzi kancelarię radcy prawnego w Warszawie.Zajmuje się prawem bankowym, prawem upadłościowym, prawem zamówień publicznych,prawem nieruchomości, prawem egzekucyjnym, windykacją należności.Zapewnia doradztwo i udział w negocjacjach przy zawieraniu umów. Występuje w sprawach sądowych.

Kontakt:
Kancelaria Radcy Prawnego Artur Czechowski
ul. Skolimowska 3 lok.19, 04-022 Warszawa
tel 607 167 560, czechowski@kanc.op.pl
Kancelaria Radcy Prawnego http://kancelarie.net.pl
Małgorzata Sacewicz-Górska

Małgorzata Sacewicz-Górska Communication
Manager

Temat: Ogłoszenia

Witajcie!

Z przyjemnością informuję, że ruszyły już zapisy na II edycję Klubu Kariery. Wydarzenie odbędzie się 9 września bieżącego roku w Hotelu Holiday Inn w Warszawie. Organizatorami są eksperci Architektów Kariery oraz serwis Profeo.pl. Wydarzenie adresowane jest do specjalistów i menedżerów. Wstęp na imprezę jest wolny, a liczba miejsc ograniczona.

Udział w spotkaniach Klubu to rzadka możliwość skorzystania z porad profesjonalnych doradców zawodowych, a także wymiany doświadczeń zgromadzonych na rynku pracy z innymi słuchaczami.

Klub Kariery składa się z dwóch części- wykładowej oraz eksperckiej. Podczas pierwszej z nich, w cyklu „Kariery menedżerskie okiem Doradcy w Karierze”, Beata Kapcewicz, Prezes i założyciel Architektów Kariery, opowie historie z życia osób, które wsparły się na szczyt kariery, by potem zmagać się na nim z licznymi przeciwnościami. Przykłady te zilustrują, jak możemy sobie radzić w sytuacji, kiedy nasza kariera przypomina jazdę na roller coster.

Gościem specjalnym Klubu będzie Ivan Hernandez- Specjalista w dziedzinie budowania wizerunku w sieci. Dzięki niemu zgromadzeni poznają sposoby wspierania rozwijania kariery przez strategię osobistej marki.

Zwieńczeniem wieczoru będzie możliwość skorzystania z porad profesjonalnych doradców.

[b]By wziąć udział w spotkaniu, wystarczy przesłać swoją rejestracje przez stronę http://www.profeo.pl/klub/subscribe_to_meeting/1.


Więcej informacji na serwisie Architektów Kariery.

Zapraszamy!!!:-)

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do