Karina Wiszniewska - Wąsik

Karina Wiszniewska -
Wąsik
Konsultant/Trener
Rozwóju Osobistego

Temat: Ogłoszenia

XVI Kongres Controllerów w dniach 27-29 maja 2008 w Gdyni – Hotel Nadmorski***

W związku z organizacją w/w konferencji
zapraszam do współpracy
osoby na stanowiskach: dyrektorów finansowych, controllingu, członków rad nadzorczych i zarządów, menedżerów lub konsultantów

- ekspertów z ciekawym doświadczeniem , z jednego lub kilku niżej wymienionych zakresów:

1. Wartość przedsiębiorstwa dla klientów, pracowników (w tym kadry menedżerskiej), właścicieli i społeczeństwa.
2. Generatorzy wartości przedsiębiorstwa, w tym goodwill.
3. Zarządzanie przez cele (MBO – Management by Objectives).
4. Strategiczna Karta Wyników (BSC – Balanced Scorecard).
5. Zarządzanie relacjami z klientami (CRM – Customer Relatioship Management).
6. Wskaźniki sterowania wartością przedsiębiorstwa.
7. Ekonomiczna wartość dodana (EVATM - Economic Value Added).
8. Rynkowa wartość dodana (MVA – Market Value Added).
9. Wartość dla akcjonariuszy (SHV – Shareholder Value).
10. Średnioważony koszt kapitału (WACC – Weighted Average Cost of Capital).
11. Metody wyceny wartości przedsiębiorstw.
12. Rola controllera w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa.

Temat przewodni kongresu to:
ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM ZORIENTOWANE NA WARTOŚĆ
więcej informacji na stronie:
http://www.oditk.com.pl/x.php/1,1669/XVI-Kongres-Contr...

Zapraszam do kontaktu osoby zainteresowane podzieleniem się swoją wiedzą ze 100-120osobowym audytorium w skład, którego wchodzą:
• członkowie rad nadzorczych i zarządów;
• dyrektorzy finansowi,
• menedżerowie wszystkich szczebli zarządzania,
• controllerzy – praktycy,
• pracownicy działów planowania, finansowych, ekonomicznych z przedsiębiorstw wszystkich branż,
• konsultanci i trenerzy firm szkoleniowo – doradczych, przedstawiciele świata nauki

Proszę o kontakt w tej sprawie na adres: konferencje@oditk.com.pl

Karina Wiszniewska – Wąsik
Z-ca Kierownika Działu Szkoleń Otwartych i Konferencji
ODiTK

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dla osób, które dobrze zarządzają sobą w czasie, a jednocześnie lubią i świetnie się odnajdują w zarządzaniu projektami, może to być ciekawa oferta pracy:

Jedna z największych spółek medialnych w Polsce - AGORA S.A. - poszukuje osoby na stanowisko:

OPIEKUNA SERWISÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

w

DZIALE SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWYCH

Oferujemy:
-pracę na pełen etat z elastycznymi godzinami pracy,
-pracę w dynamicznym młodym zespole,
-szerokie możliwości rozwoju,
-pracę w trybie projektowym przy uruchamianiu nowych serwisów społecznościowych od powstania projektu do oddania portalu do użytku.

Wymagania:
-zamiłowanie do Internetu,
-umiejętność zarządzanie sobą i projektem w czasie,
-obycie w społecznościach internetowych,
-komunikatywna znajomość języka angielskiego,
-wysoki poziom motywacji i odpowiedzialności,
-umiejętność nawiązywania relacji i pracy w grupie.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie nam CV i listu motywacyjnego na adres praca@conquest.pl do dnia 16 kwietnia 2008.

Więcej informacji na stronie http://conquest.pl/praca/

W każdym dokumencie prosimy o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz.U. Nr 133, Poz. 833)
Przemysław Banaś

Przemysław Banaś sprzedaż,
zarządzanie,
coaching, szkolenia,
doradztwo.

Temat: Ogłoszenia

Witam!

Jeżeli szukasz pracownika w Kielcach, spójrz na mój profil.
Większość doświadczeń, cech osobowych nie da się tam zawrzeć, lecz odpowiem szczerze na każde pytanie.

Ty wyciągasz do mnie pomocną dłoń, dajesz mi możliwość zarobienia pieniędzy - ja daję Ci siebie, czyli doświadczenie, umiejętności, serce i czas.

Ps. Szybko przyswajam nowe informacje, obowiązki...

Pozdrawiam!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam!

Kupię ciekawe domeny. Najchętnięj .pl. Mogą również być z ogonkami.

Kontakt proszę na PW.

Pozdrawiam

Michał
Przemysław Banaś

Przemysław Banaś sprzedaż,
zarządzanie,
coaching, szkolenia,
doradztwo.

Temat: Ogłoszenia

Witam!

W dalszym ciągu szukam nowych wyzwań, a przy okazji satysfakcji.
Dziękuję wszystkim użytkownikom za zainteresowanie i kontakt na priv.

Pozdrawiam!
Tomasz M.

Tomasz M. Specjalista ds.
Raportowania i
Analiz /SAP KeyUser/

Temat: Ogłoszenia

zapraszam do grupy "Controllers". Grupa, której uczestnicy na codzień w firmach/przedsiębiorstwach zajmują się controllingiem, rachunkowością zarządczą, analizami, planowaniem, audytem, zarządzaniem itp. Mile widziani również właściciele i członkowie zarządów firm, osoby z działów personalnych oraz headhunterzy poszukający w/w specjalistów. Wymiana poglądów, dyskusje, opinie, komentarze, oferty pracy/współpracy dla controllerow, analityków finansowych, specjalistów ds. finansów, specjalistów ds. rachunkowości zarządczej, specjalistów ds. kosztów, specjalistów ds. analiz, planistów, dyrektorów finansowych, głównych księgowych, kontrolerów finansowych, audytorów. Pytania, odpowiedzi, wskazówki, oferty, wzajemna pomoc. pozdrawiam, Tomek
Marta Stąporek

Marta Stąporek Recruiter, Cisco
Systems Poland Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

Firma MindLab przygotowała propozycję dla studentów, którzy chcą świadomie kierować swoim rozwojem. Zapraszamy na szkolenia, które wspierają rozwój własnych umiejętności oraz podnoszą kompetencje zawodowe i osobiste.
Już w kwietniu zapraszamy na szkolenia:

12.04 Negocjacje
19.04 Przywództwo i kierowanie zespołem
19.04 Public Relations (PR)
26.04 Zarządzanie czasem

Szczegółowy program szkoleń, informacje o cenach i zapisy na:
http://student.mindlab.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Aspekt profesjonalne szkolenia biznesowe szyte na miarę

Zapraszam od współpracy

http://trenerbiznesu.com.pl

Sylwester Pietrzyk
Jacek Cieśla

Jacek Cieśla Logistyka -
Zaopatrzenie -
Magazynowanie

Temat: Ogłoszenia

Witam wszystkich,
mam pytanie dotyczące firmy "REDAN" z Łodzi (sprzedaż marki Top secret, Troll itp.). Firma ta prowadzi obecnie dość szeroką rekrutację, sam jestem zaproszony na rozmowe. Co sądzicie o tej firmie?? Będę wdzięczny za informacje.
Pozdrawiam
Jacek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie wszystkich

Moja firma zajmuje się profesjonalnym transportem osób, realizujemy transfery, przewóz delegacji, obsługę szkoleń i konferencji.
Na dzień dzisiejszy obsługujemy tylko niewielkie grupy natomiast już w tym sezonie zamierzamy powiększyć swój tabor.

Zapraszam do współpracy ;-)
http://trans-wamel.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam

szkolenia, rozwój, coaching,Hubert Dąbrowski edytował(a) ten post dnia 10.10.09 o godzinie 01:18

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszamy do rozpoczęcia współpracy z serwisem internetowym http://ABCszkolenia.com - serwis jest w całości poświęcony szkoleniom i ich organizacji.

Dziś to właśnie internet jest medium najefektywniej wspierającym i rozwijającym działanie każdej firmy. Serwis jest skierowany do osób prowadzących szkolenia oraz organizujących je. Staraliśmy się aby serwis zawierał wszystkie niezbędne informacje ze świata szkoleń. Znajdą Państwo u nas 6 baz wiedzy: baza szkoleń, firm szkoleniowych, miejsc szkoleniowych, firm cateringowych, trenerów oraz firm zajmujących się budowaniem zespołu.

Informujemy, że portal http://ABCszkolenia.com jest pierwszym i jedynym w Polsce, posiadającym tak wiele informacji potrzebnych do organizacji i prowadzenia szkoleń.

Silnymi stronami naszego serwisu jest możliwość oceny szkoleń, miejsc szkoleniowych oraz trenerów przez Państwa klientów. Ponadto oferujemy porównywanie szkoleń i szkolenia last minute, a wszystko to w funkcjonalnej oprawie i za najniższą na rynku cenę.
Wszystkich nowych klientów zachęcamy do bezpłatnego użytkowania naszej strony do 30 czerwca korzystając z promocji START.

Już od samego początku rozpoczynamy reklamę naszej strony w internecie i wśród wszystkich osób zainteresowanych tematyką szkoleń.
Informujemy również, że zajmujemy już czołowe miejsca w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej Google na takie frazy jak: baza szkoleń, firmy szkoleniowe, miejsca szkoleniowe itp.

Ambicją naszą jest jak najtrafniej realizować oczekiwania naszych klientów oraz być najnowocześniejszym serwisem o szkoleniach.

PROSIMY RÓWNIEŻ O PAŃSTWA OPINIE NA TEMAT NASZEGO SERWISU!

Zapraszam do współpracy

Kontakt:
Pomoc i pytania ON-LINE:

Gadu-Gadu: 13322114

Informacje i reklama w serwisie:

e-mail: info@abcszkolenia.com

Pomoc:

e-mail: pomoc@abcszkolenia.com

Telefon:

505141031

Pozdrawiam,
Łukasz SokółŁukasz Sokół edytował(a) ten post dnia 05.05.08 o godzinie 19:11
Nina Sosińska

Nina Sosińska Rozwój Talentów -
konsultant, trener,
wykładowca,
prelegent.

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy Państwa na warsztat akredytacyjny "FACET5 - Potęga osobowości w biznesie", który odbędzie się w Warszawie w dniach 13-14 maja, 2008. Informacje na temat warsztatów i formularz zgłoszenia znajdziecie Państwo pod adresem:
http://www.hrht.pl/page/event/115

Otrzymanie międzynarodowego certyfikatu Facet5 uprawnia do pracy z tym narzędziem na pięciu kontynentach - w ponad stu krajach świata. System akredytacji Facet5 stwarza również partnerom biznesowym firmy HR High Touch możliwość zarządzania własną platformą internetową Facet5 i umieszczania we wszystkich raportach Facet5 logo swojej firmy.
Facet5 jest jednym z niewielu narzędzi psychometrycznych, które zostało opracowane dla biznesu poprzez łączenie wiedzy na temat psychometrii z nowoczesnymi teoriami zarządzania. Od 1989 roku przebadano tym narzędziem ponad 100 000 menedżerów na całym świecie. Facet5 ułatwia rekrutację, zarządzanie, motywowanie, rozwój Pracowników, planowanie ścieżek karier, przygotowywanie planów następstw, rozwijanie silnej kultury organizacyjnej oraz budowanie efektywnych zespołów. Umiejętności inspirowania, motywowania i rozwijania Talentów są od dawna wskazywane jako kluczowe wskaźniki przywództwa. Facet5 dostarcza jasnych i prostych wskazówek postępowania w siedmiu obszarach przywództwa transakcyjnego oraz transformacyjnego. Pomaga menedżerom rozwijać umiejętności przywódcze oraz motywować ludzi do realizacji celów, służy im jako przewodnik do prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych oraz rozwojowych. Inne zalety narzędzia Facet5 to szybkość administrowania, prostota i naturalność używanego w raportach języka, prosta graficzna prezentacja danych, kompleksowość, łatwość zrozumienia, przewidywania oraz interpretowania zachowań ludzi w środowisku zawodowym. Facet5 jest narzędziem uniwersalnym, które można wykorzystywać na każdym etapie rozwoju Pracownika. Raporty Facet5 są dostępne w siedemnastu językach, w wielu wymiarach - w tej samej - bardzo atrakcyjnej cenie.
Do zobaczenia,
Nina Sosińska

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Witam wszystkich.

Serdecznie dziękuję wszystkim za bardzo dużą ilość odwiedzin serwisu http://abcszkolenia.com odnotowaną z portalu GoldenLine.pl

Jednocześnie ponownie zachęcam wszystkich do podjęcia współpracy i korzystania z naszej strony http://abcszkolenia.com. Zapraszam, również do kampanii reklamowych, które są darmowe do 30 czerwca 2008r.

Zapraszam
Łukasz SokółŁukasz Sokół edytował(a) ten post dnia 04.05.08 o godzinie 22:47

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

.Hubert Dąbrowski edytował(a) ten post dnia 10.10.09 o godzinie 01:13

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

http://dnz.pl

Polski blog o domenach
Kamil S.

Kamil S. Branch Manager,
Member Of UniCredit
Group

Temat: Ogłoszenia

2 bilety Polska - Niemcy podczas EURO 2008

W razie zainteresowania , informacji udzielam na prv
Marta Nowacka

Marta Nowacka Zarządzanie,
Controlling,ZZL,
Marketing

Temat: Ogłoszenia

Witam
Również szukam pracy w okolicach Katowic. Doświadczenie w branży gastronomicznej (asystent managera). Ale podejmę każde ciekawe wyzwanie.

Pozdrawiam
Wioletta Chlebny

Wioletta Chlebny Event
Manager/Koordynator/
Organizator imprez

Temat: Ogłoszenia

Koordynatorka/Organizatorka imprez.

Aktualnie jestem na etapie zakladania wlasnej firmy - agencji
eventowej z duzym potencjalem oraz perspektywami rozwoju i poszerzenia w
niedalekiej przyszlosci dzialanosci do agencji reklamowej
swiadczacej juz kompleksowe uslugi marketingowo-reklamowe.
Na tym etapie juz polecam swoja skromna osobe z duzym doswiadczeniem i dobrymi znajomosciami jako Koordynatora/Organizatora oraz pomoc przy kompleksowej organizacji roznego rodzaju imprez i eventow typu np.:
imprezy i wyjazdy integracyjne;wyjazdy, imprezy i spotkania dla
Klinetow; dni otwarte; targii; rajdy samochodowe; konferencje;
seminaria; bankety; wesela; oraz inne imprezy okolicznosciowe etc...

Posiadam duze doswiadczenie i znajomosci w dzidzinie marketingu i
reklamy m.in.takich branzy jak: IT, motoryzacyjna oraz odzieży i akcesoriow
sportowych.

Osoby zainteresowane skorzystaniem z moich usług bardzo prosze o
kontakt telefoniczny na nr.604-95-60-66 lub droga mailowa na adres:
violcia@amigos.kom.pl lub skypem: wiola_chlebny

ZAPRASZAM DO WSPOLPRACY!

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do