Edward M.

Edward M. Wieśniak z wyboru.
Prowadzę własną
firmę. Specjalista
w...

Temat: Ogłoszenia

Tanio sprzedam interesujące domeny:
http://net-prawo.pl
http://netprawo.eu
http://motointer.pl
http://motoaxis.pl
http://gsm-blue.pl
http://unikaty.net
http://interdomek.pl
http://inter-nocleg.pl
Można te strony bardzo dobrze wykorzystać.
Udzielę pełnych informacji i wsparcia online.
Proszę obejrzeć strony i zapraszam do kontaktu na priv.

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Andrzej Podkański

Andrzej Podkański DOŚWIADCZONY MANAGER
ZARZĄDZAJĄCY w
sektorze consumer
fin...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu

Zapraszamy do zapoznania się z naszą szczegółową ofertą
szkoleń dla FIRM.

Realizujemy szkolenia w 4 obszarach specjalizacji

Akademia Menadżera

Umiejętności menadżerskie:
• Lider w organizacji.
• Przywództwo sytuacyjne.
• Rekrutacja i selekcja pracowników.
• Motywacja pracowników.
• Wspieranie pracowników w rozwoju.
• Coaching i mentoring.
• Zarządzanie projektem.
• Zarządzanie zmianą.

Zarządzanie zespołem:
• Budowanie zespołu.
• Zarządzenie zespołem - od wyznaczania celów do delegowania.
• Zarządzanie zespołem sprzedaży.
• Efektywne prowadzenie spotkań.
• Performance Coaching jako nowoczesna metoda wspierania
handlowców.

Zarządzanie i rozwój firmy:
• Zarządzanie strategiczne.
• Budowanie strategii marketingowej.
• E-marketing.

Akademia Sprzedawcy

• Prospecting - aktywne pozyskiwanie klientów.
• Ofensywne techniki sprzedaży dla zaawansowanych handlowców.
• Obsługa klienta.
• Telefoniczna obsługa klienta.
• Upselling - sprzedaż w obsłudze klienta.
• Sztuka obsługi reklamacji.
• Odzyskiwanie należności.
• Sytuacje trudne w obsłudze klienta.
• Techniki sprzedaży.
• Techniki negocjacji.
• Sprzedaż doradcza.

Akademia Efektywności Osobistej
• Komunikacja interpersonalna.
• Asertywność.
• Perswazja i wywieranie wpływu na innych.
• Sztuka prezentacji.
• Zarządzanie sobą w czasie.
• Inteligencja emocjonalna.
• Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów.
• Techniki szybkiego uczenia się.
• Rekrutacja - czyli jak przygotować się do rozmowy
kwalifikacyjnej

Akademia Zarządzania Wierzytelnościami
"Kłamstwo ma krótkie nogi, czyli: dlaczego najlepsi windykatorzy
prawie zawsze odzyskują pieniądze."
• Psychologiczne aspekty powstawania zadłużenia.
• Typy dłużników i umiejętność ich rozpoznawania
• Gry i wymówki dłużników

"Po nitce do kłębka - od prewencji do sankcji w egzekucji
należności."
• Prewencja powstawania zaległości.
• Podstawy prowadzenia rozmów windykacyjnych.
• Sankcje.
• Rejestry dłużników.

"Zasady działania wierzyciela w procesie windykacyjnym."
• Proces windykacyjny.
• Sposoby dotarcia do dłużnika.
• Zasady działania wierzyciela.

"Techniki wpływu społecznego w procesie windykacji."
• Wybrane techniki wpływu społecznego

Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.

Andrzej Podkański
podkanski.andrzej@gntb.eu
tel.: +48 794-627-277

http://gntb.eu
Piotr Toporek

Piotr Toporek Regional Quality
Operations Manager |
Leading with
Contin...

Temat: Ogłoszenia

I would like to draw special attention a symposium which I believe would add value to you and your endeavors. It is aimed at Continuous Improvement professionals and their pursuit of perfection by leveraging the disciplines and methodologies with Lean Six-Sigma and Leadership.

The symposium is entitled, “Operational Excellence in the EU – A Frictionless World.”

See link to main event main-page:
http://www.xonitek.com/docs/XSCMain.asp?ID=%7BC9BC6D38...

The symposiums are designed to be content-rich events in attractive venues with easy access. Most important, they are designed to be collegiate and collaborative in nature (no “sales-pitches”) with ample time for one-on-one and networking. I am certain that you would find that they are an incredible value and at a VERY LOW-COST – Don’t miss the opportunity!

In addition to XONITEK – the symposiums are co-sponsored by; The Institute of Industrial Engineers (IIE), the Association for Corporate Growth (ACG-Frankfurt) and the UK Trade and Investment.

If you any comments or questions regarding this symposium, please contact me or you can direct inquiries to Trinity DeMars at DeMarsTK@xonitek.com.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Z wielka pasją zajmuje się poprawą dochodowości oraz rozwojem obiektów gastronomiczno - rozrywkowych oraz wydarzeń.
(dziwnie to brzmi po Polsku)
Events & Venues Consultancy :)

w wolnej chwili zapraszam na stronę

http://ligroup.pl

pozdrawiam

Przemysław Kaczmarski
Events & Venues Consultant

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

To krótko i konkretnie - promocyjne ceny na wydruki:

Wydruki wizytówek firmowych:
500 szt - 60 pln netto
(full kolor - ofset)

1000 szt - 105 pln netto
(ful kolor - ofset)

1000szt - 130 pln netto
dwustronne (mogą być jednostronnie foliowane, foliowanie połysk -
gratis)

Papier firmowy
1000 ark A4 - 270 pln netto
full kolor, ofset

Bloczki firmowe (full kolor, brzeg klejony), 50 kartkowe, 100
notesów:
A7- 169 pln netto
A6- 199 pln netto
A5- 369 pln netto
A4- 750 pln netto
DL- 350 pln netto
96x96- 170 pln netto

Teczki firmowe, full kolor, jednostronne (środek biały)
500 szt - 850 pln netto
1000 szt - 1500 pln netto

Ulotki 170g, kreda, połysk, full kolor:
format / 1000 szt / 2000 szt
A7 119 pln netto 159 pln netto
A6 159 pln netto 199 pln netto
A5 259 pln netto 379 pln netto
A4 459 pln netto 699 pln netto
A3 859 pln netto 1399 pln netto
DL 219 pln netto 319 pln netto

Szczegóły: priv lub marketing@goldumbrella.pl

Oferta cenowa aktualna jest tylko do końca maja 2010.

Pozdrawiam
Ilona S.

Ilona S. Trener, Coach,
Szkolenia, HR

Temat: Ogłoszenia

BRAINSTORM

serdecznie zaprasza na szkolenie otwarte :

SKUTECZNY TRENING ASERTYWNOŚCI
- czyli jak umiejętnie stawiać granice ?


Termin: 27 i 28 maja 2010r.
Miejsce: Katowice
Czas trwania: 16 godzin
Inwestycja: 1090zł *
( przy zgłoszeniu do dnia 19 maja 2010r. cena szkolenia wynosi 1029zł)

Cel szkolenia:
- Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników umiejętności asertywnej, profesjonalnej komunikacji w relacjach z Klientami.
- Duży nacisk położymy na sposób układania sobie współpracy
w rzeczywistości zawodowej uczestników z Klientami- oraz ze współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi.
- Uczestnicy przećwiczą jak prezentować własne opinie, jak radzić sobie z oceną innych, jak bronić swoich granic i dbać o własne prawa, jednocześnie nie raniąc innych.
- Podczas warsztatów uczestnicy przećwiczą również, jak się pozytywnie prezentować
w kontaktach z innymi ludźmi.
- Efektem szkolenia będzie nie tylko zdobycie umiejętności asertywnej komunikacji, ale również dostrzeżenie swoich mocnych stron i wzmocnienie samooceny.

Dla kogo?
Szkolenie adresowane jest do pracowników, którzy chcą ukształtować u siebie asertywne postawy, którzy pragną doskonalić posiadane umiejętności interpersonalne, oraz dla tych, którzy chcieliby udoskonalić sposoby radzenia sobie
w różnych sytuacjach zawodowych.
Szczególnie polecamy szkolenie osobom, których praca polega na bezpośrednim kontakcie z trudnym Klientem: pracownikom działów obsługi Klienta oraz doradcom zawodowym.

Program szkolenia:

I. WPROWADZENIE- CO TO ZNACZY BYĆ ASERTYWNĄ OSOBĄ?

• Asertywność jako nowoczesna filozofia życia
• Mity i fakty wokół asertywności
• Czy jestem osobą asertywną ?

II. ASERTYWNOŚĆ- CZYLI SPOSÓB NA DOBRĄ, BEZKONFLIKTOWĄ KOMUNIKACJĘ

• Dlaczego zachowanie asertywne jest lepsze od zachowania uległego, agresywnego
i manipulacji?
• Jakie są korzyści z postawy asertywnej?
III. PRAWA OSOBISTE W KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ A NASZE TERYTORIUM PSYCHOLOGICZNE
• Jakie są nasze prawa osobiste?
• Czym jest Terytorium Psychologiczne ?
• Prawa osobiste w pracy zawodowej i nasze priorytety

IV. BEZKONFLIKTOWA KOMUNIKACJA Z RÓŻNYCH SYTUACJACH SPOŁECZNYCH
• Jak mówić „nie”? - czyli odmawianie i obrona swoich praw
• Radzenie sobie z ocenami innych – czyli co robić gdy mnie krytykują lub chwalą?
• Wyrażanie opinii różnych od opinii otoczenia
• Sądy na temat innych ludzi
• Jak wyrażać gniew i niezadowolenie?
• Umiejętność zmiany rzeczywistości, która nas rani
• Trudność proszenia o przysługi
• Wystąpienia publiczne jako sytuacja konfrontacji społecznej
• Konstruktywne rozwiązywanie problemów i nieporozumień

V. ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH ZAWODOWYCH

• Relacje z klientami
• Komunikacja ze współpracownikami
• Ustalenie priorytetów.
• Jak współpracować bezkonfliktowo?

VI. NA STRAŻY GRANIC – ASERTYWNOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA
• Gdy nie można powiedzieć „tak” klientowi – strategie postępowania
• Jak mówić „nie” jeśli trzeba powiedzieć „nie”
• Kiedy odmawiać a kiedy proponować coś w zamian – skuteczna argumentacja

VII. SPECYFIKA ASERTYWNEJ ARGUMENTACJI W ROZMOWIE Z KLIENTEM

• Schemat postępowania z trudnym Klientem
• Skuteczność rozmowy z jednoczesnym trwałym budowaniem wizerunku firmy
• Umiejętność radzenia sobie z zachowaniami trudnego Klienta
• Rozwój umiejętności zachowań asertywnych
• Rozwój umiejętności komunikacyjnych na poziomie werbalnym i niewerbalnym
• Jak uchronić się przed manipulacją ze strony Klienta?
• Wykorzystywane techniki perswazji i argumentacji

VIII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

Cena szkolenia zawiera:
1) Certyfikat ukończenia szkolenia BRAINSTORM.
2) Podręcznik z materiałami szkoleniowymi.
3) Serwis kawowy i lunch.
4) Możliwość konsultacji e-mailowej przez 30 dni od daty zakończenia szkolenia.

Informacje na temat szkolenia dostępne również na naszej stronie internetowej: http://www.brainstorm.biz.pl/

Chcesz zapisać się na szkolenie lub uzyskać dodatkowe informacje?
Zapraszam do kontaktu!
W sprawie szkoleń otwartych i aktualnej oferty szkoleniowej do Państwa dyspozycji pozostaje :

Ilona Szponar
Opiekun Klienta Biznesowego Brainstorm
e-mail: iszponar@brainstorm.biz.pl
Tel./Fax 32 202 31 38
Kom. 519 148 292
Nr GG: 20584398

* O uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Wszystkie nasze szkolenia realizowane w Katowicach odbywają się
w przestronnych i nowocześnie wyposażonych salach
z klimatyzacją :

TRAINING SPOT
ul. 3 Maja 6/8
40-095 Katowice
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Ruszamy z nowym konkursem dla wszystkich zainteresowanych rozwojem,
zarówno w obszarze kompetencji trenerskich, jak i szeroko pojętym
rozwojem osobistym.

Nagroda główna to bezpłatny udział w dowolnej edycji
Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET.

Nagrodą gwarantowaną dla każdego kto weźmie udział w konkursie
jest E-book "Tworzenie efektywnych programów szkoleniowych".

Więcej informacji znajdziesz tutaj: strona konkursu.

Powodzenia i serdecznie zapraszam po nagrody
Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl


Obrazek
Maciek Pawlik edytował(a) ten post dnia 06.05.10 o godzinie 17:24

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Firma MOVIDA CONFERENCES
zaprasza Państwa do udziału w konferencji

Obrazek

Pełne informacje oraz program konferencji na stronie organizatora : Zachęcam do zapoznania się z programem

Obrazek

Kluczowe tematy spotkania:

• Drogowskaz dobrych praktyk w zarządzaniu ryzykiem nadużyć
• Granice etyki? Relatywizacja pojęcia etyki w biznesie
• Rola osób zarządzających – analiza zachowań grup decydentów
• Kodyfikacja zagadnień ryzyka nadużyć – standardy odniesienia – CASE STUDY
• Jak przebiega linia etycznego postępowania? Jak powinna być zorganizowana?
– whistleblowing proceedings – CASE STUDY
• Ryzyko nadużyć w zamówieniach publicznych – mechanizmy kontroli
• Manipulowanie przetargami
• Analiza przestępstwa – śledzenie dokumentacji - CASE STUDY
• Szacowanie ryzyka nadużyć a posiadanie niedoskonałej mapy ryzyka
• Kontrola w systemach zintegrowanych – narzędzia wspomagające proces kontroli wewnętrznej
• Relacje Audyt – ERM. Jak powinna wyglądać i jak stworzyć modelową relację Audytu i komórki zarządzania ryzykiem.
• Monitorowanie zjawiska i ocena ryzyka odporności. Badanie organizacji pod kątem odporności na zjawisko nadużyć
• Wycena ryzyka a ERM
• Metody kalkulacji wartości poniesionych szkód lub utraconych zysków

Jeśli życzą sobie Państwo więcej informacji prosimy o kontakt:
Alicja Mrozowicz-Nowak, nr tel. (22)402-64-85
e-mail: anowak@movida.com.pl
Joanna O.

Joanna O. Organizacja wydarzeń
firmowych,
zarządzanie
projektami sz...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam wraz z trenerką Anetą Baczyńska-Rostkowską http://pasjonaci.com.pl na szkolenia otwarte do hotelu Jabłoń:

KOBIETA W TEATRZE ŻYCIA…

“Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń.” - Eleanor Roosevelt

Do udziału w warsztatach zapraszamy Kobiety które:
- chcą wzmocnić pewność siebie i rozwinąć pożądane relacje z innymi ludźmi na gruncie prywatnym i zawodowym
- pragną odkryć kluczowe czynniki osobistej skuteczności działania,
- potrzebują lepiej zarządzać sobą i rozwinąć sprawczość swoich działań
- chcą przełamać ograniczenia w kreowaniu nowej jakości swojego życia
SESJA 1, 12-14 lipca 2010
ZARZĄDZANIE SOBĄ KLUCZEM DO KREOWANIA POŻĄDANEJ RZECZYWISTOŚCI
SESJA 2, 4-6 sierpnia 2010
PRZEWODZENIE INNYM – BUDOWANIE RELACJI Z LUDŹMI JAKO CZNNIK GENEROWANIA SUKCESU

PREFERENCYJNA CENA WAKACYJNYCH WARSZTATÓW 1778 ZŁ OBEJMUJE:
• zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym – 4 doby,
• wyżywienie,
• szkolenie – 4 dni
• materiały szkoleniowe
Dopłata do zakwaterowania w pokoju jednoosobowym to koszt 55 zł/1 dobę
MIEJSCE: Hotel Jabłoń k/Pisza, 12-200 Pisz
OSOBA KONTAKTOWA: Joanna Osiak, 0-601 556 617, joanna.osiak@hotel-jablon.pl
Zadzwoń, aby uzyskać więcej szczegółów !!!

JAK ROZMAWIAĆ Z KOBIETAMI…

Do udziału w warsztatach zapraszamy szczególnie Mężczyzn którzy:
- chcą budować dobre i zdrowe związki z kobietami,
- potrzebują wsparcia w budowaniu porozumienia w sytuacjach trudnych, także w sytuacji rozstań, walki o dzieci, dzielenia majątku,
- chcą przełamać osobiste ograniczenia w kreowaniu wpływu,
- chcą zwiększyć swoją świadomość w zakresie sposobu widzenia i przyjmowania świata przez kobiety
TERMIN: 14-16 LIPCA 2010
PREFERENCYJNA CENA WAKACYJNYCH WARSZTATÓW 889 ZŁ OBEJMUJE:
• zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym – 2 doby,
• wyżywienie,
• szkolenie – 2 dni
• materiały szkoleniowe
Dopłata do zakwaterowania w pokoju jednoosobowym to koszt 55 zł/1 dobę
MIEJSCE: Hotel Jabłoń k/Pisza, 12-200 Pisz
OSOBA KONTAKTOWA: Joanna Osiak, 0-601 556 617, joanna.osiak@hotel-jablon.pl
Zadzwoń, aby uzyskać więcej szczegółów !!!
Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Ogłoszenia

Marketing wielopoziomowy - System n21
Jeśli chcesz wykorzystać internet w celu uzyskania dodatkowych dochodów – Zapraszam
- Grupa powstała w celu nawiązywania kontaktów i pomocy innym.

Obrazek
Tadeusz Orlenko edytował(a) ten post dnia 15.05.10 o godzinie 22:48
Roman Warkocz

Roman Warkocz Zarządzanie kadrami,
szkolenia, rozwój,
rekrutacja.

Temat: Ogłoszenia

„Akademia Menadżera HR” - zapraszamy pracowników MiŚ przedsiębiorstw z woj. dolnośląskiego na szkolenie EFS (12 dni szkoleniowych).

"Akademia Menadżera HR" to 6 dwudniowych ciekawych modułów tematycznych, poprowadzonych przez ekspertów praktyków w dziedzinie zarządzania kadrami!


Obrazek


W projekcie mogą uczestniczyć wszystkie przedsiębiorstwa, które:
a) Wykonują działalność na terenie województwa dolnośląskiego,
b) Kwalifikują się do małych lub średnich przedsiębiorstw.


Projekt jest dofinansowany - za 12 dni szkoleniowych (wartość rynkowa ponad 10 tysięcy złotych) przedsiębiorstwo płaci w zależności od jego wielkości: 561 zł (małe) lub 841 zł (średnie).

Zapraszamy na stronę projektu:
http://www.akademiahr.catman-polska.pl/

Link do kalendarza Akademii:
http://www.akademiahr.catman-polska.pl/?terminarz,23

Zapraszamy do grupy Akademii na GL
http://www.goldenline.pl/grupa/akademia-menadzera-hr


mail: roman@hrmasters.com.pl

tel. 32 230 44 80

tel. 516 097 843

skype: roman.warkocz

Kompleksowy program Akademii został przygotowany w oparciu o doświadczenia osób pracujących w działach kadr - zarówno specjalistów jak i kadrę zarządzającą. Twój udział w sześciu dwudniowych warsztatach umożliwi Ci przede wszystkim rozwój kompetencji, które pozwolą Ci na aktywny rozwój Twojego działu oraz ciągłe podnoszenie efektywności jego działania.

Podstawową metodą pracy z grupami w ramach "Akademii Menadżera HR" będzie warsztat, czyli pogłębianie umiejętności w formach symulujących rzeczywiste sytuacje. Dlatego będziesz miał możliwość wzięcia udziału w praktycznych ćwiczeniach, w grach i analizach inspirujących przypadków z działalności Działów Kadr. Poszczególne sesje będą prowadzone przez doświadczonych trenerów, ekspertów praktyków w dziedzinie zarządzania kadrami. Doświadczysz pozytywnych rezultatów szkolenia, co doprowadzi do trwałej zmiany Twoich postaw i poszerzy Twoją wiedzę. Twoja praca a tym samym Dział HR zyska na znaczeniu w strukturze firmy.

Po ukończeniu "Akademii Menadżera HR":
będziesz znał nowoczesne narzędzia usprawniające procesy kadrowe,
będziesz umiał aktywnie zdobywać nową wiedzę w zakresie zarządzania kadrami
będziesz umiał dokonać bieżącej oceny efektywności działań zarządzania zasobami ludzkimi w swojej organizacji,
będziesz potrafił zintegrować różne zadania HR w jedną ściśle ze sobą powiązaną całość,
będziesz wiedział jak powiązać zadania HR z rzeczywistymi potrzebami firmy.

Jeżeli tak jak my wierzysz, że Dział HR ma znaczenie, zapraszamy Cię do udziału w "Akademii Menadżera HR"!

http://www.akademiahr.catman-polska.pl/

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu realizowanym w ramach projektu „Koło ratunkowe na kryzys - TOC + LEAN + HR – szkolenia w zakresie ciągłego doskonalenia organizacji”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, skierowanym do pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z woj. dolnośląskiego.

COACHING

Dla kogo?
Menedżerowie, którym zależy na zwiększeniu efektywności prowadzonego przez siebie działań biznesowych oraz odpowiedzialni za efektywne planowanie i kierowanie zmianą organizacyjną.

Cel?
• Poznanie coachingu jako narzędzia kontaktów z podwładnymi oraz tworzenia właściwej z nimi relacji
• Poznanie nowych metod i modeli rozmowy z pracownikami
• Wskazanie korzyści, jakie może przynieść stosowanie coachingu w zarządzaniu pracownikami i kierowaniu firmą
• Promowanie zmiany w organizacji na różnych poziomach zarządzania

Efekty?
• Określenie własnego potencjału coach
• Umiejętność wspierania pracowników z wykorzystaniem coachingu
• Umiejętność prowadzenia rozmowy coachingowej
• Doskonalenie kompetencji prowadzenia wszelkich rozmów rozwojowych
• Wypracowanie nowych idei, sposobów myślenia i działania sprzyjających osiąganiu celów

Termin: 31.05.-02.06.2010.

Miejsce: Wrocław

Cena szkolenia:
• Mikro i małe przedsiębiorstwo: ok. 317 zł
• Średnie przedsiębiorstwa: ok. 475 zł

Cena obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz catering.

Zgłoszenia poprzez formularz na stronie:
http://www.doskonalenie-vento.net.pl/

Osoby do kontaktu:

Anna Zygmunt
Sekretarz projektu
azygmunt@vento.net.pl

Marta Staniewska
Specjalista ds. szkoleń
mstaniewska@vento.net.pl
tel. kom. 516 007 511
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Ogłoszenia

AKADEMIA PRODUCT MANAGERA - CZERWIEC


Obrazek


ZAPRASZAMY

12-13 CZERWCA 2010r. Warszawa, Prosta 69

ORGANIZATOR: http:/www.oinpharma.pl

PYTANIA - ZGŁOSZENIA lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM MODUŁU: http://www.oinpharma.pl/index/0/pl/0/0/0/17/448

Musicie tam być.
Beata Michalska

Beata Michalska HOMESTUDIO
Nieruchomości

Temat: Ogłoszenia

Udane zdjęcie to czasami połowa sukcesu, prawda? Podczas dwóch dni zdobędziecie wiedzę i umiejętności praktycznego zastosowania światła dziennego i sztucznego, fotografowania w plenerze, a także podstawowej obróbki zdjęć i przygotowania ich do publikacji. Co więcej, będzie to wiedza przydatna nie tylko w życiu zawodowym, ale również prywatnym!

Kurs specjalistyczny skierowany jest bezpośrednio do pośredników w obrocie nieruchomościami, zarządców nieruchomości oraz rzeczoznawców majątkowych. Posiadanie licencji zawodowej nie jest koniecznym warunkiem uczestnictwa. Niezbędne jest jednak posiadanie cyfrowego aparatu fotograficznego, gdyż zajęcia będą miały charakter praktyczny. Można również zabrać laptop. W tajniki fotografii wprowadzi Was - Jarosław Klupś - ceniony fotografik młodego pokolenia, absolwent i wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu.

Szkolenie zostało zatwierdzone przez Ministra Infrastruktury - numer programu kształcenia 3155. Kameralne grupy (max 13 osób). Czas trwania – 16 godzin. Wszyscy uczestnicy otrzymują odpowiedni certyfikat. Formularz zgłoszeniowy w załączeniu.

Miejsce szkolenia: SOWA EDU, Poznań, ulica Kasprzaka 22a

Terminy: 29-30 lipca 2010, 12-13 sierpnia 2010, 09-10 września 2010

Koszt uczestnictwa (obejmuje szkolenie oraz serwis kawowy) - 390 PLN. Wpłata na 7 dni przed terminem kursu uprawnia do skorzystania z ceny promocyjnej - 349 PLN.

UWAGA! Wszyscy uczestnicy kursu otrzymają KUPON RABATOWY uprawniający do udziału w kolejnym szkoleniu organizowanym przez firmę HOMESTUDIO z 30% RABATEM. Zapraszamy!

Szczegółowy program kursu:

1. Wprowadzenie – obsługa i funkcjonowanie aparatu, dobór obiektywów, osprzętu.
2. Zagadnienia dotyczące głębi, ostrości, dynamiki.

3. Omówienie zagadnień związanych z estetyką.

4. Rodzaje i natura światła, organizacja planu zdjęciowego.

5. Oświetlenie we wnętrzach i w plenerze.

6. Zagadnienia dotyczące estetyki i kompozycji.

7. Charakter światła dziennego i sztucznego.

8. Fotografowanie w plenerze (architektura, budynki, przestrzeń).

9. Podstawy obróbki zdjęć (przygotowanie do wydruku oraz publikacji w Internecie).

Pełna oferta szkoleń na http://homestudio.nieruchomosci.pl
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Ogłoszenia

SKUTECZNY E-MARKETING FARMACEUTYCZNY Rx


Obrazek


ORGANIZATOR: http:/www.oinpharma.pl

PYTANIA - ZGŁOSZENIA lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM MODUŁU:
http://www.oinpharma.pl/index/0/pl/0/0/0/17/475

Musicie tam być.
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Przypominam, że trwa konkurs dla wszystkich zainteresowanych szeroko pojętym rozwojem osobistym :)

Nagroda główna to bezpłatny udział w dowolnej edycji Ogólnopolskiej Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET.

Nagrodą gwarantowaną jest e-book "Tworzenie efektywnych programów szkoleniowych".

Więcej informacji znajdziesz tutaj: strona konkursu.

Powodzenia i zapraszam po nagrody
Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Grupa SET z nieukrywaną przyjemnością zaprasza na Warsztat Umiejętności Trenerskich i Prezentacyjnych, czyli krótkie szkolenie dla tych, których sukces zależy od tego, jak się zaprezentują :-)

Informacje w pigułce:

gdzie?
Poznań, ul. Prusimska 7

kiedy?
20 maja w godzinach 17:00 - 21:00

jak się zgłosić?
maciej.cichocki@grupaset.pl

więcej informacji na stronie spotkania.


Obrazek
Arkadiusz Nowiński

Arkadiusz Nowiński Business English

Temat: Ogłoszenia

Witam!

Zapraszam na kurs TOEFL w Warszawie. Osobiście specjalizuję się w przygotowywaniu do tego właśnie egzaminu. Oferuję kursy indywidualne i w małych grupach do 3 osób. Aby uzyskać więcej informacji zapraszam do kontaktu na priv.

Pozdrawiam,
Arkadiusz Nowiński

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do