Temat: Ogłoszenia
Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w cyklu szkoleń realizowanych w ramach nowej inicjatywy szkoleniowej Ośrodka Informacji Naukowej Oinpharma pod nazwą
Akademia Product Managera.
10-11.04.2010 Akademia Product Managera - MARKETING FARMACEUTYCZNY W DOBIE KRYZYSU - 2 DNI SZKOLENIOWE - TYLKO 1500 PLN
prowadzący Anna Paczek-Skupień
SOBOTA 10.04.2010 - Zajęcia: 10.00 - 17.00
10.00 - 11.30 – Skutki kryzysu w branży farmaceutycznej w oparciu o dane rynkowe. Czynniki wpływające na sytuacje kryzysowe w branży farmaceutycznej.
Wewnętrzne i zewnętrzne skutki sytuacji kryzysowych. Samospełniająca się przepowiednia jako mechanizm utrwalający kryzys i wzmacniający jego skutki.
11.30 - 11.45 - kawa
11.45 - 13.15 – Kryzysowe strategie marketingowe - optymalizacja działań marketingowych metodą ścieżki krytycznej.
13.15 - 13.45 - obiad
13.45 - 15.15 - Budżet promocyjny – jak skonstruować budżet aby skutecznie zrealizować wybraną strategia i osiągnąć założony cel. Metody konstruowania budżetów marketingowych.
15.15 - 15.30 - kawa
15.30 - 17.00 - Kryzysowe strategie marketingowe - optymalizacja działań marketingowych metodą ścieżki krytycznej.
NIEDZIELA 11.04.2010 - Zajęcia: 9.00 - 16.00
9.00 - 10.30 – Reklama produktów OTC – niskobudżetowe strategie komunikacyjne produktów OTC na wybranych przykładach.
10.30 - 10.45 - kawa
10.45 - 13.00 – Jak zoptymalizować komunikacje ze środowiskiem medycznym: nowe trendy w reklamie leków Rx. Analiza wybranych materiałów promocyjnych skierowanych do lekarzy i farmaceutów.
13.00 - 13.30 - obiad
13.30 - 14.30 – Jak wykorzystać wewnętrzne zasoby firmy do skutecznego zarządzania marką czyli model efektywnej współpracy wewnątrz firmy. Relacje marketing – sprzedaż.
14.30 - 14.45 - kawa
14.45 - 16.00 – Zajęcia praktyczne
Anna Paczek-Skupień
Od ponad 15 lat związana z branżą farmaceutyczną. Jej wiedza teoretyczna jest wypadkową wykształcenia medycznego, marketingowego oraz z zakresu psychologii. Zasad marketingu farmaceutycznego uczyła się w Ecole Superieure de Commerce (Francja) na kierunku Zarządzanie i Marketing Sektora Farmaceutycznego. Posiada przekrojowe doświadczenie zawodowe zdobyte w działach sprzedaży, marketingu leków Rx oraz marketingu OTC. Pracowała dla takich firm jak Novartis, Schering, Polfa Kutno. Przez kilka lat zajmowała się marketingiem strategicznym. Prowadziła również projekty marketingowe o zasięgu międzynarodowym.
W dziedzinie marketingu farmaceutycznego szczególnie specjalizuje się w zarządzaniu markami niskobudżetowymi, w marketingu interaktywnym oraz w marketingu relacyjnym.
Akademia Product Managera to cykl zajęć realizowanych w dziesięciu dwudniowych sesjach odbywających się raz w miesiącu.
Akademia jest owocem wnikliwej analizy potrzeb sektora farmaceutycznego oraz bieżącej oferty szkoleniowej
dedykowanej zarówno do osób zainteresowanych rozwojem swojej kariery na stanowisku Product Managera, jak i reprezentantów medycznych i farmaceutycznych, których aspiracje i ścieżka rozwoju zawodowego podąża w tym właśnie kierunku.
Szkolenie odbywać się będzie w siedzibie firmy w Warszawie - ul. Prosta 69
Akademia Product Managera ma za zadanie merytoryczne wsparcie działań Product Managera obejmujące swym zasięgiem zarówno umiejętności „twarde” - związane z zastosowaniem konkretnych technik i narzędzi – oraz umiejętności „miękkie” obejmujące pełnienie ról twórcy, orędownika idei, eksperta kategorii, lidera zespołu.
Program szkoleń i omawiane zagadnienia z dziedziny
Marketingu, Finansów, Prawa, Zarządzania i Informatyki - zostały tak pomyślane i skonstruowane, aby przejście całego cyklu w możliwie najszerszy sposób przygotowywało i utrwalało umiejętności niezbędne do osiągania sukcesów na stanowisku Product Managera.
Czas trwania Akademii Product Managera(APM)to okres : kwiecień 2010 - styczeń 2011. [Jedno spotkanie w miesiącu (na początku miesiąca)- oprócz sierpnia.
W Akademii nabędą Państwo nie tylko wiedzę teoretyczną, ale dzięki warsztatom i tzw. case studies będą Państwo mogli prześledzić procesy zarządzania projektami / produktami na konkretnych przykładach i aktywnie w nich uczestniczyć.
Gwarantami wysokiego poziomu merytorycznego Akademii Product Managera są Partnerzy Projektu:
Patronat medialny:
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału. OINpharma jest znaną od ponad 40 lat marką wyspecjalizowaną w obsłudze branży farmaceutycznej. Nasze doświadczenie i renoma firmy są gwarantem wysokiego poziomu organizowanych przez Nas przedsięwzięć. Wykładowcy to profesjonaliści i praktycy z ogromnym doświadczeniem w zarządzaniu projektami / produktami we wiodących koncernach farmaceutycznych. Uczestnicy APM otrzymają, certyfikaty ukończenia szkolenia od ekpertów PM EXPERTS® (Project Management Insitute) oraz certyfikaty ukończenia Akademii wystawione przez OINPharma.
Oczekujemy na kontakt z Państwa strony, w celu wysłania bardziej szczegółowych informacji / katalogu projektu wraz z formularzem zgłoszeniowym.
!!!ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE MODUŁY!!!
Ośrodek Informacji Naukowej OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69
00-838 Warszawa
tel. (22) 578 00 01
(22) 578 00 11
fax (22) 632 25 82
email:
lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl
strona firmy:
http://www.oinpharma.pl
Dział szkoleń
szkolenia@oinpharma.pl
NIP: 526-021-10-96
KRS 0000137264
wysokość kapitału zakładowego 200 000,- PLN