Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na szkolenie dedykowane dla Kadry Zarządzającej -

"Kierowanie sytuacyjne. Skuteczny Manager".

Warsztaty odbędą się 22-23 II w Krakowie.

Zostały jeszcze 2 wolne miejsca - szczegóły dotyczące programu, trenera i ceny można znaleźć tutaj

Pozdrawiam serdecznie,
Jan Kłusak

szkolenia@klusakpersonality.com
http://klusakpersonality.com

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Kolejne edycje programu na poziomie zaawansowanym w systemie certyfikacji The Chartered Institute of Marketing w Londynie:

09 kwietnia 2010 - Professional Diploma in Marketing - dm16, Trójmiasto


Zimowa aura, a zwłaszcza zimowe ferie nie sprzyjają nauce - tak wynika z licznych głosów uczestników trójmiejskiej edycji programu Professional Diploma in Marketing. Mieszkańcy Polski północnej, którzy zamierzają wziąć udział w tym certyfikowanym przez CIM programie, wysunęli propozycję zmiany terminu rozpoczęcia zajęć. Inauguracja edycji trójmiejskiej nastąpi więc 9 kwietnia 2010 - uroczystym miejscem pozostaje Hotel Nadmorski w Gdyni, uroczystą godziną godzina 17, uroczystej lampki wina także nie zabraknie.

12 marca 2010 - Professional Diploma in Marketing - dm17, Warszawa



Program Professional Diploma in Marketing cieszy się największą popularnością jako program uzyskiwania profesjonalnych kwalifikacji zawodowych w marketingu - jest zatem tym samym, co certyfikat ACCA dla księgowych czy też certyfikaty Cambridge potwierdzające kwalifikacje językowe.

Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategiczno-operacyjnym. Program ten adresowany jest, między innymi, do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Program:

- rozwija wiedzę i umiejętności zarządzania marketingiem na poziomie operacyjnym i strategicznym;
- pokazuje i daje możliwość porównania międzynarodowych standardów realizacji działań rynkowych;
- poprzez swój interdyscyplinarny charakter buduje praktyczne kompetencje indywidualne i zespołowe w sferze zarządzania i marketingu.

Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych edycjach programu na licencji Instytutu Londyńskiego prosimy o kontakt z:

Martyną Świetlik
mswietlik@questus.pl
mobile: 603 480 155

tel./fax: (48 42) 673 20 77
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Ogłoszenia

"Mistrz sceny" - sztuka występów publicznych i prezentacji. (Warszawa)

Ile warta jest dla Ciebie umiejętność występów przed grupą? Gdy stoisz na środku, a wszyscy uczestnicy w ciszy i z maksymalną uwagą wpatrują się w Ciebie ciekawskimi oczami, podczas gdy Ty dobrze się bawisz i umiejętnie sterujesz procesem?
Obrazek
Poznasz ogromną ilość praktycznej wiedzy do wykorzystania od zaraz. Wybierz najdogodniejszy dla siebie termin warsztatów: http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_dla_ciebie
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


We współpracy z firmą TRENING-ONLINE która świadczy usługi szkoleniowe przez internet w czasie rzeczywistym, czyli na żywo tworzymy projekty szkoleniowe z zakresu windykacji należności

W naszych treningach proponujemy najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, aby skutecznie obniżyć koszty uczestnictwa w naszych treningach. Co trzeba zrobić? Zupełnie nic! Wystarczy przeglądarka internetowa i dostęp do internetu.

W treningach mogą uczestniczyć słuchacze z całego świata jednocześnie, nie ponosząc przy tym kosztów związanych z dojazdem, zakwaterowaniem, inwestowaniem w drogi sprzęt itp. Wystarczy kamera internetowa, słuchawki z mikrofonem i dostęp do internetu!

Szersze informacji na temat oferowanych i proponowanych szkoleń i treningów znajduje się na stronach internetowych http://www.trening-online.com.pl/

Zapraszamy do współpracy!

Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu
http://gntb.eu

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zaawansowane techniki sprzedaży dla RKSów (dobra inwestycyjne, relacje b2b, branża budowlana)

Realizacja marzec | kwiecień 2010
Grupa ok 20 osoba zajęcia w zespołach 7-8 osobowych, 3 x 1 dzień (intensywne warsztaty, case study, symulacje, gra) - zainteresowane osoby proszę o przesyłanie CV wraz z portfolio trenerskim.

Wskazane autorskie, oryginalne, efektywne pomysły na program szkolenia.

Kontakt via priv.
Pozdrawiam :)
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie - Zaawansowane Techniki Negocjacji

Termin: 11-12 marca 2010 Miasto: Warszawa
Ośrodek: Centrum Konferencyjne B&O Navigator
Ostatnie miejsca !!!

PROGRAM SZKOLENIA:
http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/zaawansowa...
Szkolenie prowadzi: WOJCIECH SZEWCZYKOWSKI

Super Promocja! Zapisz się na powyższe szkolenie w zamian możesz zakupić inne w cenie TYLKO 250 zł za jednodniowe szkolenie z naszej oferty w marcu.

Inne oferty:
WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New Product Development)
http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/wprowadzan...

Zapraszamy


Obrazek

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Krzysztof Król

Krzysztof Król Właściciel, Samdi,
Sexual,
Perfectdating

Temat: Ogłoszenia

Integracja goldenline!

Spotykamy się w piątek 26.02 w klubie Mirage na kultowej już dla goldenline imprezie dla singli - będą specjalne gadżety dla goldenowiczów.

http://www.goldenline.pl/spotkanie/integracja-goldenli...
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: Ogłoszenia

Akademia Coachów Wewnętrznych od 2700 zł – Kraków

Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów i trenerów wewnętrznych. Osób, które chcą kursu uczącego coachingu w łatwy i skuteczny sposób. Chcą umieć prowadzić coaching swoich pracowników
i podopiecznych, by ich rozwijać i pomóc im osiągać cele zawodowe.

ACW uczy stosowania coachingu w takich obszarach jak: przywództwo, budowanie zespołu, wprowadzanie zmian strategicznych i taktycznych w organizacji, rozwiązywanie konfliktów, motywowanie, zarządzanie czasem, zarządzanie stresem, podejmowanie decyzji, sprzedaż, negocjacje, budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi.

ACW wprowadza wiele innowacyjnych metod uczenia coachingu. Oto kilka z nich:

1. Budowanie DNA coacha, w oparciu o życiowe DNA uczestnika. W oparciu o ich życiowe doświadczenia, mocna, jak i słabe strony. Budujemy w oparciu o mocne, a słabe neutralizujemy, bądź zamieniamy w mocne. Dowiedz się więcej: http://www.coaching-wewnetrzny.pl/z10005.html

2. Uczenie w praktycznych warunkach, czyli symulacja firmy wdrążającej coaching. Czym innym jest uczenie i stosowanie coachingu w sali szkoleniowej, a czym innym w realiach organizacji biznesowej. Dlatego nasz kurs coachingu jest symulacją firmy. Na czym to dokładnie polega? Poznaj szczegóły naszej metodologii:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/metodologia.html

3. Oddzielenie zawodu coacha od roli coacha, czyli specjalizacja w prowadzeniu coachingu wewnętrznego. Coach zewnętrzny pełni zawód coacha. Coaching jest jego zawodem i zazwyczaj tylko nim się zajmuje. Natomiast coach wewnętrzny łączy swój zawód z innymi funkcjami. Na co dzień jest managerem, trenerem wewnętrznym, specjalistą personalnym. Coaching prowadzi doraźnie, czasowo wchodząc w rolę coacha. Inna jest specyfika zawodu, a inna roli coacha. My uczymy roli coacha – łączenia prowadzenia coachingu z innymi stanowiskami i funkcjami w firmie.

4. Każde zajęcia prowadzone są przez dwóch trenerów. Każdy z nich pełni określoną i bardzo ważna rolę. Jaką? Poznaj naszą metodologię:http://www.coaching-wewnetrzny.pl/metodologia.html

5. Zajęcia prowadzone są na dwóch płaszczyznach: uczestnika oraz coacha. Biorąc udział w Akademii poznajesz coaching jako uczestnik procesu coachingu (klient) oraz jako coach (osoba prowadząca coaching). Poznaj szczegóły naszej metodologii: http://www.coaching-wewnetrzny.pl/metodologia.html

Chcesz dowiedzieć się więcej o ACW?
Zapraszam do przeczytania Informatora Akademii Coachów Wewnętrznych (plik .pdf).

Informacje organizacyjne:

Miejsce: Kraków
Długość kursu: 120 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)
Cena: W ramach Programu Partnerskiego tylko 2700 zł. Zobacz szczegóły:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/pp.html

Proces rekrutacji: http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html

PS. Zapraszam do grupy „Coaching sztuką możliwości”, gdzie znajduje się już wiele merytorycznych artykułów na temat coachingu:
http://www.goldenline.pl/grupa/coaching-sztuka-mozliwosci

oraz do grupy „Akademia Coachów Wewnętrznych”, gdzie z każdym dniem będzie coraz więcej artykułów na temat coachingu wewnętrznego:
http://www.goldenline.pl/grupa/akademia-coachow-wewnet...
Anna Tomaszewska

Anna Tomaszewska Specjalista ds.
prawnych

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam na szkolenia organizowane przez firmę InProgress z zakresu Podstaw Zarządzania Projektami
Głównymi celami szkolenia są:

1. Przekazanie uczestnikom szkolenia w sposób przystępny i uporządkowany wiedzy z podstaw zarządzania projektami
2. Nabycie przez uczestników szkolenia praktycznych umiejętności, które będą mogli wykorzystać realizując projekty lub w nich uczestnicząc
3. Zachęcenie uczestników szkolenia do zastosowania poznanych w trakcie szkolenia technik i narzędzi do realizacji swoich zadań i przedsięwzięć w codziennej pracy

Miejsce: Kraków
Termin: 01 - 02.03.2010r.
Cena: 1280 zł
Liczba miejsc: 12
Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy na naszej stronie: http://inprogress.edu.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zmiana terminu spotkania!!!

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne już spotkanie informacyjne o programie Professional Diploma in Marketing, które odbędzie się w środę 2 marca 2010r. o godzinie 18.00 w Hotelu Ibis Warszawa Centrum (al. Solidarności 165).


Poza organizatorami udział w spotkaniu zapowiedzieli także absolwenci programu, a całość poprowadzi dr hab. Robert Kozielski, który posiada tytuł Chartered Marketer wydawany przez CIM w Londynie.


Plan spotkania obejmuje:

* Powitanie:
* The Chartered Institute of Marketing - idea, programy, system certyfikacji;
* Professional Diploma in Marketing - zakres programu, wymagania, wartości;
* System egzaminowania CIM;
* questus - doświadczenie, standardy jakości;
* CIM w Polsce - pozycja, rynek pracy, społeczność;
* Q & A sesja.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszamy i prosimy o potwierdzenie udziału do poniedziałku 1 marca do godziny 14.00

W razie pytań prosimy o kontakt:


Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
mobile: 603 480 155
tel./fax: (48 42) 673 20 77
Sabina Bryś edytował(a) ten post dnia 22.02.10 o godzinie 21:43
Adam Lasik

Adam Lasik Robotnik budowlany

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Z wielką przyjemnością przedstawiam Państwu raport „Rozprzestrzenianie broni atomowej jako wyzwanie i zagrożenie dla bezpieczeństwa światowego” opracowany przez Instytut Europejskiej Myśli Strategicznej.
Raport został również umieszczony na naszej stronie internetowej http://iems.pl

Mamy nadzieję, że niniejszy raport może być to dla Państwa interesujący i przydatny.

Zapraszamy Państwa jako praktyków, do lektury i zwracamy się z uprzejmą prośbą o przesyłanie uwag na temat jej treści na adres: iems@iems.pl

Instytut Europejskiej Myśli Strategicznej zezwala na publikację raportu, lub jego części pod warunkiem powołania się na źródło.

Raport dostępny pod adresem:

http://iems.pl/news/26/58/RAPORT-Instytutu-Europejskie...

Łącze wyrazy szacunku,

Grzegorz Pydyński

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szukamy osoby do pracy jako asystent operacyjny przy koordynacji projektów consultingowych i szkoleniowych.


Obrazek


Oczekiwania:
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną konwersację
- doświadczenia zawodowe lub wolontaryjnie - w kreowaniu i promocji wydarzeń (PR, web2, eventy), marketingu, soc-kulturze
- wiek, powyżej 20 lat.

Ważne: dyspozycyjność, kreatywność - profesjonalne podejście do stawianych zadań

Praca nie ma charakteru etatowego, nie koliduje z innymi obowiązkami, studiami, dotychczasowym zatrudnieniem.

Osoba odpowiedzialna będzie za promocję szkoleń - głównie w e-przestrzeni, aktualizację witryn internetowych i blogów, mailling ofertowy, wstępne rozmowy z potencjalnymi kontrahentami, obsługę szkoleń, konferencji, seminariów, udział w wydarzeniach szkoleniowych, edukacyjnych, seminariach + prace zlecane na bieżąco a związane z tematyką szkoleniowo-consultingową.

Wszystkie szczegóły do indywidualnego ustalenia.

Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu priv

Miejsce zamieszkania kandydata/kandydatki:
Warszawa, Łódź, Katowice, Kraków bądź Poznań
Anna Maria Ptak

Anna Maria Ptak kierownik projektu i
programu, team
leader, ponad
12-letn...

Temat: Ogłoszenia

TRWA REKRUTACJA DO BEZPŁATNYCH SZKÓŁ ROZWOJU STOWARZYSZENIA CEL :)

Trwa rekrutacja do projektów Szkół Rozwoju Stowarzyszenia CEL, także przy współpracy koła naukowego AKNZ Unstoppable z Politechniki Wrocławskiej.

Udział w projektach jest bezpłatny.

Szkoły obfitują w masę szkoleń oraz praktykę i na celu mają przekazanie podstawowych kompetencji, odpowiednio dla:
- trenerów, szkoleniowców
- liderów, chcących kierować zespołami i realizować projekty
- coachów, doradców indywidualnych w kwestiach rozwoju i kariery
- konsultantów, doradców mających usprawniać procesy w organizacjach

Projekty są w szczególności skierowane do osób, które udzielają się w kołach naukowych, organizacjach studenckich i innych organizacjach pozarządowych, ponieważ zależy nam na tym by przekazana wiedza i umiejętności, mogły być pomocne w zwiększeniu efektywności i rozmachu działania w wyżej wymienionych organizacjach. W drugiej kolejności, w razie niewystarczającej liczby osób już zaangażowanych społecznie, przyjmowane będą inne osoby. Niektóre projekty są realizowane cyklicznie. Z uwagi na wysoką ich jakość i formułę non-profit, cieszą się dużym zainteresowaniem.

Uczestnicy Szkół otrzymują certyfikaty na koniec projektów.

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z informacjami na stronach i do aplikowania do projektów!
Szkoła Coachów: http://SzkolaCoachow.wordpress.com
Szkoła Konsultantów: http://SzkolaKonsultantow.wordpress.com
Szkoła Liderów: http://SzkolaLiderow.wordpress.com
Szkoła Trenerów: http://SzkolaTrenerow.wordpress.com

Proszę o przekazanie tej informacji, wszystkim potencjalnie zainteresowanym osobom. Może oni również zdecydują się skorzystać z tych projektów i będą wdzięczni za taką informację.

Pozdrawiamy,
Zespół Szkół Rozwoju
Roman Warkocz

Roman Warkocz Zarządzanie kadrami,
szkolenia, rozwój,
rekrutacja.

Temat: Ogłoszenia

„Akademia Menadżera HR” - zapraszamy pracowników MiŚ przedsiębiorstw z woj. dolnośląskiego na szkolenie EFS (12 dni szkoleniowych).

"Akademia Menadżera HR" to 6 dwudniowych ciekawych modułów tematycznych, poprowadzonych przez ekspertów praktyków w dziedzinie zarządzania kadrami!


Obrazek


W projekcie mogą uczestniczyć wszystkie przedsiębiorstwa, które:
a) Wykonują działalność na terenie województwa dolnośląskiego,
b) Kwalifikują się do małych lub średnich przedsiębiorstw.


Projekt jest dofinansowany - za 12 dni szkoleniowych (wartość rynkowa ponad 10 tysięcy złotych) przedsiębiorstwo płaci w zależności od jego wielkości: 561 zł (małe) lub 841 zł (średnie).

Zapraszamy na stronę projektu:
http://www.akademiahr.catman-polska.pl/

Link do kalendarza Akademii:
http://www.akademiahr.catman-polska.pl/?terminarz,23

Zapraszamy do grupy Akademii na GL
http://www.goldenline.pl/grupa/akademia-menadzera-hr


mail: roman@hrmasters.com.pl

tel. 32 230 44 80

tel. 516 097 843

skype: roman.warkocz

Kompleksowy program Akademii został przygotowany w oparciu o doświadczenia osób pracujących w działach kadr - zarówno specjalistów jak i kadrę zarządzającą. Twój udział w sześciu dwudniowych warsztatach umożliwi Ci przede wszystkim rozwój kompetencji, które pozwolą Ci na aktywny rozwój Twojego działu oraz ciągłe podnoszenie efektywności jego działania.

Podstawową metodą pracy z grupami w ramach "Akademii Menadżera HR" będzie warsztat, czyli pogłębianie umiejętności w formach symulujących rzeczywiste sytuacje. Dlatego będziesz miał możliwość wzięcia udziału w praktycznych ćwiczeniach, w grach i analizach inspirujących przypadków z działalności Działów Kadr. Poszczególne sesje będą prowadzone przez doświadczonych trenerów, ekspertów praktyków w dziedzinie zarządzania kadrami. Doświadczysz pozytywnych rezultatów szkolenia, co doprowadzi do trwałej zmiany Twoich postaw i poszerzy Twoją wiedzę. Twoja praca a tym samym Dział HR zyska na znaczeniu w strukturze firmy.

Po ukończeniu "Akademii Menadżera HR":
będziesz znał nowoczesne narzędzia usprawniające procesy kadrowe,
będziesz umiał aktywnie zdobywać nową wiedzę w zakresie zarządzania kadrami
będziesz umiał dokonać bieżącej oceny efektywności działań zarządzania zasobami ludzkimi w swojej organizacji,
będziesz potrafił zintegrować różne zadania HR w jedną ściśle ze sobą powiązaną całość,
będziesz wiedział jak powiązać zadania HR z rzeczywistymi potrzebami firmy.

Jeżeli tak jak my wierzysz, że Dział HR ma znaczenie, zapraszamy Cię do udziału w "Akademii Menadżera HR"!

http://www.akademiahr.catman-polska.pl/
Roman Warkocz edytował(a) ten post dnia 10.05.10 o godzinie 12:50

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie informacyjne o programie Efektywność drogą do wzrostu i rozwoju małych przedsiębiorstw, który inaugurujemy w Krakowie 27 marca 2010r.

Jest to projekt dofinansowany ze środków UE kierowany do pracowników oraz właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw z województwa małopolskiego.

Termin: poniedziałek 1 marca 2010r., godz. 18.00
Miejsce: Hotel Express by Holiday Inn w Krakowie (ul. Opolska 14).

Plan spotkania obejmuje:

- Powitanie uczestników

- Cele programu i prezentacja prowadzących

- Układ programu i jego elementy

- questus - Akredytowane Centrum Szkoleniowe i Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Londynie

- Pytania i odpowiedzi

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszamy i prosimy o potwierdzenie udziału do niedzieli 28 lutego do godziny 14.00

W razie pytań proszę o kontakt przez GoldenLine bądź mailowo:

Sabina Bryś
sbrys@questus.pl
mobile: 602 699 034
Barbara Krupa

Barbara Krupa NOWE OPCJE -
współwłaściciel,
trener

Temat: Ogłoszenia

Witam :)
Jesteśmy firmą szkoleniową z bogatym doświadczeniem trenerskim i różnorodną ofertą szkoleń "miękkich".
Zapraszamy na

noweopcje.pl

Tam dowiecie sie wszystkiego :) No prawie... :)
Natalia K.

Natalia K. Specjalista ds. HR -
Kierownik Zmiany

Temat: Ogłoszenia

czemu w województwie kujawsko pomorskim nikt nie ogłasza się a propo szkoleń chociażby tak jak ktoś wyżej napisał "Akademia dla HR-owców" brakuje mi tego w moim mieście i regionie... dajcie znać jak tylko ktoś coś usłyszy,smutne jest to, że w małym mieście nie zauważa się potrzeb osób, które chciałyby się rozwijać, chętnie dowiem się o szkoleniach spotkaniach w zakresie hr oraz szeroko pojętego marketingu. Zależy mi oczywiście na relacjach b2b.

pozdrawiam serdecznie :)
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam na bezpłatny warsztat ‘JAK ZAMIENIĆ PASJĘ W ZAWÓD?’, który jest częścią Dni Otwartych X edycji Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET.

Warsztat jest przeznaczony dla wszystkich zainteresowanych szukaniem nowych pomysłów na rozwój swojej kariery zawodowej.

DATA: 2 marca 2010 / 18.00-20.30
MIEJSCE: Kraków, ul. Miodowa 26, Europrofes

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: STRONA SPOTKANIA

Pozdrawiam i zapraszam serdecznie
Maciek Pawlik

www.GrupaSET.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Zapraszam na szkolenia otwarte we Wrocławiu z cyklu "Narzędzia skutecznego menedżera".

Oto kalendarz szkoleń:
13.03.2010 Przywództwo i partycypacja pracowników - Którą drogą do sukcesu,
27.03.2010 Wzrost efektywności firmy z wykorzystaniem metody "7S",
10.04.2010 Motywujący system wynagrodzeń,
24.04.2010 Wdrożenie i zapewnienie trwałości zmian w firmie,
08.05.2010 Budowa przewagi konkurencyjnej w oparciu o wartości.

Cena jednodniowego warsztatu - 500 zł

Więcej na stronie http://www.jotconsult.com

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do