Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na szkolenie:
Współpraca z mediami,
6 - 7.03.2008r, Warszawa, Hotel DEDEK***
.

Program szkolenia
Zapisy na szkolenie

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności współpracy z mediami - jako czwartej władzy i potencjalnego nośnika reklamowego oraz szerokiego pasma przekazu informacji. Podstawowe umiejętności po odbyciu szkolenia to: umiejętność redagowania zaproszeń, wypowiadania się do mediów (inaczej do gazet, radia i TV), przygotowywania konferencji prasowych, spotkań z dziennikarzami, briefingów itp. Ponadto podczas szkolenia trener uczy jak przygotować się do odpowiedzi na trudne pytania, jak opanować stres w sytuacjach kryzysowych. Uczestnik szkolenia dowie się też czego pod żadnym pozorem dziennikarzowi mówić nie wolno i dlaczego nie wolno odmawiać wypowiedzi dziennikarzom. Trener wyjaśni także podstawowe pojęcia z zakresu prawa prasowego a także przeprowadzi szkolenie praktyczne z zakresu zachowania się przed kamerą.

Zachęcamy do wzięcia udziału w szkoleniu

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

.]Hubert Dąbrowski edytował(a) ten post dnia 10.10.09 o godzinie 01:25

Temat: Ogłoszenia

Wszyscy związani z biznesem wiedzą jakie ważne są kontakty

10.03.2008 od godziny 19 do ... [oporu] :-) przy ulicy Jaracza 17 w zaprzyjaźnionej herbaciarni "Siódme Niebo" odbędzie się spotkanie networkingowe

Gościnnie wystąpi Kamil Cebulski, opowie o swoim sukcesie i networkingu w Jego wydaniu :-) ... jest to człowiek który już odniósł w życiu nie jeden sukces [osiągnięcie 1mln pln w własnej firmie w wieku 21 lat to nie lada wyczyn :-)], a na tym nie koniec, myślę ze warto go poznać, porozmawiać :-D

Oraz odwiedzi nas Prezes Stowarzyszenia Akademia Twórczego Sukcesu - Michał Jankowiak, w ramach tego stowarzyszenia działa CreativeNetworking.

Serdecznie zapraszam na ul Jaracza 17 - koło teatru im Jaracza od 19 [można przyjść troszkę wcześniej i przyprowadzić znajomych :-)]

W razie pytań i wątpliwości pisz: sandra@netbiznes.com lub dzwoń: 509 476 587.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

zapraszam wszystkich zainteresowanych możliwościami wykorzystywania MindMappingu w zarządzaniu, na warsztaty:


Obrazek


w razie pytań, zapraszam do kontaktu:
info@explorer-consulting.pl

pozdrawiam
Wojtek
Artur Sokołowski

Artur Sokołowski Właściciel BUSINESS
STUDIO GROUP

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Od 10 lat szkolę z technik wywierania wpływu, zajmuję się kreowaniem wizerunku polityków oraz kadry zarządzającej wyższego i niższego szczebla. Jako absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie, od lat jestem związany z mediami. W swojej praktyce trenerskiej wykorzystuję wiedzę psychologiczną połączoną ze sprawdzonymi i skutecznymi metodami aktorskimi – te umiejętności perswazyjne gwarantują sukces w biznesie oraz w codziennym życiu.

Budowanie własnego wizerunku jest kluczem do osiągania zamierzonych i ustalonych efektów – dlatego - pozwólmy sobie na profesjonalizm w biznesie.

To czym powinien charakteryzować się doskonały trener to: doświadczenie biznesowe, osobowość, charyzma, doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne ze szczególnym naciskiem na komunikację, radzenie sobie ze stresem w pracy z grupą jak i indywidualną jednostką.

Szanowni Państwo, pragnę Was zaprosić na jedno z moich szkoleń.

Tematyka szkolenia: TRENING MEDIALNY - SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH?

Opis szkolenia: Szkolenie przekazuje bogatą wiedzę teoretyczną i uczy umiejętności skutecznych technik wywierania wpływu w kontaktach interpersonalnych oraz podczas wystąpień publicznych. Dzięki zdobytej wiedzy i jej praktycznemu zastosowaniu w komunikacji, uczestnicy treningu w swobodny sposób będą mogli wpływać na decyzje innych ludzi. Poprzez znajomość sekretnych technik języka perswazji, skuteczniej będą mogli zapobiegać i rozpoznawać manipulacje u innych oraz wpływać na generowanie własnych zysków. W trakcie warsztatu szkoleniowego uczestnicy będą zdobywali i doskonalili sztukę profesjonalnej prezentacji. Nauczą się, w jaki sposób utrzymać i skupić uwagę audytorium. Warsztat połączony jest z wiedzą merytoryczną, ze szczególnym uwzględnieniem i naciskiem na ćwiczenia praktyczne. W ramach treningu, na podstawie analizy prowadzonych przez uczestników prezentacji, szczegółowo omówione zostaną zagadnienia z zakresu języka ciała oraz interakcji pomiędzy prelegentem a audytorium.
W trakcie treningu uczestnicy zrozumieją jak wielką rolę odgrywa komunikacja werbalna i niewerbalna.

Uczestnicy: Uczestnikami szkolenia powinni być menedżerowie średniego i wyższego szczebla, którzy mają wpływ na decyzję i pracę innych, uczestniczą w procesach negocjacji, zarządzają grupą ludzi bądź osoby, które chcą osiągnąć sukces zawodowy jak i osobisty.

Metodyka: Szkolenie składa się zarówno z części teoretycznej, jak i praktycznej. Część praktyczna jest jednak kluczowa do osiągnięcia zamierzonych celów treningu. Składają się na nią aktywizujące ćwiczenia, do których należą między innymi:
• Zajęcia prowadzone metodą partycypacyjną (dyskusja, wymiana poglądów i doświadczeń)
• Analiza przypadków i sytuacji praktycznych
• Psychodramy, ćwiczenia aktorskie
• Symulacja zachowań z późniejszą analizą i omówieniem popełnianych błędów
• Gry symulacyjne
• Gry strategiczne

Czas trwania: Dwa dni /18 godz./

Termin: 26-27.03.2008

Miejsce: Hotel Konstancja

HOTEL KONSTANCJA
tel. 22/ 754 11 55
fax. 22/ 756-43-67

e-mail: konstancja@konstancja.com
http://konstancja.com

Cena: 1.500 pln

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, koszt wynagrodzenia trenera, wynajem sali szkoleniowej, dwóch obiadów wraz z serwisami kawowymi, dyplpm uczestnictwa oraz materiałów szkoleniowych.

Dla chętnych jest możliwość nagrania elementów szkolenia związanych z wystąpieniami publicznymi za zgodą reszty uczestników oraz otrzymania CD dla własnej analizy już po szkoleniu.

Istnieje możliwość rezerwacji miejsc hotelowych ze zniżką.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają certyfikat.

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszam na szkolenie.

W celu zapisania się na szkolenie proszę o kontakt:

artursokolowski@business-studio.pl

Z poważaniem,
Artur Sokołowski
Wojciech Reszka

Wojciech Reszka właściciel -
Relacje,

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

10/4/08 w Warszawie prowadzę szkolenie FINANSE W STRATEGII PRZEDSIĘBIORSTWA.
szczegóły - http://relacje.com.pl
Wszystkich zapraszam

Pozdrawiam

Poniżej program w skrócie:

PROGRAM SZKOLENIA * - FINANSE W STRATEGII PRZEDSIĘBIORSTWA
I. Istota zarządzania strategicznego
1) Myślenie strategiczne, logika i kreatywność
2) Podejście procesowe
II. 3 Wymiary Strategii
1) Proces
2) Zawartość
3) Kontekst
III. Strategia firmy i strategia oddziału
1) Kryteria i rodzaje strategii
2) Uwarunkowania strategii min.
3) 3 etapy zarządzania strategicznego
IV. Plan Strategiczny i jego elementy
1) Plan taktyczny
2) Plan operacyjny
3) Rola i opis
4) Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa i rentowności planowanych przedsięwzięć
V. Proces budowy Planu Strategicznego – Plan jako projekt
6) Analiza zewnętrzna otoczenia min.
7) Opracowanie wariantów strategii
8) Wybór strategii
9) Kontrola – realizacja – różne nurty zarządzania min.
VI. Wybory strategiczne
1) Analiza interesariuszy min.
2) Źródła finansowania przedsiębiorstwa
Edmund Guciński

Edmund Guciński Student, Akademia
Ekonomiczna im.
Karola Adamieckiego
w K...

Temat: Ogłoszenia

WITAM,POSIADAM DUŻA HALĘ W CENTRUM WARSZAWY 160M I 3BIURA,NIE MAM POMYSŁU CO W NIEJ ZROBIĆ???
JAKIEŚ POMYSŁY LUB CHĘCI WSPÓŁPRACY???
Olaf Sawajner

Olaf Sawajner Projekty HR, Trener
& Coach

Temat: Ogłoszenia

nieaktualne - proszę moderatora o usunięcie.Olaf Sawajner edytował(a) ten post dnia 19.06.08 o godzinie 01:46
Urszula Zając-Pałdyna

Urszula Zając-Pałdyna Founder&Owner at
let's HR, Blogger at
HR na obcasach

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

jeżeli jesteście zainteresowani zatrudnieniem nowego pracownika, a nie macie czasu przeprowadzać procesu rekrutacji - serdecznie zapraszam do odwiedzenia naszej strony: http://staffpartners.pl znajdziecie tu informacje o usługach jakie oferuje nasza firma,
jeżeli poszukujecie pracy również zapraszam do zapoznania się z naszą stroną - znajdziecie na niej aktualne oferty pracy. Poszukujecie dobrego szkoleniowca - zapraszam http://staffpartners.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Konferencja: Kompleksowe Zarządzanie w Organizacji

Będzie poruszana tematyka:

1. Modelowanie procesów
2. Zarządzanie finansami
3. Zarządzanie organizacją w oparciu o Metodę Łańcucha Krytycznego.
4. Zarządzanie zadaniami.
5. Zarządzanie wymaganiami. Zarządzanie zespołem programistów (dla firm informatycznych).
6. Tworzenie portali internetowych/Intranetowych.

więcej na:
http://skutecznyprojekt.pl/konferencje/Kompleksowe-Zar...
Agata M.

Agata M. yes, I can! -
copywriter/mediator/
PR - freelancer

Temat: Ogłoszenia

Witam Wszystkich serdecznie,
Proszę o poświęcenie kilku minut
i wypełnienie ankiety na temat szkoleń e-learningowych.

Ankieta składa się z 16 pytań.

Jej celem jest zebranie informacji do artykułu.

Link do ankiety: http://ankietka.pl/ankieta/pokaz/id/9696/szkolenia...

Dziękuję za pomoc :)
Agata Motyl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Agata M.:

Proszę o poświęcenie kilku minut
i wypełnienie ankiety na temat szkoleń e-learningowych.
Z miłą chęcią, ale link nie działa.
Agnieszka Andrzejczuk -Szczypior

Agnieszka Andrzejczuk
-Szczypior
Specjalista ds.
Marketingu,

Temat: Ogłoszenia

Agata M.:
Witam Wszystkich serdecznie,
Proszę o poświęcenie kilku minut
i wypełnienie ankiety na temat szkoleń e-learningowych.

Ankieta składa się z 16 pytań.

Jej celem jest zebranie informacji do artykułu.

Link do ankiety: http://ankietka.pl/ankieta/pokaz/id/9696/szkolenia...

Dziękuję za pomoc :)
Agata Motyl

Również sprawdzałam ankieta nie dziala :(
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Ogłoszenia

Ankietka ukryta
Jeżeli uważasz, że pod tym adresem powinna znajdować się działająca strona serwisu ankietka.pl, skontaktuj się z twórcą tej ankiety, aby podał Tobie pełny adres ankiety.

Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytanie, jak używać serwisu przejdź do działu pomoc.

Właśnie .............

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do grupy EMoney Secret .
Bedziemy rozmawiac na temat handlu internetowego.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Małopolskie Studenckie Forum Business Centre Club

ma zaszczyt zaprosić wszystkich Krakowskich Żaków na

Piątą Edycję FESTIWALU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI BOSS

(Bardzo Optymistyczny Samodzielny Start)

Festiwal odbędzie się na czterech Krakowskich Uczelniach -

- Akademia Górniczo- Hutnicza
- Uniwersytet Jagielloński
- Akademia Rolnicza
- Wyższa Szkoła Europejska

Ponad 40 spotkań ze specjalistami. Ogromna baza warsztatów, wykładów, prelekcji.

Tegoroczna edycja pozwoli Wam poznać spojrzenie na biznes młodych przedsiębiorców,

którzy osiągnęli już sukces, pojawią się specjaliści z gigantów doradczych w Polsce,

oraz mnóstwo charyzmatycznych trenerów,

którzy powiedzą Wam jak stać się Swoim własnym BOSSEM!

Każdy może się stać Szefem!!!

Wielu jednak rezygnuje z tej ciężkiej drogi do sukcesu, zrażając się przeciwnościami losu...

Od Waszego zdeterminowania i Waszego pędu do sukcesu będzie zależeć WASZ SUKCES!

Festiwal Przedsiębiorczości POMOŻE WAM OTWORZYĆ OCZY!!!

Zapraszamy do śledzenia Naszych aktualności!

http://fpboss.org.pl

Zapraszamy także do Naszej grupy spotkaniowej!! :

http://goldenline.pl/spotkanie/festiwal-przedsiebi...

Pozdrawiam Was Serdecznie w imieniu całego zespołu SF BCC oraz BOSSkiego TEAMU :)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jestem z Lubina i tu też usilnie poszukuję pracy,może ktoś z Was cos gdzieś słyszał ;))
pozdrawiam
Marcin Niewęgłowski

Marcin Niewęgłowski trener w obszarze
social media,
social media
manager, ek...

Temat: Ogłoszenia

O wizerunku regionu zachodniopomorskiego w Szczecinie

W kwietniu w Szczecinie odbędzie się trzydniowa konferencja „Komunikacja – Public Relations dla Pomorza Zachodniego”. Specjalnymi jej gośćmi będą prof. Jan Miodek oraz Szymon Sikorski – wiceprzewodniczący Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

PRowcy z Pomorza Zachodniego spotkają i wymienią się doświadczeniami na konferencji „Komunikacja – Public Relations dla Pomorza Zachodniego”. Przez trzy dni, w terminie od 8 do 10 kwietnia, poznawać będą dokonania minionego roku. Spotkanie ma charakter roboczy. Jest ono adresowane do osób odpowiadających za public relations, komunikację marketingową, wizerunek, promocję, branding w jednostkach samorządu terytorialnego, firmach, organizacjach pozarządowych, uczelniach oraz instytucjach kulturalnych działających na terenie Województwa Zachodniopomorskiego.

Pierwszy dzień konferencji otworzy panel „PR samorządu terytorialnego”. Znajdą się w nim głównie studia przypadków (case studies). Będą nimi m.in. „Finał The Tall Ship’s Races”, „Klucz do sukcesu – Centrum Słowian i Wikingów w Wolinie” oraz „Samorząd – PR w sytuacjach kryzysowych”. Oprócz tego Rafał Wardziński zaprezentuje aspekty promocji regionu za granicą w temacie „Biuro Regionalne Województwa Zachodniopomorskiego w Brukseli”. Po bloku „PR samorządu terytorialnego” nastąpi „PR w kulturze”. Debatę z udziałem publiczności poprowadzi Anna Suchocka z Operahaus – głównego organizatora konferencji. Wśród zaproszonych gości znajdą się: Sylwester Ostrowski (Międzynarodowy Festiwal „Zmagania Jazzowe”), Darek Startek (organizator wielu koncertów w regionie), Dariusz Mikuła (Międzynarodowy Festiwal Artystów Ulicy) oraz P. Lewandowski (Ińskie Lato Filmowe).

Drugi dzień konferencji będzie stał pod znakiem internetu, polityki, gospodarki oraz edukacji. Od środowego poranka relacje sieć – PR będą poruszane w kontekście roli i znaczenia czytników RSS, aplikacji web 2.0 i web 3.0, dziennikarstwa obywatelskiego oraz monitoringu mediów. W bloku „PR w polityce” dr Jerzy Wojciechowski opowie o roli komunikacji w wystąpieniu „Komunikacja interpersonalna a osobowość”, a kulisy marketingu politycznego wyjaśnią Sylwia Majewska („Kreowanie wizerunku jako narzędzie wywierania wpływu społecznego”) oraz Małgorzata Furga i Anna Kolmer („Kreacja wizerunku polityka, czyli nadchodzą wybory”). Panel zakończy wystąpienie prof. Jana Miodka, w którym poruszy on ewolucję języka polskiego w kontekście digitalizacji rzeczywistości. Blok „PR w gospodarce” będzie przeznaczony na przedstawienie swoich dotychczasowych doświadczeń z perspektywy biznesmenów, samorządowców i urzędników. W tej debacie z udziałem publiczności wezmą udział reprezentanci podmiotów ze Szczecina, Świnoujścia, Stargardu Szczecińskiego, Koszalina, Polic oraz Goleniowa. Ostatnim panelem drugiego dnia konferencji będzie „PR edukacji i nauki”. A w nim Elżbiera Kubeta opowie o roli komunikacji w procesie restrukturyzacji szczecińskiej oświaty, Ewa Źmuda-Trzebiatowska z Wolina – o public relations szkoły ponadgimnazjalnej, a dr Grażyna Maniak – o projekcie „Go4Business”.

Trzeci dzień wydarzenia „Komunikacja – Public Relations dla Pomorza Zachodniego” zostanie głównie przeznaczony na warsztaty z zakresu relacji z mediami, języku wypowiedzi oraz psychologii wystroju wnętrz.

Konferencja odbędzie się w sali Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego. Organizatorem głównym jest Stowarzyszenie „Operahaus”.

Patronat honorowy nad konferencją objęli: dr Michał Łuczak (przewodniczący Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego) oraz Sebastian Łuczak (przewodniczący Polskiego Stowarzyszenia Public Relations).

Strona internetowa: http://prdlapomorza.pl
Łukasz Krzysztof P.

Łukasz Krzysztof P. Aude aliquid
dignum...

Temat: Ogłoszenia

Nawiążę kontakt z osobami, które chciałyby podzielić się ze mną swoją wiedzą oraz doświadczeniem z zakresu zakładania oraz prowadzenia niewielkiej firmy (jednoosobowej działalności gospodarczej).

Ze szczególnym zwróceniem uwagi na sklepy internetowe, sprzedaż domen internetowych, hostingu, muzyki w formacie mp3.

Proszę o informacje na PRV.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za zainteresowanie i chęć niesienia pomocy:-)

Łukasz

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE DLA KANDYDATÓW DO ZARZĄDÓW I RAD NADZOWRCZYCH SPÓŁEG PRAWA HANDLOWEGO

DYPLOM MINISTRA SKARBU PAŃSTWA

KORZYŚCI:
•pomyślnie zdany egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych
•usystematyzowanie i pogłębienie wiedzy z zakresu prawa, finansów, marketingu, restrukturyzacji i budowy strategii rynkowych w stopniu umożliwiającym kompleksowe podejście do działalności spółki
•uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla kandydatów na członków zarządów i rad nadzorczych spółek prawa handlowego
•uzyskanie dyplomu Ministra Skarbu Państwa
•konkurencyjna cena

PROGRAM SZKOLENIA:

Program szkolenia obejmuje swoim zakresem minimum programowe kursu dla kandydatów na członków rad nadzorczych, zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 września 2004 roku w sprawie szkoleń i egzaminów dla kandydatów na członków rad nadzorczych spółek, w których Skarb Państwa jest jedynym akcjonariuszem [Dz.U. Nr. 198, poz. 2038 z 2004 r.].
1. Rola państwa w gospodarce
2. Zasady działalności przedsiębiorców
3. Pomoc publiczna dla przedsiębiorców
4. Rynek kapitałowy w Polsce
5. Elementy prawa cywilnego
6. Spółki handlowe
7. Komercjalizacja i prywatyzacja
8. Problematyka związków zawodowych w procesie prywatyzacji oraz skutki tych procesów w świetle prawa pracy
9. Kompetencje organów spółek prawa handlowego
10. Ład korporacyjny w spółkach Skarbu Państwa
11. Prawo upadłościowe, układowe i inne postępowanie naprawcze
12. Zarządzanie przedsiębiorstwem
13. Marketing w przedsiębiorstwie
14. Biznes plan
15. Metody wyceny mienia przedsiębiorstwa
16. Rachunkowość i finanse w przedsiębiorstwie
17. Wprowadzenie do rachunkowości zarządczej i controllingu
18. Restrukturyzacja przedsiębiorstw
19. Repetytorium

Szkolenie kończy się złożeniem egzaminu przed Komisją egzaminacyjną Ministerstwa Skarbu Państwa.

Cena szkolenia: 2195zł (przy zgłoszeniu i wpłacie do 08.04.08r RABAT 10%)

Kurs rozpoczyna się 26.04

Osoby zainteresowane proszę o e-mail education@bastiongrowp.eu
Prześlę komplet informacji.Kinga W. edytował(a) ten post dnia 03.04.08 o godzinie 09:29

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do