Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: Ogłoszenia

Ojciec Chrzestny zaprasza na sycylijsko-klimatyczny biznesowy bal maskowy!

12.02.2010 - najgorętsza noc w mieście! Start godz. 20.00.

Piękne kobiety, czerwone wino, świece i prawdziwi mężczyźni.

Obrazek

STROJE WIECZOROWE OBOWIĄZKOWE
...długie suknie, boa z piór i perły...
...białe lub czarne kapelusze prosto z Chicago...

Włoskie klimaty, sałatki, makarony, risotta, tiramisu i pyszna kawa.
Wino, wino, wino...

Miejsce winnej/niewinnej nocy zostanie podane tylko wybrańcom.

Haracz/okup/wpisowe od osoby to jedyne 24,5134 euro :)

Specjalna nagroda dla właściciela najpiękniejszej karnawałowej maski!


Obrazek

Dochód z imprezy przeznaczony zostanie na wyposażenie/doposażenie/rozbudowanie Źródła przedsiębiorczości i pasji - miejsca, w którym dzieciaki wykluczone społecznie będą mogły stawiać pierwsze kroki na zawodowych ścieżkach.
Źródło przedsiębiorczości i pasji to również nowa "siedziba" coworkingu we Wrocławiu oraz...
Źródło Kociej Informacji (nie kupuj kota w worku, najpierw "wyciągnij" od nas wszystkie możliwe informacje :))
Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszam na najbliższą edycję programu SET Interpersonal Skills Training.
44-godzinny Trening Interpersonalny + BONUS, czyli
18-godzinny Warsztat Pracy z Grupą.

Mamy jeszcze 3 wolne miejsca na najbliższej edycji programu.

Terminy:
3-7 lutego 2010 - Trening Interpersonalny
27-28 lutego 2010 - Warsztat Pracy z Grupą
Miejsce:
LICHEŃ - Trening Interpersonalny
WARSZAWA - Warsztat Pracy z Grupą

Co to jest Trening Interpersonalny?
Trening interpersonalny jest metodą rozwojową, która pozwala pogłębić wiedzę o samym sobie. Uczestnicy w trakcie treningu mają możliwość poprzyglądać się własnemu sposobowi funkcjonowania w relacjach z innymi. Trening pozwala doświadczyć mechanizmów funkcjonowania grupy, co jest niezwykle ważne dla tych, którzy zawodowo pracują z grupami: trenerów, psychologów, nauczycieli i menedżerów.

Co to jest Warsztat Pacy z Grupą?
Warsztat podczas kltórego omawiany jest przebieg treningu oraz daje uczestnikom możliwość doświadczenia pracy na procesie grupowym.

Wszystkich zainteresowanych szczegółami, tj. programem,
kwalifikacjami prowadzących i miejscem, zapraszam do kontaktu z
Rafałem Szewczakiem (rafal.szewczak@grupaset.pl, tel: 501 170 360.


Cena regularna udziału w projekcie to 1500 PLN.
Cena dla studentów to 1200 PLN.

W cenę oczywiście wliczone jest zakwaterowanie uczestników podczas Treningu Interpersonalnego.

Pozdrawiam i zapraszam serdecznie
Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl

Obrazek
Maciek Pawlik edytował(a) ten post dnia 25.01.10 o godzinie 15:46

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

"Mistrz sceny" - sztuka prezentacji i komunikacji z grupami – 23.01 w Warszawie.

Ile warta jest dla Ciebie umiejętność występów przed grupą? Gdy stoisz na środku, a wszyscy uczestnicy w ciszy i z maksymalną uwagą wpatrują się w Ciebie ciekawskimi oczami, a Ty dobrze się bawisz i umiejętnie sterujesz procesem? Na szkoleniu poznasz ogromną ilość praktycznej wiedzy do wykorzystania od zaraz.

Obrazek
Po więcej informacji zapraszam na stronę szkolenia:
http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_mistrz_sceny

Tutaj znajdziesz opinie uczestników poprzednich edycji szkolenia:
http://www.rdaniluk.pl/nlp_testymoniale

A tutaj terminarz pozostałych szkoleń:
http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_dla_ciebieRafał Daniluk edytował(a) ten post dnia 19.01.10 o godzinie 09:07

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do swojej grupy Co nowego w sieci netowych szperaczy..i tych bardziej wylozuowanych i otwartych na oryginalne i niecodzienne pomysly na http://contactsign.pl

PozdrawiamGosia Gmur edytował(a) ten post dnia 18.01.10 o godzinie 22:48
Roman Warkocz

Roman Warkocz Zarządzanie kadrami,
szkolenia, rozwój,
rekrutacja.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Jeżeli pracujesz w Dziale HR w przedsiębiorstwie działającym na terenie woj. dolnośląskiego, to masz możliwość wzięcia udziału w realizowanym przez firmy Catman Polska oraz HR Masters autorskim projekcie - "Akademii Menadżera HR".

Kompleksowy program Akademii został przygotowany w oparciu o doświadczenia osób pracujących w działach kadr - zarówno specjalistów jak i kadrę zarządzającą. Twój udział w sześciu dwudniowych warsztatach umożliwi Ci przede wszystkim rozwój kompetencji, które pozwolą Ci na aktywny rozwój Twojego działu oraz ciągłe podnoszenie efektywności jego działania.

Podstawową metodą pracy z grupami w ramach "Akademii Menadżera HR" będzie warsztat, czyli pogłębianie umiejętności w formach symulujących rzeczywiste sytuacje. Dlatego będziesz miał możliwość wzięcia udziału w praktycznych ćwiczeniach, w grach i analizach inspirujących przypadków z działalności Działów Kadr. Poszczególne sesje będą prowadzone przez doświadczonych trenerów, ekspertów praktyków w dziedzinie zarządzania kadrami. Doświadczysz pozytywnych rezultatów szkolenia, co doprowadzi do trwałej zmiany Twoich postaw i poszerzy Twoją wiedzę. Twoja praca a tym samym Dział HR zyska na znaczeniu w strukturze firmy.

Po ukończeniu "Akademii Menadżera HR":
będziesz znał nowoczesne narzędzia usprawniające procesy kadrowe,
będziesz umiał aktywnie zdobywać nową wiedzę w zakresie zarządzania kadrami
będziesz umiał dokonać bieżącej oceny efektywności działań zarządzania zasobami ludzkimi w swojej organizacji,
będziesz potrafił zintegrować różne zadania HR w jedną ściśle ze sobą powiązaną całość,
będziesz wiedział jak powiązać zadania HR z rzeczywistymi potrzebami firmy.

Jeżeli tak jak my wierzysz, że Dział HR ma znaczenie, zapraszamy Cię do udziału w "Akademii Menadżera HR"!

Rezerwacja miejsc odbywa się poprzez zgłoszenie mailowe lub telefoniczne:

mail: roman@hrmasters.com.pl

tel. 32 230 44 80

tel. 516 097 843

skype: roman.warkocz

http://akademiahr.catman-polska.pl/



Obrazek
Roman Warkocz edytował(a) ten post dnia 19.01.10 o godzinie 10:11
Piotr Krupa

Piotr Krupa menadżer i trener
otwarty na
propozycje

Temat: Ogłoszenia

Stowarzyszenie Koneser i grupa OpneMind zapraszają na kolejny warsztat w ramach projektu Wytwórnia Sukcesu.

Jak by to było gdybyś od przebudzenia rano.....
czuł coraz większą radość z rozpoczynającego się dnia i tego co Cię czeka? Budzisz się i kipisz energią, radością, pomysłami? Jak to jest kiedy tak sie czujesz od momentu gdy tylko się budzisz, gdy zadzwoni budzik, gdy otwierasz oczy?

jak to jest z Tobą? jak zaczynasz dzień? czy jest to "nieee, jeszcze trochę, k.... znowu muszę wstać, znowu do pracy, kolejny cholerny dzień"- znasz to? Ja znam. I możesz mi wierzyć- najlepiej znać to z opowieści. A potem na półśpiąco do łazienki i półgodzinny rozruch zanim zacznie docierać co dzieje się dookoła i potem zdarza się ze ktoś wyszedł w spodniach żony na przystanek :)
A może wolisz inaczej? Dzwoni budzik, wstajesz a w twojej głowie huczą w kwadro fanfary i 200osobowy chór gospel śpiewa: kolejny dzień, hurra i jesteś w pełni przytomny jeszcze zanim zaczniesz parzyć poranną kawę.
Jeżeli chcesz poznać metody dzięki którym będziesz pełen entuzjazmu i zapału do swoich zadań, możesz napełnić swoje życie osobiste i prace energią to przyjdź na warsztat "Jak nabrać zapału do życia i pracy czyli Twoja motywacja"
na tym warsztatacie
Wykorzystasz poziomy logiczne Dilsta do rozpoznania tych obszarów i zadań które Cię najbardziej motywują do działania
poznasz i nauczysz się jak wykorzystać do motywowania i nabrania większej energii takie narzędzia NLP jak kotwice, godiva pattern czy propulsion system (równoczesna motywacja "od" i "ku")
doświadczysz też jak prosta zabawa obrazami w Twojej głowie może sprawić że będziesz reagować pozytywnie na to co wydawało Ci się trudne i nieprzyjemne

prowadzenie:
Piotr Krupa
trener NLP i rozwoju osobistego, menadżer PES
grupa trenerska OpenMind
http://piotrkrupa.pl
gdzie:
ul. Ząbkowska 36 biuro przewodnickie Totu Travel
kiedy:
środa 20 stycznia godz. 18
wpłata:
20 zł przy wpłacie na konto
25 zł opłata na miejscu
zarezerwuj miejsce:
http://piotrkrupa.pl/node/124/eventregistration

będziemy również na targach firm szkoleniowych w Centrum Zielna 21-22 stycznia
http://targicentrumzielna.pl/index.html
drugiego dnia nasza prezentacja "A po co mi NLP?"

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszam na najbliższe edycje Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET.

Co warto wiedzieć?

- Edycje VIII i IX w Warszawie i we Wrocławiu startują 19 lutego 2010.
- Mamy świetny i sprawdzony program Szkoły zbudowany na Modelu SET– modelu efektywnego treningu.
- Program obejmuje 8 zjazdów, 14 sesji szkoleniowych i 200 godzin zajęć prowadzonych metodami aktywnymi.
- Każde zajęcia są prowadzone przez Trenerów z wieloletnim doświadczeniem w rozwijaniu struktur trenerskich w organizacjach.
- Akademia SET to 100% gwarancji zadowolenia - jeżeli przed rozpoczęciem drugiego dnia zajęć uznasz, że Szkoła nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zrezygnować bez żadnych kosztów.
- Opłaty za szkołę rozkładamy na dogodne raty 0%.
- Pierwsza rata do końca marca 2010.

Zobacz opinie uczestników o Szkole Trenerów Biznesu Akademii SET®: Opinie uczestników

Zapoznaj się z programem, organizacją i warunkami uczestnictwa w Szkole Trenerów Biznesu: Akademia SET

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kontaktu
Adam Walerjańczyk
www.GrupaSET.pl

Obrazek
Adam Walerjańczyk edytował(a) ten post dnia 09.02.10 o godzinie 17:51
Paweł Krzych

Paweł Krzych Marketing and
business
development. I am
open to business...

Temat: Ogłoszenia

.Paweł Krzych edytował(a) ten post dnia 06.07.10 o godzinie 14:13
Agnieszka Majcherek

Agnieszka Majcherek Specjalista ds CRM

Temat: Ogłoszenia

W ramach XXIX seminarium z cyklu AUTORYTETY firmy BIGRAM i Golden Mark serdecznie zapraszają na wyjątkowe spotkanie, którego gościem będzie jeden z największych wizjonerów świata biznesu, guru zarządzania nazywany ojcem postmodernistycznych korporacji

TOM PETERS

Obrazek
http://www.tompeters.pl

seminarium pt. SZTUKA SKUTECZNEGO ZARZĄDZANIA Nowe czasy, nowa wizja, nowe wyzwania! odbędzie się 28 kwietnia 2010 r. w Warszawie

Tom Peters jest niezwykle charyzmatycznym i inspirującym mówcą, znanym z niekonwencjonalnych pomysłów. Spotkanie z nim będzie nie tylko rzadką okazją poznania światowej sławy autorytetu, ale również wymiany poglądów na temat najnowszych trendów we współczesnym zarządzaniu. Będzie to niewątpliwie jedno z największych wydarzeń biznesowych w 2010 roku.

http://www.youtube.com/watch?v=OYLhthJA6qc&feature=rel...
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie - ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE
Termin:11-12 lutego 2010 Miasto: Warszawa
Ośrodek: Centrum Konferencyjne B&O Navigator
Ostatnie miejsca!!!
Oferta:
INFORMACJA O CENACH I PROMOCJACH SZKOLENIA OTWARTEGO W DNIACH 11-12.02.2010

PROGRAM SZKOLENIA:
http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/zarzadzani...

Inne oferty:
MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI - Metody Pozafinansowe
http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/menedzersk...

Zapraszamy

Zapraszamy

Obrazek
Dawid Martynowski edytował(a) ten post dnia 21.01.10 o godzinie 13:29
Darek S.

Darek S. Raz się żyje potem
się tylko straszy!

Temat: Ogłoszenia

Drodzy Koleżanki i Koledzy.

Przeklejam post, który znalazłem na innej grupie (autorka jest Kasia Księzowska).
Kasia K.:
Wiem, że to nie jest miejsce na umieszczanie takich próśb, ale
sprawa jest niezwykle pilna. Dostałam dzisiaj maila, że może
mnie się uda coś załatwić, bo czasu jest coraz mniej. Nie
będę się rozwodzić, cała sprawa jest opisana w wątku, do
którego podaję link. Może komuś z nas uda się pomóc
znaleźć niezwykłej kobiecie pracę i dach nad głową. Wątek
znajduje się na grupie Aby pomóc w 48 godzin.
>
>

http://goldenline.pl/forum/aby-pomoc-w-48-godzin/1...

Zmobilizowałem swoje kontakty, wysłałem biuletyn do swojej grupy z prosba o pomoc i wysłałem kasę.

Będzie trzeba to osobiście pomogę w przeprowadzce i poproszę kolegów z firmy.

Każdy może się przyłączyć, to po prostu fatalna historia!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Zapraszam do zapoznania się z ofertą nowego kierunku na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie - Kompetencje Menedżerskie w Zarządzaniu Ludźmi.
Wszystkie informacje na ten temat: http://www.kaweczynska.pl/studia/podyplomowe/kompetenc...
Zapraszam!
Pozdrawiam,
SylwiaSylwia Matuszak edytował(a) ten post dnia 21.01.10 o godzinie 21:39

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne już spotkanie informacyjne o programie Professional Diploma in Marketing, które odbędzie się we wtorek 26go stycznia 2010r. o godzinie 18.00 w Hotelu Nadmorskim (ul. Ejsmonda 2, Gdynia).

Poza organizatorami udział w spotkaniu zapowiedzieli także absolwenci programu, a całość poprowadzi dr hab. Robert Kozielski, który posiada tytuł Chartered Marketer wydawany przez CIM w Londynie.

Plan spotkania obejmuje:

* Powitanie:
* The Chartered Institute of Marketing - idea, programy, system certyfikacji;
* Professional Diploma in Marketing - zakres programu, wymagania, wartości;
* System egzaminowania CIM;
* questus - doświadczenie, standardy jakości;
* CIM w Polsce - pozycja, rynek pracy, społeczność;
* Q & A sesja.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszamy i prosimy o potwierdzenie udziału do piątku 15go stycznia do godziny 14. W razie pytań prosimy o kontakt:

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
mobile: 603 480 155
tel./fax: (48 42) 673 20 77
Anna Sozańska

Anna Sozańska
koordynator/asystent
, Feedback coaching

Temat: Ogłoszenia

Dni Otwarte Szkoły Coachingu w Rzeszowie!!!

Zapraszamy na Dni Otwarte Szkoły Coachingu, pod nazwą
„NIEZWYKŁA PODRÓŻ DO SWOJEGO WNĘTRZA”, podczas których będzie możliwość spotkania się z trenerem, zadania pytań, zorientowania się czym jest coaching.

Korzyści jakie można osiągnąć studiując coaching:

• Zobaczysz na własne oczy, jak pracuje coach z pasją.
• Usłyszysz jakie kluczowe umiejętności możesz zdobyć rozwijając się w relacji coachingowej
• Spotkasz uczestników Szkoły Coachingu, którzy podzielą się z Tobą swoimi spostrzeżeniami

Jeżeli kierujesz zespołem, rodziną, firmą, zarządzasz ludźmi, masz wpływ na ich rozwój, wiesz, że najważniejsze dzisiaj jest pobudzanie i wspierania ich własnego, indywidualnego rozwoju,
to spotkanie to jest dla Ciebie.

W obecnych czasach trzeba posiadać zestaw umiejętności, dzięki którym będzie Ci się łatwiej pracować, lepiej porozumiewać i po prostu żyć z lepszą jakością.

Weź ze sobą ludzi, którym rozwój jest bliski .
Zapraszam Cię !!!
Wstęp jest całkowicie BEZPŁATNY.
Potwierdź udział na adres mailowy biuro@fbszkolenia.pl, w temacie - Spotkanie otwarte.

Termin pierwszego spotkania:
3 luty 2010r. godz. 17.00- 19.00 Rzeszów

tel. 504577790

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Chcesz dorobić? Napisz!;)

Branża: wysokiej jakości perfumy, make up-y, artykuły typu form home, telefonia komórkowa. Wysokie marże, ciekawe programy motywacyjne, możliwość rozwoju biznesu we własnym zakresie, nielimitowany czas pracy.

Zainteresowanych zapraszam na priv. Pozdrawiam
Grzegorz Turniak

Grzegorz Turniak Mentor, mówca,
mingling maven,
networker, moderator
sesji...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na wykład G. Turniaka "Siła Sieci czyli Twoja kariera.." w ramach Międzynarodowego Tygodnia Networkingu.
Zarządzanie własną karierą to spore wyzwanie dla wszystkich profesjonalistów. W dzisiejszych czasach wysoki iloraz inteligencji, ukończona dobra uczelnia nie wystarcza.
Trzeba mieć proaktywną postawę, wizję swojej kariery, znać swoje talenty i w oparciu o nie rozwijać kompetencje, korzystać z coachów i mentorów oraz co okazuje się być częścią sieci życzliwych nam ludzi. Przydają się oni przy wyborze studiów, pierwszej pracy, poszukiwaniach kolejnych wyzwań.
Jak, kiedy i z kim budować taką sieć? Jakie role w niej odgrywać? Jak budować swój wizerunek? Jak znajomi i przyjaciele pomogą nam uniknąć pułapek na ścieżce kariery? Jakimi zasadami się kierować a jakimi mitami się nie przejmować?

Spotkania Tygodnia Networkingu w innych miastach: http://www.bnipolska.pl/
oraz na http://www.tydziennetworkingu.pl/
Warszawa, Koszykowa 79
Czas: od 2 lutego, 18:00 do 2 lutego, 20:30

Grzegorz Turniak - pisz do mnie- grzegorz@turniak.pl , 501 15 22 20, Prezes BNI Polska
Ewelina Daniła

Ewelina Daniła *Art Of
Business*SALON
KOBIET*

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszamy wszystkie Panie na lutowe spotkanie Salonu Kobiet we Wrocławiu.

Nasze spotkania to networking ze szczyptą czegoś jeszcze... Każde spotkanie ma swój temat ale nie zawsze udaje nam się go poruszyć. Podążamy bowiem za potrzebą chwili i dajemy sobie przestrzeń dla każdej z nas.

Temat na luty:
Jak zrobić, żeby się chciało tak jak się nie chce czyli (prawie) wszystko o motywacji.

Nasze spotkania to takie "rozwojowe pogaduszki" wspaniałych i pełnych pasji kobiet...

Każda Pani mile widziana.Zabierz ze sobą przyjaciółkę, koleżankę, znajomą...

Przyjdź i nawiąż nową znajomość bądź współpracę biznesową!

Warto również zabrać ze sobą wizytówki i dobry humor!

Termin: 1 luty, godz.18.30
Miejsce:WROCłAW, Fly Bar, ul.Więzienna 21 http://fly-bar.pl
Inwestycja: 50 zł ,przy rezerwacji dwóch bądź więcej osób- 40 zł.
Członkinie Salonu Kobiet mają wstęp za darmo.

W cenie pyszna kawa do wyboru.

WYLOSUJEMY RÓWNIEŻ JEDNO PODWÓJNE ZAPROSZENIE NA "KINO NA OBCASACH".
Seans odbędzie się 2 lutego, godz.20.00 w Multikinie w Pasażu Grunwaldzkim.
Emitowany film: "Nine".
Sprawdź, jak zostać Członkinią:
http://salonkobiet.pl/Czlonkostwo_w_Salonie_Kobiet_g,7...

Ze względu na duże zainteresowanie oraz ograniczoną ilość miejsc rezerwacji dokonuje się poprzez wpłatę na konto. Członkinie są proszone o potwierdzenie chęci uczestnictwa drogą mailową http://wroclaw@salonkobiet.pl. Ułatwi nam to organizację spotkania.

Serdecznie zapraszamy!

Najbliższe szkolenie z motywacji, na które Członkinie mają aż 50% zniżki a uczestniczki spotkania lutowego 50 zł zniżki:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/jak-pokonac-swojego...

Nasza grupa:
http://www.goldenline.pl/grupa/salon-kobiet

--------------------
http://salonkobiet.pl
http://artofbusiness.plEwelina Daniła edytował(a) ten post dnia 27.01.10 o godzinie 07:19
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Ogłoszenia

Nie wiem, czy to w dziale ogłoszenia, czy gdzie indziej;-)))

Daję tutaj. Poszukałem na GL grupy traktującej o tzw bezpieczeństwie publicznym. Powinno być o bezpieczeństwie i porządku publicznym - ale to za długa nazwa. Nie znalazłem, to założyłem:
http://www.goldenline.pl/grupa/bezpieczenstwo-publiczne

Dla wszystkich zainteresowanych tym, co tak naprawdę powinniśmy dostać od naszych samorządów.

Właśnie - samorządów, bo to one mają w zadaniach własnych wiele spraw związanych z szeroko (bardzo) pojętym bezpieczeństwem.

Zainteresowanych, co powinno być, jakie informacje winny być publikowane, jak uzyskać dostęp do informacji zapraszam do grupy i udziału w dyskusjach.

Dla tych, co jeszcze nie są pewni po co taka grupa. Cóż... Informacje związane z bezpieczeństwem są niezbędne przy wyborze np miejsca zamieszkania, miejsca założenia firmy, miejsca wypoczynku itp.

A samorządy cóż... Powinny i hałasem się zająć i stężeniami pyłów, i uciążliwym zdarzeniami, zwanymi wykroczeniami i przestępstwami kryminalnymi.

Tak naprawdę te wszystkie informacje macie prawo pozyskać.

Pozdrawiam i zapraszam.
Magdalena Ż.

Magdalena Ż. HR Business Partner

Temat: Ogłoszenia

Witam Państwa serdecznie,

Za zgodą Założyciela Grupy, wklejam poniżej link do ankiety dotyczącej Badania środowiska Interim Managerów w Polsce. Ankieta jest przeprowadzana na zlecenie Stowarzyszenia Interim Managers (SIM) i posłuży jako baza do stworzenia raportu "Interim Management 2010".

Ankieta jest skierowana do osób na stanowiskach kierowniczych, dyrektorskich, zarządczych. Do właścicieli przedsiębiorstw jak i do managerów. Czyli do Członków tej grupy także.

Zachęcam do wypełnienia ankiety, być może badana tematyka okaże się interesująca dla Państwa z punktu widzenia pracodawcy bądź rozważań na temat własnej kariery zawodowej.

Link do ankiety: stowarzyszenieim.org/page/badanie-srodowiska-im .

W razie pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam.Magdalena Żuraw edytował(a) ten post dnia 27.01.10 o godzinie 16:33

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do