Ewelina Daniła

Ewelina Daniła *Art Of
Business*SALON
KOBIET*

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszamy wszystkie Panie na kolejne spotkanie Salonu Kobiet.
Tym razem będziemy gościć w Casinos Poland


Nasze spotkania to networking ze szczyptą czegoś jeszcze... Każde spotkanie ma swój temat ale nie zawsze udaje nam się go poruszyć. Podążamy bowiem za potrzebą chwili i dajemy sobie przestrzeń dla każdej z nas.

Nasze spotkania to takie "rozwojowe pogaduszki" wspaniałych i pełnych pasji kobiet...

Temat spotkania:
"Fortuna kołem się toczy czyli moje cele na 2010 rok"

Zapewniamy wiele atrakcji i miłych niespodzianek m.in. od perfumerii Sephora (DH.Reduta) oraz od fotografa Radosława Mokrzyckiego.

Każda Pani mile widziana.Zabierz ze sobą przyjaciółkę, koleżankę, znajomą...

Przyjdź i nawiąż nową znajomość bądź współpracę biznesową!

Warto również zabrać ze sobą wizytówki i dobry humor!

Termin: WYJąTKOWO DRUGI PONIEDZIAłEK MIESIąCA, 11 stycznia, godz.18.30
Miejsce:WROCłAW, Casinos Poland
Inwestycja: 35 zł , Członkinie Salonu Kobiet mają wstęp za darmo i mogą też zabrać ze sobą Przyjaciółkę.

W cenie: powitalny drink, poczęstunek, darmowa gra (nie na pieniądze)

Ze względu na duże zainteresowanie oraz ograniczoną ilość miejsc rezerwacji dokonuje się poprzez wpłatę na konto. Członkinie są proszone o potwierdzenie chęci uczestnictwa drogą mailową http://wroclaw@salonkobiet.pl. Ułatwi nam to organizację spotkania.

UWAGA! UCZESTNICZKI TEGO SPOTKANIA MAJą MOżLIWOść WYKUPIENIA CZłONKOSTWA SALONU KOBIET W PROMOCYJNEJ CENIE!

Serdecznie zapraszamy!

*****************
Sprawdź, jak zostać Członkinią:
http://salonkobiet.pl/Czlonkostwo_w_Salonie_Kobiet_g,7...
*****************
Przy okazji zapraszamy na wirtualne spotkanie z nagrodami:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/niech-sie-spelnia-m...
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: Ogłoszenia

Doradztwo w zakresie planowania strategicznego i organizacyjnego, wspomaganie zarządzania, regulaminy i wewnętrzne procedury.

Analizy i audyty:
- struktur organizacyjnych
- kanałów komunikacji i przepływów informacji
- analizy otoczenia
- analiza procesów
- dotyczące obniżania kosztów działalności

Plany:
-strategiczne, marketingowe, restrukturyzacji

Ogólnie mówiąc: diagnoza i leczenie Twojej firmy ;)

Więcej szczegółów? Zadaj pytanie na priv

*******
Przy „umowach pakietowych” szkolenie z zakresu marketingu, w prestiżowej akademii – GRATIS!
*******
Ilona Łukaszewska

Ilona Łukaszewska życie jest piękne

Temat: Ogłoszenia

głośno ostatnio o tym temacie :

dziendobrytvn.plejada.pl/28,28194,news,,1,,szyb...

SPEED DATING Z KLASĄ!!!!! NOWY ROK - NOWE MOŻLIWOŚCI

Serdecznie zapraszam,

08.01.2010 piątek godz.19.00 odbędzie się pierwsze w NOWYM ROKU spotkanie z cyklu Speed Dating z klasą!

Czyli szukamy towarzystwa na KARNAWAŁ!

Wszystkich zainteresowanych zapraszam do zapisów, zostało już tylko kilka miejsc....

Poznaj i umów się na randkę z osobą o podobnych zainteresowaniach ,temperamencie i poglądach...

GWARANTUJEMY ŚWIETNĄ ZABAWĘ NA WYSOKIM POZIOMIE
ORAZ MIŁE TOWARZYSTWO!

ŻYCZĘ WYBORNEJ ZABAWY I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2010 !!!

Zapisy :factorydating.pl/?styczen,35
Info :andrzej@factorydating.pl
Tel: 507 150 091

SERDECZNIE ZAPRASZAM :)
DO ZOBACZENIA!

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam wszystkich zainteresowanych za szkolenie:

Temat szkolenia : „Savoir-vivre z elementami autoprezentacji”

Uczestnik szkolenia uzyska praktyczną wiedzę i umiejętności, które pozwolą mu:

- zdobyć ogładę i swobodę w codziennych kontaktach biznesowych.
- pokazać się we właściwym świetle jako człowiek sukcesu i zachowywać się stosownie do sytuacji;
- czuć się swobodnie i pewnie w sytuacjach trudnych i nietypowych zarówno w zwykłej firmowej codzienności, jak i w świecie wielkiego biznesu;
- uniknąć niezręcznych sytuacji, które mogą wprawić w zakłopotanie;
wykorzystać pozytywnie wpływ osobistej kultury na jakość kontaktów z klientami
- właściwie dobrać strój na odpowiednią okazję, jak postępować w trakcie powitania, wręczania wizytówek, zachowania się w trakcie oficjalnych przyjęć oraz wielu innych umiejętności praktycznych potrzebnych na przyjęciu, w biurze czy restauracji.

Miejsce : Warszawa
Termin : 14 lub15 styczeń 2009 ; godziny 9:00-16:00
Koszt : 149,00 PLN (oferta specjalna)
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

W momencie zainteresowania proszę o kontakt w celu przesłania szczegółowych informacji.
mail: edyta.pilat@asystentka.pl

Pozdrawiam serdecznie
Edyta Piłat
Specjalista ds. sprzedaży
asystentka.pl
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Ogłoszenia

W sobotę 9 stycznia w Warszawie, odbędzie się kolejna edycja wspaniałego szkolenia "Świadomy w komunikacji".

Zweryfikujesz swoje wartości i przekonania. Niekorzystne przekonania nauczysz się zamieniać na korzystne. Dowiesz się, czym jest bezwarunkowa relacja z samym sobą i z drugą osobą. Spojrzysz na proces komunikacji w zupełnie odmienny sposób i bardzo przyjemnie spędzisz czas, w gronie osób o podobnych zainteresowaniach.

Obrazek
Po więcej informacji zapraszam na stronę spotkania na GoldenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/swiadomy-w-komunika...

Tutaj znajdziesz opinie uczestników poprzednich edycji szkolenia:
http://rdaniluk.pl/nlp_testymoniale
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Ogłoszenia

W niedzielę 10 stycznia w Warszawie, odbędzie się kolejna edycja warsztatu "Mistrz sceny".

Ile warta jest dla Ciebie umiejętność występów przed grupą, gdy stoisz na środku, a wszyscy uczestnicy w ciszy i z maksymalną uwagą wpatrują się w Ciebie ciekawskimi oczami, a Ty dobrze się bawisz i umiejętnie sterujesz procesem? Na szkoleniu poznasz ogromną ilość praktycznej wiedzy do wykorzystania od zaraz.

Obrazek
Po więcej informacji zapraszam na stronę spotkania na GoldenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/mistrz-sceny-umieje...

Tutaj znajdziesz opinie uczestników poprzednich edycji szkolenia:
http://www.rdaniluk.pl/nlp_testymoniale
Anna Brzozowska (Struska)

Anna Brzozowska
(Struska)
Uniwersytet
Warszawski

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Jeżeli ktoś jest zainteresowany służę pomocą (konsultacje, informacje, opracowanie wniosków...):

Obecne konkursy w Małopolsce (obsługujemy wszystkie programy unijne i każdy obszar Polski):

DOTACJE NA PRZEDSZKOLA w Małopolsce: konkursu w ramach Poddziałania 9.1.1

INNE KONKURSY z PO KL, któtych nabór ogłoszono w tym tygodniu w MAŁOPOSCE :
- Poddziałanie 8.2.1

Anna Struska
kom: +48 668 873 890
e-mail: anna.struska@iqon.pl, iqon.pl

IQON Consulting Sp. z o.o.
ul. Kunickiego 10, 30-134 Kraków
tel: 012 631 07 55 , fax: 012 631 07 59

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zamierzam zająć się tworzeniem fundacji i firmy. Fundacji zajmującej się wspieraniem zawodowo osób niepełnosprawnych a firmy doradczo, szkoleniowej. Zapraszam do grupy http://goldenline.pl/grupa/moje-pomysly i do kontaktu osób zainteresowanych współpracą.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

A Ty co dzisiaj robisz?
http://click2me.com

Poszukujemy inwestora!
Sławomir W.

Sławomir W. Lekarz, dr n. med.,
genetyka,
bioinformatyka,
prawo medyczne

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie
Zapraszam wszystkich do zapoznania się z ofertą wirtualne-biuro.org
Oferta szczególnie skierowana do wszystkich zainteresowanych otwarciem własnej firmy.
Zapraszamy do współpracy

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na szkolenie "SKUTECZNA REKRUTACJA".

- szkolenie skierowane do wszystkich, którzy potrzebują codziennie zdobywać nowe osoby do współpracy.

CELE - Rozwijanie umiejętności rekrutowania Agentów; Rozwijanie umiejętności zdobywania rekomendacji; Elevator Pitch jako szybki i skuteczny sposób promowania siebie i firmy.

PROGRAM - Rekomendacje, czy polecenia; Elevator Pitch; wypracowanie niestandardowych metod rekrutowania.

KORZYŚCI - Zbudujesz bazę kandydatów do współpracy; będziesz potrafił szybko i w atrakcyjny sposób zaprezentować siebie i firmę co pomoże Ci w pozyskaniu osób do współpracy; będziesz bardziej pewny siebie podczas rozmów biznesowych.

Termin: 16 stycznia 2010
Miejsce - Ogrodzieniec, Centrum Rozrywki JURA
Cena: 320 zł/osoba
Ilość miejsc - 15 osób

Zapisy - sir-szkolenie@home.pl

Szczegółowe informacje - http://sir-szkolenia.pl
Kamil Rajtarski

Kamil Rajtarski Partner Zarządzający
Y-Consulting |
Konsultant HRM/HRD |
...

Temat: Ogłoszenia

Firma Suprowicz&Partnerzy serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych tematyką ZZL na kolejną warszawską edycję szkolenia:

"Specjalista ds. Personalnych – kompendium wiedzy zawodowej".

Warsztaty przeznaczone są dla osób wiążących swoją zawodową przyszłość z działem HR oraz tych, którzy po prostu zainteresowani są tematyką około kadrową. Na szkoleniu mowa będzie o najważniejszych procesach prowadzonych przez pion personalny. Szkolenie jest kompleksowe. Ma ono na celu przedstawienie zakresu wiedzy jaki potrzebny jest do piastowania stanowiska specjalisty w wewnętrznym dziale personalnym firm.

Zakres szkolenia obejmował będzie wiedzę m.in. z zakresu:
- organizacji działu personalnego,
- aspektów prawa pracy,
- metod rekrutacji i selekcji personelu,
- zasad prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
- systemów wynagradzania i premiowania,
- projektowania ćwiczeń Assessment Center.

Na tym szkoleniu mowa będzie ponadto o tym czym są strategia firmy i strategia personalna, jak tworzyć i wdrażać procedury, w jaki sposób przygotować system ocen okresowych, jak w aspekcie prawa pracy wygląda restrukturyzację personelu, jak efektywnie pozyskiwać specjalistów, czym jest audyt personalny.

Szkolenie trwać będzie pełne dwa dni, a prowadzone będzie przez praktyka, który doświadczenie w prowadzeniu spraw personalnych firm zatrudniających kilkuset pracowników zaczął zdobywać już w 1995 roku.

Kolejna warszawska edycja odbędzie się już 23 stycznia. Zostały ostatnie wolne miejsca.

Termin:
23-24 styczeń 2010

Czas trwania:
20h

Cena:
opłata wynosi 375 zł

Miejsce:
Warszawa

Cena zawiera: uczestnictwo w warsztatach, materiały szkoleniowe, zaświadczenia, poczęstunek.

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Wszystkich zainteresowanych szczegółami proszę o kontakt telefoniczny (508-466-220), lub poprzez wiadomość prywatną.
Strona wydarzenia:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/kolejna-edycja-szko...

Pozdrawiam,

Kamil Rajtarski

Analityk Rynku Pracy

tel.: 508-466-220
mail: kamil.rajtarski@gmail.com
Agnieszka T.

Agnieszka T. Today I saw music in
the sky...

Temat: Ogłoszenia

Podejmę współpracę z trenerem specjalizującym się w szkoleniach z zakresu przeciwdziałania mobbingowi.

Agnieszka Topolewska

agnieszka.topolewska@grupa6.pl

Tel. (71) 796 68 42

Tel. kom.: 785 004 393
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Ogłoszenia

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w cyklu szkoleń realizowanych w ramach nowej inicjatywy szkoleniowej Ośrodka Informacji Naukowej Oinpharma pod nazwą Akademia Product Managera.

Akademia Product Managera to cykl zajęć realizowanych w dziesięciu dwudniowych sesjach odbywających się raz w miesiącu.

Akademia jest owocem wnikliwej analizy potrzeb sektora farmaceutycznego oraz bieżącej oferty szkoleniowej dedykowanej zarówno do osób zainteresowanych rozwojem swojej kariery na stanowisku Product Managera, jak i reprezentantów medycznych i farmaceutycznych, których aspiracje i ścieżka rozwoju zawodowego podąża w tym właśnie kierunku.

Obrazek

Akademia Product Managera ma za zadanie merytoryczne wsparcie działań Product Managera obejmujące swym zasięgiem zarówno umiejętności „twarde” - związane z zastosowaniem konkretnych technik i narzędzi – oraz umiejętności „miękkie” obejmujące pełnienie ról twórcy, orędownika idei, eksperta kategorii, lidera zespołu.

Program szkoleń i omawiane zagadnienia z dziedziny Marketingu, Finansów, Prawa, Zarządzania i Informatyki - zostały tak pomyślane i skonstruowane, aby przejście całego cyklu w możliwie najszerszy sposób przygotowywało i utrwalało umiejętności niezbędne do osiągania sukcesów na stanowisku Product Managera.

Czas trwania Akademii Product Managera(APM)to okres : lmarzec 2010 - styczeń 2011. [Jedno spotkanie w miesiącu (na początku miesiąca)- oprócz sierpnia. Do rozpoczęcia projektu pozostało jeszcze trochę czasu, więc proponujemy zapytać o możliwość współfinansowania Akademii przez Pracodawcę.

W Akademii nabędą Państwo nie tylko wiedzę teoretyczną, ale dzięki warsztatom i tzw. case studies będą Państwo mogli prześledzić procesy zarządzania projektami / produktami na konkretnych przykładach i aktywnie w nich uczestniczyć.

Tematyka poszczególnych bloków Akademii obejmuje m.in.:

1) Launch nowych produktów (Rx, OTC):
- analiza rynku,
- plan marketingowy,
- budżet marketingowy i sprzedaży,
- plan akcji - taktyka,
- wybór i zakup konceptu,
- przygotowanie materiałów dla zespołów sprzedażowych
- motywacja zespołu(ustawianie planów i wag dla przedstawicieli)
- cykl życia produktu - dostosowanie działań
- case studies
2) Badania i analizy marketingowe (w branży farmaceutycznej)
- źródła informacji dla sektora farmaceutycznego,
- etapy badań marketingowych,
- techniki badań jakościowych i ilościowych
- badania samodzielne a badania zlecone,
- zasoby danych i ich przetwarzanie
- firmy oferujące bazy i ich porównanie
3) Trade marketing farmaceutyczny
- łańcuch dystrybucyjny,
- opracowywanie strategii działań promocyjnych dla różnych kanałów dystrybucji i sprzedaży
- konstrukcje ofert dla hurtowni i aptek, pakiety,
- aspekty prawne
4)- E-marketing farmaceutyczny
- formy e-marketingu,
- e-marketing jako narzędzie wzmacniające tradycyjne narzędzia
marketingowe,
- e-marketing jako narzędzie do budowania relacji z klientami,
- model elektronicznego przedstawiciela,
- e-detailing,
- mocne i słabe strony e-marketingu
5) Zarządzanie finansowe (controlling)
- kontrola finansów dla Product Managera
- realizacja celów
- mechanizmy kontroli
- KPIs
- zwrot z inwestycji – wskaźniki, ROI ,NPV ,inne
6) Współpraca z agencjami mediowymi i PR
- wybór agencji,
- współpraca i kontrola efektów,
- plany mediowe,
- ekspertyza mediowa,
- reklama - media,
- graficzne zasady konstrukcji reklamy,
- zasada AIDA,
- wybór mediów w zależności od grupy docelowej
7)Zarządzanie projektami w organizacjach (PMI®)
- symulacja zarządzania projektem farmaceutycznym (5 etapów)
- zarządzanie integracją projektu,
- zarządzanie jakością,
- zarządzanie ryzykiem,
- zarządzanie HR,
- zarządzanie komunikacją,
- zarządzanie dostawcami.
8) Zarządzanie (PMI®)
- zakresem
- czasem
- kosztami
9) Zarządzanie zespołem i komunikacją
- planowanie zespołu projektowego, struktura i organizacja ,
- kierownik projektu (dobór, umiejętności i cechy),
- typy autorytetów,
- motywacja,
- styl zarządzania a cykl zespołu, otoczenie i kontekst projektu,
- planowanie komunikacji,
- dystrybucja informacji,
- umiejętności, techniki i narzędzia komunikacji,
- organizacja i efektywne prowadzenie spotkań,
- przeglądy projektów - cele, typy, kryteria oceny, raporty
10) Tworzenie skutecznych materiałów reklamowych (produkty lecznicze)
- reklama do pacjenta,
- reklama do lekarza,
- reklama do farmaceuty,
- odpowiedzialność prawna Product Managera,
- refundacja leków w praktyce,
- tworzenie baz odbiorców / klientów, GIODO
11) Umowy gospodarcze
- praktyka,
- instrumenty prawne,
- wzory umów w pracy PM,
- prawo autorskie,
- zakup konceptu,
- prawo zamówień publicznych (przetargi szpitalne).
12) Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy Product Managera
- CLM
- e - detailing
- sampling
- e- CME
- planowanie działań
- gromadzenie informacji
- generowanie raportów
- szybkość, elastyczność, jakość pozyskiwanych danych a sprawne zarządzanie produktem
13) Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu
- racjonalizacja wydatków marketingowych
- komunikacja niskobudżetowa OTC,
- komunikacja alternatywna z lekarzami,
- strategie pull push,
- wdrażanie strategii marketingowej - praktyczne działania,
- relacje marketing-sprzedaż,
- model współpracy między działami w firmie,
- skutecznie materiały dla przedstawicieli .

Zważywszy że cały projekt to łącznie 120 godzin zajęć, orientacyjna cena to 12 tyś. złotych.Istnieje możliwość rozłożenia płatności na dogodne raty.

W przypadku zakupu wszystkich (10) modułów (całej Akademii)-cena to 12 tyś. złotych za całą Akademię. W przypadku nabycia niektórych tylko modułów (moduł - to 1 dwudniowy zjazd o określonej tematyce), cena modułów wynosi od 1500 - 2300 złotych / w zależności od tematyki. Bardziej opłacalna jest więc opcja zakupu „całej” Akademii.

Poszczególne moduły i ich ceny:

b]1-MODUŁ - MARZEC 2010 (CENA: 1500 PLN)[/b]

dzień 1 - Launch nowych produktów (Rx, OTC)
dzień 2 - Sztuka prezentacji

2-MODUŁ - KWIECIEŃ 2010 (CENA: 1500 PLN)

dzień 1 - Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu
dzień 2 - Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu

3-MODUŁ - MAJ 2010 (CENA:1500 PLN)

dzień 1 - Badania i analizy marketingowe jako narzędzie pracy PM
dzień 2 - Plan marketingowy, części składowe

4-MODUŁ - CZERWIEC 2010 (CENA:1800 PLN)

dzień 1 - Budżetowanie- zasady budżetowania
dzień 2 - Współpraca z agencją mediową oraz agencją PR

5-MODUŁ - LIPIEC 2010 (CENA:1600 PLN)

dzień 1 - Trade marketing farmaceutyczny
dzień 2 - E-marketing

6-MODUŁ - WRZESIEŃ 2010 (CENA:2300 PLN)

dzień 1 - Zarządzanie projektami w organizacjach
dzień 2 - Zarządzanie projektami w organizacjach

7-MODUŁ - PAŹDZIERNIK 2010 (CENA:2300 PLN)

dzień 1 - Zarządzanie: zakresem, czasem, kosztami
dzień 2 - Zarządzanie: zakresem, czasem, kosztami

8-MODUŁ - LISTOPAD 2010 (CENA:2300 PLN)

dzień 1 - Zarządzanie zespołem i komunikacją
dzień 2 - Zarządzanie zespołem i komunikacją

9-MODUŁ - GRUDZIEŃ 2010 (CENA:2000 PLN)

dzień 1 - Praktyczne aspekty tworzenia materiałów reklamowych
dzień 2 - Szkolenie z umów gospodarczych

10-MODUŁ -STYCZEŃ 2011 (CENA:1600 PLN)

dzień 1 - Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy PM (CLM, E-detailing, Sampling)
dzień 2 - Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy PM (CLM, E-detailing, Sampling)

Szkolenie odbywać się będzie w siedzibie firmy w Warszawie, w nowoczesnej sali z użyciem wszelkich profesjonalnych narzędzi. Niezbędny będzie własny sprzęt w postaci laptopa ze względu na interaktywne warsztaty z Państwa aktywnym udziałem. (Z doświadczenia wiemy, że najbardziej komfortowo i sprawnie pracuje się Państwu na sprzęcie który dobrze znacie).

Gwarantami wysokiego poziomu merytorycznego Akademii Product Managera są Partnerzy Projektu:


Obrazek


Obrazek

Obrazek

Patronat medialny:
Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału. OINpharma jest znaną od ponad 40 lat marką wyspecjalizowaną w obsłudze branży farmaceutycznej. Nasze doświadczenie i renoma firmy są gwarantem wysokiego poziomu organizowanych przez Nas przedsięwzięć. Wykładowcy to profesjonaliści i praktycy z ogromnym doświadczeniem w zarządzaniu projektami / produktami we wiodących koncernach farmaceutycznych. Uczestnicy APM otrzymają, cenione na całym świecie, prestiżowe certyfikaty ukończenia szkolenia od ekpertów PMI® (Project Management Insitute) oraz certyfikaty ukończenia Akademii wystawione przez OINPharma.

Oczekujemy na kontakt z Państwa strony, w celu wysłania formularza zgłoszeniowego.

Ośrodek Informacji Naukowej OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69
00-838 Warszawa
tel. (22) 578 00 01
(22) 578 00 11
fax (22) 632 25 82
email: lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl
strona: http://oinpharma.pl
Dział szkoleń
szkolenia@oinpharma.pl
NIP: 526-021-10-96
KRS 0000137264
wysokość kapitału zakładowego 200 000,- PLN

Obrazek
Urszula Pielach Gemzała

Urszula Pielach Gemzała Architekt,Projektant
Wnętrz, Format
Studio

Temat: Ogłoszenia

Format_Studio Urszuli Pielach Gemzała
- Młoda pracownia architektoniczna szuka managera/specjalistę ds marketingu w zakresie pozyskiwania nowych inwestorów.
Zainteresowane współpracą osoby proszę o kontakt:
upg@op.pl
Urszula Pielach Gemzała
TEL:510-072-935
Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty szkoleniowej:

Nowe SZKOLENIE DLA HANDLOWCÓW oraz pracowników CALL-CENTER w ofercie GO-CTR Consulting

W 60 SEKUND DO SUKCESU

Dowiesz się jak:
■ zdiagnozować i wzbudzić potrzeby klienta przez telefon;
■ stosować właściwe techniki argumentowania;
■ radzić sobie z obiekcjami rozmówcy;
■ ...

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat szkolenia kliknij na poniższy link.

W 60 SEKUND DO SUKCESU

Zapraszamy również do korzystania z naszej oferty na szkolenia zamknięte:

Szkolenia dla handlowców
Szkolenia dla kupców

Pozdrawiamy
Zespół GO-CTR Consulting
szkolenia@go-ctr.com
Ilona S.

Ilona S. Trener, Coach,
Szkolenia, HR

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,
z przyjemnością zapraszamy na najbliższe kursy organizowane przez Centrum Szkoleniowe FRR Katowice.
Zachęcamy do skorzystania z eksperckiej wiedzy i doświadczenia wykładowców – praktyków.
Jednocześnie z przyjemnością informujemy, że powołując się na GOLDENLINE otrzymacie Państwo
10% rabat na kursy!!!

Zimowa oferta kursów zawodowych:
Kontroler Finansowy: 176 godzin,29.01.2010r. - 11.04.2010 r.

Dyrektor Finansowy: 192 godziny, 29.01.2010r. - 11.04.2010 r.

Finanse dla menedżerów:154 godziny, 29.01.2010r. - 11.04.2010 r.

Usługowe Prowadzenie Ksiąg
pakiet rozszerzony: 194 godziny, 29.01.2010r. - 11.04.2010 r.

Usługowe Prowadzenie Ksiąg
pakiet podstawowy: 166 godzin,29.01.2010r. - 11.04.2010 r.

Główny Księgowy
pakiet rozszerzony: 198 godzin, 29.01.2010r. - 11.04.2010 r.

Główny Księgowy
pakiet podstawowy: 138 godzin, 29.01.2010r. - 20.03.2010 r.

Finanse dla niefinansistów: 90 godzin,29.01.2010r. - 20.03.2010 r.

Podstawy ZUS: 16 godzin, 29.01 - 31.01.2010 r.

Akademia Podatków: 44 godziny,12.02 - 28.02.2010 r.

Analityk Finansowy: 68 godzin,05.02.2010r.- 21.03.2010 r.

Analityk Kredytowy: 98 godzin,05.02.2010r. - 11.04.2010 r.

Analityk Windykacyjny: 82 godziny,05.02.2010r. - 26.03.2010 r.

Samodzielny Księgowy – rachunkowość od podstaw : 96 godzin, 23.01.2010r. – 21.03.2010 r.

Kadry i Płace: 32 godziny, 18.01.2010r. – 17.02.2010 r.

Doradca Podatkowy: 128 godzin,27.02.2010r. – 30.05.2010 r.

W przypadku pytań, uprzejmie prosimy o kontakt z Koordynatorem Kursów Zawodowych :
Olga Karwaczyńska 500 151 099

Katowice
ul. Moniuszki 4/8
40-005 Katowice

Sekretariat
katowice@frr.pl
tel. 032 353 09 26
fax. 032 353 09 26

W przypadku chęci zgłoszenia proszę o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie http://frr.pl

Pełna oferta szkoleń dostępna na http://frr.pl


Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o. | ul. Studencka 70 | 02-735 Warszawa
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydz. Gosp. KRS, NR 194975; NIP 525 22 88 204; REGON 015657688; kapitał zakładowy 410.000 złotych
Jeżeli nie są Państwo zainteresowani naszą ofertą, bądź nie wyrażają Państwo zgody na otrzymywanie informacji handlowych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu Ustawy z dnia 18.07.2002 r. O świadczeniu usług drogą elektroniczną prosimy o powiadomienie nas o tym poprzez wysłanie e-maila zwrotnego o temacie :NIE. Po otrzymaniu takiej wiadomości, Państwa e-mail zostanie niezwłocznie usunięty z naszej bazy danych

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Kochani,

Firma questus zaprasza właścicieli i pracowników małych firm z województwa małopolskiego do udziału w szkoleniach dofinansowanych przez UE.

Zachęcam do zapoznania się ze szczegółami:

http://akademia.questus.pl/efektywnosc.html

W razie pytań proszę o kontakt.
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia

MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI - Metody Pozafinansowe
http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/menedzersk...

Termin:25 Stycznia 2010 Miasto: Warszawa
Ośrodek: KOARA EXPO

Inne oferty:
http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/coaching-w...

Program:

1. ROLA MENEDŻERA W PROCESIE MOTYWACJI POZAFINANSOWEJ

*
Analiza własnego poziomu motywacji
*
Drabina automotywacji
*
Wykorzystanie expose szefa jako fundamentu motywacji.
* Motywujące projektowanie zadań (cykl Deminga, zasada SMART)

2. MENEDŻERSKIE NARZĘDZIA MOTYWACJI.

*
Standardy motywacji finansowej
*
Motywatory pozafinansowe:
*
Wewnętrzne - zaspokajające potrzeby psychologiczne
* Zewnętrzne - zaspokajające potrzeby rzeczowe

3. DEMOTYWATORY I MITY MOTYWACJI.

*
Od pieniędzy do strachu - czyli 6 mitów motywacji.
* Rutyna wrogiem motywacji.

4. SPRAWDZONE TECHNIKI KOMUNIKACJI MOTYWACYJNEJ.

*
Konstruktywna informacja zwrotna
*
Algorytm nagradzania
* Algorytm karania

5. 12 ZASAD WYDOBYWANIA Z LUDZI TEGO CO W NICH NAJLEPSZE.

Zapraszamy

Obrazek
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: Ogłoszenia

Akademia Coachów Wewnętrznych

Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów i trenerów wewnętrznych. Osób, które szukają kursu uczącego coachingu w łatwy i skuteczny sposób. Chcą nauczyć się prowadzenia coachingu swoich pracowników i podopiecznych, by ich rozwijać i pomagać im osiągać cele zawodowe.

Chcesz dowiedzieć się więcej o ACW?

Zapraszam do przeczytania Informatora
Akademii Coachów Wewnętrznych
(plik .pdf) oraz na strony Portalu Akademii Coachów Wewnętrznych.

Aby bezpłatnie otrzymać, wybrany przez siebie Abstrakt książki spośród wszystkich dostępnych w Sklepie ACW dołącz do spotkania oraz do grupy Akademia Coachów Wewnętrznych.

Dodatkowo spośród wszystkich członków spotkania wylosujemy 10 osób, które otrzymają e-book „DNA coacha” oraz 5 osób, które otrzymają e-book „Jednominutowy coach”.

Wszystkie szczegóły znajdziesz na stronie spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/akademia-coachow-we...

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do