Temat: Ogłoszenia
Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w cyklu szkoleń realizowanych w ramach nowej inicjatywy szkoleniowej Ośrodka Informacji Naukowej Oinpharma pod nazwą
Akademia Product Managera.
Akademia Product Managera to cykl zajęć realizowanych w dziesięciu dwudniowych sesjach odbywających się raz w miesiącu.
Akademia jest owocem wnikliwej analizy potrzeb sektora farmaceutycznego oraz bieżącej oferty szkoleniowej dedykowanej zarówno do
osób zainteresowanych rozwojem swojej kariery na stanowisku Product Managera, jak i reprezentantów medycznych i farmaceutycznych, których aspiracje i ścieżka rozwoju zawodowego podąża w tym właśnie kierunku.
Akademia Product Managera ma za zadanie merytoryczne wsparcie działań Product Managera obejmujące swym zasięgiem zarówno umiejętności „twarde” - związane z zastosowaniem konkretnych technik i narzędzi – oraz umiejętności „miękkie” obejmujące pełnienie ról twórcy, orędownika idei, eksperta kategorii, lidera zespołu.
Program szkoleń i omawiane zagadnienia z dziedziny
Marketingu, Finansów, Prawa, Zarządzania i Informatyki - zostały tak pomyślane i skonstruowane, aby przejście całego cyklu w możliwie najszerszy sposób przygotowywało i utrwalało umiejętności niezbędne do osiągania sukcesów na stanowisku Product Managera.
Czas trwania Akademii Product Managera(APM)to okres :
lmarzec 2010 - styczeń 2011. [Jedno spotkanie w miesiącu (na początku miesiąca)- oprócz sierpnia. Do rozpoczęcia projektu pozostało jeszcze trochę czasu, więc proponujemy zapytać o możliwość współfinansowania Akademii przez Pracodawcę.
W Akademii nabędą Państwo nie tylko wiedzę teoretyczną, ale dzięki warsztatom i tzw. case studies będą Państwo mogli prześledzić procesy zarządzania projektami / produktami na konkretnych przykładach i aktywnie w nich uczestniczyć.
Tematyka poszczególnych bloków Akademii obejmuje m.in.:
1) Launch nowych produktów (Rx, OTC):
- analiza rynku,
- plan marketingowy,
- budżet marketingowy i sprzedaży,
- plan akcji - taktyka,
- wybór i zakup konceptu,
- przygotowanie materiałów dla zespołów sprzedażowych
- motywacja zespołu(ustawianie planów i wag dla przedstawicieli)
- cykl życia produktu - dostosowanie działań
- case studies
2) Badania i analizy marketingowe (w branży farmaceutycznej)
- źródła informacji dla sektora farmaceutycznego,
- etapy badań marketingowych,
- techniki badań jakościowych i ilościowych
- badania samodzielne a badania zlecone,
- zasoby danych i ich przetwarzanie
- firmy oferujące bazy i ich porównanie
3) Trade marketing farmaceutyczny
- łańcuch dystrybucyjny,
- opracowywanie strategii działań promocyjnych dla różnych kanałów dystrybucji i sprzedaży
- konstrukcje ofert dla hurtowni i aptek, pakiety,
- aspekty prawne
4)- E-marketing farmaceutyczny
- formy e-marketingu,
- e-marketing jako narzędzie wzmacniające tradycyjne narzędzia
marketingowe,
- e-marketing jako narzędzie do budowania relacji z klientami,
- model elektronicznego przedstawiciela,
- e-detailing,
- mocne i słabe strony e-marketingu
5) Zarządzanie finansowe (controlling)
- kontrola finansów dla Product Managera
- realizacja celów
- mechanizmy kontroli
- KPIs
- zwrot z inwestycji – wskaźniki, ROI ,NPV ,inne
6) Współpraca z agencjami mediowymi i PR
- wybór agencji,
- współpraca i kontrola efektów,
- plany mediowe,
- ekspertyza mediowa,
- reklama - media,
- graficzne zasady konstrukcji reklamy,
- zasada AIDA,
- wybór mediów w zależności od grupy docelowej
7)Zarządzanie projektami w organizacjach (PMI®)
- symulacja zarządzania projektem farmaceutycznym (5 etapów)
- zarządzanie integracją projektu,
- zarządzanie jakością,
- zarządzanie ryzykiem,
- zarządzanie HR,
- zarządzanie komunikacją,
- zarządzanie dostawcami.
8) Zarządzanie (PMI®)
- zakresem
- czasem
- kosztami
9) Zarządzanie zespołem i komunikacją
- planowanie zespołu projektowego, struktura i organizacja ,
- kierownik projektu (dobór, umiejętności i cechy),
- typy autorytetów,
- motywacja,
- styl zarządzania a cykl zespołu, otoczenie i kontekst projektu,
- planowanie komunikacji,
- dystrybucja informacji,
- umiejętności, techniki i narzędzia komunikacji,
- organizacja i efektywne prowadzenie spotkań,
- przeglądy projektów - cele, typy, kryteria oceny, raporty
10) Tworzenie skutecznych materiałów reklamowych (produkty lecznicze)
- reklama do pacjenta,
- reklama do lekarza,
- reklama do farmaceuty,
- odpowiedzialność prawna Product Managera,
- refundacja leków w praktyce,
- tworzenie baz odbiorców / klientów, GIODO
11) Umowy gospodarcze
- praktyka,
- instrumenty prawne,
- wzory umów w pracy PM,
- prawo autorskie,
- zakup konceptu,
- prawo zamówień publicznych (przetargi szpitalne).
12) Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy Product Managera
- CLM
- e - detailing
- sampling
- e- CME
- planowanie działań
- gromadzenie informacji
- generowanie raportów
- szybkość, elastyczność, jakość pozyskiwanych danych a sprawne zarządzanie produktem
13) Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu
- racjonalizacja wydatków marketingowych
- komunikacja niskobudżetowa OTC,
- komunikacja alternatywna z lekarzami,
- strategie pull push,
- wdrażanie strategii marketingowej - praktyczne działania,
- relacje marketing-sprzedaż,
- model współpracy między działami w firmie,
- skutecznie materiały dla przedstawicieli .
Zważywszy że cały projekt to łącznie
120 godzin zajęć, orientacyjna cena to 12 tyś. złotych.
Istnieje możliwość rozłożenia płatności na dogodne raty.
W przypadku zakupu wszystkich (10) modułów (całej Akademii)-cena to 12 tyś. złotych za całą Akademię. W przypadku nabycia niektórych tylko modułów (moduł - to 1 dwudniowy zjazd o określonej tematyce), cena modułów wynosi od 1500 - 2300 złotych / w zależności od tematyki. Bardziej opłacalna jest więc opcja zakupu „całej” Akademii.
Poszczególne moduły i ich ceny:
b]1-MODUŁ - MARZEC 2010 (CENA: 1500 PLN)[/b]
dzień 1 - Launch nowych produktów (Rx, OTC)
dzień 2 - Sztuka prezentacji
2-MODUŁ - KWIECIEŃ 2010 (CENA: 1500 PLN)
dzień 1 - Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu
dzień 2 - Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu
3-MODUŁ - MAJ 2010 (CENA:1500 PLN)
dzień 1 - Badania i analizy marketingowe jako narzędzie pracy PM
dzień 2 - Plan marketingowy, części składowe
4-MODUŁ - CZERWIEC 2010 (CENA:1800 PLN)
dzień 1 - Budżetowanie- zasady budżetowania
dzień 2 - Współpraca z agencją mediową oraz agencją PR
5-MODUŁ - LIPIEC 2010 (CENA:1600 PLN)
dzień 1 - Trade marketing farmaceutyczny
dzień 2 - E-marketing
6-MODUŁ - WRZESIEŃ 2010 (CENA:2300 PLN)
dzień 1 - Zarządzanie projektami w organizacjach
dzień 2 - Zarządzanie projektami w organizacjach
7-MODUŁ - PAŹDZIERNIK 2010 (CENA:2300 PLN)
dzień 1 - Zarządzanie: zakresem, czasem, kosztami
dzień 2 - Zarządzanie: zakresem, czasem, kosztami
8-MODUŁ - LISTOPAD 2010 (CENA:2300 PLN)
dzień 1 - Zarządzanie zespołem i komunikacją
dzień 2 - Zarządzanie zespołem i komunikacją
9-MODUŁ - GRUDZIEŃ 2010 (CENA:2000 PLN)
dzień 1 - Praktyczne aspekty tworzenia materiałów reklamowych
dzień 2 - Szkolenie z umów gospodarczych
10-MODUŁ -STYCZEŃ 2011 (CENA:1600 PLN)
dzień 1 - Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy PM (CLM, E-detailing, Sampling)
dzień 2 - Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy PM (CLM, E-detailing, Sampling)
Szkolenie odbywać się będzie w siedzibie firmy w Warszawie, w nowoczesnej sali z użyciem wszelkich profesjonalnych narzędzi. Niezbędny będzie własny sprzęt w postaci laptopa ze względu na interaktywne warsztaty z Państwa aktywnym udziałem. (Z doświadczenia wiemy, że najbardziej komfortowo i sprawnie pracuje się Państwu na sprzęcie który dobrze znacie).
Gwarantami wysokiego poziomu merytorycznego Akademii Product Managera są Partnerzy Projektu:
Patronat medialny:
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału. OINpharma jest znaną od ponad 40 lat marką wyspecjalizowaną w obsłudze branży farmaceutycznej. Nasze doświadczenie i renoma firmy są gwarantem wysokiego poziomu organizowanych przez Nas przedsięwzięć. Wykładowcy to profesjonaliści i praktycy z ogromnym doświadczeniem w zarządzaniu projektami / produktami we wiodących koncernach farmaceutycznych. Uczestnicy APM otrzymają, cenione na całym świecie, prestiżowe
certyfikaty ukończenia szkolenia od ekpertów PMI® (Project Management Insitute) oraz certyfikaty ukończenia Akademii wystawione przez OINPharma.
Oczekujemy na kontakt z Państwa strony, w celu wysłania formularza zgłoszeniowego.
Ośrodek Informacji Naukowej OINPHARMA Sp. z o.o.
ul. Prosta 69
00-838 Warszawa
tel. (22) 578 00 01
(22) 578 00 11
fax (22) 632 25 82
email:
lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl
strona:
http://oinpharma.pl
Dział szkoleń
szkolenia@oinpharma.pl
NIP: 526-021-10-96
KRS 0000137264
wysokość kapitału zakładowego 200 000,- PLN