Joanna C.

Joanna C. coach, trener,
freelancer, (w
zmianach...)

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy - 23-24 maja 2009 - WROCŁAW

COACHING MENADŻERSKI - TRENING dofinansowywany

Motto: Pomóż sobie i innym przenosić góry!

W jakim celu warto wziąć udział w szkoleniu?

Dziś złożoność relacji w procesie zarządzania stawia managerów przed zupełnie nowymi wyzwaniami. Manager powinien dysponować szerokim wachlarzem umiejętności i narzędzi interpersonalnych. O jednym z nich traktuje właśnie to szkolenie. Coaching jako proces pomaga ustrukturyzować relacje
i oczekiwania, zarówno przełożonego, jak i podległych pracowników. Pomaga również w osiąganiu wcześniej założonych celów. Jest narzędziem nowoczesnym, kompleksowym i opartym na wieloletnich obserwacjach ludzkich zachowań w różnych sytuacjach. Coaching wykorzystuje elementy psychologii, NLP
i socjologii, będąc zarazem procesem przystępnym i intuicyjnym, co pozwala na proste jego przyswojenie i używanie w życiu codziennym (nie tylko zawodowym!).

Szkolenie nakierowane jest na takie obszary jak:

- Coaching
- Zarządzanie
- Rozwój pracowników
- Komunikacja

Profil uczestników:

Szkolenie skierowane jest do każdej osoby, która zarządza
w sposób bezpośredni lub pośredni zespołem roboczym. Tematyka szkolenia zainteresuje i usatysfakcjonuje zarówno tzw. "rookie managers", jak i doświadczonych managerów. Osoby, które żywotnie zainteresowane są doskonaleniem swoich kompetencji managerskich oraz kształtowaniem wizerunku jako przełożonego / współpracownika odnajdą tu wiele kompleksowych narzędzi, które okażą się pomocnym wsparciem. Kompleksowość treści gwarantuje, iż nawet osoby, które nigdy się z coachingiem nie zetknęły wyjdą ze szkolenia z wiedzą gwarantującą jej użyteczność już następnego dnia w codziennych czynnościach zawodowych. Szkolenie przeznaczone jest również dla osób, które mimo braku podległych pracowników w swojej pracy zawodowej zajmują się wspieraniem rozwoju pracowników firmy (pracownicy działu personalnego, etc.).

Szkolenie składa się z kilku wyraźnie zarysowanych części:

Wprowadzenie do tematyki Coachingu.
Kim jest Coach?
Coaching jako proces.
Cel jako fundamentalny element Coachingu.
Korzystanie z narzędzi Coachingu.
Coaching a inne style wspierające rozwój pracowników.
Manager jako Coach.

Celem szkolenia jest:

Celem szkolenia jest zapoznanie Uczestników z ideą Coachingu oraz przygotowanie do stosowania w codziennym procesie zarządzania podległymi pracowniami, jak i kontaktach ze współpracownikami i przełożonymi. W trakcie zajęć Uczestnicy zapoznają się i praktycznie przećwiczą etapy prowadzenia sesji coachingowych z uwzględnieniem specyfiki procesu oraz własnych predyspozycji. W wyniku szkolenia uczestnicy poznają jak:

. wspierać podległych pracowników,
. precyzować cele i wspierać przy dążeniu do ich realizacji,
. poprawiać relacje na linii przełożony-podwładny,
. lepiej rozumieć siebie i innych,
. przezwyciężać przeszkody zewnętrzne i wewnętrzne,
. umiejętnie (kiedy? Jak?) stosować różne style wspierania (Coaching, Mentoring, etc.)

Zagadnienia omawiane na szkoleniu:

- Coaching jako proces
- Coaching a inne metody wsparcia
- wykorzystanie Coachingu w procesie zarządzania i rozwoju pracowników

Metody szkoleniowe:

Szkolenie odbywa się głównie w formie warsztatów, przy czynnym udziale Uczestników. Trener analizuje wraz z Uczestnikami konkretne przykłady w formie gier symulacyjnych, ćwiczeń
w małych grupach, analizy przypadków (case study), dyskusji moderowanych. Trener pełni role integratora, moderatora
i organizatora pracy grupy, a nie wykładowcy. Dzieli się wiedzą
i zachęca do tego też innych Uczestników szkolenia. Dba również o zapewnienie przyjaznej, pełnej wzajemnej życzliwości atmosfery podczas szkolenia.

Szersze informację:
firma@ers-szkolenia.pl
Aleksander Łamek

Aleksander Łamek Wesoły przewodnik po
Warszawie

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Dlaczego warto rozwijać poczucie humoru?

Osoby z poczuciem humoru:
- są bardziej atrakcyjne towarzysko,
- mają więcej znajomych i przyjaciół,
- mają większą pewność siebie,
- są bardziej lubiane,
- lepiej radzą sobie ze stresem i problemami,
- mają lepsze relacje ze współpracownikami,
- cieszą się lepszym zdrowiem.


Obrazek

Podczas 3-godzinnych warsztatów:
- poznasz pozytywne właściwości śmiechu,
- nauczysz się opowiadać i zapamiętywać dowcipy,
- weźmiesz udział w grupowej sesji terapii śmiechem wywodzącej się z Indii,
- dowiesz się jak codziennie być w dobrym humorze,
- nauczysz się prostych sztuczek magicznych, którymi zadziwisz każdego,
- rozwiniesz umiejętności pozytywnego myślenia oraz prawienia komplementów,
- poznasz grupowe zabawy, które uczynią z Ciebie duszę towarzystwa,
- zdobędziesz umiejętność śmiania się z siebie samego.

Będą to warsztaty piknikowe, gdyż odbędą się na łonie przyrody. Dzięki temu połączymy pożyteczne z przyjemnym.


Obrazek

Gwarantujemy doskonałą zabawę!

O prowadzącym warsztaty

Obrazek

Aleksander Łamek jest znanym ekspertem od terapii śmiechem. Od 7 lat prowadzi grupowe sesje terapii śmiechem w Centrum Onkologii w Warszawie (zobacz referencje). Jest autorem pierwszej polskiej książki na temat terapii śmiechem. Ma na koncie kilkadziesiąt występów w mediach związanych z propagowaniem pozytywnych właściwości śmiechu.
www.aleksanderlamek.pl

Czas i miejsce
13 czerwca 2009 (sobota)
godz. 11-14
PARK MŁOCIŃSKI (zmiana miejsca)
Warszawa
(dokładne miejsce zbiórki zostanie podane zapisanym osobom)

Cena warsztatów to zaledwie 30 zł od osoby (płatne na miejscu).
Każdy uczestnik warsztatów otrzyma na płycie CD elektroniczną wersję mojej książki pt. "Terapia śmiechem. Jak rozwijać poczucie humoru".

Uczestnicy powinny na warsztaty przynieść ze sobą:
- opłatę za warsztaty :-)
- koc lub duży ręcznik, na którym będzie można usiąść lub się położyć,
- jedzenie i picie.
Jeśli to możliwe, to prosiłbym przynieść ze sobą 3 owoce, np. jabłka lub pomarańcze, gdyż w czasie zajęć będziemy się uczyć żonglowania, do którego potrzebne są 3 okrągłe przedmioty. Jeśli będą to owoce, to po zakończeniu nauki żonglerki będzie je można ze smakiem i z satysfakcją skonsumować :-)

Obrazek


Zapisy na warsztaty:
Aleksander Łamek
zamowienia@aleksanderlamek.pl
tel. 698 896 447
lub poprzez wiadomości GoldenLine.
Zgłaszając się na warsztaty należy podać swoje imię i nazwisko oraz telefon kontaktowy.

Jeżeli okaże się, że dzień warsztatów będzie bardzo chłodny lub będzie padać, to wtedy warsztaty zostaną przeniesione na inny termin.


Obrazek

On już się zapisał na warsztaty. A Ty?

http://www.goldenline.pl/spotkanie/jak-rozwijac-poczuc...Aleksander Łamek edytował(a) ten post dnia 27.05.09 o godzinie 11:20

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do mojej grupy

http://www.goldenline.pl/grupa/english-used-books

Używane ksiażki w jęż. angielskim z dziedziny zarządzania,marketingu, reklamy.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

ZARZĄDZANIE JUTRA

zapraszam do wpisywania pomysłów

pozdrawiam
Jolanta Diskau

Jolanta Diskau Młoda ekonomistka

Temat: Ogłoszenia

Moi Drodzy jestem właśnie w trakcie pisania pracy licencjackiej, potrzebuję Waszej pomocy. Zamieszczam poniżej link do ankiety dotyczącej tego jak pracownicy postrzegają wpływ oceny pracowniczej na decyzje podejmowane w firmie. Ankieta ta pozwoli mi napisać część badawczą pracy. Dziękuję za wsparcie.Pozdrawiam

http://www.ankietka.pl/ankieta/25602/ocena-pracy-i-dec...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam
Prowadzimy szkolenia, na których emocje są jednym z głównych elementów...Chcesz poznać samą siebie? Przekonać się, że fobie i strach jest do przejścia? Że to co niemożliwe staje się możliwe? Połącz swoją siłę wewnętrzną z wiedzą i umiejętnością poznawania swojego ciała. Poznaj nową JA!
Spróbuj!

Szkolenia dla kobiet są nietypowe:) Nie odbywają się w sali wykładowej, bo po co mamy męczyć się w czterech ścianach (tylko 2 godziny na całe 48 godzin) a reszta w terenie:) wszystko rozpoczynamy w piątek o 10.00 i kończymy w niedzielę o 13.00:)

Zajęcia te mają na celu nauczyć nas:
- sztuki negocjacji,
- asertywności,
- pracy w grupie,
- podejmowania decyzji...
i co dla każdej kobiety jest również ważne kształtowania sylwetki i samoobronę:)
połączyliśmy praktycznie wszystko łącząc przyjemne z pożytecznym:) Zajęcia są o charakterze survivalowym :)w mundurach..i z przystojnymi instruktorami;)

Wydaje Ci się to zabawne? Śmieszne? Przyjedź…nie ważne jak…ważne, że skutecznie!!
Jeżeli macie ochote przeżyć szkołę życia i tym samym dowiedzieć się wiele o samej sobie i o tym co kobieta tak naprawde potrafi!! Napiszcie:)szkolenia możemy również wykonać dla firm (tylko panie) wystawiamy fakturę:)

Organizator zapewnia:
- zakwaterowanie
- pełne wyżywienie
- mundury
- odżywki

Cena: 799.95 (promocja przedwakacyjna:)))
Termin: od 3 do 5 lipca

Wpłaty:

Jeżeli zdecydujesz sie do połowy czerwca zapłacisz za szkolenie tylko: 700 zł

Osoby z GL 10% zniżki!!!

Pozdrawiam:)
Marek Kołoczek

Marek Kołoczek Business Everywhere

Temat: Ogłoszenia

Doskonalenie umiejętności menadżerskich - EFS - Kraków - Edycja Jesienna

Akademia Kompetencji - z menadżera na lidera

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Dzięki temu udział w nim jest możliwy już od 217 zł. Cena obejmuje cały cykl szkoleniowy wraz z badaniem potencjału rozwojowego i obszernym raportem na temat silnych i słabych stron uczestnika projektu.
Tego typu szkolenia na rynku komercyjnym osiągają wartość ponad 20 tyś zł.

Projekt ten skierowany jest do menadżerów firm z sektora MŚP. oraz osób spodziewających się awansu na to stanowisko.Marek Kołoczek edytował(a) ten post dnia 31.08.09 o godzinie 14:16
Ligia Ziemska

Ligia Ziemska specjalista
ds.organizacji
szkoleń, Edukacja
OKIDZ

Temat: Ogłoszenia

Kurs „Menedżer ds. kadr i płac „
we Wrocławiu
Zajęcia : rozpoczęcie 28 maja 2009r.
Czas trwania : 65 godzin lekcyjnych
Wykładowcy:
Wieloletni pracownicy Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" oraz Uniwersytetu Ekonomicznego, posiadający praktyczną wiedzę z zakresu prowadzenia kadr i płac. Samodzielnie opracowują materiały szkoleniowe.
Sposób organizacji szkolenia:
Zajęcia odbywają się w systemie wieczorowym dwa razy w tygodniu w godzinach:17.00- 20.00 Dokładne godziny rozpoczęcia oraz termin zostaną ustalone z grupą
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do samodzielnego prowadzenia spraw kadrowych i płacowych w firmie, łącznie z obsługą programów komputerowych, w tym również przekaz elektroniczny „Płatnik”.
Poświadczenie nabytych kwalifikacji:
Egzaminy z poszczególnych bloków tematycznych, certyfikat, zaświadczenie MEN.
Zakres tematyczny szkolenia:
I. Elementy zarządzania
II. Obsługa Kadr
Organizacja działu personalnego
Elementy prawa pracy uwzględniające najnowsze zmiany
III. Wynagrodzenia
Prawne podstawy wynagrodzeń
Czas pracy pracownika
Formy wynagradzania pracowników
Rozliczanie wynagrodzeń pracowników
Dokumentacja rozliczeniowa wynagrodzeń u pracodawcy
Rozliczanie wynagrodzeń od umów cywilno-prawnych
Rozliczenia przedsiębiorcy z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
Rozliczenia przedsiębiorcy z Urzędem Skarbowym
Świadczenia rodzinne

IV. Część komputerowa kursu:
Program komputerowy Gratyfikant
Program komputerowy Płatnik
Cena:
690 zł od osoby. Zapewniamy materiały szkoleniowe.
Kontakt: Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego „Edukacja” Sp. z o.o. ,ul Krakowska 56-69, 50-425 Wrocław
tel. 71 377 -21-36 (37) dzialszkolen@edukacja.wroc.pl
Opłatę należy wnieść przed szkoleniem (istnieje możliwość rozłożenia na dwie raty) na nr konta : Dominet Bank S.A.
60 1690 0013 2039 7305 5619 0001 lub osobiście w siedzibie Ośrodka
Ewa B.

Ewa B. marketing, podróże

Temat: Ogłoszenia

Akademia Telemarketingu zaprasza wszystkich zainteresowanych na szkolenie:

ZARZĄDZANIE MOTYWACJĄ PRACOWNIKÓW CALL CENTER

Termin: 15-16 czerwca 2009 w godz. 9-16

Miejsce: Poznań, ul. Zgoda 14

By chciało się więcej - jak się motywować?
Zarządzanie motywacją pracowników to jedna z cenniejszych umiejętności zarządzania ludźmi w firmie. Pieniądze okazują się dobrym, ale niekoniecznie skutecznym narzędziem podnoszącym efektywność pracy konsultanta telefonicznego. Gdzie leży zatem źródło ICH motywacji? jakich sposobów, narzędzi użyć, by utrzymać wysoką efektywność przez dłuższy czas?

Cel warsztatu
Celem warsztatu jest poznanie przez uczestników źródeł motywacji oraz nabycie umiejętności skutecznego motywowania pracowników DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA, CALL CENTER.
Po zakończeniu warsztatu uczestnicy potrafią zdiagnozować indywidualny kod motywacyjny poszczególnych pracowników, dobrać optymalne metody podniesienia efektywności ich pracy. Będą dysponować szerokim wachlarzem pozafinansowych narzędzi motywacyjnych.

Adresaci warsztatu
Zapraszamy menedżerów zarządzających osobami kontaktującymi się z klientami przez telefon (m.in. telemarketerzy, konsultanci telefoniczni, pracownicy działów obsługi klienta), a także trenerów wewnętrznych oraz specjalistów z działów HR.

Kluczowe zagadnienia warsztatu
1. Analiza indywidualnego potencjału pracownika
2. Dobór form komunikacji
3. Strategie motywacji wewnętrznej w zależności od sytuacji
4. Podejmowanie motywujących decyzji w stosunku do swoich podwładnych
5. Jak utrzymać dyscyplinę w zespole?
6. Jak wykorzystywać nastawienia pozytywne i negatywne?
7. Definicja obszarów osobistego wpływu
8. Eliminacja czynników ograniczających motywację wewnętrzną
9. Jak unikać pułapek myślenia pozytywnego?
10. Rozwój indywidualnych cech gwarantujących sukces motywacji wewnętrznej

Inwestycja: 1650 zł/osobę, drugi i kolejni pracownicy z firmy 1450 zł/osobę

Cena obejmuje
szkolenie warsztatowe-14 godzin
materiały szkoleniowe
lunch
przerwy kawowe
certyfikat ukończenia szkolenia
członkostwo Akademii Telemarketingu

Kontakt:
tel. 061 622 71 81
http://www.akademiatelemarketingu.pl
Ewa B.

Ewa B. marketing, podróże

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
zaprasza

COACHING I MENTORING - jak być doradcą i trenerem w procesie doskonalenia pracowników call center

Cel warsztatu

Nabycie umiejętności w pełnieniu roli coacha podczas pilotowania rozwoju pracowników. Poprawienie kompetencji komunikacyjnych do poziomu umożliwiającego prowadzenie skutecznego coachingu.

18-19.06.2009, godz. 9-17, Warszawa

Warsztat przeznaczony jest dla:

- osób na stanowiskach kierowniczych, którzy chcą umiejętnie stymulować swoich podwładnych do rozwoju, umiejętnie korygować ich zachowania oraz pragną wdrażać w zarządzanie zasady coachingu,
- pracowników działów personalnych, trenerów pragnących wdrażać w firmie zasady coachingu,
- pracowników doświadczonych, których wiedza i umiejętności mogą być przekazywane pracownikom mniej doświadczonym i uczącym się, aby poznali zasady trafnego przekazywania umiejętności zgodne z zasadami rozwoju dorosłych.

Program:

1. Korzyści z coachingu w rozwoju pracowników
Kiedy można zastosować coaching
Co odróżnia coaching od innych form wspomagania rozwoju
Coaching a mentoring

2. Umiejętności potrzebne do prowadzenia coachingu
Słuchanie i zadawanie pytań
Wspieranie za pomocą informacji zwrotnych
Postawa coacha

3. Nawiązanie kontaktu z coachowanym, współtworzenie relacji
Budowanie atmosfery i zaufania
Techniki osiągania porozumienia, partnerstwa i zaufania
Zasady kontraktu

4. Etapy rozmowy lub serii sesji coachingowych
Struktura spotkań coachingowych
Skuteczne zamknięcie coachingu
Spotkanie diagnostyczne i rozpoznawcze

5. Rola lidera jako coacha
Motywowanie i wspieranie podopiecznych
Długofalowe podejście do rozwijania podległego zespołu
Właściwy styl kierowania
Ryzyko związane z delegowaniem

Inwestycja: 1650 zł/osobę, drugi i kolejni uczestnicy z firmy – 1450 zł/osobę

Kontakt:
Akademia Telemarketingu
tel. 061 622 71 81
infolinia 0801 080 250
e.banasiak@akademiatelemarketingu.pl
http://www.akademiatelemarketingu.pl
Magdalena Rycak

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Z przyjemnością zawiadamiam osoby zainteresowane prawem pracy i
ubezpieczeniami społecznymi, że udało się nieco zmodyfikować program studiów podyplomowych na Wydziale Prawa w WSHiP im. R. Łazarskego w Warszawie w stronę obniżenia rocznego czesnego, które wynosi aktualnie 3500 zł. To najniższe czesne w Warszawie (możliwe, że nawet w Polsce). Garnitur wykładowców wciąż z najwyższej półki (m.in. sędziowie Sądu Njawyzszego, sądów apelacyjnych i okręgowych, profesorowie i doktorzy prawa pracy). W przeliczeniu na godziny zajęć i poziom merytoryczny nie ma porównania do szkoleń z cząstkowych zagadnień prawa pracy. Osobom zaintersowanym
prześlę szczegółowy program mailem. Studia ruszają w październiku 2009 r. i trwają do końca czerwca 2010. Nie będzie to duże studium, więc raczej należy się spieszyć z zapisami. Pozdrawiam. Magdalena Rycak
Mirek Jasiński

Mirek Jasiński prezes zarządu,
Regan Consulting

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do lektury

Obrazek

Richard Branson jest jedną z ikon współczesnego biznesu. Nigdy wcześniej żadna marka nie objęła swoim zasięgiem tak różnorodnej gamy produktów i usług i nie odniosła tak spektakularnego sukcesu, jak Virgin. Branson jako twórca marki nie ma sobie równych.

Książka Biznes w stylu Richarda Bransona. 10 tajemnic twórcy mega marki nie tylko zdradza sekrety niebywałego sukcesu bohatera, lecz z powodzeniem może służyć jako podręcznik zarówno dla osób, które dopiero zaczynają swoją karierę w biznesie, jak i dla tych, którzy którzy zarządzają globalnymi koncernami…

Des Dearlove, ma wieloletnie doświadczenie w zawodzie dziennikarza biznesowego. Współpracuje między innymi z „Financial Times”, „Industry Standard”, „Handelsblatt”, „Business 2.0”, a jego książki zostały przetłumaczone na kilkanaście języków. Wspólnie ze Stuartem Crainerem założył firmę doradczą, prowadzi pierwszy światowy ranking biznesowych guru Thinkers 50, a także opublikował bestsellerowy poradnik biznesowy Financial Times Handbook of Management.
Magdalena Rycak

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Z przyjemnością zawiadamiam osoby zainteresowane prawem pracy i
ubezpieczeniami społecznymi, że udało się nieco zmodyfikować
program studiów podyplomowych na Wydziale Prawa w WSHiP im. R. Łazarskego w
Warszawie w stronę obniżenia rocznego czesnego, które wynosi
aktualnie 3500 zł. Nie ma wpisowego. To najniższe czesne w Warszawie (możliwe, że
nawet w Polsce). Garnitur wykładowców wciąż z najwyższej
półki (m.in. sędziowie Sądu Njawyzszego, sądów apelacyjnych i
okręgowych, profesorowie i doktorzy prawa pracy). W przeliczeniu na
godziny zajęć i poziom merytoryczny nie ma porównania do szkoleń
z cząstkowych zagadnień prawa pracy. Osobom zaintersowanym
prześlę szczegółowy program mailem. Studia ruszają w
październiku 2009 r. i trwają do końca czerwca 2010. Nie będzie
to duże studium, więc raczej należy się spieszyć z zapisami.
Pozdrawiam. Magdalena RycakMagdalena R. edytował(a) ten post dnia 29.05.09 o godzinie 21:24
Michał Toczyski

Michał Toczyski prezes zarządu
Scorise Sp. z o.o. -
kreatywny marketing
w...

Temat: Ogłoszenia

Witajcie,

w Poznaniu robimy takie ciekawe spotkanie biznesowe. Poprowadzi je Marcin Kozerawski, założyciel firmy Exilion, teraz jej prezes. Zajmuje się doradztwem finansowym i opowie nam o swoich zmaganiach z biznesem, zakładaniem firmy i jej pierwszymi krokami.

Otwiera kolejne oddziały w nowych miastach, człowiek ma ciekawe podejście do biznesu, skoro umie przebic się przez tak wielką konkurencję :).

Na koszty organizacyjne zbieramy się po 10 zł, płatne przy wejściu bądź przelewem.

Zapamiętaj tę datę i od razu zarezerwuj Sobie czas: 2 czerwca 2009, 18:00-20:00, Poznań :).

Możesz zapisać się na:
http://praktykasukcesu.pl/poznan/marcin-kozerawski.html

Pozdrawiam,
Michał Toczyski
Joanna Wysocka

Joanna Wysocka Trener, HR Manager

Temat: Ogłoszenia

AKADEMIA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ I PRODUKTYWNOŚCIĄ

Szkolenia dla Przedsiębiorców MŚP i ich kadry z woj. Kujawsko- Pomorskiego
dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego:

 Praktyka systemu zarządzania jakością w oparciu o standard PN-EN 9001:2009
 Audytor wiodący w systemie zarządzania wg standardu PN-EN ISO 19011:2003
 Praktyka systemu zarządzania środowiskowego wg standardu PN-EN ISO 14001:2005
 Techniki i narzędzia doskonalenia procesów i produktów. Analiza FMEA, metoda QFD i 5 Why
 Praktyka systemu zarządzania bezpieczeństwem i higiena pracy wg standardu OHSAS/ PN 18001
 Praktyka zarządzania bezpieczeństwem informacji wg standardu PN-EN ISO 27001:2005
 Nowoczesny system zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności
 Lean Manufacturing i Vallue Stream Mapping- zwiększanie produktywności procesów produkcyjnych
 Usprawnienie miejsc pracy i procesów w firmie-eliminacja marnotrawstwa i ograniczanie strat metodą KAIZEN
 Zasady utrzymania szybkiego i bezawaryjnego przepływu wartości w przedsiębiorstwie produkcyjnym

WARUNKI UCZESTNICTWA:

http://azjip.pl

http://kpzpip.pl



Biuro Projektu:
Kujawsko-Pomorski Związek Pracodawców i Przedsiębiorców,
ul. Mennica 6, 85-112 Bydgoszcz,
tel. 52/ 58 59 156, tel. 52/ 58 59 164, faks 52/ 58 59 161
czynne pon. – pt. w godz. 8.00- 16.00,
biuro@kpzpip.pl , http://kpzpip.pl

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Maria S.

Maria S. Civis totius
mundi...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do kolejnej Wyjątkowej grupy, gdzie swoboda i prawda wypowiedzi pełnią nadrzędną rolę: http://www.goldenline.pl/forum/a-propo
Pozdrawiam
MSW
Artur Król

Artur Król Profil nieaktywny,
proszę o kontakt
mailowy. Psycholog,
t...

Temat: Ogłoszenia

Ponad godzina bardzo wartościowych materiałów, tym razem w pełnej wersji wideo, tylko po angielsku.

Jeśli spodobają Ci się te materiały - zapraszam do poznania Michaela Pereza osobiście w Polsce już w tym tygodniu! Więcej informacji na http://changemasters.pl i:

http://www.changemasters.pl/index.php?view=details&id=...

http://www.changemasters.pl/index.php?view=details&id=...

Wywiad:

Część 1
http://www.youtube.com/watch?v=LjdVatrAJJE
Część 2
http://www.youtube.com/watch?v=mLba55UZ6CQ
Część 3
http://www.youtube.com/watch?v=YGhKsMdv_rA
Część 4
http://www.youtube.com/watch?v=qtzTiK9vP04
Część 5
http://www.youtube.com/watch?v=FGRL25rF2oc
Część 6
http://www.youtube.com/watch?v=lPx11slDUtI
Część 7
http://www.youtube.com/watch?v=2oin6iIlIAI

Więcej o Michaelu Perezie - http://changemasters.pl
Daniel Szaszko

Daniel Szaszko ITIL Foundation,
PRINCE2®
Practitioner,
PMBOK®Guide - CAP...

Temat: Ogłoszenia

Oferujemy akredytowane szkolenia otwarte z PRINCE2 przygotowujące do egzaminu:

- szkolenie Foundation - 3 dni szkoleniowe w cenie 3500 zł (opcjonalny egzamin Foundation realizowany na koniec 3 dnia w cenie),
- szkolenie Practitionera – 3 dni szkoleniowe w cenie 3800 zł (opcjonalny egzamin Practitioner na koniec 3 dnia w cenie),
- szkolenie PRINCE2 Foundation&Practitioner – 5 dni szkoleniowych w cenie 6100 zł (opcjonalny egzamin Foundation 3 dnia szkolenia oraz egzamin Practitioner 5 dnia szkolenia w cenie).

Cena szkolenia zawiera koszty:
- opłat egzaminacyjnych,
- podręcznika metodyki "PRINCE2 skuteczne zarządzanie projektami",
- wynajmu sali,
- wyżywienia,
- serwisu kawowego,
- materiałów szkoleniowych w postaci skryptu.

Oferujemy również szkolenie Overview wprowadzające do PRINCE2 - 1 dzień szkoleniowy w cenie 867 zł (koszt szkolenia zawiera koszty wynajmu sali, wyżywienia, serwisu kawowego, materiałów szkoleniowych i podręcznika metodyki PRINCE2).

Szkolenia prowadzi Tomasz Nędzi PRINCE2 Approved Trainer, który przygotował do egzaminu Foundation i Practitioner ponad 300 osób realizując od ponad 4,5 roku szkolenia z PRINCE2 dla CRM S.A., Infovide-Matrix S.A. i Altkom Akademia S.A.

Szkolenie jest prowadzone na materiałach stworzonych przez angielską firmę AFA, której właściciel Alan Ferguson współtworzył podręcznik PRINCE2.

Terminy realizacji szkoleń:

2009.06.01 - 2009.06.05 Warszawa
2009.06.15 - 2009.06.19 Łódź
2009.06.29 - 2009.07.03 Warszawa
2009.07.13 - 2009.07.17 Katowice
2009.07.27 - 2009.07.31 Warszawa
2009.08.10 - 2009.08.14 Wrocław
2009.08.24 - 2009.08.28 Warszawa
2009.09.07 - 2009.09.11 Poznań
2009.09.21 - 2009.09.25 Warszawa
2009.10.05 - 2009.10.09 Lublin
2009.10.19 - 2009.10.23 Warszawa
2009.10.26 - 2009.10.30 Sopot
2009.11.16 - 2009.11.20 Warszawa
2009.11.30 - 2009.12.04 Łódź
2009.12.14 - 2009.12.18 Warszawa

Serdecznie zapraszam.

Z pozdrawieniami,
Daniel Szaszko
Kierownik projektów szkoleniowych
daniel.szaszko@skills.pl
Tel. 060 333 666 3
Izabela Surmacz

Izabela Surmacz terapeuta Metody
Tomatisa, doradca
rozwoju zawodowego,
ko...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam wszystkich zainteresowanych podnoszeniem swoich kompetencji biznesowych na

SEMINARIUM – WARSZAWA, 17.06.2009

„Certyfikat EBC*L - narzędzie skutecznie zwiększające szanse na rynku pracy ”

Krajowy Reprezentant EBC*L w Polsce wraz z Biurem Karier Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie gorąco zapraszają studentów, przedsiębiorców, prezesów firm na wyjątkowe Seminarium Biznesowe.

W czasie seminarium będzie można się dowiedzieć, dlaczego każdy pracownik czy przyszły menedżer, któremu zależy na tym, by posiąść wiedzę pozwalającą na uczestniczenie w przygotowaniu i zarządzaniu projektami, powinien zdobyć Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych EBC*L.

Wśród prelegentów gościć będziemy m.in. prof. dr hab. Józefa Dziechciarza, Dziekana Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Przedstawiciela Polski w Europejskim Kuratorium Kompetencji Biznesowych w Paderborn (Niemcy) oraz dr Bogdana Gorczycę, Dyrektora ds. Programów Nauczania i MBA w Wyższej Szkole Zarządzania Polish Open University w Warszawie.

Wstęp wolny. ZAPRASZAMY! /zgłoszenia seminarium@ebcl.pl

Uwaga Konkurs!!! Do wygrania płatne wakacyjne praktyki w renomowanych firmach!
Dla studentów będzie to wyjątkowa okazja na wykazanie się w konkursie, w którym trzeba będzie napisać skróconą wersję biznes planu. Zwycięzców Konkursu poznamy w czasie Seminarium.
Więcej informacji na:

biurokarier.uksw.edu.pl
ebcl.pl/konkurs.html

Zapraszamy,

Organizatorzy
Biuro Karier UKSW
inMedia Polska
Piotr Mazurowski

Piotr Mazurowski Business &
Leadership Coach,
trener, mówca

Temat: Ogłoszenia

Jak ciekawie prezentować: cyfry i dane statystyczne?
II edycja

W każdej sytuacji, kiedy przychodzi nam zaprezentować dane statystyczne lub chcemy podeprzeć się liczbami zastanawiamy się jak można to uatrakcyjnić, aby bardziej zainteresować słuchających, lepiej zobrazować co chcemy przekazać.

Jeśli prezentujesz przed:

* zarządem
* przełożonymi
* klientami
* inwestorami

dane statystyczne, cyfry, wykresy i inne "trudne i nudne" zestawienia, przyjdź i poznaj proste i skuteczne techniki ożywienia Twoich prezentacji, tak, aby już nikt się nie nudził kiedy Ty będziesz przemawiać.

Poznaj metody na prezentowanie w sposób:

* interesujący
* ciekawy
* łatwo zapadający w pamięć
* żywy
* inspirujący

Przyjdź i sprawdź, jak zmieni się Twój wizerunek, kiedy będziesz prezentować nawet najnudniejsze zestawienia w nowy, ciekawszy i bardziej intrygujący sposób.

Zapisz się na stronie spotkania

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do