konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

SZKOLENIE: PEŁNOMOCNIK I AUDITOR WEWNĘTRZNY SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ WG ISO 9001:2015

TERMINY
20.02 | 23.03 Wrocław
27.02 | 20.03 Poznań
2.03 Warszawa
6.03 Bydgoszcz
16.03 Gdańsk


CEL SZKOLENIA
Szkolenie przeznaczone jest dla osób reprezentujących organizacje, które mają już wdrożony system zarządzania jakością wg normy ISO 9001, są w trakcie jego wdrażania lub planują wdrożenie oraz dla osób chcących zajmować się audytowaniem systemów jakości
Szkolenie przygotowujące do samodzielnego planowania, przeprowadzania i dokumentowania wewnętrznych audytów systemów zarządzania jakością wg nowej normy ISO 9001:2015
PROFIL UCZESTNIKA
Szkolenie jest skierowane do:
- Osób zaangażowanych w projektowanie i zarządzanie systemami zarządzania jakością
- Pełnomocników ds. Jakości, pracowników i kierowników działów zarządzania lub kontroli jakości
- Pracowników odpowiedzialnych za nadzór i weryfikację systemu zarządzania jakością
- Osób zainteresowanych nabyciem umiejętności audytowania systemów zarządzania jakością i pogłębianiem wiedzy z zakresu normy ISO 9001

PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ I. Wymagania normy ISO 9001:2015

Wstęp: kontekst organizacji | podejście procesowe | podejście oparte na ryzyku | podstawowe terminy i definicje
Wymagania normy ISO 9001:2015 (analiza porównawcza z normą ISO 9001:2008)
Kontekst organizacji: zrozumienie swojej organizacji | zakres systemu | system zarządzania jakością
Przywództwo: przywództwo i zaangażowanie kierownictwa | skupienie się na wymaganiach klienta | polityka jakości | odpowiedzialności i role w organizacji
Planowanie systemu zarządzania jakością: zarządzanie ryzykami i szansami | cele jakości | planowanie zmian
Zasoby: ludzie | infrastruktura | środowisko procesu | nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym | kompetencje i świadomość pracowników | komunikacja | zarzadzanie dokumentacją
Operacje: planowanie i kontrolowanie operacji | wymagania dla produktów i usług | własność klienta | identyfikowalność | projektowanie i rozwój | kontrola procesów zewnętrznych | dostarczanie produktów i usług | weryfikacja produktów i usług | zarządzanie produktami niezgodnymi
Doskonalenie: zadowolenie klienta | analizy i rozwój | audit wewnętrzny | przegląd zarządzania
Działania wdrożeniowe: zarządzanie niezgodnościami & działania korygujące | ciągłe doskonalenie

MODUŁ II. Audytowanie Systemów Jakości – zapoznanie się z normą ISO 19011
- Terminy i definicje
- Zasady i techniki audytowania
- Fazy audytu: zainicjowanie audytu | przegląd dokumentacji | przygotowanie audytu
- Wykonanie audytu - spotkanie otwierające | komunikacja
- Proces dochodzenia do wniosków z audytu | gromadzenie informacji | rodzaje pytań
- Ustalenia z audytu – postępowanie z niezgodnościami
- Wnioski z audytu
- Przeprowadzenie audytu wewnętrznego
- Działania poaudytowe
Egzamin audytorski


STRONA SZKOLENIA | info@LIJ.com.pl | +48 880181426

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Jack CANFIELD, rekordzista księgi Guinnessa w ilości sprzedanych książek w karierze zawodowej, poprowadzi swoje legendarne szkolenie "Zasady Sukcesu", które odmieniło już życie zawodowe i osobiste setek tysięcy ludzi na świecie.
W czasie tego kongresu poznasz ponadczasowe reguły, którymi na przestrzeni wieków kierowali się zwycięzcy!
Wejdź na stronę wydarzenia i wykorzystaj kod rabatowy wartości 123zł! Podczas rejestracji wpisz: JACK
Kod rabatowy jest ważny do 10 lutego!

http://psychologiasukcesu.evenea.pl/

Przygotuj się na zmianę uwieńczoną sukcesem z Jackiem Canfieldem. Dowiedz się, jak zwiększyć swoją pewność siebie, radzić sobie z codziennymi wyzwaniami, a także jak skutecznie realizować swoje plany.
Te zasady i techniki pomogły już setkom tysięcy uczestników w dokonaniu przełomowego sukcesu w karierach zawodowych, powiększaniu majątku, w ożywieniu i nadaniu nowego blasku ich relacjom oraz w podniesieniu poziomu szczęścia i spełnienia w ich życiu.
W czasie tego kongresu dowiesz się jak:
biorąc 100% odpowiedzialności za swoje życie, osiągnąć sukces
zwiększyć efektywność swoich działań
uwolnić moc wyznaczania celów
zobaczyć, czego chcesz i zdobyć to, co zobaczyłeś
nauczyć się działać mimo poczucia lęku
nauczyć się korzystać z reakcji zwrotnej otoczenia
monitorować swój postęp na drodze do sukcesu
wyjść z klubu "czy to nie okropne" i otoczyć się ludźmi sukcesu
zamknąć przeszłość, by móc zanurzyć się w przyszłości
przemienić swojego wewnętrznego krytyka w wewnętrznego trenera
podsycić swój sukces pasją i entuzjazmem
mówić "nie" temu co dobre, by móc powiedzieć "tak", temu co świetne

Do grona Prelegentów dołączyła również Dorota WELLMAN, Jacek WALKIEWICZ, Jakub B. BĄCZEK i Sebastian KOTOW!

Kliknij aby się zarejestrować:
http://psychologiasukcesu.evenea.pl/
Więcej informacji:
Karolina Matysiak
602 500 877
karolina.matysiak@360sbc.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

III Śląska Konferencja Interim Management 2017, 09 marca 2017 r. Katowice, Hotel Novotel
INTERIM MANAGEMENT — PRZEPIS NA SUKCES W BIZNESIE


Konferencja adresowana jest do praktyków biznesu, menedżerów poszukujących nowych wyzwań a także tych, którzy chcieliby skonfrontować swoje problemy z osobami, które być może już takie rozwiązywali.
Wśród zaproszonych prelegentów wystąpią eksperci z następujących obszarów: interim management, mentoring, coaching, doradztwo finansowe, pozyskiwanie środków na inwestycje, ograniczanie kosztów mediów.
Podczas wydarzenia prelegenci będą prezentować odpowiedzi na m.in. takie pytania: Jak
z 42 mln dolarów straty zapewnić 27 mln dolarów zysku w rok? Jak skutecznie zarządzać płynnością finansową przy wykorzystaniu funduszy płynnościowych? Jak zwiększyć poziom finansowania inwestycji ze środków UE? Poznamy także subiektywna teorię decyzji i liczne case study z polskiego i międzynarodowego rynku interim management.

Zapraszamy do odwiedzenia strony http://stowarzyszenieim.org, gdzie zamieszczone są relacje z poprzednich edycji organizowanych przez nas wydarzeń.

Więcej szczegółów i zgłoszenia na III Śląską Konferencję IM (strona aktywna od poniedziałku 20 lutego)

http://stowarzyszenieim.org/iii-konferencja-sim-2017/.

Serdecznie zapraszam!

Beata Barszczowska
Członek Zarządu Regionu Śląskiego SIM
b.barszczowska@stowarzyszenieim.org,
Tel: 518 514 073
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


BEZPŁATNY LIVE: „WHO? - Wszystko co MUSISZ wiedzieć o pozyskiwaniu, wzbudzaniu zaangażowania i zatrzymywaniu najbardziej utalentowanych pracowników!”

➡ Zapisy:
http://www.instytutcoachinguimentoringu.pl/who/

Już ponad pół tysiąca osób planuje udział.

To będzie mega wydarzenie! Koniecznie trzeba było go zorganizować. Czemu? Ponieważ jak podaje The Economist: “Największym problemem dzisiejszego biznesu jest nieudana rekrutacja”.

Dlatego jeśli …

1. Jeśli jesteś Liderem, Managerem, Rekruteem, Headhunterem, Specjalistą HR i chcesz dowiedzieć się jak pozyskiwać, wzbudzać zaangażowanie i zatrzymywać firmie najbardziej utalentowanych pracowników.

2. Jeśli jesteś Coachem, Doradcą, Nauczycielem i chcesz dowiedzieć się jak pomagać Klientom w wyborze Najlepszych dla nich studiów/specjalizacji/firmy/pracy – Najlepszych tzn. tych w których mogą osiągać największy możliwy wpływ w najdłuższy możliwym czasie.

3. Jeśli jesteś po drugiej stronie - „Sprawdzasz czy nie szukasz” i chcesz dowiedzieć się jak osiągać bezpośredni wpływ w każdej dziedzinie życia wykorzystując swój naturalny potencjał.

To może być najważniejsze szkolenie, w którym kiedykolwiek brałeś udział.

➡ Szczegóły i zapisy tutaj:
http://www.instytutcoachinguimentoringu.pl/who/
Sylwia S.

Sylwia S. Kierownik Działu
Marketingu

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na bezpłatne webinarium " Sprawna obsługa zgłoszeń w Twoim dziale wsparcia".
Sprawdź ile zyskasz!

02-03-2017 czwartek, godz. 10:00

Zapisz się już dziś

Podczas webinarium przedstawimy m.in. o:
- Jak sprawnie rejestrować i zarządzać zgłoszeniami
- Jak zwiększać efektywność pracy konsultantów i satysfakcję Klienta
- Jak monitorować obciążenie pracowników
- Jak rozliczać czas pracy konsultantów
- Jak szybko tworzyć raporty związane ze zgłoszeniami

Uczestnictwo całkowicie bezpłatne!
Ilość miejsc jest ograniczona. Zarejestruj się już dziś

Obrazek
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo, serdecznie zapraszam
-do udziału w konkursie: http://perspective.biz.pl/konkurs/
-do przeczytania artykułu na temat: Jaka jest rola przywództwa w zarządzaniu ludźmi http://perspective.biz.pl/artykuly/
Pozdrawiam serdecznie
Blanka Zientek
Michał Miller

Michał Miller Fashionably Male

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Poprzednie edycje Kongresów Liderów Biznesu zgromadziły już ponad 3. 500 uczestników. Najwięksi polscy eksperci z dziedziny sprzedaży wystąpią na jednej scenie u boku Briana Tracy!

Kongres to również doskonała okazja do networkingu: weźmie w nim udział prawie
1 000 uczestników: przedsiębiorców oraz przedstawicieli firm i korporacji - skorzystaj zatem z możliwości nowych kontaktów biznesowych.

Niewielu ludzi biznesu zdaje sobie sprawę z tego, że każda dziedzina przedsiębiorczości znajduje się w "wielkim worku" o nazwie sprzedaż. Nie ważne, co robisz lub jakie usługi oferujesz Twój sukces zależy od umiejętności sprzedażowych. Nawet jeżeli jesteś księgowym lub technikiem musisz zrozumieć, że wszystko czym się zajmujesz sprowadza się do sprzedaży i obsługi klienta. Nie ma świetnie prosperującego biznesu bez klientów, którzy płacą za dane usługi. Musisz zdać sobie sprawę, że Twoim priorytetem na każdy dzień jest szukanie i utrzymywanie obecnych klientów. Zapewne wielokrotnie zastanawiałeś się nad tym, czy klienci, którzy do Ciebie przychodzą są zadowoleni z oferowanych przez Twoją firmę usług. Jednak czy po postawieniu sobie tego pytania udało Ci się odnaleźć sposób, aby zmierzyć poziom tego zadowolenia? Kluczem do zwielokrotnionego zysku jest zadowolony klient, czyli ten który będzie chciał do Ciebie wrócić i łatwo znajdzie drogę, która ponownie poprowadzi go do Ciebie.

W czasie swojego wystąpienia Brian Tracy:

- przekaże Ci skuteczne narzędzia, które pozwolą natychmiast zmienić obojętnego konsumenta w Twojego klienta
- nauczy Cię, co mówić, gdy klient narzeka na cenę
- opowie, dlaczego "pomyśle o tym" oznacza w języku klienta " żegnam" i jak uniknąć tych słów
- zapozna Cię z ćwiczeniami umysłowymi, które pozwolą przekształcić odrzucenie w zainteresowanie
- przekaże Ci praktyczne wskazówki pozwalające ulepszyć prezentację i zwielokrotnić sprzedaż


Wszyscy wielcy sprzedawcy zaczynali od samego dołu - nie dysponowali ani umiejętnościami ani poczuciem bezpieczeństwa. Doszli na szczyt nie dlatego, że stosowali jakieś "sztuczki" czy "sekretne metody", ale dzięki opanowaniu sprawdzonych umiejętności, które zapewniają odpowiednią skuteczność i zarobki.

Wejdź na stronę wydarzenia i wykorzystaj kod rabatowy wartości 123zł!
Podczas rejestracji wpisz: BRIAN

Rejestracja:
https://psychologiaskutecznejsprzedazy.evenea.pl/

Kod ważny do 1 marca 2017r. do godz. 23.59!

Kongres ten będzie wspaniałą okazją do networkingu, spodziewamy się około 1000 przedsiębiorców, oraz przedstawicieli firm i korporacji!
Miejsce: HOTEL MAZURKAS, WARSZAWA - OŻARÓW MAZOWIECKI
Ilość pakietów promocyjnych ściśle limitowana!

Nieważne co robisz lub jakie usługi oferujesz, Twój sukces zależy od umiejętności sprzedażowych! Musisz zdać sobie sprawę z tego, że Twoim priorytetem na każdy dzień jest szukanie i utrzymanie obecnych klientów.

SPRAWDŹ NASZE POZOSTAŁE WYDARZENIA:

Nowoczesne Techniki Sprzedaży

Kongres "Maksimum Osiągnięć" z udziałem Briana TRACY

Kod: BRIAN ważny do 1 marca 2017r. do godz. 23.59!

Kongres "Psychologia Sukcesu" z udziałem Jack'a CANFIELDA

Kod: JC ważny do 1 marca 2017r. do godz. 23.59!

Masz pytania:
Karolina Matysiak
602 500 877
karolina.matysiak@360sbc.pl
Marcin Pałągiewicz

Marcin Pałągiewicz Specjalista d/s
sprzedaży, Obsługa
Logistyczna na
Eventac...

Temat: Ogłoszenia

Cześć!

Nazywam się Marcin Pałągiewicz i reprezentuję firmę Milewski & Partnerzy.

W dniach 15 - 17 września 2017 organizujemy Międzynarodowe Targi Rozwoju w Warszawie.
Mam dla Was propozycję stoiska promocyjnego.
Dlaczego powinieneś pojawić się i zaprezentować na targach?

Z punktu widzenia Trenera, Autora, Eksperta, po prostu przedsiębiorcy kierującego swoją ofertę do klienta rozwojowego - to możliwość zaprezentowania swojej oferty w gronie minimum 10 000 uczestników.

Rozwój to także biznes, tego typu imprezy to fenomenalna okazja do networkingu i nawiązania relacji, które zaprocentują konkretnymi zyskami na przyszłość.

Przez 3 dni od 10 do 19, a w niedzielę od 10 do 17 każdy może dołączyć do naszej imprezy w dowolnym momencie i odwiedzić naszych wystawców by osobiście porozmawiać, poznać ofertę, wymienić się wizytówkami. Odwiedzający targi będą mogli wziąć udział w licznych konkursach i losowaniach wyjątkowych nagród.

W międzyczasie na specjalnej sali będą odbywały się przez 3 dni wystąpienia. Sala jest w stanie pomieścić 800 uczestników jednocześnie na każde wystąpienie. Rejestracja na wystąpienia zostanie uruchomiona w późniejszym terminie. Możliwość rejestracji dostaną drogą mailową wszyscy uczestnicy, którzy mają swój wykupiony bilet wstępu na targi.

Dodatkowo poza stoiskiem możesz również pojawić się na scenie i zaprezentować siebie i swoją firmę.

Zapraszam do kontaktu
Marcin Pałągiewicz
Milewski & Partnerzy
+48 510-033-540
marcin.palagiewicz@milewskipartnerzy.pl
Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: Ogłoszenia

Kompleksowa obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Od szkoleń bhp poprzez dokumentacje powypadkową , ocenę ryzyka zawodowego, analizę stanu bhp. Możliwość podpisania umowy na doradztwo w zakresie bhp w firmie. Organizujemy kursy dla hakowych. Wystawiam Fakturę VAT
Sławomir Ś.

Sławomir Ś. Plant Manager,
Certified Master
Black Belt in Six
Sigma a...

Temat: Ogłoszenia

witam
poszukuję książki Wojtysiak-Kotlarski: TEORIA PRZEDSIEBIORSTWA A KONCEPCJE ZARZADZANIA I PRAKTYKA BIZNESU.
Proszę o dalszy kontakt na priv.

dziękuję

Temat: Ogłoszenia

Szanowni,

jestem odpowiedzialny za rozwój sieci sprzedaży w Firmie PZU Życie S.A. na ternie Warszawy i poszukuję komunikatywnych, ambitnych, przedsiębiorczych, nie bojących się wyzwań, zdeterminowanych i kulturalnych osób do współpracy.

Jeśli jesteś taką osobą i posiadasz przynajmniej trzy wymienione cechy, to ta oferta skierowana jest właśnie do Ciebie!
Znasz osoby z takimi cechami - poleć im moją propozycję!

Aktualnie mam miejsce jeszcze dla dwóch osób na najbliższe szkolenie (01.08.2017)

Daj sobie szansę i wejdź do gry!
https://rekrutacja-sprzedaz.pzu.pl/AU-WAW24

Zapraszam :)
Darek Gołębiowski

Darek Gołębiowski programowanie,
biznes, doradztwo
IT, szkolenia

Temat: Ogłoszenia

Witam
Ciekawa propozycja, czy mogę na priv otrzmać więcej informacji. Np. jakiś cennik? :)
Darek Gołębiowski
http://poswojsku.info - portal z bezpłatnymi szkoleniami
Marcin P.:
Cześć!

Nazywam się Marcin Pałągiewicz i reprezentuję firmę Milewski & Partnerzy.

W dniach 15 - 17 września 2017 organizujemy Międzynarodowe Targi Rozwoju w Warszawie.
Mam dla Was propozycję stoiska promocyjnego.
Dlaczego powinieneś pojawić się i zaprezentować na targach?

Z punktu widzenia Trenera, Autora, Eksperta, po prostu przedsiębiorcy kierującego swoją ofertę do klienta rozwojowego - to możliwość zaprezentowania swojej oferty w gronie minimum 10 000 uczestników.

Rozwój to także biznes, tego typu imprezy to fenomenalna okazja do networkingu i nawiązania relacji, które zaprocentują konkretnymi zyskami na przyszłość.

Przez 3 dni od 10 do 19, a w niedzielę od 10 do 17 każdy może dołączyć do naszej imprezy w dowolnym momencie i odwiedzić naszych wystawców by osobiście porozmawiać, poznać ofertę, wymienić się wizytówkami. Odwiedzający targi będą mogli wziąć udział w licznych konkursach i losowaniach wyjątkowych nagród.

W międzyczasie na specjalnej sali będą odbywały się przez 3 dni wystąpienia. Sala jest w stanie pomieścić 800 uczestników jednocześnie na każde wystąpienie. Rejestracja na wystąpienia zostanie uruchomiona w późniejszym terminie. Możliwość rejestracji dostaną drogą mailową wszyscy uczestnicy, którzy mają swój wykupiony bilet wstępu na targi.

Dodatkowo poza stoiskiem możesz również pojawić się na scenie i zaprezentować siebie i swoją firmę.

Zapraszam do kontaktu
Marcin Pałągiewicz
Milewski & Partnerzy
+48 510-033-540
marcin.palagiewicz@milewskipartnerzy.pl

Temat: Ogłoszenia

Znam bardzo dobrych stlarzy meblowych...młodzi,zdolni,kreatywni......bardz polecam......rzetelna,zgodna z wizją zleceniodawcy wykonane zadanie.....bardzo polecam,zapraszam

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,

jestem odpowiedzialny za rozbudowę mojego zespołu sprzedażowego w firmie PZU S.A. na ternie Wrocławia i okolic.

Jeżeli jesteś osobą KOMUNIKATYWNĄ, AMBITNĄ i masz gen SPRZEDAWCY to serdecznie zapraszam !

Znasz osoby z takimi cechami - poleć im moją propozycję!

Aktualnie zbieram kandydatów na najbliższe szkolenie KNF (20.09.2017 r.).

Wojciech Kotlicki
wkotlicki@pzu.pl
781 999 696

Zapraszam :)
Piotr Grzybowski

Piotr Grzybowski Członek Zarządu,
Polski Instytut
Kontroli Wewnętrznej

Temat: Ogłoszenia

XVI Międzynarodowym Kongresie Audytu, Kontroli Wewnętrznej, Antykorupcji i Zwalczania Oszustw
28-29 września 2017r. w Krakowie.

Obrazek

Kongres – jedyne wydarzenie o tym charakterze w Polsce – stwarza wyjątkową możliwość omówienia najważniejszych zmian, wymiany doświadczeń i poglądów na temat problemów, wyzwań i perspektyw stojących przed menadżerami, audytorami, kontrolerami wewnętrznymi, specjalistami zarządzaniem ryzykiem, governance i compliance.

Wśród poruszanych tematów znajdą się między innymi:

• Audyt środowiska wewnętrznego
• Bezpieczeństwo teleinformatyczne
• Compliance w biznesie - 12 prostych kroków
• Zabójcy zysku w firmach
• Doświadczenie w Estonii i wojna cybernetyczna - jak być cyber sprężystym i wykryć oszustwo
• Należyta staranność a kontrola biznesowa
• Rola Stowarzyszenia Certyfikowanych Audytorów ds. Kontroli Wewnętrznej w Kształtowaniu Świadomości Niezależności Audytora

Kongres dedykowany jest dla:
• Prezesów i Członków Zarządu
• Dyrektorów Audytu
• Dyrektorów Kontroli Wewnętrznej
• Kontrolerów i Audytorów Wewnętrznych
• Biegłych ds. wykrywania przestępstw i nadużyć gospodarczych oraz korupcji
• Członków Organów Nadzorczych
• Dyrektorów Finansowych
• Dyrektorów ds. Zarządzania Ryzykiem
• Kontrolerów Finansowych
• Osób odpowiedzialnych za prowadzenie działań prewencyjnych oraz za identyfikowanie i wykrywanie nadużyć

Organizatorzy zapewniają:

• materiały konferencyjne
• obsługę cateringową kongresu: przerwy kawowe, lunch
• obsługę techniczną w zakresie tłumaczenia wykładów
• uczestnictwo w uroczystym bankiecie
Udział daje możliwość otrzymania:
• 12 punktów w Programie Ustawicznego Kształcenia
• 12 punktów CPE

więcej na:
http://www.pikw.pl/2017-kongres-xvi-juz-wkrotce,1160.html
Magdalena Rycak

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,
Zostało jeszcze kilka miejsc na studiach podyplomowych Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Kadry i Płace w Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Pierwszy zjazd zaplanowany jest na 21-22 października b.r. To już IX edycja studiów! 100 % zadowolonych absolwentów! Zapraszam!
http://www.lazarski.pl/pl/oferta/studia-podyplomowe/ak...
Magdalena Rycak

Magdalena Rycak dr nauk prawnych,
radca prawny,
kierownik studiów
podyplo...

Temat: Ogłoszenia

Do 30 września b.r. 15 % zniżki przy zapisach na 24 godzinny moduł uzupełniający z ubezpieczeń społecznych (po raz pierwszy uruchamiany w tym roku)!
Słuchacze z zeszłych lat bardzo mile widziani :)
Prowadzący: wieloletni praktyk orzekający w sprawach ubezpieczeń społecznych
Cena – 800 zł brutto, w przypadku wpłaty do końca września 2017 r. - 15 % zniżki.
Program:
1. Prawidłowa kwalifikacja umów ( umowa o pracę, zlecenie, umowa o świadczenie usług, umowa o dzieło ) i jej skutki dla powstania obowiązku ubezpieczeń - 4 godziny;
2. Koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego - zagadnienia praktyczne związane z realizacją zasady swobodnego przepływu osób w UE - 3 godziny;
3. Świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa - nabycie i utrata prawa, podstawa wymiaru świadczeń - 4 godziny;
4. Wypadki przy pracy i choroby zawodowe - tryb postępowania - 2 godziny;
5. Renty rodzinne - krąg uprawnionych, wysokość świadczeń - 2 godziny;
6. Ponowne ustalenie prawa do świadczeń i ich wysokości po zmianach - 2 godziny;
7. Postępowanie przed organem rentowym a postępowanie sądowe w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych - 3 godziny;
8. Zwrot nienależnie pobranych świadczeń - 2 godziny;
9. Świadczenia przedemerytalne - 2 godziny.
Zajęcia zostaną przeprowadzone w formie konwersatoriów, podczas których omówione zostaną kazusy oraz podanych zostanie dużo przykładów z orzecznictwa sądów powszechnych.
Więcej informacji tel. 22 5435322

http://www.lazarski.pl/pl/oferta/szkolenia-i-kursy/szk...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy przedsiębiorców i managerów na warsztat „Prowadzenie przedsiębiorstwa w trakcie postępowania upadłościowego i restrukturyzacyjnego”

Prowadzenie przedsiębiorstwa w toku postępowania upadłościowego czy restrukturyzacyjnego oznacza liczne problemy zarządcze. Związane są one m.in. z koniecznością funkcjonowania na rynku w nieco odmiennej rzeczywistości, głównie za sprawą firmy z dodatkiem „w upadłości” bądź „w restrukturyzacji”. Postępowanie upadłościowe czy restrukturyzacyjne to także znaczne zmiany formalne w zakresie możliwości działania samego przedsiębiorcy. Jakie czynności przedsiębiorca może podejmować sam? Kiedy potrzebna jest zgoda nadzorcy sądowego? Kiedy zarząd majątkiem jest odbierany przedsiębiorcy?

Poza powyższymi pytaniami uczestnicy warsztatu będą dyskutować m.in. o następujących kwestiach:
- Kiedy należy zaangażować doradcę restrukturyzacyjnego w firmie?
- Jakie kryteria zastosować przy wyborze doradcy restrukturyzacyjnego – interim manager versus syndyk versus prawnik.
- Kiedy warto skorzystać z procedur sądowych przewidzianych prawem restrukturyzacyjnym lub upadłościowym, a kiedy nie?

Na te oraz inne pytania odpowiedzą prowadzący warsztat Robert Loranc, członek SIM i Krajowej Izby Doradców Restrukturyzacyjnych oraz Prezes Zarządu, CEO - Loranc & Partners Sp. z o.o.
oraz adw. Mariusz Purgał, adwokat z kancelarii Tomasik, Pakosiewicz, Groele Adwokaci i Radcowie Prawni sp. p. Adw. Mariusz Purgał jest jednym z głównych filarów pionu restrukturyzacyjnego Kancelarii reprezentując interesy różnych podmiotów w szeroko pojętych procesach restrukturyzacyjnych i w postępowania upadłościowych. Członek Sekcji Prawa Upadłościowego Instytutu Allerhanda. Jako reprezentant Instytutu członek Europejskiego Stowarzyszenia Praktyków Prawa Upadłościowego.

Moderator - dr Beata Barszczowska, CFO, Doradca w zarządzaniu, Interim Manager, Członek Rady Dyrektorów SIM.

Warsztat dla członków SIM-bezpłatny, pozostali uczestnicy¬ 50 zł opłaty administracyjnej. Uwaga: Ilość miejsc ograniczona

Więcej http://stowarzyszenieim.org/aktualnosci/warsztat-prawo...
Piotr B.

Piotr B. KOMAKO Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

W imieniu firmy KOMAKO i pozostałych organizatorów zapraszam na darmowe webinarium, które odbędzie się 7 listopada br. o godz. 10:00 pt.

Zarządzanie budżetem inwestycji – planowanie i kontrola kosztów realizacji projektów

Webinar głównie jest przeznaczony dla przedstawicieli branży budowlanej i pokrewnych. Wśród gości:
* Daniel Dajewski - wiceprezes firmy Agro-Projects, realizujacej inwestycje budowlane w wielu krajach europejskich
* dr. inż. Jarosław Górniak - specjalista ds.zarządzania w budownictwie
* Wojciech Mikulski i Dariusz Łukowiak - wiceprezesi firmy KOMAKO, która zajmuje się wdrożeniami systemów informatycznych ERP.

Podczas webinarium poruszymy zagadnienia związane z szacowaniem budżetu przedsięwzięcia, planowanie zakresu działań, kalkulacji kosztów pośrednich oraz kwestie kontroli budżetu, rozliczeń całości przedsięwzięcia w celu monitorowania rentowności projektu.

Więcej informacji na stronie KOMAKO:
kliknij

Rejestracja na stronie Biznes Trendy:
kliknij

Organizatorzy:
Biznes Trendy - enova365
dziennik Rzeczpospolita
KOMAKO

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do