Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Temat: Ogłoszenia

Czas przedświąteczny w INCERT pod znakiem dobrych ceny! Zapraszamy do zapoznania się z ofertą.


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

Strategie rozwojowe dla firm.

Zapraszam na:
http://nextlevelgroup.pl
Michał Gersiński

Michał Gersiński Instruktor
kulturystyki

Temat: Ogłoszenia

Konferencja "Efektywne przywództwo"-Robert Cialdini-Warszawa-30.01.2015 r.-rabaty na ceny biletów.!.

INSPIRACJA.!. DZIAŁANIE.!. REZULTATY.!.

Jeśli zajmujesz czołową pozycję w firmie, to oznacza, że już wykorzystujesz swoje umiejętności przywódcze. Twoim kluczowym wyzwaniem jest podnoszenie ich na coraz wyższy poziom. Szczególnie obecnie, kiedy funkcjonowanie firmy w trudnych czasach wymaga przywództwa najwyższej klasy. Jakość przywództwa można i trzeba podnosić. To nie sprawa talentu, ale pracy, narzędzi i samoświadomości.

JAK W PRAKTYCE UCZYĆ SIĘ PRZEZ DOŚWIADCZENIE I DOSKONALIĆ JAKO PRZYWÓDCA?

Już 30 stycznia 2015 roku możesz odkryć właściwą drogę do efektywnego przywództwa i pomyślności Twojej organizacji. Nasi Prelegenci dostarczą Ci prostych, sprawdzonych i skutecznych narzędzi, które pomogą Ci jeszcze lepiej zarządzać biznesem i ludźmi, wzbogacą Twoje umiejętności przywódcze, jednocześnie inspirując do rozwoju i zmian.
Musisz być z nami.!.

To obowiązkowe wydarzenie dla:
właścicieli firm, prezesów, członków zarządu, którzy konkurują osobistą marką i wizerunkiem organizacji
najwyższei kadry zarządzającej, która chce doskonalić umiejętności przywódcze
menedżerów, którzy chcą mieć coraz większy wpływ na działalność całej organizacji
liderów, którzy chcą podnieść własną efektywność i wydajność zespołów.

Termin:
30 Stycznia 2015, 08:30 (Piątek)

Miejsce:
Hotel Gromada Airport (17 stycznia 32, Warszawa)

Prowadzącym całe wydarzenie będzie Jerzy Zientkowski. Na chwilę obecną znani są również inni prelegenci:
Robert JASIŃSKI, Sebastian KOTOW, Jacek CHMIELECKI, Lech KANIUK, Rafał BRZOSKA i nasz główny gość-Robert CIALDINI.

Rodzaje i ceny biletów (bez zniżek):
Bilet PLATINIUM 800 zł- w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Certyfikat,
- Miejsca w sektorze VIP,
- Przerwy kawowe,
- Lunch z Prelegentami w sali VIP,
- Dostęp on-line do prezentacji Prelegentów wyświetlanych w czasie konferencji.
Bilet GOLD 450 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Certyfikat,
- Miejsca w sektorze II,
- Przerwy kawowe,
- Dostęp on-line do prezentacji Prelegentów wyświetlanych w czasie konferencji.
Bilet SILVER 190 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Certyfikat,
- Miejsca w sektorze III,
- Dostęp on-line do prezentacji Prelegentów wyświetlanych w czasie konferencji.
(ceny wyżej wymienione obowiązują do 12 grudnia)

W celu uzyskania:
- RABATU na ceny biletów (Zniżki nawet do 40%.!.),
- dodatkowych informacji-aktualnych cen, opcji partnerstwa (konferencja jest doskonałą okazją na zareklamowanie swojej firmy w dowolnej formie: stoisko, insert, roll upy itp.-spodziewamy się około 1000 osób)
zapraszam do kontaktu ze mną:
e-mail: marlena.szumiata@360sbc.pl
telefon: 662 007 774
http://www.robert-cialdini.pl/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witaj,
Zapraszam Ciebie do obejrzenia najnowszej Analizy Rynkowej, którą przygotował specjalnie dla Ciebie Robert Smug. Zobacz co może stać się w najbliższym czasie z takimi instrumentami jak EURUSD, GBPUSD, USDCHF, USDCAD i niemieckim indexem DAX.
Zobacz także jakie Robert posiada obecnie pozycje i dlaczego jedna z nich może przynieść mu zysk w krótkim czasie w wysokości ponad 4000 PLN a raczej już przyniosła bo analizę opublikował już wczoraj i pozycja w godzinach wieczornych zamknęła się z tak dużym zyskiem :)
P.S.
Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, to załóż konto w IRONFX i obierz bonus zwiększający depozyt o 100% oraz 4 specjalne bonusy Roberta warte ponad 2 000 PLN , w tym m.in jego strategię gry publikacji danych z amerykańskiego rynku pracy, którą w ostatni piątek podczas spotkania live zarobił 50 punktów na DAX.
Analizę oraz więcej szczegółów na ten temat znajdziesz pod tym linkiem:
http://robertsmug.pl/analiza-rynkowa-09-12-2014-r/

Pozdrawiam
Karolina

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,

szukam pracy o dużych wyzwaniach w zakresie wdrażania: ISO 9001, ISO 14001, PN-N 18001.

Specjalista z wysokim poziomem wiedzy teoretycznej z zakresu Zarządzania Jakością, Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, Ochrony Środowiska, zapewnienia jakości wyrobów oraz wiedzy praktycznej uzyskanej w firmach produkcyjnych w środowisku międzynarodowym.
Kluczowe kompetencje:
- Wdrażanie ISO 9001, ISO 14001, PN-N-18001,
- Opracowywanie dokumentów systemów zarządzania,
- Nadzór nad jakością procesów produkcyjnych,
- Raportowanie wskaźników jakościowych i ekonomicznych na potrzeby Zarządu,

Moje CV dostępne jest w moim profilu.

Z poważaniem
Sylwester Polakowski
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkolen w Nowym Roku.


Obrazek
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na największe w historii polskiego internetu szkolenie online "Droga Naprzód"! Dołącz do nas już teraz.
http://www.thewayahead.pl/live/?ppid=1
4 SPECJALNYCH GOŚCI: Zaplanuj z nami nowy rok. Naucz się jak opisywać, zaplanować i zrealizować własne cele.
WYGRAJ BILETY: Zdobądź jeden z 40 całkowicie darmowych biletów na spotkanie z Nickiem Vujicicem i jeden z 10 na Anthony Robbinsa The Way Ahead !
OSTATNI MOMENT by skorzystać z wyjątkowych okazji i zapewnić sobie udział na spotkaniu z Nickiem Vujicicem i Anthonym Robbinsem w tak atrakcyjny sposób.
Kiedy? Zapisz się by otrzymać link do szkolenia: Start 20 grudnia 20:00 - 24:00. Dokładnie tak! Co najmniej 4 godziny praktycznego szkolenia w gronie minimum 30.000 ludzi - planowana liczba uczestników. Spotkanie jest całkowicie bezpłatne. Do zobaczenia!
http://www.thewayahead.pl/live/?ppid=1
Koniecznie udostepnij to wydarzenie znajomym - to także premiujemy nagrodami.


Obrazek
Karol Kłosek

Karol Kłosek Social Media
Manager,
Accountings24.pl

Temat: Ogłoszenia

Polecam serwis Accountings24.pl, usprawniający współpracę między przedsiębiorcą a biurem rachunkowym. Serwis ten nie oferuje usług księgowych, jest natomiast pewnego rodzaju platformą komunikacji pomiędzy tymi podmiotami. Umożliwia szybką wymianę dokumentów i informacji, pozwala zaoszczędzić czas przeznaczany dotąd na dojazdy, dzięki niemu nie zgubisz żadnych dokumentów. Więcej informacji na stronie http://www.accountings24.pl/. Poksięgujmy razem!

Obrazek

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Akredytowane Centrum Szkoleniowe i Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing zaprasza na kolejne edycje programu Diploma in Professional Marketing:

Kraków – marzec 2015
Warszawa – maj 2015
Trójmiasto – październik 2015

• Rozwiń swoją wiedzę oraz umiejętności zarządzania marketingiem na poziomie strategicznym,
• porównuj swoje działania z działaniami występującymi na międzynarodowym rynku,
• buduj praktyczne kompetencje indywidualne i zespołowe w sferze zarządzania i marketingu

Nie czekaj, wzmocnij swoją pozycję na rynku pracy i dołącz do największego grona profesjonalnych marketerów w Polsce!

Więcej szczegółów: http://cim.questus.pl/cim/rekrutacja/

Zachęcam do kontaktu:
Agata Stasiak
questus
astasiak@questus.pl
601-052-704
Joanna Piktus

Joanna Piktus Starszy Specjalista
ds. transportu i
logistyki,
Wojewódzk...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleń.

Skontaktuj się z nami :
M | +48 600 433 371 , 669 126 348
E | maticonsulting_szkolenia@op.pl
W | http://szkolenia-mc.pl
F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia


Obrazek
Paulina Pałka

Paulina Pałka Coach/Trener Rozwoju
Osobistego

Temat: Ogłoszenia

Witam wszystkich.
jestem Coachem w trakcie certyfikacji. Do zakończenia i uzyskania certyfikatów potrzebuję jeszcze kilku sesji coachingowych. Za niewielkie pieniądze (przy normalnej cenie nawet do 300 zł), mogę przeprowadzić Cię przez cały proces coachingowy. Jeśli chcesz:

Wybrać kierunek studiów
Zmienić pracę
Wybrać drogę kariery
Awansować
Poprawić relacje z mężem, rodziną, przyjaciółmi
Rozwiązać konflikt, który nie daje Ci spokoju
Przejść na dietę
Zacząć uprawiać jakiś sport
Popracować nad swoją samooceną
Odkryć swoje talenty i możliwości
Zmienić przekonania, które Cię ograniczają
Dogadać się z własnym dzieckiem
..........................
(miejsce na Twój cel)

COACHING TO IDEALNA METODA DLA CIEBIE

Zapraszam Kochani do kontaktu mailowego bajkowycoaching@wp.pl lub przez bloga bajkowycoaching.blogspot.com
Michał Budzyński

Michał Budzyński ImpactProject Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

A teraz coś dla NGO z województwa lubelskiego:-) Zapraszamy stowarzyszenia, fundacje, kluby sportowe, LGD i wszelkiej maści organizacje pozarządowe.

Bezpłatne wizyty studyjne, szkolenia wyjazdowe, wnioski o dotacje i wiele więcej!

Fundacja Zachęta w partnerstwie z ImpactProject zaprasza organizacje pozarządowe z województwa lubelskiego do bezpłatnego udziału w projekcie szkoleniowo-doradczym „Skuteczna Współpraca – rozwój sieci organizacji pozarządowych z terenu województwa lubelskiego”. Szkolenia rozpoczną się w lutym 2015 r.

W ramach projektu możesz dowiedzieć się, jak pozyskiwać środki unijne, jak zarządzać organizacją, przygotujesz wnioski o dofinansowanie dla Twojego NGOsa, weźmiesz udział w wizytach studyjnych lub w warsztatach wyjazdowych na terenie Polski.

Kryteria rekrutacji:
Grupą docelową są członkowie i kadra zarządzająca (wiek: 18-65) organizacji pozarządowych (OP) funkcjonujących na terenie woj. lubelskiego. Osoby muszą być zameldowane na terenie województwa lubelskiego. W projekcie weźmie udział 70 osób (42 kobiety i 28 mężczyzn) – członków OP, w tym 28 osób (17 kobiet i 11 mężczyzn) zarządzających OP.

Kryteria rekrutacji w skrócie:
• 70 przedstawicieli NGO z 24 powiatów (średnio 3 osoby z 1 powiatu), 42K i 28M,
• deklarujących przystąpienie do jednej z sieci organizacji pozarządowych z terenu woj. lubelskiego,
• w wieku 18-65 lat,
• zameldowane na pobyt stały lub tymczasowy na terenie woj. lubelskiego,
• w tym 28 osób (17K i 11M) zarządzających w NGO (prezesi, członkowie zarządu, dyrektorzy, kierownicy, koordynatorzy, pełnomocnicy zarządu itp.).

Korzyści dla uczestników:
1. 28 osób weźmie udział w wizytach studyjnych i/lub warsztatach wyjazdowych (organizator zapewnia noclegi, wyżywienie, wsparcie merytoryczne),
2. W ramach doradztwa 20 organizacji NGO otrzyma wsparcie w przygotowaniu wniosków o dotacje,
3. 15 organizacji otrzyma wsparcie w przygotowaniu strategii rozwoju własnej organizacji,
4. 28 osób weźmie udział w szkoleniach „Skuteczny Lider Organizacji” lub „Skuteczny Koordynator Projektów” (przygotowywanie wniosków o dotacje, zarządzanie NGO),
5. 15 organizacji otrzyma pomoc w wejściu do wybranej sieci NGO.

Wszystkie rodzaje wsparcia są dla uczestników bezpłatne. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami rekrutacji i rodzajów wsparcia na stronie projektu: http://impactproject.com.pl/ngo2015/
Ilość miejsc jest ograniczona, natomiast z 1 organizacji mogą uczestniczyć w projekcie maksymalnie 3 osoby. Kontakt i dodatkowe informacje: info@impactproject.com.pl, tel.: 600 332 983
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Temat: Ogłoszenia

PRZEŁOMOWA PROMOCJA NA SZKOLENIE W POZNANIU!

Na przełomie stycznia i lutego zapraszmy do udziału w szkoleniu Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001

Wyjątkowa cena w tym terminie:

STUDENCI - 280 zł BRUTTO
OSOBY NIESTUDIUJĄCE - 516,60 zł BRUTTO

TERMIN: 31.01.-01.02.2015r.
MIEJSCE: Poznań

Program:
1. Wprowadzenie w tematykę zarządzania jakością wg norm serii PN-EN ISO 9000.
2. System Zarządzania Jakością - interpretacja normy PN-EN ISO 9001:2008.
3. Dokumentacja Systemu Zarządzania Jakością (Księga Jakości, procedury). Istota i cel przeprowadzania auditów Systemu Zarządzania Jakością.
4. Omówienie normy ISO 19011.
5. Organizowanie i przebieg auditu wewnętrznego.
6. Sylwetka auditora (postawa osobista, zasady etyczne).
7. Procedury dotyczące auditów wewnętrznych.
8. Opracowanie planu auditu.
9. Opracowanie listy pytań kontrolnych.
10. Techniki komunikowania się.
11. Podstawy logiki - stwierdzanie faktów i formułowanie wniosków.
12. Stwierdzenie niezgodności - prawidłowe formułowanie niezgodności, dowodu, przyporządkowanie niezgodności do punktu normy PN-EN ISO 9001:2008.
13. Zebranie zamykające i raport z auditu - umiejętność przeprowadzenie zebrania.
14. Działania korygujące - opracowanie zakresu i weryfikacja działań korygujących.

Zgłoś się na szkolenie!

Harmonogram szkoleń

tel/fax: 91 469 45 53
szkolenia@incert.pl
http://incert.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witaj serdecznie,
Zapraszam Cię do obejrzenia kolejnej, bardzo pasjonującej analizy rynkowej Roberta.
Dlaczego pasjonującej? Ponieważ to co może wydarzyć się w środę, czwartek i piątek może spowodować wiele zamieszania na takich m.in rynkach jak EURUSD, DAX, GBPUSD i USDJPY. Zresztą sprawdź sam i zobacz jak Robert widzi całą sytuację zarówno od strony technicznej jak i fundamentalnej. Zobacz co może wydarzyć się z Euro, co ciekawego wyrysowało się na GBPUSD oraz dlaczego DAX może zmierzać ku 11 000 pkt.
Analizę możesz zobaczyć pod tym linkiem:
http://robertsmug.pl/analizatygodniowa

Pozdrawiam
Karolina
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Czy wiesz czego Ci brakuje, aby podnieść swoją wartość na rynku pracy?
Chcesz poszerzyć swoje horyzonty, uporządkować wiedzę, poznać wspaniałych ludzi z każdej branży,
w końcu zdobyć międzynarodowe kwalifikacje uznawane na całym świecie?

Odpowiedź jest prosta:

Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji
The Chartered Institute of Marketing (CIM)

Najbliższe edycje:

Kraków - marzec
Warszawa - maj
Trójmiasto - październik
Warszawa - listopad

Więcej informacji: http://cim.questus.pl/cim/diploma/

Zapraszam!
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Ruszają zapisy do Szkoły Liderów Zmian "Change Masters" w Warszawie.


Obrazek


Szkoła Liderów Zmian „Change Masters” oferuje praktyczne przygotowanie do planowania, wdrażania i utrwalania zmian, a także budowy Systemu Zarządzania Zmianą w firmie z wykorzystaniem metod zarządzania zmianą opartych na dowodach (Evidence Based Change Management). Program Szkoły odpowiada na pytania, które stawiają sobie nawet doświadczeni menedżerowie oraz liderzy zmian.

Warsztaty szkoleniowe obejmują 6 dwudniowych sesji - Terminy

Więcej informacji

Zapraszam:
Jarosław Rubin
tel. 602 605 952
kontakt@zmiana.edu.pl
Krzysztof Jamry

Krzysztof Jamry Trader/Desk Officer,
Profit Trading
Investing

Temat: Ogłoszenia

Witaj serdecznie,

Zapraszam Ciebie do obejrzenia analizy tygodniowej Roberta.

Sprawdź co może jeszcze przynieść jeszcze ten tydzień na Rynkach Finansowych. Zobacz jak obecnie wygląda jego pozycja na GPBUSD z zyskiem już około 200 pipsów. Dowiedz się, dlaczego w tym tygodniu tak ważna jest środa oraz piątek. Zobacz także jak postrzega on sytuację techniczną na parach EURUSD, DAX, GBPUSD, USDJPY, USDCAD i NZDUSD.

Atrakcji na pewno jeszcze w tym tygodniu na rynkach nie zabraknie i zmienność jest gwarantowana. A zmienność to zyski dla Tradera.

Analizę możesz zobaczyć pod tym linkiem:

http://robertsmug.pl/analizatygodniowa



Pozdrawiam
Krzysiek
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Sprawdź się!

Właśnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestaw pretestów do programu Diploma in Professional Marketing, które pozwalają zbadać style Uczenia się, określić aktualny stan wiedzy marketingowej oraz zidentyfikować style Myślenia.

Wypełnij formularz na naszej stronie www: http://cim.questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/
a w zamian otrzymasz zestaw testów.

Wypełnienie ich absolutnie do niczego nie zobowiązuje.

Najbliższe edycje programu Diploma in Professional Marketing:

Kraków – 20 marca
Warszawa – 15 maja
Trójmiasto – 9 października
Warszawa - 6 listopada

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do