Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do udziału w szkoleniu:

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności wg ISO 22000/HACCP

Termin: 18-19.10.2014r.
Miejsce: Warszawa
Cena: Studenci - 393,60 zł brutto
Osoby niestudiujące - 738 zł brutto

Zapisz się na szkolenie

Harmonogram szkoleń

Martyna Wenszka
tel/fax: 91 469 45 53
mob. 664 373 772
martyna.wenszka@incert.pl
http://incert.pl


Obrazek
Kamil Chmielewski

Kamil Chmielewski Kierownik
Monitoringu Jakości
i Szkoleń

Temat: Ogłoszenia

Dwa bezpłatne warsztaty promujące nowe projekty:

Data: 20 października w godzinach 11:00 - 16:00
"DNA Menadżera – Szkoła Zarządzania Akademii SET®
jest kompleksowym projektem przygotowującym do pracy rozwojowej z grupą oraz rozwijającym kompetencje w obszarach wspierania i stawiania wymagań pracownikom."
Program całego projektu:
http://grupaset.pl/wp-content/uploads/2014/09/Informat...

Obrazek


Data: 24 października w godzinach 11:00 - 16:00
"DNA Handlowca – Szkoła Sprzedaży Akademii SET®
to projekt, który rozwija kluczowe kompetencje zarówno biznesowe, jak i te, niezbędne do zbudowania partnerskiej relacji z klientem."
Program całego projektu:
http://grupaset.pl/wp-content/uploads/2014/09/Informat...

Obrazek


ZAPISY:
Kamil Chmielewski,
Koordynator Projektów Akademii SET
tel.: +48 501 170 360
fax.: +48 22 257 87 57
e-mail: kamil.chmielewski@grupaset.pl
Ilość miejsc ograniczona, zapraszamy.

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena Balcerzak

Magdalena Balcerzak Business Progress -
właściciel,
Comanagement Sp. z
o.o. v...

Temat: Ogłoszenia

Mateusz Grzesiak, Olivier Janiak, Jakub Wesołowski, Gwiazdy Polskiego MLM w jednym miejscu!!
http://pokazniemow.pl
ZAPYTAJ O DARMOWY BILET
https://www.facebook.com/1476281559297427/photos/a.1477...
Karolina R.

Karolina R. Specjalista ds.
szkoleń, Incert

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy studentów i doktorantów do udziału w szkoleniach.


Obrazek


Cena zawiera:
- profesjonalne materiały szkoleniowe,
- dostęp do norm Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej ISO,
- gwarancję jakości,
- poczęstunek kawowy,
- po zdaniu testu kończącego szkolenie uzyskanie prestiżowych certyfikatów firmy
- wysoko cenione na rynku kwalifikacje Auditora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością w
- rabat na następne szkolenia firmy INCERT w wysokości 10%.

Istnieje możliwość uzyskania certyfikatu wydanego przez akredytowaną jednostkę certyfikującą w cenie 50 zł netto (61,50 zł brutto).

Serdecznie zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem: http://www.incert.pl/kontakt/zgloszenie-na-szkolenie

Pozdrawiam,

Karolina Dzięgielewska
Specjalista ds. szkoleń
tel/fax: 091 469 45 53
karolina.dziegielewska@incert.pl
http://www.incert.plTen post został edytowany przez Autora dnia 16.10.14 o godzinie 15:15

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Monika C.

Monika C. Kierownik Sekcji
Higieny Komunalnej
w PSSE w Gdyni

Temat: Ogłoszenia

Firma isoQRS serdecznie zaprasza na szkolenia:

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:
Warszawa 7-8.02.2015

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności wg ISO 22000 oraz Systemu HACCP:
Poznań 8-9.11.2014
Warszawa 17-18.01.2015

Auditor wewnętrzny systemu zarządzania w laboratoriach badawczych wg normy ISO 17025:
Gdańsk 13-14.12.2014

Specjalista ds. GMP w przemyśle kosmetycznym wg ISO 22716:
Gdańsk 10.01.2015

Specjalista ds. GLP:
Gdańsk 11.02.2015

Specjalista ds. walidacji metod fizyko-chemicznych:
Gdańsk 29-30.11.2014
Łódź 6-7.12.2014

Specjalista ds. walidacji metod mikrobiologicznych:
Gdańsk 22-23.11.2014

Szczegóły na stronie http://isoqrs.pl

Zgłoszenia:

faks:+48.58 727-92-90
e-mail:biuro@isoqrs.pl
Paulina Mucha

Paulina Mucha Konsultant HR,
Asesor AC/DC,
Psycholog

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na Akademię Lidera!

Akademia Lidera - Innowacyjny cykl warsztatów ukierunkowanych na rozwój umiejętności Lidera w organizacji.

Motto cyklu Akademii Lidera: zatrzymaj się, doświadcz, praktykuj.

Mamy świadomość, że deficyt czasu jest powszechnym zjawiskiem na stanowisku Lidera w dużych korporacjach jak i mniejszych firmach. Często to właśnie przez brak czasu nie są podejmowane inicjatywy rozwojowe. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i proponujemy cykl 4-godzinnych sesji warsztatowych, prowadzonych w kameralnej, maksymalnie 6-osobowej grupie. Nasze doświadczenia pokazują, że taka organizacja sesji umożliwia w tym samym dniu udział w warsztatach jak i pogodzenie codziennych obowiązków. Krótkie 4-godzinne sesje powodują, że Uczestnicy zajmują się jednym zagadnieniem związanym z pracą Lidera a następnie mają możliwość wdrożenia wiedzy i doświadczenia z warsztatów w praktyce. Po każdej sesji Uczestnicy otrzymują zadanie wdrożeniowe, które jest omawiane na sesji kolejnej.

Warsztaty mają charakter otwarty, co oznacza wymianę wiedzy i doświadczeń w różnych kulturach organizacyjnych. Uczestnikami będą osoby z różnych organizacji i branż, co pozwala na pogłębienie świadomości i ogląd różnych perspektyw.

START:
Grupa I: 19 listopada 2014 (środa)
Grupa II: 28 listopada 2014 (piątek)


Spotkania odbywać się będą co 2 tygodnie w Centrum Odkrycie (Kraków, ul. Prusa 30) w godzinach 10:00 - 14:00.
Planowane zakończenie cyklu: maj-czerwiec 2015.
Wszyscy Uczestnicy otrzymają certyfikaty ukończenia Akademii.

Istnieje możliwość dokupienia w pakiecie 6 sesji coachingowych, które będą realizowane równolegle z programem Akademia Lidera. Sesje coachingowe prowadzone są przez certyfikowanych coachów EMCC.

Koszt sesji: 399 zł netto x 14 spotkań = 5586 zł netto

W sprawie pytań i zapisów zapraszamy do kontaktu:
biuro@hrcare.pl

Zapoznaj się z programem sesji tutaj: http://www.hrcare.pl/index.php/component/content/artic...


Obrazek
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Temat: Ogłoszenia

OSTATNIE WOLNE MIEJSCA W PROMOCYJNEJ CENIE!

Szkolenie:Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001

Termin: 29-30.11.2014r.
Miejsce: Warszawa
Cena: Studenci 280 zł brutto
Osoby niestudiujące 590,40 zł brutto

Zapisz się na szkolenie

Harmonogram szkoleń

Martyna Wenszka
tel/fax: 91 469 45 53
mob. 664 373 772
martyna.wenszka@incert.pl
http://incert.pl


Obrazek
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na X edycję konferencji: „Podniesienie efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi Business Intelligence” Już 18 listopada br. w Warszawie.

Starannie dobrani prelegenci i eksperci zadbają by każdy wykład był bogaty w merytorykę, niuanse i obecne trendy. Tegoroczne spotkanie ma na celu przedstawienie technik wykorzystania narzędzi Business Intelligence w celu optymalizacji działalności danego przedsiębiorstwa a co za tym idzie generacji zysków.

W ramach konferencji zaprezentują się mi.in. eksperci z firm: Astrafox, Findwise oraz Archman.

Tematy poruszane podczas tegorocznego spotkania:

- BI współcześnie - jak przedsiębiorstwa wykorzystują dane?
- trendy w rozwoju narzędzi Business Intelligence
- OLAP – odległe dzieje?
- Big Data - hasło czy rzeczywista potrzeba?
- gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
- zarządzanie danymi i ich jakością
- infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
- narzędzia do zarządzania wydajnością finansową (Performance Management) (planowanie, budżetowanie, - - prognozowanie, analiza finansowa, strategiczna karta wyników)
- dynamika wdrożenia BI i otrzymywanych efektów
- best practices

Więcej informacji na temat konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywnosc-...

Do udziału w wydarzeniu serdecznie zapraszamy:

dyrektorów finansowych
kadrę zarządzającą działami:
- Business Intelligence i Data Mining
- controllingu
- IT
- marketingu
- sprzedaży i obsługi klienta
menedżerów hurtowni danych, ds. analiz
menedżerów projektów
menedżerów odpowiedzialnych za rozwój narzędzi CRM
menedżerów działów R&D
kadrę odpowiedzialną za strategię firmy, rozwój biznesu, nowe rynki i produkty

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywnosc-...

Mają Państwo pytania? Zapraszam do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 0 725 792 690
fax. (0-22) 244 25 37
agnieszka.zajac [at] multitrain.pl
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia

Wystąpienia publiczne szkolenie Warszawa

Narzędzia, które poznasz podczas szkolenia:
► Techniki panowania nad tremą
► Struktura prowadzenia prezentacji
► Techniki postępowania w trudnych sytuacjach

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfkacji The Chartered Institute of Marekting już w listopadzie w Warszawie:

• DM 34 - 14 listopada
• DM 35 - 21 listopada

Nowe bloki tematyczne:
• Strategic Marketing
• Mastering Metrics
• Digital Strategy
• Driving Innovation

Nowy certyfikat - Award:
• weź udział tylko w jednym z czterech proponowanych modułów i zdobądź międzynarodowy certyfikat Award

Nowe możliwości dzięki, którym dołączysz do grona profesjonalnych marketerów z międzynarodowym certyfikatem!

Stara i zawsze aktualna filozofia questus opiera się na budowaniu społeczności i długookresowej współpracy :)

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam serdecznie,

Agata Stasiak
Customer Relationships Manager
tel. 601 052 704

http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź

--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska
Katarzyna Kusio

Katarzyna Kusio 3D Coaching,
Dyplomowany Coach
Akademii TROP

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Artur Szampera

Artur Szampera Doradca. Negocjator.
Właściciel.

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Zbliża się koniec roku i szukanie kosztów w firmach oraz wysokie rabaty dla osób indywidualnych.
Posiadamy dostęp do wszystkich marek aut nowych oraz poleasingowych i powindykacyjnych.
W przypadku auta używanego pomagamy znaleźć wymarzony samochód, uzyskać jego pełną historię, negocjujemy cenę.
Zapraszam do współpracy.

--
W przypadku jakichkolwiek pytań pozostaję do dyspozycji.

Z wyrazami szacunku,
Artur Szampera
Właściciel
tel.kom.: 507 775 127
FAX: 32/700 07 75
=============================================
Doradztwo Finansowo-Ubezpieczeniowe Artur Szampera
42-672 Wieszowa, ul. Szopena 4A
NIP: 645-232-10-59
REGON: 278201711
http://artur-szampera.eu
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do lektury najnowszego wpisu na blogu Jakuba B. Bączka (złoty medalista mistrzostw świata, jako trener mentalny kadry narodowej siatkarzy Stéphane'a Antigi), a w nim znajdziesz szczegóły odnośnie wystąpienia Kuby dla 40-tysięcznej publiczności!

http://www.jbbcoaching.pl/wystapienie-dla-40-000-ludzi...


Obrazek
Zygmunt Dolata

Zygmunt Dolata MBA | Trener biznesu
| Wykladowca
|Prelegent| Autor
publ...

Temat: Ogłoszenia

ATENA Fabryka Rozwoju Biznesu w Poznaniu
Szkolenia – Coaching – Doradztwo HR

„Wątpliwości mogą zostać rozwiane wyłącznie przez działanie” Johann Wolfgang von Goethe.

Zygmunt Dolata – Trener biznesu, Coach, Doradca HR, Wykładowca, Autor publikacji biznesowych, Absolwent studiów MBA ZZL,
Tel. 601 738 627
E-mail: zygmunt.dolata1@neostrada.pl

Profesjonalne szkolenia, warsztaty i doradztwo z obszaru:
• Zarządzanie – zespołem, pracownikami, zmianą, szkoleniami, czasem
• Negocjacje – biznesowe, handlowe, zakupowe, międzynarodowe, windykacyjne, grupowe
• Sprzedaż i obsługa Klienta
• Wystąpienia publiczne i prezentacje
• Warsztaty antystresowe
• Zasady etykiety i protokół Dyplomatyczny
• Praktyczne metody motywowania pracowników
• Savoir vivre w biznesie
• HR, Kadry i płace – rekrutacja, opisy stanowisk, ścieżki karier, oceny pracownicze, prawo
pracy, ochrona danych osobowych, outplacement, wartościowanie stanowisk pracy,
• Szkolenia typu Outdoor
• Copywriting – teksty reklamowe, artykuły specjalistyczne, teksty do gazetek i magazynów
firmowych

Dla firm produkcyjnych, handlowych, instytucji finansowych i samorządowych,

Zapraszam do współpracy!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Z okazji 25-lecia firmy Value Creation przygotowaliśmy specjalną ofertę:


Obrazek


Zapraszamy
biuro@valuecreation.pl
http://valuecreation.pl

______________________________________________________________________
Dołącz do nas na FB:
https://www.facebook.com/ValueCreationSzkolenia?ref=hl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Czy ktoś planuje jakieś coaching, wystąpienia, we Wrocławiu w najbliższym czasie???
http://biznesblog.net.pl/
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie z obsługi reklamacji

Odpowiadanie na uwagi zgłoszone przez Klienta
Kategoria zgłoszenia
Kategoryzacja na podstawie "winy" i "dotkliwości"
Analiza potrzeb Klienta zasygnalizowana w zgłoszeniu

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Dariusz S.

Dariusz S. Programista

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Sprzedam w 100% autorską aplikację webową - https://teamcamp.co - służącą do zarządzania projektami.
Aplikacja posiada prosty interfejs, jest intuicyjna i minimalistyczna.
Doskonale sprawdzi się w niewielkich firmach, gdzie nie potrzeba przerośniętych i kosztownych narzędzi.

Serwis jest mojego autorstwa, został napisany w Pythonie z wykorzystaniem frameworka Django.

Przeznaczenie aplikacji
Teamcamp.co przeznaczony jest do prostego zarządzania projektami w firmach, tworzenia i przydzielania zadań, dodawania komentarzy, załączników itp.
Aktualnie jest dostępna w dwóch wersjach językowych - polskiej oraz angielskiej. W prosty sposób można dodać kolejne języki.

Funkcje
- Prosta rejestracja firmy
- Role użytkowników w teamie (admin/user)
- Tworzenie dowolnej liczby projektów
- Tworzenie dowolnej liczby zadań w projektach
- Przypisywanie zadań do użytkowników
- Mierzenie czasu pracy nad konkretnym zadaniem
- Dodawanie użytkowników do teamu
- Statusy zadań
- Kategorie zadań (edytowalne przez admina teamu)
- Priorytety zadań
- Załączniki zadań
- Komentarze zadań
- Widok projektu (wyświetlanie zadań przypisanych tylko do aktywnego aktualnie projektu)
- Czat projektu
- Two factor authentication (możliwość samodzielnego włączenia) - Google Authenticator - zwiększa bezpieczeństwo danych
- Powiadomienia o nowych zadaniach (email)
- Powiadomienia o zmianach w zadaniu
- Możliwość dostosowania powiadomień
i inne...

Model biznesowy
Aktualnie wszystkie konta są darmowe, ograniczone miejscem na dysku na projekt (500MB) lub cały team (2GB). Wartości te można łatwo zmienić.
Administrator może zmienić aktywny pakiet dla teamu, domyślnie wartości te są wtedy podwajane.

Co sprzedaję
- Autorskie oprogramowanie
- Domenę teamcamp.co oraz teamcamp.pl
- Bazę danych (~40 teamów)
- Wszelkie prawa autorskie, prawa do odsprzedaży
- Certyfikat SSL

Zainteresowanych proszę o wiadomość na adres hello@teamcamp.co lub wiadomość prywatną.

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do