konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

A ja szukam kontaktu z kompetentnym i rozsądnym człowiekiem na górze SodexhoPass.
Jakby co - to na priv. poproszę..:)
Joanna Motylska-Komsta

Joanna Motylska-Komsta Trener skuteczności
osobistej,
milosniczka sztuki

Temat: Ogłoszenia

Sztuka autoprezentacji - trening medialny
Jak kształtować pierwsze wrażenie? Jak budować pozytywny wizerunek samego siebie? W jaki sposób najlepiej zaprezentować się na forum, a także w trakcie wywiadu telewizyjnego, radiowego, czy prasowego? Jak pozbyć się tremy przed występami publicznymi? Jak zostać osobą medialną?

Szkolenia mają charakter warsztatowy. Odbywają się w małych grupach, co umożliwia w przyjaznym kameralnym gronie przeprowadzenie praktycznych ćwiczeń. Spotkanie wzbogacone są o niezbędną cześć teoretyczną. W trakcie zajęć każdy z uczestników ma możliwość sprawdzenia się w konkretnych ćwiczeniach i zdaniach.

Prowadznie: Agnieszka Majewska-Kunat
architekt wizerunku, konsultant i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej.

19.03.2009 czwartek (I część) i 20.03.2009 piątek (II część)
godz. 18.00 – 21.00

Udział w treningu: 250 zł płatne w dniu szkolenia lub 220 zł - wpłata na konto na trzy dni przed szkoleniem.

Organizacja w ramach akcji Rok Ambitnych Kobiet - Centrum Psychokreacji Biznesowej

http://psychokreacja.pl

Zgłoszenia: ambitne@psychokreacja.pl
Mariusz Orliński

Mariusz Orliński Ino Auto Katowice

Temat: Ogłoszenia

Witam, szukam dobrego managera, handlowca, operującego w środowisku dużych przedsiębiorstw z branży b2b, b2c.

Współpraca polegała by na wyszukiwaniu potrzeb klientów oscylujących w obrębie usług IT – infolinii, połączeń wychodzących, programowania, reklamy itp.

Współpraca z nami jest doskonałą okazją do dodatkowego zarobku, podczas codziennych spotkań.

Oferujemy bardzo dobre warunki finansowe za owocną współpracę.
Szczegóły uzyskasz pisząc na adres m.zajac@4en.com.pl , dzwoniąc pod 032 790 77 77, lub pisząc na priva.

Z pozdrowieniami
Mariusz Zając
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo!

Mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w już III edycji Akademii Call Center i zarazem drugiej poświęconej zagadnieniom dotyczącym sprzedaży i obsługi klienta w branży finansowej.

KANAŁ DIRECT W BRANŻY BANKOWO - UBEZPIECZENOWEJ
-ROZWÓJ W CZASACH KRYZYSU, III Akademia Call Center

23 kwietnia 2009 Warszawa, Hotel Jan III Sobieski

Jedyna w Polsce konferencja call/contact center poświęcona zagadnieniom optymalizacji i zwiększania efektywności sprzedaży oraz obsługi klienta w branży finansowej.

Patronat medialny: Gazeta Bankowa, BANK, Gazeta Ubezpieczeniowa
Partnerzy merytoryczni: FinanceDirect by Call Center Poland, COMARCH, Webtel, SpeechStorm, NORDEA TUnŻ, OMG Poland, DAMOVO

Więcej informacji i szczegółowy program: http://www.akademiacallcenter.pl
Zobacz kto będzie –strona spotkania GoldenLine:
strona spotkania GoldenLine

Serdecznie zapraszam do udziału w konferencji

Marzena Sawicka
Communication One Consulting Sp. z.o.o.
e-mail: msawicka@commone.pl
Tel: /22/ 444-04-35
Katarzyna Herman

Katarzyna Herman Life Energy &
Consciousness Coach

Temat: Ogłoszenia

Witam,

W najbliższ weekend zapraszam na warsztaty:

21.03.2009 sobota - "Sztuka Prezentacji" w godz. 10-18, inwestycja 150 zł - są 4 wolne miejsca.

22.03.2009 niedziela - "Zarządzanie ludźmi" w godz. 10-15, inwestycja 100 zł - są 3 wolne miejsca.

Zapisy na http://eternal.com.pl/otwarte.htm
Łukasz Krzysztof P.

Łukasz Krzysztof P. Aude aliquid
dignum...

Temat: Ogłoszenia

Witam. Uprzejmie proszę, aby osoby umieszczające wpisy w wątku Ogłoszenia ograniczyły się do tematyki tego wątku. Wszelkie przejawy dyskusji offtop będą kasowane, a uczestnicy otrzymają 3-dniowego bana z grupy. Pozdrawiam. Łukasz.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

MENADŻERSKI TRENING ASERTYWNOŚCI - WARSZAWA 04-04-2009
godz: 09:00 - 18:00

szkolenie otwarte

Trening asertywności doskonali umiejętności osobiste,pozwalając być w zgodzie z samym sobą i z innymi.
Asertywność to nie tylko umiejętność mówienia „nie” ale także umiejętność mówienia „tak”. Podczas treningu będziemy doskonalić asertywny przekaz informacyjny, bez obaw wyrażać swoje zdanie.
Asertywność to umiejętność obrony przed manipulacją , dlatego jest zalecany osobą, które na co dzień pracują z grupą.

Trening prowadzony jest formą warsztatową, grupa pracuje na realnych i rzeczywistych sytuacjach z dnia codziennego.
Treści przekazywane przez trenera są opracowane prostym, zrozumiałym językiem.

Trening adresowany jest dla menadżerów, liderów.

Asertywność jest cechą nabytą – nigdy nie jest za późno na jej doskonalenie.

Program szkolenia obejmuje zagadnienia:

•Pojęcie asertywności – definicja rozumienie jej przez nas i samych
•Prawa osobiste – umiejętność ich określania i obrony
•Prawa asertywności
•Stosowanie asertywnych komunikatów
•Wyrażanie uczuć i emocji
•Przyjmowanie asertywnych postaw przy krytyce, ocenie, chwaleniu
itp..
•Asertywność i jej stereotypy
•Rodzaje zachowań : asertywne, agresywne, uległe
•Badanie trudności dotyczących asertywności – autodiagnoza
na podstawie „ Mapy asertywności”
•Asertywność w kontaktach z innymi
•Kiedy zachować się asertywnie ? Odpowiedź na nurtujące pytania.

Informacje końcowe:

Trening asertywności prowadzony jest w małej grupie maks. do 12 osób. Dzięki temu każdy z uczestników może zostać otoczony indywidualną opieką merytoryczną ze strony trenera.
Praca w małych grupach szkoleniowych sprzyja efektywnej nauce i lepszej współpracy podczas ćwiczeń. Zajęcia warsztatowe opracowane są o wcześniejszą diagnozę potrzeb, uwzględniając rzeczywiste i realne cele szkoleniowe.
Metody pracy z grupą są prowadzone interaktywnie z czynnym udziałem uczestników i trenera.

Po treningu uczestnicy zdobędą takie umiejętności jak:

•Stosowanie asertywnych komunikatów
•Określą swoje prawa osobiste
•Nauczą się określania granic osobistych i ich obrony w kontaktach z innymi
•Dokonają autodiagnozy z zakresu osobistych trudności z zakresu zachowań asertywnych
•Dokonają samooceny własnej osoby

Informacje o trenerze:

Joanna Chlebio‐Abramczyk jest trenerem z zakresu rozwoju umiejętności osobistych psychospołecznych.

Prowadzi treningi asertywności i warsztaty on‐line z tego samego
zakresu. Ponadto prowadzi sesje coachingowe z zakresu poprawy
zachowań asertywnych z indywidualnymi klientami.

Posiada bogate doświadczenie z zakresu rozwoju osobistego, świadczy
usługi doradcze.

Oprócz treningów asertywności prowadzi szkolenia z zakresu:

•Autoprezentacji i wystąpień publicznych
•Tworzeniem dokumentów aplikacyjnych
•Doskonalenia umiejętności menadżerskich i przywódczych
•Doskonalenia umiejętności komunikacyjnych i komunikacji
niewerbalnej
•Doskonalenie umiejętności osobistych

Prywatnie jest żoną i mamą przedszkolaka.

Organizator : Ośrodek Pomocy Psychologicznej i Psychoedukacji DO CELU w Rzeszowie

Cena warsztatu : 599zl
Magdalena Górna

Magdalena Górna Konsultant,
Krauthammer

Temat: Ogłoszenia

KRAUTHAMMER ZAPRASZA

Pierwszy stopień zarządzania
Zmierzyć się z codziennością – 4 x 1 dzień

Uczestnicy
Początkujący Managerowie
Liderzy projektu
Asystenci Wyższych MenedżerówProgram został opracowany z myślą o osobach zarządzających małymi zespołami. Skierowany jest w szczególności do świeżo upieczonych menedżerów, którzy nie przechodzili jeszcze szkolenia menedżerskiego lub dla tych, którzy chcieliby odświeżyć swoje umiejętności.

Uczestnicy będą poruszać w sposób bardzo praktyczny i konkretny podstawowe problemy, z którymi mają do czynienia w swojej codziennej pracy.

Program ten pomoże Menedżerom pierwszego szczebla zdać sobie w pełni sprawę, że osiągnięcie sukcesu nie zależy li tylko od znajomości technik ani od przyswojenia odpowiednich zachowań. Sukces zależy również od znajomości czynników zwiększających motywację pracowników w ich codziennej pracy. Uczestnicy tego programu dostrzegą, że każdy wprowadzony z sukcesem, nowy projekt, każde produktywne spotkanie i każdy pomyślnie rozwiązany konflikt opierają się na prostym i konsekwentnym zarządzaniu.
Celem tego szkolenia jest stanie się managerem, który jest wzorem dla innych, stymuluje ludzi i wnosi do organizacji najważniejsze wartości i zasady.

Jednym słowem, program ten dostarcza niezbędnych narzędzi i pokazuje podstawowe zachowania potrzebne do zarządzania zespołem ludzkim w jego codziennej pracy.
Metodologia
Wskazówki, dyskusja i rozmowy – w grupach do 10 uczestników – w celu najlepszego przećwiczenia i zrozumienia różnych sposobów zachowań i stylów komunikacji Korzyści
 Codzienne zarządzanie i motywowanie pracowników
 Tworzenie pozytywnej atmosfery pracy
 Radzenie sobie w sposób efektywny z problemami jednostki oraz problemami grupy
 Umiejętność wspomagania w realizacji celów
 Podejmowanie decyzji, komunikowanie ich, radzenie sobie z oporem
 Radzenie sobie z trudnymi i konfliktowymi sytuacjami
 Przygotowywanie i prowadzenie spotkań roboczych
 Efektywne prezentowanie i komunikowanie na forum grupy


Zawartość programowa

Dzień 1
 Podstawy komunikowania się między ludźmi
 Różnice między naszą percepcją a rzeczywistością; kwestionowanie swojego punktu widzenia, jako najważniejszy element „organizacji uczącej się”
 Menedżer weryfikujący swoje przekonania: nauka nowych postaw
 Zmiana: jak zarządzać emocjonalnymi reakcjami, „krzywa żałoby”
 Delegowanie i przekazywanie odpowiedzialności w zależności od indywidualnych możliwości
 Zarządzanie przez konkretne i realistyczne cele
 Prezentacja projektu, zagadnienia lub pomysłu grupie

Dzień 2
 Aktywne słuchanie: podstawowe postawy pomocne do samo ekspresji i wzajemnego zrozumienia
 Od spotkania sprawozdawczego do rocznej rozmowy rozwojowej: docenienie mocnych stron i pomoc w dalszym rozwoju
 Pochwała: jak okazać szacunek i motywować
 Mowa werbalna: doskonalenie różnych zachowań i narzędzi
 Słuchanie innych: postawa wyrażająca ciekawość, zainteresowanie i inspirujące zaufanie
 Sesja rozwojowa - Jak rozwijać umiejętności swoich pracowników, identyfikowanie mocnych stron i elementów do poprawy
 Pochwała: jak okazać szacunek i motywować
 Wystąpienia publiczne: doskonalenie różnych zachowań i narzędzi

Dzień 3
 Krytycyzm i agresja - zarządzanie sprzecznościami
 Zarządzanie stresem, jak lepiej kontrolować spontaniczne reakcje
 Najważniejsze zasady prowadzenia spotkań roboczych
 Komunikowanie trudnych decyzji, radzenie sobie z reakcjami na nie
 Popełniłem błąd - jak się zachować w tej delikatnej sytuacji

Dzień 4
 Prezentowanie projektu i sprzedaż pomysłów przełożonym
 Planowanie zadań i monitorowanie postępów
 Udzielanie upomnienia: od przygotowania do analizy problemu i szanowanego porozumienie
 Zarządzanie konfliktem: od dojścia do wzajemnego porozumienia, do mediacji lub arbitrażu

 4 dniowy program szkolenia (jednodniowe sesje szkoleniowe
w odstępach 3-5 tygodniowych)
 Cena za uczestnictwo 1 osoby: 6 200 PLN
 Miejsce: Warszawa, Hotel Novotel, ul. 1 Sierpnia
 Cena obejmuje: Przygotowanie do szkolenia,
cztery intensywne dni szkolenia, materiały szkoleniowe,
przerwy kawowe i lunch.

Daty:
1 Dzień - 7 kwiecień 2009
2 Dzień - 5 maj 2009
3 dzień - 2 czerwiec 2009
4 Dzień - 30 czerwiec 2009
Mirella Kamińska

Mirella Kamińska NOWE OPCJE -
współwłaściciel,
trener

Temat: Ogłoszenia

Inwestycja w siebie - odpowiedzią na kryzys

Zapraszamy na szkolenia otwarte w Krakowie :)

Słowo "kryzys" przywodzi na myśl różne skojarzenia. Niepewność, obawa przed nadchodzącymi zmianami, działanie pod presją, pokonywanie piętrzących się trudności, udawadnianie sobie i innym własnej wartości, zwiększenie czujności, stres, mobilizacja, nowe wyzwania, nowe możliwości i... wiele innych.
Jeżeli któreś z nich brzmią znajomo to znaczy, że ta propozycja jest dla Państwa.
Zapraszamy do wspólnego poszukiwania odpowiedzi na pytanie: Jak się w tym wszystkim odnaleźć?
Znajdziemy je na zorganizowanych specjalnie dla Państwa warszatach poruszających wyżej wspominane kwestie.

Oto one:

Wszechobecny stres – Jak sobie z nim radzić?
Trening antystresowy z elementami asertywności.
22-23.04.2009 Kraków

Sztuka prezentacji.
Jak mówić, aby nas słuchano? Jak przekonywać do swoich idei?
27-28.04.2009 Kraków

Zarządzanie Zmianą i Kryzysem w Firmie
Jak przekonać ludzi do zmian? Jak prowadzić trudne rozmowy?
13-14.05.2009 Kraków

Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie
http://www.noweopcje.pl/1,Aktualnosci.html

Chętnie odpowiem na wszelkie pytania i udzielę wszelkich informacji tel.510 248 848 lub biuro@noweopcje.pl

Serdecznie zapraszam :)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAM CIĘ NA WYJĄTKOWĄ PODRÓŻ DO SWOJEGO WNĘTRZA !!!

SZKOŁA COACHINGU III edycja

Roczna szkoła rozwoju umiejętności menedżerskich i osobistych oraz budowania postawy, która pomaga wspierać i rozwijać innych ludzi

Propozycję kieruje do Ciebie, jeśli jesteś:

osobą zajmującą stanowisko kierownicze w firmie
specjalistą w dziale HR, trenerem wewnętrznym, coachem wewnętrznym
osbą zainteresowaną zdobyciem zawodu Coacha

Obiecuję Ci, że:

dostarczę Ci niezbędnej wiedzy nt. coachingu – standardy, struktura sesji coachingowych, etyka coacha, rodzaje coachingu, narzędzia coachingowe
rozwiniesz 11 kluczowych umiejętności coacha
dostaniesz solidne podwaliny do budowy swojej postawy

Napisz do nas dzisiaj!!! biuro@fbszkolenia.pl

Normalna cena wynosi 4500 zł za I stopień i 5000 zł za II stopień, ale jeśli zarejestrujesz się już dziś

Wtedy:

Po pierwsze:

Otrzymasz zniżkę 500 zł, więc Twoje wpisowe do Szkoły kosztuje już TYLKO 4000 zł

A po drugie:

Jeśli zaprosisz drugą osobę, wtedy otrzymasz kolejną zniżkę 500 zł i Twoje wpisowe kosztuje 3500

A po trzecie:

Otrzymasz ZUPEŁNIE ZA DARMO książki – Roberta Diltsa pt. „Metaprzywództwo”, „Zręczność językowa”, „Od Przewodnika do Inspiratora” o wartości 165 zł

Zaczynamy 27 marca 2009 w Krakowie o godzinie 10.00

Al. Słowackiego 60/1a (Nowy Kleparz), Sala szkoleniowa Centrum

Zapraszam Cię serdecznie


Lilianna Kupaj
Trener, konsultant zarządzania, Executive Coach, Wykładowca
Feedback - coaching, szkolenia
014 692 88 07, 0 609 910 991
http://fbszkolenia.pl
Dorota Duda

Dorota Duda Academy of Service
Excellence

Temat: Ogłoszenia

Kryzys nie musi być dla Twojej firmy straszny, jeśli zadbasz o doświadczenia Klientów. Nie daj się! Buduj lojalność swoich Klientów.

W imieniu Academy of Service Excellence mam zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w pierwszej edycji kursu „MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE”.

Celem kursu jest zaprezentowanie uczestnikom najnowszej, praktycznej wiedzy z zakresu obsługi Klienta i budowania lojalności w oparciu o zarządzanie doświadczeniem Klienta.

Program certyfikowany przez ASE jest skierowany do osób, które chcą zdobywać nową wiedzę i umiejętności, a jednocześnie trudno im znaleźć czas w godzinach pracy. Program trzydniowego szkolenia został rozłożony na 5 popołudniowych sesji, z których każda zawiera 3,5 godziny zajęć merytorycznych.

Zapewnienie obsługi - wygodnej, szybkiej, profesjonalnej, bezbłędnej i uprzejmej, już nie wystarcza, aby utrzymać lojalnych Klientów. Dopiero Klienci w pełni usatysfakcjonowani (ocena 5 w skali pięciostopniowej) stają się lojalni wobec firmy. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Harvard Business School.

Zapewnienie doskonałej obsługi jest jednak dla większości firm trudne i często kosztowne. Optymalnym rozwiązaniem jest kreowanie i dostarczanie wyjątkowych doświadczeń w najważniejszych dla Klienta „punktach kontaktu z firmą”, które poruszą zmysły, wywołają emocje i wzbudzą zachwyt Klientów.

Program „MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE” został opracowany tak, aby pokazać uczestnikom jak obsługiwać Klientów wywołując pozytywne doświadczenia oraz pozyskiwać ich lojalność, co nabiera wyjątkowego znaczenia w obecnej, trudnej sytuacji rynkowej.

Program szczególnie polecam przedstawicielom branż usługowych, gdzie budowanie długotrwałych relacji z Klientem jest kluczowe dla osiągania sukcesu firmy.

Dlaczego warto wziąć udział w programie?

 Certyfikat MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE.
 Program trzydniowego szkolenia rozłożony na 5 popołudniowych sesji, z których każda zawiera
3,5 godziny zajęć zajęć merytorycznych.
 Zajęcia organizowane raz w tygodniu, co daje uczestnikom więcej czasu na przemyślenia oraz sprawdzenie i praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy.
 Dwa unikalne programy dostosowane do potrzeb pracowników różnych szczebli organizacji (dla menadżerów oraz pracowników bezpośredniego kontaktu z Klientem).
 Najnowsza wiedza, wyniki badań, studia przypadków. Zajęcia o charakterze seminaryjno-
warsztatowym, angażujące uczestników do aktywnego udziału.
 Uczestnicy dowiadują się nie tylko, co robić, ale jak to wdrażać w firmie - oprócz materiałów
szkoleniowych otrzymują zestaw niezbędnych narzędzi do poprawy jakości obsługi Klienta.

Harmonogram zajęć programów MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE

MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE
Program dla menadżerów
(6 maja – 10 czerwca 2009)

I sesja – 06 maja Profesjonalna obsługa Klienta
II sesja – 13 maja ABC badań marketingowych
III sesja – 20 maja Zarządzanie zespołem sprzedaży i obsługi Klienta
IV sesja – 27 maja Coaching jako skuteczna technika osiągania celu
V sesja – 3 czerwca Zarządzanie doświadczeniem Klienta

10 czerwca 2009r. odbędzie się uroczyste rozdanie certyfikatów I edycji programu „MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE”

W ramach certyfikacji uczestnicy opracują projekt „Poprawa doświadczeń Klientów w mojej firmie”.
Najlepsze projekty zostaną nagrodzone (główna nagroda to cykl indywidualnych sesji coachingowych o wartości ponad 10 tysięcy złotych).

Cena 2490 PLN
Cena obejmuje: komplet materiałów (skrypt szkoleniowy), kawa, herbata, drobne przekąski w czasie przerw kawowych, CERTYFIKAT MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE.

MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE
Program dla pracowników bezpośredniego
kontaktu z Klientem
(12 maja – 10 czerwca 2009)

II sesja – 12 maja Wyjątkowa obsługa Klienta
II sesja – 19 maja Sztuka komunikacji w obsłudze Klienta – Jak rozmawiać z Klientem, aby poczuł się wysłuchany?
III sesja – 26 maja Trudne sytuacje w obsłudze Klienta
IV sesja – 2 czerwca Stres w obsłudze Klienta
V sesja – 9 czerwca Gra symulacyjna

10 czerwca 2009r. odbędzie się uroczyste rozdanie certyfikatów I edycji programu „MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE”.

W ramach certyfikacji uczestnicy biorą udział w grze symulacyjnej “Kopalnia złota”, sprawdzającej wiedzę i zdobyte w programie umiejętności.
Dla zwycięzców – nagrody.

Cena 1990 PLN
Cena obejmuje: komplet materiałów (skrypt szkoleniowy), kawa, herbata, drobne przekąski w czasie przerw kawowych, CERTYFIKAT MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE.

Zajęcia odbywają się w Warszawie przy ulicy Jagiellońskiej 57/59 (Akademia Leona Koźmińskiego) w godz. 17.00 – 20.45

Szczegółowe informacje na stronie http://academy-of-service-excellence.pl

Osoby zainteresowane udziałem w programie „MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE” proszone są o kontakt z Dorotą Zdrojewską: tel. (0-22) 889 57 38 lub 603 110 069, e-mail: dorota.zdrojewska@akademia-ok.pl. Liczba miejsc ograniczona.

Zarezerwuj miejsce już teraz!Dorota Duda edytował(a) ten post dnia 25.03.09 o godzinie 14:08
Maciej Chabowski

Maciej Chabowski Psycholog społeczny
/ Trener biznesu

Temat: Ogłoszenia

W imieniu własnym oraz całego zespołu Polskiego Portalu Psychologii Społecznej zapraszam na konferencję "Rewolucja w biznesie: nowoczesne rozwiązania oparte na psychologii naukowej", która odbędzie się w dniach 17-18 kwietania 2009 r. w Hotelu Trawiński w Poznaniu.

Nie ma chyba poza psychologią drugiej dziedziny z gatunku nauk humanistycznych, która znajdowałaby tak szerokie zastosowanie w świecie biznesu. Wszędzie tam gdzie ludzie komunikują się z innymi ludźmi, szukają motywacji do pracy, negocjują i wywierają na siebie wzajemny wpływ, kompetencje społeczne oraz rzetelna wiedza o funkcjonowaniu psychicznym ludzi są bardzo pożądane i nieodzowne.

Tymczasem w świecie biznesu wciąż często korzysta się ze słabo zweryfikowanych metod i technik, które pomimo braku poparcia w dowodach naukowych spotykają się z zainteresowaniem głównie dlatego, że są proste, łatwe do przyswojenia i wdrożenia. W konsekwencji wiele z prowadzonych działań ukierunkowanych na właściwe relacje interpersonalne, zarządzanie czy perswazję ma bardziej charakter efektowny niż efektywny.
Konferencja „Rewolucja w biznesie” ma na celu przedstawienie środowiskom biznesowym osiągnięć naukowej psychologii i sposobów zastosowania jej w praktyce. W założeniach organizatorów ma być ona także okazją do spotkania ze specjalistami z różnych dziedzin psychologii i branż rynkowych, którzy sukcesywnie wprowadzają nowatorskie rozwiązania naukowe w środowiska wolnorynkowe.

Okazuje się, że wzrost efektywności kreowania wizerunku, własnych kompetencji społecznych czy umiejętności konstruowania przekazów trafiających do ludzkiego umysłu może przełożyć się na realne zyski tak małych, jak wielkich przedsiębiorstw... oczywiście o ile działania te oparte są na wiarygodnej i rzetelnej wiedzy.

Nasza konferencja skierowana jest do menadżerów, handlowców, pracowników działów HR oraz specjalistów od reklamy i wizerunku. Do udziału w niej zapraszamy także psychologów i trenerów biznesu.

Harmonogram konferencji

Dzień I - 17.04.2009 (piątek)

"Rewolucja w zarządzaniu zasobami ludzkimi i kontaktach biznesowych"


9:00 - 9:30 "Tytułem wstępu, czyli co ma do zaoferowania środowiskom biznesowym naukowa psychologia?" - Maciej Chabowski

9:30 - 10:30 "Prawdy i półprawdy psychologiczne przekazywane podczas szkoleń" - Maciej Michalak

10:30 - 11:30 "Coaching jako metoda doskonalenia kompetencji społecznych menedżera. Podejście oparte na dowodach." - dr Paweł Smółka

11:30 - 12:30 "Rozwój kompetencji poznawczych pracowników organziacji: tworzenie adekwatnych narzędzi w oparciu o wiedzę z zakresu psychologii poznawczej." - Agata Piasecka

12: 30 - 13:15 Przerwa kawowa

13:15 - 14:15 "Psychologia zarządzania w czasie kryzysu" - Izabela Kielczyk

14:15 - 15:15 "Profesjonalne projektowanie szkoleń: Modele kompetencyjne w diagnozie potrzeb szkoleniowych." - Maciej Chabowski

15:15 - 16:15 "Certyfikacja kompetencji profesjonalistów kształcenia przez całe życie: podłoże merytoryczne" - Barbara Lipnicka

16:15 - 16:30 Konkurs z nagrodami książkowymi

17:00 - 18:30 Dodatkowy warsztat dla zainteresowanych: "Perswazja społeczna: wywieranie wpływu na grupę" - Maciej Chabowski, Maciej Michalak

19:00 - ... Integracja i rozmowy kuluarowe

Dzień II - 18.04.2009 (sobota)

"Rewolucja w reklamie i badaniach konsumenckich"


10:00 - 11:15 "Psychologia wpływu społecznego" - prof. dr hab. Dariusz Doliński

11:30 - 12:30 "Corporate Identity jako narzędzie budowy lojalności wobec marki" - Jan Czerniawski

12:30 - 13:00 Przerwa kawowa

13:00 - 14:00 "Nowoczesne podejście do badań marketingowych. Badania semantyczne" - Małgorzata Jenerowicz i Tomasz Jakubowski

14:00 - 15:00 "Jak (nie)działa reklama? Wyznaczniki skutecznej reklamy i właściwe metody pomiaru" - Jarosław Świątek

15:45 - 17:15 Dodatkowy warsztat dla zainteresowanych: "Czym jest low-involvement? Kreowanie podświadomych asocjacji" - Jarosław Świątek

Osoby zainteresowane zaprzaszamy na stronę internetową konferencji: http://www.rewolucjawbiznesie.pl
Aleksandra S.

Aleksandra S. psycholog, coach,
trener, mediator

Temat: Ogłoszenia

Witam,
zaintersowanych przeprowadzeniem dla waszych pracowników 2 dniowego bezpłatnego szkolenia przez słuchaczy podyplomowych studiów "Akademia trenera" (w ramach pracy dyplomowej) proszę o kontakt
dotyczy firm z Górnego ŚląskaAleksandra S. edytował(a) ten post dnia 25.03.09 o godzinie 21:35

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Witam serdecznie,

Oferujemy szyte na miarę szkolenia usprawniające komunikację międzyludzką. Szczegóły: codework.pl

Pozdrawiam,
Rafał Garpiel
Adam Przeździęk

Adam Przeździęk Trendwatcher,
Blogger, Marketing
Expert

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Międzynarodowa grupa kapitałowa działająca na rynku irlandzkim, szkockim, polskim, ukraińskim oraz amerykańskim w branży budowlanej, turystycznej, deweloperskiej oraz informatycznej poszukuje do jednej ze swoich spółek kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds obrotu nieruchomościami

Miejsce pracy: Miami

Obowiązki:

* sprzedaż nieruchomości dla europejskich i amerykańskich klientów
* przygotowywanie, negocjowanie i monitorowanie procesów związanych z zakupem i sprzedażą nieruchomości
* poszukiwanie nowych partnerów biznesowych, budowa bazy klientów
* praca nad rozwojem i promocją portalu pressitonestate.com
* ścisła współpraca z działem nieruchomości w Polsce i na Ukrainie
* przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji: przygotowywanie ofert, kontraktów

Wymagania:

* biegła znajomość języka polskiego i angielskiego
* posiadanie licencji brokerskiej lub pośrednika nieruchomości
* bardzo dobra znajomość amerykańskiego rynku nieruchomości
* doświadczenie na podobnym stanowisku
* wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, doskonałe umiejętności negocjacyjne
* nastawienie na realizację celów
* lista zrealizowanych dotychczas transakcji
* kreatywność oraz umiejętność szukania innowacyjnych rozwiązań w biznesie

Oferujemy:

* atrakcyjne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie
* dobre wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii
* interesującą pracę w międzynarodowym środowisku
* możliwość rozwoju na bardzo konkurencyjnym rynku, poprzez wykorzystanie naszych europejskich koneksji

PressItOn USA
Design District
4100 North Miami Avenue
Miami, Florida 33127 USA

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi Kandydatami

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
Joanna Z.

Joanna Z. producent

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

W imieniu zespołu produkcji reklamowej Biura Reklamy TVN, zapraszam do współpracy firmy, które mają w planach nagranie spotu, billboardu, filmu korporacyjnego itp.

Osobom zainteresowanym naszą ofertą prześlę płytę z przykładami naszych dotychczasowych realizacji wraz z cennikiem produkcji. Proszę o kontakt na priv.

Pozdrawiam,
Joanna Zdanowska
Joanna Motylska-Komsta

Joanna Motylska-Komsta Trener skuteczności
osobistej,
milosniczka sztuki

Temat: Ogłoszenia

/Korepetycje z sukcesu/ to tytuł książki, a zarazem spotkania autorskiego z Iwoną Majewską-Opiełką
http://majewska-opielka.pl

Spotkanie organizowane w ramach akcji Rok Ambitnych Kobiet.

Autorka opowie nam o swojej drodze do sukcesu, o tym, co sprawiło, że zaczęła pisać książki, usłyszymy też cenne rady, jak kobiety mogą najlepiej wykorzystywać swoje talenty i potencjał, by podniosła się ich jakość życia.

Zdradzi również sekrety odnoszenia sukcesów przez kobiety i odpowie na pytania: Czy kobiety powinny bać się kryzysu czy może raczej powinny wykorzystywać swój potencjał? Co charakteryzuje człowieka sukcesu? Jak kierować ludźmi w dzisiejszych niepewnych czasach? Dlaczego, kiedy brakuje nam osiągnięć i znaczących dokonań, czujemy, że nasze życie jest niespełnione? W jaki sposób kształtować w sobie cechy przywódcy i stać się prawdziwym liderem? Jakie są mechanizmy udanego życia?

Uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań autorce i zdobyć jej autograf, jak również zakupu jej książek. Przewidujemy także losowanie niespodzianek, nie zapomnijcie więc o wizytówkach.

Spotkanie jest bezpłatne.

Warunkiem udziału jest przesłanie zgłoszenia na adres: ambitne@psychokreacja.pl

Zapraszamy serdecznie do Hotelu Orbis Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 7 we Wrocławiu. 03.04.2009, g. 18.00

IWONA MAJEWSKA-OPIEŁKA jest autorką unikatowego programu szkoleń opartych na świadomym wpływaniu na podświadomość, doskonaleniu własnego charakteru oraz kształtowania życia w zgodzie z życiowym posłannictwem. Jest założycielką i główną postacią Akademii Skutecznego Działania. Wiele lat spędziła w Kanadzie i USA. W 2000 roku wróciła do Polski. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz University of Toronto (tytuł M.A.). Przetłumaczyła amerykański bestseller Stephena R. Coveya „Siedem nawyków skutecznego działania” i napisała siedem własnych książek z dziedziny samodoskonalenia: "Droga do siebie", "Ku doskonałości", "Akademia Sukcesu", "Umysł lidera", "Korepetycje z sukcesu", "Sukces firmy", "Sprzedaż i charakter" oraz "Czas kobiet".
Jej nauczycielami byli m.in.Stephen R. Covey, Anthony Robbins, Brian Tracy, Susan Jeffers, Bob Proctor, David Whitley, Wyne Dyer.

Organizator: Centrum Psychokreacji Biznesowej http://psychokreacja.pl
Partner główny: Salon Wrocławski

Partnerzy akcji:

Business and Professional Women's Club of Poznań East-West,Pałac Paulinum, Jeleniogórska Galeria Sztuki & Antykwariat Pod Arkadami, Wrocławskie Studio Grafiki i Reklamy - KOMPAS ArtStudio, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Strefa Inspiracji - Fundacja Twórczego Rozwoju, DarPin Centrum Edukacji, The Gallup sp z.o.o., Dolnośląska Izba Gospodarcza, Centrum Szczęśliwego Człowieka z Poznania.

Patroni medialni
Dziennik Polska The Times (Gazeta Wrocławska), Muzyczne Radio, pierwszy nierandkowy portal singlowy http://połówki.pl, Biznesowy Serwis Informacyjny, Biznes na Obcasach, Pierwszy Portal Kobiecy- Republika Kobiet.
Agnieszka Guła

Agnieszka Guła Specjalista ds. PR

Temat: Ogłoszenia

A ja zapraszam na "Bliskie spotkania z kulturą wina". ;)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Nina Sosińska

Nina Sosińska Rozwój Talentów -
konsultant, trener,
wykładowca,
prelegent.

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zachęcam wszystkich konsultantów do współpracy w zakresie wykorzystywania narzędzi firmy Consulting Tools.

Informacje o ocenach 360 stopni znajdziecie Państwo na stronie: http://hrht.pl
Informacje na temat testu osobowości zawodowej znajdziecie Państwo na stronie http://facet5.com/pl

Zapraszam do współpracy:
nina.sosinska@hrht.pl
+501 139 700

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do