Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

Zapraszamy na ostatnie w tym roku akredytowane szkolenia z zarządzania projektami - PRINCE2® Foundation&Practitioner wraz z egzaminami, w ramach naszych Pakietów Rozwojowych.

Terminy:

2-6.12.2013

16-20.12.2013


Zachęcamy do skorzystania ze szkoleń jeszcze w tym roku, tym bardziej, że od nowego roku zmienia się dostawca egzaminów, który zapowiedział wysoki wzrost cen. Tym samym my również będziemy zmuszeni uwzględnić to w naszej ofercie.

Jeśli jednak, ktoś preferuje szkolenia w późniejszym terminie, a zapisze się jeszcze teraz (do końca tego roku) na szkolenie planowane w 2014 roku - to gwarantujemy, że cena szkolenia nie ulegnie zmianie.

Dodatkowe informacje i rezerwacja miejsc:
Ewa Żakowicz, Kierownik Sprzedaży
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663


pozdrawiamy i zapraszamy
zespół skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. Ten post został edytowany przez Autora dnia 27.11.13 o godzinie 10:56
Leszek B.

Leszek B. Technical Writer -
Specjalista ds.
dokumentacji
technicznej

Temat: Ogłoszenia

Indywidualny COACHING dla menedżerów z woj. mazowieckiego! Dofinansowany z EFS!

Zalety?
- Żadnych grup! Spotykasz się z trenerem indywidualnie
- Masz pełną kontrolę nad czasem i miejscem spotkań
- Pracujemy na konkretnych przykładach z Twojej pracy
- Narzędzia i tematy dostosowujemy do Ciebie.

Chcesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami!
Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl

Zobacz przykładowe tematy:

- Jakie popełniam błędy w zarządzaniu ludźmi?
- Jakie mam silne i słabe strony jako menedżer/lider?
- Jak dopasować styl przewodzenia do mojego charakteru?
- Jak budować autorytet wśród pracowników?
- Jak ukształtować spójny i wiarygodny wizerunek lidera w oczach pracowników?
- Jak zarządzać konfliktami w firmie?
- Jak przekazywać załodze negatywne informacje?
- Jak rozpoznać opór wobec zmian wśród pracowników i jak go przezwyciężać?
- Jak radzić sobie z pracownikami, którzy pracują bez zarzutu, ale przez swój charakter psują morale zespołu i atmosferę w firmie?
- Jak radzić sobie w sytuacjach konfrontacyjnych, kiedy nie mam pełnej wiedzy na temat zagadnienia?
- Jak wpłynąć na pracownika z dłuższym stażem pracy niż mój i ograniczonymi perspektywami rozwoju?
- Jak zaangażować biernych pracowników w procesy twórcze w firmie?
- Jak przekazywać zastrzeżenia pracownikowi (w zależności od typu jego charakteru)?
- Jak wykazywać się większą asertywnością w stosunku do pracowników, przy uszanowaniu ich opinii i pomysłów?
- Jak radzić sobie z przesadnym perfekcjonizmem i niechęcią delegowania zadań innym osobom?
- Jak określić/wykorzystać/rozwijać potencjał pracowników?
- Jak ustalać priorytety w pracy w przypadku obłożenia dużą ilością obowiązków?
- Jak dobrze przygotowywać się do spotkań biznesowych, by osiągać zakładane cele?
- Jak odkrywać potrzeby pracowników?
- Jak poprawić swoje umiejętności prezentacyjne?
- Jak monitorować postępy pracowników?
- Jak stać się coachem dla własnych pracowników?

Kontakt:

Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

ZADBAJ O SWÓJ ROZWÓJ!
Weź udział w I AKADEMII ZARZĄDZANIA DOOR2MANAGEMENT! To innowacyjny i praktyczny program rozwoju umiejętności menedżerskich oparty na sprawdzonej globalnej metodologii DOOR International i VitalSmarts

Ostatnie wolne miejsca. Zapisz się: ►http://www.door2management.door.com.pl/
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: Ogłoszenia

Prawdziwe strategie rekrutacji, zwiększania produktywności oraz zmniejszania fluktuacji kadr dla prawdziwych Liderów.

Szanowni Państwo,


W dniach 18 i 19 grudnia 2013 r. odbędzie się ostatnia w tym roku edycja Certyfikowanego szkolenia Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników ™, w którym kolejna grupa liderów pozna najskuteczniejsze metody diagnozowania i kapitalizowania potencjału pracowniczego.

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

Liczba miejsc jest ściśle ograniczona, ponieważ szkolenie przeznaczone jest tylko dla najwyższej klasy Liderów, Managerów, Specjalistów HR, Head Hunterów, Konsultantów, Doradców zawodowych, Pośredników pracy i Coachów.

To jest wyjątkowa wiedza, umiejętności i narzędzia:

1. Jak diagnozować potencjał pracowników,

2. Jak przewidywać zachowania pracowników w środowisku pracy,

3. Jak wykorzystywać naturalne różnice między ludźmi i budować zespoły osiągające ponadprzeciętne wyniki,

4. Jak tworzyć nowoczesne ścieżki karier i zwiększać produktywności pracowników,

5. Jak inspirować pracowników i kierować nimi wykorzystując, to co ich naprawdę motywuje,

6. Jak zapewnić pracownikom długofalowy rozwój zgodny z ich talentami,

7. Jak osiągać bezpośredni wpływ w każdej dziedzinie życia wykorzystując swoje mocne strony.

Szkolenie prezentuje zasady, strategie i techniki wykorzystywane przez największych managerów na świecie, co daje Tobie ogromne możliwości i głębię poznania Siebie, Swoich Pracowników i tego jak efektywnie wykorzystywać ich naturalny potencjał.

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...


Kiedy: Warszawa, 18-19.12.2013 r.

Godzina: 9:00 – 17:00

Kto prowadzi: Przemysław Walter nazywany polskim Marcusem Buckinghamem – expert w dziedzinie diagnozowania i kapitalizowania talentów w środowisku pracy. W swojej karierze szkolił managerów z 6 krajów. Kiedy takie firmy jak IKEA, potrzebują wsparcia w procesie diagnozowania potencjału najważniejszych managerów, to zwracają się do niego o pomoc.

Uważany jest za jednego z najlepszych trenerów w kraju, którego specjalnością jest: „Tworzenie Liderów Nowej Generacji”.

Ostatnio podzielił się swoją wiedzą i doświadczeniem z blisko 11 000 Dyrektorów, Managerów, Specjalistów HR, Konsultantów oraz Coachów, którzy prenumerują miesięcznik Benefit.


Obrazek


Kliknij na poniższy link i przeczytaj jego artykuł: Diagnoza talentów.

http://www.miesiecznik-benefit.pl/index.php?wiad=816

Zostały ostatnie wolne miejsca, ponieważ zapisy już trwają, a liczba uczestników jest ściśle ograniczona.

To szkolenie jest dla Ciebie jeśli czujesz się dobrze ucząc się jak osiągać prawdziwe przełomy w Rekrutacji, Motywowaniu, Komunikacji oraz Przywództwie!

Aby poznać szczegóły szkolenia i sprawdzić czy są jeszcze wolne miejsca wejdź na poniższą stronę:


http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

Życząc Tobie dalszych sukcesów mamy nadzieję na wspólne spotkanie z Tobą w trakcie szkolenia.

Dominika Czerwińska
Koordynator ds. Szkoleń


Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników
ul. Linkego 26
52-130 Wrocław

tel.: 71 728-14-55
mobile: +48 603-46-81-46

biuro@metarekrutacjaiselekcja.pl
http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl
Wojciech Podlaski

Wojciech Podlaski Prawnik, audytor
systemów zarządzania

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo!

Firma DSA Podlaski zaprasza na szkolenie: „Zmiany w przepisach dotyczących wyrobów budowlanych wprowadzone przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG oraz nowelizację ustawy o wyrobach budowlanych oraz ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 13 czerwca 2013 r.”

Termin szkolenia: 18.12.2013 r.
Miejsce: Rzeszów Hotel Prezydencki, Sala Rubinowa
Czas trwania szkolenia: 6-8 godzin

Ramowy program szkolenia:

1. Wstęp
2. Prawo wspólnotowe a prawo krajowe
3. Normy i normalizacja
4. Zmiany wprowadzone przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011
5. Zmiany wprowadzone nowelizacją ustawy o wyrobach budowlanych oraz ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 13 czerwca 2013 r.
6. Znakowanie CE i B wyrobów budowlanych
7. Regulacje dla obszaru niezharmonizowanego
8. Pytania, dyskusja
9. Zakończenie

Cena szkolenia: 400,00 zł netto/osoba

Cena szkolenia obejmuje: udział w kursie, materiały dla uczestników, certyfikaty, catering.

Szkolenie jest adresowane do producentów, dystrybutorów, importerów wyrobów budowlanych, uczestników procesu budowlanego (inwestorów, inspektorów nadzoru budowlanego, projektantów, kierowników budów), osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, firm wykonawczych branży budowlanej i instalacyjnej, zarządców nieruchomości, deweloperów, pracowników organów nadzoru budowlanego, menadżerów i kadry zarządzającej przedsiębiorstw z branży budowlanej i instalacyjnej.

Szkolenie poprowadzi mgr Wojciech Podlaski, prawnik, ekspert Kongresów Pożarnictwa i Kongresów Energetycznych, konsultant firm z branży budowlanej w zakresie systemów oceny zgodności, audytor Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001, właściciel firmy DSA Podlaski.

Szczegóły na stronie http://dsa-podlaski.com/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

W JAKIEJ KONDYCJI JESTEŚ TY I TWOJA FIRMA?

Jeśli chcesz mieć w swoim składzie pierwszoligowych pracowników to już dzisiaj firma szkoleniowo-rozwojowa AKTYWNA WIEDZA zaprasza na:
• BEZPŁATNE
• 3 GODZINNE
• PILOTAŻOWE
szkolenia, podczas których przekonasz się w jaki sposób można:
- poszerzyć wiedzę z wykorzystaniem odpowiedniej dyscypliny sportu
- doświadczenia z treningu przenieść na płaszczyznę zawodową lub prywatną
- połączyć rozwój fizyczny, osobisty i duchowy.

Na spotkania zapraszamy do Poznania, Gdańska i Wrocławia w styczniu 2014 roku.
W każdym mieście odbędą się szkolenia o różnej tematyce:
• Poznań - OBSŁUGA KLIENTA - 9 lub 11.01.
• Gdańsk - ZARZĄDZANIE CZASEM - 23 lub 25.01.
• Wrocław - MOTYWACJA - 14 lub 18.01.

Zapraszamy również przedstawicieli firm, które poszukują firm szkoleniowych do współpracy.
Dla 2 pierwszych przedstawicieli firm, które zgłoszą chęć udziału w szkoleniach przygotowaliśmy
OFERTĘ SPECJALNĄ.

Ilość miejsc ograniczona, dlatego zachęcamy do dokonania zapisów już dziś!!!
Dla uczestników szkoleń są przewidziane dodatkowe niespodzianki.

Więcej informacji znajdziecie na stronie http://www.aktywnawiedza.pl/bezplatne.html
Zgłoszenia i pytania proszę kierować na adres: biuro@aktywnawiedza.pl

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Reorganizacje, zmiany ...

jeżeli dostrzegacie Państwo konieczność zmian (organizacja/ oddział/ jakość/ sprzedaż/ komunikacja ... niezidentyfikowane obszary :-)

Jesteśmy do dyspozycji.

Zapraszam do kontaktu na priv.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

Zarządzanie czasem i osiąganie celów biznesowych – warsztat dla kierowników i menedżerów instruujący jak zaplanować i osiągnąć sukces..

Pobierz formularz zgłoszenia

Termin szkolenia: od 16.01.2014r.do 17.01.2014r. Miejsce: Kraków

Grupa docelowa:
Warsztat stworzony z myślą o potrzebach osób, które odpowiadają za wyznaczanie, planowanie i osiąganie biznesowych celów, a więc dedykowany jest w szczególności:
- kierownikom i pracownikom działów sprzedaży;
- kierownikom projektów;
- kierownikom operacyjnym;
- właścicielom firm i przedsiębiorcom;
- szefom zespołów;

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:
- wesprzeć Cię w osiąganiu szybkich, efektywnych zmian i widocznych rezultatów;
- pomóc Ci zaplanować, rozpocząć lub dokończyć ważny projekt;
- dostarczyć Ci narzędzi do zaplanowania sukcesu i zapewnienia realizacji celów biznesowych.
- pomóc Ci odzyskać utracony impet w biznesie lub przygotować Cię na nadchodzące wyzwania.
- wesprzeć Cię poprzez narzędzia, techniki i taktyki skutecznego osiągania celów i zarządzania czasem, dostosowanie do wyzwań czasów smartfonów, tabletów i laptopów.
- przepracować sytuacje, w której zbyt często gasisz pożary i pracujesz w zbyt dużym stresie
- dostarczyć Ci narzędzia ratowania niezrealizowanych planów sprzedażowych lub nieukończonych ważnych projektów na czas;
- pomóc w zmianie nawyków, jeżeli odkładasz sprawy na później i nie wiesz, jak to zmienić;
- dać Ci impuls do wprowadzenia zmian, o których do tej pory tylko myślałeś;

Korzyści, czyli otrzymują Państwo:
- do dyspozycji metodę 5 kroków, dzięki której osiągniesz swoje cele w 30 dni.
- potężną dawkę motywacji, zapału i całkowitej koncentracji na swoich celach.
- zbiór 5 najczęstszych powodów nie osiągania założonych celów i szansę wyuczenia się sposobów, jak unikać blokujących pułapek.
- możliwość rozwinięcia nawyku szybkiego podejmowania wstępnych decyzji odnośnie wszystkich podległych spraw i projektów.
- wypracowanie skutecznych nawyków organizacji pracy, które uchronią przed stresem i wypaleniem zawodowym.
- możliwość opracowania planu osiągnięcia celu, a także motywację do działania już w czasie szkolenia.
- wiedzę i umiejętności pozwalające na radzenie sobie z nadmierną ilością pracy i natłokiem obowiązków.
- konkretne narzędzia w postaci formularzy osiągania celów.

Program szkolenia:
http://abilit.pl/index.php/otwarte/item/212-zarzadzani...

Koszt szkolenia: 1250.00 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

>>Osoby, które dokonają zgłoszenia udziału w przedmiotowym szkoleniu do dnia 10 stycznia 2014r. do godz.12.00 będą nagrodzone 20% rabatem<<

Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.


Obrazek


Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651

http://abilit.pl
http://szkoleniaidoradztwo.pl

mail: otwarte@abilit.pl
gadu gadu: 48923654
skype: Abilit_szkolenia

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

Specjalista ds. zamówień publicznych – certyfikowany 3 dniowy warsztat praktyczny.

Termin szkolenia:
od 22.01.2014r.do 24.01.2014r. | Zakopane - ZIMOWA EDYCJA!!!
od 10.03.2014r. do 12.03.2014r. | Warszawa

Program szkolenia:
http://abilit.pl/index.php/zamowienia-publiczne/item/3...

Koszt szkolenia: 1600.00 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Przy zgłoszeniu od 2 do 5 Uczestników zachęcamy do negocjacji ceny szkolenia!!!
Przy zgłoszeniu min. 5 uczestników 6 uczestnik całkowicie gratis!


Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.

Pobierz formularz zgłoszenia

Obrazek

Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651
mail: otwarte@abilit.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do wspolpracy z domem brokerskim Portfx LTD (licencja MFSA) w charakterze brokera wprowadzajacego -osoby z doswiadzczeniem na rynku Forex badz GPW, w branzy bankowej , handlowej badz ubezpieczeniowej. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz elastyczne godziny pracy.
Prosze o kontakt mailowy info.pl@portfx.com.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

StartUp Coaching - I etap ścieżki Studium Coach LIFE - do stania się wyjątkowym i profesjonalnym coachem

Obrazek


Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Szkolenia

Szczegóły spotkania na GOLDENLINE

Dla kogo

Warsztat skierowany jest do osób zainteresowanych (za)stosowaniem coachingu w praktyce. Prowadzi przez doświadczenie coachingowych metod pracy.

Pokazuje coaching na tle innych dyscyplin i innych metod pracy z ludźmi. Kształtuje fundamenty postawy coacha. Otwiera możliwość świadomego wyboru dalszej specjalizacji w dziedzinie coachingu na Studium Coacha Life lub/i Studium Coacha Business.

Efekty

Po zajęciach uczestnik będzie:

- wiedział co to jest coaching
- rozumiał jak, kiedy i po co się go stosuje
- znał główne narzędzia i techniki coachingowe
- umiał odpowiedzialnie prowadzić sesje coachingowe według scenariusza
- twórczo podchodził do życiowych wyzwań
- skuteczniej porozumiewał się z drugim człowiekiem
- wspierał rozwój innych w zgodzie z ich predyspozycjami i możliwościami

Cele

Zajmujemy się coachingiem już kilkanaście lat. Widząc jak zbudowanie postawy coacha zmienia ludzkie życie, postanowiliśmy dotrzeć z tą wiedzą i umiejętnościami do szerszego grona odbiorców. Poprzez czterodniowy warsztat coachingu „w pigułce” pragniemy propagować twórcze podejście uczestników zarówno do realizowania indywidualnych marzeń, jak i inspirowania innych ludzi w ich własnej drodze do spełnienia.

Dzięki dwóm intensywnym weekendom uczestnicy zyskają podstawowe umiejętności coacha – będą w stanie prowadzić coaching według podanego scenariusza. Niezależnie od tego czy będą dalej rozwijać umiejętności coacha, w zasadniczo bardziej twórczy i skuteczny sposób będą podchodzić do siebie i stojących przed nimi wyzwań. Będą także sukcesywnie tworzyć coraz lepsze relacje, gdyż zmienią sposób odnoszenia się do drugiego człowieka tworząc bezpieczne warunki do współpracy, inspirując innych do samodzielności w myśleniu i rozwoju oraz budowaniu wiary w siebie.

Na czym bazujemy

Naszą wiedzę i umiejętności opieramy na wieloletnim studiowaniu i doświadczaniu coachingu i treningu pod okiem wytrawnych coachów praktyków o międzynarodowym uznaniu, w tym między innymi: Roberta Diltsa, Josepha Riggio, Richarda Bolstada, Franka Farrelly’ego, Suzy Smith, Johna Grindera. Rozwijaliśmy także umiejętności z różnych innych obszarów oddziaływania na człowieka takich jak kinezjologia, gry rozwojowe, ruch spontaniczny, taniec pięciu rytmów, relaks, praca z oddechem, ustawienia rodzin, medytacja, hipnoza, joga, Qi-Gong… Zaplecze teoretyczne stanowią najnowsze wyniki badań psychologicznych, neurobiologicznych, medycznych, społecznych.

Program START UP Coaching

Podstawą dobrego coacha jak i obydwu ścieżek studium coachingu LIFE jest czterodniowy kurs START-UP Coaching dający podstawy coachingu i bazowy zestaw narzędzi.

Zajęcia trwają 4 dni (28h) i odbywają się w dwóch weekendowych blokach.
25-26 stycznia 2013
15-16 lutego 2014
koszt: 2950 zł
ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ...

Program
Kształtowanie i wzmacnianie postawy coacha
...Coaching – czym jest?
...Mechanizmy w coachingu – jak to działa?
...Indywidualna strategia uczenia się
...Orientacja na problem i na rozwiązanie
...Postawa coacha
...Coaching vs doradztwo

Narzędzia pracy coacha w praktyce
...Kontakt
...Prowadzenie w kontakcie
...Pytania w coachingu
...Praca z celem
...Przekraczanie ograniczeń
...Pierwszy krok ku zmianie

Co osiągnęli nasi absolwenci

Prezentujemy niektóre z celów, których realizację deklarują absolwenci po ukończeniu Studium Coacha Life w Gdańskim Wydawnictwie Psychologicznym Szkolenia jednej z najstarszych szkół coachingu w Polsce:

„Rozwijanie zarówno siebie jak i innych…”

„Zdobycie wiedzy i umiejętności skutecznego zarządzania swoim życiem, by dzielić się tym z innymi…”

„Nowa szeroka perspektywa…”

„Super narzędzie do pracy ze sobą i otoczeniem…”

„Znalezienie swojego życiowego talentu…”

„Odważne podejście do zmian…”

„Efektywne planowanie i priorytetyzacja prywatnych oraz zawodowych zadań w czasie…”

„Pokonanie wewnętrznych blokad…”

„Własna działalność jako profesjonalny i konkurencyjny na rynku coach…”

„Spełnianie się na różnych płaszczyznach życiowych. Samorealizacja. Uwierzenie we własne siły, że potrafię, że dam radę, że może jest trudno, ale końcowy efekt jest tego wart…”
Cristina Fritz

Cristina Fritz Dyrektor, Business
Tank

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie na bezpłatne webinarium - Jak obniżyć koszty podróży służbowych (15.01 bądź 22.01)
Webinarium jest adresowany do małych i średnich firm, w których pracownicy podróżują kilkanaście razy w miesiącu. Dla nich zostało opracowane TripGate – aplikacja, która automatyzuje proces rezerwacji podróży biznesowych i pomaga firmą uzyskać sporo oszczędności. Bezpłatne webinarium odbędzie się jutro oraz 22 stycznia (termin do wyboru). Link do rejestracji: https://communications.travelport.com/go/TRAVELPORT/tri... oraz w http://tripgate.net

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Kolejny numer magazynu Outsourcing&More już dostępny. Zachęcam do czytania - pobierz numer.


Obrazek
Sebastian Sulma

Sebastian Sulma Sulma & Sulma =>
ROZPALAMY MIŁOŚĆ DO
PRODUKTÓW

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Sulma & Sulma to firma doradczo-menadżerska, efektywnie wspierająca rozwój biznesu, zwiększanie rentowności oraz ekspansję na nowe rynki. Zdobyte praktyczne doświadczenie oraz wiedza o specyficznym rynku Europy Środkowej i Wschodniej, pozwala skutecznie świadczyć usługi outsourcingu procesów biznesowych na najwyższym poziomie.

Jeżeli chcesz rozwinąć swój biznes w Polsce lub wschodniej i centralnej Europie, taniej, szybciej i efektywniej, jesteśmy do Twoich usług.

Export Outsourcing, Import Outsourcing, Interim Management and Consulting.

Skontaktuj się z nami biuro@sulmaisulma.pl

Z poważaniem

Sebastian Sulma

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Już 20 marca w Warszawie odbędzie się konferencja Najlepsze praktyki ITIL i Agile Project Management organizowana przez lidera branży szkoleniowej, firmę OMEC. Sesje panelowe poprowadzą wiodący eksperci w swoich dziedzinach, a konferencję otworzy przedstawiciel firmy APMG International zajmującej się certyfikacją w zakresie brytyjskich metodyk zarządczych. Konferencja organizowana przez OMEC to doskonała możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków zarządzania. To także możliwość networkingu wśród ponad 100 uczestników!

Podczas konferencji udzielimy odpowiedzi na coraz częściej pojawiające się pytania, m.in.:

- Czy istnieje optymalne dopasowanie usług IT do oczekiwań biznesu?
- Czy zwinne podejście do zarządzania projektami jest receptą na sukces w projekcie?
- Jak osiągnąć trwałą przewagę konkurencyjną organizacji poprzez realizację projektów?
- Jak skutecznie motywować zespoły agile'owe?
- Czy zwinne podejście ma szansę w korporacyjnym środowisku?
- W jaki sposób zarządzać usługami IT, aby ich odbiorcom zapewnić odpowiednią jakość?
- I wiele, wiele innych...

Konferencja jest zatem odpowiedzią na wciąż rosnące wymagania klienta skłaniające firmy i organizacje do podejmowania nowych tematów, wdrażania dedykowanych rozwiązań i reagowania na pojawiające się zmiany.

Konferencja odbędzie się

20 marca 2014 r.

w Hotelu Sofitel Victoria w Warszawie


Do udziału zapraszamy pracowników wszystkich szczebli organizacji, członków najwyższego kierownictwa, osoby realizujące zadania operacyjne, kierowników projektów, liderów zespołów, analityków, oraz wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z obszaru zarządzania usługami IT oraz zwinnego zarządzania projektami.

Za udział w konferencji możliwość otrzymania 5 PDU dla osób z certyfikacją PMP!

Szczegółowa agenda oraz rejestracja na http://omec.pl/konferencja

Liczba miejsc ograniczona!

Serdecznie zapraszamy do udziału!
Marek B.

Marek B. BREEDING MANAGER &
TRENER JAZDY KONNEJ,
Ośrodek Szkolenio...

Temat: Ogłoszenia

Polecam miejsce na szkolenia.

[img]
Obrazek
[img]

III Nagroda Marszałka Wojewódzkiego na najlepszy obiekt noclegowy o charakterze wiejskim w Wielkopolsce.
Należymy do Europejskiej sieci „Dziedzictwa Kulinarnego”.

Położenie Tamarynowej Osady umożliwia sprawny dojazd. To 20 minut od zjazdu z Autostrady A2 Warszawa-Poznań-Berlin.

[img]
Obrazek
[img]

Tamarosa to komfortowy i przytulny kompleks usytuowany na 30 ha posiadłości nad jeziorem. Znajdujemy się na pograniczu 2 Parków Krajobrazowych wśród jezior i licznych punktów widokowych.

[img]
Obrazek
[img]

W Tamarynowej Osadzie oferta skierowana jest głównie do gości ceniących kameralność , wyjątkowy klimat oraz dobry smak.

http://tamarynowaosada.pl
Andrzej Słomkowski

Andrzej Słomkowski trener, coach,
organizator

Temat: Ogłoszenia

Można ZUS'owi powiedzieć nie!

I trzeba to zrobić jak najszybciej.
Dlaczego?
Dla pieniędzy.

https://www.youtube.com/watch?v=qw5Roi9J1RU
Wojciech Podlaski

Wojciech Podlaski Prawnik, audytor
systemów zarządzania

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo!

Firma DSA Podlaski zaprasza na szkolenie: „Zmiany w przepisach dotyczących wyrobów budowlanych wprowadzone przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG oraz nowelizację ustawy o wyrobach budowlanych oraz ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 13 czerwca 2013 r.”

Termin szkolenia: 27.02.2014 r.
Miejsce: Wrocław Centrum Konferencyjne WPP, ul. Fabryczna 10
53-609 Wrocław, Sala Cynowa

Szkolenie jest adresowane do producentów, dystrybutorów, importerów wyrobów budowlanych, uczestników procesu budowlanego (inwestorów, inspektorów nadzoru budowlanego, projektantów, kierowników budów), osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, firm wykonawczych branży budowlanej i instalacyjnej, zarządców nieruchomości, deweloperów, pracowników organów nadzoru budowlanego, menadżerów i kadry zarządzającej przedsiębiorstw z branży budowlanej i instalacyjnej.

Wiedza nabyta podczas szkolenia pozwoli na dostosowanie Państwa działalności do obowiązujących wymagań prawnych.

Cena szkolenia: 500,00 zł netto/osoba

Zgłoszenia do 20.02.2014 r.

Kontakt:

tel. +48 605 121 651 lub +48 785 513 854
e-mail: dsa@dsa-podlaski.com

Szczegóły na stronie http://dsa-podlaski.com

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do