Justyna Zych (Hek)

Justyna Zych (Hek) Copywriter,
redaktor, korektor

Temat: Ogłoszenia

Niebezpieczeństwa na które jest narażona sieć, mają różne postacie, ale wszystkie mogą spowodować niepowetowane straty dla przedsiębiorstwa. Czynnikami, które mogą negatywnie wpłynąć na bezpieczeństwo sieci są:pracownicy (przypadkowe błędy ludzkie), wirusy i inne oprogramowanie złośliwe, awarie (oprogramowania i sprzętu), czynniki środowiskowe (np. powodujące uszkodzenie nośników z kopiami zapasowymi).
Wzrosła liczba ataków skierowanych przeciw konkretnej organizacji. Nieuczciwe firmy wykorzystują umiejętności crackerów, przeprowadzane inwazje nie są przypadkowe, lecz dokładnie zaplanowane i wykonane z premedytacją. W każdej firmie niezbędny jest system zabezpieczający, który zapewni bezpieczeństwo sieci, chroniąc przed złośliwym oprogramowaniem oraz bezpośrednimi atakami z Internetu
Stosowne zabezpieczenia należy dobierać, mając na uwadze profil firmy, uprawnienia i stanowisko użytkownika, jak również fakt, czy komputer jest urządzeniem stacjonarnym czy mobilnym.

Zapraszamy do dyskusji na temat zagrożeń, na które narażona jest firmowa sieć każdego dnia oraz sposobów wdrożenia pełnego systemu zabezpieczającego, już 17 września w Warszawie!

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...


Proponowana tematyka konferencji:
- Zarządzanie pasmem sieci QoS
- VPN – Wirtualne Sieci Prywatne
- Systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS) Firewall Appliance
- Firewalle sprzętowe
- Personal firewall
- Firewalle programowe
- Appliance – ochrona zintegrowana
- Audyt i polityka bezpieczeństwa sieci
- Zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
- Bezpieczeństwo punktów końcowych (Endpoint security)
- Narzędzia do zarządzania siecią
- Zabezpieczenia biometryczne
- Bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych
- Ochrona antywirusowa
- Ochrona przed spamem na serwerze
- Ochrona przed spamem po stronie klienta
- Bezpieczeństwo serwerów pocztowych
- Oprogramowanie typu spyware i adware
- Filtrowanie treści, content security
- Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

Do udziału zapraszamy:
- osoby odpowiedzialne za utrzymanie bezpieczeństwa w firmie
- dyrektorów/specjalistów/managerów ds. bezpieczeństwa IT w firmie
- decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa
- przedstawicieli branży finansowej, ubezpieczeniowej, przemysłu, telekomunikacji, administracji, energetyki, branży usługowej.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny. Po konferencji zarejestrowani uczestnicy otrzymają dostęp do wszystkich prezentacji. Ilość miejsc jest ograniczona.

Temat: Ogłoszenia

PROMOCJA do 15 sierpnia!
PR w sytuacjach kryzysowych, w tym kryzys w social media - warsztaty dwudniowe >>


- zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja

CENA PROMOCYJNA:
790 zł + 23% VAT

CENA REGULARNA: 890 zł + 23% VAT
TERMIN: 29-30 sierpnia 2013, Warszawa oraz 19-20 września, Kraków

TRENER: Urszula Podraza >>

W PROGRAMIE:

DZIEŃ I: PR w sytuacjach kryzysowych

1.Czym jest kryzys i jakie może mieć skutki dla organizacji?
2.Reguły postępowania w kryzysie.
3.Manual kryzysowy czyli jak się przygotować.
4.Strategie retoryczne w kryzysie.
5.Narzędzia komunikacji kryzysowej.
6.Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej.
7.Media w kryzysie.

DZIEŃ II: Kryzys w social media

Żywiołowy rozwój mediów społecznościowych niesie ze sobą poważne zagrożenia dla reputacji firm
i instytucji. Nawet marki, które nie są obecne w social mediach mogą ucierpieć podczas kryzysów
rozgrywających się w sieci. Wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli zrozumieć
mechanizmy działania mediów społecznościowych i da podstawę do opracowania procedur reagowania na sytuację kryzysową w social media.

1.Social media - nowa jakość w komunikacji.
2.Burza w szklance wody czy sieciowe tsunami - analiza case study.
3.Monitoring - podstawa szybkiego zarządzania kryzysem w social media.
4.Zasady polityki antykryzysowej organizacji w SM
5.Efektywna komunikacja podczas kryzysu w sieci.

Więcej informacji na temat szczegółów szkolenia
 TUTAJ >>


---------

ZAPRASZAM DO KONTAKTU:

Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl

KADRY i PŁACE
PODATKI i FINANSE
PR i MARKETING
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA UNIA EUROPEJSKA
ZARZĄDZANIE
ZASOBY LUDZKIE
KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY
INNE

BRANŻA MEDYCZNA
Mateusz Rolka

Mateusz Rolka www.kryptos.co

Temat: Ogłoszenia

MATEUSZ ROLKA zaprasza na darmowy test bezpieczeństwa!

ZA DARMO!
• Przetestujemy Twoją stronę www pod kątem dziur sql injection xss csrf, Blind SQL injection
• Przygotujemy bezpłatny raport na temat bezpieczeństwa Twojej firmy

Co trzeba zrobić?
1. Polubić http://facebook.com/szyfrujto
2. Wypełnić formularz zgody na przeprowadzenie testów bezpieczeństwa na stronie
3. W ciągu 14 dni otrzymasz od nas raport z przeprowadzonej kontroli
4. Poradę jak zwiększyć poziom bezpieczeństwa danych w Twojej firmie

PROMOCJA ważna do 31 sierpnia 2013

KONKURS
organizowany przez Agencję Bezpieczeństwa Komunikacji!
Wystarczy, że napiszesz do nas list z odpowiedzią na pytanie „Jak posiadanie datashur wpłynie na bezpieczeństwo danych Twoich i firmy?

Główna nagroda to przeprowadzenie jednodniowego, dedykowanego szkolenia z bezpieczeństwa dla Twojej firmy oraz produkty i-storage.pl

Inne nagrody dla uczestników:
• wojskowe dyski szyfrowane datAshur,
• audyt regulaminu sklepu internetowego,
• kupony rabatowe na zakupy w sklepie i-storage.pl

Więcej informacji na:
bok@kryptos.co

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Kolejnym miejscem w outsourcingowej podróży po Polsce jest województwo kujawsko-pomorskie. Miasto Bydgoszcz to siedziba takich firm jak Atos, Centrum Operacyjne Banku Pocztowego, Alcatel-Lucent. To region w którym co roku uczelnie wyższe kończy 22.000 absolwentów i regularnie zasila między innymi branżę ICT. W naszym poradniku outsourcingowym tym razem skupiamy się na usługach archiwizacji. Piotr Rutkowski po raz kolejny doradza w wyborze żony, a Outsourcing-Verband odkrywa karty dotyczące exportu usług na rynek niemiecki.

pobierz numer bezpłatnie


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dla zainteresowanych poszerzeniem wiedzy z zakresu zarządzania i outsourcingu polecam mały konkurs: http://goo.gl/9uiaAR.
Do wygrania ciekawe książki wydawnictwa OnePress.
Karolina Ż.

Karolina Ż. Account Manager

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie na bezpłatne szkolenie z e-mail marketingu z cyklu „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta”.

Data szkolenia: 12.09.2013 r.
Miejsce szkolenia: Al. Jerozolimskie 123a, Golden Floor Plaza (15 piętro), Warszawa
Godzina: 9.00 do 16.00

Wstępna agenda szkolenia:

1. Podstawy profesjonalnego e-mail marketingu – definicja, formy.
2. Zalety i korzyści e-mail marketingu – jak pozyskać nowych klientów, budować z nimi relacje i zwiększać swoje dochody.
3. Aspekty prawne e-mail marketingu – do kogo można wysłać Newsletter/Mailing i co powinien zawierać.
4. W jaki sposób budować własną bazę danych.
5. Najczęściej popełniane błędy w e-mail marketingu.
6. Temlate Kitt – jak powinien wyglądać Twój Newsletter.
7. Zaawansowane raportowanie – optymalizacja poprzez analizę.
8. Marketing Automation – możliwości zastosowania; przykładowe kampanie.
9. Case study – przykłady skutecznych kampanii.
10. Najnowsze trendy w e-mail marketingu – video maile, mobile, itp.

Zainteresowanych proszę o kontakt na adres: k.zmijewska@optivo.pl w celu otrzymania formularza zgłoszeniowego.
Po odesłaniu uzupełnionego formularza otrzymają Państwo potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu.

Pozdrawiam,

Karolina Żmijewska
Senior Sales Consultant
Kom.: +48 795145412
Monika Kowalska

Monika Kowalska właścicielka
specjalistycznego
centrum języka
angielskieg...

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Z myślą o trójmiejskich firmach, kancelariach, instytucjach i placówkach medycznych stworzyliśmy specjalistyczne centrum języka angielskiego, w którym stawiamy na innowacyjność, profesjonalizm, warsztatowe podejście do zajęć i kreatywność. Chcemy pokazać, że można szkolić inaczej.


Obrazek


PIERWSZE W TRÓJMIEŚCIE
nowoczesne centrum języka angielskiego
SPECIALIZE YOUR ENGLISH http://kowalska.com.pl

Naszym celem jest podnoszenie kompetencji językowych przedstawicieli środowiska biznesowego, prawniczego i medycznego już od podstaw.

Przygotowaliśmy dla Państwa ofertę, która obejmuje:
--> kursy branżowe (język angielski biznesowy, finansowy, prawniczy, medyczny, dla specjalistów ds. HR, marketingu i PR, IT, Unii Europejskiej, inżynierów, menedżerów, pracowników administracyjnych, etc.),
--> warsztaty profilowane (warsztaty komunikacyjne, terminologii biznesowej/prawniczej/medycznej, prowadzenia korespondencji firmowej i analizy umów/dokumentów finansowych),
--> kursy egzaminacyjne BEC (biznes), TOLES i ILEC (prawo) oraz ICFE i ACCA (finanse),
--> kompleksową obsługę językową firm, w tym szkolenia i warsztaty językowe dla pracowników i kadry zarządzającej, tłumaczenia ustne i pisemne (zwykłe i przysięgłe), obsługę językową procesu rekrutacji, obsługę gości zagranicznych czy przygotowanie profilu strony internetowej firmy w języku angielskim.jgb

Wierzymy, że innowacyjność nie jest zarezerwowana wyłącznie dla branż technologicznych. Dbamy o zapewnienia obsługi na najwyższym poziomie językowym, merytorycznym i metodycznym. Realizujemy warsztatowe podejście do zajęć. Podnosimy kompetencje językowe w oparciu o najnowocześniejsze i kreatywne metody nauczania oraz interaktywne pomoce dydaktyczne.

Zajęcia możemy poprowadzić w PAŃSTWA FIRMIE lub w naszych salach, znajdujących się w centrum konferencyjno-szkoleniowym STARTER, Gdańsk, ul. Lęborska 3b, teren Arkońska Business Centre. Jesteśmy otwarci na współpracę, wszelkie propozycje i sugestie. Chętnie pojawimy się w Państwa firmie, aby odpowiedzieć na powstałe wątpliwości i przeprowadzimy bezpłatnie lekcję próbną.

Uprzejmie zapraszamy do kontaktu.
Zespół Specialize your English
http://kowalska.com.pl
office@kowalska.com.pl
505 504 475
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Wszystko co chcielibyście wiedzieć o finansach, a wstydzicie się zapytać… – tak można by scharakteryzować jednym zdaniem (parafrazując tytuł filmu znanego amerykańskiego reżysera) szkolenie z finansów dla „niefinansistów”.
Ile razy w pracy (bądź w domu, np. siedząc przezd TV) jesteśmy świadkami rozmów biznesowych o marży brutto, zysku netto, amortyzacji, kapitale obrotowym przedsiębiorstwa, niekoniecznie zdając sobie sprawę z tego, co dane pojęcia tak naprawdę oznaczają dla życia przedsiębiorstwa ?

Celem niniejszego warsztatu jest przybliżenie wiedzy o skomplikowanej dziedzinie finansowej w przystępny i praktyczny sposób, zrozumiały dla wszystkich odbiorców.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 9 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Każdy z nas w życiu codziennym, czy to osobistym, czy w biznesie, spotyka się z różnymi dylematami dotyczącymi racjonalnego gospodarowania pieniędzmi.
Na co mam wydać środki, którymi dysponuję ?
Jak oszacować i określić budżet dla wymaganego przedsięwzięcia ?
Jak monitorować wydatki i określić ich stopień wykorzystania wraz z upływającym czasem ?
Jak oszacować planowaną całość kosztów uwzględniając już poniesione nakłady ?
W przypadku projektów odpowiedzi na te pytania nurtują niejednego członka zarządu, kierownika projektu lub dyrektora finansowego. Tam gdzie pojawiają się pieniądze, akcjonariusze i różni interesariusze z otoczenia projektów domagają się również rzetelnej informacji tak, aby podejmować właściwe dla danej chwili decyzje.

Celem szkolenia jest wsparcie zarządzania projektami w aspekcie finansowym i przyswojenie niezbędnej wiedzy i technik służących określaniu i kontroli budżetów.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 10 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Roman Zawadza

Roman Zawadza Właściciel,
Freelancer, Broker
informacji naukowej

Temat: Ogłoszenia

Nasz serwis jest niezależną i samofinansującą jednostką naukową powołaną dla zapełniania luki między podstawowymi badaniami a praktyką. Wykonujemy usługi i doradzamy w zakresie badań naukowych, w tym prac eksperymentalnych do doktoratów i habilitacji.

Osobom zainteresowanym uzyskaniem stopnia naukowego doktora oferujemy pomoc w zakresie:

* weryfikacja, czy kandydat może ubiegać się o stopień doktora
* ustalenie listy warunków, które musi spełnić kandydat przed wszczęciem przewodu doktorskiego
* zaplanowanie kolejnych etapów dochodzenia do wymaganych kryteriów
* opieka naukowa i doradztwo przy pisaniu publikacji "dorobkowych" wymaganych przed otwarciem przewodu
* pomoc w wyborze tematu pracy doktorskiej
* opieka merytoryczna w trakcie badań do pracy doktorskiej
* wsparcie techniczne w wykonaniu badań
* wsparcie w pisaniu pracy doktorskiej
* pomoc w znalezieniu wydziału, na którym kandydat mógłby przeprowadzić doktorat
* pomoc w znalezieniu promotora i recenzentów pracy
* przygotowanie kandydata do obrony

Uwaga prawna dla czytających: Oferujemy kompleksowe doradztwo, coaching i wsparcie w zakresie uzyskania stopnia doktora, w tym pomoc przy redakcji, adiustacji i korekcie pracy doktorskiej. Jednak rozprawa doktorska jest samodzielną pracą kandydata, a nasze usługi nie mają charakteru pisania pracy na zamówienie ("ghost writing"). Skorzystanie z naszej pomocy znacząco zwiększa szansę, jednak nie gwarantuje sukcesu w staraniach o stopień doktora. Preferujemy opiekę nad doktorantem od wyboru tematu do obrony pracy. Podejmujemy się opieki nad pracami tylko w obszarze naszych kompetencji.

Pisz: kancelaria_prawna@post.pl
Jakub S.

Jakub S. specjalista ds.
sprzedaży i
organizacji szkoleń,
Witalni ...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Dzień Dobry,

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z programem szkolenia „Kompetencje Menedżerskie, czyli jak być szefem od którego nie odchodzą ludzie”. Dwudniowe szkolenie dla menadżerów. Minimum teorii, maksimum praktyki.

Ramowe zagadnienia:
- Awans i co dalej? – Jak zbudować autorytet u podwładnych?
- Od czego powinien zależeć przyjmowany i uprawiany styl zarządzania?
- Kiedy i jakie zadania delegować?
- Jakie są postawy pracowników w zespole i jak wykorzystać te postawy do rozwoju podwładnych?
- Jaki rodzaj motywacji zastosować aby zmodyfikować postępowanie odwładnych?
- Jakie są kryteria skutecznego systemu motywującego?
- Płaca jako element systemu motywacji? – Jak motywować pieniędzmi?
- Jak radzić sobie z podwładnymi manipulującymi osobami z zespołu i przełożonymi?

Więcej szczegółów pod poniższym linkiem:

Kompetencje Menedżerskie, czyli jak być szefem od którego nie odchodzą ludzie

Wszystkie realizowane przez nas projekty otwarte znajdą Państwo w kalendarium szkoleń:
http://www.witalni.pl/kalendarium

W przypadku jakichkolwiek pytań, pozostaję do dyspozycji,

Pozdrawiam,
Jakub Sergiel

Mail to: jakub@witalni.pl
Mobile: 669 222 505

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zaczęliśmy spis firm outsourcingowych: http://www.bibliaoutsourcingu.pl
Cała branża w jednym miejscu - a potem wszystko wydrukowane i dystrybuowane na branżowych konferencjach przez cały rok 2014. Podstawowy wpis - bezpłatny.
Agata Samsel

Agata Samsel Ludzie wierzą, że
aby zdobyć sukces
trzeba wcześniej
wsta...

Temat: Ogłoszenia

Coachingowy Styl Zarządzania

Czym jest kultura coachingowa?

Każdy pracownik posiada w sobie jakiś poziom potencjału energii, będącej paliwem do tego żeby podjął jakieś działanie: opuścił swoją strefę komfortu, spróbował czegoś nowego, zrobił coś inaczej, innymi słowy:
SIĘ ZAANGAŻOWAŁ!

Przyjmijmy założenie, że na dzień 30 sierpnia 2013 potencjał tegoż pracownika wynosi „X” i tenże pracownik odbywa rozmowę ze swoim szefem……
Po rozmowie ze swoim szefem tenże pracownik będzie miał więcej, mniej lub tyle samo tej energii.

Kultura coachingowa charakteryzuje się tym, że w efekcie tejże rozmowy, tenże pracownik będzie miał dużo więcej tej energii......

A jak zainstalować takie podejście w szefie jeśli go nie ma?

Najprościej - wysłać go na nasze szkolenie z Coachingowego Przywództwa: Coaching Clinic®

Zmiana postawy gwarantowana!

Coaching Clinic® - szkolenie dla dyrektorów, menedżerów, oraz innych osób zarządzających zespołami, którzy chcą wykorzystywać techniki i umiejętności coachingowe jako dodatkowe kompetencje w zarządzaniu lub przywództwie:

>Wzbogać swój warsztat lidera o umiejętności coachingowe!
>Wybierz najbardziej renomowane szkolenie w zakresie umiejętności coachingowych stosowanych w biznesie Coaching Clinic®!
>Przygotuj się do wdrożenia w organizacji coachingu jako skutecznego sposobu zarządzania pracownikami.

Szkolenie Coaching Clinic® zyskało reputację jako najlepsze i najbardziej wszechstronne szkolenie dla menedżerów przekazujące istotę umiejętności coachingowych stosowanych w biznesie.

Terminy: Warszawa

16-17 września 2013
18-19 listopada 2013

Więcej informacji:

http://coachu.pl/669-4bc4bda0088a6-31470-p_1.htm
Adam Hanczyn

Adam Hanczyn Właściciel AHA
Szkolenia Coaching

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

zapraszam na szkolenie dotyczące marketingu Social Media.


Obrazek


Więcej informacji:

adamhanczyn@gmail.com
tel.663-289-200
http://aha-cs.pl
AHA Szkolenia Coaching
Marian N.

Marian N. Menedżer
kontraktowy,
zarzadzający,
analityk, doradca
gos...

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo!
Zapraszam skorzystania z doradztwa strategicznego finansowanego ze środków unijnych
Wspólnie z Agencja Doradztwa Gospodarczego realizuję projekt: „Planowanie strategiczne - Szansą na sukces śląskich MŚP”. Ma na celu opracowanie strategii rozwoju zarządzanych głównie intuicyjnie. Zapraszam do kontaktu - ilość Uczestników i czas nadsyłania wniosków są ograniczone.
Kontakt: mnocon@poczta.fmTen post został edytowany przez Autora dnia 26.08.13 o godzinie 17:44

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do udziału w konkursie Outsourcing Stars 2013. Konkurs ma na celu wyłonienie najdynamiczniej rozwijających się firm outsourcingowych w roku 2013. Zapraszamy też na Galę Outsourcing Stars, która odbędzie się w dniu 16 stycznia 2014 roku w Ufficio Primo w Warszawie.


Obrazek

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Anna Tymes

Anna Tymes 11 Dom. Taniec -
Ruch - Rozwój

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na roczny program szkoleniowo-rozwojowy. Ustawienia systemowe w polu pracy
„Lubię swoją pracę”
X 2013 – IX 2014 Wrocław
Prowadzący: Marek Wilkirski

Celem szkolenia jest:
- Nauka prowadzenia ustawień systemowych w kontakcie indywidualnym lub w grupie dla osób, które widzą możliwość zastosowania tych technik w ramach swojej pracy.
- Poznanie metody i zyskanie większej świadomości procesów zachodzących w obszarze pracy, strukturach firm i organizacji, w relacjach z klientami, zwiększenie kompetencji w zarządzaniu, coachingu, doradztwie i mediacji.
- Poprawa w osobistym obszarze zawodowym niezależnie od rodzaju wykonywanej pracy.

Program przeznaczony dla
- doradców biznesowych i zawodowych, coachów, właścicieli firm, managerów, osoby pracujące w działach HR, osoby zarządzające fundacjami i stowarzyszeniami, mediatorów pracujących w obszarze pracy, biznesu, organizacji i grup społecznych;
- osoby, które się do powyższych zawodów i stanowisk przygotowują;
- osoby różnych zawodów poszukujące zmiany, rozwiązań w takich tematach jak: moja ścieżka kariery, moja praca, dostęp do zasobów, ukryte blokady zawodowe, sukces, pieniądze, biznes, relacje w pracy, powtarzające się niepowodzenia zawodowe itp.
Więcej informacji na
http://polepracy.eu/szkolenie-ustawienia-systemowe-w-b...

Anna Tymes
anna.tymes@polepracy.eu, +48 505 954 250
Magdalena S.

Magdalena S. Asystent ds.
administracji, Luqam
Quality Service
Group

Temat: Ogłoszenia

LUQAM we współpracy z Wyższą Szkołą Zarządzania i Bankowości w Krakowie zaprasza do zapoznania się z ofertą unikatowych studiów podyplomowych z zakresu zarządzania produkcją, jakością, bezpieczeństwem żywności, zakupami oraz w branży motoryzacyjnej:

1. Lean Sigma Academy
http://www.luqam.com/lsa/
2. Quality Excellence Auditor Wiodący ISO 9001
http://www.luqam.com/qe/
3. Menedżer Jakości I Bezpieczeństwa Żywności
http://www.luqam.com/mjibz/
4. Strategie Zakupowe I Sourcing
http://www.luqam.com/szis/
5. Automotive Quality Expert
http://www.luqam.com/aqe/

Zapraszamy.
Magdalena Ż.

Magdalena Ż. HR Business Partner

Temat: Ogłoszenia

Ruszyła rekrutacja menedżerów i firm do projektu "INTERIM MANAGEMENT - NOWOŚĆ W ZARZĄDZANIU WIEKIEM I FIRMĄ" dofinansowanego z ramienia EFS.

Jest to projekt w ramach którego budowane są narzędzia z zakresu zarządzania wiekiem w organizacjach, promowane jest zatrudnienie osób 50+ oraz upowszechniane są wysokie standardy pracy w zakresie interim management na terenie Polski.

Dla firm

Projekt skierowany jest do firm chcących przetestować rozwiązanie, jakim jest interim management w ramach sześciomiesięcznych projektów dofinansowywanych z funduszy unijnych.

10 firm będzie miało okazję współpracować z doświadczonym Interim Managerem i korzystając z jego know-how podnieść wartość swojej firmy, a także znaleźć rozwiązania dla wyzwań, na które dotychczas brakowało zasobów wewnątrz organizacji.

Jakie firmy mogą wziąć udział w Projekcie?
• Przedsiębiorstwa z woj. mazowieckiego - szczególnie MŚP oraz duże przedsiębiorstwa.

Korzyści i możliwości dla firm, które wezmą udział w Projekcie:
• Wykorzystanie nowoczesnego narzędzia jakim jest interim management do zarządzania przedsiębiorstwem lub wybranym obszarem biznesowym,
• Skorzystanie z wiedzy i doświadczenia Interim Managera w trakcie 6-miesięcznego współfinansowanego projektu,
• Rekrutacja i dopasowanie profilu Interim Managera do wymagań Klienta i projektu bez ponoszenia kosztów z strony firmy,
• Superwizja projektu w osobie Shadow Managera - senior Interim Managera, którego wynagrodzenie jest dofinansowane z ramienia EFS,
• Opracowanie rozwiązań i wdrożenie narzędzi HR w zakresie zarządzania wiekiem w organizacji,
• Współudział w tworzeniu nowoczesnych standardów pracy i zarządzania na rynku polskim.

Zastosowanie w praktyce idei interim management pozwoli przedsiębiorstwom zmniejszyć koszty stałe oraz lepiej i skuteczniej dopasować strategię firmy do zmieniającej się sytuacji społeczno-gospodarczej.

Więcej informacji o projekcie znajdą Państwo na: https://interim24.pl/article/show/o-projekcie.
Firmy zainteresowane udziałem w projekcie, zapraszamy do kontaktu: projekt.im@stowarzyszenieim.org, tel. 22 50 234 70.

Dla menedżerów

Projekt Interim management - nowość w zarządzaniu wiekiem i firmą skierowany jest do doświadczonych menedżerów chcących sprawdzić się w roli Interim Managera podczas 6 miesięcznych projektów dofinansowanych z funduszy unijnych.

Zapraszamy do udziału osoby:
• Posiadające doświadczenie na stanowiskach menedżerskich, w zarządzaniu ludźmi, bądź zarządzaniu projektowym,
• W wieku 50+,
• Z województwa mazowieckiego.

Korzyści i możliwości dla menedżerów chcących wziąć udział w Projekcie?
• Zdobycie pierwszego doświadczenia i referencji z przeprowadzenia projektu interim management,
• Przeprowadzenie 6 miesięcznego projektu w zakresie zarządzania organizacją, bądź wybranym obszarem biznesowym firmy,
• Odbycie rozszerzonych szkoleń z zakresu interim management bez ponoszenia kosztów własnych,
• Wsparcie merytoryczne w prowadzeniu projektu przez doświadczonego Shadow Managera - senior Interim Managera dostępnego przez cały okres trwania projektu,
• Wykorzystanie narzędzi interim management pozwalających na realizację projektu na najwyższym standardzie,
• Bezpieczna ścieżka na nowej drodze kariery - wsparcie w zakresie zaplecza projektowego.

Więcej na temat warunków udziału w projekcie znajdą Państwo na: https://interim24.pl/article/show/zasady-udzialu-dla-menedzera.

Działania prowadzane są w ramach projektu "Interim management - nowość w zarządzaniu wiekiem i firmą", Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet: VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie: 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie: 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Człowiek - najlepsza inwestycja!Ten post został edytowany przez Autora dnia 05.09.13 o godzinie 16:05

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do