Paulina B.

Paulina B. Szukam stażu/
wolontariatu w
Warszawie -
doskonalenie um...

Temat: Ogłoszenia

Jeśli masz dość usług naszej wspaniałej Poczty, stania w długich kolejkach, dyskusji przy okienkach i straty czasu, nasza e-Poczta jest dla Ciebie!

Nowoczesne spojrzenie na przesyłki listowe. Twoja ważna korespondencja z naszych rąk trafia wprost na twojego maila! Czy można prościej? Zapraszamy :)

https://www.facebook.com/pages/E-poczta/264062983726350
http://e-adres.com.pl

Usługa w ramach projektu e-Adres. Wirtualne biuro, usługi consultingowe, tworzenie wizerunku firmy, księgowość.

Usługa e-poczty jest niezastąpiona dla osób o nienormowanych godzinach pracy, pracujących do późna, wyjeżdżających za granicę lub po prostu, ceniących swój czas i wygodę.
Agnieszka Małysa - Botrous

Agnieszka Małysa - Botrous Kompleksowy serwis
i obsługa IT / Sklep
i serwis rowerowy

Temat: Ogłoszenia

Witam od ponad 15 lat pracuję jako osoba zarządzająca obszarami - sprzedaż, obsługa Klienta, marketing. Ostatnich kilku latach zaczęłam zajmować również zarządzaniem spółkami. Jednak od zawsze mają pasją było dzielenie się wiedzą, szkoleniem manadzerów, handlowców, specjalistów. Pracowałam w wielu branżach stad mam bardzo wszechstronne podejście do potrzeb wynikających ze specyfiki działania poszczególnych firm. Od 2 lat z sukcesem prowadzę wykłady z Zarządzania projektami w turystyce biznesowej na Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz wykłady i projekty w zakresie przygotowania Kongresów, konferencji i szkoleń. Jestem dobrze przygotowana od strony merytorycznej i praktycznej. Potrafię w czasie szkoleń wprowadzić atmosferę sprzyjającą rozwijaniu swoich umiejętności i zdobywania nowej wiedzy. W czasie swojej wieloletniej pracy prowadziłam szkolenia w zakresie:
Sprzedaży
Negocjacji
Przywództwa i kierowania
Motywowanie i zarządzania zespołem
Autoprezentacji i wystąpień publiczne
Marketing
Public Relations i budowanie wizerunku osoby, firmy instytucji
Efektywna komunikacja, Komunikacja interpersonalna i wewnętrzna
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Asertywność
Obsługa Klienta, Telemarketing
Kreatywność, innowacyjność i rozwiązywanie problemów
Rozwiązywanie konfliktów, Podejmowanie decyzji
Zarządzanie stresem i techniki relaksacyjne, trening antystresowy, Inteligencja emocjonalna
Komunikacja z osobami o różnych typach osobowości – lekkie szkolenie integracyjne
Zarządzania projektami
Jak również zajmowałam się budowaniem działów handlowych (rekrutacja, budowanie procedur oraz wszelkich działań umożliwiających skuteczne działanie działów handlowych)
Jeżeli byliby zainteresowani Państwo współpracą ze mną proszę o kontakt
Agnieszka Małysa - Botrous
agnieszkamalysa6@wp.pl
malysaagnieszka6@gmail.com
603281106
Magdalena Pilch

Magdalena Pilch Specjalista ds.
organizacji szkoleń

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Firma Training Spot zaprasza do bezpłatnego udziału w projekcie współfinansowanym ze środków unijnych: Śląska Szkoła Trenerów Biznesu.

Projekt skierowany: do pracowników zajmujących stanowiska kierownicze/menadżerskie/koordynatorskie i zatrudnionych w firmach z następujących branż: IT, szkoleniowa, telekomunikacyjna, fotograficzna.

Zasięg projektu: obszar śląski, co oznacza, że uczestnikami projektu mogą być osoby zamieszkujące woj. śląskie lub zatrudnione w firmach z woj. śląskiego (na podstawie umowy o pracę/zlecenia/o dzieło).

Preferowana wielkość firm: mikro, małe, średnie przedsiębiorstwa.

Cel projektu: nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności trenerskich, potwierdzonych certyfikatem.

Uczestnicy otrzymują: profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, materiały dydaktyczne, wyżywienie oraz ubezpieczenie NW.

Kadra: zajęcia prowadzone są przez najlepszych trenerów partnera projektu: firmy Brainstorm,w formie wykładowo-warsztatowej.

W programie m. in.:
– uczenie się osób dorosłych i dynamika grup szkoleniowych
– trening interpersonalny: komunikowanie się i autoprezentacja
– badanie potrzeb szkoleniowych
– metodyka prowadzenia szkolenia
– tworzenie modułu szkolenia
– konstruowanie warsztatów tematycznych
– zarządzanie procesem szkoleń i badanie efektywności szkoleń

Okres realizacji: 8 weekendowych zjazdów - łącznie 120h. Aktualny terminarz. Przewidywana także rekrutacja do następnej grupy.

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami: http://szkolatrenerow.trainingspot.pl

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

SZKOŁA TRENERÓW SPRZEDAŻY - WARSZAWA

Start już 06 kwietnia 2013.


Obrazek


Więcej informacji
Jacek Brzuz

Jacek Brzuz SME Business Academy

Temat: Ogłoszenia

DARMOWE Webinarium: Pełne zaangażowanie - jak skutecznie motywować swoich pracowników

Witam serdecznie

Zapraszam do rejestracji na moje darmowe Webinarium dotyczące skutecznego motywowania pracowników poprzez tworzenie środowiska pełnego zaangażowania:

JAK SKUTECZNIE MOTYWOWAĆ SWOICH PRACOWNIKÓW
w sposób, dzięki któremu firmy na całym świecie
uzyskują zwroty z inwestycji na poziomie nawet 600%!

Szczegóły i rejestracja na stronie: http://PelneZaangazowanie.pl

---
Dziękuję i pozdrawiam, Jacek Brzuz
Pomysłodawca i założyciel Akademii Biznesu Online
http://AkademiaBiznesuOnline.pl
Beata Mazurek

Beata Mazurek Student, up

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo!
Jesteśmy studentkami Technologii żywności i żywienia człowieka UP w Lublinie. Przeprowadzamy badania ankietowe na temat świadomości konsumentów o systemach zapewniania bezpieczeństwa zdrowotnego żywności i dlatego zwracamy się z uprzejmą prośba o wypełnienie poniższego, bardzo krótkiego kwestionariusza. Nie zajmie to dłużej niż 5 min. Otrzymane wyniki badań będą wykorzystane wyłącznie w celach naukowych. Z góry dziękujemy !:)
http://moje-ankiety.pl/respond-38842.html
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Ogłoszenia

Szacowanie i ocena ryzyka w organizacji

Szkolenie w pierwszej wersji powstało w roku 2007. Od tego czasu z pewnymi modyfikacjami jest prowadzone przez tego samego trenera. Zmiany jakie zostały wprowadzone do programu szkoleniowego związane są z nowymi standardami, jakie pojawiają się na rynku oraz z rozwojem własnych narzędzi zarządzania bezpieczeństwem. Obecne szkolenie jest pierwszym wydarzeniem po modyfikacji programu – obecna wersja to wersja nr 3.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie Uczestników z problematyką szacowania i oceny ryzyka. W trakcie szkolenia przedstawione zostaną modele, które stosowane są z powodzeniem w Instytucie Bezpieczeństwa i Informacji, a które w sposób prosty i przejrzysty pozwalają prezentować wyniki szacowania i oceny ryzyka w organizacji.

Dla kogo?

Udział w szkoleniu będzie ciekawym wydarzeniem dla osób, które pracują z ryzykiem strategicznym i operacyjnym, Administratorów Bezpieczeństwa Informacji (CISO), osób odpowiedzialnych za wdrożenia systemów zarządzania bezpieczeństwem, zgodnych z normami ISO, czy pracowników działów bezpieczeństwa banków i organizacji, które muszą realizować założenia nowej rekomendacji M i D, wydanych przez Komisję Nadzoru Finansowego. Zapraszamy również osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo fizyczne firm, organizacji i obiektów. Szkolenie jest również elementem ścieżek rozwoju zawodowego IBII:

Audytor Bezpieczeństwa, w zakresie umiejętności czytania i interpretacji wyników analizy i szacowania ryzyka opartych o różne systemy.
ABI (CISO) – administrator bezpieczeństwa informacji, zgodnie z Ustawą o Ochronie danych Osobowych zakres identyfikacji zagrożeń stanowiący podstawę projektowania systemu zarządzania bezpieczeństwem danych osobowych (art. 36 Ustawy – adekwatność systemu w odniesieniu do zagrożeń), a dla CISO – elementy związane z realizacją standardów zarządzania bezpieczeństwem informacji – w tym w szczególności ISO/IEC 27001.
Security Manager – szef bezpieczeństwa. W zakresie oceny i identyfikacji zagrożeń i ryzyka dla organizacji, z elementami zarządzania ciągłością działania.

Sposób podejścia do szacowania i oceny ryzyka jaki zostanie zaprezentowany w trakcie szkolenia, oparty jest o wiodące standardy nie tylko zarządzania ryzykiem, ale również bezpieczeństwa organizacji. Pokazuje jak łączyć w sobie wymagania ryzyka strategicznego i operacyjnego. Jak szacować ryzyko dla procesów, a jak dla zasobów. Czemu wartościowanie jest tak istotne i dlaczego nie powinno opierać się tylko na wartości księgowej.

Korzyści

Korzyści z udziału w szkoleniu jest bardzo dużo. Tak dużo, że nie da się ich wszystkich wypisać. Najważniejsze z nich to:

Wiedza o najważniejszych standardach szacowania i oceny ryzyka (zarządzania ryzykiem) w różnych sektorach;
Umiejętność opracowania własnego systemu szacowania i oceny ryzyka w organizacji (przewidzianych jest od 6 do 12 ćwiczeń praktycznych);
Umiejętność przeprowadzenia analizy, oceny oraz prezentacji wyników szacowania i oceny ryzyka;
Wiedza o źródłach informacji o zagrożeniach – ogólnodostępnych i tych mniej dostępnych (w tym wykorzystanie systemu monitorowania incydentów i naruszeń bezpieczeństwa);
Podstawy do planowania systemów zarządzania bezpieczeństwem – organizacji lub obszarów za które pracownicy są odpowiedzialni – bezpieczeństwa organizacji, bezpieczeństwa fizycznego, bezpieczeństwa informacji, procesu, ciągłości działania etc.

Ramowy plan szkolenia

Podstawowe pojęcia – ryzyko, prawdopodobieństwo, skutek, zagrożenie, podatność, atrybut.
Korzyści i wymagania związane z zarządzaniem ryzykiem (wymagania prawne, kontrahentów, norm, standardów, ubezpieczycieli)
Ryzyko strategiczne, a ryzyko operacyjne. Czy ryzyko dla zasobów (aktywów)? Jak określić cel (kontekst) zarządzania ryzykiem?
Zasoby, procesy, aktywa… Identyfikacja i wartościowanie aktywów.
Zagrożenia… Źródła, cechy, siła oddziaływania zagrożenia. Zagrożenie a podatność – wykorzystanie w szacowaniu i ocenie ryzyka.
Ryzyko dla procesu – jak oceniać ryzyka związane z procesami głównymi, zarządczymi, pomocniczymi? Wstęp do systemów zarządzania ciągłością działania.
Proces oceny ryzyka – co potrzebne, jakie działania, jakie uzgodnienia i kto za co odpowiada?
Strategia postępowania z ryzykiem – wstęp.

Ćwiczenia:

Arkusz identyfikacji i wartościowania zasobu – na podstawie przebiegu procesu oraz na podstawie inwentaryzacji na modelu klasycznym (macierz powiązań) (2 ćwiczenia).
Tworzenie podstawowego katalogu zagrożeń, macierzy zagrożeń (wraz z identyfikacją źródeł informacji o zagrożeniach). Wymiar strategiczny i wymiar operacyjny (2 ćwiczenia).
Tworzenie skali prawdopodobieństwa.
Tworzenie skali skutku materializacji ryzyka – skale dla ryzyk operacyjnych, finansowych, reputacyjnych (utraty wizerunku), prawnych.
Personel w zarządzaniu ryzykiem – tworzenie struktur zarządzania ryzykiem – siatka bezpieczeństwa.
Zarządzanie projektem, a zarządzanie ryzykiem – podstawowe metody i zasady zarządzania projektami (wykres Gantta, ścieżka krytyczna) (2 ćwiczenia)
Analizy wewnętrzne organizacji – a zarządzanie ryzykiem. Wstęp do wykorzystania analizy PEST(LE), Macierzy BCG oraz SWOT w szacowaniu i ocenie ryzyka (3 ćwiczenia).

Wszystkie ćwiczenia są oparte o narzędzia Instytutu Bezpieczeństwa i Informacji wykorzystywane w audytach bezpieczeństwa, szacowaniu i ocenie ryzyka, zarządzaniu ryzykiem, wdrożeniach systemów zarządzania bezpieczeństwem różnych obszarów, systemów zarządzania ciągłością działania oraz ocenach stanu bezpieczeństwa.

Prowadzący

Grzegorz Krzemiński. Prezes Zarządu Instytutu Bezpieczeństwa i Informacji, czynnie biorący udział we wdrożeniach, audytach i szkoleniach realizowanych przez firmę. Odpowiedzialny w realizacjach za wymiar strategiczny, organizacje i realizację audytów od strony technicznej, analizy zagrożeń i oceny ryzyka.

Praktyk zarządzania bezpieczeństwem, zarówno publicznym jak i prywatnym oraz korporacyjnym(18 lat doświadczenia). Wykonywał zadania oraz prowadził szkolenia dla znanych firm krajowych i międzynarodowych, między innymi: Grupy Kęty S.A., Anpharm S.A. (struktura koncernu Servier), Grupa Ciech, Meble VOX i Drewno VOX, Procter & Gamble, Alupol, Solid Security, Bridgestone, Telekomunikacja Polska S.A., Dermika, PKO BP S.A., Cederroth (właściciel marki Sorya, Salvequick), Akromar, Agora S.A., PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe, a w obszarze firm i instytucji administracji publicznej: Najwyższa Izba Kontroli, Naczelny Sąd Administracyjny, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Straż Miejska Miasta Krakowa, Straż Miejska m. st. Warszawy, Generalny Inspektora Celny (Inspekcja Celna). Realizował również zadania jako niezależny konsultant z zakresu bezpieczeństwa biznesu, inwestycji, ochrony osób i mienia (w tym koordynacja, organizacja i bezpośrednia ochrona osobista jednego z liderów czołowej partii politycznej). Były ratownik z warszawskiego pogotowia ratunkowego oraz strażak – ochotnik z kilkuletnim doświadczeniem w akcjach ratowniczo – gaśniczych.

Obecny zakres działań to głównie audyty bezpieczeństwa (od 2000 roku), zarządzanie bezpieczeństwem informacji (również od 2000 roku) audyty systemów zarządzania ciągłością działania, systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji, systemów zarządzania bezpieczeństwem fizycznym. Wdrożenia jakie realizował obejmowały bezpieczeństwo fizyczne, bezpieczeństwo informacji, bezpieczeństwo i ciągłość działania procesów biznesowych .

Szkolenia prowadzi od ponad 12 lat. Licząc w osobodniach – przeszkolił z różnych zakresów ponad 5 tys. osób zarówno pracowników sektora cywilnego jak i funkcjonariuszy służb i instytucji administracji publicznej. Zapraszany jako prelegent i mówca na spotkania i konferencje zarówno tematyczne – poświęcone bezpieczeństwu (około 15 do 30 konferencji, seminariów i kongresów rocznie) jak i na spotkania prowadzone dla i przez kadrę menedżerską średniego i wyższego szczebla, co pozwala doskonale orientować się w kierunkach zarządzania w organizacjach w Polsce.

Szerokie doświadczenie praktyczne jak i duża wiedza teoretyczna gwarantuje szkolenie na bardzo wysokim poziomie, oparte głównie na praktycznej wiedzy i umiejętności wykorzystania standardów bezpieczeństwa oraz wiedzy o zarządzaniu.

Informacje organizacyjne:

Na szkolenie można zapisać się wysyłając maila na adres: szkolenia@ibii.eu. Koszt szkolenia to 500 pln netto / 615 pln brutto. Wymagane do udziału w szkoleniu jest wypełnienie i odesłanie formularza (otrzymanego w mailu zwrotnym) oraz uiszczenie opłaty na wskazane w formularzu konto nie później niż 3 dni przed szkoleniem.

Szkolenie odbędzie się we Wrocławiu, w ośrodku WenderEdu, ul. Św. Jana 1/3. Uczestnikom gwarantujemy dobrą atmosferę, materiały szkoleniowe (drukowane), przerwy kawowe w ciągu całego szkolenia. A także 30 dniowe konsultacje z ekspertami i konsultantami Instytutu Bezpieczeństwa i Informacji. Oczywiście w zakresie zdrowego rozsądku – nie podejmiemy się rozwiązania problemów na maila – możemy tylko podpowiedzieć kierunki i metody.

Termin szkolenia – 28 marca 2013, godz. 9:00-17:00
Wybrane opinie z wcześniejszych szkoleń:

Nie wiedziałem, że jest w Polsce tyle dostępnych norm i standardów bezpieczeństwa. To co Grzegorz pokazał, to istna encyklopedia. Na szkoleniu okazało się, że nie jest to wcale trudne zagadnienie. Obecnie stosuję PEST-a i SWOT do prezentacji wyników analiz.(Uczestnik - Polska południowo - zachodnia)

Nowatorskie i całkowicie nietypowe podejście do bezpieczeństwa. Szacowanie i ocena ryzyka naprawdę może być procesem wspierającym biznes. Dziękuję. (Uczestniczka - Polska centralna)

Uczestniczyłem w wielu szkoleniach certyfikujących audytorów i pełnomocników norm ISO i BS. Grzegorz pokazał, że nie wolno zamykać się w normach. Od czasu szkolenia traktuję je jako przewodnik, ale wiem jak samemu budować analizę ryzyka.(Uczestnik - Pomorze)

Brzydkie powiedzenie – 100 lat za murzynami. Po szkoleniu jestem 100 lat przed murzynami. To co Grzegorz pokazał 3 lata temu dziś jest w standardach. Byłem szybszy dzięki szkoleniom IBI.(Uczestnik - Polska południowa)

Dzięki szkoleniom Instytutu prowadzonym przez Grzegorza jestem dziś CSO na Polskę. Negocjacje z moim obecnym pracodawcą były bardzo krótkie, niecałe 2 tygodnie. Dziękuję za pokazanie i nauczenie, jak bezpieczeństwo ma wspierać biznes. Naprawdę a nie w deklaracjach i polityce bezpieczeństwa. Dobry punkt wyjścia do kariery w korporacji w strukturach bezpieczeństwa. (Uczestnik - Polska południowa)
Waldemar Łoszek

Waldemar Łoszek właściciel, Waldemar
Łoszek -
WaldekLoszek.pl

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Polecam DARMOWY KURS internetowy z cyklu 'FINAN$OWY €LEMENTARZ'
o zarządzaniu finansami osobistymi.

W kursie FINAN$OWY €LEMENTARZ – Zarządzanie finansami, dowiesz się o:
- Po co zarządzać finansami osobistymi?
- Poznasz Metodę MPZ.
- Poznasz prosty system do zarządzania finansami.
- Dowiesz się o problemach jakie można napotkać przy zarządzaniu domowym budżetem.
- Dostaniesz wskazówki, które pomogą wdrożyć od dziś poznaną wiedzę.

Zapisy pod adrsem: http://bit.ly/fokurs1

lub po kliknięciu w zdjęcie poniżej.


Obrazek


PozdrawiamWaldemar Łoszek edytował(a) ten post dnia 28.02.13 o godzinie 11:04

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Marketing relacji kontra zyski

Obrazek

W dzisiejszych czasach zbyt wiele firm nie potrafi powiedzieć, jaka jest różnica między dobrymi i złymi zyskami. I dlatego dają się złapać w pułapkę złych zysków.
http://121marketing.pl/2013/03/relacje-kontra-zyski-kt...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jesteś liderem? Chcesz wpływać na słuchaczy, motywować pracowników, a może zaskarbić sobie sympatię mediów? Sporządzasz przemówienia lub je wygłaszasz? Chcesz inspirować ludzi? Ta książka jest właśnie dla Ciebie! "Potęga opowieści" to zbiór autentycznych historii dzięki którym zbudujesz owocne i trwałe relacje biznesowe. Pamiętaj, że dobrze opowiedziana przypowieść ma znacznie większą moc uszlachetniania i przekonywania niż sprzyjające ziewaniu odczytywanie suchych faktów. Jim Holtje nie tylko przedstawia wciągające opowieści, podpowiada również jak ich użyć. Polecam!

Książkę znajdziecie tutaj: http://www.audiobiznes.pl/


Obrazek
Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.03.2013 o godzinie 20:57 z tematu ""Potęga opowieści""
Agnieszka M.

Agnieszka M. Business Analyst

Temat: Ogłoszenia

4TG zaprasza na innowacyjne szkolenie Algorytmy do Budżetowania i Controllingu w MS Excel dla pracowników działów controllingu, dyrektorów finansowych, oraz wszystkich tych, którzy chcą samodzielnie projektować systemy do budżetowania i controllingu.

Szkolenie służy nabyciu umiejętności budowy systemu budżetowania i controllingu kosztów dla własnej firmy.

Uczestnicy poznają algorytmy do tworzenia takiego systemu zarówno od strony merytorycznej! jak i od strony informatycznej! (arkusza).
Podczas warsztatów uczestnicy dowiadują się o sposobach zastosowania w systemie budżetowania narzędzi arkusza, które powiązane ze sobą tworzą spójną całość.
Koncentracja na kluczowych elementach systemu budżetowania oraz wcześniej przyswojona wiedza na temat technologii i umiejętności zastosowania narzędzi do tworzenia systemu powodują, że możliwe staje się samodzielne stworzenie systemu budżetowania i controllingu dla własnej firmy, bądź rozwój już istniejącego.

Termin szkolenia: 19-22.03.2013
Miejsce: Poronin, hotel Matuska, http://matuska.pl

Więcej informacji i zgłoszenia:
http://www.4tg.pl/docs/4TG_ALG_oferta.pdf
http://www.goldenline.pl/spotkanie/szkolenie-algorytmy...
oraz biuro@pandaideas.pl
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: Ogłoszenia

Warszawa, 6 marca, 15:00-17:00, mamy jeszcze miejsca na warsztacie 'Wielozadaniowość - błogosławieństwo czy przekleństwo naszych czasów' odbywającym się w ramach cyklu spotkań Efektywni w działaniu.

Szczegóły i informacja o zapisach: https://www.facebook.com/events/338858919548706/
Prowadzenie: Grzegorz Frątczak - trener efektywności osobistej i pasjonat zarządzania sobą w czasie.

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: Ogłoszenia

„BPM – systemy do zarządzania przedsiębiorstwem dla sektora finansowego”
21 marca 2013 r., Warszawa

Strona konferencji:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/21-03-2013-r...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/21-03-2013-r...

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w IV edycji konferencji poświęconej zagadnieniom Business Process Management (BPM) dla instytucji finansowych.

W programie m.in. wykłady:

* Pan Krzysztof Stumpf, Kierownik Rozwoju Systemów Transakcyjnych, Raiffeisen Bank Polska S.A., Wykorzystanie narzędzi BPM i architektury SOA w fuzji banków na przykładzie Raiffeisen Polbank
* Pan Paweł Brzeski, Dyrektor ds. IT, ING Usługi Finansowe S.A., Nowa odsłona narzędzi klasy BPM i sposób ich wykorzystania w ING Usługi Finansowe S.A.
* Pan Andrzej Gnyp, Architekt Rozwiązań Microsoft, Grupa Passus Sp. z o.o., Korzyści z wdrożenia platformy pracy grupowej wspomaganej systemem workflow
* Pan Paweł Chochoł, Dyrektor Oddziału Regionalnego, DomData Ag Sp. z o.o.
* Pan Rafał Jaczyński, Dyrektor, PWC, Pięć dobrych powodów, dla których warto wdrożyć rozwiązanie klasy BPMS
* Pan Łukasz Wachowicz, Dyrektor Handlowy, Billennium Sp. z o.o., Billennium PaperLess - czy to tylko "mniej papieru"? Droga ku oszczędnościom i zwiększonym przychodom w instytucjach finansowych

Tematyka konferencji:
* analiza i opis procesów
* projektowanie procesów
* modelowanie procesów biznesowych
* zarządzanie i audyt procesów
* symulacje i optymalizacja procesów biznesowych
* technologie i narzędzia wspierające zarządzanie i automatyzację procesów biznesowych
* Business Process Outsourcing (BPO)
* Business Activity Monitoring (BAM)
* Service Oriented Architecture (SOA)

Konferencję kierujemy do:
kadry zarządzającej:

* Przedstawicieli sektora finansowego,
* Przedstawicieli i członków zarządów,
* Osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację,
* Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania procesami biznesowymi,
* Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów,
* Osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
* Menedżerów informatyki oraz analityków biznesowych.

Udział jest bezpłatny:
dla przedstawicieli firm i instytucji z sektora finansowego - banków, ubezpieczeń, doradców finansowych, funduszy inwestycyjnych.

Udział jest płatny:
dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23%VAT.

Ilość miejsc ograniczona!

Po konferencji zarejestrowani uczestnicy otrzymają dostęp do wszystkich prezentacji.

Kontakt z organizatorem:
Marta Andrzejczyk
tel. +48 725 792 689
marta.andrzejczyk@multitrain.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Polecam Bezpłatny Webinar pt: "Forex i Giełda jako mój sposób na zarabianie i inwestowanie" organizowany przez inwestora Roberta Smuga, który odbędzie się już 11 marca 2013 o godzinie 19:00. Szczegóły znajdziesz w specjalnym video zaproszeniu pod adresem http://blogfx.pl

Pozdrawiam serdecznie

Karolina Smug
Hubert Majchrzak

Hubert Majchrzak Akredytowany Coach
ICF ACC, E-commerce
manager,
interim-m...

Temat: Ogłoszenia

Chcesz przeprowadzić zmiany w firmie?
Chcesz jeszcze lepiej zarządzać swoim przedsiębiorstwem?
Wiesz, że stać Cię na więcej?

Nasi Coachowie pomogą ci w osiągnięciu Twoich celów. Skorzystaj z Executive Coachingu i sam zaskocz się swoją skutecznością!
Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

WYSTĄPIĄ:

Pięć Dwa, Hope, Mokrofon, OFFreason


Koncert dla Antosia
Antoś Wikliński ma zaledwie 6 lat i walczy ze złośliwym nowotworem nerki.

Do wstępu upoważnia cegiełka na leczenie Antosia
(do nabycia w klubie oraz u organizatorów), a w przerwach koncertu czekają na uczestników licytacje atrakcyjnych gadżetów.

Całość dochodu ze sprzedaży cegiełek oraz z licytacji zasili konto Antosia w Fundacji Dzieciom ,,Zdążyć z pomocą”. Wszystkie koszty związane z zorganizowaniem koncertu pokrywają organizatorzy, sponsorzy oraz występujący artyści.

Dziękujemy za wszelką pomoc.

2 kwietnia 2013, start godzina 18.00

Blue Note Jazz Clubul. Kościuszki 76/78 (gmach C.K. Zamek)

Patroni medialni:
WTK - http://www.wtk.pl
Portal Epoznan.pl http://www.epoznan.pl

Sponsorzy i organizatorzy wydarzenia:
GOODMAN Szkolenia i Konsultacje http://goodm.eu
Załoga 62100 - https://www.facebook.com/zaloga62100

-Grzegorz Olechniewicz edytował(a) ten post dnia 06.03.13 o godzinie 22:35

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do