Michał Ksiądzyna games
Temat: Nietypowy sposób na obsługę klienta
Klienci Empiku, kiedy płacą kartą, mogą usłyszeć na pożegnanie od kasjera: do widzenia panie Jacku, albo do zobaczenia pani Magdo.Miłe, czy zbyt ingerujące?
Michał Ksiądzyna games
konto usunięte
Adam
Polanowski
Doradztwo, Wyceny,
Zarządzanie,
Polanowscy
Nieruchomości
konto usunięte
Anna
K.
"Człowiek,który
obrał sobie jasny
cel,będzie czynić
postę...
Michał Ksiądzyna:
Klienci Empiku, kiedy płacą kartą, mogą usłyszeć na pożegnanie od kasjera: do widzenia panie Jacku, albo do zobaczenia pani Magdo.
Miłe, czy zbyt ingerujące?
Małgorzata
Goraj-Bryll
Dyrektor:ISC s.c.
kursy językowe za
granicą, tłumaczenia
Magdalena K. Genuine since 1976.
konto usunięte
Małgorzata Goraj-Bryll:
Nie sądzę aby w tym wypadku używanie imienia klienta było potrzebne.. Może teraz powinniśmy wpatrywać się w wpięta w klapę wizytówki sprzedawców i dziękować " dziękuje Panie Jacku, Pani Magdo?? Ale czemu na to służyć? Przypominaniu sobie, że mamy imiona?
Ryszard S. Wolny strzelec
Michał Ksiądzyna:
Miłe, czy zbyt ingerujące?
konto usunięte
Bartosz
Ślepowronski
Problem? Jaki
problem?
Ryszard S.:
Michał Ksiądzyna:
Miłe, czy zbyt ingerujące?
Może to dodatkowa kontrola, czy płacisz własną kartą, czy cudzą. :)
konto usunięte
Grzegorz
K.
Doradca biznesowy,
Prawnik
Anna
Łuka
Lubię pisać i
organizować modowe
eventy, interesują
mnie ...
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
konto usunięte
Magdalena
G.
EMEIA Distribution
Centre Customer
Service Manager
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Magdalena G.:Amen - to się wyczuwa w lot.
Uważam, że to bardzo indywidualna kwestia.
Mnie to nie przeszkadza, jak ktoś w sklepie (np. tam gdzie mam zniżki) mówi do mnie "Pani Magdaleno". Z mojego kilkuletniego doświadczenia w obsłudze klienta wiem też, że nie należy "na siłę" zadowalać klienta, napadać na niego, czy udawać życzliwość itp. To łatwo wyczuć, czy ktoś jest otwarty, szczery, czy raczej skupia się na załatwieniu problemu.
Ewa
S.
The future starts
today, not
tomorrow.
Magdalena
G.
EMEIA Distribution
Centre Customer
Service Manager
Dagmara D.:
Magdalena G.:Amen - to się wyczuwa w lot.
Uważam, że to bardzo indywidualna kwestia.
Mnie to nie przeszkadza, jak ktoś w sklepie (np. tam gdzie mam zniżki) mówi do mnie "Pani Magdaleno". Z mojego kilkuletniego doświadczenia w obsłudze klienta wiem też, że nie należy "na siłę" zadowalać klienta, napadać na niego, czy udawać życzliwość itp. To łatwo wyczuć, czy ktoś jest otwarty, szczery, czy raczej skupia się na załatwieniu problemu.
Następna dyskusja: