Temat: Największy problem z marketingiem

Pytanie do przedsiębiorców: jakie macie problemy z marketingiem swojej firmy?

konto usunięte

Temat: Największy problem z marketingiem

Brak strategii marketingowej, planów działania itp.

konto usunięte

Temat: Największy problem z marketingiem

Brak świadomości jaką wielką siłą jest marketing.
Katarzyna Tofil

Katarzyna Tofil Wlasciciel, Deliss
Puglia

Temat: Największy problem z marketingiem

Odpowiedni dobor strategii marketingowej
Tomasz Ryznarski

Tomasz Ryznarski Dyrektor Marketingu
Invest Secure /
Invest Help

Temat: Największy problem z marketingiem

Brak marketingu :D
Beata B.

Beata B. adafashion.pl

Temat: Największy problem z marketingiem

brak odpowiedniej kasy na odpowiedni marketing

konto usunięte

Temat: Największy problem z marketingiem

Utożsamianie marketingu z reklamą.

konto usunięte

Temat: Największy problem z marketingiem

A także ograniczanie marketingu do reklamy, w większości przypadków do jednej formy reklamy.
Katarzyna Tofil

Katarzyna Tofil Wlasciciel, Deliss
Puglia

Temat: Największy problem z marketingiem

Wobec tego proponuje dyskusje na temat tanich i skutecznych form marketingu

Temat: Największy problem z marketingiem

Katarzyna Tofil:
Wobec tego proponuje dyskusje na temat tanich i skutecznych form marketingu
A co jest złego w drogich i skutecznych formach? :)

Ważne, żeby na każdej wydanej złotówce na marketing zarobić.
Ryszard S.

Ryszard S. Wolny strzelec

Temat: Największy problem z marketingiem

Michał Ksiądzyna:
A co jest złego w drogich i skutecznych formach? :)

To że są drogie. Możesz na nich nie zarobić. :)

Temat: Największy problem z marketingiem

Ryszard S.:
Michał Ksiądzyna:
A co jest złego w drogich i skutecznych formach? :)

To że są drogie. Możesz na nich nie zarobić. :)
Na tanich też możesz nie zarobić. Nie widzę korelacji.

konto usunięte

Temat: Największy problem z marketingiem

I tutaj rysuje się kolejny problem z marketingiem :)

Marketing ma zarabiać, więc powinien przynosić jak największe zyski z najmniejszych nakładów. A co z takimi efektami działalności marketingowej, jak budowanie prestiżu, marki firmy lub produktu? Czy można to osiągnąć tanimi metodami i czy można przełożyć bezpośrednio dane działanie na korzyści?

Temat: Największy problem z marketingiem

Mateusz Witański:
I tutaj rysuje się kolejny problem z marketingiem :)

Marketing ma zarabiać, więc powinien przynosić jak największe zyski z najmniejszych nakładów. A co z takimi efektami działalności marketingowej, jak budowanie prestiżu, marki firmy lub produktu? Czy można to osiągnąć tanimi metodami i czy można przełożyć bezpośrednio dane działanie na korzyści?
Bardzo dobry marketing można robić całkowicie za darmo. Tylko trzeba zainwestować w to swój czas. Marki nie buduje się poświęcając górę pieniędzy, tylko masę czasu.
Bartosz M.

Bartosz M. Właściciel,
Gzoom.pl

Temat: Największy problem z marketingiem

Michał Ksiądzyna:

Bardzo dobry marketing można robić całkowicie za darmo. Tylko trzeba zainwestować w to swój czas. Marki nie buduje się poświęcając górę pieniędzy, tylko masę czasu.

Z tym akurat się nie zgodzę. Bo czas to $$$. Dodatkowo trzeba wiedzieć jak, czyli posiadać niezbędne Know-how - które albo nabywamy podczas lat praktyki albo płacimy za nie specjaliście.
Ryszard S.

Ryszard S. Wolny strzelec

Temat: Największy problem z marketingiem

No i trzeba sprawdzić, czy idziemy w dobrym kierunku.

Temat: Największy problem z marketingiem

Bartosz Mózg:
Michał Ksiądzyna:

Bardzo dobry marketing można robić całkowicie za darmo. Tylko trzeba zainwestować w to swój czas. Marki nie buduje się poświęcając górę pieniędzy, tylko masę czasu.

Z tym akurat się nie zgodzę. Bo czas to $$$. Dodatkowo trzeba wiedzieć jak, czyli posiadać niezbędne Know-how - które albo nabywamy podczas lat praktyki albo płacimy za nie specjaliście.
Czas to nie $$$. Rozdzielmy te dwie sprawy. Poświęcając dużo czasu i wysiłku (oraz oczywiście wiedząc co robić), można zbudować markę. Wyrzucając po prostu masę pieniędzy nie osiągniemy takiego samego efektu.
Katarzyna Kobylińska

Katarzyna Kobylińska sprzedaż i logistyka

Temat: Największy problem z marketingiem

Michał Ksiądzyna:
Bartosz Mózg:
Michał Ksiądzyna:

Bardzo dobry marketing można robić całkowicie za darmo. Tylko trzeba zainwestować w to swój czas. Marki nie buduje się poświęcając górę pieniędzy, tylko masę czasu.

Z tym akurat się nie zgodzę. Bo czas to $$$. Dodatkowo trzeba wiedzieć jak, czyli posiadać niezbędne Know-how - które albo nabywamy podczas lat praktyki albo płacimy za nie specjaliście.
Czas to nie $$$. Rozdzielmy te dwie sprawy. Poświęcając dużo czasu i wysiłku (oraz oczywiście wiedząc co robić), można zbudować markę. Wyrzucając po prostu masę pieniędzy nie osiągniemy takiego samego efektu.


Czas to pieniądz - jeśli go na coś poświęcasz, jest to koszt Twój lub Twojego pracodawcy.

Temat: Największy problem z marketingiem

Katarzyna K.:

Czas to pieniądz - jeśli go na coś poświęcasz, jest to koszt Twój lub Twojego pracodawcy.
Nie wiem po co ta fetyszyzacja pieniądza. Jak Wam tak na nich zależy, to dlaczego nie pracujecie po 18h/dobę?

Czas jest czymś innym, czymś co można zamienić na pieniądze, ale pieniądzem nie jest.

Ok, odstawiając te filozoficzne dywagacje: dobry marketing można zrobić poświęcając tylko czas. Nie można poświęcając tylko pieniądze.Michał Ksiądzyna edytował(a) ten post dnia 01.12.10 o godzinie 12:09
Katarzyna Tofil

Katarzyna Tofil Wlasciciel, Deliss
Puglia

Temat: Największy problem z marketingiem

Michał Ksiądzyna:
Katarzyna Tofil:
Wobec tego proponuje dyskusje na temat tanich i skutecznych form marketingu
A co jest złego w drogich i skutecznych formach? :)

Ważne, żeby na każdej wydanej złotówce na marketing zarobić.

Nie ma nic zlego, ale nowo powstale firmy stawiaja raczej na marketing tani i skuteczny, chyba ze ktos ma dobrego inwestora:).

Następna dyskusja:

problem z sanepidem




Wyślij zaproszenie do