Michał Ksiądzyna games
konto usunięte
Temat: Największy problem z marketingiem
Brak strategii marketingowej, planów działania itp.konto usunięte
Temat: Największy problem z marketingiem
Brak świadomości jaką wielką siłą jest marketing.
Katarzyna
Tofil
Wlasciciel, Deliss
Puglia
Temat: Największy problem z marketingiem
Odpowiedni dobor strategii marketingowej
Tomasz
Ryznarski
Dyrektor Marketingu
Invest Secure /
Invest Help
Temat: Największy problem z marketingiem
Brak marketingu :DBeata B. adafashion.pl
Temat: Największy problem z marketingiem
brak odpowiedniej kasy na odpowiedni marketingkonto usunięte
Temat: Największy problem z marketingiem
Utożsamianie marketingu z reklamą.konto usunięte
Temat: Największy problem z marketingiem
A także ograniczanie marketingu do reklamy, w większości przypadków do jednej formy reklamy.
Katarzyna
Tofil
Wlasciciel, Deliss
Puglia
Temat: Największy problem z marketingiem
Wobec tego proponuje dyskusje na temat tanich i skutecznych form marketinguMichał Ksiądzyna games
Temat: Największy problem z marketingiem
Katarzyna Tofil:A co jest złego w drogich i skutecznych formach? :)
Wobec tego proponuje dyskusje na temat tanich i skutecznych form marketingu
Ważne, żeby na każdej wydanej złotówce na marketing zarobić.
Ryszard S. Wolny strzelec
Temat: Największy problem z marketingiem
Michał Ksiądzyna:
A co jest złego w drogich i skutecznych formach? :)
To że są drogie. Możesz na nich nie zarobić. :)
Michał Ksiądzyna games
Temat: Największy problem z marketingiem
Ryszard S.:Na tanich też możesz nie zarobić. Nie widzę korelacji.
Michał Ksiądzyna:
A co jest złego w drogich i skutecznych formach? :)
To że są drogie. Możesz na nich nie zarobić. :)
konto usunięte
Temat: Największy problem z marketingiem
I tutaj rysuje się kolejny problem z marketingiem :)Marketing ma zarabiać, więc powinien przynosić jak największe zyski z najmniejszych nakładów. A co z takimi efektami działalności marketingowej, jak budowanie prestiżu, marki firmy lub produktu? Czy można to osiągnąć tanimi metodami i czy można przełożyć bezpośrednio dane działanie na korzyści?
Michał Ksiądzyna games
Temat: Największy problem z marketingiem
Mateusz Witański:Bardzo dobry marketing można robić całkowicie za darmo. Tylko trzeba zainwestować w to swój czas. Marki nie buduje się poświęcając górę pieniędzy, tylko masę czasu.
I tutaj rysuje się kolejny problem z marketingiem :)
Marketing ma zarabiać, więc powinien przynosić jak największe zyski z najmniejszych nakładów. A co z takimi efektami działalności marketingowej, jak budowanie prestiżu, marki firmy lub produktu? Czy można to osiągnąć tanimi metodami i czy można przełożyć bezpośrednio dane działanie na korzyści?
Bartosz
M.
Właściciel,
Gzoom.pl
Temat: Największy problem z marketingiem
Michał Ksiądzyna:
Bardzo dobry marketing można robić całkowicie za darmo. Tylko trzeba zainwestować w to swój czas. Marki nie buduje się poświęcając górę pieniędzy, tylko masę czasu.
Z tym akurat się nie zgodzę. Bo czas to $$$. Dodatkowo trzeba wiedzieć jak, czyli posiadać niezbędne Know-how - które albo nabywamy podczas lat praktyki albo płacimy za nie specjaliście.
Ryszard S. Wolny strzelec
Temat: Największy problem z marketingiem
No i trzeba sprawdzić, czy idziemy w dobrym kierunku.Michał Ksiądzyna games
Temat: Największy problem z marketingiem
Bartosz Mózg:Czas to nie $$$. Rozdzielmy te dwie sprawy. Poświęcając dużo czasu i wysiłku (oraz oczywiście wiedząc co robić), można zbudować markę. Wyrzucając po prostu masę pieniędzy nie osiągniemy takiego samego efektu.
Michał Ksiądzyna:
Bardzo dobry marketing można robić całkowicie za darmo. Tylko trzeba zainwestować w to swój czas. Marki nie buduje się poświęcając górę pieniędzy, tylko masę czasu.
Z tym akurat się nie zgodzę. Bo czas to $$$. Dodatkowo trzeba wiedzieć jak, czyli posiadać niezbędne Know-how - które albo nabywamy podczas lat praktyki albo płacimy za nie specjaliście.
Katarzyna Kobylińska sprzedaż i logistyka
Temat: Największy problem z marketingiem
Michał Ksiądzyna:
Bartosz Mózg:Czas to nie $$$. Rozdzielmy te dwie sprawy. Poświęcając dużo czasu i wysiłku (oraz oczywiście wiedząc co robić), można zbudować markę. Wyrzucając po prostu masę pieniędzy nie osiągniemy takiego samego efektu.
Michał Ksiądzyna:
Bardzo dobry marketing można robić całkowicie za darmo. Tylko trzeba zainwestować w to swój czas. Marki nie buduje się poświęcając górę pieniędzy, tylko masę czasu.
Z tym akurat się nie zgodzę. Bo czas to $$$. Dodatkowo trzeba wiedzieć jak, czyli posiadać niezbędne Know-how - które albo nabywamy podczas lat praktyki albo płacimy za nie specjaliście.
Czas to pieniądz - jeśli go na coś poświęcasz, jest to koszt Twój lub Twojego pracodawcy.
Michał Ksiądzyna games
Temat: Największy problem z marketingiem
Katarzyna K.:Nie wiem po co ta fetyszyzacja pieniądza. Jak Wam tak na nich zależy, to dlaczego nie pracujecie po 18h/dobę?
Czas to pieniądz - jeśli go na coś poświęcasz, jest to koszt Twój lub Twojego pracodawcy.
Czas jest czymś innym, czymś co można zamienić na pieniądze, ale pieniądzem nie jest.
Ok, odstawiając te filozoficzne dywagacje: dobry marketing można zrobić poświęcając tylko czas. Nie można poświęcając tylko pieniądze.Michał Ksiądzyna edytował(a) ten post dnia 01.12.10 o godzinie 12:09
Katarzyna
Tofil
Wlasciciel, Deliss
Puglia
Temat: Największy problem z marketingiem
Michał Ksiądzyna:
Katarzyna Tofil:A co jest złego w drogich i skutecznych formach? :)
Wobec tego proponuje dyskusje na temat tanich i skutecznych form marketingu
Ważne, żeby na każdej wydanej złotówce na marketing zarobić.
Nie ma nic zlego, ale nowo powstale firmy stawiaja raczej na marketing tani i skuteczny, chyba ze ktos ma dobrego inwestora:).
Podobne tematy
-
Zarządzanie » problem z sanepidem -
-
Zarządzanie » Problem natury logistycznej - magazyn -
-
Zarządzanie » Problem nieuczciwej konkurencji w bankach! -
-
Zarządzanie » problem z pracodawcą męża -
-
Zarządzanie » Problem z jednym ze sprzedawców -
-
Zarządzanie » Czy to już jest PROBLEM? -
-
Zarządzanie » Problem zaufania w organizacji -
-
Zarządzanie » Pierwszy, Największy czy Najlepszy? -
-
Zarządzanie » Problem z zarządzaniem Spółdzielniami ... -
-
Zarządzanie » Zleceniobiorca a zleceniodawca odwieczny problem... -
Następna dyskusja: