Temat: Motywacja wśród pracowników sektora handlowego - Wyniki...
Sylwester R.:
W takich badaniach zwykle wychodzą fajne kwiatki np. 80% ludzi uważa, że jest bardziej zaangażowana niż przeciętnie :-) Podobnie jest zresztą z kierowcami.
To co mie zaskoczyło, to teza, że branża handlowa jest kreatywna i twórcza.
Branża handlowa, a właściwie osoby w niej zatrudnione powinny posiadać dozę kreatywności i twórczości aby nie tkwić w bieżącym maraźmie. W przeciwnym razie nie mielibyśmy do czynienia z rozwojem poziomu sprzedaży, kanałów dystrybucji, metod dotarcia do klientów itp...
To że w wiekszości widzimy powielanie przyjętych rozwiązań nie znaczy, iż ta kreatywność nie występuje.
Pozwolę się odnieść do Pana dziedziny czyli IT. Można tak samo stwierdzić: "Gdzie tu kreatywność czy twórczość - kolejne odsłony windows czy linux" :) Oczywiście tak nie jest bo właśnie dzięki nieschematycznemu myśleniu od mojego pierwszego PC którego miałem ok. 95r do dzisiaj to długa droga innowacji. Nowe programy, sprzęt czy obecnie clouding IT i początki wypierania już nawet nie tradycyjnego komputera
Tak samo handel: od warzywniaków, targów i osiedlowych sklepów przez pierwsze pewexy, aż po tesco które dzisiaj wozi do ludzi zakupy robionę przez www. To również są procesy, analizy i projektowanie działań.
Jak widzisz bez tego warunkowania ani jedna z dziedzin nie rozwinełaby się dalej :)