Temat: model firmy doradztwa finansowego
W rozmowie z klientem używam formularza, który pozwala zebrać informacje, przedstawić zakres działalności firmy, sprzedawca w pierwszej rozmowie ma zdobyć zaufanie klienta na tyle, aby spotkać się jeszcze raz.
Kwalifikacja do grupy zależy od wysokości wpłaty klienta a podane procenty oznaczają rozkład statystyczny tych klientów. Jest to zestawienie wyjściowe do kalkulacji przychodów jak i strategii zdobywania klientów. Oczywiście w formie ogólnikowych wytycznych. W końcu sprzedawca może mieć 10xbogatych i też będzie dobrze. Model opiera się na rozkładach globalnych.
„Budowanie marki” jest uwzględnione w relacjach z klientem pod hasłem profesjonalizm.
Dodatkowo jest budowana poprzez „kanał polecenia”, bo nikt cię nie poleci jak źle to zrobisz.
W modelu starałem się uwzględnić główne kierunki (strategiczne) pozostałe opisy tak naprawdę zawierają się w nich lub korelacji między nimi. Czy można budować markę bez profesjonalnej postawy? Raczej nie.
„Misja i wizja firmy” jest czynnikiem zmiennym, dlatego nie podaje się go w ogólnym modelu. Gdy by rozwinąć pod model na dany rok działalności to w kluczowych działaniach prezes zapisze sobie „Misję i wizję”, ale menadżer już nie. To jest całościowy model.
W rozmowie z klientem używam formularza, który pozwala zebrać informacje, przedstawić zakres działalności firmy, sprzedawca w pierwszej rozmowie ma zdobyć zaufanie klienta na tyle, aby spotkać się jeszcze raz.
Kwalifikacja do grupy zależy od wysokości wpłaty klienta a podane procenty oznaczają rozkład statystyczny tych klientów. Jest to zestawienie wyjściowe do kalkulacji przychodów jak i strategii zdobywania klientów. Oczywiście w formie ogólnikowych wytycznych. W końcu sprzedawca może mieć 10xbogatych i też będzie dobrze. Model opiera się na rozkładach globalnych.
„Budowanie marki” jest uwzględnione w relacjach z klientem pod hasłem profesjonalizm.
Dodatkowo jest budowana poprzez „kanał polecenia”, bo nikt cię nie poleci jak źle to zrobisz.
W modelu starałem się uwzględnić główne kierunki (strategiczne) pozostałe opisy tak naprawdę zawierają się w nich lub korelacji między nimi. Czy można budować markę bez profesjonalnej postawy? Raczej nie.
„Misja i wizja firmy” jest czynnikiem zmiennym, dlatego nie podaje się go w ogólnym modelu. Gdy by rozwinąć pod model na dany rok działalności to w kluczowych działaniach prezes zapisze sobie „Misję i wizję”, ale menadżer już nie. To jest całościowy model.