Temat: Lepiej zarządzać czy być zarządzanym?
Kwestia wyboru.
Menadzer jest osoba ,ktora musi zwykle pracowac 10 razy wiecej niz cala reszta, bo musi skupiac sie na wszystkich pracownikach i ich potrzebach w pracy. W ten sposob swiadczy usluge swoim pracownikom-tak jak pracownicy klientom.
Tzn. DOBRY menadzer powinien umiec motywowac swoich ludzi,byc do ich dyspozycji gdy potrzebuja jego pomocy/rady/chca zeby ich wysluchal, dbac o ich rozwoj (motywowac do kreatywnosci i innowacji),kontrolowac i obserwowac prace pracownikow, uporac sie z konfliktami w pracy, rozwiazac problemy. Nie wspominajac juz o innych aspektach zarzadzania niezwiazanych z pracownikami.
Bycie menadzerem ,wiec nie wiaze sie tylko z :wydawaniem polecen: ,a bycie zwyczajnym pracownikiem nie wiaze sie koniecznie z :byciem poddanym: (tak jak wspomniano przesadnie w ktoryms poscie).