konto usunięte

Temat: Kup Pan cegłę...

Przemysław Wojtasik:
Wszystko ma znaczenie obsluga 1000 klientow kosztuje mniej niz obsluga 10, ale odejscie 1 klienta z 1000 robi mala roznice, jak w przypadku 10...:-)))
Pozdr
Przemo

obsługa 1000 kosztuje mniej niż 10 ? co masz na myśli pisząc o kosztach ? ... :-)
Tadeusz F.

Tadeusz F. Mam to, na co się
godzę...

Temat: Kup Pan cegłę...

Ilosc klientow ma znaczenie, szczegolnie wowczas, gdy nasze intencje nie do konca sa czyste.

Posluze sie tu czesciowo przykladem Taomasza.

10 klientow z obrotem po 100.000 PLN daje nam 1 mln PLN - zgadza sie?

1000 klientow z obrotem po 1000 PLN daje nam tez 1 mln - czyz nie?

...i teraz. jezeli zle potraktujemy jednego z tych 10 superklientow to stracimy... ile?

...a jezeli zle potraktujemy jednego z tych 1000 klientow, to ile stracimy?

Byc moze od tego zalezy jakosc obslugi klienta?
Jednym z najwiekszych bowiem strachow czlowieka, jest strach przed utrata. Jest on jednak minimalizowyny w zaleznosci o tego, co mozemy stracic. Wedlug tego tez postepujemy.

Temat: Kup Pan cegłę...

Przemek dobrze gada :-)

konto usunięte

Temat: Kup Pan cegłę...

Tomasz Rzadki:
Ja C.:
ja wole miec 10 ale z obrotem 5 mil pln

znaczenia nie ma zadnego, marza sie liczy.....

jesli mowimy o utracie klienta, no coz ryzyko jest zawsze.

no ok, ale wolisz mieć 10 z 5 mln czy 1000 z 5 mln ? kiedy zaczyna się większe ryzyko utraty ?

co do marż, to chyba w Polsce mamy je najwyższe, lub jedne z wyższych ... :/

w moim sektorze nie da sie miec 1000klientow, po piersze:
- producenci nie wyrabiaja sie z tymi klientow co sa na rynku
- rynek tego nie wchlonie jesli by sie udalo tyle naprodukowac

jak juz wspomiano obsluga 1000 to koszmar, wyobraz sobie obsluzyc 1000 ciezarowek.

jesli bylby to sektor uslug telekomunikacyjnych to w tedy 1000 to malawo :)

konto usunięte

Temat: Kup Pan cegłę...

poza tym chyba zapominamy o 80/20 :P

malych klientow juz dawno odstrzelilem, poprostu powiedzialem im ze sie nie da, bo brakuje surowca. pewnie ze moze maly klient ktorego odstrzelilem okarze sie za x lat gigantem, ale biznes rozumie takie sytuacje.

Temat: Kup Pan cegłę...

Tomasz Rzadki:
Przemysław Wojtasik:
Wszystko ma znaczenie obsluga 1000 klientow kosztuje mniej niz obsluga 10, ale odejscie 1 klienta z 1000 robi mala roznice, jak w przypadku 10...:-)))
Pozdr
Przemo

obsługa 1000 kosztuje mniej niż 10 ? co masz na myśli pisząc o kosztach ? ... :-)

No tak lapsus...mialem na mysli sytuacje odwrotna....:-) juz poprawiam. Nie zdefiniowalismy, ze kazdy z klientow robi obrot..tylko jaki???? moze tylko 10 robi 99% itp itd...
PrzemoPrzemysław Wojtasik edytował(a) ten post dnia 02.09.08 o godzinie 11:50

konto usunięte

Temat: Kup Pan cegłę...

Ja C.:
Tomasz Rzadki:
Ja C.:
ja wole miec 10 ale z obrotem 5 mil pln

znaczenia nie ma zadnego, marza sie liczy.....

jesli mowimy o utracie klienta, no coz ryzyko jest zawsze.

no ok, ale wolisz mieć 10 z 5 mln czy 1000 z 5 mln ? kiedy zaczyna się większe ryzyko utraty ?

co do marż, to chyba w Polsce mamy je najwyższe, lub jedne z wyższych ... :/

w moim sektorze nie da sie miec 1000klientow, po piersze:
- producenci nie wyrabiaja sie z tymi klientow co sa na rynku
- rynek tego nie wchlonie jesli by sie udalo tyle naprodukowac

jak juz wspomiano obsluga 1000 to koszmar, wyobraz sobie obsluzyc 1000 ciezarowek.

jesli bylby to sektor uslug telekomunikacyjnych to w tedy 1000 to malawo :)

dokładnie wszystko zależy od sektora, ale problem leży w tym jak pisze Tadeusz utrata jednego klient może być kluczowa, a może obejść się bez echa, kwestia tylko co dany klient robi później, zadowolony przyciąga nowych, niezadowolony często robi negatywny PR ... czyż nie ... ? i to jest kwestia, że nie problem sprzedać, problem w tym żeby klient dostał to czego chce, to czego oczekuje a nie żeby mu wcisnąć cegłę ...

konto usunięte

Temat: Kup Pan cegłę...

Przemysław Wojtasik:

obsługa 1000 kosztuje mniej niż 10 ? co masz na myśli pisząc o kosztach ? ... :-)

No tak lapsus...mialem na mysli sytuacje odwrotna....:-) juz poprawiam
Przemo

no tak, ale chodzi teraz o to, że ten 1000 wygenruje mniejsze straty z niezadowolenia niż w przypadku 10, oczywiście zakładając, że tu i tu klient "robi" ten sam obrót (nie wnikam w marżę:-) ) ... więc jakie aspekty handlowe, "akwizycyjne" będą miały znaczenie ... ?

TR

konto usunięte

Temat: Kup Pan cegłę...

wcisnac cegle to mozna na budowie ale i tak bedzie to miejsce dla niej przeznaczone....

Temat: Kup Pan cegłę...

handlowe...
Dla mnie wazne jest jak firma funkcjonuje... produkcja, logistyka, dzial zamowien, marketing, ilosc handlowcow i ich profesjonalizm, sprawny system informatyczny, komunkacja itp...pracowalem dla firmy, ktora nie radzila sobie wydajnosciowo z popytem na jej towary. Ktos dostal towar a ktos nie dostal...z premia podobnie :-)
Tomasz Rzadki:
Przemysław Wojtasik:

obsługa 1000 kosztuje mniej niż 10 ? co masz na myśli pisząc o kosztach ? ... :-)

No tak lapsus...mialem na mysli sytuacje odwrotna....:-) juz poprawiam
Przemo

no tak, ale chodzi teraz o to, że ten 1000 wygenruje mniejsze straty z niezadowolenia niż w przypadku 10, oczywiście zakładając, że tu i tu klient "robi" ten sam obrót (nie wnikam w marżę:-) ) ... więc jakie aspekty handlowe, "akwizycyjne" będą miały znaczenie ... ?

TR

Temat: Kup Pan cegłę...

dbanie o klienta to w Polsce temat raczkujacy....jest jak dla mnie fatalnie. Wychdze z zalozenia, iz wymagam od sibie, wiec moge wymagac od innych. Tak upierdliwego klienta jak ja ze swieca szukac, ale jak jestem zadowolony, to przyporwadzam kolejnych...:-))))
POzdr
Przemo

Tomasz Rzadki:
Ja C.:
Tomasz Rzadki:
Ja C.:
ja wole miec 10 ale z obrotem 5 mil pln

znaczenia nie ma zadnego, marza sie liczy.....

jesli mowimy o utracie klienta, no coz ryzyko jest zawsze.

no ok, ale wolisz mieć 10 z 5 mln czy 1000 z 5 mln ? kiedy zaczyna się większe ryzyko utraty ?

co do marż, to chyba w Polsce mamy je najwyższe, lub jedne z wyższych ... :/

w moim sektorze nie da sie miec 1000klientow, po piersze:
- producenci nie wyrabiaja sie z tymi klientow co sa na rynku
- rynek tego nie wchlonie jesli by sie udalo tyle naprodukowac

jak juz wspomiano obsluga 1000 to koszmar, wyobraz sobie obsluzyc 1000 ciezarowek.

jesli bylby to sektor uslug telekomunikacyjnych to w tedy 1000 to malawo :)

dokładnie wszystko zależy od sektora, ale problem leży w tym jak pisze Tadeusz utrata jednego klient może być kluczowa, a może obejść się bez echa, kwestia tylko co dany klient robi później, zadowolony przyciąga nowych, niezadowolony często robi negatywny PR ... czyż nie ... ? i to jest kwestia, że nie problem sprzedać, problem w tym żeby klient dostał to czego chce, to czego oczekuje a nie żeby mu wcisnąć cegłę ...

Temat: Kup Pan cegłę...

Fajna ta dyskusja, moze stworzymy jakis holding...:-)))))

Temat: Kup Pan cegłę...

...a zaczęło się tak niewinnie ;-)

Przemysław Wojtasik:
Fajna ta dyskusja, moze stworzymy jakis holding...:-)))))

konto usunięte

Temat: Kup Pan cegłę...

Maciej R.:
...a zaczęło się tak niewinnie ;-)

Przemysław Wojtasik:
Fajna ta dyskusja, moze stworzymy jakis holding...:-)))))
dokładnie :)

konto usunięte

Temat: Kup Pan cegłę...

Ja C.:
Ewa A.:
Maciej R.:
...a zaczęło się tak niewinnie ;-)

Przemysław Wojtasik:
Fajna ta dyskusja, moze stworzymy jakis holding...:-)))))
dokładnie :)

choc teoretyk Pan Michal wyparowal :)Ja C. edytował(a) ten post dnia 02.09.08 o godzinie 12:09
:) cześć panie B.

konto usunięte

Temat: Kup Pan cegłę...

kiedys pisalem prace nt klienta z podzialem na klienta wewnetrznego i zewnetrznego, jakiez bylo moje zdziwienie jak pewien doktor zarzadzania stwierdzil ze to sa jakies bzdury, przeciez klient jest jeden. NIE MA WENETRZNEGO!!

hmmmm zapomnial ze pracownicy organizacji rowniez sa jakby klientami, tylko cos innego im sie dostarcza :P

konto usunięte

Temat: Kup Pan cegłę...

Ewa A.:
Ja C.:
Ewa A.:
Maciej R.:
...a zaczęło się tak niewinnie ;-)

Przemysław Wojtasik:
Fajna ta dyskusja, moze stworzymy jakis holding...:-)))))
dokładnie :)

choc teoretyk Pan Michal wyparowal :)Ja C. edytował(a) ten post dnia 02.09.08 o godzinie 12:09
:) cześć panie B.

witam witam,
Pani Ewo,
Ewo cholera nie zmieniaj tak czesc fotek bo oczoplasow dostaje :P

konto usunięte

Temat: Kup Pan cegłę...

Ja C.:

witam witam,
Pani Ewo,
Ewo cholera nie zmieniaj tak czesc fotek bo oczoplasow dostaje :P
:D...jeśli okulary to tylko......nie moge bo wiesz...zakaz reklamowania
druga para gratis :):P

Temat: Kup Pan cegłę...

Ja C.:
kiedys pisalem prace nt klienta z podzialem na klienta wewnetrznego i zewnetrznego, jakiez bylo moje zdziwienie jak pewien doktor zarzadzania stwierdzil ze to sa jakies bzdury, przeciez klient jest jeden. NIE MA WENETRZNEGO!!

hmmmm zapomnial ze pracownicy organizacji rowniez sa jakby klientami, tylko cos innego im sie dostarcza :P

Zycie to jeden wielki handel... taka ksiazka Biblia Swieta rozroznia:
handel godziwy <=> niegodziwy i nie bylo jeszcze wtedy specow od PR, marketing itp....:-)Przemysław Wojtasik edytował(a) ten post dnia 02.09.08 o godzinie 12:25

konto usunięte

Temat: Kup Pan cegłę...

np taki handel, to bylby lepszy case niz cegla :P

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Gang-zabijal-st...

ed. literowkaJa C. edytował(a) ten post dnia 02.09.08 o godzinie 12:39



Wyślij zaproszenie do