Łukasz Krzysztof
P.
Aude aliquid
dignum...
Temat: Klimat w pracy
Bartosz Kramek:
Łukasz K. Przekaza w.:
Katarzyna Przybylska:
Bartosz Kramek:
3. Jaki wpływ na klimat w pracy ma klient?
zależy od polityki firmy :)
Czy klient to zło konieczne,
czy też "Klient Nasz Pan".
Hm... Moim zdaniem obie koncepcje są złe...
A może relacja firma-klient jako partner-partner?
a co jeśli klient nadużywa swojej pozycji? Obrażam się na niego i nie robię z nim więcej interesów? Jeśli już ponioslem straty... i mogę je minimalizowac - na jego warunkach, albo podjąć kroki prawne?Bartosz Kramek edytował(a) ten post dnia 14.04.08 o godzinie 23:23
Hm... To kwestia kalkulacji... Odpowiedź na pytanie: Czy dany klient przynosi nam duże zyski? Jeśli nie, a strata go nie będzie nas wiele kosztować - rezygnujemy ze współpracy - ale z klasą...
Faktycznie z niektórymi lepiej po prostu nie zaczynam żadnej współpracy :-(