Łukasz Krzysztof P.

Łukasz Krzysztof P. Aude aliquid
dignum...

Temat: Klimat w pracy

Bartosz Kramek:
Łukasz K. Przekaza w.:
Katarzyna Przybylska:
Bartosz Kramek:
3. Jaki wpływ na klimat w pracy ma klient?

zależy od polityki firmy :)

Czy klient to zło konieczne,
czy też "Klient Nasz Pan".

Hm... Moim zdaniem obie koncepcje są złe...

A może relacja firma-klient jako partner-partner?

a co jeśli klient nadużywa swojej pozycji? Obrażam się na niego i nie robię z nim więcej interesów? Jeśli już ponioslem straty... i mogę je minimalizowac - na jego warunkach, albo podjąć kroki prawne?Bartosz Kramek edytował(a) ten post dnia 14.04.08 o godzinie 23:23


Hm... To kwestia kalkulacji... Odpowiedź na pytanie: Czy dany klient przynosi nam duże zyski? Jeśli nie, a strata go nie będzie nas wiele kosztować - rezygnujemy ze współpracy - ale z klasą...

Faktycznie z niektórymi lepiej po prostu nie zaczynam żadnej współpracy :-(
Katarzyna P.

Katarzyna P. Kierownik Pionu
sprzedaży i Obsługi
klienta. Inne formy
i...

Temat: Klimat w pracy

Łukasz K. Przekaza w.:
Bartosz Kramek:
Łukasz K. Przekaza w.:
Katarzyna Przybylska:
Bartosz Kramek:
>

Faktycznie z niektórymi lepiej po prostu nie zaczynam żadnej współpracy :-(

Dokładnie. Niektórzy klienci oddadzą nam przysługę idac do konkurencji.
Katarzyna P.

Katarzyna P. Kierownik Pionu
sprzedaży i Obsługi
klienta. Inne formy
i...

Temat: Klimat w pracy

Bartosz Kramek:
Dagmara D.:
Bartosz Kramek:
a co jeśli klient nadużywa swojej pozycji? Obrażam się na niego i nie robię z nim więcej interesów?
Zależy jak daleko się posunie.
Ale rzeczywiście - są tacy z którymi się nie pracuje.

Warto mieć wcześniej taką wiedzę:)

Jeżeli masz więcej klientów niż jesteś w stanie przerobić to robisz segmentację(zatrudniasz kogos i zadaniem tej osoby jest posiadać właśnie taką wiedzę). Jeśli nie masz klientów i bierzesz każdego to niestety zwiekszasz ryzyko, że trafisz na .....
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Klimat w pracy

Czasem wystarczy jedna drobna zmiania w firmie Klienta i taki, który był świetnym partnerem już nim nie jest. Z dnia na dzień.
Łukasz Krzysztof P.

Łukasz Krzysztof P. Aude aliquid
dignum...

Temat: Klimat w pracy

Katarzyna Przybylska:
Bartosz Kramek:
Dagmara D.:
Bartosz Kramek:
a co jeśli klient nadużywa swojej pozycji? Obrażam się na niego i nie robię z nim więcej interesów?
Zależy jak daleko się posunie.
Ale rzeczywiście - są tacy z którymi się nie pracuje.

Warto mieć wcześniej taką wiedzę:)

Jeżeli masz więcej klientów niż jesteś w stanie przerobić to robisz segmentację(zatrudniasz kogos i zadaniem tej osoby jest posiadać właśnie taką wiedzę). Jeśli nie masz klientów i bierzesz każdego to niestety zwiekszasz ryzyko, że trafisz na .....


Dokładnie tak. Zgadzam się z Kasią. Trzeba mieć umiar we wszystkim...

Jak mawiają starzy Górale:

"Nic na siłę - wszystko młotkiem :-)"...
Katarzyna P.

Katarzyna P. Kierownik Pionu
sprzedaży i Obsługi
klienta. Inne formy
i...

Temat: Klimat w pracy

Dagmara D.:
Czasem wystarczy jedna drobna zmiania w firmie Klienta i taki, który był świetnym partnerem już nim nie jest. Z dnia na dzień.

Życie zmienne jest. I dojne krowy przestaja dawać mleko.
Katarzyna P.

Katarzyna P. Kierownik Pionu
sprzedaży i Obsługi
klienta. Inne formy
i...

Temat: Klimat w pracy

Łukasz K. Przekaza w.:
Katarzyna Przybylska:
Bartosz Kramek:
Dagmara D.:
Bartosz Kramek:
a co jeśli klient nadużywa swojej pozycji? Obrażam się na niego i nie robię z nim więcej interesów?
Zależy jak daleko się posunie.
Ale rzeczywiście - są tacy z którymi się nie pracuje.

Warto mieć wcześniej taką wiedzę:)

Jeżeli masz więcej klientów niż jesteś w stanie przerobić to robisz segmentację(zatrudniasz kogos i zadaniem tej osoby jest posiadać właśnie taką wiedzę). Jeśli nie masz klientów i bierzesz każdego to niestety zwiekszasz ryzyko, że trafisz na .....


Dokładnie tak. Zgadzam się z Kasią. Trzeba mieć umiar we wszystkim...

Jak mawiają starzy Górale:

"Nic na siłę - wszystko młotkiem :-)"...


Co więcej, nawet jak nie masz tylu klientów aby wykorzystać swoja siłę roboczą to i tak warto się zastanowić czy brać wszystkich. Do wyboru
1. Narobisz sie i masz straty
2. Nie narobisz się i jesteś na zero
Łukasz Krzysztof P.

Łukasz Krzysztof P. Aude aliquid
dignum...

Temat: Klimat w pracy

Dagmara D.:
Czasem wystarczy jedna drobna zmiania w firmie Klienta i taki, który był świetnym partnerem już nim nie jest. Z dnia na dzień.


Np.zmiana żaluzji w oknie prezesa :-)

Ale poważnie, miałaś Dagmara taką sytuację? Hm... Zastanawiające...Jedna drobna zmiana? Jakoś nie mogę sobie wyobrazić...
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Klimat w pracy

Łukasz K. Przekaza w.:
Dagmara D.:
Czasem wystarczy jedna drobna zmiania w firmie Klienta i taki, który był świetnym partnerem już nim nie jest. Z dnia na dzień.


Np.zmiana żaluzji w oknie prezesa :-)

Ale poważnie, miałaś Dagmara taką sytuację? Hm... Zastanawiające...Jedna drobna zmiana? Jakoś nie mogę sobie wyobrazić...
Drobna... trochę ironicznie :):)
Osoba decyzyjna rezygnuje a na jej miejsce przychodzi człowiek pozbawiony honoru, etyki. I bum.
Choć w firmie zatrudniającej 500 osób to jeden człowiek ...drobna zmiana :)Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 14.04.08 o godzinie 23:47
Katarzyna P.

Katarzyna P. Kierownik Pionu
sprzedaży i Obsługi
klienta. Inne formy
i...

Temat: Klimat w pracy

Dagmara D.:
Łukasz K. Przekaza w.:
Dagmara D.:
Czasem wystarczy jedna drobna zmiania w firmie Klienta i taki, który był świetnym partnerem już nim nie jest. Z dnia na dzień.


Np.zmiana żaluzji w oknie prezesa :-)

Ale poważnie, miałaś Dagmara taką sytuację? Hm... Zastanawiające...Jedna drobna zmiana? Jakoś nie mogę sobie wyobrazić...
Drobna... trochę ironicznie :):)
Osoba decyzyjna rezygnuje a na jej miejsce przychodzi człowiek pozbawiony honoru, etyki. I bum.
Choć w firmie zatrudniającej 500 osób to jeden człowiek ...drobna zmiana :)Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 14.04.08 o godzinie 23:47

niby jeden człowiek ale kluczowy - prezes :)
Łukasz Krzysztof P.

Łukasz Krzysztof P. Aude aliquid
dignum...

Temat: Klimat w pracy

No tu się zgodzę... Z tymi osobami decyzyjnymi to różnie bywa... Czasem to aż włosy dęba stają jak się rozmawia ze znajomymi...
Z resztą na GL mieliśmy dość dużo tego typu przykładów "z życia"...
Katarzyna P.

Katarzyna P. Kierownik Pionu
sprzedaży i Obsługi
klienta. Inne formy
i...

Temat: Klimat w pracy

Łukasz K. Przekaza w.:
Katarzyna Przybylska:
Bartosz Kramek:
Dagmara D.:
Bartosz Kramek:
a co jeśli klient nadużywa swojej pozycji? Obrażam się na niego i nie robię z nim więcej interesów?
Zależy jak daleko się posunie.
Ale rzeczywiście - są tacy z którymi się nie pracuje.

Warto mieć wcześniej taką wiedzę:)

Jeżeli masz więcej klientów niż jesteś w stanie przerobić to robisz segmentację(zatrudniasz kogos i zadaniem tej osoby jest posiadać właśnie taką wiedzę). Jeśli nie masz klientów i bierzesz każdego to niestety zwiekszasz ryzyko, że trafisz na .....


Dokładnie tak. Zgadzam się z Kasią. Trzeba mieć umiar we wszystkim...

Jak mawiają starzy Górale:

"Nic na siłę - wszystko młotkiem :-)"...

Choć bywaja i sytuacje kiedy warto wziąść klienta który przynosi straty
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Klimat w pracy

Katarzyna Przybylska:
Choć bywaja i sytuacje kiedy warto wziąść klienta który przynosi straty
Nawet nie "warto". Czasem po prostu to frajda zrobić coś komuś, kto umie korzystać z efektów. nawet po kosztach albo dopłacając.
Łukasz Krzysztof P.

Łukasz Krzysztof P. Aude aliquid
dignum...

Temat: Klimat w pracy

Katarzyna Przybylska:
Łukasz K. Przekaza w.:
Katarzyna Przybylska:
Bartosz Kramek:
Dagmara D.:
Bartosz Kramek:
a co jeśli klient nadużywa swojej pozycji? Obrażam się na niego i nie robię z nim więcej interesów?
Zależy jak daleko się posunie.
Ale rzeczywiście - są tacy z którymi się nie pracuje.

Warto mieć wcześniej taką wiedzę:)

Jeżeli masz więcej klientów niż jesteś w stanie przerobić to robisz segmentację(zatrudniasz kogos i zadaniem tej osoby jest posiadać właśnie taką wiedzę). Jeśli nie masz klientów i bierzesz każdego to niestety zwiekszasz ryzyko, że trafisz na .....


Dokładnie tak. Zgadzam się z Kasią. Trzeba mieć umiar we wszystkim...

Jak mawiają starzy Górale:

"Nic na siłę - wszystko młotkiem :-)"...

Choć bywaja i sytuacje kiedy warto wziąść klienta który przynosi straty


Przykład,please...
Łukasz Krzysztof P.

Łukasz Krzysztof P. Aude aliquid
dignum...

Temat: Klimat w pracy

Wracając do meritum:

"Kultura i klimat w organizacji"

Każda organizacja charakteryzuje się pewnym specyficznym dla siebie klimatem (atmosferą), który ma niebagatelny wpływ na efektywność jej funkcjonowania i skuteczność realizacji wyznaczonych celów. Istnienie harmonijnego środowiska pracy działa mobilizująco i sprzyja rozwojowi. Pracownicy z zapałem i zaangażowaniem wykonują powierzone im zadania. Praca nie jest dla nich jedynie narzędziem do osiągania innych celów, ale staje się wartością samą w sobie. Atmosfera pracy ma znaczenie nie tylko dla jakości działań, ale także dla wizerunku firmy. To pracownicy kontaktują się z klientem i między innymi od ich opinii, sposobu obsługi, zachowania zależy, jak organizacja jest postrzegana przez otoczenie. Tylko usatysfakcjonowani pracownicy są w stanie głęboko zaangażować się w sprawy firmy i w rezultacie doprowadzić do pełnego zadowolenia klientów.

(...)

Przeczytajcie całość:

http://www.cbmtest.pl/e4u.php/ModPages/ShowPage/50
Katarzyna P.

Katarzyna P. Kierownik Pionu
sprzedaży i Obsługi
klienta. Inne formy
i...

Temat: Klimat w pracy

Łukasz K. Przekaza w.:
Katarzyna Przybylska:
Łukasz K. Przekaza w.:
Katarzyna Przybylska:
Bartosz Kramek:
Dagmara D.:
Bartosz Kramek:
a co jeśli klient nadużywa swojej pozycji? Obrażam się na niego i nie robię z nim więcej interesów?
Zależy jak daleko się posunie.
Ale rzeczywiście - są tacy z którymi się nie pracuje.

Warto mieć wcześniej taką wiedzę:)

Jeżeli masz więcej klientów niż jesteś w stanie przerobić to robisz segmentację(zatrudniasz kogos i zadaniem tej osoby jest posiadać właśnie taką wiedzę). Jeśli nie masz klientów i bierzesz każdego to niestety zwiekszasz ryzyko, że trafisz na .....


Dokładnie tak. Zgadzam się z Kasią. Trzeba mieć umiar we wszystkim...

Jak mawiają starzy Górale:

"Nic na siłę - wszystko młotkiem :-)"...

Choć bywaja i sytuacje kiedy warto wziąść klienta który przynosi straty


Przykład,please...

Czasami taki klient otwiera drzwi do innego klienta, który pokryje straty z nawiązką.
Katarzyna P.

Katarzyna P. Kierownik Pionu
sprzedaży i Obsługi
klienta. Inne formy
i...

Temat: Klimat w pracy

Dagmara D.:
Katarzyna Przybylska:
Choć bywaja i sytuacje kiedy warto wziąść klienta który przynosi straty
Nawet nie "warto". Czasem po prostu to frajda zrobić coś komuś, kto umie korzystać z efektów. nawet po kosztach albo dopłacając.

hmmm. Chyba że mam luzy.



Wyślij zaproszenie do