Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Jakie są metody wspomagania zarządznia marką ... ?

Adam K.:
Jak myślicie Państwo, czy metodą wspomagającą zarządzanie marką w naszym omawianym przypadku będzie własna dystrybucja (własne punkty obsługi Kliena ... powiedzmy w największych na początek 4 miastach kraju)? Czy może lepiej dystrybuować technologię do obecnych już firm wykonawczych budowlanych?

Własne punkty obsługi to duży wydatek.

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Jakie są metody wspomagania zarządznia marką ... ?

Własne punkty nie są wcale łatwiejsze w zarządzaniu a stanowią koszt. Myślę tu o zarządzaniu w spektrum od mopowania toalety po kontrolę sprzedaży.
Natomiast zarządzanie marką jest oczywiście w nich łatwiejsze - pod warunkiem, że jest czym zarządzać.
Moim zdaniem budżet który pochłonęłoby urządzenie 4 punktów można przeznaczyć na stworzenie otoczki medialnej (branding, CI, PR) firmy, jej "twarzy i głosu" a dopiero sukcesywne wdrażanie wpierw półek/stoisk u firm wykonawczych, potem jednego, dwóch, czterech punktów.



Wyślij zaproszenie do