Henryk Abram menadżer
Temat: Jak napisać doktorat z zarządzania
Chcę napisać doktorat – obszar zarządzania. Jeżeli chodzi o tematy to prawdopodobnie będzie to połączenie poniższych:• Strategia zarządzania transformacją struktury oraz sposobem realizacji funkcji biznesowych w organizacji.
• Dedykowane modele biznesowe jako podstawa do podejmowania decyzji oraz przygotowania i wdrażania strategii biznesowej.
• Dedykowane mierniki w zarządzaniu firmą: definicja miernika, źródeł danych do jego obliczenia, sposobów interpretacji biznesowej jako podstawa do zarządzania krytycznymi obszarami biznesu w firmie.
• Analizy biznesowe, źródła danych, mierniki i narzędzia wspierające podejmowanie decyzji w obszarze obsługi klientów.
Od strony merytorycznej jestem tutaj spokojny o swoją wiedzę. Uważam że przekracza ona znacznie to co jest w ogólnie dostępnych źródłach. Zarówno od strony teorii jak również praktyki mam tutaj dużo do powiedzenia.
Decyzja która mi pozostaje to jak najlepiej podejść do pisania samego doktoratu, gdzie i na jakich warunkach przy czym pisanie doktoratu traktuje jako hobby dodatkowe do pracy zawodowej.
Chciałbym prosić jakie macie pomysły, sugestie itp. jak najlepiej to tego tematu od strony organizacyjnej podejść. Szczególnie interesuje mnie:
1.Czy ktoś ma doświadczenie jak szybko przejść ścieżkę do doktoratu – na przykład w rok zamiast w trzy lata. Samo napisanie pracy oraz kilku materiałów do publikacji w rok nie będzie dla mnie stanowiło problemu.
2.Czy i jakie studia doktoranckie polecacie. Czy można na tych studiach realizować dwa lata w rok . Na razie rozważałem niestacjonarne studia albo na SGH(jeszcze nie wiem które) albo WSPIZ.