Temat: Dobra reputacja – ile naprawdę kosztuje?
A właściwie to o czym mowa, co to jest reputacja firmy? Czym się różni od marki, wizerunku? Wizerunek? Wyobrażenie?Tożsamość? Ukryty kapitał? Interes firmy? Reputacja firmy ma uczucia - może cierpieć? Skoro ktoś wycenia to jaką jednostką miary się ją mierzy? Można tym zarządzać?
No i mamy powód dlaczego formy upadają, tracą rynek, konsumentów...
jak można reputacje firmy porównać do marki??? Marku naprawde nie znasz firm, które są włąścicielem bardzo dobrej marki, mającej uznanie na rynku, będącej liderem w swoim wolumenie sprzedaży, jednakże będącej zarówno przedsiębiorstwem w którym nie chce pracować kadra z odpowiednim diświadczeniem bo zarząd, właściel to osoba/osoby które zbierają tylko kokosy z poprzednich lat, kiedy w firmie pracowali fachowcy...???
a jeśli chodzi o wizerunek... niestety często pamięta się tylko o wizerunku zewnętrznym, pomijając PR kierowany do pracowników...
ukryty kapitał... biorąc pod uwagę zarządzanie długofalowe reputacja firmy jest bardzo ważna, po to żebyś nie musiał jak ja to ładnie określiłam w stosunku do kogoś tam: już nigdy nie będę pracowała z osobami od których jestem mąrzejsza, bo wtedy całą energię musze poświęcać na ukrycie tego faktu... kapitał formy mierzony w zysku przedsiębiorstwa tworzą ludzie, którzy potarfią zarządzać
oj długo mogłabym pisać i polemizować z Twoja wypowiedzią, ale już mi się nie chce, dyskutowac z osobami które tak pojmują biznes... na obronę mojej "zołzowatej wypowiedzi" moge powiedzieć tylko, że kiedyś pracowałam z takim delikwentem, zarządem na szczęscie ten okres w życiu mam już za sobą, teraz tylko obserwując ich na rynku widze jak tracą udziały, mają coraz większe koszty, jaka mają opinie na rynku I TO MÓJ WIELKI SUKCES... SPRAWDZAJĄ SIĘ MOJE WSZYSTKIE PRZEPOWIEDNIE
wniosek: najtrudniej jest wycenić w przedsiębiorstwie rzeczy, które sie nie dają zaksięgować