Temat: Czy prezes powinien pojawiać się w mediach...
Jarosław R.:
Rafał Ł.:
O czym miałby ten prezes pisać? Na temat wyjazdu na ryby? O swoich rozterkach życiowych, filozoficzne rozważania egzystencjalne?
Na FB na stronie firmowej, na blogu firmowym, zdecydowanie nie o rybach, ale o kierunku rozwoju firmy, ważnych wydarzeniach (dla firmy a zwłaszcza jej klientów) i innych kwestiach biznesowych, jakie "ogarnia" prezes.
Pozdrawiam
JR
A co stanie się z tym osobistym, prywatnym profilem Prezesa, jeśli zmieni miejsce pracy?
Wydaje mi się, że jest to nietrafiony pomysł. Wyobrażam sobie, że gdybym był Prezesem, to miałbym masę różnych spraw na głowie, a nie zajmowałbym się "wysiadywaniem jajek" na FB i wymyślaniem wpisów. Od tego są Rzecznicy, agencje PR-owe, media, firmowe strony internetowe itp.
Są czasopisma branżowe, czy nawet TV jak TVN CNBS i tam Prezesi, dyrektorzy wypowiadają się na temat swoich strategii, planów rozwoju, fuzji itp.
Prywatnie jak najbardziej jeśli znajdzie czas posiedzieć to dlaczego nie, Prezes też człowiek. Może lubi na FB zagrać w Farmerame jak nikt nie patrzy (chociaż na FB wszyscy widzą wszystko).
Tak ja to widzę, ale żaden ze mnie specjalista od HR, PR, dlatego dopuszczam możliwość, że mogę się mylić.
Ten post został edytowany przez Autora dnia 20.06.13 o godzinie 15:10