Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Branding

Michał Ksiądzyna:
Artur Kucharski:

Janusz na marginesie to odpocznij bo puszczają ci emocje. Uważaj bo to oznaka, że zaczynasz czuć się bezsilny.

Miłego
Janusz K.:

Aaaa, to w takim razie wyrzucono Cie z co najmniej trzech grup - bo o tej najważniejszej widocznie nie chcesz pamiętać: to grupa Trenerzy biznesu / Szkolenia miękkie.

Widzę, że uwielbiacie takie publiczne przepychanki. Mogę przymykać na to oko pod warunkiem, że Wasze wypowiedzi będą na temat. Jeśli wypowiedź będzie składała się tylko z tekstów mających na celu dopiec drugiej stronie - kasuję, a przy uporczywym marnowaniu mojego czasu na tego typu zajęcia blokuję dostęp do grupy.
Zgadzam się w 100% z Tobą Michał.

Miłego
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Branding

Można budować markę na dwa sposoby (zgodnie z tematem Michał) jedno to udowadniać, że Twój rozmówca, konkurent jest gorszy. Starać się pokazać, nawet za cene przejaskrawień, że ma mniej umiejętności.

Drugi sposób to udowodnienie swojego dobrego przygotowania, wiedzy i doświadczenia.

Drugi sposób wymaga przygotowania, wiedzy, doświadczenia, komeptencji i konsekwencji w działaniu.

Pierwszy to tylko posiadanie dużo czasu aby snuc argumenty i śledzić.

Janusz Twój wybór jest zły. Ci wszyscy którzy wybierają drugi sposób osiągają wyniki.

Miłego
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Branding

I naprawdę nikt z Was nie opisał architektury swojej marki? Osobowość, grupa docelowa, otoczenie konkutrencyjne, wartości, korzyści, RTB itd. itp? To na czym w takim razie polega konsekwencja, o której piszecie?
Marek Piotrowski

Marek Piotrowski Właściciel, Petersen
Consulting

Temat: Branding

Chciałbym tylko zauważyć, że nie jest to celem samym w sobie.
To może być elementem strategii firmy.
Budowanie marki zazwyczaj kosztuje (a przynajmniej wymaga wysiłku).
Dlatego trzeba zadać sobie pytanie - Czy nam to coś daje?
W niektórych branżach/segmentach rynku może być to temat bez większego znaczenia.
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Branding

Marek Piotrowski:
Chciałbym tylko zauważyć, że nie jest to celem samym w sobie.
To może być elementem strategii firmy.
Budowanie marki zazwyczaj kosztuje (a przynajmniej wymaga wysiłku).
Dlatego trzeba zadać sobie pytanie - Czy nam to coś daje?
W niektórych branżach/segmentach rynku może być to temat bez większego znaczenia.
Marek podpisuje się pod tym co piszesz. Nawet bym napisał, że budowanie marki nie musi kosztować dużo, ale wysiłek o którym piszesz jest ogromny.
Budowanie marki to jak inwestycja - zawsze trzeba sobie odpowiedzieć: jakie korzysci zdobęde na początku i w trakcie tego procesu. Jeżeli się opłaca to działamy. jeżeli tylko jest tak że nam to da satysfkacje i poczujemy się jak coca-cola w supermolekułowej skali - to nie warto.

Miłego
Elżbieta Pląskowska

Elżbieta Pląskowska Właścielka,
www.tlumaczenia-kmk.
pl

Temat: Branding

Marek Piotrowski:
Chciałbym tylko zauważyć, że nie jest to celem samym w sobie.
To może być elementem strategii firmy.
Budowanie marki zazwyczaj kosztuje (a przynajmniej wymaga wysiłku).
Dlatego trzeba zadać sobie pytanie - Czy nam to coś daje?
W niektórych branżach/segmentach rynku może być to temat bez większego znaczenia.

Budowanie marki jak napisałam wcześniej, traktowane jako praca u podstaw zawsze się opłaca i nie kosztuje aż tak. Nawet w firmie o małej skali działalności wyróżnik ma znaczenie. Ważne jest jedynie ustalenie na początku czy tworzenie własnej marki jest celem samym w sobie, czy też ma wspierać długofalowy proces budowania firmy (nawet małej).

Istnieje jeszcze drugi aspekt posiadania własnej marki - w moim pojęciu ułatwia i wzmacnia proces identyfikacji z firmą oraz dbania o jakość oferowanych usług.

Następna dyskusja:

Czym jest branding?




Wyślij zaproszenie do