Temat: Branding

Dbacie o markę Waszej firmy?
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Branding

Zawsze, wszędzie i za wszelką cenę.

Miłego
Dawid D.

Dawid D. Sprzęt medyczny RTG
USG Kardiologia EV

Temat: Branding

Michał Ksiądzyna:
Dbacie o markę Waszej firmy?

Z pewną nieśmiałością odpowiem TAK.

Z nieśmiałością - bo boję się następnego pytania ;-)

POZDROWIENIA
Jan D.

Jan D. nie wszystko na raz
- mam ochotę na
zmiany

Temat: Branding

Odpowiem pełnym zdaniem: TAK

Temat: Branding

Artur Kucharski:
Zawsze, wszędzie i za wszelką cenę.

Miłego
Dawid Durawa:

Z pewną nieśmiałością odpowiem TAK.
Jan D.:
Odpowiem pełnym zdaniem: TAK

W jaki sposób?

konto usunięte

Temat: Branding

Michał Ksiądzyna:
Artur Kucharski:
Zawsze, wszędzie i za wszelką cenę.

Miłego
Dawid Durawa:

Z pewną nieśmiałością odpowiem TAK.
Jan D.:
Odpowiem pełnym zdaniem: TAK

W jaki sposób?

Jakość ponad wszystko. Jeżeli jest się dobrym/najlepszym w tym co się robi to wtedy są klienci i jest marka.

Przykład Googla... na początku nie wydawali na reklamę ani grosza a mieli po prostu najlepszy i w dodatku innowacyjny produkt.

Oczywiście można tak jak Da**ne wpompować w reklamę miliony i pomimo posiadania kiepskiego produktu stworzyć super markę. Moim zdaniem jest tak, że prawdziwym produktem takich firm jest brand a produkt fizyczny jest tylko po to żeby nie kupować pustych pudełek z logiem.
Elżbieta Pląskowska

Elżbieta Pląskowska Właścielka,
www.tlumaczenia-kmk.
pl

Temat: Branding

Oczywiście że dbam o markę swojej firmy.
I tu ważna jest, jak w każdej części prowadzenia działalności, konsekwencja. A nawet żelazna konsekwencja.
Małe i stałe działania w dłuższym czasie naprawdę procentują.

Natomiast jeżeli chodzi o konkrety:
1. Wizerunek firmy - własna domena internetowa, maile z główkami i stopkami, kolorystyka, dbałość o wykorzystanie logo, zmiana nie o 180 stopni ale w konkretnym zamierzonym kierunku.
2. Konsekwentnie stałe zasady podejścia do klienta. (poważne traktowanie klienta)
3. Stała jakość oferowanych usług.

Oczywiście zdaje sobie sprawę, że jest praca u podstaw ale jest skuteczna i nie wymaga wielu nakładów.
Dawid D.

Dawid D. Sprzęt medyczny RTG
USG Kardiologia EV

Temat: Branding

Michał Ksiądzyna:

W jaki sposób?

Branding w ujęciu węższym?
Przemyślane i możliwie "najlepsze":
Nazwa / firma przedsiębiorstwa
Dobry BTL
System Identyfikacji Wizualnej
Odpowiednio częsta ekspozycja wewnątrz branżowa (targi, konwenty, zjazdy itp)
Dobór miejsc ekspozycji poza-branżowej
Eksponowanie cech organizacji wartościowych dla klientów

konto usunięte

Temat: Branding

Obecnosc w gminie...
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Branding

Michał Ksiądzyna:
Artur Kucharski:
Zawsze, wszędzie i za wszelką cenę.

Miłego
Dawid Durawa:

Z pewną nieśmiałością odpowiem TAK.
Jan D.:
Odpowiem pełnym zdaniem: TAK

W jaki sposób?
Odpowiedzialnością za słowa, sercem w pracy i dojrzałością w prowadzeniu biznesu.

Miłego
Piotr W.

Piotr W. Sales & Marketing
Director

Temat: Branding

Hmmm... czy to jakiś konkurs onetowski, w stylu "wpisujcie się, jak będzie 500 wygrywam zgrzewkę browca"?
Janusz K.

Janusz K. Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...

Temat: Branding

Artur Kucharski:
Michał Ksiądzyna:
Artur Kucharski:
Zawsze, wszędzie i za wszelką cenę.
W jaki sposób?
Odpowiedzialnością za słowa, sercem w pracy i dojrzałością w prowadzeniu biznesu.


_________________________

A gdzie można się z tym spotkać?
Bardzo chciałbym zobaczyć Twoja odpowiedzialność za słowa i dojrzałość - w czymkolwiek.

[edit - literówkaJanusz K. edytował(a) ten post dnia 27.08.10 o godzinie 12:45
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Branding

Janusz K.:
Artur Kucharski:
Michał Ksiądzyna:
Artur Kucharski:
Zawsze, wszędzie i za wszelką cenę.
W jaki sposób?
Odpowiedzialnością za słowa, sercem w pracy i dojrzałością w prowadzeniu biznesu.


_________________________

A gdzie można się z tym spotkać?
Bardzo chciałbym zobaczyć Twoja odpowiedzialność za słowa i dojrzałość - w czymkolwiek.

Wystarczy poczytać nasze dyskusje i reakcje innych. Twoje działanie to chowanie głowy w piasek za profilem bez zdjęcia i postami niewiele lub tez nic wnoszącymi.
Moje to konkrety, za które biorę pełna odpowiedzialność. Jest wszystko czego potrzebujesz do kontaktu ze mną.

Mam dawać więcej porównań czy teraz pójdziesz szlochać gdzie indziej Januszu pisząc o ataku personalnym na Ciebie dziwiąc się dlaczego Twoi rozmówcy tracą cierpliwość i chęć dyskusji.

Januszu aby być złośliwym trzeba mieć coś więcej niż tylko świadomość co znaczą słowa.

Miłego
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Branding

Piotr Kamil W.:
Hmmm... czy to jakiś konkurs onetowski, w stylu "wpisujcie się, jak będzie 500 wygrywam zgrzewkę browca"?
Nie sądzę aby to o to chodziło. Raczej zakładam, że Michał buduje napięcie dyskusji w sposób umiarkowany.

Miłego
Janusz K.

Janusz K. Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...

Temat: Branding

Artur Kucharski:
Janusz K.:
Artur Kucharski:
Artur Kucharski:
Zawsze, wszędzie i za wszelką cenę.
W jaki sposób?
Odpowiedzialnością za słowa, sercem w pracy i dojrzałością w prowadzeniu biznesu.


_________________________

A gdzie można się z tym spotkać?
Bardzo chciałbym zobaczyć Twoja odpowiedzialność za słowa i dojrzałość - w czymkolwiek.

Wystarczy poczytać nasze dyskusje i reakcje innych. Twoje działanie to chowanie głowy w piasek za profilem bez zdjęcia i postami niewiele lub tez nic wnoszącymi.
Moje to konkrety, za które biorę pełna odpowiedzialność. Jest wszystko czego potrzebujesz do kontaktu ze mną.

Mam dawać więcej porównań czy teraz pójdziesz szlochać gdzie indziej Januszu pisząc o ataku personalnym na Ciebie dziwiąc się dlaczego Twoi rozmówcy tracą cierpliwość i chęć dyskusji.

Januszu aby być złośliwym trzeba mieć coś więcej niż tylko świadomość co znaczą słowa.


________________________________

A z ilu grup tu na GL już Cię wyrzucono w ramach tej odpowiedzialności za słowa? Ja widziałem to w dwóch, a do niewielu należę.
Uważam, że lepsza jest odpowiedzialność za słowo przed jego opublikowaniem, ale To jest Tobie obce.
Kiedy napisałeś, że o markę swojej firmy dbasz "Zawsze, wszędzie i za wszelką cenę" nie protestowałem, bo to prawda - tyle tylko, że tę cenę muszą zapłacić osoby, które wchodzą z Tobą w spór, a które atakujesz bez pardonu, nie oglądając się na jakieś głupie argumenty rzeczowe. Wystarczy, że powiesz, że coś jest bzdurą, albo że ktoś nie ma racji.
A merytorycznie opowiadasz brednie, że "rynek ustala cele". I to twój "konkret", pożal się Boże.

Ja bym bardzo chciał, żeby ta odpowiedzialność za słowo była u Ciebie rzeczywista - zwłaszcza przed jego napisaniem.
A dojrzałość pokazujesz w tych wywoływanych przez Ciebie pyskówkach, które tak nieprecyzyjnie nazywasz "dyskusjami".

konto usunięte

Temat: Branding

Michał Ksiądzyna:
Dbacie o markę Waszej firmy?

...Odpowiadając poza powyższą scysją, odpowiem szczerze, iż dbam niezmiernie...

...Prestiż, wizerunek, dbałość o detale i relację z klientem są dla mnie priorytetem. Oczekuję tego także od ludzi ze mną pracujących, których bardziej widzę i traktuję jako Partnerów Biznesowych... Sami siebie także muszą szanować, by szacunek ku innym kierować tym samym szanując firmę i dbając o jej markę...
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Branding

Janusz K.:
Artur Kucharski:
Janusz K.:
Artur Kucharski:
Artur Kucharski:
Zawsze, wszędzie i za wszelką cenę.
W jaki sposób?
Odpowiedzialnością za słowa, sercem w pracy i dojrzałością w prowadzeniu biznesu.


_________________________

A gdzie można się z tym spotkać?
Bardzo chciałbym zobaczyć Twoja odpowiedzialność za słowa i dojrzałość - w czymkolwiek.

Wystarczy poczytać nasze dyskusje i reakcje innych. Twoje działanie to chowanie głowy w piasek za profilem bez zdjęcia i postami niewiele lub tez nic wnoszącymi.
Moje to konkrety, za które biorę pełna odpowiedzialność. Jest wszystko czego potrzebujesz do kontaktu ze mną.

Mam dawać więcej porównań czy teraz pójdziesz szlochać gdzie indziej Januszu pisząc o ataku personalnym na Ciebie dziwiąc się dlaczego Twoi rozmówcy tracą cierpliwość i chęć dyskusji.

Januszu aby być złośliwym trzeba mieć coś więcej niż tylko świadomość co znaczą słowa.


________________________________

A z ilu grup tu na GL już Cię wyrzucono w ramach tej odpowiedzialności za słowa? Ja widziałem to w dwóch, a do niewielu należę.
Z dwóch. Cięty język i Marek Wojciechowski - a to jest argument za?
Uważam, że lepsza jest odpowiedzialność za słowo przed jego opublikowaniem, ale To jest Tobie obce.
Kiedy napisałeś, że o markę swojej firmy dbasz "Zawsze, wszędzie i za wszelką cenę" nie protestowałem, bo to prawda - tyle tylko, że tę cenę muszą zapłacić osoby, które wchodzą z Tobą w spór, a które atakujesz bez pardonu, nie oglądając się na jakieś głupie argumenty rzeczowe. Wystarczy, że powiesz, że coś jest bzdurą, albo że ktoś nie ma racji.
A merytorycznie opowiadasz brednie, że "rynek ustala cele". I to twój "konkret", pożal się Boże...[i tak dalej i tak dalej...]

Acha... bo to jest miejsce na Twoje żale, że nie możesz mnie przekonać, podobniejak większość osób, które uczestniczą w dyskusji. Janusz ależ proszę bardzo, popraw sobie nastrój... napisz tylko proszę w którym momencie mam ci przyznać rację.

Janusz na marginesie to odpocznij bo puszczają ci emocje. Uważaj bo to oznaka, że zaczynasz czuć się bezsilny.

Miłego
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Branding

Roger Popko:
Michał Ksiądzyna:
Dbacie o markę Waszej firmy?

...Odpowiadając poza powyższą scysją, odpowiem szczerze, iż dbam niezmiernie...

...Prestiż, wizerunek, dbałość o detale i relację z klientem są dla mnie priorytetem. Oczekuję tego także od ludzi ze mną pracujących, których bardziej widzę i traktuję jako Partnerów Biznesowych... Sami siebie także muszą szanować, by szacunek ku innym kierować tym samym szanując firmę i dbając o jej markę...
Roger nie przejmuj się powyższymi postami. Janusz szuka miejsca w świaodmości innych.

Mam kłopot z tym pytaniem, który powstał po Twoim wpisie Roger. Otóż każdy przecież napisze, że dba. Nie wyobrażam sobie innej odpowiedzi. Pewnie każdy napisze w jaki sposób to robi. Mamy swoje tajne rozwiązania lub zupełnie standardowe.
Myślę, że to pytanie trzeba zadać naszym klientom a nie nam. To oni są dowodem na to czy budujemy relacje i markę czy też nie, dbamy o wizerunek czy też nie.

Chyba, że Michał K. masz jeszcze jakieś inne plany związane z tą dyskusją.

Miłego
Janusz K.

Janusz K. Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...

Temat: Branding

Artur Kucharski:
Janusz K.:

A z ilu grup tu na GL już Cię wyrzucono w ramach tej odpowiedzialności za słowa? Ja widziałem to w dwóch, a do niewielu należę.
Z dwóch. Cięty język i Marek Wojciechowski - a to jest argument za?

______________________

Aaaa, to w takim razie wyrzucono Cie z co najmniej trzech grup - bo o tej najważniejszej widocznie nie chcesz pamiętać: to grupa Trenerzy biznesu / Szkolenia miękkie.
Acha... bo to jest miejsce na Twoje żale, że nie możesz mnie przekonać, podobniejak większość osób, które uczestniczą w dyskusji. Janusz ależ proszę bardzo, popraw sobie nastrój... napisz tylko proszę w którym momencie mam ci przyznać rację.

________________________

W grupie Trenerzy biznesu/Szkolenia miękkie jest po prostu trochę ludzi, którzy znają się na gospodarce oraz na takich jak Twoja metodach "dyskutowania" - i nie dają się nabraćani na Twoje bajanie o biznesie, ani na pokrzykiwania zastępujące argumentację rzeczową.

Janusz na marginesie to odpocznij bo puszczają ci emocje. Uważaj bo to oznaka, że zaczynasz czuć się bezsilny.

_________________________

O moje emocje się nie martw. Ja nad nimi panuję.
To przecież Tobie puściły tam, skąd Cie wylano - o swoje się martw.
Kiedyś i tutaj ludzie zauważą, że te Twoje posty są merytorycznie cieniutkie.
A wtedy przestana się bać Twojego porykiwania i tutaj. I nic Ci nie pomoże montowanie sobie "grupy wsparcia" - poprzez to nawoływanie do "większości".

'
Poprawiono BBCodeJanusz K. edytował(a) ten post dnia 28.08.10 o godzinie 17:25

Temat: Branding

Artur Kucharski:

Janusz na marginesie to odpocznij bo puszczają ci emocje. Uważaj bo to oznaka, że zaczynasz czuć się bezsilny.

Miłego
Janusz K.:

Aaaa, to w takim razie wyrzucono Cie z co najmniej trzech grup - bo o tej najważniejszej widocznie nie chcesz pamiętać: to grupa Trenerzy biznesu / Szkolenia miękkie.

Widzę, że uwielbiacie takie publiczne przepychanki. Mogę przymykać na to oko pod warunkiem, że Wasze wypowiedzi będą na temat. Jeśli wypowiedź będzie składała się tylko z tekstów mających na celu dopiec drugiej stronie - kasuję, a przy uporczywym marnowaniu mojego czasu na tego typu zajęcia blokuję dostęp do grupy.

Następna dyskusja:

Czym jest branding?




Wyślij zaproszenie do