Temat: Zarządzanie reklamacjami
Zgadzam się z Panem, że dla zupełnie nowych klientów program może się wydawać mało przyjazny z powodu braku wersji demonstracyjnej, natomiast aktualni użytkownicy nie mieli z tym problemu, podobnie zresztą jeśli chodzi o jego przyjazność w trakcie użytkowania. Zresztą jeśli zaszła by taka potrzeba, to dla nowych klientów obok prezentacji "na żywo" możliwa jest również prezentacja oprogramowania u obecnych użytkowników lub przedstawienie stosownych referencji.
Jeśli chodzi o koszty dodatkowe użytkowania oprogramowania to szeroko stosujemy zdalny dostęp za pomocą łączy internetowych, co wydatnie obniża te koszty bo nie jest naszą polityką zarabianie na dojazdach i tym samym staramy się oszczędzać czas zarówno własny, jak i naszych klientów. Zresztą w dzisiejszych czasach można dokładnie wyliczyć korzyści wynikające ze stosowania tego typu oprogramowania, w porównaniu z tradycyjnymi metodami funkcjonowania działów jakości w firmach (w dotychczasowych przypadkach naszych wdrożeń bilans zdecydowanie wychodzi na korzyść jego stosowania).
W Europie Zachodniej informatyzacja dotknęła niemalże każdego obszaru działalności gospodarczej i zapewne tak też się stanie - prędzej czy później - również w Polsce (już obecnie e-projekty wdrażane są w sądownictwie, administracji publicznej czy w służbie zdrowia). Z kolei jedna z firm z Grupy Famur wprowadza projekt "e-kopalnia", tak więc pewnie już niedługo doczekamy się również "e-firmy" i kwestią otwartą jest tylko pytanie w jakim zakresie to się stanie ..:)
pozdrawiam serdecznie
Jacek Suski
http://lean-soft.com
Jerzy Janik:
Moja odpowiedz, ktora Pan otrzymal byla i jest taka sama.
Program nie jest dostepny w formie demo lecz osobistej prezentacji. W tej odpowiedzi nie ma zadnego zbywania. Z takiej formy nie mogl Pan skorzystac. Sprawa dla mnie jest otwarta i zalezy od Pana sytuacji.
Zastosowana jest baza danych Firebird.
Pozdrawiam
Tak dokladnie, po tym jak okreslilem , ze interesuje sie tym prywatnie odrzucil Pan mozliwosc zaprezentowania programu. To jest dla mnie zrozumiale z punktu widzenia kosztow. Jednakze, oprogramowanie, ktore wymaga takiego zaangazowania nie jest przyjazne dla urzytkownika. Nie podal tez Pan wymagan systemowych dla Panskiego produktu a to juz nie jest profesjonalne podejscie do sprawy.
Co do koncepcji - czy to cos nowego ?
Wiekszosc problemow z jakimi maja do czynienia firmy to obsluga systemu informatycznego, po implementacji dopiero zaczynaja rosnac koszty.Jerzy Janik edytował(a) ten post dnia 27.01.10 o godzinie 15:46