Jacek Suski

Jacek Suski Jakość, controlling,
zarządzanie,
systemy,
przedsiębiorca...

Temat: Zarządzanie reklamacjami

Jerzy Janik:
Już Pan umieścił reklame swojego produktu w odpowiednim miejscu.
Jerzy Janik
edytował(a) ten post dnia 26.01.10 o godzinie 18:40

Szanowny Panie Janik. Rozumiem troche Pana atak bo chyba ma Pan zal do mnie, ze odmowilem Panu wyslania wersji demo programu.

Co do mojej wypowiedzi, ktora sie Panu nie podoba to prosze zwrocic uwage, ze jestesmy na forum grupy "Zarzadzanie jakoscia" w temacie "Zarzadzanie reklamacjami" i moja odpowiedz tak jak inne moje odpowiedzi (ktore mozna sklasyfikowac jako reklama programu) jest na temat. Program LEAN-QS umozliwia rowniez zarzadzanie rekamacjami.
Zreszta kazda informacje mozna sklasyfikowac jako reklame.

Pozdrawiam
Jacek Suski
Lean-soft -- oprogramowanie dla biznesu
Software for lean business
http://Lean-soft.com
Marek Piotrowski

Marek Piotrowski Właściciel, Petersen
Consulting

Temat: Zarządzanie reklamacjami

Jacek Suski:
Jerzy Janik:
Już Pan umieścił reklame swojego produktu w odpowiednim miejscu.
Jerzy Janik
edytował(a) ten post dnia 26.01.10 o godzinie 18:40

Szanowny Panie Janik. Rozumiem troche Pana atak bo chyba ma Pan zal do mnie, ze odmowilem Panu wyslania wersji demo programu.

Co do mojej wypowiedzi, ktora sie Panu nie podoba to prosze zwrocic uwage, ze jestesmy na forum grupy "Zarzadzanie jakoscia" w temacie "Zarzadzanie reklamacjami" i moja odpowiedz tak jak inne moje odpowiedzi (ktore mozna sklasyfikowac jako reklama programu) jest na temat. Program LEAN-QS umozliwia rowniez zarzadzanie rekamacjami.
Zreszta kazda informacje mozna sklasyfikowac jako reklame.
Z pełnym szacunkiem dla pana, ale umieszczanie tej samej informacji reklamowej w wielu grupach i w wielu wątkach GoldenLine, jest niestety klasycznym spamowaniem.
Niech pan się nie zdziwi, jeżeli moderatorzy zaczną w końcu pana wpisy kasować.

konto usunięte

Temat: Zarządzanie reklamacjami

Jacek Suski:
Jerzy Janik:
Już Pan umieścił reklame swojego produktu w odpowiednim miejscu.


Szanowny Panie Janik. Rozumiem troche Pana atak bo chyba ma Pan zal do mnie, ze odmowilem Panu wyslania wersji demo programu.

Co do mojej wypowiedzi, ktora sie Panu nie podoba to prosze zwrocic uwage, ze jestesmy na forum grupy "Zarzadzanie jakoscia" w temacie "Zarzadzanie reklamacjami" i moja odpowiedz tak jak inne moje odpowiedzi (ktore mozna sklasyfikowac jako reklama programu) jest na temat. Program LEAN-QS umozliwia rowniez zarzadzanie rekamacjami.
Zreszta kazda informacje mozna sklasyfikowac jako reklame.

Pozdrawiam
Jacek Suski
Lean-soft -- oprogramowanie dla biznesu
Software for lean business
http://Lean-soft.com


Szanowny Panie Suski,

Nie jest profesjonalnym podejsciem poslugiwanie sie na forum tego typu argumentami. Gdybym mial do Pana zal to juz dawno na dowolnym forum dokonalbym takiego wpisu. Wzorem podejscia do zarzadzania trescia forum powinno byc zasady preferowane przez administratora tego forum (reklamy produktow oraz szkolen umieszczamy w przeznaczonym do tego watku), a skoro jestesmy jakosciowcami to powinnismy preferowac porzadek. Panska odpowiedz dot. wersji demo byla delikatnie mowiac zbywajaca. (jezeli Pan chce udostepnie na forum tresc panskiej poczty elektronicznej w odniesieniu do tego tematu i wyraze swoja opinie).

P.S Na jakim silniku bazy danych pracuje Panski program ?Jerzy Janik edytował(a) ten post dnia 27.01.10 o godzinie 11:05
Jacek Suski

Jacek Suski Jakość, controlling,
zarządzanie,
systemy,
przedsiębiorca...

Temat: Zarządzanie reklamacjami

Marek Piotrowski:
Z pełnym szacunkiem dla pana, ale umieszczanie tej samej informacji reklamowej w wielu grupach i w wielu wątkach GoldenLine, jest niestety klasycznym spamowaniem.
Niech pan się nie zdziwi, jeżeli moderatorzy zaczną w końcu pana wpisy kasować.

Nie zgadzam sie z Pana twierdzeniem, ze moje wypowiedzi sa spamem.
Zawsze odnosze sie do tematu i jasno proponuje rozwiazania konkretnych omawianych problemow.
Problemy w wielu watkach na GoldenLine sa rozne, a rozwiazanie ktore proponuje jest jedno - system informatyczny.
Jak dotychczas moderatorzy nie kasowali moich wypowiedzi i podejrzewam, ze dlatego bo odpowiadam na poruszane problemy i tematy.
Troche mnie dziwi dlaczego argumentacja w dykusji nie odnosi sie do proponowanego rozwiazania, ale ogranicza sie do przyklejania etykietki spamu.

Pozdrawiam
Jacek Suski

Jacek Suski Jakość, controlling,
zarządzanie,
systemy,
przedsiębiorca...

Temat: Zarządzanie reklamacjami

Jerzy Janik:
Szanowny Panie Suski,

Nie jest profesjonalnym podejsciem poslugiwanie sie na forum tego typu argumentami. Gdybym mial do Pana zal to juz dawno na dowolnym forum dokonalbym takiego wpisu. Wzorem podejscia do zarzadzania trescia forum powinno byc zasady preferowane przez administratora tego forum (reklamy produktow oraz szkolen umieszczamy w przeznaczonym do tego watku), a skoro jestesmy jakosciowcami to powinnismy preferowac porzadek. Panska odpowiedz dot. wersji demo byla delikatnie mowiac zbywajaca. (jezeli Pan chce udostepnie na forum tresc panskiej poczty elektronicznej w odniesieniu do tego tematu i wyraze swoja opinie).

P.S Na jakim silniku bazy danych pracuje Panski program ?Jerzy Janik edytował(a) ten post dnia 27.01.10 o godzinie 11:05

Rowniez uwazam, ze nie jest profesjonalnym podejsciem jesli zamiast do konkretnej koncepcji, ktora zaproponowalem (zastosowanie systemu informatycznego do usprawnienia zarzadzania reklamacjami) stosuje sie ataki spychajace w worek spamu.

Moja odpowiedz, ktora Pan otrzymal byla i jest taka sama.
Program nie jest dostepny w formie demo lecz osobistej prezentacji. W tej odpowiedzi nie ma zadnego zbywania. Z takiej formy nie mogl Pan skorzystac. Sprawa dla mnie jest otwarta i zalezy od Pana sytuacji.
Zastosowana jest baza danych Firebird.

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Zarządzanie reklamacjami


Moja odpowiedz, ktora Pan otrzymal byla i jest taka sama.
Program nie jest dostepny w formie demo lecz osobistej prezentacji. W tej odpowiedzi nie ma zadnego zbywania. Z takiej formy nie mogl Pan skorzystac. Sprawa dla mnie jest otwarta i zalezy od Pana sytuacji.
Zastosowana jest baza danych Firebird.

Pozdrawiam

Tak dokladnie, po tym jak okreslilem , ze interesuje sie tym prywatnie odrzucil Pan mozliwosc zaprezentowania programu. To jest dla mnie zrozumiale z punktu widzenia kosztow. Jednakze, oprogramowanie, ktore wymaga takiego zaangazowania nie jest przyjazne dla urzytkownika. Nie podal tez Pan wymagan systemowych dla Panskiego produktu a to juz nie jest profesjonalne podejscie do sprawy.

Co do koncepcji - czy to cos nowego ?
Wiekszosc problemow z jakimi maja do czynienia firmy to obsluga systemu informatycznego, po implementacji dopiero zaczynaja rosnac koszty.Jerzy Janik edytował(a) ten post dnia 27.01.10 o godzinie 15:46
Jacek Suski

Jacek Suski Jakość, controlling,
zarządzanie,
systemy,
przedsiębiorca...

Temat: Zarządzanie reklamacjami

Zgadzam się z Panem, że dla zupełnie nowych klientów program może się wydawać mało przyjazny z powodu braku wersji demonstracyjnej, natomiast aktualni użytkownicy nie mieli z tym problemu, podobnie zresztą jeśli chodzi o jego przyjazność w trakcie użytkowania. Zresztą jeśli zaszła by taka potrzeba, to dla nowych klientów obok prezentacji "na żywo" możliwa jest również prezentacja oprogramowania u obecnych użytkowników lub przedstawienie stosownych referencji.
Jeśli chodzi o koszty dodatkowe użytkowania oprogramowania to szeroko stosujemy zdalny dostęp za pomocą łączy internetowych, co wydatnie obniża te koszty bo nie jest naszą polityką zarabianie na dojazdach i tym samym staramy się oszczędzać czas zarówno własny, jak i naszych klientów. Zresztą w dzisiejszych czasach można dokładnie wyliczyć korzyści wynikające ze stosowania tego typu oprogramowania, w porównaniu z tradycyjnymi metodami funkcjonowania działów jakości w firmach (w dotychczasowych przypadkach naszych wdrożeń bilans zdecydowanie wychodzi na korzyść jego stosowania).

W Europie Zachodniej informatyzacja dotknęła niemalże każdego obszaru działalności gospodarczej i zapewne tak też się stanie - prędzej czy później - również w Polsce (już obecnie e-projekty wdrażane są w sądownictwie, administracji publicznej czy w służbie zdrowia). Z kolei jedna z firm z Grupy Famur wprowadza projekt "e-kopalnia", tak więc pewnie już niedługo doczekamy się również "e-firmy" i kwestią otwartą jest tylko pytanie w jakim zakresie to się stanie ..:)
pozdrawiam serdecznie
Jacek Suski
http://lean-soft.com
Jerzy Janik:

Moja odpowiedz, ktora Pan otrzymal byla i jest taka sama.
Program nie jest dostepny w formie demo lecz osobistej prezentacji. W tej odpowiedzi nie ma zadnego zbywania. Z takiej formy nie mogl Pan skorzystac. Sprawa dla mnie jest otwarta i zalezy od Pana sytuacji.
Zastosowana jest baza danych Firebird.

Pozdrawiam

Tak dokladnie, po tym jak okreslilem , ze interesuje sie tym prywatnie odrzucil Pan mozliwosc zaprezentowania programu. To jest dla mnie zrozumiale z punktu widzenia kosztow. Jednakze, oprogramowanie, ktore wymaga takiego zaangazowania nie jest przyjazne dla urzytkownika. Nie podal tez Pan wymagan systemowych dla Panskiego produktu a to juz nie jest profesjonalne podejscie do sprawy.

Co do koncepcji - czy to cos nowego ?
Wiekszosc problemow z jakimi maja do czynienia firmy to obsluga systemu informatycznego, po implementacji dopiero zaczynaja rosnac koszty.Jerzy Janik edytował(a) ten post dnia 27.01.10 o godzinie 15:46
Artur Mydlarz

Artur Mydlarz Aviation Quality
Assurance

Temat: Zarządzanie reklamacjami

Postarałem się spisać najlepsze praktyki, które poznałem pracując w branży samochodowej i lotniczej

zapraszam:

http://inzynierjakosci.pl/2017/12/zarzadzanie-reklamac...



Wyślij zaproszenie do