konto usunięte
Temat: Projketowanie imprez
Tak wiec stworzyłem już proces projektowania, jednak w toku jego realizacji wynikły mi dwa problemy.Otóż proces projektowania jest realizowany przez dwa różne piony podległe dwóm różnym osobom (każdy pion realizuje swoje projekty). Pytanie jak określić odpowiedzialność za proces skoro żadna z osób zarządzających pionem nie chce wchodzić w kompetencję drugiej? A nie ma sensu tworzyć dwóch identycznych procesów podległych różnym osobom.
Drugi problem wynika z tego co ostatnio usłyszałem. Pewna osoba stwierdziła, że jak projektowana jest impreza np. spotkanie jakiejś grupy (spotkanie cykliczne, zawsze odbywa się według podobnego schematu) to projektuje się tylko pierwsze spotkanie, a każde kolejne to już planowanie i realizacja wydarzenie nie podlegające pod procedurę projektowania. Czy takie podejście jest właściwe? Wydaje mi się, że każde spotkanie to projekt do którego danymi wejściowymi są wyniki z realizacji poprzedniego projektu. Czy myślę dobrze?