Rafał Górny

Rafał Górny Manager ds
marketingu i rozwoju
produktu

Temat: Minimalizm - czyżby teoria której byłem zwolennikiem od...

Z całą pewnością posiadasz stronę internetową. Pewnie nigdy po uruchomieniu owej strony, nie skupiałeś się na jej poszczególnych elementach składowych.
Zakładki, linki, poszczególne treści, logotyp, baner, motto, aktualności i wszystko inne co tam występuje.
Warto chyba prześledzić jeszcze raz własną stronę i przy każdym elemencie postawić pytanie -
PO CO?
Logo - Po co?
O nas - Po co?
Oferta - Po co?
Portfolio - Po co?
Baner - Po co?
Zdjęcia - Po co?
Sumienne prześledzenie tematu pozwoli uwolnić naszą stronę od zbędnych elementów. Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek nad tym, czy ktoś czyta zakładkę "o nas"? Czy ktokolwiek kliknął w jedno czy drugie zdjęcie z galerii? Te pozycje mogą widnieć na stronie ponieważ, jako jej właściciel tak zadecydowałeś. Wcale nie musi to oznaczać, że wybrane przez Ciebie treści i elementy przyniosą jakikolwiek pożytek Twojej firmie.