Katarzyna
Piotrowska
Prezes, Europejskie
Centrum Rozwoju
Kapitału Ludzkiego
Temat: TERMIN UZUPEŁNIENIA OFERTY
Witam. zostałam wezwana do uzupełnienia oferty przetargowej - proszono mnie o dokument potwierdzający,iz mogę korzystać z zaplecza technicznego , dokument ów miałam wysłać faxem w ciągu 2 dni i oryginałem w ciągu 3 dni, tak tez zrobiłam. Po godzinie 17(dzisiaj) dostałam mailem ponowne żądanie uzupełnienia dokumentacji z terminem uzupełnienia do godz.12 do dnia 19, czyli półtora doby de facto..Czy to jest prawidłowe? Czy mogą mi przesyłać wezwania po godzinach urzędowania Zamawiającego - wyznaczył w SIWZ,iz wszelkie kontakty odbywają się w godzinach pracy urzędu tj 7-15...Ostatnie pytanie - w tym uzupełnieniu żądają ode mnie oryginału z CEIDG lub kopii potwierdzonej z oryginałem, ja do oferty dołączyłam wydruk z CEIDG bez żadnego potwierdzenia, bo to był chyba właśnie oryginał, czy jednak powinnam to w jakiś sposób potwierdzić, .Co mam zrobic, bo termin dostarczenia nawet kurierem jest nierealny...a mam tam około 400 km i nie dam rady osobiście zawieśc ewentualne uzupełnienie.Czy dokument z CEIDG powinien być jeszcze stemplowany?