Temat: nie powiadomienie o zmianie terminu składania ofert

sprawa dot. przetargu ograniczonego a wygląda następująco, złożyliśmy wniosek (+załączniki) do przetargu, otrzmalismy zaprosznie do zlozenia oferty, termin składania ofert ustalono na dzien 07 lipiec 2014, złozylismy ofertę, przyjechalismy na "otwarcie kopert". na miejscu dowiedzielismy sie (od przewodniczącego) ze termin skladania ofert zostal przesuniety na 28 lipca 2014r. Zamawiający twierdzi że rzekomo zostalismy o tym powiadomieni za posrednictwem faxu. Takiego faksu niestety nie otrzymalismy (nie ma go nawet na raporcie miesiecznym otrzymanych faxow). Co wobec powyzszego, my jako wykonawcy, mozemy zrobic aby trakie sytuacje juz sie nie powtarzały i zeby został "ślad" o nieprawidlowasciach w przebiegu postepowania. z gory dziekuje za informacje

Temat: nie powiadomienie o zmianie terminu składania ofert

nikt mi nie odpowie ??? :>
Krzysztof Łabędź

Krzysztof Łabędź Specjalista ds.
Zamówień
Publicznych, Aspen
Sp. z o.o.

Temat: nie powiadomienie o zmianie terminu składania ofert

Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć czy w tym przypadku były nieprawidłowości - zazwyczaj zamawiający prosi o potwierdzenie otrzymania pisma, żeby mieć pewność że pismo trafiło do adresata. Z doświadczenia wiem, że często tego nie robią bo mają potwierdzenie ze swojego faksu, że pismo przeszło. W rezultacie czasami zdarza się ze kartka przejdzie nieczytelnie i nawet nie wiadomo od kogo została nadana (zależy od faksu).
Zawsze możecie poprosić Zamawiającego o przedstawienie takiego potwierdzenia że dokument przeszedł i jeżeli go Wam przedstawi poszukać u siebie co stało się z dokumentem.



Wyślij zaproszenie do